" در خت گردو باین بزرگی ، درخت خربزه الله اکبر "

پیرو تأکید مبارزه به مفسدین اقتصادی پاسدار گماشته احمدی نژاد و باز تاب دادن منشور 8 ماده ای مبارزه با فساد و رشوه و رانتخواری و فقر و بیکاری و تبعیض و تجمل پرستی لوطی جماران در 8 سال پیش که اکنون دوباره در خبر گزاری دروغ پرداز متعلق به پاسداران فارس منعکس شده است که رئیس انتصابی دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض آخوند محمد صادق لاریجانی هم مجبور شده است تا که اعتراف کند برخی ازکار مندان دولت ، میلیاردها پول به جیب زده اند . گرچه بلافاصله آخوند اطلاعاتی – امنیتی مصطفی پور محمدی که رئیس سازمان کل بازررسی کشور است و سابقه ی شرکت در قتل عام زندانیان سیاسی در تا بستان خصوصی سال 67 دارد . وی اعلام کرده است که چنین لیست مفسدین اقتصادی نداریم . در این مورد می بایست پرسش کرد که اگر چنانچه درختی از ریشه فاسد و گندیده نباشد مگر امکان دارد که شاخه و برگ و تولید آلوده و فاسد داشته باشد ؟

ضمن اینکه به بیان ساده و قابل فهم و بقول یک لر که روزی در تابستان بسیار گرم پای پیاده از روستا عازم شهر شده بود . وسط راه که از گرما کلافه و خسته شده بود . در بین راه بر زیر درخت بلند گردوخیمه زد و بقچه اش رابر زیر سرش گذاشت و دراز کشید . کلاغی که بر بالای درخت گردو مشغول چیدن و شکستن گردو بود . گردوی چیده شده که بر نوک خود داشت از نوکش رها شد و نا گهان کنار لر که دراز کشیده بود افتاد . لره که تازه چشمانش سنگین شده و خواب آلود بود با صدای افتادن گردو بیدار و چشمانش راباز کرد و با دیدن گردو یک نگاهی به درخت بلند گرد و کرد . سپس سرش را به سوی آسمان کرد و گفت درخت گِردکون وِ ری گپی ، ( یعنی درخت گردو به این بزرگی )، درخت خربزه الله اکبر .

اکنون وقتیکه اعتراف شده است کار مندان دولت می توانند میلیارد ها تومان بر جیب خود به زنند. چرا نباید که دولت با پاسداران کودتاگر حاکم شده هم مبلغ 330 میلیارد دلار فروش نفت در 4 سال گذشته را بالا نکشند و به هیچ کس و مرجعی هم پاسخگو نباشد ؟ صد البته که برای نسق و حال گیری یا خاموش کردن صدای معترضین در عوض سر آفتابه دزدان و نوجوانان بر بالای دار برده می شود تا ثابت شود که دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه چه اندازه در مورد صدور احکام صادره شده در بیش از 30سال گذشته دست به جنایت تبعیض آمیز ضد بشری زده است و ادعای رئیس انتصابی جدیدش آخوند انگلیسی محمد صادق لاریجانی چقدر پوچ و از چه موضعی می باشد ؟ آنهم در رژیمی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد می باشد که دزدی و بر جیب زدن نه اینکه فقط مختص چند کار مند دولت نیست . اما به نظر می رسد که برای کنترل فضای انفجاری جامعه گویاهمچون گذشته قرار است که چند مهره ی دست 2 و 3 قربانی یا پیشمرگه حاشیه ی امن و مصون سازی کلان دزدان و غارتگران حرفه ای حاکم و شرکای شان شوند که مدافع و پشتیبان شان لوطی جماران و دستگاه آلوده و فاسد قضائیه می باشد .

اگر چنانچه اینگونه ادعا فرمالیته کردن آخوندمحمد صادق لاریجانی برای ماستمالی کردن اصل موضوع نیست و نوعی جنگ قدرت و ثروت باندی و یا بقول معروف جنگ زرگری نمی باشد . پس چرا بعد از افشا گری لیست اسامی کلان دزدان و غارتگران و چوب تارا ج برمنابع و ذخایر کشور زنندگان که از سوی عباس پالیز دار در دانشگاه همدان اعلام و فاش شد . چرا به جای اینکه دستگاه قضائیه آلوده به سراغ لیست اسامی 44 نفره فاش شده برود که همگی یا نماینده یا لوطی جماران یا حامی و پشتیبان وی می باشند . ولی بدستور قصاب مطبوعات و بازجو وقاتل خانم زهراکاظمی و مجرم جنایات بازداشتگاه کهریزک سعیدمرتضوی دستور داده شد تا که خود قربانی افشاگر بازداشت و بازجوئی و محکوم به زندان شود .بهرحال بخشی از پاسخ هم در نظر یک کار بر داده شده که در پائین لینک این گزارش خبری این سایت ضمیمه شده است.

هوشنگ – بهداد

19 آذر ماه سال 1388