گزیده خبر های 25 آذر ماه سال 1388

جوابیه کروبی به محمد یزدی : مگر شما نماینده خدا و معیار سنجش سره از ناسره اید؟/ آقای یزدی به خاطر “لاستیک دنا” و “جنگلهای پسرتان” این حرفها را میزنید

کروبی ندا را گرفته است که برای چه شیخ محمد یزدی واردصحنه شده و گیر به کروبی و رفسنجانی و موسوی داده است . برای همین این چنین مچ وی و نقش مأموریت وی را فاش کرده است .

من نمیگویم و دوست ندارم اینگونه باشد؛ اما همانگونه که در گوشه کنار میشنویم (از جمله به استناد سخنان پالیزدار) میگویند آقای یزدی به خاطر “لاستیک دنا” و ماجرای جنگلهای” فرزندش (تحت فشار) این حرف ها را زده است!لذا به استناد نکته اول که شما به عنوان عضو برجسته و تاثیر گذار شورای نگهبان تا این حد ناتوان در اداره امور مربوط و حوزه وظایف خود بودید که از کاندیداتوری چهره شناخته شده ای مانند الویری اظهار بی اطلاعی نمودید! و در روزگار نچندان دور در پایان دوره ریاست ۸ ساله شخصی، به وی پیشنهاد ریاست بر جایگاه خود را میدهید و اکنون بدترین ناسزاها و را به وی ارزانی میدارید! خواهشمندم از من به عنوان یک هم لباس این تذکر را پذیرفته و از منصب و مسئولیت های خود کناره گیری نموده تا تحت فشار و از روی بی اطلاعی و ناچاری سخنی ناثواب نرانید.نگذارید سوابق انقلابی و مبارزانی شما تحت ناتوانی و نا آگاهی شما مخدوش و مورد سوء استفاده قرار گیرد؟

فشار به دانشجويان زندانی برای اعتراف به پاره كردن عكس خمينی

فریاد های ادامه دار مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه دانشجویان آنگونه ضربه ی کاری می باشد که داستان و سناریوی پاره و آتش زدن تصویر خمینی شیاد درست بر سر طراحانش آوار شده است . اکنونبا اقدامات ضد بشری که باز جویان در خدمت پاسداران کودتاگر در مورد بازداشتی های دانشجو در سیاه چال ها دنبال می کنندهمچون بازی کردن با چیز خیلی بد بو و بیشتر بوی گندش در آوردن است .

نوروز : دانشجويان بازداشت شده در 16 آذر و روزهاي بعد از آن كه هنوز در بازداشت به سر می برند، براي اعتراف دروغين مبنی بر پاره کردن عکس امام راحل تحت فشار هستند.به گزارش خبرنگار نوروز، منابع مختلف خبر دادهاند كه تعدادی از دانشجويان بازداشت شده در سلول انفرادي در بند 240 زندان اوین توسط بازجويان سپاه تحت فشار قرار دارند تا به پاره كردن عكس امام خميني اعتراف كنند.به نظر ميرسد بازجويان سپاه اين تعداد را به طور موازي تحت فشار گذاشتهاند تا بتوانند چند نفر از آنان را به اعتراف وادارند و به سناريوي شكست خورده پاره كردن عكس امام متصل كنند.دادستان تهران ديروز از بازداشت يكي از "عوامل پاره كردن عكس امام" خبر داده بود. اين در حالي است كه علي لاريجاني، رییس مجلس در نطق پيش از دستور خود بعد از اين ماجرا گفته بود كساني كه عكس امام را پاره كردند، دانشجو نبودند

حکم احمدی نژاد برای قاضی مرتضوی

این انتصاب نشان از ماهیت ضد مردمی باند های مافیائی حاکم از جمله دولت نا مشروع می باشد که آنگونه زیر فشار و بی اعتبار شده است که مجبور است با دهان کجی آشکار به مردم کردن یک عنصر منفور و بد نام که دست در جنایات گوناگون حد اقل در 12 سال گذشته داشته است و عباس پالیز دار یار و مدافع پاسدار گماشته احمدی را بدلیل افشای اسامی مفسدا ناقتصادی و دزدان بیت المال بازداشت و زندان کرد. ااکنون به جای محاکمه کردن این عنصر معلوم الحال پست و مقام درون دولت نا مشروع دریافت نموده تا که در حاشیه ی امنیت باشد کهنکند نبرد واعتراف کند یا اینکه پرونده ی گشوده شده اش درجنایات بازداشتگاه کهریزک در اثر فشار فعال شود و مجبور به گشودن دها ن خود شود و موجب و باز شدن سر کلافی شودکه جمع کردنش بسیار مشکل و پر هزینه باشد.

سعيد مرتضوي با حكم رييس جمهور به عنوان نماينده ويژه رئيس جمهور و رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز منصوب شد.به گزارش ايسنا، در اين حكم آمده است: بر اساس اصل 127 قانون اساسي و مصوب هيات وزيران سعيد مرتضوي به عنوان نماينده ويژه‌ رئيس جمهوري و رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز منصوب شده است.در بخش ديگري از اين ابلاغ آمده است كه بديهي است كه طبق اصل 127 قانون اساسي تصميمات اجرايي جنابعالي در اين زمينه در حكم تصميمات رئيس جمهوري و هيات وزيران بوده و همه‌ي دستگاه‌هاي اجرايي موظف به هماهنگي و اقدام لازم خواهند بود.به گزارش ايسنا سعيد مرتضوي با حفظ سمت معاونت دادستاني كل كشور به اين سمت منصوب شده است

کیهان: جلسه تفهيم اتهام! مديرمسئول كيهان در پي شكايت موسوي، خاتمي و...

http://kayhannews.ir/880925/2.htm#other204

معلوم نیست که این عنصر شکنجه گر و سربازجو حسین شریعتمداری از چه دیوار امنیتی آهنینی بر خوردار می باشد که گذشته از اینکه لیست بالا بلند 60 نفر شاکی دارد که در بیدادگاه نمایش مطبوعاتی شاکیان را تعقیب و متهم و محکوم می کند . مهمتر اینکه کسی هم جرأت نمی کند که سئوال یا اعترض کندد؟ !

ادامه ابهام ها در مورد مرگ مشکوک خریدار سهام مخابرات و همسرش
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=10784

بالاخره وی همان بر سرش آمد که بر سر سعید امامی و 30 فرماندهان سابق پاسداران در 5 کیلیومتری ارومیه آمد . همچنین پاسدار علی کردان و پزشک وظیفه رامین پور اندر جانی دچار چنین سرنوشتی شدند .بعید نیست که سردار رادان هم که گفته می شود در بیمارستان در حالت اغماء می باشد به این جمع به پیوندد سپس سعید مرتضوی منفورو قاتل هم به اینان ملحق شود.

شبکه جنبش راه سبز(جرس)، مژگان مدرس علوم : با مرگ مشکوک مجید سلیمانی پور و همسرش نام آنها نیز به لیست افرادی اضافه شد که درباره جزئیات پرونده مرگ آنها تاکنون پاسخ قانع کننده از سوی مسئولین حکومتی داده نشده و دلایل مرگشان همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده است.روابط گسترده سلیمانی پور با سپاهمجید سلیمانی‌پورمدیرعامل و عضو هیئت مدیره کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین مالک بیش از نیمی از شرکت مخابرات ایران، جانشين فرمانده دانشگاه امام حسين (وابسته به سپاه پاسداران)، عضو هيات علمي دانشکده فني و مهندسي اين دانشگاه و یکی از نامزدهای اصلی عضویت در هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران بود.وی همچنین مدیرمسئول فصلنامه مکانیک و هوافضا و عضو اصلی هیئت مدیره انجمن رمز بود، انجمنی که سپاه پاسداران با هدف ارتقای علم و فناوری رمز و امنیت ارتباط کشور راه‌اندازی کرد.شرکت توسعه اعتماد مبين تشکيل شده از سه شرکت متعلق به بنياد تعاون سپاه و ستاد اجرايي فرمان امام است که موفق به خرید ۸ هزار میلیارد تومانی ۵۰٪ + یک سهام شرکت مخابرات در شهریور ۱۳۸۸ شد.

فيلم : اعتراض دانشجويان علم و صنعت به دستگيري كامران آسا، برادر جانباخته كيانوش آسا ، امروز 24 آذر

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=10782

فیلم : صف آرايي دانشجويان دانشگاه آزاد در برابر بسيجيان 24 آذر
اونی که تقلب کرده، عکسا رو پاره کرده/ پول نفت چی شده، خرج بسيجی شده
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=10783

صف آرايي دانشجويان سبز دانشگاه آزاد تهران جنوب دانشكده فني در برابر بسيجياني كه از بيرون براي تجمع به دانشگاه آورده شده بودند.دانشجويان در مقابل بسيجيان با سازماندهي از پيش و با بلندگو و سيستم صوتي آمده بودند با صدايي رسا ايستادگي مي كردند.

استاندار تهران در واکنش به درخواست مجوز راهپیمایی اصلاح طلبان؛ حفاظت از راه امام حتما نياز به راهپيمايي ندارد، مي‌توانند در غالب بيانيه هم انجام دهند

اگر راستی رژیم کودتائی مردمی است زیرا که طبق ادعای لوطی جماران 86 % جمعیت کشورهم در نمایش خیمه شب بازی 22 خردادشرکت کرده وهم نظام ضدبشری و کودتائی و نا مشروع را قبول دارند دلیل وحشت عدم مجوز راه پیمائی مسالمت آمیز به رقبای مغلوب برای چیست؟ چرا استانداردستنشانده ی پاسدار گماشته احمدی نژادبا این راهپیمائی مخالفت کرده است؟ مگر جز این است که وحشت از حضور جمعیت کثیر مخالفان و تبدیل شدن به تظاهرات حکومتی و بیشتر در آمدن گند ادعای وارونه ی 86 % پشتوانه ی حمایتتی جمعیت کشور ازرژیم کودتا گران می باشد؟

استاندار تهران معتقد است در مقطع فعلي فضاي تهران و شهرهاي استان كاملا عادي است. استاندار تهران در مورد وضعيت امنيت تهران بعد از وقايع 16 آذر گفت: فضاي عمومي و امنيت آن مشكلي نداشته و الان هم وضعيت امنيت مناسب است آنچه كه در دانشگاه‌ها رخ داد ما به آن ورود پيدا نكرديم ما اطراف فضاي دانشگاه را براي اينكه عبور و مرور مختل نشود و رفت‌و‌آمد و آسايش مردم به هم نريزد، نيروي انتظامي با استقرار خود آن را مديريت كرد. صدا و سيما نيز در نشان دادن اين تصاوير حقايق را نشان داد و منعكس‌كننده وقايعي بود كه انجام شد ولي آنهايي كه اهانت كرده‌اند به عكس امام قبل از آن به روح امام اهانت كرده‌اند آنها با اعمالشان و كارهايي كه پس از انتخابات كرده‌اند به جاي اهانت به عطف روح امام را آزردند و بايد پاسخگوي اعمال خود نزد خدا و روح امام و شهدا باشند. وي تاكيد كرد: ما نگران اين مسائل اين نيستيم و معتقديم هوشياري مردم ايران مسائل را مديريت مي‌كند بنابراين نياز به تمهيدات ويژه امنيتي نداريم.

"مداحان حسین و یزید زمانه را معرفی کنند"

http://www.fararu.com/vdcbwzbf.rhb0wpiuur.html

ستادبحران محرم وابسته به کودتا گران پاسدار که لوطی جماران را وارد صحنه ی پیش در آمد و مقدمه سازی اشک ریزی و نوحه خوانی های مراسم مذهبی با سینه زنی های لمپن ها و بسیجیان و لباس شخصی ها کند تا برای ایجاد فضای احساسی و عاطفی مذهبی علیه ی رقیب شود تا شاید از این طریق بشود مانع از حضور حامیان رقیب و مخالفان و منتقدان در صحنه شد تا که موفق نشوند در دهه ی محرم به خصوص در روز های تاسوعا و عاشورا تظاهرات بزرگ ضد حکومتی برپا سازند . صد البته که این توطئه و سناریو ی پیش بینی و تدارک دیده شده همچون تظاهرات روز های قدس و 13 آبان و 16 آذر بر سر طراحان کودتاگر آوار خواهد شد. آخر رژیم درمانده ورو بزوال کودتائی نامشروع که از روی افلاس مجبور شده اس تاز مداحان لمپن و بی سوادی که حتی فرق میان حسین و یزیدرا نمی دانند زیرا اگر می دانستند مداحان یزید جماران نشین و لشکرش پاسداران کودتا گر نمی شدند چگونه می تواند در برابر موج روز افزون فریاد رسای مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه دوام بیاورد و به حکومت ننگین و ضد مردمی اش ادامه دهد؟

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تاكيد كرد: مداحان اهل بيت بايد حسين و يزيد زمانه را به مردم معرفي كنند محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين كه عصر امروز سه‌شنبه در همايش سراسري بسيج مداحان در حسينيه شهداي بسيج سخن مي‌گفت، با اشاره به هتك حرمت ساحت مقدس امام خميني (ره) گفت: با جسارتي كه به ساحت مقدس ولايت در اين روزها شد، محرم امسال زودتر آمد و مردم داغدار شدند.

خاتمی: کروبی رفتن به درس منتظری را جرم می دانست

http://www.fararu.com/vdcaa0ne.49ni015kk4.html

از همان زمانی که این آخوند شیاد و نوچه ی آخوند انگلیسی دزد جایگزین شیخ محمدیزدی امام جمعه موقت تهران شد ستاد کودتاگران این طرحمچ گیری و پرونده سازی کردن و متهم و مجرم دانستن رقیب مزاحم دوم خردادی هاراتدارک دیده بودند

آيت الله خاتمي درباره رابطه ميان کروبي و منتظري اظهار داشت: همين آقاي کروبي در سال 63 يک مصاحبه بلند مفصلي با 20 ستايش از منتظري انجام داد نکته جالب اين است که کروبي در زماني که منتظري همراه با امام و انقلاب بود رفتن به درس او را جرم مي داند ولي درحال حاضر که آقاي منتظري در برابر نظام ولايت فقيه ايستاده ،هم پيمان کامل ، هم سنگر و هم موضع وي است و براي وي نامه ارادتمندانه مي نويسد.

بادامچیان: اصلاحات مرده است

http://www.fararu.com/vdcjaaet.uqemazsffu.html

البته در رژیم تغییر و اصلاح ناپذر ادعی اصلاح طلبی جوک بیمزه است و بنا براین اصلاح درست اعتراف عضوبا ند مؤتلفهی انگلیسی عسگر اولادی اذعان مردن رژیم کودتائی و شتاب گرفتن بسوی دفن شدن و نابود و فراموش شدنش می رود.

اسدالله بادامچيان گفت: جريان اصلاحات در كشور مرده است و ديگر اين تفكر به جريان نمي‌افتد، اصلاح‌طلبان به دنبال جريان ديگري بودند و به همين دليل است كه جنبش سبز را به راه انداختند و موسوي را به خاتمي مقدم كردند. اسدالله. جنبش سبز موسوي به جريان مخملي دشمنان وابسته است و به تدريج پس از انتخابات مواضع ناجوانمردانه اين جريان علني شده است. عده‌اي از افراد جنبش سبز مصلحت طلبند و مصلحت خود نمي‌دانند در اين جنبش باقي بمانند، دسته‌اي ديگر از اين افراد به پوچي مي‌رسند و عده‌اي نيز تندرو وجود دارد كه مانند گروهك‌هاي فرقان دست به عمليات‌هاي خشن بزنند

انتقاد رییس دانشگاه تهران از صدا و سیما

http://www.fararu.com/vdcfmedm.w6dveagiiw.html

همی نانتقاد اثبات می کند که عامل سناریوسازی کی بوده و کجا می باشد؟

یک درک و تلقی نادرستی در جامعه در حال شکل گیری و گسترش است که دانشگاه کانون بحران ساز در جامعه است و متاسفانه صدا و سیما هم این القائات را افزایش می دهد.

چند و چونی در بحث ازدواج دانش آموزان زدواج با طعم کودکی

http://www.fararu.com/vdccxmq1.2bqem8laa2.html

اینگزارش یک تصویر جالب ضمیمه دارد ک هروحیه ی رزمندگی جوانی نه آمادگی ازدواج دراین دوران وسنین را ثابت می کند

فرارو- ازدواج و مسائل آن همواره یکی از مشکلات جامعه ما بوده است با این وصف در شرایطی که بسیاری از جوانان به خاطر مشکلات معیشتی و عدم تامین یک زندگی معمولی قادر به تشکیل زندگی مشترک نیستند و سن ازدواج در کشور روز به روز بالاتر می رود اما چند وقتی است که برخی از مسئولین سخن از ازدواج دانش آموزان می کنند بدون آنکه شرایط این مسئله و تبعات ناشی از آنرا در نظر بگیرند.

فدايي در گفت‌وگو با فارس: ايجاد جبهه نفاق نتيجه همراهي نكردن برخي سياسيون با مردم است خبرگزاري فارس: دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: زماني كه ملت با وجود تمام توطئه‌ عليه نظام با حضور در انتخابات از هويت و دستاوردهاي 30 ساله انقلاب دفاع كرد، همراهي نكردن برخي سياسيون با مردم موجب ايجاد يك جبهه نفاق در جامعه شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8809241144

تصویر خندان برای لات و لمپن و شکنجه گری می باشد تا چهره ی پلید و شکنجه گر بودن وی در باز داشتگاه کهریزک پوشانده ووارونه جلوه دادن این وکیل الدوله ی بازارمکاره ی مجلس کمدی و دکوری و انتصابی می باشد که پس از مدتی سکوت و تلاش برای محو کردن نقش جنایتکاران این جنایت فرصت یافته است تا که بازهم اجرای نقش همچون گذشته کند.

در ديدار خالد مشعل؛ رهبر معظم انقلاب:در قضيه فلسطين ايستاده‌ايم و كوتاه نخواهيم آمدخبرگزاري فارس: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب تاكيد كردند:اگر ايران در قضيه فلسطين كوتاه مي آمد، بسياري از اين دشمني ها كم مي شد ولي ما در اين قضيه ايستاده ايم و كوتاه نخواهيم آمد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8809241714

اعزام پادو های مأمور پاسدار ترکشی و موجی سعید جلیلی به دمشق و پاسدار تروریست احمد وحیدی وزیر و دفاع و علی اکبر ولایتی مشاور امور بین المللی و هم منقلی و همشهری لوطی جماران به دمشق و بیروت و دیدار های گوناگونی که بابر خی از رهبران حماس و حزب الله لبنان و جهاد اسلامی داشته اندتا که مقدمه چینی برای اقدامات علیه ی اسرائیل و دفاع کردن از پروژه ی هسته ای فراهم شود نتیجه این سفر و دیدار ها آنهم پس از طنین انداز شدن نه غزه نه لبنان ، جانم فدای ایران منجر به کشایدن خالد مشعل به تهران و دیدار داشتن با لوطی جماران است که در درون کشوربا فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه منزوی در منطقه و جهان می باشد.

متن سخنان هاشمي رفسنجاني در جمع دانشجويان مشهد به روايت دفتر وي خبرگزاري فارس: دفتر رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره اخبار منتشر شده از سخنراني آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در جمع دانشجويان مشهد توضيح داد

در بسترادامه جنگ قدرت و ثروت و کودتا برای حذف رقیب مغلوب سئوال است اگر چنانچه چنین است که حتی یک بار هم نام ولایت فقیه در میان سئوال و پرسش ها مطرح نشد پس برای چه گزارشگر خبر گزاری دروغ پر داز وابسته به پاسداران کودتاگر توضیح نمیدهد که چرا فشار ها و توطئه و تهدیدها علیه ی رفسنجانی مکار و اعضای خاوده اش شروع و شتاب گرفته است؟ دلیل فعال کردن دوباره شیخ محمد یزدی علیه ی رفسنجانی برای چیست؟ مهمتر اینکه چرا بر خلاف بخشنامه خبر گزاری دولتی ایرنا به جای حجت الاسلام از آیت الله برای رفسنجانی استفاده شده است.

به بهانه تاکید رهبر انقلاب بر آرامش؛ آیا شما حقیقتاً تابع رهبری هستید؟

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=98153

انتظار از آنها که خود را مطیع بی‌چون و چرای رهبری می‌دانند، بیشتر از کسانی است که از ناحیه همین افراد، متهم به فاصله گرفتن از رهبری هستند. اگر رهبر انقلاب بر حفظ آرامش کشور تاکید می‌کنند، بی‌شک افق دورتری را می‌بینند...

گزارش فردا از روزنامه‌های امروز؛ ادامه اعتراضات مردمی و انتقاد از اصلاح‌طلبان

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=98136

افشای همکاری همکاران سابق سعید امامی

اظهارات حسینیان، ذالنور و آیت‌الله یزدی علیه سران اصلاحات و حتی هاشمی، ادامه اعتراض‌ها به هتک حرمت امام(ره)، تعطیلی بازار در تهران و حذف دوره راهنمایی از مقاطع تحصیلی از جمله سوژه‌های عمده‌ای است که روزنامه‌ها به آن پرداخته‌اند.

هاشمی: مغرضان دست‌بردار نیستند؛ راضی نیستم

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=98213

این گزارش مقابل گزارش وتحلیل بر گزاری دروغ پر داز فارس وابسته به سپاه پاسداران می باشد

دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن ارائه توضیحاتی در واکنش به وزیر اطلاعات که در این توضیح با عنوان «عالی‌ترین مسئول امنیتی کشور» از وی یاد شده، متن کامل سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع دانشجویان مشهد را منتشر کرد.

دیدار قالیباف با شهرداران تورنتو و سیدنی

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=98209

چگونه شهردارپاسدار و پا سدار قالیباف در رقابت با پاسدارگماشته احمدی نژاد در سفرخود به کپنهاک پایتخت دانمارک دیدار با شهردار سیدنی داشته است وعجیب تر اینکه خواهان حمایت ازمحیط زیست شده است درصورتیکه هرروز حلبی آباد و حاشیه نشینی های تهران و ضریب آلودگی هوایش فزونی می گیرد دامن ی جنگ و نزاع دولت و شهرداری تهران و سازمان مترو گسترش می یابد.

تخریب و توهین در جامعه به دستور ویژه منجر شد

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=98215

تلاش مذبوحانه برای خاموش کردن صدای اعتراضی منتقدان و مخالفان و دگر اندیشان با قنونی کردن خفقان وسانسور با بهانه ی ساختگی تخریب و توهین کردن