" شکافتن توطئه ی مشترک حاکمان تهران ونخست وزیر دست نشانده ی عراق علیه ی مجاهدین اشرف "

با بازتاب دادن خبر ضمیمه شده ی " عراق اردوگاه اشرف را به بغداد منتقل مي‌كند" که از سوی خبر گزاری دروغ پرداز فارس به نقل از خبر گزاری فرانسه رله و مخابره شده است که متعلق به پاسداران کودتاگر و سازمان موازی اطلاعاتی ارگان فاشیستی پاسداران کودتاگر است . اکنون جای هیچگونه شکی باقی نمی گذارد میان اثبات این معادله ی دو طرفه که یک سمت این معادله داخلی و مر بوط به فرو رفتگی بحران همه جانبه رژیم کودتائی حاکم برایران است که در آن محاط شده است. به خصوص اینکه خیزش اعتراضی رادیکالی دانشجویان دردانشگاه ها که ادامه ی تکمیلی تظاهرات ضد حکومتی روز قدس و 13 آبان است به ویژه شعار های تندی که در 16 آذر در تظاهرات دانشجوئی سر داده شده که عجیب برخی از آنان مشابهت با شعار های مجاهدین در اشرف داشت . موجب حاد شدن بحران درونی می گردد که با سیاست صدورتروریسم و ارتجاع به برون مرز تلاش به صدور بحران به کشور های همجوار و منطقه برای عبور موقتی از بحران حاد می شود . سمت دیگر معادله یا بخش بیرونی آن همراه با بمب گذاری و انفجارات گسترده در بغداد و فشار و تهدید برروی مجاهدین اشرف می باشد . زیرا که رژیم کودتائی پاسداران بخوبی می داند که کانون تحریک اعتراضات رادیکال به خصوص نسل جوان و دانشجویان کجاست ؟ برای همین است کودتاگران حاکم تا ضربه از درون کسب می کند گذشته از افزایش دادن موج دستگیری اعضای خانواده های مجاهدینی که برخی ازاعضای خانواده های شان در اشرف می باشد. یا اینکه زمانی برای بازدید عزیزشان به عراق سفر کرده بودند بایورش شبیخون شبانه دستگیرشان می کنند. یا برای برخی از این زندانیان اسیر و گروگان گرفته شده احکام سنگین زندان وحتی اعدام صادر می شود . اما بموازات آن توطئه ها از طریق نخست وزیر دست نشانده ی عراق نوری المالکی علیه ی مجادین مقیم اشرف نیز پیگیری می شود .

در صورتی که این روز ها نخست وزیر دست نشانده ی عراق نوری المالکی از هر سو زیر فشار و اعتراض می باشد که چرا پیرامون انفجارات و بمب گذاری ها در عراق واقعیت رابه مردم عراق نمی گوید که سرنخ و عامل اصلی کجاست ؟ چرا در عوض برای رد گم کردن به فرمول لو رفته و نخ نما شده ای آویزان می شود که ادعامی کند که عامل بمب گذاری و انفجارات و اقدامات تروریستی عوامل حزب بعث و القاعده که ازسوریه آمده یا عربستان هستند. اخیرا ً مجاهدین اشرف هم به این لیست این فرمول افزوده شده است . البته اینگونه صورت مسئله پاک کردن ها برای پنهان کردن اصل مسئله یعنی نقش دخالت گری سپاه پاسداران و سپاه قدس و سپاه بدر و مجلس اعلا و پاسدار تروریست محمد حسن قمی است که سفیر رژیم کودتائی فاشیستی تروریستی حاکم بر ایران در عراق می باشد.البته این نمایش خیمه شب بازی نخست وزیر دست نشانده ی عراق نوری المالکی دیگر برای تشکل ها و شخصیت های مستقل مردم عراق فاش شده است . پس بی جهت نیست بازیرفشار رفتن نوری المالکی که چرابا وجود اینکه منطقه ی سبز بغداد در کنترل حفاظتی دولت می شود ولی به این سادگی اقدامات تروریستی و انفجارات در بغداد انجام می شود. بنابراین برای فرار از پاسخگوئی و معرفی عامل اصلی طراح اقدامات تروریستی و انفجارات در بغداد بدستور اربابان یا حاکمان تهران موضوع جابه جائی و اخراج مجاهدین اشرف را مطرح کرده است .

بهرحال می بایست تأکید کردهمانگونه که دراقدام تهاجم وحشیانه و ضد انسانی قبلی که متوسل به زور و خشونت علیه ی مجادین اشرف شد. نه اینکه چیزی عاید نخست وزیر دست نشانده ی عراق و حاکمان تهران و مقامات آمریکائی نکرد ، بلکه در صورت تکرار جنایت طبق تجربه ی منفی گسترش فشار سرکوب گری ترمز بریدگان وحشی سرکوبگر در داخل ایران علیه ی معترضان ناراضیکه اجراشده است .درست شرایط را به سرعت بالانس بشدت علیه شان چرخانیده شد هاست . بازهم در صورت تکرارتوطئه ی جنایت مشترک مشابه علیه ی مجاهدین اشرف موجب افزایش تنفر شدید در داخل عراق و ایران نسبت به این بازیگران توطئه گران خواهد شد .

چونکه مجاهدین بقول اخطار منتظری به خمینی شیاد پیرامون قتل عام زندانیان سیاسی در تابسان سال 67که گفت مجاهدین یک سنخ تفکر می باشند که با کشتن و حذف فیزیکی نه نابود نمی شوند ، بلکه موجب تکثیرشان می شود که اکنون این سنخ تفکر با سابقه ی مقاومت و ایستادگی شان و شیوه ی مبارزاتی شان علیه ی حاکمان تهران در داخل کشورشناخته شده است و از پشتیبانان وحامیان قابل توجه ای هم بر خور دار می باشند ،آنگونه که مزدوران و عمله های در خدمت لوطی جماران و پاسداران کودتاگرمجبورشدند که در روز 16 آذر که دانشجویان معترض فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای وتانک توپ بسیجی دیگراثر دارد . ما زن و مرد جنگیم به جنگ تابه جنگیم . خامنه ای قاتله ،ولایتش باطله و دیکتاتور بدونه بزودی سر نگونه ، ملت گدائی میکنه آخوند خدائی میکنه، موسوی بهانه است،کل نظام نشانه است و یا شیوه ی تهاجم با خود رو که با معترضان16آذر در یزد شد که دقیقاً مشابه تهاجم به مجاهدین اشرف بود . تصاویر مسعود و مریم رجوی را آتش بزنند .از سوی دیگردرشرایطی که مجله تایمزشهید ندا را جزو10زن قهرمان جهان معرفی کرده است . بموازات آن از طرف سوی دیگر در نروژنیز خامنه ای بدلیل اینکه در سال گذشته بیشتری خیانت و جنایت را در حق مردم کشورخود و سایرملت ها مرتکب شده است بعنوان منفورترین دیکتاتور سال شناخته است که نه مترادف که تضاد اهدای جایزه صلح نوبل می باشد .

بنابراین با این اوضاع و احوال چگونه می توان با تلاش های مذبوحانه و توطئه با طرح جا به جائی و اخراج مجاهدین از اشرف در بغداد موجب فروکش کردن ومهار جنبش اعتراضی عمومی داخل کشور شد؟ مگر مجاهدین فقط در اشرف حضور و وجود دارند که با جا به جا کردن شان خاموش و تمام شوند؟ مگر از تجربه تهاجمی وحشیانه ی قبلی به مجاهدین اشرف چه نصیب نخست وزیر دست نشانده ی عراق نوری المالکی و حاکمان تهران با مماشات گران خارجی شد؟مگر جز این بود که اینتهاجم وحشیانه که یک سند جنایت علیه ی بشریت بود که دادگاه پیگیری این جنایت وحشیانه ی ضدبشری در اسپانیا را در پی داشته است ؟ بعلاوه مگر موج اعتراضات داخل عراق نسبت به این اقدام جنایتکارانه را در بر نداشت؟ مگر این ایستادگی و مقاومت و جان بازی مجاهدین اشرف نبود که موجب الگوی جوانان معترض به خصوص زنان و دختران در داخل کشور نشد آنگونه که حرکت های اعتراضی و شعار های شان را رادیکال تر کرده است؟

اما در پاسخ مفسری که عجیب علاقه ی وافری به مطرح و معروف شدن دارد که باز تولید سال گذشته ی خود را در سایتی به نمایش گذاشته که پیرامون حضور آینده مجاهدین در اشرف مدعی شده بود که آمریکا از منافع خودش دفاع می کند و در برابر خون نظامیان آمریکا در عراق حاضرنیست که رژیم کودتائی حاکم بر ایران را محکوم کند و نتیجه گرفته بود که خون مجاهدین رنگین تراز خون نظامیان آمریکائی نیست . در پاسخ می بایست گفت که مگر مبارزه کردن با رژیم جتایتکار ضد بشر و مهار ناپذیر پدر خوانده ی تروریست جهانی بدون هزینه می باشد؟ مگر خون مجاهدین اشرف رنگین تر ازخون مردم به خصوص جوانان و دانشجویان ایرانی می باشد که هرروز بر آماردستگیری و کشته شدن شان افزوده می شود؟ مگرمسعود رجوی خطاب به مجادین اشرف نگفت پیمان نهائی ما دفاع ا ز آرمان و اهداف مان پیوند خوردن با آرمان های جان باختگان خاوران و خیمه زدن پیرامون مکان این جاوادانه شدگان می باشد؟ مشخص نیست مدعیان سئوال و پرسشگر منتقد به جای نگران مجاهدین اشرف بودن از دید خودشان در صورتیکه آنان خود آگاهانه ماندن دراشرف و مبارزه کردن را انتخاب کرده اند؛ همانگونه که شهید دکتر حسین فاطمی در دفاع از زنده یاد دکتر محمد مصدق و مبارزه از اهداف خود آگاهانه مسیر مبارزه را با اهدای جانش بر گزید و نامش ماندگار ماند. یا مگر اینکه زندانیان در بند به جای تسلیم شدن و زانو زدن و مانیفست درون زندان با کامپیوتر نوشتن ، مقاومت و ایستادگی با پرداخت هزینه اش را انتخاب نکرده اند؟ چرا این مدعیان ازتجربیات مبارزه ی بهتر از مجاهدین خود با رژیم فاشیستی تروریستی کودتائی حاکم بر ایران اگر چنانچه به جز روشنگری یکی به نعل زدن و یکی به میخ زدن چیز دیگری دارند این روش مبارزه کردن شان را نمی گویند تا که الگوبرای مبارزه کردن مجاهدین و مردم داخل کشور شود؟

در خاتمه اینکه جائیکه تصاویر مریم و مسعود رجوی در کنار تصویر موسوی در 16 آذر در دانشگاه از سوی مزدوران در خدمت لوطی جماران و پاسداران کودتاگر به آتش کشیده می شود . همچنین زمانیکه یک دوربین تلفن مبایل سد سانسور و خفقان را شکسته است. طوریکه در کوتاهترین فاصله ی زمانی صحنه های تظاهرات افشاگر را برروی شبکه های خبری اینترنتی و ماهو اره ای را مخابره و به نمایش می گذارد . جائیکه مجاهدین نه فقط در اشرف که در ایران و منطقه و سراسر جهان حضور پررنگ و افشاگرانه دارند . جائیکه اکنون فراگیر شدن مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای نه در ایران که در منطقه و جهان طنین انداز شده است و بد جوری موجب فتاده شدن طبل رسوائی رژیم کودتائی و ضد بشری و نا مشروع ازبام بر زمین شده است . همچنین در شرایطی که رشد اختلاف و تضاد های درونی عجیب رشد یافته و علنی شده است . به خصوص اینکه جو نارضایتی عمومی و موج اعتراضات ادامه دار با وضعیت داغان اقتصادی و رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری و خفقان و سانسور جامعه را در حالت انفجار ی قرار داده است . همینطور وحشت و نگرانی های گسترده از مراسم دهه ی محرم و روز های تاسوعا و عاشورا و 22 بهمن و... سران رژیم کودتائی را در بر گرفته است. بنابراین طرح توطئه مطرح کردن جا به جائی مجاهدین اشرف و رخ دادن فاجعه ی دیگر نه امکان پیروزشدن به نوری المالکی و عوامل لوطی جماران و پاسداران در انتخابات پارلمانی عراق را نمی دهد . نه اینکه موجب مهار موج اعتراضات ضد حکومتی داخل ایران با کنترل نفوذ و تأثیر گذاری مجاهدین اشرف و منحرف کردن خواست مردم ایران در بستر تغییرات دمکراتیک در ایران خواهد شد ، بلکه در هر در هر دو مورد یاد شده اثرات بشدت منفی و پر هزینه برای بازیگران توطئه گران ارباب جماران نشین و پاسداران کودا گر بانوکردست نشانده نوری الامالکی در بر خواهد داشت.

هوشنگ – بهداد

20 آذر ماه سال 1388

عراق اردوگاه اشرف را به بغداد منتقل مي‌كند.

خبرگزاري فارس: سخنگوي دولت عراق اعلام كرد عراق قصد دارد اردوگاه اشرف را به بغداد منتقل كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8809190437

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، سخنگوي دولت عراق روز پنجشنبه اعلام كرد: عراق قصد دارد اردوگاه اشرف را كه در خاك عراق و در نزديكي مرز اين كشور با ايران قرار دارد را به بغداد منتقل كند. نيروهاي نظامي عراقي در اوايل سال جاري ميلادي كنترل اردوگاه اشرف را به دست گرفتند و به دنبال وقوع اين امر، برخي از مقامات آمريكايي ضمن ابراز نگراني تاكيد كردند كه ممكن است دولت عراق به سركوب اعضاي اين گروهك تروريستي بپردازد. آمريكا با اينكه اين گروهك را در ليست سازمان‌هاي تروريستي قرار داده است اما ساكنان اردوگاه اشرف را كه بيش از 3 هزار و 500 نفر هستند، بعد از حمله به عراق در سال 2003 حمايت كرده و به اين حمايت‌ها ادامه مي‌دهد.