طنز گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 30 آذر 1388

نيمرو! (گفت و شنود)

میزبان به مهمان گفت میل داری نیمرو؟

مهمان که طفلکی گرسنه بود و کم رو

پرسید مگر تخمر غ دارید از میزبا ن؟

میزبان گفت نه، اگرمیل دارید به مهمان

مرغ هست در خانه بهش می گم من

تخم بزاره 2 تا کافیه ، ای هم سخن!

گفت: از مواضع و عملكرد و اظهارات سران فتنه معلوم مي شود كه خيلي به كمك آمريكا و اسرائيل دل بسته بودند.
گفتم: بيخود نبود كه آنهمه به نفع اسرائيل و آمريكا شعار مي دادند و عليه حضرت امام(ره) و جمهوري اسلامي و مباني انقلاب موضع مي گرفتند.
گفت: ولي بد جوري سنگ روي يخ شده اند.
گفتم: بايد مي دانستند كه وقتي آمريكا با آنهمه بروبيا و آلاف اولوف نمي تواند هيچ غلطي بكند، از مأموران دست چندم شيطان بزرگ كاري ساخته نخواهد بود.
گفت: چه عرض كنم؟! اما آمريكا و اسرائيل هم بد جوري سران فتنه را با وعده و وعيد خود دلخوش كرده بودند...
گفتم: شخصي به ميهمانش گفت؛ نيمرو ميل داريد؟ و ميهمان كه از گرسنگي ضعف كرده بود گفت؛ تخم مرغ داريد؟ و يارو جواب داد؛ نه! مرغ داريم، اگر نيمرو ميل داريد بهش بگم تخم بگذاره! راستي ؛ دو تا كافيه؟!

گفت: مواضع و اظهارات سران فتنه شده معلوم

دل به اسرائیل و آمریکا بستن شان شده مفهوم

گفتم : خوب چون هستند همه پیرو خمینی شیاد

پیرو مدعی خالی بندی دارد به نام احمدی نژاد

رئیس جمهورش کرده اند پاسدار کودتاگر ان

پشتیبان و مدافعش هست رهبرلوطی جماران

وقتی وی پشت پرده باآمریکامی کند زد وبند؟

چرا رقیب متهم می شود برای پوشش این گند؟

گفت : برای حال گیریکردن رهبر بیما ر

برای افشا ی این علیل و کردنش خما ر

مردم ناراضی عوض کردند تا کتیکی شعار

مرگ بردیکتاتور را برسرش کرده اند آوار

چون دیگر آمریکا و اسرائیل کردن بهانه

جواب ندارد برای انحراف اذهان در خانه

برای همین سرباز جوش آورده، کرده قاطی

وارونه و هذیان گوئی نموده با اتهام ولاتی

گوید چون مردم ناراضی کرده اند طغیان

هیچ غلطی نمی تواند بکند آمریکای شیطان

تا نشان دهد سران فتنه با وعده ها و وعید

بیخودی دلبسته آمریکا شدندعلیه رهبر پلید

گفتم : عجیب این رقابت این جنگ و دعوا

شده مثل میزبان با مهمان که می کردند نجوا

میزبان به مهمان گفت میل داری نیمرو؟

مهمان که طفلکی گرسنه بود و کم رو

پرسید مگر تخمر غ دارید از میزبا ن؟

میزبان گفت نه، اگرمیل دارید به مهمان

مرغ هست در خانه بهش می گم من

تخم بزاره 2 تا کافیه ، ای هم سخن!