چند گزیده ی خبری ازدروغ نامه ی کیهان 8 دی ماه سال 1388

محكوميت سراسري اهانت كنندگان به امام حسين(ع) موج تنفرازيزيديان ملت : صبرمان تمام شده است

http://www.kayhannews.ir/881008/14.htm#other1401

آخر این چگونه گزارش وارونه دادنی می باشد که گزارشگر دروغ نامه ی کیهان متعلق به سربازجو حسین شریعتمداری داده است زیرا که این سربازجو و سخنگوی پاسداران کودتا گر که نماینده ی ویژه ی لوطی جماران می باشد ضمن توهین کردن آشکار به مردم معترض ایران که خود حاضر و شاهد و ناظر در صحنه های تظاهرات یا مراسم سوگواری روز های تا سوعا و عاشورا بوده اند . اما عجیب است که اکنون معترضان ناراضی که اکثریت جامعه را تشکیل می دهند هم مورد ضرب و شتم و زندان و تجاوز و شکنجه واقع می شوند . هم کشته می شوند . مهمتراینکه به حرمت و ساختار شکنان هم متهم می شوند ؟ البتته معنی فلسفه ی آخوند های حوزوی حکومتی دارای اندیشه دیگی که برایش ان نوشد بهتر است که در آن کله ی سگ بجوشد با شرکای پاسداران لات و لمپن و حاشیه شهر نشینان و رو ستائیان سابق کودتا کرده و بقدرت رسیدگان غارتگر و جانی که دارای همکاران و حامی سابقه دار دارانی هستند که در جنایت قتل ای زنجیره ای دست به جنایت زدند که هم رزم و سنگر بازجویان شکنجه گر روز نامه نگار شده می باشند که معتاد به توبره و آخور خوری و روش چماق و حلوای تحلیل گری و تهیه گزارش دادن اند که بر اساس این پیشینه و تخصص از سایر مداحان و حامیان در خدمت لوطی جماران و پاسداران کودتاگر علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها و مردم معترض ناراضی بنام مردم گزارش تهیه و بازتاب می دهند. البته اینگونه گزارش وارونه دادن در بسر اهداف کودتا گران و فلسفه و سیاست بیش از 30 سال دروغ به مردم گفتن و عوامفریبی نمودن و شیاد گری و نیرنگ دین فروشان حاکم جنگ افروز و غارتگر می باشد که در شرایطی که همه مساجد و منبر و تکایا و .. تریبون ها در مرسم تاسوعا وعاشورا در اختیار مداحان و روضه خواهان و مرشدان و بچه مرشدان در خدمت لوطی جماران و اسداران کودتاگربودتا علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها هر چه می خواهند بگویند. ولی حتی خاتمی برای چند ساعت در حسینیه ی جماران تحمل نشد و بسیجیان چماقدار و گله های دژخیم و لباس شخصی های حرفه آدمکش و اراذل و اوباش از قبل علیه اش دراین مکان حضور داشته بسیج شدند تا وقع سخنرانی وی در شب عاشورا فریاد مرگ بر منافق سر دهند و مجبور به فراری دادنش نمایند . آنگونه که اکنون در پاسخ اراجیف گزارش شده گزارشگر دروغ نامه ی کیهان سرباز جو حسین شریعتمداری فقط نقل قول از پار گراف اول سر مقاله ی آفتاب یزد مورخ 7 دی می شود که شاید تنظیم همین گزارش هم منجر به توقیف و تعطیلی این روزنامه شود. این چنین اقدامات اشغال مساجد و منابر و تکایا بطور همآهنگ شده از سوی مهاجمان که در خدمت کودتاگران پاسدار و لوطی جماران علیه ی رقیب دوم خردادی ها و عدم تحمل پذیری خاتمی در حسینینه جماران می باشد پرداخته و روشنگری نموده است :

سرمقاله‌ي روزنامه‌ي آفتاب يزد به قلم سيد مجتبي واحدي را در زیر مي‌خوانيد:

http://www.fararu.com/vdcfjtdm.w6deeagiiw.html

درحالي كه تعدادي از تريبون‌داران، وعاظ و مداحان سرشناس و حتي خطباي نماز جمعه، در روزهاي اخير با استفاده از مراسم عزاداري امام حسين(ع) و ياران شهيدش، شديدترين حملات را متوجه اصلاح‌طلبان و سران اين جبهه نموده‌اند، سخنراني سيد محمد خاتمي در جماران كه تنها سخنراني رسمي متعلق به اصلاح‌طلبان در شب عاشورا بود با حمله و شعارهاي عده‌اي خاص به تشنج كشيد و نيمه تمام ماند.

مقابله دكتر روح الاميني با اغتشاشگران در تهران

http://www.kayhannews.ir/881008/2.htm#other205

نمونه گزارش وارونه ی دیگر گزارشگر دروغ نامه ی کیهان در شرایطی که روح الله روح الامینی انتقاد کرده است که چرا قاتل فرزندش سعید مرتضوی قصاب مطبوعات و متهم اصلی جنایات بازداشتگاه کهریزک محسن روح الامنیتی را کشت به جای اینکه مجازات شود ارتقای مقام گرفته است ؟ اما گزارشگر دروغ نامه ی کیهان بسبک گزارش وارونه ی بازجوئی شیپور را از در گشادش نواخته است و در دفاع از دژخیمان و آدمکشن حرفه ای و متهم و محکوم کردن رقیب مغلوب و معترضان ناراضی تملق نامه گزارش کرده است



دكتر محسن روح الاميني رئيس انستيتو پاستور ايران كه فرزند وي در آشوب هاي اخير تهران جان خود را از دست داد، ديروز با حضور در جمع مردم عزادار شهر تهران به مقابله با آشوبگران پرداخت.

فرمانده سپاه قم : سرنوشت بني صدر در انتظارموسوي ،كروبي و خاتمي است

http://www.kayhannews.ir/881008/2.htm#other206

اکنون بمرور طرح و اهداف کودتای تقلباتی 22 خرداد بیشتر فاش می شود . همانگونه که دلیل کشته شدن خواهر زاده ی موسوی و ربودن جسد وی از بیمارستان نیز مشخص می شود که چرا به خاتمی در حسینینه جمارن در عاشوراو سپس به کروبی تهاجم شد . زیرا پیش در آمد سناری و پروژه ی طراحی شده در پشت پرده از سوی عاملان و آمران قتل های زنجیره ای کودتا گر می باشد؟ مسخره اینکه همه مردم ایران و حتی مردم قم فریاد مرگ بر دیکتاتور و خانه ای سر می دهند . ولی پاسدار گزمه سپاه ق خر به وی سو زننده تهدید کرده است که موسوی و خاتمی و کروبی و خاتمی باید طلب عفو از خامنه ای یا لوطی جماران بی ارزش سکه ی یک پول شده بکنند

فرمانده لشگر 17 پياده علي ابن ابيطالب سپاه قم گفت : موسوي، كروبي و خاتمي راه توبه و بازگشت دارند و بايد از مقام معظم رهبري طلب بخشش كنند درغير اين صورت در انتظار سرنوشت بني صدر باشند.

بي خودي ملكه زيبايي نسازيد (خبر ويژه )

http://www.kayhannews.ir/881008/2.htm#other208

پاچه گیری از منتظری که حتی مرده اش هنوز برای سربازجو حسین شریعتمداری منفور و بد نام همچون لوطی جماران آزار دهنده است.

يك ماركسيست فراري و عضو گروهك فدائيان خلق با اشاره به تجليل هاي بلندبالاي گروه هاي ضد انقلاب از آقاي منتظري و اعطاي عنوان «پدر حقوق بشر» به وي گفت: آيت الله منتظري مقابل جمهوري اسلامي ايستاد اما يك چهره حقوق بشري نبود..