دروغ نامه ی کیها ن دوشنبه 23 آذرماه سال 1388

نقدو بررسی (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " آغاز و انجام انحراف"

" چرا سناریو سازان کودتا گردار الگوهای لو رفته را علیه ی رقیب به خصوص موسوی بازسازی کرده با بسیج نیروها ووارد صحنه کرده اند؟

مشخص و قابل پیش بینی بود که کودتاگران حاکم بدلیل ضربه ی کاری که از بر گزاری تظاهرات اعتراضی روز 16 آذر در یافت نموده اند . اگرساکت بنشینند و واکنشی بموقع از خود نشان ندهند و دست به اقدام تهدید و سرکوب و توطئه سازی نزنند با باختن قافیه دیگر نه امکان غزل سرائی و غزل و لغز خوانی و عربده کشی و معرکه گیری کردن علیه ی رقیب ندارند ، بلکه می بایست در شرف جمع کردن بساط شان برای رفتن باشند . بنا براین سناریوی پاره و به آتش کشیده شدن تصاویر خمینی شیاد و لوطی جماران جانشین وی علی خامنه ای طراحی شد . اما گفته می شود که طراح اصلی این سناریو پاسدار ضر غامی می باشد .زیرکه تجربه راه اندازی کار نا وال عاشورا در دوم خرداد سال 76 را دارد که با همسوئی کامل باندسعید امامی اجرا شد . ولی چون مسئولیت بر عهده ی همکارش علی اصغر غلامرضائی افتاد وی ناشناخته باقی ماند و قِسِر در رفت که اکنون این سناریوی مشابه پاره و آتش زدن تصویر خمینی شیاد راعلیه ی موسوی و دوم خردادی هاباز سازی و ساخته و پرداخته کرده است که بدون شک با مشورت و همآهنگی کامل آمران و عاملان قتل های زنجیره ای و کودتا گران طراحی شده است.

زیرا که شاهدمی باشیم که چگونه پس از اجرای این سناریو آخوند آدمکش حرفه ای و گوش خوار محسنی اژه ای دادستان کل کشورهمراه با عباس جعفری دادستا تهران وارد صحنه ی نمایش تهدید و پرونده سازی کردن سران رقیب و معترضان شده اند .البته عباس جعفری جانشین سعید مرتضوی شده است که بازجو وشکنجه گر و قاتل خانم زهرا کاظمی و قصاب مطبوعات است که اکنون معاون اژه ای شده است و پرونده ی گشوده شده ای در جنایات اخیر باز داشتگاه کهریزک دارد.اینان با همکاری مطبوعات و خبر گزاری های و ابسته به کودتاگران ولوطی جماران همچون دروغ نامه ی کیهان به خصوص نقش کلیدی سرباز جو حسین شر یعتمدا ری که بر جسته می باشد و خبر گزاری دروغ پر دراز فارس که و ابسته با ارگان فاشیستی تروریستی کودتائی پاسدارا ن است در کنار ورق پاره ی مافیائی باند انگلیسی غارتگر رسالت و خبر گزاری دولتی پر ونده و وارونه گوی ایرنا و ورق پاره دولتی ایران و صدا و سیمای پاسدار ضرغامی بسیج شده اند تا در کنار رئیس چماقداران حزب الله مسعود دهنمکی و انصار حزب الله و بسیجیان چماقدار و وکیل الدوهای بازار مکاره ی کمدی و دکوری و اتصابی مجلس هشتم همچون کوچک زاده و علیرضا زاکانی قرار گیرند که درمسجد دانشگاه علیه دانشجویان مخالف و موسوی دست به تحصن زده اند .

از طرف دیگر دوره گردی پاسدار محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ سانسور و خفقان و تفتش عقاید ارشاد دولت نهم ادامه دارد زیرا که از این دانشگاه به آن دانشگاه می رود ومعرکه گیری علیه ی سران رقیب می کند . عجیب است با وجود اینکه از سوی دانشجویان معترض مورد هو کشیدن و برو گمشو و تمسخر واقع می شود . ولی این معاون مشاور فرهنگی رئیس سپاه پاسداران محمد علی جعفری وظیفه دارد که پیام کودتا گران را منتقل کند و هرگز از اجرای وظیفه و مأموریت محوله شده عقب نشینی نمی کند .

همچنین با وارد صحنه شدن وزیر دست نشانده ی اطلاعات با تهدید کرددن رفسنجانی بساز و بفروش مکار و به خصوص حضور همگام آخوند خاتمی که رقیب و مو دماغ و هوو ی رفسنجانی در نماز جمعه ی تهران شد و وی را پس زده است. البته که جزو مریدان و شاگردان آخوند انگلیسی و دزد مصاح یزدی می باشد که دشمن خمینی شیاد و رفسنجانی و خاتمی است آخوند احمد خاتمی که در جمع طلاب آخوند مصباح یزدی گرد آور شده در قم حضور یافته و سخنرانی کرده است تا که در برابر دیدار ها و اظهار نظرات صانعی و منتظری و اردبیل یموضع تهدید آمیز داشته است و سران رقیب مغلوب رامتهم به همکاری با بیگانگان نماید. که چرا اینان در دیدار های جداگانه ی خود نقض حقوق بشر و استبداد و تک صدائی و پاره و آتش زدن تصویر خمینی شیاد را محکوم وآن مشکوک دانسته و از موسوی دفاع کرده اند . از سوی دیگر آخوند شعجئونی عضو باند مؤتلفه ی دزد انگلیسی و غارتگر که علیه ی سران رقیب و مجاهدین عربده کشی کرده است . جالب اینکه همه سخنرنی های تهدید آمیز اینان از شبکه ی تلویزیون پاسدار ضر غامی پخش شده است . خلاصه کودتا گران نامشروع و ضد بشری هر چه امکانات تبلیغاتی دراختیار داشته با تهدید کردن و تخصص و تجربه ی سناریو و پرونده سازی کردن علیه ی رقیب مغلوب بسیج و بکار گرفته اند تا شاید اثار اعتراض گسترده و رادیکال 16 آذر را محو کنند و با ترساندن سران رقب مغلوب و مقدمه چینی برای باز داشت و محاکمه کردن شان کنند . همینطور با تلاش مذبوحانه بتوانند فضای التهابی و تشنج ورادیکال دانشگاه ها را آرام وکنترل کنند . فراموشنشود با اینکه اقدام کنندگان چند آدم عامی بودند که تصویر خمینی شیاد را در دانشگاه امیر کبیر پاره و بر آتش کشاندند. امادسیسه و توطئه های برنامه ریزی شده ی پیآمد آن چنین است که به جزدچار وحشت کردن سران رقیب به خصوص موسوی به خیال خام این تئوری پرداز شاید بشود دانشجویان معترض را با تهدید و زور و سناریو سازی این چنینی به انفعال کشاند تا که احتمال خطر تظاهرات ضد حکومتی گسترده در روز های تاسوعا و عاشورا خنثی گردد.

بنابراین بدون آنکه قلم بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان غیرایرانی توضیح دهد که چگونه و چراچند نفر عامی وارد دانشگاه امیرکبیر شدند و چگونه در روز دانشجوبدون هیچگونه ترس و واهمه ی ناشی از دستگیری تصاویر خمینی شیاد وجانشین وی خامنه ای راپاره و آتش زدند؟مهمتراینکه چرا این صحنه ی توهین آمیز نامیده شده را پاسدارضرغامی از تلویزیون خود پخش نمود؟ اما چون هدف سناریو سازان متهم کردن رقیب یا خواص می باشد پس قلم بر دست یادداشت روز نویس در همان ابتدای یادداشت روز خود برای اینکه رقیب خواص را متهم کند ناخواسته مچ سناریو سازان خودی رابا چتر پوششی چند نفر عامی را باز کرده که چگونه هدف فعال کردن حامیان کودتاگران و بر روی صحنه کشانیدن شان علیه ی موسوی و سران رقیب دوم خردادیه ا است که این چنین خود یادداشت روز نویس اهداف سناریوی اخیر را فاش ساخته است :

سپی قلم بر دست یادداشت روز نویس غیر ایرانی برای گیر دادن و گشودن پرونده ی رفسنجانی مکار بساز و بفروش که بخشی دیگر از هدف پیگیری کودتا گران پیرو آخوندانگلیسی و دشمن خمینی مصباح یزدی هست با آویزان شدن چپ وراست به گفته و رهنمودهای لوطی جماران که ترفند سیستم تبلیغاتی بازجوئی برج در برابر بارو در راستای اهداف خاص می باشد. اینگونه گیربه دوران رفسنجانی و ساز ندگی و سخنگو بودن حسین مرعشی برادر همسر رفسنجانی داده است :

"خط انحرافي كه در دولت موسوي حاكميت اسلام و مباني فقهي و ديني نظام را برنمي تافت با آغاز دهه 1370 به گونه ديگري جلوه گر شد. همان عناصر كه اعتقاد چنداني به نظام اسلامي و مباني آن نداشتند از دولت موسوي وارد دولت اول هاشمي شدند. در اين دوره هم رهبر معظم انقلاب- مانند حضرت امام- مراقب بودند تا انقلاب و اسلام با اين انحراف آسيب نبيند و راه گم نشود كه نديد و نشد و صدالبته حركت انقلاب و نظام را تا حدي تحت تاثير قرار داد.بي تعهدي عناصر كليدي اقتصادي دولت در دهه 1370 به اسلام كاملاً آشكار بود و البته بعدها سخنگوي دولت در آن سالها و رئيس دفتر رئيس جمهور - حسين مرعشي- اين را بروز داد كه «اسلام نه مكتب سياسي دارد، نه مكتب اقتصادي و نه مكتب حقوقي! و آنچه از اسلام در دست داريم يك سري توصيه هاي اقتصادي است كه اكثراً قابليت اجرا ندارند» ! وقتي به يكي از مهمترين ماموريت هاي اين نظام كه پياده كردن عدالت و اقتصاد اسلامي است، بي توجهي مي شود و با اين جسارت و صراحت به محاق مي رود، تكليف بقيه مسايل اسلامي كاملاً مشخص است! "

آنگاه قلم بردست شعبده باز و تر دست بدون آنکه اشاره کند نظرش درست شبیه نظر دشمنی آخوند متحجر و دزد و انگلیسی مصباح یزدی است که وی دنبال کرده است . چونکه آخوند مصباح یزدی چندروز پس از پیروزی پاسدار گماشته احمدی نژاد در تیرماهسال 88 بود که به مشهد رفت و در جمع حزب الله و حضور پاسدار محمد رضا نقدی که فرمانده ی بسیج است در مشهد وی علیه رفسنجانی و خاتمی موضع گیریت ندکرد و این دو دوره ی اینان را دوران خیانت به اسلام و انقلاب وکشور و ملت نامید و متهم شان نمود . اکنون این مأمور و معذور یادداشت روز نویسنیز پس از دراز ومتهم کردن دوران توسعه ی اقتصادی رفسنجانی به دوران توسعه سیاسی خاتمی با انحراف بزرگ را این چنین به دوران رفسنجانی پیوند زده است :

حراف هاي بزرگ سياسي پيوند خورد. كارگزاران منحرف دولت سازندگي اركان اصلي اقتصادي دولت خاتمي را در اختيار گرفتند و منحرفين فكري كه بطور علني در حلقه هاي «كيان» و «سلام» و... عصر اسلام و حاكميت اسلامي را پايان يافته مي خواندند، اركان سياسي دولت را در اختيار گرفتند و چهارنعل به سوي حذف اسلام از عرصه حكومت تاختند. هر نگرش اسلامي را در ذيل واژه «خشونت»، «جمود وتحجر»، «قشري گرايي»، «مردم ستيزي»، «كهنه گرايي»، «راديكاليزم»، «واقع ستيزي» و... معنا و آن را بشدت محكوم مي كردند تا كسي جرأت نكند اجراي احكام و نگرش هاي اسلامي را مطالبه كند.درد بزرگتر اين بود كه منحرفين با چنگ انداختن روي منابع مالي مردم و نظام به خريد و فروش اين مجموعه و آن مجموعه، اين دفتر و آن دفتر، اين روزنامه و آن روزنامه، اين حزب و آن حزب، اين شخصيت و آن شخصيت، اين نهاد و آن نهاد روي آورده و انقلاب و نظام را به حراج گذاشتند. كساني كه تخم انحراف را كاشتند، ابتدا فقط در حوزه اقتصاد، اسلاميت نظام را برنتافتند ولي بعدا همان ها به همراه عده اي ديگر انحراف را گسترده تر كرده و در حوزه اقتصاد، سياست و فرهنگ، دولت را از دين جدا كردند البته آنطور كه مي انديشيدند و مي خواستند اتفاق نيفتاد چرا كه در درون نظام دژ «ولايت فقيه»، «روحانيت»، «هزاران دل پرسشگر از اسلام و جوياي آن» و... ديوارهاي بلندي در برابر موج دين زدايي بودند"

بالاخره اینکه قلم بر دست یادداشت روز نویس که کمتربه مسائل داخلی می پردازد که حدس زده می شود که نویسنده یادداشت روزباید همان سر بازجو حسین شریعتمداری ولی با نام و امضای وی می باشد . زیرا که به لهجه ی وی خیلی بیشتر شباهت دارد ونزدیک می باشد . البته هدف از سناریوسازی جدید ساخته شده فاش و عریان شده است .زیرا که درراستای جنگ ادامه دارقدرت جناحی و باندی است که اکنون اینگونه اشاره به یارگیری هابرای حذف کامل ر قیب و قبضه کردن قدرت و ثروت شده که منجر به کودتا شده است شکل گرفت:

"در اين مسير، وقتي انحرافات فكري رسوخ كرد، محيط «يارگيري» هم عوض شد و حالا ديگر متدينين و وفاداران به مباني انقلاب و نظام بايد كنار يا به حاشيه رفته و نيروهايي هماهنگ با اين تغييرات كليدي ميدان دار مي شدند و طبعا اين كجروي و كژراهه بايد به جلب همكاري برخي از لمپن ها، جاسوسان، دين به دنيافروشان و بي ريشه ها و... ختم مي شد كه شد و نفي معنوي و فكري حضرت امام- كه البته سوداي بر باد رفته اي است- بايد به پاره كردن آشكار تصوير مبارك حضرت امام ختم مي شد كه شد! در اين ميان، رسوخ برخي منحرفين سياسي به مركزي مانند «موسسه نشر آثار حضرت امام» بايد به كنار آمدن اين موسسه با هتاكان به امام بيانجامد كه انجاميد و سكوت آنان در برابر انحراف فكري از مشي حضرت امام بايد به سكوت آنها در برابر هتك فيزيكي حضرت امام و حتي همراهي وقتي بعضي از خواص، امام را در عرصه انديشه- اسلام گرايي، مردم گرايي و غرب ستيزي- وا مي گذارند؛ وقتي بعضي از خواص، حضرت امام را در عرصه نظر- ولايت فقيه، مستضعف گرايي و استكبارستيزي- ترك مي كنند، وقتي بعضي از خواص، حضرت امام را در عرصه آراء- آزادي فلسطين، كمك به محرومين جهان، اولويت حل مشكلات فقرا بر حل مشكلات كشور، اسلامي كردن دانشگاهها و...- رها مي كنند، طبعا مي دانند كه اينها به «نفي مطلق امام» منتهي مي شود، پاره شدن عكس حضرت امام كه جاي خود دارد!

در خاتمه اینکه شکسته شدن قداست خمینی شیاد که داستان جدیدی نمی باشد کهاینهم گردشگرد وخاک بر پا شده است . چونکه در 5 مهر سال 60 میلیشای جوان دختر و پسر با پرداخت جان خوددرخیابان های تهران فریاد مرگ بر خمینی را طنین انداز نمودند . از طرف دیگرخمینی بدلیل فرمان و ارتکاب جنایات قتل عام های زندانیان سیاسی پس از 30 خرداد سال 60 که در تابستان خونین سال 67 به اوج بربریت و ضد انسانی اش رسید. همچنین جنگ خانمان بر انداز 8 ساله میان ایران و عراق خمینی شیاد به مردم ایران تحمیل کرد و فجایع و خسارات مادی و اقتصادی با آمار تلفات انسانی که بر جای گذاشت ودرنهایت منجر به سرکشی جام زهر شکست از سوی خمینی شیاد شد . بنابراین خمینی شیاد آنقدر مورد تنفر مردم داغدار و عزادار و بی خانمان شده بود و خشم و کینه ی فراوان نسبت به اقدامات جنگ افروزانه واعمال ضد بشری اش وجود داشت که کفن پاره از این جهان رخت بر بست و رفت . آنگونه که پس از مرگش کمتر مکان عمومی درون شهر ها یا دستشوئی های سالن های غذا خوری میان جاده راوجود داشت که شعار مرگ یا مشابه و بدتر از آن نثار و بدرقه ی رفتنش نشده بود که اکنونچنین حالتی نصیب جانشین وی خامنه ای شده است . لذا راه اندازی سناریوی جدید والم شنگه ی آتش زدن تصویر خمینی شیادبر پا کردن وموج تهدید های زنجیره ای ضمیمه شده اش کردن همگی تلاش قرینه سازی از الگوهای سرکوب و حذف رقبا حتی حذف فیزیکی از صحنه می باشدکه پس از انقلاب اتفاق افتاد که شامل اشغال سفارت آمریکا در روز 13 آبان راه اندازی شد . سپس بدلیل سانسور و خفقان و عدم فعالیت آزادانه ی سیاسی ساز مان و احزاب سیاسی به بحث های خیابانی و موج دستگیری های پس از آن دامن زده شد که اکنون پاره کردن تصویر خمینی شیاد در دانشگاه امیر کبیرجایگزین آن الگوهاشده که هدف تهدید کردن به دستگیری موسوی بیش از سایر رهبران رقیب مغلوب است که طراحی سناریوی دست به تحصن زدن چماقداران معروف در دانشگاها بعنوان اعتراض به این اقدام پاره و آتش زدن تصویر خمینی شیادهدف بر خورد با دانشجویان معترض و نا راضی با تکرار سناریو های گذشته و لو رفته می باشد که نشان از اوج در ماندگی و استیصال و در بحران همه جانبه فرو رفتن رژیم کودتاگران دیکتا تور ونامشروع و ضد مردم می باشد که دارند آخرین تلاش و قدرت نمائی های توطئه آمیزکاذب خود شان را برای دفع از خطر فروپاشی و برون رفت موقتی از این بحران فروپاشی می کنند که بدون شک طرح توطئه ی سناریو سازی از همان ابتداباشکست مواجه شدهاست . زیرا که شرایط کنونی با اوایل انقلاب بطور کلی تغییر کرده است.

هوشنگ – بهداد


http://www.kayhannews.ir/880923/2.htm#other200