دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 7 دیماه سال 1388

نقد و بررسی(يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " تأملي درباره وقايع ديروز "

" گزارش تحلیلی وارونه از تظاهرات گسترده ی ضد حکومتی عاشورا "


قبل از بررسی و نقد کردن یادداشت روز مرتبط به تظاهرات ضد حکومتی عاشورا سئوال است که جماعت یعنی چه؟ مگرجمع خودش اسم جمع نیست و مگر جماعت جمع اندر جمع نمی باشد؟ همینطور تعریف اندک چیست؟ ترکیب و تلفیق این دو کلمه متضاد با هم چه مفهومی دارد؟ ضمن اینکه این معیارچگونه مورد محک صحتو سقم سنجش و ارزیابی شده است و در راستای چه اهداف خاصی در یادداشت روز دروغ نامه ی کیهان مطرح شده است ؟ به خصوص آنکه درست آنهم یک روزپس ازتظاهرات گسترده ی ضدحکومتی عاشورا پیرامون این تظاهرات چنین روزی قلم فرسائی با تحلیل و تفسیر مدعی ارائه داده شده است. چگونه می توان انتظار داشت وقتیکه در آغاز مدعی قلم بر دست تناقض گوئی و تحریف گری درهمان ابتدای یاد داشت روز خود کرده است ادعای وی در دنباله و به خصوص نتیجه گیری پایانی می تواند خلاف اعتراف تناقض گوئی آغازش نباشد ؟ ضمن اینکه سئوال است که برای چه در برابر جماعتی اندک در تهران ویکی دو شهر بزرگ دیگر طبق ادعای این مدعی می بایست که حاکمان تمام ار گان های سر کوبگر خودشان را علیه ی این جماعت اندک بسیج کنند که نا مانع اجرای مراسم سو گواری و تظاهرات آرام شان در روزتاسوعا و عاشورا شوند. همینطور چرا با تهاجم و ضرب و ضرب و حشیانه ضد انسانی با زیر گرفتن و کشتن با خود روی تظاهر کنندگان چنین جماعت اندکی در چنین روزی شد ؟ خلاصه اینکه این اقدام ضد انسانی سبعانه مدعی اکثریت علیه ی جماعت اندک ناشی از چیست ؟

مهمتر اینکه این چگونه جماعت اندک غیر مسلحی هستند که نه می توانند از دیواره های گوشتی سرکوبگران گوش تا گوش بصف ایستاده ی خیابانی مسلح عبورکنند ، بلکه قادر شدند در برابرش ایستادگی و مقاومت و مبارزه هم به کنند و دست به تظاهرات گسترده با فریادهای رسای مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و سایر شعار های مذهبی – سیاسی با هممین محتوا و مضمون بزنند؟ آنچنانکه حتی با چند نفر کشته دادن از جمله خواهر زاده ی موسوی طبق گزارش قلم بر دست یادداشت روزنویس اینان قادر شدند بطور سازمان یافته آنگونه ضربه ای بر پیکره ی پوسیده ی ارتجاع و کودتاگران حاکم وارد کنند که هم فریادهای افشاگرانه ی خود درسراسر ایران و جهان را طنین انداز کنند . هماینکه موفق شدند که این مدعی پاسدار هذیان گوی را اینگونه وادار کردن به تناقض و وارونه گوئی و تحریف گری تحلیل و تفسیرغیرواقعی ووارونه ی این چنینی نمایند:

"حوادث ديروز تهران و يكي دو شهر بزرگ ديگر كه در آن جماعتي كم شمار اهانت هايي سنگين و جسارت هايي بزرگ به ايام عزاي حضرت حسين بن علي(ع) روا داشتند، زواياي جديدي از فتنه چندماه اخير را آشكار كرده است. حضور يك ذهن امنيتي پشت آشوب هاي ديروز تهران كاملاً آشكار است. علائم و نشانه هاي قطعي وجود دارد كه نشان مي دهد سرويس هاي اطلاعاتي و امنيتي دشمن با واسطه برخي عوامل داخلي خود يك پروژه كاملاً برنامه ريزي شده و هدفمند را در خيابان هاي تهران كليد زده اند. رخدادهاي هفته هاي گذشته نشان مي داد كه فتنه پس از انتخابات در تهران به پايان خود نزديك شده است. در روز 16 آذر مردم تهران خرج خود را به طور كامل از آشوبگراني كه محيط دانشگاه را براي فعاليت هاي خود انتخاب كرده بودند سوا كردند. اهانت به عكس امام(ره) در آن روز توسط جمعي از هواداران ميرحسين موسوي پس از ناكامي روز 16 آذر، موجي بزرگ از اعتراض هاي مردمي را از پي خود آورد كه طي آن سران فتنه به تعبير خودشان تا لبه پرتگاه كشانده شدند.ورود به ايام عزاي حضرت اباعبدالله(ع) اين تنگنا را براي فتنه گران شديدتر كرد. رشد عميق و خود به خودي شامه تشخيص فتنه و روحيه فتنه ستيزي مردم در اين ايام باعث شد تا در تمام 9 روز اول ماه محرم به رغم همه تلاش ها و تبليغاتي كه فتنه گران انجام دادند، هيچ تجمع و آشوبي ولو به صورت لكه اي مجال ظهور پيدا نكند. خاصيت فتنه سوزي ايام محرم چنان بود كه صداي برخي از حاميان بيروني جريان فتنه را هم درآورد كه « آخر ما را به محرم چه كار و... ورود به فضاي عزاداري حسيني كاملاً در تعارض با اهداف و آرمان هاي جنبش سبز است و...» (اخبار ويژه روزنامه كيهان در هفته گذشته را بخوانيد).به جبران همه اين ناكامي ها، ديروز و در روز عاشورا كه روز اوج احساسات و غليان عواطف ملت ايران در ابراز ارادت به ساحت سيدالشهدا(ع) است، فتنه گران نااميد از همه جا تلاش كردند از مردم و از همه آرمان ها و اعتقاداتي كه سد راه فتنه گري آنها شده انتقام بكشند.بر مبناي مجموعه ارزيابي ها، تحركات روز گذشته در تهران بر3 پايه كليدي استوار بود، كه طراحي آنها جز توسط يك ذهن اطلاعاتي و امنيتي خبره- كه در تمام ماه هاي گذشته دست آن را پشت سر حوادث و فتنه ها ديده ايم- ممكن نيست :


قلم بر دست یادداشت روز نویس پس از کد دادن به بخش اخبار ویژه ی دروغ نامه ی کیهان که مکمل ستون های یادداشت روز و گفت و شنود و کیهان و خوانندگان این دروغ نامه ی سناریو و وپرونده ساز است که همکارستاد کودتا گران و مدافع پاسداران و همکار نزدیک اطلاعات و حراست و حفاظت پاسداران یا سازمان موازی وزارت بد نام اطلاعات می باشد. همچنین تأمین کننده ی خوراک با رهنمود دادن به پرورش یافتگان سرباز جو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی پاد گانی- کودتائی کیهان در خبر گزاری دروغ ساز دولتی ایران و ورق پاره ی تبلیغاتی دولتی ایران و خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس است . بعلاوه همزاد و رق پاره ی جوان پاسداران است که بازجویان و پاسداران و بسیجیان قلم بر دست شده دراینگونه مطبوعات و رسانه های به اصطلاح خبررسانی رسوخ و نفوذ کرده و با مستقر شان شدن شان و دیوار حاشیه آهنین امنیتی علیه ی رقیب و منتقدان و مخالفان سنگر تهاجمی ساخته اند . اما اکنون قلم بر دست با کد دادن لو داده است که سرنخ تیتر گزارش خبری سناریو سازی کشته سازی ازسوی رقیب مغلوب کجاست که برای تبرئه کردن جنایتکاران قاتل و لوث کردن اقدامات جنایت مرتکب شده و خنثی تمودن افشاگری رقیب مغلوب مورد استفاده واقع شده است .بهر صورت در ادامه اینگونه برای پاک کردن صورت مسئله در بند اول کیفر خواست تنظیم شده علیه ی رقیب مغلوب آدرس وارونه داده است :

" -تداوم پروژه كشته سازي احتمالا مهم ترين هدفگذاري ديروز طراحان آشوب در تهران بوده است. موضوعي كه از قبل پيش بيني و درباره آن هشدار داده شده بود. تحولات 16آذر به اين سو كه از آنها سخن گفتيم عميقاً جريان فتنه و حاميان بيروني آنها را به اين نتيجه رسانده بود كه اين جريان بدنه اجتماعي و نيروي عمل كننده خود در كف خيابان را تقريبا از دست داده است و بنابراين كاملا منطقي است كه تصور كنيم «اتاق فكر فتنه»- بيروني و داخلي- تصميم گرفته باشد كه به هر شكل ممكن، براي احياي مجدد اين بدنه اجتماعي تلاش كند. آسان ترين و كوتاه ترين راه براي رسيدن به اين هدف تداوم پروژه كشته سازي است كه در ماه هاي گذشته و در جريان مواردي مانند ندا آقا سلطان، فتنه گران بهره هاي فراوان از آن بردند. ديروز در عرض كمتر از دو ساعت حضور آشوبگران در خيابان هاي تهران 4 نفر كشته شده اند كه يكي از آنها جزو نزديكان ميرحسين موسوي است. شواهدي كه دستگاه هاي مسئول به زودي ارائه خواهند كرد نشان مي دهد مرگ همه اين افراد و خصوصاً فرد نزديك به موسوي كاملاً مشكوك و بلكه به نحو پيش پا افتاده اي سازماندهي شده است. روشن است كه وقتي ميان چند صد نفر دقيقاً يك نفر گلوله مي خورد، نمي توان موضوع را به حساب برخورد روتين پليس با اغتشاشگران گذاشت بلكه يك مورد اينچنيني يك «ترور» كاملا برنامه ريزي شده با اهدافي مشخص است. اين ترور مي تواند انگيزه هاي به شدت تضعيف شده فرد لجوجي چون موسوي براي تداوم فتنه گري را احيا نمايد و علاوه بر آن مي تواند بدل به چشمه اي جديد براي به خيابان دعوت كردن بخشي از مردم شود و به عنوان منبع تغذيه آشوب هاي بعدي عمل كند"

عجیب تر اینکه قلم بردست کتمان کننده ی واقعیت در بند 2 کیفر خواست تنظیم شده ی خود علیه ی رقیب مغلوب با شیوه ی چوب و پیاز خوراندن و روش مرسوم در بازجوئی چماق و حلوادر زندان اوین و سایر سیاه چال ها برای پاک کردن پرونده ننگین جنایتکاران حاکم و متهم و مجرم دانستن رقیب مغلوب بازهم با تناقض گوئی نمودن بیشتراعتراف به سازماندهی حساب شده جماعت اندک بدون پشتوانه کرده است . آنهم در روز عاشورا که تذکر داده شد چگونه کودتا گران حاکم دار و ندار خود را بسیج کرده و گلو گاه ورودی شهر تهران و تردد مسافران در مترو وترمینال های تهران را در اختیار کنترل و محاصره خود داشتند و پس از گرد آوری و نیروها از شهر ستان های ایران و اطراف تهران و گسیل کردن شان بسوی تهران برای کنترل زمینی باکمکی گرفتن از به پرواز در آوردن هلیکوپترها بر فراز تهران علیه ی جماعت اندک وارد صحنه ی نبرد شدند . اما اکنون این چنین بطور 100% وارونه از بسسیج شدن نیروها از شهرستان و اعزام شان به طرف تهران ومجهز به سلاح سرد شان از سوی رقیب مغلوب مدعی وارونه گوی خبر و گزارش داده است :

"مشخصه دوم تحركات ديروز سازماندهي حسابشده آن بوده است. اطلاعات مفصلي وجود دارد كه نشان مي دهد جمعي از حاضران در ناآرامي هاي ديروز از شهرستان هاي دوردست به تهران منتقل شده و به انواعي از سلاح هاي سرد مجهز بوده اند. ميل به سمت استفاده از «اجيرشدگان»- با مزد و بي مزد- و كساني كه يا به روش هاي مختلف واقعي يا مجازي شبكه شده اند در آشوب هاي اخير، نشان دهنده آن است كه فتنه گران به طور كامل از مردم قطع اميد كرده و برنامه هاي آينده خود را در چارچوب پروژه «جنگ اوباش عليه مردم» سازماندهي نموده اند. مردم عادي مسلما حتي اگر اعتراضي هم داشته باشند قرآن آتش نمي زنند، به پرچم امام حسين(ع) و محل عزاداري زائران آن اهانت نمي كنند و مهمتر از همه در روزي كه نماد اوج جانبازي در دفاع از اسلام است عليه اسلام شعار نمي دهند. كاملا پيداست كه در آشوب هايي شبيه آنچه ديروز رخ داد ما با يك جمعيت به شدت آلوده كه محصول شبكه سازي دشمن در بخش هايي از طيف هاي معاند نظام است مواجه هستيم كه هيچ حد و مرزي براي توهين، جسارت و جنايت نمي شناسند."

بازیادداشت روز نویس متخصص تحریف گری ووارونه گوئی در بند سوم کیفر خواست تنظیمی علیه ی رقیب از برنامه ریزی پشتوانه ی امنیتی جماعت اندک رقیب مغلوب تصویر پرازی کرده ودرادامه اقدامات جنایت آمیز ضرب و شتم و شیوه ی قهر آمیز کشتن و مجروح کردن تظاهر کنند گان را نسبت به لبریز شدن صبر مردم و خشمگین شدن و انتقام گیری شان شده است اینگونه:

"عامل سوم كه كاملا نشان مي دهد نوعي برنامه ريزي امنيتي پشت آشوب ها وجود دارد اين است كه آشوبگران از خلأ حضور مردم مومن در خيابان ها در ساعت هاي اوليه صبح ديروز استفاده كردند و به محض آن كه دريافتند مردم با خروج از محل هاي عزاداري در حال حركت به سمت آنها هستند در حالي كه جرائم و جنايات خود را انجام داده بودند، متواري شدند. به وجود آوردن آشوب هاي لكه اي و پراكنده و تلاش براي بيشينه سازي تخريب و جنايت در زمان كم و نهايتاً غيب شدن همه آنها در زماني كوتاه جملگي نشان دهنده آن است كه يك پديده كاملاً برنامه ريزي شده و هماهنگ در جريان است كه نوعي «سازمان» در پس آن وجود دارد.نكته دوم آن است كه حوادث ديروز نشان داد مردم غيور تهران در حال از دست دادن صبر خود در مقابل آشوبگران هستند و فراتر و جلوتر از نيروهاي انتظامي و امنيتي از اين پس خود به طور قاطع با هرگونه فتنه انگيزي برخورد خواهند كرد. آشوب هاي ديروز تهران در واقع قبل از آنكه توسط نيروهاي مسئول كنترل شود توسط خود مردم عزادار كه از فتنه درون چند خيابان آگاه شده بودند مهار شد"

بالاخره اینکه مدعی عربده کش و تناقض گوی همکارسربازجوی حسین شریعتمداری در پایان از موضع خود زنی وضعف آشکارا با پذیرش تلویجی اقدامات جنایت آمیز کشته شدگان روز عاشورا این چنین با تهدید جنایت مشابه ی بیشتر در آینده قدرت نمائی کاذب و پوشالی کرده است :


"نتيجه اي كه مي توان از مجموعه اين تحليل گرفت آن است كه اكنون ديگر نه صبر رواست و نه مساهله و مماشات جايز. كساني كه روز قدس شعار «نه غزه نه لبنان» سر مي دهند، روز 13آبان آمريكا را ستايش مي كنند، روز 16آذر به عكس امام اهانت مي كنند و روز عاشورا به مقام قدسي حسين بن علي(ع) جسارت مي ورزند جزو مردم ايران نيستند و برخورد با آنها هم براي نظام مقتدراسلامي آسان تر از آن است كه جاي ملاحظه كاري باقي بماند.و نكته نهايي خطاب به سران فتنه است كه خوب بايد بدانند اگرچه اكنون از همه جا رانده شده اند و جز مشتي رجاله بي دين و رقاصه هرزه، براي آنها باقي نمانده، اما از چشم ملت ايران مسئول همه اين وقايع آنها هستند و بايد هزينه اين جسارت هاي بزرگ را تمام و كمال به همين زودي ها بپردازند"

در خاتمه اینکه با همه وارونه و تناقض گوئی و آدرس غلط دادن هائی که مدعی یادداشت روز نویس نموده است تا که هر طوری شده با ضرب سیلی صورت سرخ کند و از موضع ضعف قدرنمائی نماید و با ترسیم کردن سناریوی سیاه علیه ی رقیب و مقصر و مجرم قلمداد کردنش برای سفید کردن پرونده ی جنایتکاران و سرکوبگران در خدمت کودتاگران پاسدار و لوطی جماران همچنین با دور زدن نه فقط مطالبات و خواست پرداخت نا شده ی مردم ناراضی ، بلکه ضریب خشم و کینه و نفرت و نارضایتی شان را جماعت اندک جلوه دادن در صورتیکه شامل اکثریت جمعیت کشور می شوند که نزدیک 7 ماه است که با همه شگرد و ترفند ها و حیله و حقه های تهدید آمیز و سرکوب و سانسور و اختناق و ضرب و شتم و بازداشت و زندان و شکنجه و تجاوز و اعترا ف گیری وبر پائی نمایشات مضحک محاکمات فله ای – گله ای تلویزیونی با صدور احکام محکومت های سنگین و اعدام و مانور های تبلیغاتی هیستریک علیه ی رهبران رقیب مغلوب که از سوی حاکمان کودتاگر اعمال شده است . همینطوربا متهم کردن شان به دستگاه های جاسوسی بیگانگان و انقلاب و کودتای مخملین و جنگ نرم افزاری بر اندازانه ی رهبران رقیب مغلوب و چاشنی کردن هشدار واخطار های عدم حضور در صحنه ی تظاهرات و اولتیماتوم دادن های سرکوب وحشیانه با معترضین ناراضی ، مع الوصف شاهد هستیم که چگونه بر خلاف ادعای قم بر دست که تظاهر کنندگان ضد حکومتی روزعاشورا نه جماعت اندک نبودند ، بلکه بسیار گسترده بود. دلیلش هم کشته شدن تعدادی از تظاهر کنند گان از جمله خواهر زاده ی موسوی از سوی جنایتکاران بسیج و پاسدار و اطلاعاتی و لباس شخصی های دژخیم در تهران و تهاجم گسترده و مجروح کردن تظاهر کنند گان در اصفهان می باشد . بعلاوه گرچه دستگاه اطلاعاتی بد نام اطلاعات اکنون تلاش مذبوحانه و توطئه آمیز می کند تا که قتل خواهر زاده ی موسوی و سایر قتل های روز عاشورادر تهران را به تیم عملیاتی 10 نفره مجاهدین نسبت دهد که تکرار سناریوی لو رفته و فاش شده ی ربودن و شکنجه و مثله کردن 3 رهبر مسیحی می باشد و می تواند بستری سازی برای توطئه ی تهاجمی دیگر علیه ی مجاهدین اشرف باشد . اما باید اذعان کرد که این ترفند نه اینکه دیگرچون گذشته کار بردی ندارد ، بلکه خیلی سریع بر سر توطئه پردازان آوار و خراب می شود.بنا براین با در راه بودن چهلم منتظری و اربعین و 22 بهمن و 4 شنبه سوری و روز های تاریخی دیگرتصور نمی رود با تجربه شدن کار نامه ی سیاه بیش از 30 ساله ی حاکمان و فتاده شدن طشت رسوائی کودتا گران نامشروع و ضد مردمی از بام بر زیر و افزایش روحیه ی رزمی مبنی بر خواست تغییرات دمکراتیک در ایران به خصوص از سوی جوانان که بیش از 70% جمعیت کشور را تشکیل می دهند شراط موجود بتواند دوام زیادی بی آورد. به خصوص اینکه خشونت اعمال شده در تظاهرات روز عاشورا که قهر آمیز شد ولی با مقاومت و ایستادگی جانانه و قهرمانانه ی معترضان همراه بود .لذا دیگر هیچگونه پل ارتباطی میان جانیان کودتاگران حاکم با مردم معترض ایران باقی نمانده استکه قابل بازسازی و ترمیم جلب اعتماد برای مشروعیت تراشی باشد .

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881007/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 7 دیماه سال 1388