گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 21 آذر ماه سال 1388

تنديس! (گفت و شنود)

گفت : گروهک های ضد انقلاب از منتظری کرده اند قدر دانی

تا زهر بر کام کودتاگران ریزند، مردم ناراضی شادکنندو خندانی

چون با فریاد مرگ بر دیکتاتور شکسته شده خامنه ای تقدیس

پس مدافعان کانون حقوق بشر عبادی به منتظری دادند تندیس

گفت: گروهك هاي ضد انقلاب از منتظري تشكر و قدرداني كرده اند!
گفتم: وقتي آمريكا و انگليس و اسرائيل از او قدرداني مي كنند، چرا نوچه هاي آنها قدرداني نكنند؟!
گفت: مجموعه اي از اين گروهك ها كه تحت مديريت شيرين عبادي كانون مدافعان حقوق بشر را راه اندازي كرده اند به منتظري تنديس حقوق بشر دادند!
گفتم: ديگه چي؟!
گفت: به منتظري گفته اند از اين كه حتي از قاتلان فرزندت حمايت كرده اي درخور تقدير هستي!
گفتم: كسي كه از عاملان انفجار 7 تير و قاتلان 72 شهيد آن روز حمايت مي كند بايد هم از سوي نوچه هاي آمريكا و اسرائيل تحسين شود!
گفت: يعني اين آقا كارش به اينجا هم رسيده است؟! پس آنهمه ادعا چي شد؟!
گفتم: به شاعري گفتند يكي از اشعارت را بخوان! شاعر پرسيد چه بخوانم كه تاكنون نخوانده باشم؟ مرحوم ميرزا تقي اورنگ كه در جلسه حضور داشت گفت؛ نمازت را بخوان!

گفت : گروهک های ضد انقلاب از منتظری کرده اند قدر دانی

تا زهر بر کام کودتاگران ریزند، مردم ناراضی شادکنندو خندانی

چون با فریاد مرگ بر دیکتاتور شکسته شده خامنه ای تقدیس

پس مدافعان کانون حقوق بشر عبادی به منتظری دادند تندیس

گفتم : اگر منتظری به خمینی شیاد نداده بود هشدا ر

رسوا نکرده بود سند جنایت علیه ی بشریت و کشتا ر

اگر معترض نشده بود به قتل عام تابستان 67 و جنا یت

کنون علیه منتظری هم شکایت بود،نه قدردانی باحمایت

گفت : در این دیدار ازقاتلان فرزندش شده تقدیر

از عاملان انفجار7 تیر حمایت شده به جای تعزیر

معلومست وقتی آمریکا و اسرائیل می کنند تحسین

چه خون دلی باید به خورد سربازجوی زندان اوین؟

گفتم : تازه سرشب است و شب هست بس دراز

قلندر بیدار است هم بیش باز می کند اسرار و راز

هر روز فرا گیرتر می شود مرگ بر دیکتاتور فریا د

بزودی فریادعبورمی کنداز خامنه ای و احمدی نژاد

یعنی آشکار تر مخاطب می شود رژیم استبدا د

می رود تا مردم پایان دهند به رژیم ظلم و بیدا د

گفت : چه عرض کنم جزاینکه گفتندبه شاعری

یکی از اشعارت را بخوان ، جواب داد باماهری

چه بخوانم که تا حال نخوانده باشم آن

میرزا تقی اورنگ گفت نمازت را بخوان

چون باورداشت همه جا مسجد است ومنبر

شاعر هم باید منبری باشد چون لوطی رهبر