گفت و شنودروزی نامه ی کیهان 26 آذر ماه سال 1388

مرده (گفت و شنود)

گفت : باز سربازجو زیادی شکر سرخ خورده

تصور کرده زنده است در صورتیکه وی مرده

گفت: برخي از حاميان سران فتنه اعلام كرده اند كه باور نمي كرديم موسوي و خاتمي و كروبي به مقابله با انقلاب و امام(ره) هم تن بدهند.
گفتم: وقتي از آمريكا و اسرائيل دستور مي گيرند و با منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها ائتلاف مي كنند، معلوم است كه به دشمني با امام و انقلاب هم تن مي دهند.
گفت: همين عده گفته اند بارها نسبت به عاقبت راهي كه موسوي و خاتمي و كروبي برگزيده بودند به آنها هشدار داديم ولي به ما پاسخ دادند كه دچار توهم شده ايد!
گفتم: شخصي به پزشك زنگ زد و گفت؛ آقاي دكتر! حال پدرم خيلي وخيم است و دكتر جواب داد، من پرونده پزشكي پدرت را خوانده ام، او در سلامتي كامل است و فقط خيال مي كند كه مريض است. چند روز بعد پزشك به او زنگ زد و پرسيد حال پدرت چطور است؟ و يارو گفت؛ خيال مي كند كه مرده است!

گفت : باز سربازجو زیادی شکر سرخ خورده

تصور کرده زنده است، در صورتیکه وی مرده

گفتم : چه شده است داستان چیست؟

مخاطبان این سربازجو دوباره کیست؟

گفت مطالبات مردم فراموش کرده این دجال

علیه کروبی و موسوی و خاتمی کرده جنجال

گفتم: چرامثل همیشه این عنصر معلو الحال؟

علیه ی سران رقیب مغلوب کرده قیل و قال

گفت: چون بحرانی شده اوضاع پاسداران

فاش شده جنگ قدرت و ثروت کودتاگران

مردم معترض علیه دیکتاتور می زنند فریاد

مرگ نثار خامنه ای می کنند بااحمدی نژاد

فکرمی کند رقیب هست عامل نارضایتی

مخالفان هم از معترضان می کنند حمایتی

چون کودتاگران پاسدار شده اند زمین گیر

جارچی مجبور است به سران رقیب دهد گیر

پس با گفتمان بازجوئی وی داده است پیام

گفته سران رقیب علیه ی نظام کرده اند قیام

گفتم :ای با با اینکه شده مثل آن شخص نگران

رفت نزد دکتر تا مشکل بیماری پدرش کند درمان

گزارش داد به دکتر که وضع پدرش هست وخیم

با اشاره به چک پرونده ،دکتر پسر راکرد تفهیم

گفت جای نگرانی نیست ندارد هیچ مشکل

چون پدر شما هست در سلامت کامل

فقط پدرتان خیال می کند هست مریض

نیاز نیست به تجویز دارو با نسخه عریض

چند روزبعددکترزنگ زدحال پدر کرد جستجو

پسر گفت مرداما خیال می کند مرده به یارو