گفت و شنوددروغ نامه ی کیهان 28 آذر ماه سال 1388

كفن (گفت و شنود)

گفتم : این ادعا شده مثل داستان یک بزاز

روزی برای دوستش درد و دل کرد و راز

گفته بود خانومی اومده پارچه خریده

رفته خونه آن را خود با قیچی بریده

دوخته توی عروسی آن را پوشیده

قر و پز باهاش داده این ور پریده

سپس اونو شکافته و پس آورده

گفته از رنگش خوشش نیومده

اماچون آن را پس نگرفتم من

قرارشدباهاش بدوزد وی کفن

گفت: مدتي است كه مقامات آمريكايي و اسرائيلي از سرمايه گذاري كلاني كه روي فتنه كرده اند ابراز نگراني كرده و به شدت عصباني هستند.
گفتم: يعني از فتنه اي كه به راه انداخته اند پشيمان شده اند يا از اين كه هزينه هاي كلان مالي و سياسي به پاي سران فتنه ريخته و نتيجه اي نگرفته اند عصباني هستند؟
گفت: از پولي كه خرج كرده اند نگران نيستند ولي از اين كه با دست خودشان ستون پنجم خود در داخل كشور را لو داده اند، خيلي دمغ شده اند.
گفتم: اما حماقت و بي شعوري آمريكا و اسرائيل خيلي به نفع جمهوري اسلامي ايران تمام شد و ايران اسلامي با اندك هزينه اي خط نفاق را كشف كرد.
گفت: يكي از روزنامه هاي آمريكايي نوشته است بعد از اين ماجرا ديگر نمي توان روي موسوي و خاتمي و كروبي سرمايه گذاري كرد.
گفتم: يكي از بزازها براي دوستش درد دل مي كرد و مي گفت؛ خانوم اومده پارچه خريده، رفته اونو بريده و دوخته و تو عروسي پوشيده و باهاش پز داده و قر داده، بعد اونو شكافته و آورده و ميگه از رنگش خوشم نيومده؟! دوستش پرسيد؛ حالا پارچه رو پس گرفتي؟ و بزاز جواب داد؛ نه! قرار شده باهاش كفن بدوزه!

گفت : سرمایه گذاری آمریکا و اسرائیل علیه احمدی نژاد

بر روی سران فتنه در ایران بطور کلی رفته است بر باد

البته پس از راه اندازی فتنه اینان نشده اند پشیمان

چون پشت پرده نمایندگان رژیم را می کنند مهمان

گفتم : چگونه مردم ناراضی در ایران

مرگ بر دیکتاتور گویند رهبر کرده نگران

یعنی مردم ناراضی باجوانان ودانشجویان

در بست نا آگاهند و هم می باشند نادان

که هر چه می گویند مسئولان و رهبران

ضد آن عمل می کنند بافریاد شعار، اینان

گفت : بی شعور ی و احمق گری آمریکا اسرائیل

به نفع بقای رژیم تمام شده سر بازجو داده تحلیل

گفتم : درست می گویدچون آمریکا نام سازمان اپوزیسیون

مخالف رژیم را گذاشته توی لیست برای حق کمیسیون

تا رژیم نا مشروع، تواند در داخل دست زند به جنایت

آمریکا از صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز، کندحمایت

تا با اشغال افغانستان و عراق در منطقه داشته باشد حضور

کمک کند یک پاسدار مزدور ، در ایران شود رئیس جمهور

گفت : یکی از روز نامه های آمریکائی گزارش داد با معرکه داری

آمریکا نمی تواندروی کروبی و مسوی و خاتمی کندسرمایه گذاری

گفتم : این ادعا شده مثل داستان یک بزاز

روزی برای دوستش درد و دل کرد و راز

گفته بود خانومی اومده پارچه خریده

رفته خونه آن را خود با قیچی بریده

دوخته توی عروسی آن را پوشیده

قر و پز باهاش داده این ور پریده

سپس اونو شکافته و پس آورده

گفته از رنگش خوشش نیومده

اماچون آن را پس نگرفتم من

قرارشدباهاش بدوزد وی کفن