گزیده خبر های اول دیماه سال1388

التهاب در دانشگاه علم و صنعت ایران

اگردر زمان شاه یک 16 آذر در سال 1332 اتفاق افتاد. در رژیم فاشیستی تروریستی کودتائی که شادیم چگونه که مشابه ی خیلی بد تر از آنپبوسته در حال تکرار شدن می باشد. سئوال است مگر رژیمی که بیشترین دشمنی را با قشر فرهیخته و روشنفکر و آزادیخواه جامعه دارد می تواند مردمی باشد و دوام یابد؟

آرمان ایران : امروز، سه شنبه، دانشگاه علم و صنعت در نارمک تهران را هم اینک جو ملتهبی فرا گرفته است.به گزارش خبرنگار "آرمان ایران" گروهی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت هم اینک در حال عزاداری برای ارتحال آیت الله منتظری بوده و کلاس های درس تعطیل شده اند. این گروه از دانشجویان که تعداد آنها صدها تن گزارش گردیده با در دست داشتن پارچه های سیاه رنگ و عکس هایی از آیت الله منتظری ابتدا در سطح دانشگاه به انجام راهپیمایی پرداخته و شعارهایی در عزای درگذشت آیت الله منتظری سر دادند.با افزوده شدن به جمعیت عزادار و نزدیک شدن آنها به درب اصلي دانشگاه یک اتوبوس از نیروهای انتظامی در کنار درب اصلی دانشگاه پیاده گردیده و به کنترل اوضاع مبادرت نمودند.گزارشات دریافتی از جو ملتهب حاضر در دانشگاه خبر می دهد و البته هنوز هیچ عکس العملی از سوی نیروهای انتظامی مشاهده نشده، و تظاهرات دانشجویان در داخل دانشگاه ادامه دارد.

تابش: رسانه داشتم تعطیلش می‌کردم

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=98779

فضای سانسور و میز گری و خفقان و تفتیش عقاید را بهتر از این نمی شود ترسیم و عریان کردا

ذائقه افراد ايجاب مي‌كند در همه عرصه‌ها فعاليت كنند؛ لذا اگر موازين قانوني امروز رعايت مي‌شد در همه حوزه‌هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي اين امكان وجود داشت كه مواردي پيگيري شود، اما اگر قرار باشد قانون رعايت نشود بهتر است يك رسانه‌ در هيچ يك از اين حوزه‌ها كار نكند.

سردار رادان: تدابیر امنیتی خاص برای تاسوعا و عاشورا

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=98690

سردر جانی و قاتل و متهم اصلی شکنجه و تجاوز و قتل در باز داشتگاه کهریزک که گزارش شده است در بیمارستان در حال اغنماء می باشد اکنون برای اینکه ثابت کند هنوز زنده است و به سعید امامی و پاسدار علی کردان نپیوسته و ملحقنشده است اینگونه از قول وی عربده کشیبا خط نشان کشیدن ها بازتاب داده شده است.

وي از برخورد با افراد و گروه‌هاي خودسر در اغتشاشات اخير خبر داد و اظهار داشت: با افراد خودسر كه بدون ماموريت وارد عمل شده‌اند برخورد شده و عده‌اي از آنها دستگير شده‌اند.

فرانسه قاتل بختیار را با کلوتیلد رایس مبادله نمی کند

این خبر و گزارش خبری ضمیمه اشی از اثبات ماهیت رژیم تروریست و گرو گان و باج گیر می باشد که سیاست صدور تر وریسم و ارتجاع به برون مرز و دخالت در امور داخلی سایر کشورو ترور مخالفان در برون مرز و ربودن اتباع بیگانه در داخل و خارج از کشور و درون کشور جزودیپلماسی رسمی اش شده است . نا گفته نماند رشد این سیاست ناشی از سیاست کثیف مماشات گرایانه و مذاکرات پلید هسته ای و تجارت نفت و خون غرب بوده است .

راديو فرانسه : وزیر امور خارجۀ فرانسه برنارد کوشنر در یک کنفرانس خبری در پاریس گفت که دانشگاهی جوان فرانسوی، کلوتیلد رایس، روز چهارشنبه از سوی دستگاه قضایی ایران احضار و بازجویی شده است.کلوتیلد رایس که از سوی مقامات ایرانی متهم به جاسوسی است و به همین دلیل ممنوع الخروج اعلام شده هم اکنون در سفارت فرانسه در تهران اقامت دارد و در هفده نوامبر گذشته نیز توسط دادگاه انقلاب تهران احضار و بازجویی شده بود.رئیس جمهوری ایران جمعه گذشته به خبرگزاری فرانسه گفته بود که با آزادی کلوتیلد رایس موافق است، مشروط به اینکه رهبران فرانسه نیز در رفتار خود تجدید نظر کنند.اگر چه محمود احمدی نژاد توضیح بیشتری در این باره نداده است، پیشتر غیرمستقیم خواستار معاوضه کلوتیلد رایس با یکی از قاتلان شاپور بختیار، علی وکیلی راد، شده بود که از سال ١٩٩٤ در فرانسه زندانی است.در واکنش به این پیشنهاد، وزیر امور خارجۀ فرانسه، برنارد کوشنر، امروز دوشنبه بار دیگر گفت که پاریس حاضر به انجام چنین معامله ای نیست.وزیر خارجۀ فرانسه اضافه کرد که محمود احمدی نژاد صریحاً خواستار چنین مبادله ای با دولت فرانسه شده است، ولی از نظر دولت پاریس چنین معامله ای غیرقابل اجرا است حتا اگر تمایلی به انجام آن وجود داشته باشد.

رهبر انقلاب در ديدار دست اندركاران حج: غلبه اراده الهي بر اراده طاغوت بارها در اين كشور تجربه شده است

http://www.kayhannews.ir/881001/3.htm#other302

برنامه ریزان و کودتا گران پشت پرده برای خنثی کردن حضور بس پررنگ معترضان و مخالفان در مراسم تدفین آقای منتظری که با فریاد های مرگ بر دیکتاتور و علیه ی لوطی جماران شعار هی ضد حکومتی همراه بود برای اینکه وانمودشود لوطی جماران ایزوله و منفور نمی باشد . تر تیب این نمایش دکوری و فرمایش یداده شده است . جالب و تناقض آمیز است که مترسک کمدی و آلت دست کودتاگران با نادیده گرفتن اقدامات وزارت فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید سیاست توقیف مطبوعات را دنبال می کند و به روز نامه ها با صدور بخشنامه اخطار کرده است که حق ندارند چیزی در مورد منتظری به جز موضع خمینی شیاد علیه ی وی منتشر کنند . اما لوطی جماران بطور مسخره صحبت از تبلیغ روشنگری کرده است !

رهبرانقلاب تاكيد كردند پيروزي اراده الهي بر طاغوت بارها در جمهوري اسلامي تجربه شده است.حضرت آيت الله خامنه اي رهبرمعظم انقلاب اسلامي در ديدار دست اندركاران مراسم حج با اشاره به ظرفيت عظيم حج تاكيد كردند: هر بخش از اعمال و مناسك حج علاوه بر تاثير شگرف در تربيت روحي انسان، از قابليت زيادي براي تبليغ و روشنگري برخوردار است.

به عشق رهبر آمده (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/881001/2.htm#other208

اعتراف به طرح توطئه از موضع فر ار به جلو برای کسب مشروعیت تراشیدن لوطی جماران بشدت نا مشروع و بی اعتبار شده

مردم قم 19دي با رهبر معظم انقلاب ديدار مي كنند

http://www.kayhannews.ir/881001/3.HTM#other313

باز هم یک چشمه ی سر نخ و لو دادن برنامه ریزان کودتا گران پشت پرده که از لوطی جماران همچون عروسک خیمه شب بازی در راستای اهداف کودتائی خود استفاده می کنند. زیرا که اکنون برای جبران به لجن کشیده شدنلوطی جماران در مراسم تدفین آقای منتظری ااینگونه طرح دیدار با چماقداران و اجیر شد گان و نان خوران حکومتی در قم زمان دیدار تدارک دیده شده است که قبل از مراسم چهلم منتظری می باشد .

روزی نامه حکومتی جمهوری : تازه ها

سیاست با دست پس کردن و با پا پیش کشیدن و چماق و حلوا در مورد دولت مصر که هم ا زموضع ضعف و در ماندگی و انزوای منطقه ای وهم ناشی از رشد اختلافات درونی و آشکار شدن جنگ قدرت است که موجب شده است رقابت میان دو پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس تشریفاتی و مترسکی بازار مکاره ی دکوری و کمدی و انتصابی مجلس هشتم با پاسدار گماشته و مترسک محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دکوری و نامشروع است که اکنون دامنه ی نزاع به مصر کشانیده شود ودر دستمال ابریشم یزدی بر دست گرفتن و التماس و خواهش کردن از حسنی مبارارک برای واسطه گری با کشور های منطقه به خصوص عربستان از هم دیگر سبقت بگیرند . زیرا که طرح مداخله گری پاسداران در یمن و تلاش برای کشاندن دامنه نا آرام و بحران آفرینی یمن به عربستان با شکست و آبروریزی منتهی شده است . بدر اینکه اشغال نظامی چاه 4 جزیره فکه در عراق منجر به مفتضح و رسوا شدن سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به منطقه شده است که نیاز مبرم به نقش واسطه گری حسنی مبارک برایرفع و رجوع ووصله و پینه کردن می باشد

احمدي نژاد به مبارك نامه نوشت به گزارش روزنامه « المصري اليوم » « حسني مبارك » رئيس جمهور مصر در سفر به كشورهاي منطقه خليج فارس قرار است محتواي مذاكرات خود با علي لاريجاني را به اطلاع سران اين كشورها برساند. به نوشته اين روزنامه مصري سفر حسني مبارك به منطقه پس از آن صورت مي گيرد كه وي روز يكشنبه در ديدار با « علي لاريجاني » رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران نامه اي از « محمود احمدي نژاد » رئيس جمهور ايران دريافت كرد. اين روزنامه به نقل از منبعي كه خواست نامش فاش نشود نوشت كه مبارك با سفر به امارات كويت و عربستان محتواي مذاكرات خود با علي لاريجاني را با سران اين كشورها بررسي مي كند. مبارك سفر خود به منطقه خليج فارس را ديروز آغاز كرد و پيش بيني مي شود كه پس از اين سفر محتواي نامه احمدي نژاد را فاش كند. اين روزنامه مصري در ادامه نوشت كه احتمالا سفر مبارك به تلاش براي آرام سازي در منطقه برنامه هسته اي ايران و روابط با عراق و كشورهاي حوزه خليج فارس مرتبط باشد. لاريجاني روز يكشنبه به مدت دو و نيم ساعت با مبارك ديدار و گفت وگو كرد و همچنين با « احمد ابوالغيط » وزير خارجه مصر نيز گفت وگويي انجام داد. وي پس از اين ديدار گفت وگوهاي خود با مبارك را « سازنده » خواند.

وقتي فرعون آب در هاون مي كوبد!

این موضع گیری روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی هم ادامه همان سیاست تناقض آمیزبا دولت مصر می باشد که در گزارش خبری قبلی به آن اشاره شد .

با اينكه اخبار منتشره درباره موضوع حضور سربازان ايراني در خاك عراق و برافراشتن پرچم جمهوري اسلامي روي يك حلقه چاه نفت به شدت توسط مسئولين كشورمان تكذيب شده اين موضوع به شكل مرموزي توسط برخي جريان هاي منطقه اي بزرگنمايي مي شود. با قطع نظر از محل وقوع اين چاه و اينكه متعلق به ايران است يا عراق آنچه مهم و قابل تامل است اينست كه نوع پردازش خبر حضور نيروهاي ايراني در منطقه ياد شده توسط رسانه هاي غربي و عربي نشان از اين دارد كه واقعه اي بزرگتر پشت اين ماجرا درحال رخ دادن است . اين موضوع آنگاه نمود بيشتري پيدا مي كند كه مي بينيم حتي پس از تكذيب رسمي ايران و اعلام مقامات عراقي مبني بر عادي بودن اوضاع در فكه از چند روز قبل تاكنون به طور منظم با تحليل هاي غيرواقعي و بزرگنمايي به خبر ياد شده پرداخته مي شود. منابع مطلع مي گويند به دستور مبارك رئيس جمهور مصر قرار است نشستي ويژه درباره اشغال ! يك حلقه چاه نفت عراق توسط ايران مورد بررسي قرار بگيرد. مفهوم اين اقدام اينست كه رژيم مصر به سركردگي مبارك يكبار ديگر طرحي را براي متجاوز نشان دادن ايران به صحنه آورده است . به موجب اسناد و مدارك منطقه فكه در واقع بنابر قرارداد 1975 الجزاير ايراني است و كوتاهي هائي كه از سوي برخي مسئولان در ميله گذاري حدود مرزي تاكنون صورت پذيرفته سبب شده است كه عراقي ها چنين ادعايي را مطرح كنند. بدين ترتيب مشخص نيست مسئولان ايراني چه چيزي را در اين ماجرا تكذيب كرده اند! بعضي محافل سياسي و رسانه اي معتقدند « با در نظر گرفتن ملاحظات مربوط به سواستفاده برخي جريان هاي سياسي عراق كه به كشورهاي عربي به ويژه عربستان متصل هستند مبني بر تخريب چهره ايران و جريان هاي سياسي عراقي نزديك به ايران براي استفاده از آن در انتخابات اخير عراق بايد در نظر داشته باشيم كه برخورد غيرحكيمانه و تصور جلوگيري از تنش به هر بهايي ممكن است شرايطي همانند جنجال كشورهاي عربي در موضوع جزاير سه گانه ايراني خليج فارس را فراهم آورد.نكته مهمي كه در شرايط كنوني قابل طرح است اينست كه آقاي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در سفر كنوني به مصر مي تواند در اين زمينه روشنگري نمايد. اينكه معلوم نيست آيا وي در ديدار طولاني خود با حسني مبارك به اقدام خصمانه او مبني بر برگزاري نشست ويژه درباره آنچه وي آنرا « اشغال يك چاه نفتي عراق توسط ايران » مي نامد اعتراض كرده است يا نه اين ديدار فرصت مناسبي براي اعتراض به مواضع خصمانه رژيم قاهره در زمينه مسائل مهمي از قبيل محاصره مردم غزه توسط رژيم صهيونيستي و خصومت هاي اين رژيم عليه حزب الله لبنان نيز بود اما اينكه آيا چنين استفاده اي از اين فرصت بعمل آمده يا نه خبري دردست نيست. چند يكي از مقامات مصري گفته است تفاوت چنداني ميان مواضع ايران و مصر در مساله فلسطين وجود ندارد لكن هم او و هم مردم فلسطين مي دانند كه تفاوت ميان مواضع اين دو كشور در اين مساله بسيار است . رژيم مصر در موضوع احداث ديوار آهنين ميان غزه و مصر از عوامل اصلي است و به دليل اينكه دست نشانده صهيونيست هاست به خواسته هاي آنها تن مي دهد و در مقابل آرمان فلسطين مي ايستد. چنين رژيمي چگونه مي تواند مواضع خود را با جمهوري اسلامي ايران كه مهمترين حامي ملت مظلوم فلسطين است در موضوع فلسطين نزديك بداندخوابي كه فرعون كنوني مصر براي ايران در موضوع چاه نفت فكه ديده تعبير ندارد. حسني مبارك بايد بداند كه نمي تواند از اين پشم كلاهي براي خود تدارك ببيند و ماموريتي كه اربابان آمريكائي و صهيونيستي اش به او داده اند را به اجرا در آورد. فرعون مصر بايد بداند كه آب در هاون مي كوبد!

دادستان تهران: دادگاه تبعه فرانسه فردا برگزار مي‌شود
برای معاوضه وي با دو تبعه ايراني که در زندان‌هاي فراسنه به سر مي‌برند بايد منتظر تصميم دادگاه باشيم!

ايرنا : به گزارش خبرنگار قضايي و حقوقي ايرنا، دکتر عباس جعفري دولت آبادي روز سه شنبه در حاشيه مراسم معارفه احمد اسديان به عنوان سرپرست دادسراي ويژه رسيدگي به امور شهرداري‌ها اين مطلب را در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران حاضر دراين مراسم بيان کرد.

کيهان : عزاداران (آنهم فقط 5000 نفر ) به عشق رهبر آمده بودند

http://www.kayhannews.ir/881001/14.HTM#other1406

اینگونه گزارش به شیوه ی باز جوئی دادن از سوی سر بازجو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان طبق معیار شرکت 86 % جمعیت کشور حامی لوطی جماران می باشد و همچون آمار های متناقض و غیر واقعی دولت مدعی ساده زیست وعاشق خدمتگزاری به مردم ایران می باشد که پاسدار گماشته احمدی نژاد نا مشروع هم مدعی 63% آرای انتخابات – انتصابات کودتائی تقلباتی پاسداران را دارد . هم اینکه یک نفر بی نان و غذا در رژیم فاشیستی تروریستی کودتائی ضد مردم و نا مشروع طبق ادعای اخیر وی وجود ندارد

کیهان مدعی شد هواداران علی خامنه ای در قم با حمله به محل برگزاری مراسم ختم آیت الله منتظری و اشغال آن اعلام کردند به عشق رهبر از برگزاری این مراسم جلوگیری می نمایند. به گزارش رويداد همچنین روزنامه کیهان در شمار امروز سه شنبه اول دی ماه خود نوشت: "در پی سوءاستفاده جماعت اندكی كه به دعوت قبلی سران فتنه برای بهره گیری تبلیغاتی از تشییع جنازه آیت الله منتظری به قم آمده و شعارهای ساختارشكنانه سر داده بودند ، دیشب مردم قم با حضور در مسجداعظم این شهر كه محل برگزاری مراسم ختم آقای منتظری بود، فرصت سوءاستفاده را از پیاده نظام سران فتنه سلب كردند."کیهان تصریح کرد: "جمعیت انبوه با شعارهای؛ این همه لشكر آمده، به عشق رهبرآمده، خونی كه در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریكا و... اعلام كردند به سران فتنه اجازه نمی دهند حضور آنها در تشییع جنازه آیت الله منتظری كه در پی پیام رهبرمعظم انقلاب صورت پذیرفته است را به حساب خود بنویسند."این روزنامه وابسته به علی خامنه ای ، رهبر جمهوری اسلامی، مدعی شد: "گفتنی است رسانه های بیگانه و سایت های ضدانقلاب با انتشار تصاویری از جمعیت تشییع كننده پیكر آیت الله منتظری و حذف پلاكاردها و تصاویر بزرگ امام و رهبری كه جمعیت برای نشان دادن علت حضور خود در مراسم تشییع به همراه آورده بودند، تلاش كردند آنها را به عنوان حامی سران فتنه جا بزنند."کیهان در خبری دیگر مدعی شده بود که تعداد عزاداران و شرکت کنندگان در مراسم خاکسپاری آیت الله منتظری 5000 نفر بود که تنها 200 نفر از آنها را هواداران این مرجع تشکیل می دادند

احضار بیش از 230 دانشجوی دانشگاه آزاد نجف آباد به کمیته انضباطی
چگونه است که در تدفین آقای منتظری 000 هواداران لوطی جماران شرکت داشته اند ولی 220 دانشجو دانشگاه آزاد نجف آباد به کمیته انظباطی احضارشدند؟

رويداد : در ادامه ی احضار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به کمیته ی انضباطی، امروز دوشنبه سی ام آذر ماه، بیش از 50 دانشجو به کمیته ی انضباطی این دانشگاه فراخوانده شدند.اتهام این افراد شرکت در تجمع 16 آذر عنوان شده است.گفتنی ست، بنابر گزارشات برخی احضار شدگان، در مجموع 230 نفر از دانشجویان در این موج جدید، به کمیته ی انضباطی این دانشگاه فراخوانده شده اند. بر اساس این گزارشات، انتظار می رود تا اواخر هفته ی آینده، روند احضار دانشجویان و برگزاری جلسات کمیته ی انضباطی به طول بیانجامد.در تحولی دیگر، 15 نفر از دانشجویان همین دانشگاه طی دو هفته ی گذشته به ستاد خبری اداره ی اطلاعات شهرستان نجف آباد احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند. اتهام مشخصی برای این افراد ذکر نشده است

اعتراض به واگذاری مشکوک بندر امام به یک سرمایه دار کنیایی
این سرمایه دار داراي سوابق متعدد تخلف، احتكار و فرار مالياتي در كشور خودش است

گندچوب تاراج بر منابع و ذخایر ووطن فروشی زدن آنگونه در آمده است که گذشته از پیشنهاد وزارتخانه های دولتی از سوی پاسدار گماشته احدی نژاد اکنون بندر خمینی دجال و شیاد نیز به یک خلافکار همکار پاسداران فروخته شده است تا بطور مشترک در حمل و نقل مواد مخدر و مشروبات الکلی فعال شوند

شبکه جنبش راه سبز (جرس): 460 نفر از پرسنل بندر امام‌خميني در نامه‌اي به رئيس‌جمهور نسبت به واگذاري بندر امام خميني به يك سرمايه‌گذار كنيايي اعتراض كردند.به گزارش روزنامه تهران امروز، اين نامه در حالي ارسال شده كه بعد از لغو ناگهاني يك مزايده آن هم به‌دلايل نامعلوم، قرارداد سرمايه‌گذاري250ميليون دلاري كنيا در ترمينال غلات بندر امام ، به‌زودي و طي سفر وزير راه‌وترابري به كنيا منعقد خواهد شد.ماجرا از اين قرار است كه مزايده اجاره بلندمدت پايانه غلات بندر امام‌خميني به‌منظور سرمايه‌گذاري و بهره‌‌برداري، حدود 10 روز پس از اعلام برگزاري به‌دلايل نامعلوم و مشكوك لغو شد. به‌دنبال اين امر كه در تير‌ماه سال‌جاري اتفاق افتاد اخباري منتشر شد مبني بر اينكه بهره‌برداري از اين بندر قرار است به يك سرمايه‌دار كنيايي واگذار شود.اين در حالي است كه براي شركت در اين مزايده هنگفت و كلان به ارزش 200 ميليون دلار كه حدود 180 ميليارد تومان و به مدت 35 سال است و در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي بوده، بايد سه ميليارد تومان ضمانتنامه بانكي ارائه يا اين مبلغ توسط شركت‌هاي داخلي و خارجي به حساب اداره كل بنادر و دريانوردي بندر امام‌خميني(ره) واريز مي‌شد.شنيده‌ها حاكي از آن است كه هنگام اعلام اين مزايده، «محمدجعفر»، يك سرمايه‌دار كنيايي كه داراي سوابق متعدد تخلف، احتكار و فرار مالياتي در كشور خودش است، در سفري غيرمنتظره به ايران خواستار سرمايه‌گذاري در ايران مي‌شود.

اعدام دو نفر در سيرجان به اتهام قاچاق/ نزديکان اعدامي‌ها اجساد خود را ربودند و گفته مي‌شود كه يكي از آنها هنوز زنده است / يك دستگاه خودرو به آتش كشيده شد

مردم آنگونه خشم و نفرت و کینه از رژی مفاشیستی تروریستی کودتائی و دستگاه آلوده به فسادو رشوه و تبعیض قضائیه دارند که حتیی تلاش می کنند اجساد خودشان را نیز از چنگ جانیان آدمکشان حرفه ای حاکم بیرون کشانند.

فارس: حكم اعدام دو نفر از سارقان مسلح شهرستان سيرجان صبح امروز در ملأ عام اجرا شد ولي پس از اجراي حكم آنها ربوده شدند.صبح امروز قرار بود طبق برنامه قبلي دو نفر به نام‌هاي اسماعيل‌فتحي‌زاده و محمد اسفنديارپور در ملأ عام به دار مجازات آويخته شوند كه در حمل و نگهداري سلاح جنگي غيرمجاز، سرقت از بانك نجف‌شهر و آزار و اذيت مردم اقدام كرده بودند و حكم در ديوانعالي كشور تائيد شده بود.در اقدامي غيرمنتظره بستگان دو نفر اعدامي كه جمعيت زيادي را تشكيل داده بودند، با سر و صداي زياد قبل از اعدام و حتي فحاشي به مسئولان منتظر بودند تا حكم اجرا شود و آنها حمله كنند و به محض اجراي حكم، محوطه اعدام سنگباران شد و نيروي انتظامي هم اقدام به شليك تير هوايي و گاز اشك‌آور كرد.در اين شلوغي بستگان اعدامي‌ها اجساد خود را ربودند و گفته مي‌شود كه يكي از آنها هنوز زنده است كه به دست اقوام خود افتاده است.همچنين در اين شلوغي يك دستگاه خودرو متعلق به تماشاچيان نيز به آتش كشيده شد.توجه داشته باشيد منبع خبر فارس ميباشد و واقعيت ميتواند متفاوت باشد.

عکس : عکسهای ايسنا از تشييع آيت الله منتظری + تلاش لباس شخصی ها برای ورود به دفتر وی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11075

بسيجيان به بيت آيت‌الله منتظری حمله و بنر تسليت را پاره کردند،
مردم: معلوم شد، معلوم شد کی عکس‌ها رو پاره کرده!

خوب این تر مز رید گان و دنده عقب کنده شدگان این اقدام و حشیانه را کردند تا که انتقام مرگ بر لوطی جماران گفتن در مراسم تدفین آقای منتظری در قم را بگیرند و هم نشان دهند که همین ها بودند که پروژه ی پاره و آتش زدن تصاویرمنحوس و منفور لوطی جماران و خمینی شیاد را اجرا کردند

هم میهن : پس از تشييع پيکر آيت الله منتظری در مرقد حضرت معصومه عزاداران به سوی بيت ايشان رهسپار شدند. به گزارش هم ميهن، بسيجيان به بيت آيت الله منتظری تعرض کردند و بنر تسليت درگذشت ايشان را که از سر در حسينيه شهدا آويخته شده بود پاره کردند. عزاداران در واکنش به اين اقدام، عکس پاره شده اين مرجع تقليد را در دست گرفته و شعار دادند: «معلوم شد، معلوم شد کی عکس ها رو پاره کرده ». در اين هنگام بسيجيان و لباس شخصی ها به سوی عزاداران حمله کردند که با ميانجيگری نيروی انتظامی از برخورد با دسته های عزاداری جلوگيری شد. نکته جالب توجه در مراسم خاکسپاری آيت الله منتظری، خويشتنداری نيروی انتظامی و خودداری از برخورد خشن با عزداران بود که با شعار «نيروی انتظامی تشکر تشکر» پاسخ داده شد

آيت‌الله نوري‌همداني: سكوت در برابر اتفاقات ديروز قم جايز نيست خبرگزاري فارس: يكي از مراجع تقليد با اشاره به اتفاقات روز گذشته قم گفت: سكوت در برابر شعارهاي ديروز جايز نيست، چون ارزش‌ها در هم شكسته و خون شهدا پايمال شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810010874

آخوندحکومتی و مجیز گوی لوطی جماران و فسیل آلت دست کودتاگران وارد صحنه شده است تا ید آب رفته بر جوی باز گردد . البته سئوالاست که از کی تا حال لوطی جماران جزو ارزش ها شده است که مرگ نثارش کردن از سوی ناراضیان ضد ار زش باشد؟

بعد از ظهر امروز صورت مي‌گيرد؛ تجمع بزرگ مردم قم در مقابل بيت امام خميني(ره) خبرگزاري فارس: مردم قم با انجام تجمع و راهپيمايي توهين منافقين جديد به مقدسات ملت ايران را محكوم خواهند كرد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810010563

این پروزه تدارک دیده شده که ادامه ی پروژه آتش زدن تصویرخمینی شیاد است ناشی از ضرب دیدن و بیش از حد بی اعتبار شدن لوطی جماران در مراسم تدفین آقای منتظری در قم و مراسم سو گواری در نجف آباد است که اکنون برای جبران کردن و زهر چشم گرفتن اراذل و اوباش و دژخیمان لباس شخصی بسیج شدند تا این سناریوی جدید را اجرا نمایند

به گزارش خبرگزاري فارس از قم، به دنبال سوء استفاده عده‌اي از منافقان جديد از لطف كريمانه نظام جمهوري اسلامي و جسارت‌هاي وقيحانه آنان به مقدسات ملت ايران در ماه محرم‌الحرام كه تاكنون در استان قم بي‌سابقه بوده است، مردم غيرتمند و انقلابي قم اين عمل وقيحانه را محكوم خواهند كرد. بر اساس اين گزارش، مردم غيرتمند و انقلابي قم با تجمع در ميدان روح‌الله ضمن انجام سوگواري و استمداد از مراجع تقليد، مطالبه عموم ملت براي محاكمه عوامل و سركردگان اين حوادث تلخ را از مسئولان قضايي مطالبه خواهند كرد. اين مراسم از ساعت 15 و 30 دقيقه امروز سه شنبه در ميدان روح‌الله مقابل بيت امام خميني(ره) برگزار خواهد شد. لازم به ذكر است كه عده‌اي منافق سودجو در مراسم تشييع جنازه حسينعلي منتظري با سردادن شعارهاي مختلف به ساحت مقدس مقام عظماي ولايت،‌ رئيس جمهور و نظام اسلامي توهين كردند

بازخواني بيانات رهبري درباره محرم و عاشورا/5 روضه‌خواني رهبر معظم انقلاب براي حضرت قاسم (ع) خبرگزاري فارس: بعد از لحظاتى گرد و غبار ميدان فرو نشست. امام حسين (ع) بالاى سر اين نوجوان ايستاده و دارد با حسرت به او نگاه مى‏كند. آن نوجوان هم در حال جان دادن است و پا را تكان مى‏دهد. امام مي‌فرمايد: كسانى كه تو را به قتل رساندند، از رحمت خدا دور باشند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810010716

ان روضه خوانی لوطی جماران که رار است پس از سنگر منقل به منبر اجرا شود در به خاطرحال نزار و منفور و لعن و نفرین و مطرود شده ی خودش می باشد

بروجردي در گفتگو با فارس:ايران مواضع خود را در مورد غزه به مقامات مصري تفهيم كرد

خبرگزاري فارس: رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ديدارهاي علي لاريجاني با مقامات مصري را در راستاي تفهيم مواضع جمهوري اسلامي ايران در موضوعات مختلف از جمله مردم مظلوم فلسطين و تاكيد بر دفاع مصر از مردم مظلوم غزه عنوان كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810010691

پادو پاسدار ساقدش پاسدار انگلیسی و رئیس بازار مکاره ی هشتم کمدی و دکوری و انتصابی هشتم به مصر که از روی ضعف و استیصال دست به سفر به مصر و دیدار با حسنی مبارک زده شده است تا که دست به دامان حسنی مبارک شوند تا در نقش واسطه پیام به عربستان و ببرد ناشی از اوج انزوای منطقه ای و اثبات دخالت گری در اور داخلی فلسطین است . اگر نه رئیس مجلس دوری و کمدی و انتصابی که قادر نیست به مطالبات مردم ایران پاسخگو باشند چگونه می تواند مشکل گشای حماس و نوار غزه باشد اگر چناتنچه هدف راه اندازی جنگ مشابه 22 روزه ی نوار غزه و دشمنی و مخالفت با روند مذاکرات خاور میانه نمی باشد؟

آليا در گفتگو با فارس:بودجه موسسه نشر آثار امام در مسير خود هزينه نمي‌شودخبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در مجلس گفت: گزارش‌هاي مجلس نشان مي‌دهد بودجه موسسه نشر آثار امام در مسير خود هزينه نمي‌شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810010421

علم کردن این ضعیفه در بستر مخالفت با دفتر نشر آثار خمینی شیاد و برای بر کنار کردن آخوند حمید انصاری و جایگزین کردن یک دست نشانده ی دولتی وابسته به کودتا گران به جای وی .

ديدار با لاريجاني براي برکناري محتشمي پور

http://www.fararu.com/vdcdfx0s.yt05f6a22y.html

یارو پاسدار انگلیسی علی لاریجانی توان حل مسائل بازار مکاره چوبداران مال فروشان کمدی و دکوری مجلس هشتم را ندارد که یک آخوند هفت خط پالان سائیده ی لمپن و لات شاگرد آخوند انگلیسی دزد و متحجر مصباح یزدی وکیل الدولهبا تیغ و عربده کشی خواست خودش را تحمیل نکند. آنگاهبرای فرار از مسئولیت به قاهره رفته است تا پیام راه حل غزه و حماس را منتقل کند

برخي از نمايندگان با علي لاريجاني براي برکناري حجت الاسلام محتشمي پور از دبيرکلي کميته دفاع از مردم فلسطين مجلس ديدار و گفت وگو کردند.حميد رسايي نماينده مردم تهران و عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با فارس با اعلام اين خبر و در تشريح چرايي درخواست 140 نماينده از رئيس مجلس براي برکناري محتشمي پور از دبيرکلي کميته دفاع از مردم فلسطين گفت؛ پيرو نامه 140 نماينده مجلس براي برکناري وي از دبيرکلي دبيرخانه دفاع از مردم فلسطين مجلس، برخي نمايندگان با رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار کردند و از وي خواستند به دليل مواضع کميته دانشجويي دبيرخانه دفاع از مردم فلسطين مجلس که در تقابلي آشکار با مواضع مجلس شوراي اسلامي در زمينه حمايت جمهوري اسلامي از مردم فلسطين است، از دبيرکلي کميته دفاع از مردم فلسطين برکنار شود

رسالت>جمهوري ايراني و شکست مصدق

http://www.fararu.com/vdcja8et.uqeavzsffu.html

قلم زن روزی نامه ی دولتی انگلیسی رسالت که ارگان تبلیغاتی باند مافیائی غارتگران مؤتلفه و آخوندهای همسو با اینان است دشمنی و کینه ی خودش را با زنده یاد دکتر مصدق برجسته کرده است تا که سر سپردگی خودش با دولت فخیمه و شراکت در طرح کودتای ننگین 28 مرداد برای سقوط دکتر مصدق را بر جسته کنند. البته بود نتوجه به چگونگی موج تنفر و خشم روز افزون مردم ایران نسبت به لوطی جماران و شعار استقلال آزادی جمهوری ایرانی ، دشمنی خودش را چنین بروز داده است.

آيت الله جوادي آملي اخيرا طي اظهارات مهمي در واکنش به شعار “جمهوري ايراني” فرقه سبز گفته است: “عده اي شعار مي دادند يا شعار مي دهند استقلال، آزادي، جمهوري ايراني، جمهوري ايراني يعني چه؟ اگر قرار بود جمهوري ايراني اين مملکت را به استقلال و پيروزي برساند زمان مصدق رسانده بود، تنها چيزي که ايران را سربلند و پيروز کرد اسلام و حسين بن علي است. قباله اين مملکت حسين بن علي است.” به تعبير رهبر معظم انقلاب “امروز مردم سالاري ديني در نظام جمهوري اسلامي ايران، حرف نو و جديدي است که توجه بسياري از ملت ها، شخصيت ها و روشنفکران عالم را به سوي خود جلب کرده است.” کساني که امروز در پي تعميق شکاف بين اسلام خواهي و ملي گرايي در ايران هستند بدون ترديد فهم درستي از زيست اسلامي و مسلمان زيستي ملت ايران ندارند. اين طيف در خوشبينانه ترين حالت يا از تاريخ و فرهنگ ايران غافلند و يا خائنند و منطبق بر خواسته دشمن و در راستاي شکست نهضت اسلامي حرکت مي کنند

احمدی نژاد: خسارت جنگ را از حلقومشان بیرون می کشیم

http://www.fararu.com/vdcgyx9w.ak9u34prra.html

پاسدارعقده ای که دارای مشکلات فراوان روحی و روانی می باشد بازهم دست به جوک گوئی برای خنده زده است و ادعائی کرده است که کودن ترین بسیجی را نیز به تعجب و خنده وا داشته است . زیرا که ادعائی همچون نا بود سازی اسرایل کرده است که منتهی به ابراز دوستی با اسرائیل از سوی مرشدش رحیم مشائی شد.

رييس جمهور گفت: خسارت هاي وارده به ملت ايران در جنگ جهاني دوم را از حلقوم استعمارگران بيرون مي کشيم. محمود احمدي نژاد که ظهر سه شنبه در اجتماع مردم استان فارس در ورزشگاه حافظيه شهر شيراز سخن مي گفت، تصريح کرد: خسارت هاي وارده به ايران در جنگ جهاني دوم را به صورت سند رسمي به سازمان ملل مي دهيم و همه مطالبات تاريخي ايران را از استعمارگران مي گيريم. ** اوباما با شعار تغيير، دامنه جنگ را به پاکستان کشانده است

گوشت قرمز و ميوه گران شد

http://www.fararu.com/vdchminx.23nqzdftt2.html

پاسدار خالی بند و هفت خط جوک ودروغگو نمی خواهد با شانتاژگری و پرو پاگاندا خسارت جنگ را ازگلوی ظالمان جهان ببیرون کشد، بلکهگر راست می گوید ویک ارزنصداقت دارد کاری کند که طناب بر دور گردن محرومان پیچیده شده ی ناشی از تورم و گرانی را کمی شل کند تا که دچار خفگی نشوند.

آخرين گزارش هفتگــــي متوسط قيمــــــت خرده‌فروشي در تهران از گران شدن 4.9 درصدي ميوه‌هاي تازه در هفته منتهي به 27 آذر ماه سال جاري نسبت به هفته قبل از آن حكايت دارد. قيمت گروه ميوه‌هاي تازه در هفته مورد گزارش نسبت به هفته مشابه ماه قبل و هفته مشابه سال قبل به ترتيب 12.9 و 9.3 درصد افزايش يافته است.

توصیه های فیروز آبادی به اوباما

http://www.fararu.com/vdcb85bf.rhbz9piuur.html

پس از نامه ی تبریک و عریضه نویسی های پاسدار گماشته احمدی نژاد به بوش و اوباما اکنون نوبت هنر نمائی مترسک خیکی بسیجی فیروز آبادی همشهری و هم منقلی لوطی جماران رسیده است تا که رئیس جمهور اوباما را نصیحت کند که براه راست بسیجی شدن همچون خودش و اححدی نژاد و لوطی جماران هدایت کند.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: اوباما نبايد فريب اطلاعات اپوزيسيون بي‌ريشه ايراني را بخوردو فرصت‌هاي مثبت در ايران را از دست بدهد.

جزئیات حمله نیروهای لباس شخصی به اتومبیل موسوی

اینگونه حرکات نشان از ترس فزاینده ی لوطی جمارا و پاسداران کودتا گر از عدم تسلیم شدن موسوی و حضور وی در صحنه است که نه جرأت بازداشت ونه ترور و حذف فیزیکی وی را دارند . زیرا که وحشت از دو استان خاموش آذربایجان شرقی و غربی را دارند که به سایر مخالفان و منتقدان به پیوندند . فقط برای زهر چشم گرفتن است که صیادان کودتاگر وحشت زده تازیان ها را بسوی وی و کروبی کیش داده می شود . به خصوص اینکه اکنون مراسم شب هفت منتظری به تا سو عا و عاشورا گره خورده است که روزهای ظاهرات بزرگ ضد حکومتی در پیشاست پس از 40 منتظری و 22 بهمن و سپس 4 شنبه سوری یا آتش سوزی هم درپیش است .کلمه:پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به هنگام بازگشت مهندس میر حسین موسوی از مراسم تشییع مرحوم آیت الله العظمی منتظری گروهی از موتور سواران لباس شخصی به وسیله نقلیه حامل وی حمله کردند که بر اثر آن یکی از همراهان مهندس موسوی به صورت سطحی زخمی شد.به گزارش خبرنگار کلمه این گروه موتورسوار که در بیرون منزل آیت الله صانعی کمین کرده بودند در ابتدا به هنگام خروج نخست وزیر امام از این محل اقدام به فحاشی نمودند.سپس با تعقیب کاروان حامل وی در چند مرحله با سد مسیرموجب توقف این کاروان شدند، تا این که در یک مرحله یکی از اعضای این گروه شیشه عقب اتومبیل حامل مهندس موسوی را شکست و در اثر آن یکی از همراهان به صورت سطحی زخمی شد ولی آسیبی به مهندس موسوی نرسید.لازم به ذکر است که در اثر واکنش متقابل محافظان به این حمله فرمانده لباس شخصی ها نیز دچار آسیب سطحی شد.

عکس : تظاهرات ميليونی امروز قم و ماموران دوربين بدست

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11057

تصاویر برخی از مأموران امنیتی و بازجویان اطلاعاتی به خصوص اطلاعات موازی پاسداران و گزارشگران خبر گزاری دروغ پر داز پاسداران فرس و دروغ نامه ی کیهاان سر بازجو حسین شریعتمداری برای شناسائی افراد شرکت کنند ه در مراسم تدفین منتظری و اقدام که هدف برای بازداشت و شکنجه کردن ووادار به اعتراف نمودن شان می باشد.

تجمع و راهپیمایی دانشجویان دانشگاه مازندران + عکس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11056

وقتیکه رژیم کودتائی نا مشروع و ضد مردم می باشد و وحشت از دانشجویان قشر آگاه جامعه دارد و جنگ خانمان بر انداز 8 ساله ی میان ایران و عراق را نعمت الهی می داند باید که پیوسته فضا و سایه ی شوم جنگ افروزی را زنده و فعال نگهدارد . بنابراین همزمان که جمعیت کثیری از مخالفان در مراسم تدفین و سو واری منتظری در قم و نجف آباد حضور داشتد و فریاد های ضد حکومتی سر می د ادند . می بایست که برای تبدیل کردن سیاست یا توطئه ی پلید گورستانی کردن دانشگاه ها استخوان های پوسیده نامشخص گرد آوری شده را در محیط دانشگاه مازنداران را دفن کند تا موجب اعتراض دانشجویان واقع شود . زیرا که خرافه پرست دین فروش کودتا گر نا مشروع بدون جنگ افروزی و سرکوب و سانسور که نمی تواند دوام داشته باشد .

ظهر امروز، دوشنبه در حالیکه مسئولین دانشگاه مازندران در گوشه ای از دانشگاه مشغول برگزاری مراسمی رسمی و دفن جنازه ی چند شهید گمنام بودند، جمعی از دانشجویان این دانشگاه در اقدامی از قبل اعلام نشده دست به برگزاری تجمع و راهپیمایی جهت عزاداری برای فوت آیت الله منتظری زدند.این دانشجویان ساعت 12 ظهر امروز با تجمع مقابل دانشکده ی علوم انسانی این دانشگاه و با سر دادن شعار های «الله اکبر»، « لا اله الا الله»، «عزاست عزاست امروز روز عزاست امروز، ملت سبز ایران صاحب عزاست امروز»، «منتطری منتظری آزادیت مبارک»، و ... عزاداری اعتراضی خود را آغاز کردند.این دانشجویان با سردادن این شعار ها و فریاد های پی در پی الله اکبر و با حمل تصاویری از این مرجع شیعیان راهپیمایی خود را به سمت دانشکده های دیگر این دانشگاه شروع کردند. بنا بر این گزارش مامورین حراست این دانشگاه به رهبری «جلودار» مامور به خدمت اداره ی اطلاعات در دانشگاه، به دانشجویان حمله ور شدند. جلودار در حالیکه در اقدامی عصبی و مضحک با نعره های فراوان عکس های آیت الله منتظری را چنگ می زد و آنها را پاره می کرد به مامورین تحت امرش دستور حمله به دانشجویان باقی مانده و ضرب و شتم آنها را می داد. دانشجویان عزادار بی توجه به نعره های جلودار پس از پخش خرما در دانشگاه به تجمع خود پایان دادند.بنا بر گزارش های فعالین دانشجویی این دانشگاه پس از برگزاری این مراسم جو این دانشگاه به شدت امنیتی شده و مامورین لباس شخصی برای دستگیری تعدادی از دانشجویان به طور مرتب در دانشگاه در حال تردد بودند. تاکنون خبری از بازداشت دانشجویی پس از این مراسم در دست نمی باشد.

هجوم ماموران امنیتی به یك گردهمایی مسیحیان درآستانه كریسمس

رژیم وحشی و یاغی و ضد بشری و بشدت وحشت زده شده برایش فرق نمی کند که قربانی اش مسلمان شیعه و سنی یا مسیحی و بهائی و غیرو باشد . زیرا که آنگونه دچار کا بوس وحشت شده است که هیچگونه تجمعی بهر مناسبتی را بر نمی تابد و تلاش می کند گکه برای بقای ننگین خودش ایان را برای ایرانیان با هر مسلک و مرام و باور و اعتقادی که می باشند تبدیل به زندان اندر زندان کند . اکنون نیز سهم هدایای عیدی شهروند مسیحی ایرانیان بمناسبت فرار رسیدن کریسمس اینگونه داده شده است .

خبرگزاری هرانا : در آستانه سال نو مسیحی و عید جشن كریسمس ماموران امنیتی و لباس شخصی با هجوم به یك گردهمایی مسیحیان فارسی زبان دو نفر از رهبران و مسئولین كلیسایی را بازداشت نمودندبه گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ماموران امنیتی و لباس شخصی در روز پنجشنبه مورخ ۲۶ آذرماه ۱۳۸۸ ( برابر با ۱۷ دسامبر ۲۰۰۹ ) با هجوم به یك گردهمایی مسیحی دوتن از رهبران و مسئولین كلیسای خانگی را بازداشت و آنان را به مكانی نامعلوم انتقال دادند.بنا بر این گزارش ۱۵ تن از افراد نیروهای امنیتی و لباس شخصی در یك اقدام هماهنگ با هجوم به یك گردهمایی مسیحیان فارسی زبان در شهرستان كرج مانع از ادامه برگزاری این مراسم شدند.این گردهمایی پرستشی با حضور ۷۰ تن از نوكیشان مسیحی در یك سالن ، در آستانه كریسمس سالروز میلاد عیسی مسیح و فرا رسیدن سال نو میلادی در حال برگزاری بود كه با هجوم ماموران دولتی روبرو شد . ماموران امنیتی ضمن ممانعت از ادامه مراسم دو تن از رهبران و مسئولین كلیسایی بنامهای " كامبیز سقایی" و "علی كشوردوست" را بازداشت و با خود بردند.همچنین در ادامه ماموران ضمن تصویر برداری ویدیویی از چهره تك تك حاضرین در این گردهمایی از همه آنان تعهد گرفتندو از آنان خواستند تا در زمان و روز بازجویی در دسترس بوده و زمان احضار از سوی مراجع قضایی سریعا خود را به اداره و یا مراكز مربوطه معرفی نمایند.این گزارش می افزاید، ماموران پس از آن ضمن جمع آوری كلیه كتابهای مقدس و كتب سرودهای پرستشی مسیحی، یكدستگاه لب تاپ به همراه متعلقات آن را ضبط كرده و با خود بردند.به گزارش كمیته مسیحیان ، "كامبیز سقایی و علی كشور دوست" باز داشت شدگان این رویداد از زمان بازداشت تاكنون هیچگونه تماس تلفنی و یا ملاقاتی با خانواده های خود نداشته اند . خانواده های این بازداشت شدگان در پی بی خبری و بی اطلاعی از وضعیت آنان پس از پیگیری و مراجعات مكرر به سازمانهای مربوطه به ایشان اطلاع دادند كه نامبردگان در "بازداشتگاه دادگاه انقلاب" ! بسر می برند و مسئولین در این ارتباط از هرگونه توضیحات بیشتری خوداری نمودند.بدیهی است با توجه به ایام محرم و مناسبت های اسلامی كلیه امور در خصوص رسیدگی وضعیت پرونده این بازداشت شدگان به بعد از این ایام موكول خواهد شد و این امر نشان از تداوم بازداشت این افراد دارد. این حركت ماموران انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی نشان میدهد كه مسیحیان فارسی زبان حتی از برگزاری مراسم كریسمس و آغاز سال نو مسیحی نیز محروم هستند. حكومت مذهبی جمهوری اسلامی در راستای تداوم برخورد با این افراد بسیاری از كلیساهای رسمی توسط مقامات امنیتی یا تعطیل شده اند یا با محدودیتهای بیشماری بخصوص در مورد پذیرش نوكیشان مسیحی روبرو هستند ، برای نوكیشان مسیحی كه عموما فارسی زبان هستند راهی بجز برگزاری جلسات پرستشی و اعیاد دینی اشان در خفا یا در زیرزمینهای دربسته به دور از چشم ماموران اطلاعاتی و امنیتی باقی نمانده است .

فيلم : درپی خواندن پیام تسلیت خامنه ای مردم یکپارچه هو میکنند و شعار مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای قاتله ولايتش باطله سرمیدهند

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11052

هنگام قرائت پیام تسلیت لوطی جماران شرکت کنند گان با هو کشیدن فریادمرگ بر دیکتاتور و خامنه ای قاتله ولایتش باطله سر دادند.

فيلم : مرگ بر طالبان ، چه کابل چه تهران / اين ماه ماهه خون است ، بسيج سرنگون است - قم 30 آذر

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11048

فيلم : مراسم تشییع آیت الله منتظری ( 3 فيلم)اون که تقلب کرده، عکس هارو پاره کرده

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11040

کارت زرد وزارت ارشاد به خبرگزاری ایلنا از انتشار اخبار جنبش سبز خودداری کنید

به این گفته می شود نمود عینی آزادی بیان و قلم و مطبوعات در رژیم فاشیستی – تروریستی – کودتائی نا مشروع حاکم بر ایران که مطبوعات و خبر گزاری ها می بایست زیر نظر بازجویان و ممیز گران و سانسور چیان انجام وظیفه کنند

پارلمان‌نیوز: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار و پوشش اخبار مربوط به جنبش سبز به خبرگزاری کار ایران، ایلنا تذکر داد.شنیده‌های خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس«پارلمان‌نیوز»، حاکی از آن است که بعد از پیگیری چند پرونده با موضوع آسیب‌شناسی جنبش سبز و همچنین توجه این خبرگزاری به اخبار مربوط به این جنبش این عملکرد موجب نارضایتی وزارت ارشاد شده است.این وزارتخانه در تذکری به ایلنا از این خبرگزاری خواسته است تا در راستای جلوگیری از تفرقه و مواردی از این دست از تولید و پوشش اخباری که مشخصا مربوط به جنبش سبز است خودداری کند.

کتاب درسی دختران و پسران از سن 9 سالگی متفاوت میشود

پس از 30 سل که نسل جوان پرورش یافته بطور دربست علیه ی حاکمان ضد بشری نا مشروع شو ریده اند اکنون کودتاگران متحجر و نا مشروع برای تحکیم حکومت متزلزل شان با وزیر آموزش و پرورش کردن یک وکیل الدوله ی پالان سائیده ی فرصت طلب دگر دیس شده در شرف سر مایه گذاری با شستشوی مغزی و و منحرف کردن اذهان کودکان 9 ساله در مدارس می باشند .

مهر: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در نظام آموزشی جدید تا سن هفت سالگی تعلیم و تربیت کودک براساس بازی خواهد بود، گفت: اما در 9 سالگی کتب درسی بین دختران و پسران متفاوت خواهد شد.پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حمیدرضا حاجی بابایی روز دوشنبه در همایش استانداران سراسر کشور با بیان اینکه از پایان دوره ابتدایی کتب به سمت تخصصی سوق پیدا می کنند و در دوره متوسطه نیمه تخصصی می شوند افزود: مقام معظم رهبری به تحول بنیادین در آموزش و پرورش تاکید کردند و این یعنی ما باید ساختار آموزش و پرورش را تجهیز کرده و در کتب درسی و شیوه تربیت دانش آموزان تحول ایجاد کنیم.حاجی بابایی با تأکید بر اینکه برخی کارهای حاشیه ای آموزش و پرورش باید به متن برگردد، گفت: مطابق اصل 30 قانون اساسی و بنا به دستور رئیس جمهور، پیش دبستانیها و مهدکودکها باید در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.حاجی بابایی افزود: مهمترین سیاست ما این است که تجهیزات و امکانات موجود در آموزش و پرورش را با کمک استانداریها به سمت و سوی مدرسه ببریم.وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تغییرات جدید در نظام آموزش و پرورش گفت: در این طرح که براساس وضعیت آموزش و پرورش در 110 کشور پیشرفته دنیا پی ریزی شد، نظام آموزش و پرورش دو دوره 6 ساله شده است.

تعدادی از شعارهای امروز مردم در قم : اشک تمساح نمیخواییم دولت مصباح نمیخواییم / عدالت شعارشون ، کهریزک افتخارشون

مردم آنگونه آگاه و هشیار شده اند که می دانند نقش آخوند متحجر و دزد انگلیسی مصباح یزدی در حمایت کودتا گران حاکم و پشتیبانی لوطی جماران چیست که ااین چنین شعار هائی سر می دهند

خامنه ای قاتله ولايتش باطله. ما دليل شورشيم ديكتاتور رو ميكشيم.اشک تمساح نمیخواییم دولت مصباح نمیخواییم. منتظری نگاه کن با بچه ها چه کردند ... حتی اگر بمیرم حقمو پس می گیرم.تو این همه هیاهو رسانه ملی کو؟!. این ماه، ماهه خون است سید علی سرنگون است. مرگ بر طالبان ، چه کابل چه تهران. اين ماه ماهه خون است ، بسيج سرنگون است .عزا عزاست امروز جنبش سبز ایران صاحب عزاست امروز. این ماه ماه خون است یزید سرنگون است. دیکتاتور حیا کن سلطنت رو رها کن حیله عمروعاص دیگر اثر ندارد. می جنگیم، می میریم، ذلت نمی پذیریم. عدالت شعارشون ، کهریزک افتخارشون. اونی که تقلب کرده عکسها را پاره کرده.ننگ ما ننگ ما صدا وسیمای ما. محرم ماه خونه کار یزید تمومه. ای مرجع تقلیدم رای تو پس میگیرم.

محمد نوري‌زاد" بازداشت شد

اینهم یک نمونه ی دیگرآزادی بیان و قلم برای خودی هائی که سابقه ی همکاری با سر بازو حسین شریعتمداری و قلم زنی در دروغ نامه ی کیهان دارد که اکنون بخاطر نامه به لوطی جمارات نوشتن آنگونه نا خودی شده است که مجازات نامه نویسی بیان واقعیت برای لوطی جماران که بعنوان راهکار برای عبور از بحران کنونی پیشنهاد دادن به بازار مکارهبود تا طرح عد مکفایت سیاسی پاسدار گماشته احمدی نژاد را برای آشتی ملی دردستور کار قرار دهدد که پاسخ پیشنهاد دلسوزانه وی ا ین چنین داده شده است

"محمد نوري‌زاد" به اتهام توهين به مسوولين و تبليغ عليه نظام جمهوري اسلامي بازداشت شد.به گزارش ايسنا روابط عمومي دادسراي عمومي و انقلاب تهران شامگاه يكشنبه در اطلاعيه‌اي با اعلام اين مطلب افزود: متعاقب اعلام جرم مدعي‌العموم عليه نوري‌زاد، نامبرده احضار و پس از تفهيم اتهام از سوي داديار شعبه رسيدگي كننده، براي وي قرار وثيقه صادر شد كه متهم به دليل عجز از توديع وثيقه به زندان معرفي شد.عباس جعفري دولت‌آبادي دادستان عمومي و انقلاب تهران پيش از اين اعلام كرده بود: دادستاني با كساني كه به مقامات رسمي كشور توهين كنند، برخورد خواهد كرد.

غیر قانونی از خامنه ای در میدان فوتبال
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=10999

مصادره ی غیر قانونی نام پاسدار سبزعلی رضائی از سوی لوطی جماران موقع بازی تیم فو تبال در همدان

كيهان و خوانندگان
http://www.kayhannews.ir/880930/2.htm#other203

نگاهی به پیام های ساختگی وجعلی دروغ نامه ی کیهان مورخ 30 آذر برای خندیدن و متوجه شن بیشتر میزان در ماندگی و سناریووپرونده سازی کردن سر باز جو حسین شریعتمداری علیه ی رهبران مغلوب دوم خردادی ها که در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت و تلاش برای حذف رقا می باشد

حاشيه‌هاي سخنراني رسايي در دانشگاه اراك؛ حرف‌هاي موسوي به مذاق حاميانش خوش نيامدخبرگزاري فارس: حجت‌الاسلام حميد رسايي نماينده مجلس شوراي اسلامي امروز يكشنبه به دعوت بسيج دانشجويي دانشگاه اراك به اين دانشگاه رفت و در جمع دانشجويان اين دانشگاه با موضوع «قصه از كجا شروع شد؟» به ريشه‌يابي حوادث پس از انتخابات پرداخت. 30 آذر

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8809291523

مزدور طلبه ی لمپن و لا تو وکیل الدوله که جزو لشکر فشار و رفقای لباس شخصی ها ست که موجب حصر وخانه نشینی منتظری ومرگ وی بودند با زهم تلاش کرده پیام خمینی شیاد به منتظری را بیان کند که مورد هو کشیدن دانشجویان دانشگاه اراک واقعشده است .

سالن 340 نفري محل سخنراني ميزبان بيش از 500 نفر از دانشجويان دانشگاه اراك بود كه حدود 40 نفر نيز با رنگ‌هاي سبز در سالن حضور پيدا كرده بودند و بادكنك‌هايي به رنگ سبز نيز در دست داشتند و بيشتر از آنكه توجه آنها به مراسم و سخنراني‌ها باشد، مشغول سر دادن شعار بودند كه البته با واكنش مجري مراسم روبرو شدند؛ "دوران بادكنك‌بازي ما گذشته است، لطف كنيد اينها را جمع كنيد. عده‌اي مردم ما را فروختند و پذيرفتند كه فيزيك هسته‌اي نبايد در كشور ما تدريس شود، گفت: عده‌اي به اسم نخست وزير امام وارد صحنه شدند اما زماني كه مردم شهيد مي‌دادند، با غرور استعفا دادند. . "در حاليكه 20 شبكه خصوصي در افغانستان فعاليت مي‌كنند، رسانه ملي ما مثل دانشگاه‌هاي ما تك‌صدايي است. "تقلب؛ 1 درصد، 2 درصد، نه 53 درصد "، رسايي به آنها گفت: قطعاً شعار شما درست است، ما هم مي‌گوييم اين تقلب امكان‌پذير نيست. «وكيل بي‌لياقت، حيا كن حيا كن» سر دادند. رسايي نيز در جواب آنها گفت: وكيل بي‌لياقت برخي از نمايندگان مجلس ششم بودند كه به كشورهاي بيگانه پناهنده شدند. رسايي همچنين زماني كه حاميان موسوي «مرگ بر روسيه» سر مي‌دادند، تأكيد كرد كه همه دانشگاه «مرگ بر روسيه» بگويد، همه اين كشورها مثل هم هستند، آمريكا، روسيه و انگليس فرقي با هم ندارند. دروغگو حيا كن، دانشگاه‌ رو رها كن "«مزدور چقدر گرفتي؟ تريبون رو دست گرفتي» كه رسايي در پاسخ به آنان گفت: قبل از من تريبون در درست شما بود، همان اندازه كه شما‌ گرفتيد و صحبت كرديد، من هم همان اندازه گرفتم. دانشجويان حاضر در جلسه در جواب حاميان موسوي كه شعار مي‌دادند «مي‌كشم مي‌كشم،‌ آنكه برادرم كشت»، شعارهاي «ما همگي برادريم، پيرو خط رهبريم»، «آزادي انديشه، با شانتاژ نمي‌شه» و «حسين حسين شعار ماست، شهادت افتخار ماست» سر دادند. همه كسانيكه موسوي را قبول دارند، سكوت كنند، مي‌خواهم حرف‌هاي موسوي درباره رعايت قانون را ذكر كنم. اما حاميان موسوي با هو كشيدن مانع انجام اين كار از سوي رسايي شدند. رسايي نيز گفت: معلوم است كه شنيدن حرف‌هاي موسوي آنقدر برايتان تلخ است كه نمي‌خواهيد آنها را بشنويد. موسوي با غيرت، برس به داد ملت»رسايي حيا كن، تريبون را رها كن»مابين سخنان رسايي يكي از حاميان موسوي روي سن رفت و به رسايي گفت كه چرا به من اجازه صحبت كردن نمي‌دهيد؟ رسايي نيز در پاسخ به اين حامي موسوي گفت: شما اول جلسه فرصت صحبت كردن داشتيد، ولي در عين حال آخر جلسه وقت بگيريد و صحبت كنيد. «ننگ ما ننگ ما، وكيل ما». رسايي نيز خطاب به آنها گفت: قطعا وزيران دولت خاتمي كه الان به كشورهاي بيگانه پناهند شدند، ننگ ما هستند. همچنين رسايي زمانيكه خواست سخنان امام خميني(ره) و نامه 6 فروردين 68 ايشان درباره منتظري را بازگو كند اما حاميان موسوي با هو كشيدن مانع وي شدند، گفت: آنهايي كه در برابر ذكر صحبت‌هاي امام خميني(ره) هو مي‌كشند، همان‌هايي هستند كه عكس ايشان را پاره كردند.

احمدي‌نژاد در ديدار نخست وزير اقليم كردستان: عراق امن، متحد و قانونمند به نفع منطقه است خبرگزاري فارس: رييس‌جمهور با بيان اينكه ملت‌هاي منطقه جدا از هم نيستند و بايد در كنار هم و يار يكديگر باشند، گفت: جمهوري اسلامي ايران از وجود چنين ديدگاهي در منطقه حمايت و استقبال مي‌كند و آن را به مصلحت همه كشورها و دولت‌هاي منطقه مي‌داند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8809291625

عمله ی مأمور ناامن کردن عراق اکنون ادعای کدی وارونه از موضع نمایندگی مردم عراق نموده که اعتراف آشکار در امور داخلی عراق و تلاش مذبوحانه برای تبرئه کردن پرونده و کار نامه ی ننگین دخالت گری و ناامن سازی عراق می باشد . از جمله تهاجم و اشغل پاسداران چاه 4 نفتی جزیره فکه در عراق می باشد

ديدار لاريجاني با حسني مبارک

داستان چیست؟ چر پس از اینهمه فحاشی و توهین با اتهام زدن که به رئیس جمهور مصر حسنی مبارک در مطبوعات می شود از جمله ر سر مقالات روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی که می شود با این وجود پاسدار علی اریجانی رئیس بازار مکاری انگلیسی دکوری و کمدی و انتصابی به قاهره می رود و با رئیس جمهور مصر دیدار و ملاقات می کند؟ البته دوسال پیش هم همین زمان با خانواده دست به سفر تفریحی و توریستی به به مصر زده بود و لی چند ین دیدار پنهانی با مقامات مصری و به خصوص محمد البرادعی داشت که مشخص بود نقش مأمور و پیک داشت . البته در دنباله راه برای سفر هم منقلی لوطی جمارا حداد عادل و مشاور وی آخوند ناطق نوری به سفر به قاهره و دیدار ها با مقامات مصری همچون حسنی مبارک هموار شد . بهرحال زمانی که رژیم تروریستی کودتائی نامشروع در ضعف و با رشد اختلاف و رقابت مواجه می باشد از اینگونه مأموریت های چند هدفهه نیز انجا می گیرد. به ویژه اینکه پاسدار علی لاریجانی سابقه دخالت گری مستقیم در امور داخلی عراق دارد که از نخست وزیر دست نشانده ی عراق خواهان اخراج مجاهین با زور از اشرف شده است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران امروز مذاكرات خود با مسئولان مصري در شهر "قاهره " پايتخت اين كشور را "سازنده " توصيف كرد.به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، "علي لاريجاني " بعد از ديدار دوساعته خود با "حسني مبارك " رئيس جمهوري مصر در حضور "احمد فتحي سرور " رئيس پارلمان اين كشور به خبرنگاران گفت: مذاكرات سازنده بود. وي همچنين اين ديدار را "بسيار خوب " توصيف كرد.لاريجاني گفت: در اين مذاكرات شماري از مسائل مربوط به روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌اي و بين‌المللي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.وي در پاسخ به سوالي درباره سطح روابط مصر و ايران درحال حاضر گفت: نگاه دو كشور به روابط دوجانبه نگاهي مثبت است و اين نگاه، كليد اصلي براي توسعه روابط و حمايت از آن بين دو كشور به شمار مي‌رود. رئيس مجلس شوراي اسلامي درپاسخ به سوال ديگري گفت كه ايران از جنبش‌هاي مقاومت حماس و حزب‌الله كه در برابر رژيم صهيونيستي ايستاده اند، حمايت مي‌كند. وي همچنين گفت كه ايران تلاش‌هاي مصر براي برقراري آشتي بين فلسطينيان را تشويق و تاييد مي‌كند. لاريجاني در پاسخ به سوالي درباره بروز اختلاف بين ايران و عراق درخصوص چاه نفتي فكه گفت كه بيش از حجم خودش به اين موضوع پرداخته شد و اين مشكل مهار شد. وي درباره موضع ايران درقبال اوضاع شمال يمن گفت: مشكل ما با يمن به دخالت برادران سعودي مربوط مي‌شد و ايران معتقد نيست كه هرگونه مصلحتي در ادامه جنگ وجود دارد. رئيس مجلس شوراي اسلامي امروز براي شركت در نشست اتحاديه بين‌المجالس اسلامي وارد قاهره شد.

پخش تصاویر راهپیمایی با آهنگ بندری30آذر

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13756

جالب است ایام محرم دستگاه تبلیغاتی تلوزیونی پاسدار ضرغامی آهنگ در خواستی بندری پخش می کند .

سایت خبری شیعه آنلاین در مطلبی انتقادی نوشت:در ایام محرم امسال سیاست عجیبی را از صدا و سیما شاهد بودیم که البته درایام ماه محرم سال پیش هم دیده شده بود. وقتی شبکه های تلویزیون را نگاه میکنیم بعضا مشاهده میشود که همزمان یک شبکه در حال پخش روضه است و شبکه دیگر در حال پخش آهنگ های شاد و مطربی و از آن جالبتر آن است که بعضی از برنامه ها با آهنگ شاد و نامناسبی آغاز می‌شوند و سپس مجری برنامه ایام محرم را تسلیت می‌گوید.

جمهوری 229 آذر ایرنا از هاشمی خواست به پندهای رهبری عمل کند

http://www.fararu.com/vdcbf9bf.rhb08piuur.html

به چه پیسی و افلاسی رفسنجانی بساز و بفروش و مکار افتاده است که شاگردان و پرورش یافتگان سر باز و حسین شریعتمداری به ایت امر می کنند که می بایست مطیع و گوش بفر مان لوطی جماران باشدکه بی ارزش و اعتبار و یک سکه سیاه شده است

احمدی نژاد دنبال خسارت جنگ جهانی دوم / در ایران فقیر محتاج نان شب نداریم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13591

خیلی دریدگی و پرروئی و تخصص به اعتیاد مزمن دروغگوئی می خواهد که با چشمان تنگ پشت خروسی که به زور بازمی شود توان دیدن فقر نهادینه شده ی شامل 80 % جمعیت کشور راندید و اینگونه وارونه و هذیان ی گوئی کرد؟

ما خسارات وارده از جنگ جهاني دوم را مطالبه مي کنيم و من گروهي را مامور کرده ام که اين خسارت را محاسبه کنند و بزودي هم طي نامه اي به دبير کل سازمان ملل خواهم خواست که خسارت وارده به ايران در جنگ جهاني دوم پرداخت شود.این اظهارات رئیس جمهور در حالی است که هنوز از پیگیری دولت ایران درباره دریافت خسارت حداقل هزار میلیاردی از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران خبری نیست .

ترور یک مقام دولتی در جنوب کشور

اینهم نمونه ضریب امنیت بالا در رژیم فاشیستی تروریستی کودتاگران نا مشروع

حسین باشی زادگان" مدیرکل کار و امور اجتماعی استان بوشهر صبح امروز مورد سوء قصددو فرد مسلح قرار گرفت. به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، طبق گفته شاهدان عینی دو فرد ناشناس موتور سوار پس از درگیری با راننده باشی زادگان به وی حمله ور شده و پس از درگیری با او دو تیر شلیک کرده اند که یکی به شکم وی اصابت کرده است. پس از متواری شدن دو فرد مذکور وی بلافاصله به بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی استان بوشهر منتقل و هم اکنون تحت مداوا است