دروغ نامه ی کیهان پنجشنبه 3 دیماه سال 1388

نقدو بررسی (يادداشت روز) دروغ نامه کیهان " از عاشوراي سال 61 تا... "
" آویزان شدن به عاشورا و نزول جایگاه لوطی جماران از خدائی در حد علی و حسین برای متهم کردن رقیب مغلوب خواص نامیده شده "

باز هم ازترس و وحشت دو روزتاسوعا و عاشورا و تظاهراتضد حکومتی حاکمان کودتارا بد جور نگران و مضطرب کرده است .بنابراین دین فروشی و تبلیغات ابزاری با شعائر دینی دادن دنبال شده است در صورتیکه بیش پس از 30 سال است که اینگونه مانور تبلیغاتی عوامفریبانه دادن نه اینکه موجب نخ نما شدن و لو رفتن این ترفند ها و شگرد های عوامفریبانه دجالان حاکم شده است ، بلکه واکنش این سیاست در موج فریاد های فرا گیر شدن مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه طنین انداز شده است که از خیابان ها تا پشت بام خانه ها و گورستان و مراسم تدفین و فضای دانشگاه ها و مدارس را پوشانیده در بر گرفته است و عجیب بر ضد تاکتیک و اهداف کار گردانان و بازیگران پشت پرده تبدیل شده است .

از سوی دیگر نشان دهنده ی این واقعیت است که حاکمان دروغگو وشیاد و عوامفریب آنچنان دست شان خالی شده است که در بستر جنگ قدرت و ثروت و حذف رقیب و قبضه و انحصاری کردنش راهی جز ادامه ی شیوه های لو رفته ابزاری کردن دین و آوایزان شدن به ترفند های مرده خواری کردن سوخته شده ی مقایسه ی معرکه گیری باز گوئی داستان های تکراری 1400 سال پیش و پیوند زدن به شرایط کنونی از موضع خود زنی ندارند. چونکه آخوندهای مفت خور منبری و حرفه ای که حرفه ای در گریز به صحرای کربلا زدن دارند و بیش از 30سال است که در کنار پاسداران و سایرشرکای دزد شان سرمردم ایران شیره مالیده و کلاه گشاد بر سرشان گذاشته اند و با منحرف کردن اذهان عمومی دیگر جواب ندارد. زیرا که همانگونه که اشاره شد بر ضد خودش تبدیل شده است . چونکه در برابر تک زدن ها و مانور های تبلیغاتی روز هائی همچون روز قدس و 13 آبان و 16 آذر اکنون تبدیل بر ضد خودش یعنی تظاهرات گسترده ی ضد حکومتی شده است . بنابراین چون وحشت از روز های تاسوعا و عاشورادر پیش می باشد وحاکمان کودتاگر نا مشروع اشراف کامل از پیش بینی های اعتراضی ضد حکومتی معترضین دارند.پس خطر را در یافت کرده اندکه در این دو روز می بایست در انتظار تظاهرات روز های ضدحکومتی گسترده باشند . به خصوص اینکه فوت مشکوک آقای منتظری و حضور و و اکنش پر رنگ اعتراضی مردم ونوع فریادو شعار هائی که فریاد زدند آنگونه کک بر توی تنبان لوطی جماران و پاسداران کودتا گران انداخته است که شورای عالی امنیت عالی مجبورشده وارد صحنه شود و مراسم و جلسات سوگواری منتظری را تعطیل کند .

البته حرکات اعتراضی ادامه دار در قم ونجف آباد و اصفهان که با حضور گسترده ی معترضان و تنش و بر خوردو ضرب و شتم و باز داشت ها بیشمار همراه بوده است . گواه بر شکست سیاست تهدید و اختناق و سانسور و ضرب و شتم و زندان می باشد . برای اینکه ضریب انفجاری نارضایتی و کینه و خشم و روحیه ی انتقام گیری در جامعه آنگونه بالاست که هنگام نمایش زهر چشم گیری از معترضان و قدرت نمائی از موضع ضعف اجرای دارزدن دو قربانی در شهر کوچک سیرجان آن تراژدی غیر قابل تصور اتفاق افتد که بیش از 30 کشته و مجروج بر جای گذاشته است.

بنابر این اکنو ن قلم بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان که برای متهم و محکوم کردن سران رقیب مغلوب و مقصر شرایط کنونی قلمداد کرد نشان دست به نوحه خوانی و مداحی و مرثیه گرائی بازگوئی وقایع مذهبی محرم و عاشورا زده و آنگونه که خود خواسته نقالی کرده است تا رقیب را با عنوان خواص جدا شده از لوطی جماران که از جایگاه خداگونه بودنش پائین آمده و در حد علی و حسین اجرای نقش کرده است که اعتراف شده یاران سابق وی نه اینکه از وی بریده و جداشده، بلکه در برابر ش ایستاده اند که مترادف معاویه وابوسفیان و ... خواص دین او مقام و زر پرست شده اند . غافل از آنکه اینگونه ادعاکردن و تبر ئه نمودن حاکمان آنهم در شرایطی که مردم ایران نه عوام که آگاه شده و اشراف دارند که چگونه جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی وجود دارد و جریانی که دست به کودتازده و قدرت را قبضه کرده است اگرچنانچه بیش از رقیب مغلوب دزدوغارتگر ترنباشدهر گز کمتر نمی باشد . زیرا که در 4 سال گذشته با وجود افزایش قیمت نفت و 330 میلیارد دلار در آمدی که عاید خزانه ی دولت شد، نه اینکه هیچگونه تغییری در و ضعیت نابسامان معیشتی محرومان و تهی دستان جامعه حاصل نشد که 80% جمعیت کشور را تشکیل می دهند که در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند . بلکه حتی حاکمان غارتگر عوامفریب و دین فروش جنگ افروز حاضرنیستند که جواب دهند که 330 میلیارد دلار در آمد در 4 سال گذشته کجا رفته است؟ از سوی دیگر رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری لجام گسیخته همچنان ادامه دارد و ضریب سانسور مطبوعات و خفقان و تفتیش عقاید رو به گسترش است. پس توجیه گری هم آویزان شدن به دین ابزاری و متهم نمودن منتقدان و رقب مغلوب به دشمن بیگانه و کودتا یا انقلاب مخملین وجنگ نرم افزار می باشد .بهرحال مداح مرثیه خوان قلم بر دست وارونه گوی پس از روضه ی عاشورا خواندن و گریز به صحرای کربلازدن این چنین در دنباله گرد کرده و به رقیب مغلوب خواص متهم شده رسیده ست که تحلیل شناختنش را اینگونه ترسیم و تشریح کرده است :

امروز بازشناختن علي(ع) از معاويه و حسين(ع) از يزيد دشوار نيست چرا كه همه ماجرا آشكار شده است. آنچه امروز اهميت دارد شناخت خط حق از خط باطل در زمانه خود و در بزنگاه هاي حساس و سرنوشت ساز است.از همين روي اتفاقي كه منجر به حادثه بزرگ عاشورا شد اين بود كه عوام در آن زمانه گرفتار بي بصيرتي شدند و نتوانستند خود را از گرداب شبهات و جهالت ها برهانند.خواص هم هر يك به دليلي -بخوانيد بهانه اي- چون حب نفس، دنيا طلبي و راحت طلبي و ترس از اينكه منافع شان را از دست بدهند به مسئوليت تاريخي خود «نه» گفتند. يك جريان سياسي با ادعاي خط امام(ره) پا به عرصه رقابت در انتخابات گذاشت بر شعار قانون گرايي و حاكميت قانون، آزادي، مبارزه با تحجر و واپس گرايي، نفي خرافه گويي و دروغ و... پاي فشرد و به كرات از نام و آرمان هاي امام(ره) سخن به ميان آورد اما آنچه در صحنه عمل به وقوع پيوست حكايت از واقعيت هاي تلخي داشت كه نشان مي داد با تابلوي خط امام(ره) برعكس مشي و مرام خميني كبير حركت مي كنند و «اسلاميت نظام» و ركن محوري آن يعني «ولايت فقيه» را نشانه رفته اند.هرچند كه همان قواعد جمهوريت را نيز ناديده گرفتند و به دور از اصول اوليه مردم سالاري سازوكار قانوني انتخابات را برنتافتند و به تعبير رهبر انقلاب جرم بزرگ تقلب در انتخابات را مطرح كردند.اين جريان البته با عدول از اصول قانون اساسي و عبور از خط قرمز نظام- كه همان اسلاميت و جمهوريت است- خيلي زود ماهيت اصلي خود را برملا كرد و با شعار «استقلال، آزادي، جمهوري ايراني» نشان داد كه مشكل اين جريان اسلاميت نظام و ولايت فقيه است و جمهوريت را هم كه با حمله به آراي 40 ميليوني و شركت 85 درصدي مردم نفي كرده بود.نمي توان بر طبل خط امامي بودن كوبيد و همزمان از حمايت بي پرده و علني شيطان بزرگ بهره برد(نمونه آخر حمايت اوباما و نتانياهو از جنبش سبز بود كه اينها را سرمايه اي بزرگ براي خود اعلام كردند)، نمي توان از كرامت، حقوق بشر و آزادي در اسلام سخن گفت اما «شعار نه غزه، نه لبنان جانم فداي ايران» سر داد.

در خاتمه اینکه اگر ملاحظه می شودکه مدت طولانی می باشد که مردم ایران و مطالبات شان محلی از اعراب در نوشتار قلم بر دستان و مسئولان حاکمان کودتا گر نامشروع ندارد و هیچ نام و یادی از اینان نمی شود . برای این است که هم هدف اصلی جنگ قدرت و ثروت نخ نما و رو شده است . هم اینکه ماهیت بازیگران منحرف کردن اذهان عمومی و سر کار گذاشتن مردم با شگرد و ترفند ها و مانور های تبلیغاتی تابلو شده و دیگر کار برد ندارد . مهمتر اینکه پاسداران کودتا گر و لوطی جماران بطورشفاف در یافته اند که حتی شیوه ی ابزار چماق کردن دین و مذهب هم دیگر جواب ندارد . زیرا که مردم متوجه این سیاست شیاد گری و فریب و نیرنگ دین فروشانه بیش از 30 ساله ی حاکمان شده اند . برای همین است از هر روزنه و فرصتی که کسب می کنند سریع و ارد صحنه ی تظاهرات اعتراضی شده و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای یا عمود خیمه ی نظم سر می دهند . یعنی اینکه طرفین کا ملا ً دست هم دیگر را خوانده وبطور باز رو در روی هم مشغول جنگ و گریز و کنش و واکنش وتک و وپاتک می باشند. ولی چون پاسداران کودتاگر آشمئز شده شیوه ی دیگری جز آویزان شدن به دین فروشانه ی ابزاری با چاشنی و مکمل سرکوب وسانسورو اختناق شده ندارند . لذا نمی توانند به جز خود زنی کردن و یا در حقیقت خود کشی از ترس کردن به همین شیوه ی لو رفته ادامه دهند . بهر حال با وجود اینکه تاسوعا و عاشورا در پیش روی می باشد . بنابراین شل کردن و عقب کشیدن و دست بر داشتن از این شیوه دین فروشی و سرکوبگر ی سرعت تغییرات دمکرایتک درایران را شتاب می دهد . ادامه همین روش لو رفته و یا افزایش سر کوب با آویزان شدن به دین ابزاری عزم جزم معترضان برای پیگیری مبارزه و اصرار بر خواست سکولار بودن را فزون تر می کند.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881003/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان پنجشنبه 3 دیماه سال 1388