" پیرامون 16 آذر و برخی از گزارشات خبری و رخداد و وقایع مربوط به آن"

تظاهرات گسترده ی دانشجویان معترض در 16 آذر برای بار دیگر مشخص و برجسته کرد که رژیم ضد بشری و نامشروع کودتائی از موضع تدافعی و آسیب پذیری دست به تهاجم وحشیانه می زند . زیرا که از مقاومت و ایستادگی مردم ناراضی که در کنار دانشجویان معترض قرار گرفته اند . به خصوص از روشنگری اعضای خانواده های شهدا و عزادار و زندانیان سیاسی زندانی شده عجیب هراس و وحشت دارد . چونکه از ترس اقدامات اعتراضی و افشاگرایانه ی اینان مجبور است که دست به باز داشت سایر اعضای خانواده ها بزند تا به حساب خودش شاید موجب خاموش کردن صدای اعتراضی شان شود . غافل از آنکه اکنون نه شرایط شبیه 30 خرداد سال 60 و نه تابستان خونین سال 67 است که فقط اعتراض منتظری به خمینی شیاد در تابستان خونین قتل عام زندانیان سیاسی در بر داشت که گویا کودتاگران حاکم فراموش کرده اند که بدلیل قتل عام تابستان خونین سال 67 منتظری خطاب به خمینی شیاد گفته بود مجاهدین یک سنخ فکر هستند که با کشتن نه اینکه از بین نمی روند ، بلکه موجب تبلیغ و تکثیرشان می شود . به خصوص اینکه در شرایط کنونی که ترس ناشی از اختناق و ارعاب و وحشت در جامعه همچون گذشته نیست . چونکه شاهدیم که چگونه هرروز دانشجویان معترض و جوانان جسور به ویژه زنان با جسارت تمام در برابر گزمکان و مهاجمین وابسته به کودتا گران و لوطی جماران می ایستند و مقاومت و ایستادگی و مبارزه می کنند و اعضای خانواده هم در صحنه ی تظاهرات و مبارزه هستند هم پس از بازداشت و یا حتی شهید شدن لحظه ای از پیگیری وخونخواهی کردن کوتاه نمی آیند.

اما توطئه گری احمقانه ی گزارشگر صدا و سیما نیز جالب است . زیرا با پخش کردن تصاویر پاره شده مشترک خمینی شیاد و جانشین وی لوطی جماران دردانشگاه امیر کبیر که پخش آن مورد اعتراض شدید سایت تابناک پاسدار محسن رضائی واقع شده است با آتش زدن سطل های آشغال آنهم بدون آنکه توضیح داده شود که این آتش زدن برای خنثی کردن دود های گاز های اشک آور و فلفل و تهاجم مزدوران مسلح به سلاح و چماق و آجر و سنگ و باتوم و سپر بوده است .تلاش مذبوحانه شده تا باانمود کردن این تلقی که اینان در روز 16 آذر به جای مبارزه با آمریکا اینگونه بهانه ی تبلیغاتی برای دشمن بیگانه فراهم کرده اند و در دنباله ی گزارش تصویری افزوده شده که شبکه ی بی بی سی و العربیه و الجزیره ... لحظه به لحظه گزارش از صحنه داده اند. آنگاه دانشجویان معترض و اینان را مقصر دانسته است که چراباتظاهرات شان موجب شدند تا شرایط دانشگاه ها به خصوص دانشگاه تهران آنگونه شود که خبرگزاری ها از متشنج بودن گزارش مخابره کنند ؟ البته هدف پرونده سازی با متهم کردن سران رقیب مغلوب می باشد. زیرا که گزارشگرخواسته به اینان تفهیم کند که این شما بودید که با اعتراض به نتایج دروغ بودن اعلام آمار انتخاباتی از سوی کودتای تقلباتی 22 خرداد و صحه گذاشتن لوطی جماران و تأئید کردن شورای نگهبان دست نشانده اعتراض کردید و آن را تقلب نامیدید و موجب ریختن مردم معترض بر توی خیابان ها شدید. همچنین نشان دادن تصاویر پاره شده ی خمینی و شیاد و جانشین وی لوطی جماران خامنه ای برای متهم کردن سران رقیب مغلوب است که بر خلاف ادعای ظاهری تان شما مخالف خمینی وولی فقیه هستید . بهر حال گزارشگر سیمای تلویزیونی پاسدار ضر غامی جارچی رژیم کودتاگران جرأت نکرده است تا که اضافه کند که تظاهر کنند گان مخالف حکومت فاشیسنی دینی چرا خواهان حکومت سکولار دمکراتیک می باشند ؟ چونکه اشراف داردکه اعتراف کردنش سبب تبلیغات می شود.

بهر صورت اینگونه گزینه بر داری های وارونه کردن سابقه ی دیرینه ی بیش از 30 ساله دارد ونخ نما شده و لو رفته است .بنابراین نه اینکه هر گز مانع از کتمان کردن واقعیات نمی شود ، بلکه اعتراف آشکار به واقعیت نهفته و آشکار شده ای می باشد که اثباتگر این واقعیت است که اعتراضات دانشجوئی و مردم بس فراتر از جنبش سبز رفته و رادیکال شده است. آنگونه که دیگر با هیچ نوع تحریف خبری وسناریوسازی و تهدید و سرکوب و بازداشت و زندان و شکنجه و تجاوز و صدور احکام زندان مانع از کنترل اعتراضات و مهار ایناعتراضات روبهرشد واعتلاء نمی شود . زیرا که طشت رسوائی کودتاگران حاکم آنچنات از بام بر زیر فتاده است که گذشته از عدم مجوز آزادانه ی به برگزاری مراسم سالگرد 16 آذر به دانشجویان و تهدید کردن شانو یا تشویق کردن شان به گل دادن به دانشجویان 16 آذر که پاسدار فضلی قولش را داده بود . اما اکنون مشاهده شد که چگونه کودتا گران به جای گل به دانشجویا ن در روز 16 آذر دادن تلاش برای بسیج کردن همه ی نیروهای سرکوبگر و بسیجیان چماقدار و لباس شخصی های دژخیم شد که به دو گروه مجزا تقسیم شده بودند . بخشی در کار نیروی های انتظامی توی خیابان ها و اطراف دانشگاه ها مستقر شدند . نیمی دیگر به عنوان دانشجو وارد صحنه معرکه بازار دانشگاه تهران شدند تا زیر پوشش دانشجویان نمایش مضحک ضد آمریکائی بر گزار کنند و با تهاجم کردن به دانشجویان معترض که چندین برابر اینان بودند چشمه ای از افسر فرهنگی بودن ، مبارزه با دانشجویان علوم انسانی و اساتید علوم انسانی دانشگاه ها را اجرا کنند و به نمایش گذارند که لوطی جماران آن را در دیدار بسیجیان چماقدار قبلاً تجویز و تأکید کرده بود.

مهمتر اینکه اکنون مراسم برزگداشت سالگرد 16 آذر فقط مختص دانشگاه تهران و برخی دانشگاه های شهر های بزرگ بعضی از استان های کشور نمی باشد ، بلکه جنبش اعتراضی دانشجوئی آنگونه پیوند با جنبش اعتراضی سراسری خورده است که به خصوص نسل جوان را وارد میدان کرده و جالب است که زنان و دختران جوان نقش پیشتازی دارند.طوریکه دامنه اعتراضات جنبش دانشجوئی در 200دانشگاه و دانشکده و مراکز علمی و فرهنگی و حتی دبیرستان دخترانه در تهران بسط و تعمیم داده شده است و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه و زندانی سیاسی آزاد باید گردد و.. در فضای دانشگاههای سراسر کشور طنین انداز شده است. در صورتیکه ولایت فقیه عمود خیمه ی نظام می باشد که اکنون بطور علنی مرگ نثارش می شود که نه ضریب تنفر و خشم ونارضایتی مردم به خصوص دانشجویان نشان داده می شود ، بلکه بطور عریان تیرک خیمه ی نظام مورد تهاجم واقع شده است که ضمن بیان واقعیت نفی کننده ی رژیم ضد بشری و نا مشروع کودتائی می باشد و نه اینکه ایستادن مقابل سیاست سرکوب و اختناق و سرکوب و سانسور داخلی می باشد ، بلکه با فریاد شعار غزه و لبنان کم است ، رفتن سران یمن که منظور فاش کردن سیاست صدور تروریسم و ارتجاع برونمرز و به منطقه و مداخله گری کردن در امور داخلی کشورهای منطقه می باشد . برای اینکه این دو سیاست داخلی سرکوب و خفقان و سانسر و زندان و شکنجه و اعدام همراه سیاست تروریسم و ارتجاع به برون مرز زیر پوشش دیپلماسی خارجی دو پارامتر مهم ورمز ماندگاری رژیم ضدبشری و نا مشروع کودتائی بوده است که اکنون این چنین هشیارانه از سوی معترضان ناراضی مورد تهاجم افشاگرانه واقع می شود.

در خاتمه اینکه رژیم عوامفریب و غارتگر و دین فروش و جنگ افروز وکودتای حاکم بر ایران بر خلاف ادعائی که می کند مورد پشتیبان 86% جمعیت کشور می باشد. نه اینکه این ادعا پوچ و دروغ محض است ، بلکه با شیوه وحشیانه و ضد انسانی که با معترضان ناراضی برخورد می شود. گواه بر وارونه بودن ادعای مردمی و به پایان خط رسیدن طول عمر ننگین اش می باشد. چونکه رژیم مدعی مردمی نیاز به اینگونه اعمال و اقدامات ضد انسانی ندارد که گزیده ای از گزارشات خبری اش چنین است:

هوشنگ- بهداد

برای بازدید سایر مطالب و مقالات دیگر لطفاً به این آدرس رجوع شود:

http://naghdematboat.blogspot.com/

گزیده های خبری 18 آذر ماه سال 1388

کامران آسا برادر کیانوش آسا بازداشت شد

آیا این بازداشت کردن برادر یک شهید بدون آنکه عاملین این قتل دستگیر و معرفی و محاکمه شوند . برادرش راباز داشت کردن نشان از قدرت و مردمی بودن رژیم کودتائی می باشد . یانه اینکه درست اثبات کننده ی ضعف و زبونی وترس کودتا گران از روشنگری و پیگیری اعضای خانواده ی شهید می باشد؟

خبرگزاری دیده‌بان حقوق بشر کردستان: کامران آسا برادر دانشجوی جان‌باخته کیانوش آسا به همراه یکی از بستگان خانوادگى و دوست کیانوش به نام بیژن رضایی ظهر روز گذشته در تهران بازداشت شدند.ظهر دوشنبه 16 آذر پس از برگزاری تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، کامران آسا که به دعوت دانشجویان این دانشگاه به نمایندگی از خانواده کیانوش آسا در مراسم روز دانشجو حضور یافته بود، هنگام خروج از دانشگاه علم و صنعت به همراه بیژن رضایی توسط نیروهای انتظامی مستقر در محل بازداشت شدند.شب گذشته کامران آسا در تماس با خانواده ضمن اعلام خبر بازداشت خود و بیژن رضایی از محل نگهداری‌شان اظهار بى‌اطلاعى کرده است. خانواده کیانوش آسا و به ویژه مادر این دانشجوی کشته شده طی وقایع اخیر پس از انتخابات به شدت نگران وضعیت نگهداری و امنیت جانی کامران و همچنین بیژن رضایی هستند.کیانوش آسا دانشجوی ترم آخر رشته‌ى مهندسی پتروشیمی در مقطع کارشناسی ارشد و از نخبگان دانشگاه علم و صنعت ایران بود. وى در جریان تظاهرات میلیونی 25 خرداد در میدان آزادی تهران از سوی نیروهای مسلح وابسته به دولت مورد اصابت گلوله قرار گرفت.فاطمه فلاح و کامران آسا مادر و برادر کیانوش، اخیراً با نوشتن نامه‌اى به رییس قوه قضاییه و کمیته حقیقت یاب مجلس شورای اسلامی خواهان بررسی و روشن شدن زوایای پنهان شهادت این دانشجوی نخبه‌ی کُرد و شناسایی و مجازات عاملان این جنایات هولناک شدند

بازداشت اعضا انجمن اسلامی و فعالین دانشجویی دانشگاه پیام نور تهران

اینگونه گزارشات مدتی است که تبدیل به روتین روزانه شده است . زیرا که هدف خفه و خاموش کردن صدای اعتراضی دانشجوئی و مبارزه با دانشجویان علوم انسانی و اساتید علوم انسانی در دانشگاه ها و پیگیری انقلاب ضد فرهنگی دوم می باشد .

۷ نفر از اعضا انجمن اسلامی و فعالین دانشجویی دانشگاه پیام نور تهران بازداشت شدند.به گزارش خبرنامه امیرکبیر امرروز در سالن شهید عضدی مراسمی توسط انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور تهران برگزار شد که قرار بود علی مطهری نماینده مجلس در آن شرکت کند. اما با عدم حضور وی دانشجویان مراسم خود را برگزار کردند و یکی از دانشجویان قطعات شعری را به مناسبت روز دانشجو خواند.برگزاری این مراسم با مخالفت حراست دانشگاه پیام نور مواجه شد که که در نتیجه دانشجویان با شعار «یا حسین میرحسین» به اعتراض پرداختند. در پی اعتراض دانشجویان حراست دانشگاه برق سالن مراسم را قطع کرد که این اقدام نیز با اعتراض دانشجویان مواجه شد.پس از اتمام این مراسم ۷ نفر از دانشجویان این دانشگاه به هنگام خروج توسط افراد ناشناسی بازداشت شدند.حراست دانشگاه پیام نور به دانشجویان گفته است که اطلاعی از هویت افراد بازداشت کننده ندارد.

ضرب و جرح شدید مجید توکلی هنگام بازداشت و خبرهای جعلی رسانه‌های دولتی

قبلاً با یک تیر و دو نشان زدن گزارش شده بود که وی همچون بنی صدر قصد داشت با لباس و آرایش زنانه صحنه را ترک کند چون بدلیل همراه نداشتن خود تراش ریش خود را نزده بودشاسائی و دستگیر شد .اما اکنون از زدن و مجروح کردن وی و افشا کردن خبرگزاری و رسانه های دروغ پردازی گزارش شده است

مجید توکلی دانشجویی بازداشتی که در روز 16 آذر توسط ماموران امنیتی با ضرب و جرح شدید بازداشت شده بود، با تدوام شکنجه‌ها روبه‌رو است.به گزارش هرانا به نقل از مجموعه فعالان حقوق‌بشر در ایران، مجید توکلی روز گذشته در دانشگاه امیرکبیر هنگامی که همراه دیگر دانشجویان قصد خروج از دانشگاه را از در حافظ داشت، توسط مامورانی که در یک خودروی ون سفید بدون پلاک و یک پژوه 405 پلاک دولتی منتظرش بودند بازداشت شد.ماموران امنیتی در هنگام بازداشت آقای توکلی در محدوده چهارراه کالج او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. ضرب و شتم این فعال دانشجویی به حدی بوده که عابران و رهگذاران را شوکه کرده است.شاهدان عینی به مجموعه گفتند، بعد از سخن‌رانی توکلی در دانشگاه امیرکبیر تعدادی از دانشجویان قصد همراهی کردن او از دانشگاه را داشته‌اند. با کمک دانشجویان و مردم، توکلی کاپشن تیره‌ی خود را با یک کاپشن کرم رنگ، عوض کرده و همراه چند فعال دانشجویی دیگر از در منتهی به خیابان حافظ خارج شده و به طرف چهارراه کالج حرکت می‌کند.در چهار راه کالج یک ون سفید و یک پژوه 405 راه مجید و چهار همراه او را می‌بندند و بعد از ضرب و شتم شدید وی را به زور و با خشونت سوار ماشین می‌کنند.یکی از شاهدان عینی که از دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه امیرکبیر است به مجموعه گفت: «عکس‌های خبرگزاری‌های دولتی و گزارشات آنان کاملا ساختگی بوده و مصداق بارز استفاده‌ی حکومت از روش‌های غیراخلاقی علیه فعالان دانشجویی و مدنی در ایران استاین در حالی است که طبق گزارش‌های دریافتی مجید توکلی در یک بازدشتگاه واقع در خیابان نجات الهی مورد شکنجه ماموران امنیتی قرار گرفته و پس از آن به محل نامشخصی منتقل شده است. ماموران امنیتی با کمک رسانه‌های هوادار دولت امروز سعی بر جعل واقعیات خبر بازداشت مجید توکلی با توجه به نوع بازداشت‌اش را داشته‌اند. شاهدان عینی خبرهای رسانه‌های حامی دولت احمدی‌نژاد را کاملا تکذیب کرده اند.این نوع بازداشت که همراه با ضرب و شتم شدید این دانشجو بوده است و همراهی رسانه‌های امنیتی، نگرانی‌ها نسبت به وضعیت این فعال دانشجویی را بیش‌تر کرده است.لازم به یادآوری است، مجید توکلی دو سال پیش نیز به مدت 15 ماه به اتهام چاپ نشریات جعلی در زندان بود که بعد از این مدت از اتهامات وارده تبرئه شد. او در مدت زندان 70 مورد از شکنجه‌های صورت گرفته بر روی خود را افشا کرد.هم‌چنین او بار دیگر در مراسم بزرگداشت مهندس بازرگان که لغو شده بود بازداشت و مدت 115 روز را در سلول‌های انفرادی بند 209 زندان اوین گذارند و اخیرا با تودیع وثیقه سنگین آزاد شده بود.

بازداشت حداقل ۶ دانشجوی دانشگاه تهران

چماقداران بسیجی و سایر اراذل و اوباش را گرد آوری و توجیه و بسیج شده بودند تا بعنوان دانشجو در روز دانشجوی 16 آذر معرکه گیری مبارزه با آمریکا در دانشگاه تهران کنند و با حضور خود شان ضمن اخلال گری تظاهرات دانشجویان معترض و ایجاد در گیری و بر خورد با دانشجویان معترض و با حضور در سایر دانشگاه ها دست به اینگونه اقدامات ربودن و بازدشت کردن دانشجویان مخالف بزنند.

از روز گذشته ۱۶ آذر تا عصر امروز حداقل ۶ دانشجوی دانشگاه تهران بازداشت شدند.به گزارش خبرنامه امیرکبیر روز گذشته همزمان با مراسم دانشجویان دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو، نیروهای سپاه و بسیج به دانشگاه تهران منتقل شده بودند تا با اجرای مراسمی نمایشی در این دانشگاه، آن را به عنوان "مراسم روز دانشجو" عنوان کنند.در پی تجمع دانشجویان دانشگاه تهران نیروهای سپاهی و بسیجی با دانشجویان درگیر شده که بر اثر آن بسیاری از دانشجویان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.پس از درگیری های صبح و ظهر روز گذشته، موج بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه تهران آغاز شده است که تاکنون حداقل ۶ دانشجوی این دانشگاه بازداشت شده اند.نويد سلطان پور دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربيت بدنی، مجتبی هاشمی دانشجوی دانشکده حقوق وعلوم سیاسی، نیلوفر اثباتی دانشجوی دانشکده فنی، بردیا نجار دانشجوی دانشکده مکانیک، طاهر دهخوارقارنیان دانشجوی رشته پزشکی وهمچنین مهدی بلخاری تاکنون بازداشت شده اند.با توجه به حجم درگیری ها در دانشگاه تهران و حملات امروز نیروهای حکومتی به دانشجویان از آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده تاکنون اطلاعی در دست نیست

یکی از دانشجویان صنعتی شریف توسط مامورین وزارت اطلاعات ربوده شد

جائیکه عاملان و آمران قتل های زنجیره ای با کودتای پاسداران و پشتیبانی لوطی جماران بقدرت رسیده و نظام را یکپایه کرده اند . مگر می توان توقعی غیر از اینگونه اعمل ضد انسانی داشت . آنهم در شرایطی که دانشجویان معترض در برابرش ایستاده و مبارزه می کنند و تسلیم نشده اند؟

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،مهدی الهیاری دانشجوی فوق لیسانس شیمی دانشگاه صنعتی شریف روز گذشته توسط مامورین وزارت اطلاعات ربوده و به نقطه نامعلومی منتقل گردید.روز دوشنبه 16 آذر ماه مهدی الهیاری دانشجوی فوق لیسانس شیمی دانشگاه صنعتی شریف توسط مامورین وزارت اطلاعات ربوده شد و به نقطه نامعلومی منتقل گردید. از روز گذشته تا به امروز خانواده او به تمامی مراکز مراجعه کردند تا اینکه حوالی بعد از ظهر امروز ستاد پیگیری وزارت اطلاعات خبر دستگیری او را تایید کرد.مهدی الهیاری 29 ساله از دانشجویان آزادی‌خواه و برابری‌طلب، او درسال 1386 چند روز قبل از گرامیداشت مراسم 16 آذر با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به بند 209 زندان اوین منتقل گردید. آقای الهیاری به مدت 55 روز در بند 209 زندانی بود و با سپردن وثیقه سنگین آزاد شد. بعد از آزادی و بازگشت به دانشگاه از خوابگاه دانشگاه صنعتی شریف اخراج شد.آقای الهیاری اخیرا در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست فردی بنام مقیسه ای از اعضای کمسیون مرگ قتل عام زندانیان سیاسی سال 1367 مورد محاکمه قرار گرفت و او را به حکم سنگین و غیر انسانی 2 سال زندان تعزیری محکوم کرد.

فرمانده انتظامی تهران : دستگیری 204 نفر در ناآرامی های 16 آذر

گرچه اعداد و ارقام و آمار ها های اعلام شده از سوی مسئولان و مقامات رژیم دروغگو وضدبشری و نامشروع هیچگاه و اقعی نبوده و نمی باشد . ولی همین اعتراف هم نشان از ماهیت دشمنی و تضاد هیستریک با دانشجویان رژیم کودتاگران و ضد بشری و نا مشروع دارد. که چگونه از حرکت های اعتراضی دانشجویان وپیوستن مردم به اینان وحشت دارند؟

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 165 مرد و 39 زن در تجمعات غیرقانونی و درگیری های پراکنده روز 16 آذر تهران خبر داد و گفت: 18 پلیس نیز در این زمینه مجروح شده اند.سرتیپ عزیز الله رجب زاده در گفتگو با مهر افزود: پرونده افراد بازداشت شده در مراجع ذیصلاح قضایی در حال رسیدگی است .این مقام مسئول در نیروی انتظامی تاکید کرد: پیش از این اعلام کرده بودیم که هر نوع تجمع در این روز غیر قانونی است اما باز هم در اطراف دانشگاه تهران شاهد تجمعاتی بودیم.وی همچنین ادامه داد: در درگیری های روز گذشته 18 نفر از پرسنل نیروی انتظامی مجروح شدند.رجب زاده بیان داشت: در درگیری های روز گذشته 19 مورد تخریب گزارش شده و تعدادی تابلو راهور نیز از بین رفته است.وی گفت : 18 حداکثر حدود 2 هزار نفر در تجمع های غیر قانونی روز گذشته حضور داشته اند

حاشيه‌ های جالب جلسه شورای شهر تهران: پروین احمدی‌نژاد از خوردن شكلات سبز رنگ خودداری كرد

دامنه تضاد واختلافات مدعیان اصول گرائی و ساده زیستی و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران بارنگ سیاه و سبز به آنجا رسیده است که پروین احمدی نژاد که عضور شورای شهر تهران است و همشیره ی پاسدار گماشته احمدی نژادرئیس مهور نامشروع قلابی و تقلباتی است از خوردن شکلات سبز به خاطرمتعلق بودن این رنگ به رقیب مغلوب است خود داری کرده است که در این مورد باید گفت تا حال شنیده است پسر که ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش ، مخوانش پسر . ولی اکنون مشخص نیست که در مورد خواهر چه باید گفت که ادا و اطوار های برادر خودش را دنبال می کند.

پارلمان‌نیوز: جلسه امروز شورای شهر تهران نیز با حاشیه‌های متعددی برگزار شد.معصومه ابتكار رییس كمیته محیط زیست شورای شهر تهران ـ كه در اكثر حوادث پس از انتخابات، صحبتی را در این زمینه داشته، این بار هم پس از تبریك به مناسبت «16آذر» به دانشجویان، مساله فضای امنیتی شدید در دانشگاه‌ها و فضای اطراف آن را به میان كشید، اما مهدی چمران ـ رییس شورای شهر تهران ـ حرف او را قطع كرد و نگذاشت ادامه دهد.به گزارش ایسنا، مهدی چمران ـ رییس شورای شهر تهران ـ در دویست و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران همچون دفعات قبل از این مباحث غیرمرتبط با موضوعات جلسه توسط شورای شهر تهران در صحن علنی مطرح شود، اعتراض و صحبت‌های ابتكار را قطع كرد.علیرضا دبیر عضو هیات رئیسه شورای شهر كه در جلسه امروز فراموش كرده بود تا گوشی‌اش را روی خاموشی بگذارد، بعد از اینكه به سمت دبیر آمد صدای گوشی همراهش كه نوای سوت رابین‌هود داشت به هوا بلند شد و با به خنده درآمدن حضار به سمت گوشی‌اش رفت تا آن را خاموش كند.در جلسه امروز شورای شهر تقوی معاون پارلمانی شورای شهر تهران نیز اقدام به پخش شكلات میان اعضای شورای شهر كرد كه ابتكار شكلات سبز رنگ خود را به آباد عضو كمیسیون فرهنگی شورای شهر داد و گفت كه آن را به پروین احمدی‌نژاد عضو كمیسیون بودجه شورای شهر بدهید.بر این اساس آباد، عضو كمیسیون فرهنگی شورای شهر با دادن شكلات به پروین احمدی‌نژاد خواهر محمود احمدی‌نژاد اعلام كرد كه می‌گویند چون سبز رنگ است آن را به شما بدهیم.گفتنی است كه پروین احمدی‌نژاد نیز از خوردن این شكلات سبزرنگ خودداری كرد.

پرستو فروهر: دادگاه انقلاب می گوید وزارت اطلاعات از من شکایت کرده

عجیب است که هم پدر ومادرش را قصابی و سلاخی کردند . هم اینکه اجازه ی بر گزاری مراسم سالگرد بزرگداشت شان داده نشده است . بدتر ایکه دستگاه آدم کشان وزارت بد نام اطلاعات از فرزند مقتولان شکایت کرده است که چرا تلاش کرده مراسم بزرگداشت والدین خودرا بر گزار نماید؟ نام این جنایت و رژیم مرتکب شده ی آن چیست؟

بی بی سی : پرستو فروهر که پاسپورتش در فرودگاه امام خمینی تهران ضبط و خودش ممنوع الخروج شده است می گوید که دادگاه انقلاب گفته که "وزارت اطلاعات از من شکایت کرده است."خانم فروهر می گوید که "امروز دوشنبه 16 آذر به دادگاه انقلاب مراجعه کردم و جواب خیلی مشخصی به من داده نشد و مسئول شعبه 12 دادگاه انقلاب به من گفت که شکایت از طرف وزارت اطلاعات است."خانم فروهر که برای بزرگداشت سالگرد مرگ پدر و مادرش داریوش فروهر و پروانه اسکندری به ایران سفر کرده بود روز شنبه هنگام خروج از ایران پاسپورتش در فرودگاه تهران ضبط شد.خانم فروهر می گوید که: "روز شنبه با پرواز ایران ایر عازم سفر به فرانکفورت بودم و از بخش گذرنامه رد شدم اما در بخش ترانزیت مرا صدا کردند و گذرنامه ام را گرفتند و گفتند که ممنوع الخروج هستم."به گفته خانم فروهر،خانواده های فروهر، مختاری و پوینده تقاضای تحقیق و بررسی از سوی کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد کردند. این سازمان هم پرونده را برای دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران فرستاده که پاسخگو باشد، ولی تاکنون پاسخی از این دستگاه به سازمان ملل ارایه نشده است

پیش بینی دستگیری موسوی توسط رسایی

http://www.fararu.com/vdcc1iq1.2bqeo8laa2.html

این آخوند حمید رسائی وکیل الدوله بازار مکاره کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم است که شاگرد و دست پرورده ی آخوند متحجر انگلیسی .و دزد مصباح یزدی است که مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که اکنون از موضع قاضی و بازجو و مأمور اطلاعاتی – امنیتی - قضائی خود کفا شده می خواهد اقدام به دستگیری و محاکمه موسوی کند تا ثابت نماید چگونه رژیم ضد بشری و نا مشروع کودتائی آزاد ترین کشور جهان می باشد ؟ حال داشته با شید با خودی های ناخودی شده این چنین بر خورد می شود با آن ناخودی ها در بازداشتگاه ها و سیاه چال ها که از ال نا خودی بوده اند چگونه بر خورد می شود؟ البته این آخوند ابله نمی داند که فضای خشم و نارضایتی عمومی تاریخچه بیش از 30 ساله دارد و نه اینکه رهبرش موسوی باشد که با تصور این اشتباه که با دستگیری وی موج تظاهرات روز افزون فروکش خواهد کرد . چونکه همین اشتباه در مورد بازداشت فعالان دانشجوئی قبل از 16 آذر شد که درست نتیجه ی معکوس در بر داشت.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تاكيد كرد: در ديداري كه با برخي از مسئولان عالي رتبه قضايي داشتم، شواهدي وجود دارد كه با سران فتنه به زودي برخورد و آنان پاي ميز محاكمه خواهند نشست. حجت‌الاسلام حميد رسايي نماينده مردم تهران و عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اقدامات انحرافي برخي از گروه‌هاي شبه دانشجويي در مراسم روز دانشجو، گفت: عمده تحركات اين گروه شبه دانشجويي در تهران و جمعي محدود و معدود بود و اين امر بيانگر آن است كه جنبش سبز آمريكايي فقط توانش براي سازمان دهي در حد پايتخت و آن هم بسيار اندك است كه همسو با خط رسانه‌هاي بيگانه و جريان برانداز داخلي همراه هستند.

سخن وحدت آفرین صفار هرندی با حامیان جنبش سبز

http://www.fararu.com/vdcbgfbf.rhb0gpiuur.html

وقتی که سجاد صفار هرندی پاسدار محمد حسین صفار هرندی و زیر اخراجی فرهنگ سانسو و اختناق و تفتیش عقاید ارشاد فرزندش سخنران چماقداران بسیجی در دانشگاه تهران می شود . چرا بابایش که مشاور فرهنگی رئیس گزمکان کودتاگران پاسدار محمد علی جعفری می باشد در دانشگاه کرمان با فراموش کردن دیدار های رحیم مشائی با دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی و دیدار های مذاکرات هسته ای با مقامات آمریکائی در پشت پرده . اکنونوی از موضع شدید ضد آمریکائی این معاون سابق سربازجو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان چرا نباید دست به وارونه گوئی و لغز خوانی نزند تا که با هو کشیدن مورد اعتراض شدید دانشجویان واقع شود؟

صفار هرندی خطاب به حامیان جنبش سبز گفت: مجبور شديد، گوگوش تا سروش را عضو جنبش خود كنيد و وقتي افتخار مي‌كنيد كه همجنس بازان و بها‌يي‌ها عضو تشكيلات شما هستند. صفار هرندي تصريح كرد: مرزبندي با جرياينات ضد انقلاب، ليبرال، سرمايه‌داري وابسته، مرزبندي با جريانات متحجر، لائيك، سكولار از ديگر مشخصه‌هاي جنبش دانشجويي است و اين جنبش سرآمد تمامي جريانات وفادار به نظام جمهوري اسلامي بوده است. 13 آبان افتخار ديگر جنبش دانشجويي است و به همان ميزاني كه 13 آبان پشت آمريكايي‌ها را لرزاند، چندين برابر اميد را در دل مستضعفان زنده كرد. كساني كه دچار عقب‌ماندگي نشدند ، مي‌دانند كه قدرت آمريكا رو به افول است و امام‌زاده‌اي نيست كه شفا دهد. صفارهرندي ، برادرانه و مشفقانه ، خطاب به دانشجويان حامي جنبش سبز موسوي افزود: اعلام كنيد كه هيچ نسبتي با آن افتخارات جنبش دانشجويي نداريد و شما در هيچ‌كدام از اين افتخارات شريك نيستيد، به شرطي كه از اين به بعد اين افتخارات را به نفع خود مصادره نكنيد. شماهايي كه از جمهوري اسلامي خجالت مي‌كشيد، چرا در ساز و كارهاي قانوني جمهوري اسلامي شركت مي‌كنيد و كسي كه جمهوري اسلامي را به جمهوري ايراني تبديل مي‌كند و آن را قبول ندارد، حق شركت به عنوان نامزد جمهوري اسلامي را ندارد. كساني فريب‌كار هستند كه راهنماي چپ را مي‌زنند و به راست مي‌پيچند و فريب‌كار آن كسي است كه سه روز قبل از انتخابات دم از قانون‌گرايي مي‌زند، اما وقتي كه نتيجه انتخابات معلوم مي شود آن را قبول ندارد و قانون را زير پا مي‌گذارد. به آن بالادستي‌هاي شما مي‌گويم كه نمي‌توانيد روي ارزش‌هاي به دست آمده از انقلاب پا بگذاريد و در پستو ها با آمريكا ارتباط برقرار كنيد. چهار سال پيش خاتمي در دانشگاه تهران به رفقاي شما گفت در همه چيز انحراف ايجاد كرديد و آمديد، اين جلسه را نيز به هم بزنيد. بالادستي‌هاي شما، همان كساني كه به شما خط مي‌دهند، روز گذشته براي فرار چادر زنانه به سركرده بودند. اين راهنمايي را از من بپذيريد و هيچ‌وقت تن به ذلت اجنبي‌ها و بيگانگان ندهيد

گزارش فارس از تشنج دانشگاه تهران در تجمع‌ 17 آذر

http://www.fararu.com/vdciypap.t1aqu2bcct.html

وقتی که بسیجیان یکشبه گزارشگر خبرگزاری دروغ پرداز می شوند که زیر فرمان پاسداران کودتا گر می باشد . غیر از این نمی تواند نمی تواند پیرامون تظاهرات 16 آذر از دانشگاه تهران گزارش کنند.

روز سه شنبه نیز دانشگاه تهران شاهد تشنج و زد و خورد میان هواداران جنبش سبز و مخالفان آن ها بود

ایرنا> درهای دانشگاه تهران بسته شد

http://www.fararu.com/vdcauune.49nia15kk4.html

در ادامه جنگ قدرت و ثروت اکنون گزارشگر خبر گزاری دولتی ایرنا که همزاد خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس است و همسو با دروغ نامه ی کیهان است خیلی ساده پیش در آمد پیام انقلاب ضد فرهنگی دوم را تیتر گزارش خبری خود از 16 آذر دانشجویان معترض دانشگاه تهران کرده است یعنی گفته شده دانشگاه تهران بسته شد .

ایرنا در مورد حال و هوای امروز دانشگاه تهران نوشت: تعدادي از اغتشاشگران در حالي که پارچه ها و دستبندهاي سبزرنگي را به همراه داشتند از صبح امروز روبروي دانشکده فني دانشگاه تهران تجمع کردند تا اعتراض خود را نسبت به آنچه که "تعرض به تجمع کنندگان در روز دانشجو" مي خواندند اعلام کنند. در مقابل، دانشجويان دانشگاه، هنگام ظهر پس از اقامه نماز جماعت با در دست داشتن پرچم هاي جمهوري اسلامي ايران و همچنين تصاويري از رهبر معظم انقلاب به سمت ورودي دانشکده فني رفتند. تقابل دوگروه تا دقايقي توام با رد و بدل کردن شعارها بود و چندين برخورد بين دو گروه نيز اتفاق افتاد. اما لحظاتي بعد، دانشجويان به سمت دانشکده فني رفته و به جاي پارچه هاي سبزنگي که از پنجره ها آويزان بود، پرچم ايران را قرار دادند. درگيري در داخل دانشکده منجر به شکسته شدن پنجره ها شد و پرتاب گاز اشک آور نيز سبب شد تا اغتشاشگران هوادار مير حسين موسوي به سوي گروه مقابل خود سنگ پرتاب کنند. در اين ميان اغتشاشگران هوادار موسوي که سعي در شکستن درهاي پشتي دانشکده فني را داشتند به سوي محوطه روبروي دانشکده پزشکي و سپس دانشکده علوم رفتند

تمدن: موسوی از جان مردم چه می خواهد؟

http://www.fararu.com/vdcgyx9w.ak93u4prra.html

استاندار تهران که نماینده مجلس تشریفاتی و فرمایشی هفتم بود که همراه پاسدار گماشته احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا در آمریکابود. همچنین مشاور نزدیک اجرای ان شوی کمدی پاسدار گماشته احمدی نژاد در این دانشگاه بود . پس از آن عجیب به پاسدار گماشته احمدی نژاد سنجاق شده است . طوریکه استانداری تهران به جای وکیل الدوله بودن بازار مکاره مجلس هشتم را تر جیح داد . اکنون نیز پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد عجیب نقشی موازی با قصاب مطبوعات و قاتل و بازجو و بد نام منفور سعید مرتضوی اجرا کرده است . حال نیز پرونده سازی رای دستگیری موسوی را گشوده و دنبال نموده است.

رئيس‌ شوراي تامين استان تهران اطلاعيه‌ اخير ميرحسين موسوي در غروب روز 15 آذر را زمينه‌ساز بروز اغتشاشات و حركات دشمن‌پسند روز 16 آذر توصيف كرد و گفت: افكار عمومي امروز اين سئوال را مطرح مي‌كند كه موسوي از جان مردم چه مي‌خواهد؟ و تحركات‌ وي به نفع چه كسي تمام مي‌شود.

احمدی‌نژاد: مستکبران درصدد تحمیل مشکلات خود هستند

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97595

اعجیب است که ین پاسدار گماشته فراموش کرده است که گفته می خواهد اسرائیل را نا بود کند و عدالت و دانش بومی هسته ای را به بندگان خدا در سراسر جان در حالت نورانی صادر نماید . همچنین از یاد برده است که در جمع بسیجیان تأکید کرد که تصمیم گرفته است تا فرهنگ و اقتصاد بسیجی را به جهان صادر کند تا راهگشای بحران مالی و اقتصادی و تورم جهانی باشد . ضمن اینکه اصرار نموده است می خواهد مدیریت جهان را در اختیار داشته و آن را اصلاح کند . ولی اکنون معلوم نیست که چرا شیپور را از در گشادش نواخته و اعتراف کرده است که مستکبران در صدد تحمیل مشکلات خود به دیگران هستند؟!

دکتر محمود احمدی‌نژاد سه شنبه شب در دیدار وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، مناسبات و روابط کشورهای منطقه از جمله ایران و امارات را به نفع ملت‌های دو کشور و منطقه دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌ها با کشورهای منطقه از جمله امارات متحده عربی محدودیتی ندارد.

پورمحمدی: فهرست اسامی مفسدین اقتصادی نداریم

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97600

این آخوند اطلاعاتی و امنیتی و آدمکش حرفه ای پور محمدی که یکی از متهمان و قاتلان قتل عام زدانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 می باشد . چون خودش جزو مفسدان اقتصادی هم می باشد . اکنون برای ماستمالی کردن اسامی مفسدان اقتصادی وچوب تاراج زنندگان بر منابع و ذخایر کشور از سوی عباس پالیز دار در جمع بسیجیان دانشگاه همدان اسامی شان افشا شدند کهخود قربانی این افشاگری شد . چون به حریم پاسداران و افشای توطئه آدمکشی شان شده بود .همچنین برای پاسخ دادن به آخوند انگلیسی محمد صادق لاریجانی رئیس انتصابی قوه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض است که اخیراً گفته است پرونده ی مفسدان اقصادی را گشوده و فعال می کند . همینطور برای جواب دادن به پاسدار گماشته احمدی نژاد است که خواهان پیگیری پرونده ی لیست اسامی مفسدان اقتصادی شده است کهاکنون آخوند مصطفی پور محمدی ادعا کرده که فهرست لیست مفسدین اقتصادی نداریم .

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درپاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه هم اکنون فضای اتهام زنی در جامعه را چگونه ارزیابی می کنید؟ نیز گفت: درجامعه همه می توانند علیه یکدیگر در مراجع قضایی اعلام جرم کنند، درحقیقت اعلام جرم حق همه است، اما هم مسئولان وهم مردم در صورتی می توانند این کار را انجام دهند و دغدغه های خود را بیان کنند که اتهامات اثبات نشده را در جامعه به افراد منتصب نکنند.

در «روزنمای خدمت» منعکس گردید:سفرها و سخنرانی‌های رئیس‌جمهور در 240صفحه

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97601

انگاری که پس از طرح دو کودتای چراغ خاموش و خزنده 4 تیر 84 و کودتای علنی تقباتی 22 خرداد 88 و وقایع پس از آن که تا کنون رخ داده شده است که پاسدار گماشته احمدی نژاد مأمور اجرای اهداف کودتاگران پشت پرده بوده است که شرایط جامعه را به شرایط کنونی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد کشانیده است. مگر هنوزناگفته های جالب دروغ گوئی و خالی بندی پنهان مانده است که قرار است در کتاب سفارشی تهیه و تنظبم شده بیان و بازگو شود؟

این کتاب در برگیرنده تنها بخشی از تلاش رییس جمهوری در دولت نهم است زیرا وی در این مدت در جلسات محرمانه و غیر رسانه‌ای دیگری از جمله جلسات هفتگی شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، دیدارها و ملاقات‌های غیر رسانه‌ای و جلسات متعدد کارشناسی در حوزه های مختلف کشوری حضور داشته است که در این کتاب ذکر نشده است.

انتقاد تابناک از اقدام قابل تامل سیما

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97599

جنگ پاسداران که ناشی از جنگ قدرت و ثروت جناح و باندهای مافیائی غالب و مغلوب می باشد . بخشی هم مربوط به شیوه ی تبعیض آمیز مناظره های تلویزیونی رقبا می باشد که اکنون فرصت مناسب برای پاسدار محسن رضائی پیش آمده است تا که بامچ گیری کردن از پاسدار ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در سایت تابناک خود دست به افشاگری بزند و نشان دهد که چگونه پاسدار ضرغامی برای پرونده سازی کردن علیه ی رقیب مغلوب عمداً فضا سازی می کند . غافل از آنکه بر روی شاخ نشسته و از بن مشغول بریدن شاخه می باشد . زیرا که با نشان داد ن تصاویر پاره شده تصاویر خمینی شیاد و جانشین وی خامنه ای لوطی جماران در دانشگاه امیر کبیر درصورتیکه همه جا فریاد مرگ بر دیکتاتور علیه ی خامنه ای می باشد نتیجه گیری شده است که این اقدام بمثابه ی اشاعه فحشا در جامعه است . زیرا که این تبلیغ موجب شده است تا تیر خلاص بر شییقه ی رژیم ضد بشری و نامشروع و کودتائی شلیک شود.

مسئولان صدا و سیما، به بهانه نشان دادن یک عمل ناشایست و منفور، خود عمل ناشایست دیگری انجام دادند که مصداق تام و تمام اشاعه فحشا در جامعه اسلامی ایران تلقی می شود. تابناک: در بخش های خبری دوشنبه شب صدا و سیما، بارها و بارها تصاویر پاره شدن عکس بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در روز دانشجو به نمایش گذارده شد.این تصاویر که احتمالا توسط دوربین های صدا و سیما در دانشگاه امیر کبیر ضبط شده است، در بخش های مختلف خبری صدا و سیما پخش شد.بنابر این گزارش به نظر می رسد که صدا و سیما برای نشان دادن ضدیت برخی از افراد حاضر در مراسمات 16 آذر با رهبر کبیر انقلاب اسلامی این تصاویر را پخش کرده است.نکته اینکه، اما نشان دادن این بی حرمتی به ساحت معمار کبیر انقلاب اسلامی، خود بی حرمتی دیگری از سوی صدا و سیما به امام راحل بود.مسئولان صدا و سیما، به بهانه نشان دادن یک عمل ناشایست و منفور، خود عمل ناشایست دیگری انجام دادند که مصداق تام و تمام اشاعه فحشا در جامعه اسلامی ایران تلقی می شود.به نظر می رسد مسئولان سیاسی این رسانه، ظرافت های اجتماعی و دقایق دینی را فراموش کرده اند که اشاعه و نشان دادن یک عمل ناشایست در دراز مدت قبح آن عمل را خواهد شکست و مسیر را برای ادامه این عمل توسط افراد دیگری باز می کند.