از شما بعيد بود ! ( نکته) دروغ نامه کیهان 22 آ ذر ماه سال 1388

وقتی که بستن سنگ و رها کردن سگان هار در جامعه ای استبداد زده و عوامفریب و دین فروش و وارونه گو ادامه داشته باشد و آنچنان این اقدام نهادینه وعلنی شده باشد که یک پاسدارشکنجه گر سربازجوی اطلاعاتی و منفور و بد نام در دروغ نامه ای بنام کیهان یکه تازی می کند وبا یدک کشیدن نماینده ی ویژه ی لوطی جماران که خود آنگونه مطرود و معلون و مورد تنفر شدید مردم ناراضی و خشمگین شده است که فریاد سر دادن مرگ بردیکتاتورو خامنه ای سراسر ایران را فرا گرفته است . ولی وی افسار گسیخته و تر مز بریده و دنده ی عقب کنده باقدرتی حتی گاهی بیش از رهبر لوطی جماران نشین اش تیغ بر دست و کف بر دهان دردروغ نامه ی کیهان تیغ کشی و عربده و تهدید می کند وبانیش زهر آلود و نیشدار و توهین و تهدید آمیز قلمی خود بدون هیچگونه ترس و واهمه و پیگرد قانونی هر که را به خواهد مورد مخاطب خود قرار می دهد و با پرونده و سناریو سازی کردن دست به تهیه و تنظیم کردن کیفر خواست علیه اش می زند و دراز و متهم و محکومش می نماید و هیچ مرجعی هم قادر نیست نه اینکه مهارش کند ، بلکه حتی از وی نمی تواند سئوال کند و گوشزد نماید که برای چه چنین بی پروا و دریده و هتاک هر روز با تهدید و توهین کردن واتهام زدن به منتقدان و دگر اندیشان و مخالفان و رقبا و حتی برخی از خودی های منتقد با شنیع ترین روش گفتمان لمپنی و باز جوئی و ساختن پرونده برایشان اینان را پیگیری می کند . اکنون نیز ضمن فحاشی و توهین و پرخاشگری به صانعی ومنتظری کردن یقه ی اردبیلی هم گرفته شده است که چرا با برخی از اعضای فعال حقوق بشری یا سیاسی ویا عضو جامعه روحانیون مبارز دیدار داشته است و وی بشدت موردبازجوئی واقع شده است . البته سر بازجو حسین شریعتمداری در ابتدای نکته ی خود که مکمل یادداشت روز گذشته اش در این دروغ نامه ی کیهان می باشدموضوعرا تعقیب کرده است.

ناگفته نماند از اینکه سر باز جو اعتراف کرده و لو داده که از سوی اراذل و اوباش تصویر خمینی شیاد پاره و بر آتش کشیده شده است درست می گوید چون از سوی همکاران خودش و یاران سابق سعید امامی این سناریو اجرا شده است. زیرا که جزو طراحان سناریوی کار ناوال عاشورا در دوم خرداد سال 76 می باشند و با شناخت کاملی از این همقطاران خود ش دارد با این صفات اراذل و اوباش یاد کرده است. چونکه در حقیقت همان کودتا گران حاکم و عاملان و آمران قتل های زنجیره ای هستند . زیرا که این اقدام علیه ی مخاطبان خاص یا خواص مورد نظر طراحی شده است که سرباز جو حسین شریعتمداری در نکته خود در دروغ نامه ی کیهان به برخی از این اسامی اشاره کرده وچنین پیام خاص به سبک گفتمان تهدید چماق و حلوا ی بازجوئی زندان اوینی خودش به اینان داده است .

"سران فتنه كه باور نمي كردند پاره كردن تصوير مبارك حضرت امام(ره) از سوي اراذل و اوباش در استخدام خود تا اين اندازه مردم را به خشم آورده و مجازات بي درنگ آنها را خواستار شوند با دستپاچگي چند نفر را به سراغ آيت الله موسوي اردبيلي و شيخ يوسف صانعي فرستاده و تلاش كرده اند .از شيخ يوسف صانعي كه انتظاري نيست!! اما حضرت آيت الله موسوي اردبيلي از شخصيت هاي برجسته انقلاب هستند و با توجه به مراتب علمي ايشان و ارادتي كه به حضرت امام(ره) داشته و دارند نمي توان باور كرد آنچه به نقل از اين مرجع ديني در رسانه هاي وابسته به سران فتنه آمده است، صحت داشته باشد، - ضروري به نظر مي رسد؛آيت الله موسوي اردبيلي فرموده اند «مي گويند چرا درباره مسائل داخلي سكوت كرده ايد؟ حال آن كه در مسائل داخلي هم حرف زديم، اما صدايمان به جايي نرسيد». در اين باره جاي پرسش است كه مگر سران فتنه و ابواب جمعي آنان- از جمله چند نفري كه در جلسه ياد شده خدمت ايشان رسيده بودند- طي چندماه اخير، به گونه اي آشكار و بي پرده با آموزه هاي اسلامي و انقلابي امام راحل(ره) مقابله نكرده اند؟ "

اما سربازجوحسین شریعتمداری در بند دوم کیفرخواست تنظیم شده ی خود علیه ی اردبیلی پیرامون شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران اینگونه پاسخ تحلیلی تشریحی از موضع باز جوئی و پرونده سازی این چنین به وی جواب داده است :

"حضرت آيت الله موسوي اردبيلي فرموده اند «اگر شعار نه غزه نه لبنان، جانم فداي ايران، سرداده مي شود، دانشجويان و مردم با غزه مخالف نيستند، بلكه با من مخالف هستند كه از آن- يعني غزه- طرفداري مي كنم و در واقع مي خواهند حربه را از طرف مقابل بگيرند»! در اين باره با عرض پوزش بايد گفت؛ الف: اطلاعات رسيده به حضرت آيت الله غلط و مغشوش است چرا كه شعار ضد انقلابي مورد اشاره را مردم و دانشجويان سر نداده اند، بلكه اين شعار توسط مشتي اندك از عوامل شناخته شده ضد انقلاب نظير منافقين و سلطنت طلب ها و مرفهين بي درد يعني هواداران سبز اموي در روز قدس سر داده شد و مردم و دانشجويان همان جمعيت ميليوني پيرو امام(ره) و رهبري بودند كه با شعارهاي ضد آمريكايي و ضد اسرائيلي خود در آن روز تحليل هاي آمريكا و اسرائيل و دنباله هاي داخلي آنها را- به قول حضرت امام(ره)- زير پاي خويش لگدمال كردند. بنابراين انتساب اين شعار به مردم و دانشجويان، اهانت به ملت بزرگ ايران و دانشجويان فدايي امام و رهبري است. آيا حضرت آيت الله خداي نخواسته توده هاي مردم و دانشجويان ايراني را طرفدار اسرائيل مي دانند؟! نستجير بالله... به يقين ساحت حضرت آيت الله از اين جفاي بزرگ دور است "

سرباز جو حسین شریعتمداری درادامه ی نکته ی خود به بند دیگری از کیفرخواست خود علیه ی اردبیلی پرذاخته و پس از اشاره کردن اینگونه پرسشگری کرده است:

"اين كه، كاش حضرت آيت الله از كسي كه به نمايندگي از سران فتنه نزد ايشان آمده بود مي پرسيدند؛ مگر نامه حضرت امام(ره) درباره عدم صلاحيت نهضت آزادي و آمريكايي بودن اين گروه خطاب به همين آقا نبود؟ اگر بود- كه بود- ائتلاف آنان با نهضت آزادي چگونه قابل توجيه است؟ و آيا مگر حضرت امام(ره) نفرموده بودند كه هرگاه بيگانگان و دشمنان اسلام از شما حمايت كردند نسبت به كار خود ترديد كرده و آن را رها كنيد؟ بنابراين، چرا آقايان در مقابل حمايت مشترك آمريكا، اسرائيل، منافقين، سلطنت طلب ها، بهائيان و... كمترين واكنشي از خود نشان نداده و هنوز هم نمي دهند"

در خاتمه اینکه اینگونه سناریوی پاره و آتش زدن تصویر خمینی شیاد و لوطی شیاد و پخش آن برای متهم و محکوم کردن رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها البته با سانسور کردن پخش تصویر لوطی جماران و فریادی مرگ بر خامنه ای گفتن دانشجویان معترض و جوانان ناراضی مگر جز این می باشد که رژیم نا مشروع و ضد مردمی و کودتائی به آخر خط رسیده است .برای همین امثال سربازجو حسین شریعتمداری و وزیر بد نام اطلاعات و خبر گزاری پاسداران دروغ پردار فارس و مافیا نامه ی انگلیسی و دزدان بازار رسالت وخبر گزاری دولتی ایرنا و دولتی نامه ی ایران مجبور شده اند به سیم آخر بزنند و تهدید و ارعاب و خفقان و اتهام زنی و توهین کردن رقبا و مخالفان و ناراضیان را با شدت هر چه تمام تر بکارگیرند تا شاید صدای منتقدان و رقیب مغلوب را خاموش و فضای انفجاری جامعه را کنترل نمایند. غافل از آنکه اینگونه اقدامات ترجمان مشابه صدای شنیدن انقلاب از سوی شاه بود که با تأخیر شنید . اکنون نیز به شیوه ای دیگراین شنیدن صدای اعتراضی شنیده شده است ولی صدایش از در گشاد شیپور با صدای نا هنجار نواخته و بلند شده وموجب آزار به گوش هاشده است . زیرا که بیش از 30 سال است که وارونه و هذیان گوئی ها با ارعاب و وحشت و خفقان و اتهام زدن و پرونده و سناریو سازی کردن نخ نما شده است . بنابراین همچون گذشته نه اینکه اینگونه ترفند ها و سناریو سازی کاربرد ندارد ، بلکه بر ضد خودش تبدیل شده است . آنچنان که از سوی معترضان ناراضی با ابتکار ویژه این شگرد ها تبدیل به پاتک زدن های پی در پی شده است . بگونه ای که در برابر هر فشار و تهدید و اعمال زور و خشونت بلافاصله با واکنش تهاجمی بلند شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای از سوی معترضان پاسخ داده می شود . نمونه های روز های قدس و 13 آبان و 16 آذر است که چگونه تبدیل به روز های تظاهرات گسترده ی رادیکال ضد حکومتی شده است . در صور تیکه پرونده و سناریو ساز و تحریف گر و وارونه گوی سرباز جو حسين شريعتمداري با چهره منفور و روسیاهش با اینکه می داند دیگر حنای این عنصر معلوم الحال رنگی ندارد .با این وجود با همان شیوه های لورفته ی بیش از 30 ساله اهداف پلیدش را دنبال می کند . مهمتر اینکه کسانی را با سنگر پوششی دفاع از خمنینی شیاد مورد انتقاد و مخاطب خود قرار داده است که دوران این شیاد مورد حمایت بودند و از جایگاه خاصی بر خور دار بودند . ولی اکنون از سوی مخالفان دیروز خمینی شیاد از طریق کودتا که بقدرت رسیدگان کنونی هستند سخت مورد اتهام و اهانت و پیگرد واقع شده اند .

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/880922/2.htm#other201