گزیده خبرهای 20 آذر ماه سال 1388

خودکشی بالای دکل برق + عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13186

لطفاً به این صحنه ی جنایت آمیز در لینک زده شده خوب نگاه کنید تا که عملکرد بیش از 30 ساله ی حاکمیت مدعیان مستضعفان را مشاهده کنید که خمینی شیاد وعده ی آن را داده بود . آنهم در دو ران دولت مدعی ساده زیست و با ادعای اصول گرائی وعاشق خدمتگزاری به مردم ایران به خصوص محرومان وتهی دستان است که اتفاق افتاده است . البته این سند جنایت که از روی فقر و فرو دستی انجام شده است باید مقایسه با بالا کشیدن 330 میلیارد دلار در آمده 4 سال گذشته فروش نفت شود که از سوی دیگر می بایست در کنار سرکوب و ضرب و شتم وبازداشت و شکنجه و تجاوز و قتل درون باز داشتگاه ها و زندان و سیاه چتال ها قرارداده شود تا تصویر کاملتری از عملکرد جنایت آمیز بیش از 30 سال گذشته ی حاکمان ترسیم گردد .

صندلی وزیرارشاد هم به مشایی داده شد

جالبت است که پاسدار احمدی نژاد ترمز بریده و دنده عقب کنده که عجیب غیر قابل کنترل و مهار شده است اکنون با یک تک زدن جدید و دهان کجی آشکار به منتقدان رحیم مشائی که جدیدترین انتقاد را عسگر اولادی کرده است که عضو فعال باند مافیائی و غارتگر انگلیسی مؤتلفه می باشد با این اقدام و کسب پست دیگری برای رحیم مشائی در نقش نظارت بر سانسور گری و تفیش عقاید و توقیف مطبوعات که از سوی پاسدار گماشته احمی نژاد رئیس جمهور نامشروع و قلابی و تقلباتی به منتقدان رحیم مشائی داده شده است که در میان این منتقدان لوطی جماران نیز وجود دارد .

با تشكیل كمیسیون تخصصی فرهنگی دولت دهم، وزیر ارشاد بر خلاف رویه معمول به عنوان دبیر كمیسیون فرهنگی انتخاب نشد.جهان نیوز گزارش داد: دكتر حسینی وزیر ارشاد جای خود را در این زمینه به رئیس دفتر رئیس جمهور داده و خود تنها به عنوان یك عضو عادی در این كمیسیون شركت می كند.رئیس جمهور پیش از این اعلام كرده بود، برنامه های فرهنگی در اولویت دولت دهم می باشد و به نظر می رسد انتصاب مشایی به سمت دبیری كمیسیون فرهنگی به دلیل تحول فرهنگی در دولت دهم باشد.

من به عنوان یک پسر شاید با هر دختری دوست شوم اما ...

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13194

توصیه می شود که پیام های عکس برداری شده که ضمیمه شده و در ینک فوق است که بر گرفته از روزنامه ی خراسان است را حتمااً باز و نگاه کنید . زیرا که در پیام ها به نکات جالبی اشاره شده است که در جامعه رایج و دردولت و حکومت وجود دارد .

احمدی‌مقدم: رییس پلیس: برخورد شدید با فتنه گران می‌کنیم

http://www.fararu.com/vdcepe8x.jh8ppi9bbj.html

مگر قرار است که از پاسدار سردار فرمانده ی نا جا که باجناق پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور قلابی و تقبی می باشد که جزو متهمان ردیف اول جنایات ضد بشری بازداشتگاه کهریزک می باشد در شرایطی که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای در سراسرایران طنین اندازه شده است و کورس رسوائی نامشروع و ضد مردمی بودن رژیم پاسداران کودتاگر همه جا بصدا در آمده است به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم و خواست معترضان انتظاری جز از نوید سرکوب بیشتر داده شود؟ البته این پاسدارسردارنشان داده است در اثرمعاشرت با هم ریش خود پاسدار گماشته احمدی نژاد توانسته استعداد وارونه و هذیان گوئی همراه با جوک و طنز گوئی خودش را ارتقا ء و اعتلا دهد و شکوفا کند . زیرا که مدعی شده است شدت سرکوب و سانسور و خفقان در جامعه موجب وسعه ی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی مثل مدل دولت احمدی نژاد 3 بر ابرشدن واردات نسبت به صادرات بالاکشی دلار های فروش نفت و توقیف مطبوعات و نهادینه کردن سانسور و خفقان و تجاوز و شکنجه و قتل در بازداشتگاه ها و سیاه چال ها با صدور احکام سنگین زندان و اعدام می باشد

واحد مرکزی خبر : فرمانده نیروی انتظامی کشور: ماهیت ضد انقلابی عوامل حوادث پس از انتخابات بـرای ما مشخص شده است و از این پس به شدت با این افراد برخورد می کنیم .به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار احمدی مقدم در مراسم آغاز مرحله آشکار رزمـایش امنیت و آرامش در مشهد افزود: امروز مرزی بین جریان فتنه و ضدانقلاب نیست و ضدیت عوامل فتنه بـا مقدسات و قانون اساسی به اثبات رسیده است .وی از دستگیری 180نفر در حوادث شانزدهم آذر در تهران خبر داد و گفت: این افـراد خارج از دانشگاه دستگیر شده اند که پس از 24 ساعت عده ای از آنان آزاد و بقیه به دستگاه قضایی معرفی شدند .فرمانده نیروی انتظامی کشور وظیفه مهم پلیس را ایجاد امنیت بـرای بالندگی و آسایش جامعه دانست و افزود: توسعه اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی کشور در پـرتـو امنیت حاصل می شود و ایجاد امنیت با مشارکت مردم امکان پذیر است .

بيانيه گروهی از فرماندهان و پرسنل ارتش: اگر از راه تجاوز و تعدی به مردم بازنگردند، با واکنش جان برکفان ارتش مواجه خواهند شد!

به نظر می رسد که این بیانیه هر گز نمی تواند خوشآیند لوطی جماران بی اعتبار و ارزش شده و شاخ شکسته با پاسداران کودتا گر باشد . زیرا که خطاب به کودتاگران متجاوز و سرکوبگر و حمایت ازمبارزات مردم ایران است که در همین حد هم که بیانیه منتشر شده است . حتی اگر هم تکذیب هم شود. ولی با زهم موجب تقویت مقاومت و ایستادگی و رادیکال شدن مبارزات اعتراضی مردم ایران خواهد شد و در ادامه می تواند منجر به همان رشد اختلاف و تضاد و رو دروئی جناح ها ی متخاصم و رقابت باند های مافیائی مدعی اصول گرایان حاکم به رو در روئی ارتش و سپاه و بسیج بی انجامد.

به نام يزدان پاک "ارتش پناه ملت"درسال های دفاع مقدس که دوشادوش برادران سپاه، از اين آب وخاک دفاع می کرديم، درواقع مشغول دفاع ازشرف وآبرو و حيثيت وجان و مال ملت ايران بوديم. ارزش کشورهم به دليل ارزش ملت ايران است. سلاح ارتشی وسپاهی بايد در راه خدمت به اين ملت به کارگرفته شده وجان آنان هم در راه مردم ايران فدا شود. در روزگاری که همدوش برادران سپاهی جان خود را فدای اين ملت می کرديم هرگزگمان نمی برديم که ممکن است روزی گروهی ازسپاهی ها، بر خلاف خواست بخش اعظم پرسنل صادق و ايثارگرسپاه، قدرت سلاح خود را در مقابل اين ملت به کارگيرند.ارتش خود را پناه ملت می داند و هيچ گاه به خواست سياستمداران برای سرکوب مردم تن در نداده است. به عهد خود برای عدم دخالت درسياست وفادار است اما نمی تواند در مقابل ظلم و تجاوز به هم وطنان خود نيز ساکت بنشيند. به همين دليل به آن دسته از تحميل شدگان به سپاه که دست تجاوز وتعدی به جان ومال وآبرو و ناموس ملت ايران درازکرده اند و بيش ازهمه به خون شهدای نيروهای مسلح کشور اعم از سپاهی و ارتشی خيانت کرده اند، شديدا اخطارمی کنيم که اگر از راه رفته بازنگردند، خود را با واکنش جان برکفان ارتش مواجه خواهند ديد. ارتش پناه ملت است و از ملت آرام وصلح دوست ايران در مقابل هر متجاوزی تا آخرين قطره خون خود دفاع خواهد کرد.گروهی ازخلبانان وپرسنل هواپيمايی نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران ( هوانيروز).جمعی ازفرماندهان وپرسنل گروه سی وسه توپخانه اصفهانگروهی ازخلبانان وهمافران نيروی هوايی ارتش جمهوری اسلامی ايران(نهاجا).دانشگاه شهيد ستاری نيروی هوايی ارتش جمهوری اسلامی ايران(نهاجا)جمعی ازپرسنل ستاد فرماندهی نيروی هوايی ارتش جمهوری اسلامی ايران(نهاجا).جمعی ازپرسنل مرکزآموزش پشتيبانی نزاجاجمعی ازاساتيد ومسئولين دانشگاه افسری امام علی(ع).جمعی ازپرسنل ومسئولين ستاد فرماندهی کل ارتش

اعتراض دفتر نشر آثار امام به حرمت شکنی صدا و سیما

http://www.fararu.com/vdcbfabf.rhb00piuur.html

دست و پا زدن و تلاش های مذبوحانه برای باز گردانیدن آب رفته به جوی و یا شیون و زاری و خود زنی کردن بر سر گوری که در آن مرده ای وجود ندارد. برای اینکه روح مرده ی خمینی کفن پاره که عامل اصلی جنایات فجایع کنونی حاکم بر ایران است که از بدو تأکید کردن نظر تحمیلی و اجباری یا کلمه نه کم ونه بیش رژیم جمهوری اسلامی به مردم ایران از سوی خمینی شیاد شروع شدکه اکنون چون تصویر منحوس وی در کنار تصویر لوطی جماران جانشین وی از سوی دانشجویان معترض دانشگاه امیر کبیر در روز 16 آذر بر آتش کشیده شد . اکنون موجب اعتراض واقع شده است که چرا پاسدار ضر غامی رئیس صدا و سیما این صحنه را برای اهداف خاص پخش نموده است؟ در صورتیکه به جز مفت خوران و سنگر گرفتگان در پشت نام این دجال شیاد نمایش این صحنه غریو شادی و خوشی و هورا کشیدن را بدرون خانه های ایرانی برد که شاهد وناظر این صحنه ی جالب و دیدنی از تلویزیون بودند زیرا که بعینه پیام فرو پاشی و نابودی رژیم نامشروع و ضدمردمی و کودتائی را در چشم انداز آینده ی خود دیدند.

حمید انصاری قام مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) در نامه‌ای به رییس سازمان صداوسیما از "حرمت شکنی بی‌سابقه صدا و سیما نسبت به امام راحل در تصاویر پخش شده " برنامه های خبری روز 16 آذر ابراز تاسف شدید کرد.

نیچر خیلی از مسئولان دولتی را متهم کرد ؛کسانی که متهم به تخلف علمی شده اند سکوت نکنند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13189

عجیب است که در نظام دزد بازار که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و دزدی می باشد . فساد ودزدی آنگونه رواج یافته و نهادینه شده است که دزدی و غارتگری فقط منحصر به دستبرد زدن به بیت المال و غارتگری اموال عمومی و چپاول سپرده های ارزی خزانه ی دولتی و بالا کشیدن فروش نفت و گاز و تاراج کردن منابع و ذخایر کشور نیست ، بلکه عنوان های قلابی مدارک دکترا ساختن هم جزو سرقت بردن مدارک علمی دیگران شده است . آنگونه که اکنون یک نشریه ی سر پل خر بگیری اینگونه افسار دزدان مقالات علمی زد دیگران و به نام خود کردن را گررفته و فاش نموده است .

این نشریه با یادآوری موارد قبلی تخلف علمی توسط مقامات ارشد دولتی ایران، از جمله مقالاتی که با مشارکت حمید بهبهانی، وزیر راه، و کامران دانشجو، وزیر علوم در کابینه محمود احمدی نژاد، می نویسد که آن موارد به طورگسترده در رسانه ها و وبلاگ های ایرانی انعکاس یافت و پژوهشگران در داخل و خارج این کشور خواستار رسیدگی به این موضوع و همچنین نظارت اخلاقی بیشتر بر نحوه انجام تحقیقات علمی شدند. تنها چند هفته بعد از ادعای نشریه علمی « نیچر » درباره تخلف علمی و کپی بردار حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری و کامران دانشجو وزیر علوم ، بار دیگر این نشریه ادعای بزرگ تری نسبت به گذشته را مطرح کرد . به گزارش منابع خبری ، نشریه علمی نیچر (Nature) در گزارشی نوشته است که بررسی ها حاکی از موارد بیشتری از کپی برداری شماری از وزیران و مقامات ارشد دولت ایران از تحقیقات علمی دیگران و انتشار این مطالب به نام خود در مجله های علمی است

تکذیب نشستن کلهر بر صندلی موسوی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13181

خمینی شیاد که پس از قدرت گیری و خرش از پل گذاشتن و بر خر مراد سوار شدن برای حذف حامیانش گفت که هر گز با کسی عقد اخوت نبسته ام . اکنون جانشین و پیروان بقدرت رسیده اش که تابع فلسفه ی حوزوی می باشند که گفته می شودهر دیگی که بر سر بار می جوشد اگر چنانچه برای اینان نجوشد بهتر است که در آن کله ی سگ بجوشد که نه حتی نخست وزیر دوران جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق را قبول دارند و تحمل نمی کنند ، و بدترین اتهامات را بهش می زنند و خواهان بر کناری از فرهنگستان هنر وی شده اند بلکه تقاضای دستگیری و محاکمه کردنش شده اند که چرا مچ کودتا گران تقلباتی را باز کرد ه است؟ از سوی دیگر وقتی تصویر خمینی شیاد به آتش شده از سیمای تلویزیونی پخش می گردند تا بقول پاسدار محسن رضائی اشاعه فحشا کنند . مشخص است که ظرفیت تحمل کردن موسوی طرد و نفرین ولعن شده بر فرهنگستان هنر از سوی کودتا گران وجود ندارد. به خصوص اینکه کلهر مشاور فرهنگی و هنری پاسدار گماشته احمدی نژاد که قرار بود جانشین موسوی شود زیر سئوال است که چرا تحریک و تشویق شدن یکبار مصرفان بسیجی و بر روی میادین مین گذاری شده ی جنگ رفتن شان بمنزله ی الگو برداری شده از فیلم های جنگی آمریکائی هالیوودی دانسته است .

مهدی کلهر به دلیل اظهاراتش درباره رزمندگان دوران دفاع مقدس به شدت تحت فشارهای رسانه ای و افکار عمومی قرار دارد.يک منبع آگاه در فرهنگستان هنر خبر انتصاب کلهر به رياست فرهنگستان هنر را تکذيب کرد . اين منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار آريا اعلام کرد :خبر انتصاب کلهر وعزل مير حسن موسوي يک موج سازي رسانه اي است. طی روزهای گذشته و با تحمع تعدادی از لباس شخصی های موتور سوار در مقابل دفتر فرهنگستان هنر ، شایعات زیادی درباره تداوم ریاست موسوی بر این فرهنگستان مطرح شده است . خبرآنلاین مدعی شد:شایعه‌ها از برکناری میرحسین موسوی از ریاست فرهنگستان هنر در آینده‌ای بسیار نزدیک خبر می‌دهد.شایعه هایی به گوش می رسد که از برکناری میرحسین موسوی از فرهنگستان هنر در یکی دو هفته آینده حکایت می کند. خبر دیگر این که «محمدرضا مخبر دزفولی»، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، از عضویت علی معلم دامغانی، شاعر معاصر در فرهنگستان هنر خبر داد. او گفت: با رای موافق اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، حضور علی معلم دامغانی به عنوان یکی از اعضای پیوسته در فرهنگستان هنر تصویب شد. به نظر می رسد علی معلم به عنوان یک شاعر منطقی تر بود عضو فرهنگستان زبان شود نه فرهنگستان هنر که هنرهای تجسمی، موسیقی و نمایشی را در بر می گیرد.با توجه به خبر برکناری دکتر ایرج فاضل، رئیس سابق فرهنگستان علوم پزشکی با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از 19 سال احتمالا باید منتظر اتفاقات دیگری در زمینه تغییر مدیریت در فرهنگستان ها باشیم.شایان ذکر است مهدی کلهر به دلیل اظهاراتش درباره رزمندگان دوران دفاع مقدس مبنی بر اینکه تحت تأثیر فیلم های وسترن آمریکایی بوده اند و نیز پناهندگی دخترش به کشورهای غربی و فاش شدن برخی مسائل زندگی اش توسط همسرش به شدت تحت فشارهای رسانه ای و افکار عمومی قرار دارد .