گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 19 آذر ماه سال 1388

زنگوله (گفت و شنود)

گفت : از یکی پرسیدند چرا زنگونه ات نمیده صدا؟

گفت روی صدا خفه کن گذاشتم تا که ندهد ندا

گفتم : چه جالب چقدر مدرن شده سربازجو منگوله؟

موقع خوابیدن و بیدار شدن استفاده میکنه از زنگوله

گفت: نخست وزير رژيم صهيونيستي در جلسه كابينه اين رژيم گفته است فتنه انگيزان و آشوبگران در ايران بزرگترين سرمايه اسرائيل هستند.
گفتم: وقتي سران فتنه و هوادارانشان به نفع اسرائيل و آمريكا شعار مي دهند و علناً با جمهوري اسلامي ايران كه خار چشم صهيونيست هاست دشمني مي ورزند، بايد هم نتانياهو آنها را سرمايه اسرائيل بداند.
گفت: اي بابا! كسي در اين كه سران فتنه و آشوبگران سرمايه اسرائيل هستند ترديدي ندارد.
گفتم: پس حرف حسابت چيه؟!
گفت: سؤالم اين است كه «سرمايه بزرگ»! اسرائيل چقدر كوچك است.
گفتم: خب! از قديم و نديم گفته اند «در لانه مور شبنمي طوفان است»!
گفت: ولي قرار بود خيلي سر و صدا داشته و فريادشان گوش فلك را كر كند!
گفتم: از يك بز پرسيدند چرا زنگوله ات صدا نمي دهد؟ جواب داد گذاشته ام روي «ويبره»!

گفت : گفته شده که در کابینه نخست وزیر اسرائیل

از سرمایه بزرگ بودن آشوبگران ایران داده شده تحلیل

گفتم : لابد منظور تحلیگر هست رحیم مشائی با احمدی نژ اد

یکی دوست اسرائیل است دیگری تاکتیکی علیه اش می زند داد

گفت : نه منظورهواداران شانست در ایران که می دهندشعار

به نفع اسرائیل و آمریکا علیه ی دیکتاتور هی می زنند هو ار

چون از وقتیکه کودتاگران پاسدار رفتند بر توی لیست تروریست

آق محمود اسرائیل نا بود می کند،خار شددر چشم صهیونیست

حال عجیب استاین سرمایه ی اسرائیل در ایرانست بس کوجک

مثل شبنم در لانه مور که توفان است ،ذوق زده می زند پشتک

قرار بود که 16 آذر خیلی سر و صدا بر پا کند کرکند گوش فلک

ولی فقط تصویر خمینی و رهبر آتش زده شدکودتا گر داد قلقک

گفتم : جالب است که سربازجو دارد مشکل بینائی

گویا چاشنی اش شده ؛ مشکل مزمن نا شنوائی

چون نتوانسته ببیند یا بشنود فر یاد مرگ بر ستمگر

تأکید شد چه شاه باشد یا نه اینکه باشد رهبر

یا اینکه گوش نداده است به شعار برادر رفتگر

گفته شدبیا با جاروب و سطل زباله احمدی رو ببر

یا فریادچی شده ،چی شده بسیجی وحشی شده؟

مگه پول نفت کم گرفته، ازاینکه جارچی شده؟

گفت : از یکی پرسیدند چرا زنگونه ات نمیده صدا؟

گفت روی صدا خفه کن گذاشتم تا که ندهد ندا

گفتم : چه جالب چقدر مدرن شده سربازجو منگوله؟

موقع خوابیدن و بیدار شدن استفاده میکنه از زنگوله