دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 8 دی ماه سال 1388

نقدو بررسی (يادداشت روز) دروغ نامه کیهان " رد پاي يزيد از آن عاشورا تا اين عاشورا "

وارونه کردن فلسفه عاشورا و جایگاه یزید و ... از سوی سربازجو شریعتمداری "

پس از تظاهرات خونین و گسترده ی روز عاشورا اکنون سربازجو حسین شریعتمداری وارد صحنه شده تا با شیوه ی مثل معروف که گفته می شود عاقلان دانند این متخصص سیاه سفید کن و بالعکس و خبره در وارونه گوئی و تحریف گری و کتمان کننده ی حقایق که بدون شک یکی از مجرمان و نه متهمان اصلی وقوع کودتای تقلباتی 22 خراد و فجایع و جنایات رخ داده شده پس از آن می باشد . اکنون پس از آنکه معاون مدیر مسئول سابق دروغ نامه پرونده و سناریو سازی کیهان پاسدار محمد حسین صفار هرندی را وزیر فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید ارشاد در دولت نهم کرد تا فضای قلع و قمع و نفوذ ونفس گاه مطبوعات و روز نامه نگاران رقیب دوم خردادی را بفشارد و بند آورد . حال با ترک پست و معاون مشاور فرهنگی رئیس گزمکان و پاسداران کودتاگر محمد علی جعفری شده است . ولی شرایط را برای یک عضو نئو نازیسم هیتلری و اخراجی از آلمان بنام محمدع لی رامین هموارکرد تا که پست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد را اشغال کند. وی مبتکر تز دروغ بودن هلاکاست و دیکته کننده ی به پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که متحجر و فاشیست تر از پاسدار محمد حسین صفار هرندی است. زیرا که نه اینکه با گله مأمور های محافظ چماقدار و ممیز گرخود هر روز در دفاتر روزنامه ها و مؤسسات مطبوعات حضور می یابد و دست به تحمیل سانسور و توقیف و تعطیل کردن مطبوعات باقیمانده ی دوم خر دادی ها می زند ، بلکه خط و خطوط و مرز قرمز برای شان ترسیم می کند و هشدار می دهد عبور از آن بمثابه توقیف و تعطیل شدن روزنامه است . البته تعدادیرا تعلیل و تعدادی دیگر را در لیست توقیف و تعطیلی گذاشته است.

از سوی دیگر بموازات این اقدام سیاست همآهنگ شده ی سانسور و ممیز گری دولت نامشروع دهم تعلیم ودست پروردگان مکتب دروغ نامه ی و پرونده و سناریو ساز پادگانی – اطلاعاتی کیهان سرباز جو حسین شریعتمداری ، گلوگاه و نبض خبر رسانی در خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس و خبر گزاری دروغ و وارنه ساز دولتی ایرنا و دولتی نامه ی ایران و مدیریت خبر رسائی ریاست جمهوری را این شبکه ی اختاپوسی جاسوسی بازجوئی صادرانی دروغ نامه ی کیهان به اشغال خود در آوره اند . بنابراین خبررسانی در خدمت پاسداران کود تا گر و دولت نا مشروع دهم و حامی شان لوطی جماران انحصاری می باشد. لذا هر آنچه دوست دارندیا اینکه ستاد کودتاگران و شورای عالی امنیت ملی همگام با لوطی جماران تعیین و تکلیف می کنند تحلیل سیاسی و گزارش خبری ویژه و غیرو تهیه و بازتاب می دهند .

با این حساب اکنون دست به سربازجو حسین شریعتداری پیش از گذشته باز است تاکه بطور دربست و با خیال آسوده هرچه که می تواند و می خواهد علیه ی رقیب مغلوب قلم فرسائی کند و مانور تبلیغاتی راست دروغ کردن با آب و تاب گزارش دهد . به خصوص پس از تظاهرات گسترده و خونین ضد حکومتی تاسو عا و عاشورا که به خون کشانیده شدو حد اقل تعداد بین 10 تا 15 نفر جان با ختند که گزرش خبرش بطور گسترده در سراسر جهان خبرش مخابره و بازتاب داده شد . پس بی جهت نیست که اکنون با تجربه و شیوه ی بازجوئی و تحریف گری ووارونه گوئی فریاد های معترضان اعتراضی مرگ بر یزید در روز عاشورا که آشکار خامنه ای و خلافت را یزیدی نا میدند ویک ریز مرگ نثارش کردند و خواهان نابودی اش شدند . در حیقت فریاد اعتراضی تأکید آمیز تغییرات دمکراتیک در ایران است . چون شرایط حاد و خطری شده است سر باز جو حسین شریعتمداری می بایست با نواختن شیپور از در گشادش وارد صحنه شود و رجز خوانی وارونه علیه ی معترضان و رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها نماید تا به حساب خودش بتواند اینان را خولی و شمر و یزید وقاتلین جان باختگان روز عاشورا معرفی کند و با پرونده سازی کردن و کیفر خواست برای شان تهیه و تنظیم کردن از سوی دستگاه آلوده به فساد و رشوه ی قضائی خواهان بازداشت و محاکمه و محکوم کردن شان شود. زیرا که در همان ابتدای بند اول کیفر خواست تنظیم شده در یادداشتت روز خود اینگونه با مخاطب قرار دادن مسئولین به خصوص دستگاه آلوده ی قضائی چنین اتهام سنگینی را به رهبران رقیب مغلوب وارده کرده است :

كاش از ميان بودجه هاي فراواني كه همه ساله- بخوانيد همه ماهه و گاه هرهفته- براي تشكيل سمينارها و همايش هاي رنگارنگ هزينه مي شود و بسياري از آنها تشريفاتي و كم فايده و يا اساساً بي فايده هستند، بودجه اندكي نيز به اهداي يك جايزه اختصاص داده مي شد. جايزه براي كسي كه بتواند با ارائه دليل و سند و يا شاهد و قرينه اي قابل قبول، اثبات كند سران فتنه كارگزاران اسرائيل نيستند! و يا دستكم به يكي از اقدامات و مواضع و عملكرد آنها طي چندماه گذشته اشاره كند كه دستورالعمل آن پيشاپيش و با صراحت -تاكيد مي شود كه با صراحت و نه با اشاره و تلويح- از سوي محافل رسمي صهيونيستي صادر نشده باشد. كيهان طي چندماه گذشته اسناد غيرقابل انكاري را با ذكر مأخذ و منبع آن منتشر كرده است كه در وابستگي سران فتنه به محافل صهيونيستي و نقش آنها به عنوان ستون پنجم اسرائيل در داخل كشور جاي كمترين ترديدي باقي نمي گذارد"

سربازجو پاسدر حسین سر بازجو در ادامه ی کیفر خواست تنظیم شده ی خود بدون آنکه به فلسفه ی عاشورا اشاره ای کند که چیست و حسین و یارانش برای چه در روز عاشورا جان باختند؟ و این فلسفه چه ارتباطی با اندیشه متحجر و خرافه پرستانه ی یک علیل معتاد بشدت قدرت پرست و آلت دست پاسداران کودتا گر غارتگر آدمکش دارد که حتی مجوز اجرای مراسم سوگواری شب 3 و 7 به منتظری نمی دهند و در شب عاشورا چماقداران و زنجیری ه ای اجیر کرده از روستا با پول و موتور و چماق همراه با لباس شخصی های دژخیم و آدمکش را روانه مسجد حسینیه ی جماران گسیل کردند تا سخنرانی خاتمی که 8 سال مشروعیت کاذب برای رژیم نامشروع و ضد بشری آفرید با فریاد مرگ بر منافق بر هم زنند و وی را مجبور به ترک منبر و سخنرانی اش نمودند . در صورتیکه این جماعت اراذل و اوباش هنوز نمی دانند که معنی منافق چیست؟ چونکه اگر می دانستند می بایست علیه ی لوطی جماران و آخوند های حکومتی و پاسداران کودتا گر فریاد مرگ بر منافق سر می دادند. زیرا که این دین فروشان دین را ابزار قدرت و انباشت ثروت و سرکوب گری خود شان کرده اند . به ویژه اینکه حتی در مراسم عاشورا در سال 57 در زمان شاه که عاشورا تبدیل به تظاهرات ضد حکومتی شد هر گز چنین رفتار وحشیانه با معترضان بر خورد نشد که در روز عاشورا در تهران و سایر شهر های دیگر ایران بر خورد شد؟ بهر حال سربازجو حسین شریعتمداری وارونه گو در بند 2 کیفر خواست خود اینگونه با مداحی گری و فرصت طلبی پیرامون عاشورا علیه ی رقیب مغلوب بند دیگر اتهامی را ترسیم کرده است :

"عاشورا در كنار تمامي ويژگي هاي منحصر به فرد خود، «رسواكننده» نيز هست و همواره ميدان آزموني براي جدا كردن «سره» از «ناسره» بوده است. رضاخان در آغاز حاكميت تحميلي خويش، نه فقط روزهاي عاشورا در دستجات سينه زني و عزاداري شركت مي كرد، بلكه براي فريب بيشتر، پيشاني و شانه هاي خود را گ ل اندود نيز مي كرد. اما، عاشورا «رسواكننده» است و از جمله آن كه پرده نفاق از چهره منافقين كنار مي زند و اجازه نمي دهد «كفر» خود را در پوشش ايمان به بازار آورند. رضاخان كه ماموريت مقابله با اسلام را داشت و تنها با همين شرط از سوي ضياءالدين طباطبايي -عامل مشترك انگليس و صهيونيست ها- براي پادشاهي به ژنرال آيرون سايد معرفي شده بود، نمي توانست اقدامات ضداسلامي خود را براي هميشه پنهان نگاه دارد و از اين روي خيلي زودتر از آنچه انتظار مي رفت شناخته شد و شمشير از رو بست و در اقدامي احمقانه عزاداري براي امام حسين(ع) را ممنوع كرد! همان رضاخاني كه با ماليدن گ ل بر پيشاني و شانه ها در مجالس عزاداري و سينه زني شركت مي كرد. شايد تعجب كنيد كه رضاخان هم شعار «اصلاحات» مي داد. انگار صهيونيست ها فقط همين يك پوشش را براي منافقان تحت پوشش خود در چنته دارند! عجيب آن كه خداوند سبحان نيز در وصف منافقان مي فرمايد«هنگامي كه به آنها گفته مي شود در زمين فساد نكنيد، پاسخ مي دهند كه ما در پي اصلاح-بخوانيد اصلاح طلب!- هستيم».جالب است بدانيد كه در گوشه چپ از صفحه اول روزنامه رعد- و به عنوان لوگوي دايمي روزنامه- نوشته شده بود «دانستن حق مردم است»! اين شعار را كه به خاطر داريد؟ شعار روزنامه هاي زنجيره اي وابسته به مدعيان اصلاحات بود. و بالاخره گفتني است كه عاشورا، روزي است به درازاي همه روزها و كربلا، سرزميني است به پهناي همه سرزمين ها، كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا...."

همچنین سر باز جو حسین شریعتمداری به جای اینکه جمله ی معروف امام حسین را نقل قول کند که خطاب به دشمن گفته بود اگر دین ندارید لا اقل انسان آزاده ای باشید این سر بازجو چون نه با دین مداری ونه آزاد منشی هر گز رابطه ای ندارد به جز اینکه از دین و مذهب بعنوان ابزار چماق و شلاق شکنجه و باز جوئی و اعتراف گیری و متهم و محکوم کردن دگر اندیشان و منتقدان و رقبا همچون لوطی جماران و آخوندهای حکومتی استفاده می کند . لذا برای محکوم کردن رقیب به جای پاسخ دادن به جنایت 10 جان باخته در تظاهرات روز عاشورا در تهران با رها کردن نقد به سراغ نسیه در چند سال پیش دوران مدعیان اصلاح طلبان رفته تا اینگونه به حساب خودش منافقان را در روز عاشورا افشا کند که جزو آمریکا و اسرائیل یزیدیان شده اند:

" یادتان هست كه مدعيان اصلاحات، آن هنگام كه دولت و مجلس را به نفاق در اختيار داشتند با صراحت نوشتند كه حسين بن علي در كربلا قرباني خشونت جدش- يعني رسول خدا(ص)- در جنگ هاي بدر و احد و حنين شده بود! و نوشتند، خشونت يزيد در عاشوراي 61 نتيجه طبيعي!! خشونت جد حسين(ع) در جنگ هاي صدر اسلام بود؟! يادتان كه نرفته، روزنامه «صبح امروز» موجود است به آن مراجعه كنيد. راستي ميان ديدگاه اصلاح طلبان آن روز- سران فتنه امروز- با ديدگاه يزيد بن معاويه چه تفاوتي هست؟! يزيد، يزيد است و چه فرقي مي كند كه لقب او، اموي باشد يا ...؟! : اكنون به زمان حال برمي گرديم، بازهم عاشورا و باز هم رسوايي منافقان. سران فتنه كه در ماموريت آنها از سوي صهيونيست ها كمترين ترديدي نيست، در آغاز فتنه ادعا مي كردند كه به اسلام، امام و جمهوري اسلامي اعتقاد كامل دارند! و بهانه آنها براي فتنه اي كه به انجام آن مأمور شده بودند، اين بود كه، دولت كنوني را قبول ندارند و معتقدند در انتخابات تقلب شده است و هنگامي كه قانون گريزي ها، ساختارشكني ها، همراهي و همكاري آشكار آنان با سازمان هاي اطلاعاتي بيگانه، حمايت مالي و تبليغاتي آمريكا و اسرائيل و اروپا از آنها، شعارهاي ضداسلامي و ضدانقلابي آنان، عبور صريح از آموزه هاي امام(ره) و ... كه تماماً از بي اعتقادي سران فتنه به نظام اسلامي و امام و انقلاب حكايت مي كرد به آنها گوشزد مي شد، رگ گردن سيخ مي كردند و قلم مي كشيدند و چاك دهان مي گشودند كه اينها همه اتهام است!! آيا غير از اين بود؟ اما روز عاشورا، روز رسواكننده منافقان، در پيش بود و سران فتنه در اين روز به صراحت اعتراف كردند كه با اساس نظام اسلامي، انقلاب و امام سر جنگ دارند و دولت و انتخابات فقط يك بهانه بوده است. سران فتنه در عاشوراي 1388 كينه عميقي را كه از اباعبدالله الحسين(ع) در سينه داشتند بيرون ريختند، دقيقاً و بي كم و كاست مانند پدر عقيدتي و سياسي خود يعني يزيد بن معاويه. سران فتنه در روز عاشورا همه پرده ها را كنار زدند و آشكارا به ساحت مقدس امام حسين عليه السلام تاختند و باز هم بي كم و كاست مانند سپاهيان يزيد كه در عاشوراي 61 هجري قمري بر پيكر مطهر و غرقه به خون حسين بن علي(ع) اسب تاخته بودند! يزيد، يزيد است و چه فرقي مي كند كه لقب او «اموي» باشد يا نام ديگري مشابه آن؟!مخصوصا سايت وزارت خارجه اسرائيل كه دو روز قبل از روز قدس شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران» را به آشوبگران ديكته كرده بود، طي دو هفته اخير تاكيد مي ورزيد، آشوبگران بايد از فرصت نيمروز عاشورا كه مردم به طور سنتي در هيئت ها و دسته هاي سينه زني به عزاداري مشغولند براي حضور در خيابان استفاده كنند! و روز عاشوراي 88 يزيديان- يا به قول شهيد مطهري، اسرائيليان- همان كردند كه سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي از دو هفته قبل بر آن تاكيد ورزيده بود. جماعتي از اراذل و اوباش اجاره اي با بهره گيري از حضور مردم در مراسم عزاداري حسيني(ع) در چند نقطه تهران دست به آشوب زدند، شيشه منازل و مغازه ها را شكستند، موتورهاي پارك شده عزاداران حسيني(ع) را به آتش كشيدند، شعارهايي عليه اسلام، امام حسين(ع)، حضرت امام(ره) سردادند، تعدادي از مردم را با قمه و چماق مجروح كردند- كه چند نفر از آنها در حالت كما و بيهوشي در بيمارستان ها بستري هستند- سينه يكي از موتورسواران را كه به آنها اعتراض كرده بود، دريدند، با كف و سوت به طور مختلط رقصيدند و....در عاشوراي امسال، يزيديان دست به همان جنايتي زدند كه اسلاف عقيدتي آنها در عاشوراي هزار و سيصد و چند ده سال پيش مرتكب شده بودند، با اين تفاوت كه در عاشوراي امسال، حسين زمان تنها نبود و هنگامي كه خبر حمله دزدانه بزدلان يزيدي به انبوه عزاداران حسيني(ع) رسيد و با فرياد يا حسين به پياده نظام اسرائيل يورش بردند، مراسم جشن و پايكوبي آنان به فرار خفت بار تبديل شد و...."

سر بازجو حسین شریعتمداری در پایان بدون آنکه بگوید بز دل یعنی چه ؟ اما سران رقیب مغلوب را به عوامل موساد و سیا و مصداق عینی دشمن و ابن سعد و شمر و خولی و یزید و بزدل متهم کرده است که مشخص نیست چرا در مقام مقایسه نگفته است که در برابر یاران حسین در روز عاشورا چه نیروئی و با چه امکاتی مجهز شده بودند و این نیرو ها چه شباهتی به بسیج و آماده باش دادن همه ی ارگان های سر کوبگر مسلح در روز عاشورا علیه ی معترضان از سوی رژیم کودتاگران نا مشروع امروز دارند ؟ ضمن اینکه نگفته که معنی بزدل چیست؟ آیا بز دل آنانی می باشند که دست خالی در برابر مزدوران و اجیر شد گان تا بن دندان مسلح وارد صحنه ی نبرده شده اند یا نه بز دلان همان مسلح به سپر و باتوم و گاز اشک آور و چماق و چاقو و زنجیر و موتور تر مز بریدگان و دنده عقب کنده شدگانی اند که مغلول وار به زنان و دختران و جوانان تهاجم می کنند و به شیوه های ضد انسانی چند نفر از جمله خواهر زاده ی موسویا را نیز در روز عاشورا به شهادت می رسانند و جسد ش را از بیمارستان می ربایند. و لی این سر باز جو رقیب را بطور وارونه اینگونه قاتل معرفی کرده است:

"اگرچه از آغاز فتنه، تمامي شواهد و قرائن و اسناد غيرقابل انكار از وابستگي سران فتنه به صهيونيست ها و دستور گرفتن مستقيم آنها از موساد- و يا از طريق سازمان سيا و براي موساد- حكايت مي كرد ولي آنچه روز عاشورا همگان شاهد بودند براي ديرباورترين افراد هم كمترين ترديدي باقي نمي گذارد كه سران فتنه و آشوبگران آن روز، مصداق بي چون و چراي «فئه باغيه» و دشمنان اسلام، امام، نظام و مردم هستند. دشمنان وحشي و خونريز و مأموران حلقه به گوش اسرائيل كه حتي از برنامه ريزي براي كشتن خواهرزاده خود نيز دريغ نمي ورزند!سران فتنه در حالي نقش ابن سعد و شمر و خولي را برعهده گرفته اند كه امروز در عاشوراي سال 1388 شمسي برخلاف آن روز در عاشوراي سال 61 قمري، حسين زمان تنها نيست و ديدند كه پياده نظام بزدل و اندك آنها بلافاصله بعد از حضور مردم مومن و پاكباخته چگونه به سوراخ ها خزيدند. از اين پس توده هاي عظيم و انبوه مردم، در مقابل سران فتنه و اراذل و اوباش اجاره اي آنها ساكت نمي نشينند و اگر مسئولان نيز امروز و فردا كنند، آنان حسين زمان را در ميانه ميدان تنها نمي گذارند. باور نمي كنيد؟! بگرديد تا بگردند."

در خاتمه اینکه مگر مبارزه با آمریکا و اسرائیل کردن فقط در شعائر انحرافی اسرائیل نا بود با ید گردد ولی مشاور ویژه ی مدعی ابراز دوستی با اسرائیل نمودن خلاصه شده است . یا اینکه منتقدان و مخالفان و معترضان و رقبا را متهم به همکاری با دشمن بیگانه و دستگاه جاسوسی آمریکا کردن است اما بطور در عمل بطور پنهانی مذاکره با مقامات آمریکائی کردن است و دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی را در هتل شمال کشور دعوت کردن از سوی مشاور رئیس جمهور نامشروع می باشد؟ اگر سر باز جو حسین شریعتمداری خیلی کارشناس دشمن و عاشورا شناسی می باشد و بر خلاف مردم ایران که خامنه ای را یزید دوران می دانند ومرگ نثارش می کنند به نظر وی مردم ناراضی نا آگاه و گول خورده از سوی رهبران رقیب مغلوب منافق هستند . واقعا ًاین ادعا درست و راست گفته می شود چرا مزدوران مو تور سوار و بسیجیان چماقدار و لباس شخصی های دژخیم و نیر و های انتظامی سر کوبگر فقط برای یک روز از توی خیابان ها جمع آوری نمی شوند تا مردم بتوانند دست به یک حرکت اعتراضی مسالمت آمیز خاموش بزنند تا مشخص شود معنی واقعی منافق کیست؟ یا اینکه معلوم شود که چه کسانی دکان دین فروشی دائر کرده اند و با وجود اینکه بیش از 30 سال است که قدرت را در اختیارخود دارند و دین و مذهب و شعائر دینی را همچون محرم و تاسوعا و عاشورا تبدیل به عوامفریبی و غارتگری و و سیله ی تثبیت قدرت و انباشت ثروت و سرکوب و اختناق و اتهام زدن و شعار های پوچ و رجز خوانی با مانور تبلیغاتی خود کرده اند تعداداینان چه میزان است؟ عجیب است که سربازجو حسین شریعتمداری همچون لوطی جماران مدعی بر خور داری پشتیبانی از 86% جمعیت کشور و پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نا مشروع مدعی 63% رأی با پاسداران کودتا گر آنگونه خود را به خریت زده و گوشان و چشمان خود را بسته اند که بطور رؤیائی و گفتمان خواب و خیالی و هذیان و وارونه گوئی باور شان شده است که رقم اعلام شده در کودتای تقلباتی 22 خرداد درست است آنچنان که مو درزش نمی رود و فریاد مرگ بر دیکتاتور همه گیر شده همچون ادعای ژنرال ازهاری نوار است. طوریکه موجب دیر شنیدن صدای انقلاب مردم از سوی شاه شد که کار از کار گذاشته بود.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881008/2.htm#other208

دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 8 دی ماه سال 1388