گزیده خبر های نوشتاری و دیدار و تصویری 4 و 3 دی ماه 1388

معترضین، توسط کنسول ایران و همسر سفیر مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

مگرمی توان توقع داشت در شرایطی که مردم معترض داخل کشور از بسیج و آماده باش ارگان ها و نیروی های سر کوبگر و مسلح رژیم نامشروع کودتائی عبور کرده و با پذیرش پرداخت هزینه های سنگین ضرب و شتم و زندان و شکنجه و تجاوز و قتل در صحنه حضور داشته و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای سر می دهند. ولی جای تعجب است که در برون مرز و همچون پاریس سفارتخانه و کنسول های جاسوسی رژیم کودتائی اجازه داده شود تا که دیپلمات تروریست هایش آزادانه دست به فعالیت تتبلیغات تروریستی و مسجد زندان اوین کردن و دست بهربودن و گروگان گیری و شکنجه و باز جوئی زده شود و سیاست باج گیری و تهدید برای فشار واردکردن برروی دولت فرانسه همچون سیاست پاسدار گماشته احمدی نژاد که تقاضای آزاد کردن تروریست هائی از جمله وکیلیراد قاتل شاپور بختیار آخرین نخست وزیر شاه را دنبال کند و مخالفان به عنوان اعلام همبستگی با معترضان داخل کشور دست به اقدام هیچگونه و اکنش اعتراضی نزنند ؟

رادیو فرانسه :چهارشنبه شب در جریان یک مراسم مذهبی در یکی از اماکن متعلق به سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهری در حومۀ پاریس، برخوردی میان مخالفان رژیم جمهوری اسلامی و گروهی دیگر از ایرانیان در فرانسه رخ داد.یکی ازمنابع نزدیک به این پرونده که نخواست هویتش فاش شود، در توضیح حادثه به خبرگزاری فرانسه گفته است که حدود ده نفر از مخالفان که به خود شال و بازوبند سبز بسته بودند، بزور وارد محلی شدند که حدود صد ایرانی در آن جمع شده بودند.مخالفان که اعضای کمیتۀ مستقل ضد سرکوب و اختناق علیه شهروندان ایرانی بودند، درپی دعوا از محل خارج شدند اما سه یا چهار نفر از آنان تا ساعاتی بعد به زور در آنجا نگه داشته شدند و تنها پس از دخالت بیست پلیس، آزادی خود را باز یافتند. بدنبال این عمل این افراد شکایتی به کمیساریای محل تسلیم کردند.مقامات وزارت خانه های امور خارجه و کشور، در پاسخ به پرسش هائی در این مورد، از این ماجرا اظهار بی خبری کردند.خبرگزاری فرانسه همچنین از قول خبرنگاری که خود را "روزنامه نگار مستقل" معرفی می کند، اطلاع داد که حادثه در حین مراسمی که سفارت ایران در مسجدی واقع در ساختمان متعلق به این سفارت، بمناسبت محرم برپا کرده بود و در قسمتی که به بانوان اختصاص داشت، پیش آمده است.به گفتۀ این منبع، زن سفیر یکی از کسانی بود که چهار دختر معترض را به یکی از اتاق های ساختمان برده ودر آنجا باتفاق کنسول اول سفارت بمدت یکساعت و نیم آنان را مورد ضرب و شتم قرارداده است.تلفن این افراد ضبط واز مدارک شناسائی آنان فتوکپی گرفته شده و برای خروج مجبور به امضاء تعهدی مبنی بر عدم شرکت در تظاهرات عمومی شده اند

این یکی را چگونه توجیه می‌کنید؛ نماد نحس صهیونیستی بر فراز کلام اباعبدالله (ع) در سایت مثلا سبز

http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=78528

پاسدارسبزعلی رضائی که هیچگونه اعتراضی به مصادره و ربودن نامش از سوی فوتبالیست همدانی نکرده که بر روی تیر شرت خود ضمیمه ی تبلیغات حزب فقط سبزعلی رهبرفقط سید علی کرده است . اما اکنون این پاسدار و سایت تابنا ک وی ثابت کرده است که هرگونه ادا و اطوار در آوردن و پشتک و واروزدن که گویا با پاسدار گماشته احمدین ژاد و پاسداران کودتا گر فرق دارد . ولی چون احساس کرده است که اوضاع کودتا گران بحرانی و خطری شده و وی همچان به بازی گرفته نمی شود . بنابراین مجبور شده است دست از سیاه بازی و کارنامه ی سیاه سفید کردن بر دارد و اینگونه از موضع سخنگوئی ملت موازی با لوطی جماران و دروغ نامه ی کیهان سر باز جو حسین شریعتمداری و خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس و شاگردان و طلبه های آخوند انگلیسی دزد و متحجر مصباح یزدی و کودتا گران پاسدار رقیب مغلوبرا متهم به همسوئی با صهیونیست کند .

بر این اساس، به نظر می‌رسد، طراحی چنین نمادی که قطعا آگاهانه انجام پذیرفته، نشان دهنده چیزی نیست جز همان که همه گفتند مراقب نفوذ دشمن باشید، ولی گوش شنوایی آن را نشنید و برای همین، ما به عنوان یک رسانه خود را موظف می‌دانیم که چنین انحراف عمیقی را گوشزد و یادآوری کنیم که التقاطی اینچنین، قطعا آینده خوبی را برای این جریان نوید نخواهد داد. علامت تک چشم شیطان در طراحی پوستر محرم در سایتی که اخبار مربوط به معترضین را منتشر و پیگیری می‌کند، بیش از پیش دغدغه‌های مردم متدین و انقلابی را دو چندان کرده است.

نگذارید دعوای داخلی مردم را سرگردان کند

http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=78649

پاسخ موضع گیری سایت تابناک پاسدار سبز علی رضائی علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها را می بایست در اعلام خطر جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی با فراموش کردن دربست مطالبات و احتیاجات مردم جست که در یک مورد چنین هشدار داده شده است :

باز هم اختلاف مسئولان كشور در حوزه حمل و نقل، سبب شده تا دود اين دعواها به چشم مردم بينوا برود.به گزارش خبرنگار «تابناك»، اختلاف و دعواي خودروسازان با مسئولان ناجا سبب شد كه اين اختلافات دامن مردم را گرفته و آنها را مشكلات گوناگوني روبه‌رو سازد.بنا بر اين گزارش، با توجه به اصرار ناجا و راهور بر شماره‌گذاري نشدن برخي خودروها، مشكلاتي براي مردم به وجود آمده است؛ چرا كه تكليف مشترياني كه خودرو خود را پيش خريد كردند و اين روزها براي شركت در مراسم عزاداري در شهرهاي خود و يا رفتن به مسافرت به خودرو خود نياز دارند، چيست و چه كسي پاسخگوي آنها خواهد بود، در حالي كه راهور از تردد خودروهاي بدون پلاك جلوگيري مي‌كند؟! چرا موسسه استاندارد که متولی ایجاد استاندارد در کشور است، سکوت کرده و نظر قانونی خود را اعلام نمی‌کند؟به هر حال به نظر می‌رسد که مسئولان مربوطه چه در ناجا و چه در شرکت‌های خودورساز، بیش از آنکه به فکر اعلام آمار و ارقام باشند، بهتر است با سعه صدر و با کار کارشناسی این مسأله را حل کنند تا مردم بیش از این اذیت نشوند.

شهادت 27 عزادار حسینی در 2 روز گذشته

http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=78640

طرح توطئه ی سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز به خصوص عراق که می بایست جایگزین طرح شکست خورده و لو رفته ی اقدامات تروریستی در یمن شود که از سوی پاسداران طراحی شده بود . به خصوص اینکه ار تباط به تظاهرات ضد حکومتی تاسوعا و عاشورا داخل کشوردارد که می بایست برای منحرف کردنا ذهان عمومی بحران به روز عاشورا در کربلا منتقل شود . ضمن اینکه بدون شک اینگونه اقدامات نا امن سازی عراق که هدف معکوس کردن نتایج انتخابات پارلمان عراق به نفع عوامل نفوذی لوطی جماران و پاسداران در عراق می باشد اکنون اقدامات تروریستی درا ستان دیاله انجام شده که مجاهدین در اشرف حضور دارند که توطئه ی مشترک لوطی جماران و پاسداران و نخست وزیر دست نشانده ی نوری المالکی برای اخراج شان از اشرف می باشد.

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ تروریست‏های مسلح، از داخل ماشین به یک دسته عزاداری که از حسینیه‏ای در منطقه "دیاله" خارج می‏شدند، شلیک کردند که بر اثر آن دو نفر از عزاداران شیعه به شهادت رساندند. این عملیات هیچ مجروحی در بر نداشته است.منابع خبری عراق از شهادت 27 تن از عزادران حسینی در جریان چندین حمله مسلحانه به دسته های عزاداری خبر دادند.


چرا وزارت خارجه برای دفع جنگ رسانه‌ای بیگانه موضعی نمی‌‌گیرد؟

http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=78673

برای لوث و ماستمالی کردن درز خبر ها اکنون از موضع فرار به جلو اینگونه سئوال از دستگاه جاسوس خانه ی امورخارجه شده است تا با چتر خبر سازی جنگ رسانه ای بیگانه اقدام مشترک تروریستی با اعضای القاعده ی پاسداران در عراق و افغانستان ویمن و....عادی سازی شود

از چهار روز پیش، اخبار حضور فرزندان اسامه بن لادن در زندان‌های ایران و فرار چند تن از آنان و پناهنده شدن به سفارت عربستان در تهران و اخباری از این دست در رسانه‌های عربی، آشوبی به پا کرده... در این میان، وزارت امور خارجه و سخنگوی آن، بدون نشان دادن هیچ گونه واکنشی، اجازه می‌دهند که این افراد معلوم‌الحال، همچنان علیه ایران به بیهوده‌‌گویی خود ادامه دهند.

چند گزیده فیلم های اعتراضی مر تبط با تظاهرات اعتراضی فوت منتظری و ادامه مراسم سوگواری ایشا می باشد.

فيلم : تظاهرات در ميدان توپخانه تهران، 3 دی، 24 دسامبر (3 فيلم)

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11208

فيلم : تظاهرات در زنجان، 3 دی، 24 دسامبر

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11207

فیلم : تظاهرات سوم دی میدان توپخانه

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11201

در پی تجمع امروز در زنجان یک فعال سابق دانشجویی به علت شدت جراحات راهی بیمارستان شد

مگر رژیم وحشی و کودتائی مهار ناپذیر با مزدوران تر مز بریدگان و دنده عقب کنده شد گانن که در شرایطی که در سراشیب سقوط ن بسوی تغییرات د مکراتیک شتاب گرفته است می توان انتظار داشت که تهاجم ضد انسانی وبر خورد شدید و حشیانه با معترضان و سوگواران منتظری و عزاداران محرم انجام نگیرد؟

خبرگزاري هرانا : امروز بنا به دعوت آيت الله بيات زنجاني قرار بود مراسم ختم و بزرگداشت آيت الله العظمي منتظري در مسجد سيد(مسجد جامع) شهر زنجان برگزار شود كه با دخالت نيروهاي لباس شخصي و نيروي انتظامي به خشونت كشيده شد.به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، از حدود ساعت 3 بعد از ظهر امروز مردم شهر زنجان كه به دعوت آيت الله بيات زنجاني براي مراسم بزرگداشت آيت الله العظمي منتظري به سمت مسجد سيد اين شهر در حركت بودند با بسته بودن در مسجد مواجه شدند. در پي اين اتفاق مردم كه جمعيت آن ها بالغ بر 300 نفر بود، در خيابان تجمع كرده و با خواندن قرآن مراسم را بيرون از مسجد برگزار كردند. اما پس از پايان قرآن خواني ،نيروهاي لباس شخصي با موتور سيكلت به سمت مردم هجوم برده و به ضرب و شتم آن ها پرداختند.به گزارش واصله، رئوف طاهري، از فعالين سابق دانشجويي شهر زنجان در پي ضرب و شتم شديد راهي بيمارستان شد. پس از ضرب و شتم مردم، جمعيت معترضان رو به افزايش گذاشت و در انتهاي برنامه تجمعي با حضور بيش از 700 نفر از معترضان شهر زنجان برگزار گرديد. احتمال بازداشت چندين نفر در مراسم امروز شهر زنجان وجود دارد ولي تا كنون اطلاع دقيقي از تعداد و يا اسامي بازداشت شدگان به دست نيامده است.

پروژه "کارناوال عصرعاشورای دو" کلید خورد

چون طرح لو رفته و افشا شده است . بنابراین تکرار هر گونه سناریوی مشابه از سوی طراحان و سنااریوسازان بهر شیوه ای که طراحی و شروع شود بدون شک سریع بر ضد خودش تبدیل به آوار خواهد شد ودر نهایت بر زیر این آوار ها طراحان ضد مردم حاکم مدفون می شوند.

رويداد : یک منبع اگاه به خبرنگار رویداد گفت "سناریوی کاناوال عاشورای دو" توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی و برخی جریانات شبه نظامی وابسته به سپاه تهیه شده و قرار است در روزهای عاشورا و تاسوعا برای هجمه به جنبش سبز اجرا گردد.پس از شکست سناریوی پاره نمودن عکس امام خمینی ، افتضاح تجمع چند هزار نفر در برابر دانشگاه تهران در دفاع از ولایت و در پی حضور صدها هزار عزادار در مراسم آیت الله منتظری و فریاد "مرگ بر دیکتاتور" و دیگر شعارهای علیه رهبری آیت الله خامنه ای در شهرهای قم ، اصفهان، نجف آباد ، کاشان ، تهران ، مشهد ، تبریز و ... پروژه جدید در دست تهیه است تا شکست های اخیر اقدارگرایان را جبران نماید.بر اساس این سناریو قرار است عده ای ظاهرا به حمایت از جنبش سبز ایران به شادی و پایکوبی و حمله به دسته هی عزاداری بپردازند. این احتمال وجود دارد این سناریو حتی پیش از روزهای عاشورا و تاسوعا نیز اجرا گردد.این منبع آگاه به خبرنگار رویداد گفت :"در همین حال اطلاع رسانی در این باره بسیار اهمیت دارد تا نقشه جریانات وابسته به رهبری برای بی حرمتی به مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی و به انحراف افکار عمومی از اعتراضات میلیونی به یزید و یزیدیان زمان برملا گردد بازخوانی سناریوی "کارنوال عصر عاشورا "در 26 اردیبهشت سال 1376 و در بحبوحه مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری هفت که با ایام ماه محرم مقارن بود، در عصر روز عاشورا، کارناوالی از جوانان با ظاهر غیر متعارف با رقص و دست افشانی برای خاتمی و شعار "فقط خاتمی" سر می دادند.نطفه این کاروان که به "کارناوال عصر عاشورا" مشهور است، در شهرک غرب (قدس) تهران بسته شد و تعدادی از دختران و پسران با ظاهری نامناسب و به دور از سنت عزاداری ایرانی در ایام شهادت امام حسین(ع) ، با الصاق عکس محمد خاتمی به روی خودروهای خود ، به خیابان های پایتخت سرازیر شدند.از این اتفاق فیلمی 20 دقیقه ای حاوی تصاویر دختران بی حجاب در محافل مذهبی و سیاسی توزیع شد که با تعداد زیادی اتومبیلهای گران قیمت به تبلیغ غیر متعارف برای خاتمی دست زده اند. این فیلم که بعدها به فیلم "کارناوال عصرعاشورا" معروف شد، در مقیاسی عظیم در کلیه مساجد و حوزه های مذهبی کشور توزیع شد. به هر حال در آن زمان راه انداختن این کاروان، دست مایه ای جدیدی را در اختیار جریانات تمامیت خواه قرار داد تا در هجمه رسانه ای و بهره برداری تبلیغاتی، سنگین ترین اتهامات را به سید محمد خاتمی نسبت دهند.در این شرایط روزنامه سلام در تاریخ 27 اردیبشهت 76 در تشریح این ماجرا، نوشت: " تعدادی اتوموبیل های "آنچنانی" با سرنشین هایی معلوم الحال، در حالی که چراغ های خود را روشن کرده بودند، عکس خاتمی را نیز حمل می کردند و به صورت کاروانی در بعضی از خیابان های تهران در حال حرکت بودند و برای مردم ایجاد مشکل و زحمت می کردند."بعدها روایت های متفاوتی از سازندگان فیلم بیان شد اما آنچه مشترک بود اینکه این یک پروژه مشترک صدا و سیما و وزرات اطلاعات برای بدنام کردن سید محمد خاتمی در میان اقشار مذهبی بود. نام سعید امامی ، حسین شریعتمداری ، علی کردان و برخی اعضای انصار حزب الله به سرکردگی حسین الله کرم و مسعود ده نمکی در ارتباط با ساختن شدن این فیلم برده شده است.

احمدی مقدم: اگر مردم قدر حکومت را ندانند، «اشرار» و «بیگانگان» بر آنها حکومت خواهند کرد

بدنام ترین نیروهای سر کوبگر که پرونده ی جنایت شان در بازداشتگاه کهریزک همچنان گشوده است از ترس تظاهرات ضد حکومتی تاسوعا و عاشورا مردم را تهدید می کنند ومی ترسانند که علنی کردن وحشت از قیاکم و خیزش عمومی برای تغییرات دمکراتیک در ایرا است .

هم ميهن : اسماعیل احمدی‌ مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، خطاب به مردم گفت اگر قدر حکومت را ندانند، «اشرار» و «بیگانگان» بر آنها حکومت خواهند کرد. جانشین او، احمدرضا رادان نیز به هواداران جنبش سبز در مورد حرکت‌های اعتراضی در روزهای تاسوعا و عاشورا، هشدار داد.سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، درباره سیاست این نیرو در برخورد با مخالفان دولت در روزهای محرم گفت: «غیر از این تجمعات كه مربوط به مراسم عاشورا و تاسوعاست، در رابطه با موضوعاتی كه مربوط به تجمعات غیرقانونی باشد برابر وظایف‌مان عمل خواهیم كرد كه این موضوع را هم قبلا اعلام كرده‌ایماحمدرضا رادان در حاشیه همایش تخصصی و كاربردی معاونت خدمات قضایی در پلیس پیشگیری ناجا به خبرنگاران گفت: «تجمع غیرقانونی كه از خط قرمز رد نشده باشد پلیس در ابتدا تذكر خواهد داد و اگر آن تجمع از خط قرمز عبور كند با آن برخورد می‌شود كه حتما یكی از برخوردها دستگیری خواهد بودنیروی انتظامی در سال جاری در اقدامی بی‌سابقه محدودیت‌های زیادی برای عزاداری‌های روزهای محرم وضع کرده است؛ گرفتن مجوز از کلانتری، محدودیت زمانی برای مراسم عزاداری، حضور پرتعداد ماموران در خیابان‌ها، توصیه به عدم تجمع در اطراف تکیه‌ها و مساجد از جمله اقدامات نیروی انتظامی است.روز پنج‌شنبه، اسماعیل احمدی‌ مقدم، فرمانده نیروی انتظامی، نیز بار دیگر به مخالفان هشدار داد که نیروی انتظامی با آنها برخورد خواهد کرد.اسماعیل احمدی مقدم در جریان بازدید از استان لرستان گفت: «چند ماه باید فرصت می‌دادیم تا جریاناتی که ادعای مردمی بودن دارند، چهره حقیقی‌شان آشکار شوداسماعیل احمدی مقدم با «اندک و ناچیز» شمردن شمار مخالفان گفت: «ما توصیه می‌کنیم این جریان خاص از اقدامات خود دست بردارد وگرنه با مخلان نظم برابر قانون و با شدت عمل برخورد خواهد شدفرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت که «بزرگ‌ترین بلا برای جامعه‌ای که قدر حکومتش را نداند، تسلط اشرار و بیگانگان استفرمانده نیروی انتظامی با بیان این که «دیگر ضرورتی ندارد که زمان و فرصت دهیم» تاکید کرد: «اگر قرار بود کسی توجیه شود تاکنون توجیه شده بود

سردار نقدي: ماهيت جريان فتنه در حوادث اخير بر همگان آشكار شد .خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: ماهيت جريان فتنه در حوادث اخير بيش از پيش بر همگان آشكار شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810030886

همانگونه که گفته شد رژیم ضد مرمی و نا مشروع کودتائی فاشیستی تروریستی به چه پیسی و افلاسی افتاده است که می بایست از بدنام و منفورین عناصر آدمکش و بد سابقه و سر کوبگر برای تادامه ی سر کوبگری خود استفده کند ؟ زیرا که ترس و وحشت از تظاهرات ضد حکومتی تاسوعاو عاشورا است

آيت‌الله مصباح‌يزدي: پيروي از ولي‌فقيه داراي پشتوانه عقلي و ديني است .خبرگزاري فارس: رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) گفت: دلايل عقلي و نصوص قرآني و ديني تاكيد مي‌كند كه هر جا امام معصوم(ع) حضور نداشته و يا غايب بودند بايد به ولي‌فقيه عالم و عادل كه قدرت اداره جامعه را داشته باشد مراجعه و از او اطاعت كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810030150

اینهم موضع گیری پدرمعنوی و یا مرشد تروریست ها و آدم کشان حرفه ای کودتا گر حاکم و طراح و پشتیبان صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز از مر کز ام القرای ایران آخوند متحجر و دزدانگلیسی محمد تقی مصباح یزدی که اعتراف کرده است طراح آزمون الهی لوطی جماران بوده است که خواصی همچون رفسنجانی را مردود کرد.همچنین رهنمود دهنگان طلاب چماقدار تجمع کرده د جلوی بیت منتظری و یوسف صانعی در قم و اعزام شان بطور کفن پوش به تهران می باشد.

به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از مركز خبر حوزه، آيت‌الله محمدتقي مصباح‌يزدي در ديدار طلاب غيرايراني مدرسه جامعه آل‌البيت العالميه در قم با استناد به ادله عقلي براي حاكميت ولي‌فقيه گفت: دليل عقلي مي‌گويد كسي كه اشبه و اقرب به امام در علم و عدالت و مديريت است، لياقت ولايت و رهبري جامعه اسلامي را دارد كه ما در فرهنگ خود آن را ولي‌فقيه مي‌ناميم. عضو خبرگان رهبري با بيان اينكه انتخاب رهبر در نظام اسلامي از سوي خبرگان رهبري است، خاطرنشان كرد: اگر ما در جهان اسلام يك حكومت يا يك ولي‌فقيه داشتيم ايده‌آل ما بود، اما شرايط اجتماعي در حال حاضر اينگونه نيست و هر كشوري براي خود قوانين و ضوابطي دارد. وي بيان داشت: در حال حاضر تنها كشوري كه ولي‌فقيه دارد، فقط ايران است و از آنجا كه ولي‌فقيه ديگري وجود ندارد مسلمانان ساير كشورها نيز تا حد امكان و تا جايي كه قوانين كشورشان اجازه مي‌دهد بايد از ايشان اطاعت كنند. ما نگران آن هستيم كه مبادا در امتحان الهي مردود شويم و براي كساني كه مردود مي‌شوند متاسفيم چراكه آنان از نعمت‌هاي الهي استفاده نكرده و فريب شيطان را خورده و زرق و برق‌هاي دنيا آنان را مغرور كرده است.

یورشهای وحشیانه نیروهای سرکوبگر به مردم در تهران

چگونه می توان توقع داشت رژیمی که بایدبر توی قلب توده ها باشد بر روی شانه های مردم سنگینی می کند می تواند با خفقان و سرکوب و سانسور و ضرب و شتم و زندان و اعدامدوام آورد و با کمال پرروئی ادعای مردمی 86% کند . در صورتیکهاز ترس اجرای مراسم ضد حکومتی تاسوعا و عاشورا در روز های شروع محرم رژیم فرصت طلب دین فروش مدعی مذهبی اینگونه باشهروندان ایرانی در ایران بر خورد می کند؟

بنابه گزارش "فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران"، اعتراضات مردم در میدان توپ خانه رو به گسترش است و مردم با سر دادن شعارهای مختلفی به اعتراضات خود ادامه می دهند.در اعتراضات که اکثرا دختران و پسرا جوان شرکت دارند بخاطر حضور گسترده نیروهای سرکوبگر، مردم با تشکیل دسته های چند صد نفره اقدام به شعار دادن می کنند. شعارهایی که در میدان توپ خانه سر داده می شود عبارتند از ؛مرگ بر دیکتاتور،وصیت منتظری مرگ بر دیکتاتور است، زندانی سیاسی آزادی باید گردد.نیروهای سرکوبگر ولی فقیه وحشیانه بسوی مردم یورش می برند و آنها را آماج باتونهای خود قرار میدهند . موتوسواران نیروی انتظامی به سوی مردم حتی در پیاده روهای یورش می برند و مردم را زیر می گیرند. لباس شخصیها که خود در میان مردم هستند کسانی را که اقدام به شعار دادن می کنند شناسائی می کنند و مورد تهاجم قرار می دهند وآنها رادستگیری می کنند. ولی مادران دلیر حاضر در اعتراضات به رفتار وحشیانه لباس شخصی ها اعتراض می کنند و جوانان را از دست آنها رها می کنند. تا به حال مادران علیرغم ضربات باتون موفق به آزادی چند نوجوان و جوان شده اند.لباس شخصیها که اعضای سپاه پاسداران می باشند و حشیانه مردم را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.نیروهای سرکوبگر مغازه داران میدان توپخانه را وادار به بستن مغازه های خود کردند.در حال حاضر بیش از 200 نفر از نیروهای گارد ویژه را در میدان توپخانه مستقر کرده اند.

درگیری در زنجان

تظاهرات ضد حکومتی در مراسم تدفین منتظری در قم و نجف آباد و اصفهان تمام نشده دامنه ی آ ن اینگونه به شهر زنجان با فریاد مرگ بر دیکتاتورو ماه ماه خونه خامنه ای یزید سر نگونه کشیده شده است .

mmoeeni4.blogspot. : ساعت 3 بعد از ظهر بوقت ايران : نیروهای پلیس و گارد ویژه که مجهز به لوازم ضد شورش هستند، مانع ورود مردم به مسجد سید جهت شرکت در مراسم بزرگداشت آیت الله منتظری شده اند و از مردم حاضر در محل خواسته اند پراکنده شوند. مردم هنوز در محل حضور دارند ولی سخنران مراسم، دکتر شکوری؛ استاد دانشگاه و از شاگردان آیت الله منتظری، محل را ترک کرده است. گفته شده ساعت هشت شب مراسم در منزل آیت الله اسدالله بیات برگزار خواهد شد.ساعت سه و نیم: گارد ویژه حمله به مردم را آغاز کرده ... دسته های عزاداری در مسیر تجمع در روبروی مسجد سید، حرکت معمول خود را آغاز کرده اند ... مردم شعار "الله اکبر"، "یا حسین میرحسین" سر داده اند ... برخی راهپیمایان عکس های آیت الله منتظری را در دست دارند.

آغاز اعتراضات مردم در میدام توپخانه تهران

مگرامکا ندارد که در ماه محرم تظاهرات ضد حکومتی به شهرهای قم و اصفهان و سایر شهر های کوچک دیگر کشانیده شود ولی ادامه ی تظاهرات تکمیلی هادر کلان شهر بزرگ تهران بسط و تعمیم داده نشود؟

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ، تعداد زیادی از مردم تهران از لحظاتی پیش در میدان توپخانه تهران تجمع کردند و با شعار مرگ بر خامنه ای اعتراضات خود را آغاز .از لحظاتی پیش مردم در میدان توپخانه تهران تجمع کردندو هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود و تا این لحظه بیش از 2000 نفر در آنجا تجمع کرده اند . مردم خود را برای مراسم گرامیداشت آماده می کنند. از هم اکنون مردم با سر دادن مرگ بر دیکتتور/ زندانی سیاسی آزاد باید گردد/ بانگ الله اکبر/ مرگ بر خامنه ای اعتراضات خود را شروع کردند.از طرفی دیگر تعداد زیادی از نیروهای سرکوبگر انتظامی و ضد شورش در میدان توپخانه در حال استقرار هستند . نزدیک به 40 الی 50 موتورسوار آنها در حال دور زدن در میدان هستند و همچنین ون های آنها در آنجا مستقر شدند. تعداد زیادی از نیروهای لباس شخصی و بسیجی در آن منطقه پراکنده هستند نیروهای سرکوبگر خود را آماده برخورد با مردم می کنند.

گزارش تکمیلی از تظاهرات در میدان توپ خانه تهران

همانگونه که اشاره شد اکنون ادامه ی گزارش تکمیلی تظاهرات مرتبطبا مراسم یابود منتظری ازقم و نجف آباد و اصفهان و زنجان به میدان توپخانه ی تهران رسیده و گزارش شده است .

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران : امروز قرار بود مراسم یادبود آیت الله منتظری در میدان توپخانه برگزار شود .از قبل از ساعت 3 بعد از ظهر تعدادی از مردم در مقابل درب مترو توپخانه (خمینی ) تجمع کرده بودند هنوز هیچ خبری از نیروهای گارد و انتظامی نبود. تنها لباس شخصی ها بودند که حضورشان در بین مردم معترض چشم گیر بود و همراه با جمعیت حرکت می کردند. ساعت 15:10 تعداد مردم به خصوص جوانهایی که از مترو بیرون می آمدند و به صف معترضین می پیوستند بیشتر می شود در همین لحظه بود که نیروهای انتظامی شروع به متفرق کردن مردم از جلو مترو کردند .و همزمان تعدادی موتور سوار لباس مشکی دور میدان توپخانه شروع به مانور کردند. جمعیت هم شروع به سردادن شعار الله اکبر و مرگ بر دیکتلاتور زندانی سیاسی آزاد باید گردد کردند که دوباره ماموران نیروی انتظامی به سمت جمعیت آمدند و در مقابل جمعیت ایستادند تا مسیر آنها را تغییر دهند. لباس شخصی ها داخل جمعیت حرکت می کردند و جواناهایی که شعار بر علیه خامنه ای می دادند را شناسایی و به سراغشان می رفتند نوجوانی 16 ساله داخل جمعیت بود و دائم می گفت مرگ بر رهبر ما خامنه ای ٰ بشکند کمر رهبر ما خامنه ای که جمعیت هم با صدای بلند در جواب می گفت آمین که یک نفر از لباس شخصی ها به آرامی که بقیه جمعیت متوجه نشوند به سراغش رفتند و به حالتی که بازداشتش کنند دستش را گرفتند که تعدادی از خانم ها متوجه شدند و او را نجات دادند . لباس شخصی دائم فریاد می زد و به بقیه لباس شخصی ها می گفت بروید دنبالش به آقا فحش داده که تعدادی از جوانها به سمت یکی از لباس شخصی ها حمله کردند و او هم میله ای را برداشت و به جان تعدادی از جوانها افتاد که خانم ها در مقابلش ایستادند و نگذاشتند به ضرب و شتم جوانها ادامه بدهد .لباس شخصی ها در زیر لباسشان باتوم برقی داشتند و هر جایی احساس خطر می کردند بیرون می آوردند و به جمعیت حمله می کردند جمعیت پراکنده می شد اما دوباره در گوشه ای بهم می پیوستنذ ساعت 15:55 جوانها در میدان توپخانه با شعار الله اکبر عزا عزا ست امروز ملت سبز ایران صاحب عزاست امروز تجمعی را شکل دادند . راننده ها حتی راننده های اتوبوس واحد و اتوبوس های شخصی با بوق زدن از مردم حمایت می کردند که نیروهای موتور سوار با باتون و گاز اشک آور به جمعیت حمله کردند ساعت 16 رفته رفته تعداد نیروهای لباس شخصی و انتظامی و حتی نیروهای گارد مستقر به دور میدان توپخانه افزوده می شد و به مغازه دارها دستور بستن مغازه ها را می دادند. ساعت 16:10 حدود 200 نیروی گارد و موتور سوار را در توپخانه پیاده کردند انها را جلو مخابرات مرکزی نشاندند تا آموزشها و دستورات لازم را به آنها بدهند ون ها و اتومبیل هایی از کلانتری های مختلف همچون کلانتری بهارستان ٰ نازی اباد ٰ ترمینال جنوب ٰ جوادیه پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به چشم می خورد که دور تا دور میدان را محاصره کرده بودندنزدیک ساعت 17 جمعیت در میدان توپخانه حضور داشتند و جوانها به آرامی از کنار مردم می گذشتند و می گفتند وعده ما تاسوعا و عاشورا.

رمضان زاده : درحالي كه از سرم به شدت خون جاري مي شد مرتضوي با حالت تمسخر گفت اين خونها متعلق به الان نيست مربوط به گذشته است!!

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11195

باز هم در آستانه ی تظاهرات تا سوعا و عاشوا از موضع ترس ووحشت کودتا گران پاسدار روی به شگرد و تر فند لو رفته ی مرخصی موقت دادن آورده اند که به برخی از نفرات شاخص زندانی رقیب مغلوب مرخصی چند روزه دادن تلاش مذبوحانه برای آرام کردن فضای انفجاری در این دو روز می شود. غافل از آنکه خیلی وقت است که جنبشاعتراضیو حرکت بسوی تغییرات دمکراتیک از مطالبات و خواست و اهداف رقیب مغلوب عبور کرده است.

اينگونه بود كه رمضان زاده كه به شدت از ارتحال آيت الله منتظري متاثر بود، گفت:در اولين روزهاي زمان بازداشت سعيد مرتضوي كه براي تفهيم اتهام آمده بود درحالي كه از سرم به شدت خون جاري مي شد به او گفتم شرايط جسماني خوبي براي پاسخگويي به سوالات ندارم و مرتضوي نيز با حالت تمسخر گفت اين خونها كه متعلق به الان نيست مربوط به گذشته است!! رمضان زاده همچنين گفت:4 دوره بازجوها تغيير كردند آنها ابتدا به شدت از احمدي نژاد حمايت مي كردند و مي گفتند اين دولتي كه روي كار آمده است دولت پابرهنه‌ها است.ولي در اواخر اصلا بحث احمدي‌نژاد مطرح نبود و مي گفتند با احمدي نژاد كاري نداريم.وي با بيان اينكه برخي بازجوها اعتقاي به كار خود و اين نحوه برخورد نداشتند،گفت:در روزهاي اول آنقدر وضعيت آشفته بود كه بايد در صف بازجويي مي ايستاديم تا نوبتمان شود.

یانیه شماره 3 انقلاب سبز در خصوص تظاهرات تاسوعا و عاشورا:تنها دو شب برای فرسایش نیروی سرکوب فرصت داریم

رهبران جنبش سبز گرصداقت دارند می بایست موضع گیری آقای منتظری از تابستان خونین سل 67 را الگوی خود قرار دهد و اکنون که مردم معترض با پرداخت هزینه ی سنگین وارد میدان شده و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای ولی فقیه را می زند که آشکار اعلام تغییر نظام است زیراکه رژیم کودتائی بدون عمود خیمه ی نظام و دیکتاتوری و سرکوب نمی تواند به بقای ننگین خودش ادامه دهد . بنابراین می بایست مکمل اینگونه بیانیه ها بدون ملاحظه بطور علنی تأکید بر تغییرات دمکراتیک در ایران کنند که جای هیچگونه توهم و سوء استفاده ی مانور تبلیغاتی برای تقویت جایگاه ضربه خورده ی عمود خیمه ی نظام شکسته شده باقی نماند . به خصوص اینکه موقعیت کودتاگران حاکم نه تثبیت نشده اند ، بلکه بشدت متزلزل و آسیب پذیر می باشد.

اعلام مسیر و نحوه برگزاری تظاهرات بزرگ تاسوعا و عاشورا مورد استقبال عموم شهروندان قرار گرفته و اطلاع رسانی در این خصوص به بهترین نحو در حال انجام است. اما این به معنای محدود کردن حرکت اعتراضی جنبش سبز به این دو روز نیست. کودتاچیان تمام نیروی خود را برای مهار سبزها در روزهای تاسوعا و عاشورا متمرکز کرده اند و در شبهای قبل از آن، حتی الامکان از برخورد و سرکوب پرهیز میکنند. طبق گزارشهای واصله از بسیاری از شهرهای ایران، مراسم عزاداری بدون مداخله پلیس در حال انجام است و ادعاهایی که در مورد تعداد و سازماندهی نیروهای "همیار" عنوان میشد، جعلی و به قصد مرعوب کردن سبزهاست. کودتاچیان تنها مانده اند و هیچ پشتیبان و همیاری در میان مردم ندارند. از شب جمعه شور و حال مراسم افزایش می یابد و شمار زیادی از هیئت های عزاداری در شهرهای مختلف به حرکت در می آیند.باید هشیار بود و از فرصت مناسبی که در روزهای پنج شنبه و جمعه فراهم است جهت زمینه سازی تظاهرات شنبه و یکشنبه استفاده کرد. نیروی کودتاچیان بسیار محدود و شکننده است و آنها نمیتوانند چهار روز پیاپی به سرکوب مردم بپردازند. لذا از تمام فعالان و هوادارن محترم جنبش سبز تقاضا میشود که فعالیت خود را به روزهای تاسوعا و عاشورا محدود نکرده و در شبهای باقی مانده در تکایا و هیئت های عزاداری شرکت کنند. این مشارکت میتواند با حرکتهای زیر تکمیل شود:نشان دادن علامت پیروزی، بر افراشتن تصاویر آیت الله منتظری، موسوی، کروبی و شهدای جنبش، شعار نویسی و سر دادن شعار و از همه مهمتر اتصال شبکه های محلی و تشکیل شبکه های منطقه ای برای شرکت در تظاهرات روزهای تاسوعا و عاشورا.یادآوری میشود که این حرکتها را میتوان به صورت پراکنده و جنگ و گریز انجام داد تا ضمن جلوگیری از دستگیری و تلفات، نیروی سرکوب در تمام نقاط شهر به حرکت در آید و خسته و فرسوده گردد. در صورت عدم مداخله سرکوبگران میتوان یک تظاهرات محلی مسالمت آمیز برگزار و تصاویر آن را به رسانه های مستقل مخابره کرد. بهترین شیوه اطلاع رسانی و سازماندهی تظاهرات تاسوعا و عاشورا، حضور سبز در مراسم عزاداری شبهای هفتم و هشتم محرم است.قرار ما در روزهای تاسوعا و عاشورا: امام حسین تا آزادی!

درخواست "جان کری" برای سفر به ایران

لابی های اعزامی به آمریکا با ضرب ددریافت دلار و سفارش و پیام با بسیج و فعال شدن تلاش می کنند برای ایجاد مانع در مسیر مردم خشمگین و ناراضی و معترض مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای گوی درهمه جا دست بهر گونه اقدامی بزنند تا برای رژیم نامشروع و ضد مردمی و کودتائی کسب مشروعیت کاذب موقتی شود و با سیاست خائنانه ی مماشات و مذاکره و تجارت خون و نفت.ارنامه ی ننگین کودتائی 28 مردادسال 32 علیه ی مردم گشوده و تکرار شود

کاخ سفید خبر داد که رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا خواستار سفر به ایران و دیدار با مقامهای این کشور شده است.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وال استریت ژورنال، "جان کری" سناتور دموکرات و رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا قصد دارد به عنوان نخستین مقام آمریکایی بلند پایه پس از سه دهه به ایران سفر کند.بر اساس این گزارش، هدف از این سفر گفتگو با مقامهای ایرانی در آستانه به پایان رسیدن سال 2009 میلادی است که به ادعای رئیس جمهوری آمریکا پایان مهلت پذیرش شروط غرب برای ایران است.در همین رابطه یک مقام کاخ سفید از درخواست این سناتور دموکرات برای سفر به ایران خبر داده و خاطرنشان کرد این سفر یک اقدام شخصی بوده و ارتباطی با مواضع دولت آمریکا ندارد.این در حالی است که هنوز پاسخ مقامهای ایران به این درخواست روشن نیست و با توجه به تنشهای روز افزون در روابط تهران-واشنگتن، گمانه زنیهای متفاوتی در این زمینه از سوی محافل سیاسی آمریکا انجام می شود.

خودكشي فعال ستاد انتخاباتي مهدي كروبي به خاطر اخراج توسط مدير كل دولت كودتا

لابد اینگونه قتل هم می بایست در یست خود کشی های مشکوک کار نامه ی کودتا گران افزوده گردد.

بنا به گزارش دريافتی، مجتبي مدرسي فر از فعالين ستاد انتخاباتي مهدي كروبي در انتخابات رياست جمهوري اخير پس از اخراج توسط محمدرضا سوقندي مدير كل فرهنگ و ارشاد دولت كودتا و فشارهاي مختلف روحي ناشي از اين امر شب گذشته خودكشي كرد.هنرمندان و مردم خراسان شمالي وشهر بجنورد مدير كل ارشاد استان را به عنوان عامل اصلي اين خودكشي مي دانند.شايان ذكر است مديران دولت كودتا بيش از نهاد هاي امنيتي اين استان نسبت به فعالين جنبش سبز ايجاد محدوديت مي نمايند.

سپاه پاسداران وبسایت آیت الله منتظری را مسدود کرد

وقتی این ارگان فاشیستی تر وریستی با کودتا قدرت را قبضه کرده است و دست به اشغال و مصادره کردن شرکت مخابرات زده است تا که سایت های اینترنتی و تماس های تلفنی و به خصوص پیام ها و گزارشات تصویری تلفن های مبایل را کنترل و سانسور کند تا بقول لوطی جماران با جنگ نرم افزار کودتای مخملین مبارزه کرده باشد . بنابراین پس از حضور گسترده مردم در مراسم تدفین منتظری و فزیاد های ضد حکومتی سر داده شده می بایست که از ترس تظاهرات ضد حکومتی روز های تاسوعا و عاشورا اینگونه دست به اقدام سانسور و ممیز گری بزند.

شبکه جنبش راه سبز (جرس): از روز سه شنبه کمتر از 24 ساعت پس از خاک سپاری پیکر پاک آیت الله العظمی منتظری، وبسایت معظم له توسط بخش سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسدود شد.به گزارش جرس، این وبسایت حاوی مجموعه باارزش کتب ، بیانیه ها، سخنرانی ها و فتاوای این فقیه آزاده بود که پس از تشییع جنازه تاریخی معظم له در روز 30 آذر و هویدا شدن پایگاه عمیق مردمی وی رژیم کودتا بیشتر احساس خطر کرد و اقدام به مسدود کردن وبسایت وی گرفت.منتظری پس از وفاتش بیشتر شناخته می شود و مراجعه اقشار مختلف مردم بویژه جوانان برای آشنائی با آراء ارزنده وی افزایش چشمگیر یافته است. منتظری علیرغم درگذشتش هنوز به حیات معنوی خود در میان ملت ایران ادامه می دهد.در حوزه تروریسم اینترنتی بخش سایبر سپاه به برکت هزینه کردن بیت المال ملت مظلوم ایران، قدرت اول در جهان است تا آنجا که موفق شد به مدت دو ساعت شبکه تویتر را مختل سازد.

6سال زندان:حكم بدوی رمضان‌زاده

داشته باشید که متهم سخنگوی دولت مدعی اصلاح طلبان و قبل از آن استاندار کردستان در سنندج بود که اکنون برای مهر تأئید و تأکید بر تصورخوشباوری یادر حقیقت اصلاح نا پذیر بودن رژیم کودتائی نامشروع و ضد مردمی زده شود . وی متهم به 6 سال زندان شده است . البته سئوال است که اگر چنانچه به وی حکم زندان داده شده است پس برای چه پس از اجرای حکم و قبل از فرار سیدن تظاهرات ضد حکومتی تاسوعاو عاشورا به وی 5 روز مرخصی داده شده است؟

شعبه 15 دادگاه انقلاب اعلام كرد كه حكم دادگاه بدوی عبدالله رمضان زاده یكی از متهمین حوادث اخیر صادر شده و براین اساس وی به 6 سال حبس تعزیری محكوم شده است.به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران پس از برگزاری دادگاه عبدالله رمضانزاده و شنیدن دفاعیات وی و وكیلش، حكم او را صادر كرد.براساس رای دادگاه ، رمضان زاده به 6 سال حبس تعزیری محكوم شده است. اقدام علیه امنیت ملی كشور، تبلیغ علیه نظام و نگهداری اسناد طبقهبندی شده از جمله اتهامات عبدالله رمضان زاده، قائم مقام جبهه مشاركت اعلام شده است.این در حالی است كه رمضان زاده 2 روز بعد از انتخابات و پیش از برگزاری راهپیمایی های اعتراضی دستگیر شده بود.

اهانت به رئیس مجلس ماه هاست که مباح شده ؛ عظیم ترین تجمع دانشجویی ماه های اخیر این بار علیه لاریجانی ! + عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13923

عنصر انگلیسی و دلا ل و کار چاق کن پاسدار علی لاریجانی چقر بی ارزش و اعتبار شده است که هچمون آمریکاو اسرائیل علیه اش تظاهرات دانشجوئی یا چماقدارا نبسیجی خودی در فرود گاه تهران بر گزار می شود تا هنگام بازگشت از مصر اینگونه از وی استقبال شود؟ البته از سوی سایت خبری حامی اش شهرداز پاسدار تهران قالیباف با طعنه و تمسخر عنوان بزرگترین تظاهرات دانشجویان با تصویر علیه اش چاشنی این گزارش شدده است .

پیشتر نیز برخی خبرگزاری های رسمی دولتی طی یادداشت هایی صریحاً به رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از روسای قوای سه گانه اهانت کرده اند و البته این بار نیز دیدار با رئیس جمهور مصر را که به گفته برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس تصمیم نظام بوده است را « پیوند لاریجانی با حسنی مبارک » عنوان کرده اند و حتی تنگ تر شدن محاصره غزه را نتیجه دیدار چند روز پیش خوانده اند !شفاف : همزمان با ورود دکتر لاریجانی از سفر تاریخی به مصر ، گروهی چند نفره که احتمالاً کمتر از تعداد انگشتان دست بودند به این سفر اعتراض کردند و جالب اینکه برخی خبرگزاری های نزدیک به دولت از این حضور چند نفره به عنوان تحمع دانشجویی نام بردند .

انتقادات بی سابقه مدیرعامل خانه سینما از شمقدری و صفار هرندی، برخی از ترس صفار هرندی نمازخوان شدند !

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13934

اینهم افشا کردن تر فندهای یک پاسدار سابق وزیر فرهنگ تفتیش و عقاید و خفقان و سانسورارشاد در دولت نهم که کنار گذاشته شد و اکنون مشاور فرهنگی رئیس گزمکان کودتاگر پاسدار محمد علی جعفری است

اتفاقا گاهي نگاه سياسي موجب ميشود كه ما قدر هنرمندان و اهالي فرهنگ را بدانيم و از آنها درست استفاده كنيم.شفاف ـ محمد تاجیک : محمد مهدی عسگر پور مدیر عامل خانه سینما به تازگی گفت وگویی با نشریه اصولگرای پنجره کرده وبه شدت وبا صراحت از شمقدری وصفار هرندی انتقاد کرده است ./انتقاد از ژست سیاسی شمقدری/ برخی از ترس صفار هرندی نمازخوان شدند/عسگر پور درادامه صحبتهای خود گفته است :من نامهاي به ايشان نوشتم و در جواب گفتم كه شما تيغ سوم كه تيغ اصلي باشد را فراموش كرديد. تيغ سوم هنرمنداني هستند كه هم تيزهوشند و هم ممكن است از شما هم متدينتر باشند. شما چرا اين تيغ را نديديد؛ در حاليكه بيشترين مشكل شما با اين دسته بوده است. شما كجا گرفتار بيبند و بارها بوديد؟! آنها یا رفتند و پنهان شدند يا از ترس شما آمدند و نماز خواندند. متحجرين البته هميشه حضور داشتند. بهنظر من، آقاي صفار از افراد متدين و پاكدست بود، اما مشكل عمده دولت اين است كه از مديران غير مسلط استفاده ميكند؛ مديراني كه در حوزه تصديگري خود تسلط و آگاهي لازم را ندارند. آقاي صفار بهعنوان يك فرد دوستداشتني و متدين در دانشگاه امام حسين مدرس بودند، اما تخصص ايشان در حوزه فرهنگ و هنر نبوده است. يك وقت ميگويم فلاني و فلاني اجنبيپرست هستند، اما وقتي خودم وزير ارشاد شدم با اين آقايان عكس ميگيرم. خب، اين تناقص رفتاري به دليل عدم تسلط كافي بر حوزه مديريتي است. بهنظر من، از نگاه سياسي ترجمه غلطي در كشور ما شده است.

آقای دادستان! این‌هم توهین‌جوانفكر،بسم‌الله

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13903

رفسنجانی بساز و بفروش و مکار و غارتگر چقدر چوب دو سر طلا و بی اعتبار شده است که منفورین چهره در اذهان عمومی داخل کشور و دلقک ترین موجود بی رقیب جهانی گفته می شود که کسر شأن خود می داند تا که در کنار رفسنجانی مجمع مصلحت بنشیند؟ !

آیا دادستانی محترم تهران با اینگونه اهانت‌ها و تهمت‌ها نسبت به بزرگان نظام اقدامی خواهد كرد؟حسن حبیب‌زاده: در خبرها آمده بود كه مشاور مطبوعاتی آقای احمدی‌نژاد در افاضه‌ای جدید و نادر در مورد علت عدم حضور رئیس جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است: انتظار درستی نیست كه رئیس جمهور به عنوان نماینده منتخب ملت در كنار كسانی بنشیند و با افرادی هم سخن شود كه رو در روی نظام و رهبری ایستاده‌اند!

علی معلم دامغانی : بروم فرهنگستان هنر چه کار کنم ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13933

تضاد و رقابت میان مدعیان وارونهه گوی حاکم شده که قبل از قدرت گیری رقیب را به شیفتگان قدرت و خود را عاشقان خدمت به مردم و مکتب معرفی می کردند . اکنون آنگونه طبل رسوائی هذیان ووارونه گوئی شان از بام بر زمین افتاده است و تق قبضه و انحصاری کردن قدرت که در راستای ادامه ی جنگ تمام عیار قدرت و ثروت تلاش همه جانبه برای حذف رقیب مغلوب از صحنه شتاب دور گرفته اند و حذف رقیب و پست های اشغالی به یاران خودی واگذار می شود که صاحبان پست و مقام جدید ضمن اعلام بی خبری از انتصاب شدن شان مدعی عدم علاقه به اشغل پست انتصابی جدید می باشند . نمونه این گزارش بر کناری موسوی از فرهنگستان هنر و موضع جانشین انتصابی وی می باشد که در دو لینک ضمیمه شده نظرش چنین بازتاب داده شده است .

شفاف : در حالی که برخی منابع خبری از بی تمایلی علی معلم دامغانی رئیس جدید فرهنگستان هنر به این سمت خبر می دهند ، یک وبلاگ نویس از مکالمه خود با وی خبر داده و نوشته است : معلم جواب داد: والله من بی خبر بودم. نمی دانستم. دیشب بچه ها وقتی این خبر را دادند، من گفتم لابد "علی معلم فیلمساز" است. من نه علاقه ای دارم در فرهنگستان هنر باشم، نه توانش را دارم. والله اگر خاتمیت پیامبر نقض شود، به من بگویند فلانی تو از فردا پیامبری من می گویم نمی توانم. وانگهی، من به اقای موسوی علاقه دارم. ایشان ۱۱سال است که عمرش را روی فرهنگستان هنر گذاشته است، به آنجا علاقه دارد، آنجا زحمت کشیده است... من بروم فرهنگستان هنر، چکار کنم؟مانده بودم چه بگویم؟ باز معلم ادامه داد: این قضیه رسمی نیست. هنوز نه حکمی داده اند، نه حرفی با من زده اند. دارم تلاش می کنم قضیه را فیصله بدهم. تلاش می کنم زودتر راحت شوم!

علی معلم از ریاست خود بر فرهنگستان هنر خبر ندارد: شاید منظورشان من نبوده‌ام!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13927

منابع اگاه در محافل فرهنگی از ابهام در سرنوشت ریاست فرهنگستان هنر خبر می‌دهند.علی معلم دامغانی که سه شنبه شب در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رییس فرهنگستان هنر انتخاب شد، از انتخاب خود بی اطلاع بوده است. شنیده های خبرنگار شبستان حاکی است، "معلم دامغانی" پس از شنیدن این خبر گفته است: "احتمالا منظور از معلم، علی معلم فیلمساز بوده است، نه من!"

دفتر "اعتمادملی" به صاحبخانه داده می‌شود

اینهم پایان دفترچه خاطرات نویسی تخیلی و رؤیائی مدعیان اصلاح طلبانی که روزی خوشباورانه تصور می کردند که در این رژیم قرون وسطائی و تغییر ناپذیر می توان با پیوند اصلاح نژاد و عمل جراحی کردن و... با سزارینکردن از افعی کبوتر زایاند که عاقبت هوس ماهواره و حزب و مطبوعات آزاد داشتن شان اکنونپساز زندانی شدن تعدادی فعالان سیاسی وحقوق بشری ووبلاگ نویس خبر نگار و روز نامه نگار مکان دفتر روز نامه شان به اینجا ختم شده است .

قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به پلمپ دفتر این حزب اعلام كرد: اخیرا به ما اجازه داده اند كه ساختمان استیجاری حزب را تخلیه كرده و به صاحب آن بازگردانیم.به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان این مطلب افزود:البته هنوز علت پلمپ دفتر حزب اعتماد ملی به ما اعلام نشده است.وی همچنین گفت: پس از پیگیریهای بسیار اخیرا فقط به ما اجازه داده شده كه دفتر حزب را به دلیل استیجاری بودن آن تخلیه كرده و به صاحب آن بازگردانیم. دفتر حزب اعتماد ملی اواسط شهریور ماه امسال پلمپ شده بود.

طائب: روایت مورد استناد هاشمی از جعلیات معاویه است

http://www.fararu.com/vdchzknx.23nqxdftt2.html

اینهم ادعای یک آخوند حکومتی که استاد دانشگاه و حوزه معرفی شده و اخوی یکی از جنایتکار ترین طلبه های اطلاعاتی – امنیتی است که در کنار مجتبی خامنه ای جزو طراحان کودتی تقلباتی 22 خرداد و ضرب و شتم و سرکوب پس از آن بوده اند که اکنون در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت وی در مشهد در دفاع از لوطی جماران طبق سفارش دریافتی رفسنجانی مکارو بساز و بفروش را درجایگاه معاویه و برابر لوطی جماران قرار داده است که جای علی و حسین را این لوطی جماران بی ارزش و اعتبار شده اشغال کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه با بيان اينكه روايتي كه در مشهد مطرح شده هيچ سندي ندارد تصريح كرد: اين مطلب به نقل از راوي‌اي كه سنديت روايات نقل شده ايشان معمولا مورد تامل قرار مي‌گيرد بيان شده است و احتمالا اين مطلب از جعليات معاويه است كه با رفتار علي‌(ع) كاملا متناقض است. حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب استاد حوزه و دانشگاه ظهر امروز چهارشنبه در مراسم عزاداري سالار شهيدان ، طي سخناني به بررسي برخي شبهاتي طي هفته‌هاي اخير پرداخت و تاكيد كرد:هرچند كه از نظر عملي اين شبهات تاثيري بر افكارعمومي و انتخاب مردم ندارد ولي به هرحال از لحاظ فكري مطرح است. وي افزود: اخيرا هاشمي رفسنجاني در يك سخنراني در مشهد به مطلبي درباره اميرالمؤمنين امام علي (ع) استناد كرده كه پيامبر اكرم(ص) به ايشان فرموده‌اند اگر مردم شما را نخواستند، اقدام نكن.

برکناری 40مدیر نفتی در وزارت نفت

همه ی جنگ و دعوا در 12 سال گذشنته که میان حامیان خاتمی و رفستنجانی با لوطی جماران و پا سداران وجود داشته است که در 22 خرداد منتهی به کودتا و حذف رقیب از صحنه ی قدرت اجرائی شد هدف اصلی اشغال این سفارتخانه ی نفت بوده است که بقول خطبه خوان نماز جمعه ی تهران آخوند جنتی امپراتوری نفت می باشد . بنابراین اینگونه پاکسازی کردن ها در راستای همین مصادره ی کاملش شده است که منبع در آمد کشور می باشد تا که دیگرنه هیچگونه انتقاد ی نشود ، بلکه حتی خبری از زد و بند های چوب تاراج زدن ها و غارتگری های پشت پرده به بیروندرزنکند کسی متوجه نشود.

خبرآنلاین نوشت: بیش از 40 مدیر نفتی با سابقه از زمان حضور دولت دهم تا کنون برکنار شده اند و همچنان برکناری ها ادامه دارد.تغییرو تحولات مدیریتی دهمی ها در نفت خیلی زودتر از آنکه وزیر این وزارتخانه انتخاب شود آغازشد و به جرات می توان گفت این وزارتخانه زنگ آغاز تغییرات مدیریتی دولت دهم را نواخته استاولین تغییرات مدیریتی در این وزارتخانه با حاشیه های زیادی همراه بود که مهمترین این تغییرات به اکبرترکان معاون برنامه ریزی وزیر نفت بر می گردداکبرترکان که در دوران انتخابات با انتقاد از عملکرد دولت نهم در نفت از یک نامزد خاص حمایت کرد اولین نفری بود که تیغ تغییرات دامن آن را گرفت

دلیل جدایی الهام از دولت

http://www.fararu.com/vdcc00q1.2bqmp8laa2.html

نظ هسر همسر فاطمه رجبی غلامحسین الهام که سخنگو وزیر دادگستری دولت نهم و عضو شورای نگهبان بود آن روی سکه نظر همسرش می باشد که نگرانی اش از تکرار سناریوی مشابه سعید امامی و همسرش را بیان کرده است که اکنون همسرش که جزو پیروانن آخوندمتحجر انگلیسی دزد مصباحی زدی است بزبان اتو کشیده با دفاع کردن از پاسدار گماشته احمدی نژاد بطور دربسته بیان شده است .

سایت شخصی الهام: سخنگوي دولت نهم در مصاحبه ای در پاسخ به اين سئوال كه آيا شما سمت اجرايي در دولت دهم داريد يا در بخشي از اين دولت مشغول به كار هستيد؟ تصريح كرد: باور كنيد، من سمتي در دولت دهم ندارم. بنده آشكار و پنهان خلاف قانون نمي‌كنم! كار خلاف قانون بد است چه آشكار چه پنهان! و مگر مي‌شود كسي در دولت سمت پنهان داشته باشد. من هيچ سمتي در دولت دهم ندارم. يك شهروند هستم و علاقه‌مند به دولت اسلامي و رئيس‌جمهور آن. الهام خاطر نشان كرد: رابطه‌ام با دولت همانند ساير آحاد جامعه است. الا اينكه 4 سال از نزديك با رئيس‌جمهور محترم در دولت قبلي همكاري داشته‌ام و اكنون وظيفه خود مي‌دانم دولت را حمايت كنم و آن را در جهت عدالت‌گستري و مطالبات مشروع و به حق مردم و رهبري از دولت كمك كنم و اين را يك تكليف مي‌دانم. وي افزود: بنده از زمان استانداري اردبيل تا كنون با دكتر احمدي نژاد آشنايي دارم، آن احمدي‌نژاد، با احمدي‌نژادي كه الان مي‌بينم تفاوتي نكرده است. نگاه ايشان به موضوعات مختلف تغييري نكرده است. ديدگاه ايشان به «قدرت» همان است كه بود، به نظرم گرفتار عوارض قدرت نشده است. نگاه آرمانگرايانه‌اي كه نسبت به آينده دارد و اميدي كه به دور دست دارد- البته چيزي را دور دست نمي‌داند- تغييري نكرده است. همچنان مصمم و با اراده است. تواضع ايشان مثل گذشته برجاست. نشاني از كبر و خود محوري و خودخواهي در او نمي‌بينم. اما پافشاري او در ديدگاه‌ها و نظراتش مثل سابق است. همچنان سخت و سمج، به محرومان و مستضعفان نگاهي همچون قبل دارد.

سردار سليماني:.شعار جمهوري ايراني نفي اسلام است. خبرگزاري فارس: فرمانده لشكر 41 ثارالله در دفاع مقدس گفت: شعار جمهوري ايراني نفي اسلام است و ما براي حفظ دو ركن يادگار امام راحل يعني جمهوري اسلامي و ولايت‌فقيه جان خود را مي‌دهيم

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810030424

این یکی از پاسداران با سابقه و طراح راه اندازی سپاه قدس و همکاری نددیک با سپاه9 بدر عراقی و اقدامات تروریستی درون خاک عراق می باشد که در دفاع کردن از همکاران پاسداران کودتا گر حاکم وارد صحنه شده است و در حمایت از اقدامات تروریستی برون مرزی همچون در لبنان و عراق و از طریق حماس در نوار غزه علیه شعار افشا گرایانه، نه غزه نه لبنان و جمهوری ایرانی موضع گیری خصمانه کرده است.

سردار نقدي: بزرگترين منكرات ايستادگي مقابل ولي فقيه و نظام اسلامي است.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور تأكيد كرد: بزرگترين منكرات ايستادگي مقابل ولي فقيه و نظام اسلامي است..

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810021631

این پاسدارآدمکش و بد نام نقدی عراقی آنقدر منفور و مشهور می باشد که نیاز نیست توضیح داده شود کیست و چرا چنین تهدید می کند و یل چرا خبر گزاری در.وغ پرداز پاسداران فارسچپ و راست لوا حلوایش می کند؟

عضو شوراي عالي حزب موتلفه اسلامي: موسوي و كروبي خودكشي سياسي مي‌كنند.خبرگزاري فارس: عضو شوراي عالي حزب موتلفه اسلامي گفت: موسوي و كروبي خودكشي سياسي كرده و با اين كارها دودمان خود را به باد مي‌دهند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810030312

مگر از باندمافیائی انگلیسی دزد و غارتگرو جنایتکار مؤتلفه ی عسگراولادی در رژیم ضد بشری دین فروش و عوامفریب و جنگ افروز کودتائی نامشروع تروریستی فاشیستی منفورو غارتگرتر یافت می شود که اکنون نباید که آخوند خرسند عضو تشکیلاتی این باند مافیائی در روند ادامه ی جنگ قدرت و ثروت وارد صحنه ی نمایشدادن هنرنمائی جای دوست و دشمن نشود و اینگونه علیه ی رقیب مغلوب و به نفع کودتا گران حاکم موضع گیری نکند؟

وي با ابراز تاسف از رفتار فتنه‌گران در روز‌هاي اخير در اين شهر افزود: متاسفانه جريان اغتشاشگر كه سران آنها موسوي و كروبي هستند، نشان دادند كه به هيچ چيزي اعتقاد ندارند و اين جاي تاسف دارد. عضو شوراي عالي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: موسوي و كروبي خودكشي سياسي كرده‌اند و با اين رفتار‌ها هيچوقت به جايي نخواهند رسيد و بيهوده وقت خود را تلف مي‌كنند.

کواکبیان: مردم غرامت جنگ تحمیلی صدام را می‌خواهند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13893

چرا این منتقد پاسدار گماشته احمدی نژاد که هذیان گوی و خالی بند می باشد . این نماینده ی دوم خردادی های بازار مکاره ی مجلس هشتم دکوری و کمدی و انتصابی هشتم فراموش کرده است تا که بگوید مگر خمینی شیاد جنگ خانمان بر انداز و ضد ملی و ض میهنی ایران و عراق را نعمت الهی ننامید و اصرار بر ادامه ی آن تا سرکشی جام شکست زهر نکرد ؟ بنابراین آنکه باید ادعای خسارت و غرامت کند جانباختگان جنگ و بی خانمان و آواره شد گان این جنگ خانمان بر انداز می باشد . همچنین خاتواده ای داغدار و عزادار تیر باران شدگان زندانیان سیاسی جزو دیگر مدعیانی می باشند که جان عزیزان شان فدای تثبیت قدرت خمینی شیاد و پیروان جنگ افروزش شدند . گرچه مردم استان های جنگ زده جنوب و غرب کشور که همچنان از ترکش مضرات و آسیب های فراوان وارده این جنگ نعمت الهی در رنج و عذاب می باشند جزو معترضان در صف دریافت کنند گان غرامت جنگی و محاکمه کنندگان جنگ افروز حاکم بر ایران می باشند.

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است در جامعه امروز مردم غرامت جنگ تحمیلی صدام را مطالبه می‌كنند و مطرح كردن بحث گرفتن غرامت جنگ جهای دوم موجب از دست دادن زمینه‌های تفاهم بین الملل می‌شود.مصطفی كواكبیان در گفتگو با ایلنا با بیان اینكه تعجب می‌كنم چه كسی در حوزه سیاست خارجی به احمدی‌نژاد مشاوره می‌دهد اظهار داشت: خوشبختانه احمدی‌نژاد دیگر در مجامع بین‌المللی و كشورهای مختلف سخنی از موضوع هولوكاست به میان نمی‌آورد.وی افزود: اخیرا چندین‌بار از ضرورت دریافت حق ملت ایران از قدرت‌های خارجی در خصوص جنگ جهانی دوم سخن گفته شده است و جای سوال دارد كه آیا اولویت‌های سیاسی خارجی ایران و تامین منافع ملی ما در پیگیری چنین حقی است.