گزیده خبر های 8 دی ماه سال 1388

فرزند آیت‌الله طاهری هم بازداشت شد

ماهیت لوطی جماران و اعتیاد مزمن بقدرت کاذب وی و آلت دست بودن وی از سوی قاتلان و آمران قتل های زنجیره ای همکااران پاسداران کودتا گر آنگونه فاش شده است که دامنه نارضایتی با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و خواهان سر نگون شدنش نه ایران که جهانگیر شده است . لذا اکنون دژخیمان و قاتلان و دزدان کودتاگر از ترس سر نگونی دست به باز داشت گسترده زده اند . آنگونه اکنون انتقام شرکت کنند گان در مراسم تدفین و سئوگواری حامیان منتظری اینگونه در اصفهان گرفته شده است که حتی به باز داشت کردن فرزند آیت الله طاهری هم رحم نشده است..

جنبش راه سبز (جرس): محمد طاهری، فرزند آیت الله سید جلال الدین طاهری ، امام جمعه سابق اصفهان بازداشت شده است. وی همسر یكی از نوه های امام خمینی است. سایت آینده خبرداده است که در دوشب گذشته اجازه برگزاری مراسم عزاداری حسینی در مسجد اعظم حسین آباد اصفهان، پایگاه آیت الله طاهری داده نشده است.

نیروی انتظامی اسامی 6 نفر از شهدای دیروز را اعلام کرد

هزینه ی اینگونه جنایت کردن در روز عاشورا نه شبیه جنایات 30 خرداد سال 60 و نه مشابه سند جنایت علیه ی بشریت در صدور فر مان قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 60 بدون پاسخ می ماند . زیرا که شرایط کنونی با موج تظاهرات رادیکال مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و لایت فقیه در بستر سرنگونی ممی باشد که 7 ماه است که ادامه دارد.

یک زن و یک مرد ناشناس در میان شهدای دیروز جنبش راه سبز (جرس): اسامی 8 نفر از جان باختگان حوادث روز گذشته تهران اعلام شد.نیروی انتظامی در اطلاعیه ای از جان باختن تعداد 8 نفر از هموطنان خبر داده اما مدعی شده است که این 8 نفر به طرز مشكوكی جان باخته اند.فرماندهی انتظامی تهران در ادامه اطلاعیه خود اسامی جان باختگان را به شرح زیر اعلام كرده است:1 - مهدی فرهادی راد ،34 ساله علت مرگ اصابت 25 ساچمه به صورت2 - محمد علی راسخی نیا ، 40 ساله، علت مرگ اصابت ساچمه شكاری.3 - امیر ارشدی ، 30 ساله، علت مرگ نامشخص.4- شهرام فرجی، 30 ساله، علت مرگ نامشخص.5 -سید علی موسوی حبیبی ، 42 ساله، علت مرگ اصابت گلوله.6 -جهانبخت پازوكی ، 50 ساله ، علت مرگ نامشخص.7 - مرد ناشناس ، 31ساله، علت مرگ اصابت چاقو.8 - زن ناشناس 43 ساله ، علت مرگ احتمالا سقوط یا تصادف

بازداشت بیش از 400 نفر در اصفهان

قاتلان خواهر زاده موسوی اکنون در اصفهان روش دیگری را دنبال کردند . یعنی اینکه برای انتقام گرفتن از تظاهرات تدفین منتظری دستگیری حامیانش را چنین شروع کردند. زیرا که مراسم تدفین و سوگوواری تبدیل به تظاهرات ضد حکومتی با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای شد . ضمن اینکه مگر کودتا گران در بن بست و بحران فرو رفته می توانند همه ی مردم ایران را بازداشت و زندانی کنند؟

برادر و دو برادرزاده عبدالله نوری جزو بازداشت شدگان هستندجنبش راه سبز (جرس): در اصفهان در شب عاشورا، نیروی انتظامی مانع از برگزاری مراسم شده اما درگیری رخ نداده است. براساس گزارش خبرنگار جرس، دیروز بعد از ظهر از ساعت ۳ که قرار بوده مردم تجمع کنند، نیروهای لباس شخصی با لباس‌های مشکی‌رنگ و مجهز به ابزارهای مختلف سرکوب، به شدت و خشونت با مردم برخورد کرده‌اند.براساس همین گزارش در طی درگیری‌هایی که در خیابان‌های حسین آباد اصفهان رخ داده است، ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر دستگیر شده و به زندان اصفهان منتقل شده‌اند و تا این لحظه بخش قابل توجهی هم‌چنان در زندان‌ هستند. در ميان دستگیر شدگان، حبیب نوری، برادر عبدالله نوری و دو نفر از برادر زاده‌‌های ايشان وجود دارند. حبیب نوری، برادر آقای عبدالله نوری، ۵۰ ساله است و رضا نوری فرزند او و برادر زاده‌اش، مهدی نوری فرزند اسدالله نوری در ميان دستگیرشدگان هستند.

انتقاد پدر روح الامینی از دادن مدال به متهم ردیف اول كهریزك (مرتضوی)

چگونه رژیم جنایتکار نا مشروع و ضد بشری کودتائی که از سوی مهره های خود اینگونه مورد انتقاد واقع می شود که چرا به قاتلان مدال داده می شود چونکه مشروعیت دارد و یا می تواند به بقای ننگیمن خود ادامه دهد؟

جنبش راه سبز (جرس): پدر شهید محسن روح الامینی، انتصاب متهم ردیف اول پرونده كهریزك به مسئولیتی مهم را ، دادن مدال به وی قلمداد كرده است.براساس گزارش سایت آینده ، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی خطاب به روح الله حسینیان، رییس فراكسیون حامیان دولت در مجلس گفته است: اقدام احمدی نژاد در انتصاب متهم ردیف اول پرونده كهریزك مانند دادن مدال به ناخدای ناو وینسنت پس از هدف قرار دادن هواپیمای ایرباس حامل مسافران ایرانی بوده است.براساس این گزارش در هفته های اخیر عبدالحسین روح الامینی به همراه همسرش ملاقاتی یك ساعته با آیت الله خامنه ای داشته‌اند

مصطفی ایزدی، روزنامه‌نگار بازداشت شد

بازداشت حامی منتظری ضمن انتقام گرفتن از شعار ها و فریاد های ضد حکومتی مراسم تدفین منتظری می باشد . همچنین پیش مقدمه ی تعطیل توقیف کردن روز نامه ی اعتماد نیز می باشد

ادوارنیوز: مصطفی ایزدی نویسنده و روزنامه نگار صبح امروز در منزلش بازداشت شد.ماموران امنیتی صبح امروز ضمن تفتیش منزل مصطفی ایزدی وی را بازداشت کرده‌اند. ایزدی که از نویسندگان روزنامه اعتماد ملی بود در خلال سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه «آوا» بود که به بهانه ترویج سیاسی آیت الله منتظری در بهار ۱۳۷۹ به محاق توقیف رفت.وی همچنین نویسنده کتاب زندگینامه آیت الله منتظری با عنوان «فقیه عالیقدر» است.

ماموران امنیتی: عمر باقی آن‌قدر نخواهد بود که ایستادگی کند

اعتراف آشکار به طرح و اجرای سر به نیست کردن یک پیرو دیگر منتظری با شیوه ی لو رفته خود کشی مشکوک همچون قتل رامین پور اندر جانی و روح الامین

ادوارنیوز: ماموران امنیتی در جریان بازداشت و تفتیش منزل عمادالدین باقی به همسر و فرزندان وی توهین کرده و اقدام به فحاشی کرده و وی را به مرگ تهدید کردند.همچنین هنگامی که آقای باقی به فرزندان خود گفته است که "در زندان محکم می‌ایستم" ماموران بازداشت او خطاب به خانواده‌ باقی گفته‌اند که "آنقدر عمر نمی‌کند که ایستادگی کند".

گسترش حکومت نظامی : پلیس ایستگاههای متروی مرکز شهر را تعطیل کرد

گسنترش اعتراضات از خیابان ها و دانشگاه ها و مدارس و پشت بام خانه ها و گورستان ها به محیط های گوناگون نشان از عمق ضریب تنفر و نارضایتی مخالفت های مردمی با لوطی جماران و پاسداران کودتا گر می باشد.

شبکه جبش ره سبز (جرس): ایستگاههای شهید بهشتی، مطهری و هفت تیر به دستور مقامات نظامی بسته شده است.به گزارش خبرنگار جرس، از دقایقی پیش حضور نیروهای گارد در مناطق مرکزی تهران تشدید شده است و در گیری های پراکنده ای در سطح شهر خصوصا در میدان هفت تیر منتشر شده است.همچنین به دستور پلیس و برای کاهش تردد مردم، ایستگاههای بهشتی، مطهری و هفت تیر تعطیل شده است.

آغاز درگیری ها در میدان هفت تیر

پس از تظاهرات خونین عاشورا از این به بعد احتمالاً سمت و سوی واکنش های اعتراضی تغییر خواهد کرد . یعنی اینکه معترضین اجازه نخواهند داد که متجاوزین مسلح و سرکوبگر در خدمت کودتا گران دست به هر اقدام جنایت آمیز بدون هزینه بزنند و منتظر پاسخ متقابل به مثل نباشند.

شبکه جبش ره سبز (جرس): از دقایقی پیش درگیری های پراکنده ای در میدان هفت تیر تهران آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار جرس در تهران پلیس با استفاده از باتوم سعی در متفرق کردن مردم معترض دارد. صدها نیروی یگان ویزه با خودروهای خود در این میدان و برخی خیابانهای تهران مستقر شده اند.

هاله سحابي بازداشت شد

پس از شماسائی کردن و کشتن خواهر زاده ی موسوی از وحشت کشتن دیگران کودتا گران پاسدر مجبور شدند تا با شناسای کردن فرزندان مهره های سیاسی مخالف و حامیان منتظری را بازداشت کنند

شبكه جنبش راه سبز(جرس): "هاله سحابي" فرزند "عزت الله سحابي" صبح امروز(دوشنبه)توسط ماموران امنيتي بازداشت شد.يك منبع آگاه با تاييد اين خبر به "جرس" گفت كه هاله سحابي از مقابل منزلش بازداشت شده است. هاله سحابي در جريان تجمع مرداد ماه معترضان به نتيجه انتخابات در ميدان بهارستان نيز به مدت چند روز بازداشت شده بود.از صبح امروز(دوشنبه) نزديك ده نفر از فعالان سياسي توسط ماموران امنيتي بازداشت شده اند و ناظران احتمال مي دهند كه موج سركوب ها با شدت بيشتري تداوم پيدا كند.

استقرار گارد ويژه و لباس شخصي ها در ميادين مركزي تهران

کودتا گران پاسدار راهی جز با اجرای حکومت نظامی و خارج شدن از لاک حاشیه ی امنیتی با پذیرش مستقیم جنایاات و ضرب و شتم و تجاوزات و قتل ها ندارد تا که بتواند بخیال خام خودش با ایجاد رعب ووحشت بیشتر بطور موقت خفقان و سانسور و خاموشی حاکم کند

يگان هاي وي‍ژه نيروي انتظامي و تعداد زيادي از نيروهاي لباس شخصي از عصر امروز(دوشنبه) در ميادين مركزي شهر تهران مستقر شده اند.به گزارش خبرنگار جرس، نيروهاي گارد وي‍ژه و لباس شخصي ها در ميدان انقلاب، ميدان هفت تير، ميدان ولي عصر و ميدان فردوسي استقرار پيدا كرده اند.در اين حال گزارش هايي نيز از درگيري ميان هواداران دولت و معترضان به نتيجه انتخابات در ميدان هفت تير گزارش شده است.

بازداشت اعضای خانواده های جان باختگان

جنایت مضاعف پاسداران کودتاگر یعنی اینکه هم می کشد هم اینکه اعضای خانواده های داغدار و شهید را باز داشت می کند البته بدون شک ناشی از عدم مشروعیت رژیم کودتا گر ضد مردمی و ترس سرنگونی می باشد

رویداد : بنابر گزارش ها، خانم مهین فهیمی از مادران صلح، امید متنظری و اردوان تراکمه از فعالین چپ گرا صبح امروز در منزل خانم فهیمی دستگیر شده اند.بنا به گزارش های دریافتی صبح امروز ماموران حکومت در یورش به خانه ی خانم مهین فهمیی از مادران صلح، وی، فرزند او و عده ی دیگری را دستگیر کرده اند.خانم مهین فهیمی و فرزندش امید منتظری که در جریان بازداشت اخیر دستگیر شده اند، همسر و فرزند زنده یاد حمید منتظری هستند. حمید منتظری در جریان قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 به دست حکومت جمهوری اسلامی اعدام شد.برپایه این گزارش اردوان تراکمه از جوانان چپ گرا، از جمله دیگر کسانی است که در جریان این تهاجم، بازداشت شده است.

هشدار انجمن اسلامی (بسيجی) سه دانشگاه به قوه قضاییه: اگر کاندیداهای معترض دستگیر نشوند خودمان اقدام می‌کنیم


پاسداران کودتاگر و لوطی جماران که پس از مراسم تدفین منتظری و تظاهرات خونین ضد حکومتی تاسوعا و عاشورا بشدت وحشت زده شده اند . زیرا که متوجه عزم جزم ناراضیان در بستر سرنگونی و تغییرات دمکراتیک در ایران شده اند. بنا براین اکنون پس از کشتن خواهر زاده موسوی وربودن جسد وی ز بیمارستان با کشتهشدن تعدادی دیگر در روز عاشورا اکنون برای دستگیری کروبی و موسوی اینگونه از کانال مزدوران بسیجی و لباس شخصی های دژخیم برای پیشبرد اهداف کثیف خودش اقدام کرده اند .غافل از آنکه نه اینگونه توطئه ی دستگری ها کارساز نیست ، بلکه موجب شتاب اقداات رادیکال وواکنش دفاعی قهر آمیز منجر خواهد شد . البته چون دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض واقعیت را می داند نمی خواهد زیر بار پرداختن هزینه ی اقدامات پاسداران کودتاگر برود و پاسداران کودتاگر هم تلاش می کنند به جای اقدام علنی و تقبل هزینه هدف خود را به نهاد آلوده ی قضائی تحمیل کنند.

خبر آنلاين : ‌هنوز آرامش خود را حفظ کرده‌ایم تا ما نیز همانند آنها به بی‌قانونی دامن نزنیم، اما در صورت عدم برخورد علنی بیش از این آرام نمی‌نشینیمانجمن‌های اسلامی دانشجویان (بسيجی) دانشگاه‌های امیرکبیر، الزهرا و علامه طباطبایی در بیانیه ای خطاب به رییس قوه‌ی قضاییه با بیان اینکه نسبت به وقایع اخیر اقامه دعوا می کنند ، تهدید کردند در صورت عدم برخورد این قوه با کاندیداهای معترض، خود دست به اقدام می زنند.در این بیانیه آمده است: ملت مظلوم ما از این همه ظلم به ستوه آمده و خواستار برخورد جدی و علنی با سران فتنه و آشوب است؛ نه در حد حرف و شعار بلکه اقدامی عملی و جدی.به گزارش ایسنا آنها هم چنین هشدار دادند :‌هنوز آرامش خود را حفظ کرده‌ایم تا ما نیز همانند آنها به بی‌قانونی دامن نزنیم، اما در صورت عدم برخورد علنی بیش از این آرام نمی‌نشینیم و آن اقدامی را که باید انجام می‌دهیم

عفو بین الملل خشونت‌های روز عاشورا در ایران را محکوم کرد

حداقل نیروی انتظامی سر کوبگر مسئولیت کشته شدن 8 شهید در تظاهرات خونین روز عاشورا در تهران را پذیرفته و اعلام کرده است که یکی از اینان خواهر زاده وسوی بوده است. البته اینگونه مجازات کردن موسوی ناشی از ادعای یکی از مشاوران پاسدار گماشته احمدی نژاد است که اخیراً گفته کروبی و موسوی در زمان شاه یک سیلی هم نخوردند که حاضر و آماده طلبکاری قدرت می کنند .

بی بی سی : سازمان عفو بین الملل خشونت های روز عاشورا در ایران و کشته شدن عده ای از معترضان را در وقایع این روز محکوم کرد.این سازمان در بیانیه ای که روز دوشنبه، 7 دی منتشر شده، از مقام های ایرانی خواسته است که اجازه دهند که کسانی می خواهند در روزها و هفته های آینده در مراسم تشییع جنازه و یادبود کشته شدگان وقایع روز یکشنبه در ایران شرکت کنند، در آرامش تجمع و علیه دولت فعلی اعتراض کنند. حسیبه حاج سهراوی، معاون بخش خاورمیانه و شمال آفریقای عفو بین الملل در این بیانیه گفته است که خشونتها در ایران در حال افزایش است و به نظر می رسد فشار فزاینده نیروهای امنیتی با مقاومت بی سابقه معترضان رو به رو می شود.او گفته است: "کشته شدن عده ای در روز عاشورا کاملا قابل اجتناب بود و این روند برای خونریزی های بیشتر باید خاتمه یابد."این سازمان گفته است: "رهبر ایران (آیت الله خامنه ای) و دولت این کشور باید پلیس را از استفاده از ابزار زور بر حذر دارند و فرماندهان سپاه پاسداران باید مانع از ورود بسیج به تظاهرات شوند. چون بارها ثابت شده که رفتار آنها به آتش درگیری های دامن می زند و به کشته شدن افراد بیشتری می انجامد."عفو بین الملل همچنین دستگیری عده ای از فعالان سیاسی از جمله ابراهیم یزدی، عمادالدین باقی و مشاوران میر حسین موسوی را که پس از وقایع روز عاشورا دستگیر شدند، محکوم کرده است.پلیس ایران کشته شدن هشت نفر در درگیری های روز عاشورا را تائید کرده است.یکی از کشته شدگان علی حبیبی موسوی، خواهر زاده میر حسن موسوی بود.سازمان عفو بین الملل پیشتر از رهبر ایران خواسته بود که اجازه ندهد عزاداران روز عاشورا با باتوم های بسیج و یا دستگیری های خودسرانه مواجه شوند.این سازمان هم از مقامهای ایرانی خواسته بود که با ممانعت از دخالت بسیج در مراسم روز عاشورا، به معترضان اجازه دهند به طور مسالمت آمیز اعتراض کنند.

گزارشگران بدون مرز : برقراری سکوت برای کشتار!
در شرایط کنونی در منطقه و جهان کدام رژیم همچون رژیم کودتائی نا مشروع ضد مردمی فاشیستی تروریستی حاکم بر ایران وجود درد که آشکارا دست به سرکوب و ضرب و شتم مردم ناراضی بزند و بکشد و بازداشت کند و مورد شکنجه و تجاوز قرار دهد و اینگونه از داخل و برون مورد انتقاد و محکومیت و تنفر و نفرت واقع شود؟ مسخره تراینکه رهبر لوطی جماران مدعی بر خورداری 86 % جمعیت کشور می باشد و گماشته پاسدارش احمدی نژاد هم ادعای قدرت بر تر جهان دارد و می خواهدآن را اصلاح و مدیریت آن را در دست خود بگیرد !!

در فردای تظاهرات خونبار ٦ دی‌‌ماه ١٣٨٨ موج تازه ای از دستگیری فعالان سیاسی و مدنی و روزنامه نگاران از سوی وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران آغاز شده است. از جمله چهره مشهور روزنامه‌نگاری ایران عمادالدین باقی صبح امروز بازداشت شد. خشونت نیروهای امنیتی همچنین همراه با موج جدیدی از تهاجمات اینترنتی است. گزارشگران بدون مرز در این باره اعلام می‌کند " مقامات حکومتی می‌خواهند شاهدان سرکوب را حذف کنند تا به سرکوبی خشن تر و بدون ترس از پیگرد اقدام کنند. جای عمادالدین باقی و همکارانش در زندان نیست. گزارشگران بدون مرز باردیگر جامعه جهانی را فرا می‌خواند تا با اعمال فشار بیشتر بر رژیم تهران آنها را مجبور به رعایت تعهدات بین‌المللی کند."٧ دی ماه عمادالدین باقی روزنامه‌نگار و مدافع حقوق بشر از سوی ماموران شخصی‌پوش پس از تفتیش منزلش که همراه با اعمال خشونت و اهانت و توهین به همسر و دخترانش بود، بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد. این روزنامه نگار از سال ١٣٧٩ تا امروز نزدیک به هشتاد بار احضار، محاکمه و سه بار زندانی شده است. بنیان‌گذار انجمن دفاع از حقوق زندانيان و مدافع پيگير لغو مجازات اعدام در ايران از خرداد ١٣٧٩تا بهمن ١٣٨١ را نيز در زندان بسر برد و پس از آزادی از زندان با نوشتن مقالاتي در دفاع از آزادی بيان و تشکيل انجمن دفاع از حقوق زندانيان، فعاليت های خود را در دفاع از حقوق بشر در ايران دنبال کرد، اما بطور مداوم تحت فشار مقامات قضايي و امنيتي ايران قرار داشت. ٢٠ فروردين سال جاری British Press Awards جایزه روزنامه‌نگار بین‌المللی سال ٢٠٠٨ را به عمادالدین باقی، اهدا کرد، وی در سال ٢٠٠٥ نيز نشان حقوق بشر کميسيون ملي حقوق بشر فرانسه را دريافت کرده بود.باقی در آخرین بار از آبان ١٣٨٦ تا مهر ماه ١٣٨٧ را در زندان بسر برد.علیرضا بهشتی شیرازی مدیر سایت کلمه به نقل از برخی منابع در همین روز در منزلش بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد. مصطفی ایزدی همکار بسیاری از روزنامه‌های اصلاح طلب و مقاله نویس روزنامه توقیف شده اعتماد ملی نیز صبح امروز در منزلش بازداشت شد. همزمان دفتر هفته نامه ایران‌دخت از سوی ماموران امنیتی مورد بازرسی قرار گرفت و همه کامپیوترها و برخی نوشته های روزنامه نگاران ضبط شد. این هفته نامه شماره دوم دوره جدید خود را امروز منتشر کرد.گزارشگران بدون مرز يادآور می شود که در پی موج دستگیری گسترده در دو روز گذشته از سرنوشت ده ها از روزنامه‌نگار و وب‌نگار ایرانی بی اطلاع است.مقامات ایران بازداشت رضا الباشا خبرنگار سوری تبار تلویزیون دبی را در روز ٧ دی ماه تائید کردند. پیش از این وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده بود که نام این خبرنگار در میان کشته‌شدگان و زخمی‌شدگان نیست". اما اداره کل مطبوعات و رسانه‌های وزارت ارشاد حضور خبرنگار برای پوشش خبری را تائید نکرده است.از سوی دیگر شیوا نظر آهاری وبلاگ نویس که ٢٩ آذر ماه درحاشیه مراسم خاکسپاری آیت‌الله منتظری از سوی ماموران لباس شخصی ربوده شده بود، روز ٣ دی ماه طی تماسی تلفنی با خانواده از بازداشت خود را خبر داد. وی هم اکنون در بند ٢٠٩ زندان اوین و با اتهامات جدیدی زندانی است.همزمان با دستگیری‌های گسترده از تاریخ ٥ دی ماه بخشی از شرکت های خدمات دهنده اینترنت اتصال اینترنت را برای کاربران قطع کردند. حمله و اختلال بی سابقه در شبکه در روز ٦ دی‌‌ماه ادامه داشت. بسیاری از سایت‌های اطلاع رسانی مستقل از جمله سایت جنبش راه سبز (جرس) یکی از اصلی‌ترین منابع اطلاع‌رسانی مخالفان، با مسدود شدن و یا حمله به سرور های آنها برای ساعاتی از دسترس خارج شدند. هفته گذشته گروهی به نام "ارتش سایبر ایران" به سایت موج سبز و توتیتر حمله و آنها را هک کرده بود. بنا بر اطلاعات جمع آوری شده از سوی گزارشگران بدون مرز " این حملات از سوی مقامات رسمی ایران و سایت های سپاه پاسداران سازماندهی شده‌اند." شرکت های خدمات دهند اینترنت در ایران وابسته به شرکت مخابرات ایران هستند که به تازه‌گی از سوی سپاه پاسداران خریداری شده است. سایت پارلمان نیوز از روز شنبه ٥ دی ماه رسما مسدود شده است. یکی از علل مسدود شدن این سایت انتشار خبری است مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم های عزداداری برای آیت الله منتظری از سوی شورای عالی امنیت ملی.

مخملباف : دستگیری های امروز به خاطر دعوای وزارت اطلاعات و سپاه است

اولا ً مگر این دو نهاد مورد تأئید خمینی شیاد نبودند آنگونه که خمینی شیاد صحبت از اطلاعات یا دستگاه جاسوسی 36 میلیونی می کرد و مگر نگفت اگر سپاه نبود ایران هم نبود؟ دو ماً مگر رژیم فاشیستی ترو ریستی کودتائی به جز این دو ارگان بد نام و بسیج و نیروی انتظامی می باشد و مگر قادر است که یک روز بدون سرکوب گری اینان بماند؟ سوماً اینکه مگر سپاه پاسداران سازمان اطلاعات موازی خود را ندارد که دست بالا تر از وزارت اطلاعات بد نام دارد که دستگیری و شکنجه و اعتراف گیری اعضای بالای رقیب به خصوص حزب مشارکت و ساز مان مجاهدین انفلاب اسلامی و مطبوعات دوم خردادی ها را انجام دا ده است و عامل اصلی ترورو کشتن های معترضین تظاهرات 7 ماهه می باشد؟ مهمتر اینکه مگر لوطی جماران خامنه ای آلت دست سپاه به خصوص سازمان اطلاعات پاسداران نمی باشد؟ بالاخره اینکه مگر ضریب نارضایتی عمومی در 7 ماه گذشته مشخص نشده است که نیاز به آمار از سوی وزارت بد نام اطلاعات سپاه پاسداران کودتا گر داشته باشد؟

سايت مخملباف : دیشب یک جلسه مشترک بین وزارت اطلاعات و سپاه برقرار شده است، سپاه ناتوانی حکومت در کنترل روز عاشورا را به گردن وزارت اطلاعات انداخته است و استدلال کرده است که چون وزارت اطلاعات از قبل آمار درستی ازتعداد تظاهرکنندگان و محل های برگزاری تظاهرات در اختیار سپاه نگذاشته کنترل از دست سپاه در رفته است. در همان جلسه دیشب سپاه تهدید کرده است که اگر اوضاع به همین منوال پیش برود کلیه اختیارات وزارت اطلاعات را از او می گیرد و در انحصار اطلاعات سپاه قرار می دهد.وزارت اطلاعات برای آن که نشان دهد فعال شده از دیشب آخر شب، یعنی بلافاصله بعد از اتمام جلسه اقدام به دستگیری اطرافیان اصلی مهندس موسوی و خاتمی کرده است، این دستگیری ها هنوز ادامه دارد.در طرح قبلی قرار بوده است این افراد سه ماه بعد دستگیر شوند که با ماجرای عاشورا طرح دستگیری رهبران رده دوم جنبش سبز به جلو افتاده است.این یک نشانه دیگر از ریزش نظام و تضادهای درونی آن است. در زمان شاه نیز این مدل اختلافات بین ساواک و شهربانی اتفاق می افتاد و مدام گناه ناتوانی حکومت را جلوی شاه به گردن یکدیگر می انداختند.

مهدی کروبی مورد حمله قرار گرفت


طرح توطئه ی ایجاد ووحشت و ترساندن برای وادار به تسلیم کردن که همراه و اخطار و هشدار می باشد . یعنی در اصل این اقدام آن روی سکه کشته شدن خواهر زاده ی موسوی می باشد.

شیشه های ماشین کروبی به طور کامل شکستجنبش راه سبز (جرس): مهدی کروبی که به همراه خانواده خود در مراسم عزاداری امام حسين (ع) در مسجد آيت الله غفاری، محدوده خيابان تهران نو حضور يافته بود، هنگام خروج از مسجد مورد حمله چند تن از نيروهای خودسر قرار گرفت.براساس گزارش سایت سحام نیوز، ماشين حامل مهدی کروبی هنگام خروج از کوچه مورد حمله اين افراد قرار گرفت و ضمن وارد آمدن خساراتی چند، شيشه جلوی ماشين به طور کامل شکسته شد. افراد مهاجم پس از دخالت مردم از محل گريختند.

یورش به دفتر مجله "ایراندخت" و خانه‌نشینی کروبی

هر روز که سپری می شود بیشتر چهره کریه و زشت و ضد انسانی پاسداران کودتاگر عریان و عیان ترمی شود. بنابراین دیگر جای هیچگونه تو جیهی برای خائنانه مماشات گر مدافعان سیاست تجارت و نفت و خون غرب باقی نمی ماند که می بایست در دفاع از فریاد رسای جهانگیر شدن مردم معترض مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه بر خیزند و با رژیم کودتائی قطع رابطه کند.

دويچه وله : ماموران امنیتی، ساعاتی پس از دستگیری عمادالدین باقی، به دفتر هفته‌نامه "ایراندخت" ریختند و و مدارک موجود در آن را ضبط کردند. حسین کروبی، مدیر مسئول این نشریه می‌گوید که این هجوم به گمان همکاری آقای باقی با مجله بوده است.صاحب امتیاز هفته‌نامه "ایراندخت"، فاطمه کروبی است. این مجله تا چند ماه قبل با محتوایی عمدتا فرهنگی و اجتماعی منتشر می‌شد. محمد قوچانی، سردبیر پیشین "اعتماد ملی"، پس از آزادی از زندان، سردبیری "ایراندخت" را بر عهده گرفت. این تغییر، موجب شد تا "ایراندخت" رنگی سیاسی به خود گیرد. انتشار دوره جدید "ایراندخت" اما دو هفته بیشتر طول نکشید. دفتر این نشریه، ظهر روز دوشنبه، هفتم دی‌ماه، مورد هجوم ماموران امنیتی قرار گرفت و آرشیو مطالب، کیس کامپیوتر و مدارک موجود در آن ضبط شد. عمادالدین باقی، فعال حقوق بشرحسین کروبی، مدیرمسئول این نشریه، به دویچه‌وله گفت: «زمانی که ریخته‌اند به دفتر مجله، چند کارمند و خدمتگزار در آنجا بوده‌اند. به آنها کاری نداشته‌اند، ولی کیس‌های کامپیوترها و مدارک را برده‌اند. آقای باقی نیز همراه ماموران بوده و از قرار فکر می‌کرده‌اند که آنجا محل کار ایشان است. در حالی‌که آقای باقی مسئولیتی در مجله نداشت و حداکثر هفته‌ای یکبار، برای دیدن دامادش آقای قوچانی به اینجا می‌آ‌مددومین شماره دوره جدید "ایراندخت" کمی پیش از ریختن ماموران به دفتر آن، روی پیشخوان روزنامه‌فروشی‌ها قرار گرفته بود. عکس آیت‌الله منتظری، تصویر روی جلد این شماره است. حسین کروبی با رد فرض حساسیت روی این عکس و مطالب مندرج در نشریه، تاکید می‌کند که دلیل آمدن ماموران به دفتر "ایراندخت" و ضبط وسایل آن، دستگیری آقای باقی و سوء‌ظن به این است که وی در این دفتر کار می‌کرده است. حسین کروبی، دستگیری عمادالدین باقی را نیز بسیار خشن و ناخوشایند توصیف کرده و می‌گوید که ماموران به همسر و دختران آقای باقی گفته‌اند اگر سروصدا و اعتراض کنید، گاز اشک‌آور می‌زنیم.کروبی در وضعیت نیمه حبس.حسین کروبی در گفتگو با دویچه‌وله از خانه‌نشینی پدرش و کم کاری محافظان وی می‌گوید: «پدرم تقریبا نیمه حبس است. چند روز است که محافظانش او را اینور آنور نمی برند. آنها تحت فرمان نیروی انتظامی هستند و معلوم است از جایی دستور دارند. طوری شده که پریشب که می‌خواست روضه برود ، من او را با ماشین خودم بردمحسین کروبی با اشاره به خشم پدرش از مشاهده رفتار ماموران با مردم در روز عاشورا می‌افزاید: «پدرم در تظاهرات خرداد سال ۴۲ شرکت داشته و می‌گوید از نزدیک کاخ مرمر رد شدیم و شعارهای تندی دادیم. می‌گفتیم خمینی خدا نگهدار تو، بمیرد دشمن خونخوار تو. اما آن روز چون عاشورا بود، نگهبانان کاخ و پلیس و ماموران امنیتی به ما کار نداشتند. تنها دو روز بعد بود که آمدند هم امام خمینی را گرفتند و هم دیگران را. آنها حرمت عاشورا را نگاه داشتند اما این‌ها نهمهدی کروبی، روز دوشنبه (هفتم دی‌ماه) در پیام تسلیتی به مردم، خشونت و خونریزی در روز عاشورا را گناه و مصیبتی بزرگ خواند و خطاب به مسئولان حکومتی گفت که اگر دین ندارید، لااقل آزاد مرد باشید.مهیندخت مصباح

موضع‌گیری کروبی علیه سرکوب در روز عاشورا

اقدام گزارش خبر قبلی ناشی از موضع گیری کروبی و تسلیت گفتن وی به خانواده های داغدار و عزاداران شهدای روز عاشورادر تهران می باشد.

دويجه وله : مهدی کروبی در وبلاگ شخصی خود پیام تسلیتی خطاب به مردم منتشر و خشونت‌های روز عاشورا علیه تظاهرات‌کنندگان را محکوم کرد. او نیروهای سرکوبگر را "جماعتی وحشی" نامیده است.مهدی کروبی، از نامزدهای معترض به تقلب‌های انتخابات دهم ریاست جمهوری، شامگاه یکشنبه ۶ دی، در پیام جدیدی در وبلاگ شخصی خود، زخمی و کشته شدن تظاهرات‌کنندگان روز عاشورا را تسلیت گفت و برخورد خشونت‌آمیز با مردم را در درگیری‌های دیروز محکوم کرد. کروبی در پیام تسلیت خود خطاب به مردم ایران، سرکوب روز گذشته‌ی معترضان را در مراسم عاشورا، با دوران شاهنشاهی پهلوی پسر مقایسه و بیان کرده است که آن رژیم حرمت عزاداران معترض را در راه‌پیمایی عاشورای سال ۱۳۴۲ نگه داشت.کروبی در بیانیه‌ی خود به سرپیچی جریان تندروی حامی احمدی‌نژاد از اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی و بی‌توجهی او به "رأی ملت" اشاره کرده است. او با یادآوری رویدادهای خشونت‌بار هفت ماه گذشته، از جمله در زندان کهریزک و برگزاری دادگاه‌های نمایشی از "ابعاد جدیدتر برخوردهای غیرقانونی" دستگاه حکومتی سخن گفته است. کروبی همچنین از بر هم زدن سخنرانی محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران، در حسینیه‌ی جماران انتقاد کرده است. او مهاجمان را "جماعتی وحشی" نامیده، کشتار و سرکوب مردم در روز عاشورا را "مصیبتی بزرگ و گناهی نابخشودنی" خوانده و به خانواده‌ها و بستگان کشتگان تسلیت گفته است

حمله انصار به بیت ایت الله صانعی در مشهد وتصرف بیت و بازداشت عزداران

هدف هم انتقام گرفتن مشترک لوطی جماران و پاسداران کودتاگر و آخوند انگلیسی متحجر مصباح یزدی از مراسم تدفین منتظری و حضور نماینده ی صانعی می باشد تا که وی تبدیل به جانشین منتظری نشود و نقش وی را برای رقیب مغلوب دوم خردادی ها را اجرا نکند .

گزارش دريافتی :نیروهای مهاجم انصاربا حمایت نیروهای یگان ویژه بعد از نماز مغرب امروز با حمله به بیت ایت الله صانعی در مشهد مردم عزدار را مورد ضرب وشتم شدید قرار داده.و سپس پس از شکستن شیشه های بیت بیت را به تسخیر خود در اورده و نیروهای یگان ویژه اقدام به بازداشت مردم عزدار نموده.همکنون (ساعت 5 و نيم بوفت ايران 7 دی) در اطراف بیت وچهارراه شهدا حکومت نظامی برقرار است

مفقود شدن یک خبرنگار خارجی در اتفاقات دیروز

کیس لو رفته گروگان گیری کردن بر ای معاوضه تروریست های اعزامی متهم و محکوم و زندانی شده در برون مرز همچون علی وکیلی راد قاتل شاپور بختیار که در زندان پاریس می باشد

رضا الباشا خبرنگار سوری تلویزیون دبی از روز گذشته و هم زمان با درگیری های بین تظاهر کنندگان و پلیس مفقود شده است و تاکنون هیچ خبری از نامبرده منتشر نشده است .به گزارش تابناک، پیگیری های اداره کل مطبوعات و رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی و دیگر طرف های مسئول تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است و وضعیت وی هم چنان تا این لحظه نامعلوم است.بنابر این گزارش، وی بدون هرگونه وسایل فیلمبرداری و بیشتر بر اساس حس کنجکاوی در منطقه درگیری ها حاضر شده بود و قصد تهیه گزارش خبری و یا تلویزیونی را نداشته است.خبر مفقود شدن وی روز گذشته توسط خبرگزاری های خارجی منعکس شده و این در حالی است که اداره کل مطبوعات و رسانه های ارشاد همچنان پیگیر روشن شدن وضعیت وی می باشد

حشمت اله طبرزدی بازداشت شد

اینگونه باز داشت ها نه از موضع قدرت که از نهایت ضعف است که نوعی دست و پا زدن و تلاش مذبوحانه بر ای ایجاد و حشت و عبور از بحران عدم مشروعیت و تظاهرات رشد یابنده ی سر نگونی می باشد که نه کارساز نمی باشد ، بلکه موجب رادیکال تر شد تظارات و شتاب دهنده ی هدف سرنگونی در مسیر تغییرات دمکراتیک در ایران است .سايت پیام دانشجو ، خبرگزاري جبهه متحد دانشجويي- براساس خبرهاي واصله مقارن ظهر امروز مامورين وزارت اطلاعات با مراجعه به منزل مهندس حشمت اله طبرزدي وي را بازداشت نموده و به مكان نامعلومي بردند. مامورين با ارائه حكم ضمن بازرسي منزل وسايل شخصي كيس كامپوتر و يادداشت هاي طبرزدي رانيز باخود بردند. گفتني است پيش از اين طبرزدي بارها بازداشت شده و درآخرين مورد مدت 7 سال حبس را تحمل نمود.

فیلم : جان باختن جوان دیکری بوسیله گارد ویژه - 6 دی عاشورا (+ 18)

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=11371

صحنه تکرار مشابه ی جنایت شهید ندا آقا سلطان به شیوه ای دیگر از سوی لباس شخصی های بازجو وپاسدار آدمکشان حرفه ای و سابقه دار در قتل سلاخی و قصابی کردن زوج فروهر ها در تظاهرات ضد حکومتی در روز عاشورا تهران تکرار شده است

فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس:عاملان هتك حرمت عاشورا سريعاً شناسايي و به اشد مجازات برسند.خبرگزاري فارس: فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس خواستار شناسايي سريع عاملان هتك حرمت عاشورا و اشد مجازات براي آنان شدند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810071525

همانگونه که عاملان قتل های زنجیره ای و مهاجمان کوی دانشگاه در 18 تیر 78 و 25 خرداد 88 و بازداشتگاه کهریزک پیگیری شد و به مجازات رسیدند . اکنون نیز در این پیگیری تشریفاتی – فرمایشی بازار مکاره قرار است که مظلوم به جای ظالم دوباره قربانی شود

آيت‌الله نوري همداني مردم در برابر اعمال ضد عاشورايي ساكت نمي‌مانند.خبرگزاري فارس: آيت‌الله نوري همداني از مراجع تقليد قم با صدور بيانيه‌اي هتك حرمت به مقدسات در عاشوراي حسيني را محكوم و اعلام كرد كه مردم در برابر اينگونه اعمال ضد عاشورايي ساكت نمي‌مانند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810071543

این پیر فسیل حکومتی و آلت دست لوطی جماراان و پاسداران کودتا گر بدون ارتباط با مردم که حتی نتوانست به بیند مردم در تدفین منتظری در قم چه کردند و چه گفتند و در روز عاشورا در تهران و سایر شهر های ایران چه فریاد زدند و چرا تعداد 10 نفرشان در تهران شهید شدند . اما اکنون به نام مردم متعرضان را تهدید کرده است تا ثابت چه اندازه آخوند حکومتی و ضد مردم می باشد؟

آيت‌الله يزدي: سكوت در برابر فتنه‌گران آنها را جري‌تر مي‌كند.خبرگزاري فارس: رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: سكوت فتنه‌ها را شديدتر و فتنه‌گران را جري‌تر مي‌كند و باعث سوءاستفاده دشمنان مي‌شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810071542

پس از تظاهرات خونین ضد حکومتی روز عاشورا اکنون هرچه مهره ی کثیف و غارتگر و ضد مردمی می باشد فعال شده اند تا در حمایت از کودتا گران و لوطی جماران و علیه ی معترضان شعار و فتوای وارونه دهند. همچون شیخ محمد یزدی که از ترس گشوده شدن پرونده ی فساد مالی خود و آقازاده هایش مثل همقطاران خود وارد صحنه شده است تا پیام لوطی جماران و پاسداران کودتا گر علیه ی مردم معترض را منتقل کند.

مقام معظم رهبري واقعاً امام‌گونه در برابر اين حوادث ايستادند و نقشه‌هاي دشمنان را خنثي كردند. حركت قاطبه مردم در جريانات اخير نشان از نارضايتي آنها از اين آشوب‌ها و فتنه‌ها دارد، تصريح كرد: كساني كه در جامعه اثرگذار هستند، مسئولان، شخصيت‌هاي والاي نظام، مراجع عظام، اعضاي خبرگان، اساتيد، نخبگان ،دانشگاهيان و حوزويان نبايد در برابر اين جريان سكوت كنند و اين سكوت فتنه‌ها را شديدتر و فتنه‌گران را جري‌تر مي‌كند و باعث سوءاستفاده دشمنان مي‌شود. آيت‌الله يزدي خطاب به مسئولان تاكيد كرد: از رفتارها و موضع‌گيري‌هاي دوگانه دست برداريد و احتياط آميز برخورد نكنيد، سكوت نخبگان عامل قدرت دادن به دشمنان است و فتنه‌هاي اخير ناشي از عدم برخورد مسئولان در ابتداي آشوب‌ها است. اگر مي‌بينيد مردم تحمل مي‌كنند، به خاطر فرمان رهبري است كه مردم را به آرامش دعوت كردند و اين مردم براي نظام احترام قائل هستند ولي مسئولان بدانند اگر تحمل و صبر مردم به پايان برسد كنترل كردن مسئله دشوار‌تر مي‌شود.

دراعتراض به حمايت مديريت جامعة الزهرا (س) از سران فتنه؛ تجمع بزرگ طلاب و اساتيد جامعة‌ الزهرا (س) قم امروز برگزار مي‌شود.خبرگزاري فارس: 600 تن از طلاب و اساتيد حوزه علميه بانون جامعة‌الزهرا (س) قم روز گذشته با تجمع در مقابل دفتر مديريت اين حوزه به مواضع سياسي حجت‌الاسلام طباطبايي در حمايت از آشوبگران و سران فتنه اعتراض كرده و اعلام كردند كه امروز نيز تجمعي بزرگ در محكوميت مواضع وي برگزار خواهند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810071532

برای خنثی کردن اثرات حضور اعتراضی همدردی کردن شرکت کنندگان در مراسم تدفین و شب هفت منتظری در قم که نمایش گسترده ی ضد حکومتی بود اکنون کودتاگران حاکم ترسیده عوامل چماقدار و بسیجی و طلاب و لباس شخصی های چماقدار خود را بسیج نموده تا برای کنترل فضای انفجاری و نا رضایتی قم دست به نمایش فرمایشی تهدید مخالفان و مراجع مخالف کود تاگران و لوطی جماران حوزه ی علمیه بزنند .

Video: / ويدئو حضور در تفرجگاه شمال بهتر از بي حرمتي به عاشورا بود خبرگزاري فارس: فائزه هاشمي رفسنجاني كه چند روزي در تفرجگاه شمال به سر مي برد با حضور در بين اغتشاشگران در روز عاشورا و حمايت از آنان به عاشوراي حسيني بي حرمتي كرد

http://www.farsnews.net/media.php?nn=8810070709

پرونده سازی کردن برای فائزه ی رفسنجانی تا رفسنجانی مکار و بساز و بفروش به ادامه ی سکوت خود ادامه دهد.

رئيس سازمان ملي جوانان در گفت‌وگو با فارس:بذرپاش: سكوت خواص، به فتنه‌گران جرأت جسارت به مقدسات داد.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان ملي جوانان گفت: سكوت خواص، به فتنه‌گران جرأت جسارت به مقدسات را داد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810071386

ابزاری شدن دین و شعائر مذهبی چگونه بازیچه ی قدرت و خرافه پرستان دین فروش کودتا گران شده است که فرزند خواده ی صاحب پست و مقام و ثروت شده ی پاسدار احمدی نژاد هم کارشناس خواص شناسی شده است و همچون لوطی جماران وارد صحنه شده و آزمون الهی از خواص و فتنه گران جسارت کننده به مقدسات گرفته و نمره مردودی بهشان داده است.

بادامچیان: رفتار اغتشاشگران احمقانه بود

http://www.fararu.com/vdcbssbf.rhbz5piuur.html

اگر این مهره ی بد نام باند مافیائیی غارتگر انگلیسی مؤتلفه در دفاع از لوطی جماران و پاسداران کودتا گر و جنایتکار با وارونه گوئی کردن اینگونه موضع گیری نکند چگونه بتواند در بسترسیاست غارتگری انگلی با ند مافیائی انگلیسی خود انجا وظیفه کند؟

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامي با بيان اينكه هتاكان وارد فاز مبارزه با ارزش‌هاي اسلامي شده‌اند، گفت: رفتار اغتشاشگران در روز عاشورا به لحاظ سياسي احمقانه و خائنانه بود.

بازداشت چند فعال اصلاح طلب دیگر

http://www.fararu.com/vdcdxk0s.yt0556a22y.html

مگر در 7 ماهه گذشته ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و قتل و تجاوز و اعتراف گیری و حکم محکومیت زندان و اعدام صادر کردن در راستای خاموش کردن فریادهای اعتراضی مرگ ب دیکتاتور و خامنه ای گفتن معترضین تأثیر داشته است که ا کنون باز داشت ها ی این چنینی می تواند مؤثر باشد؟

جمعی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب كه در انتخابات گذشته در ستاد انتخاباتی موسوی و كروبی بودند، بازداشت شده‌اند. پس از آن كه عماد الدین باقی كه در انتخابات ریاست جمهوری نهم از جمله مشاوران مهدی كروبی بود، صبح امروز در منزلش دستگیر شد، مرتضی حاجی و حسن رسولی رئیس و قائم مقام بنیاد باران نیز دستگیر شده‌اند. رسولی در منزلش و حاجی در بنیاد باران دستگیر شدند. اسناد بنیاد باران نیز همراه با حاجی ضبط شده‌اند

ایرنا> آنهايي که جوانان ما را به کشتن دادند

http://www.fararu.com/vdcjhiet.uqeamzsffu.html

شاگردان تعلیم و پرورش یافتگان سربازجو حسین شریعتمداری در دروغ نانه ی کیهان که اکنون خبر گزاری دروغ ساز دولتی ایرنا شده اند به جای تسلیت به میر حسین موسوی گفتن از موضع قاتل و بازجو برای وی و دوم خردادی های مغلوب کیفر خواست اتهامی قتل کشته شدگان تظاهرات عاشورا تنظیم و صادر کرده اند.

محمد جعفر بهداد مدیر عامل خبرگزاری دولتی "ایرنا" نوشت :حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري باعث کشته شدن چند تن و زخمي و مصدوم شدن دهها نفر از هموطنانمان - که بيشتر آنها جوانان بودند – شد . چه کسي يا کساني جوانان ما را به کشتن دادند ؟1-کساني که بعد از ظهر روز راي گيري در تماس تلفني با مير حسين موسوي پيروزي وي در انتخابات را تبريک گفته و توقع توهم آميز او را تشديد و اراده اش را براي تحريک افراد به شورش و اغتشاشگري تقويت کردند . اين دسته اگر چه امروز به عنوان جريان اعتدال (!) ، مشغول نفي افراطي گري در هر دو طرف هستند و به ياد ضرورت پيروي از رهبري افتاده اند ، ولي در هر حال نمي توانند نقش خود را به عنوان " سبب " در اغتشاشات پس از انتخابات و نتايج ناگوار آن کتمان کنند .

جسد خواهر زاده موسوی ناپدید شد !

http://www.fararu.com/vdchqmnx.23nq-dftt2.html

قاتلان آدمکش حرفه ای جنازه را از بیمارستان ربوده اند تا که هم مراسم بر گزار نشود . هم اینکه با کالبد شکافی نوع گلوله ی شلیک شده حکومتی تشخیص داده نشود و هم اینکه متهم کردن مجاهدین یا دوم خردادی ها بعنوان قاتل امکان داشته باشد

خواهرزاده مهندس میرحسین موسوی گفت:«جنازه برادرم را از بیمارستان ابن‌سینا برده‌اند و ما هركجا دنبالش می‌گردیم كسی مسئولیت قبول نمی‌كندسید رضا موسوی برادر سید علی حبیبی موسوی خامنه در گفتگو با خبرنگار پارلمان‌نیوز، در مورد مراسم تشییع و خاكسپاری، اظهار داشت:«متاسفانه جنازه برادرم را از بیمارستان برده‌اند و هرچه می‌گردیم جنازه را پیدا نمی‌كنیم

احمد خاتمی: قوه قضائیه تا کی مدارا می کند؟

http://www.fararu.com/vdcepn8x.jh8fei9bbj.html

آخوندمتحجر و جنایتکار و شاگرد آخوند دزد انگلیسی مصباح یزد و مرشد کودتاگران که مبلغ و مدافع کودتا گران می باشد در روند روضه خوانی های کشدار سر کوبگری اش که همراه با متهم کرردن رقیب و مخالفان است باز هم روضه خوانی وارونه با آدرس غلط دادن کرنده است تا شاید بدینوسیله بزعم خودش توانسته باشد چنگال خونین جنایتکاران و قاتلان را شسته واثر انگشت جنایت را محو کرده با شد .

صورت بندي جريان هاي سياسي پس از خرداد

http://www.fararu.com/vdcgnn9w.ak9uu4prra.html