گفت و شنود دروغ نامه 16آذر ماه سال 1388

سوراخ (گفت و شنود)

گفتم : سربازجو لغز خوانی کرده با لهجه لمپنی لاتی

چون از وحشت تظاهرات 16 آذر کرده است قاطی

داستان این منفور بد نام و تا بلوی رو سیاه

شده همچون آن نگون بخت فتاده بر توی چاه

پس از زخمی شدن ته چاه اینور و اونور کرد نگاه

گفت چه شانس آوردم، سوراخ ندارد این آبریزگاه

گفت: خاتمي گفته است ملاك رأي مردم است و حكومت علي(ع) هم با خواست مردم بود.
گفتم: راستي! چه كساني با خواست و رأي مردم براي حاكميت حضرت امير(ع) مخالفت كردند؟ آهان! يادم آمد، معاويه و عمر و عاص و...
گفت: موسوي هم گفته است اين افتخار جنبش سبز است كه همه گروهها با ديدگاهها و عقايد مختلف در آن حضور دارند!
گفتم: در جنگ احزاب هم تمام دشمنان رسول خدا(ص) اختلافات خود را موقتاً كنار گذاشته و براي مقابله با اسلام و به شهادت رساندن رسول خدا(ص) با يكديگر ائتلاف كرده بودند.
گفت: كروبي هم گفته است كساني را كه در گذشته يار امام(ره) بوده اند نمي توان به خيانت متهم كرد!
گفتم: مگر منتظري در گذشته يار امام(ره) نبود؟ چرا امام راحل (ره) او را بركنار كرد؟ شريح قاضي هم در دوران حضرت امير عليه السلام قاضي بود ولي بعدها حكم قتل امام حسين(ع) و يارانش را صادر كرد.
گفت: چه عرض كنم؟! چرا اين عده هنوز عبرت نگرفته و متوجه نيستند چه سقوط وحشتناكي كرده اند؟!
گفتم: يارو افتاده بود توي چاه و زخم و زيلي شده بود، با خودش گفت؛ شانس آوردم كه ته اين چاه سوراخ نيست!!

گفت: خاتمی گفته رأی مردم هست ملاک

ایشان فکر کرده که کرده است کولاک

ندانسته چگونه بر شقیقه خودزده تیر خلاص ؟

با این اعتراف ، شده مثل معاویه عمرو عاص

نمی داند مخالفت کرده با آق محمود نسناس

نشانداده چگونه از دست داده کنترل و بالانس

گفتم : چرا در سالروز بزرگداشت روز 16 آذر ؟

چنین سربازجو پاسدار شده است در بدر بدر؟

چرا بد و بیراه گفته است مزخرف و چر ند؟

تا به حساب خودبه رقبا داده باشد وی پند

گفت : چون باادامه دادن چنین جملات قصار و نغز

خواسته گیردهد به کروبی و موسوی باجنبش سبز

پس اینان متهم کرده که با دشمنان خدا کردند ائتلاف

یاد کرده چگونه منتظری با خمینی داشت اختلاف؟

وقتی جنایات خمینی فاش کرد، برایش شد گاف

سپس برکنار شد تا فضا باز شود برای مشتی صراف؟

تأکید کرده اینان از قاضی شریح نگرفته اند عبرت

اعتراف به شکست نمی کنند چون ندارند غیرت

گفتم : سربازجو لغز خوانی کرده با لهجه لمپنی لاتی

چون از وحشت تظاهرات 16 آذر کرده است قاطی

داستان این منفور بد نام و تا بلوی رو سیاه

شده همچون آن نگون بخت فتاده بر توی چاه

پس از زخمی شدن ته چاه اینور و اونور کرد نگاه

گفت چه شانس آوردم، سوراخ ندارد این آبریزگاه