گفت وشنود دروغ نامه ی کیهان 24 آذر ماه سال1388

خودشه! (گفت و شنود)

گفت شعبون من علیه دزد ها ی وطن فروش

مال مردم خوران ونوکران بیگاتگان چموش

فقط روشنگری کرده ام، شعارداده و زده ام فریاد

شعبان گفت خودشه زدنش را وی کرد پیشنهاد

چون به رهبرمان توهین کرده فحش داده است این

بهتر است بیش ازاین شکنجه شود در زندان اوین

گفتم : پس بگو چرا سربازجو داستان را کرده بهونه

فریاد مرگ بر دیکتاتوردانشجویان را چرا کرده وارونه؟

گفت: اگر سران فتنه آمريكايي نيستند چرا از شعار مرگ بر آمريكا عصباني مي شوند و خونشان به جوش مي آيد؟!
گفتم: براي اين كه نمك گير عمو سام شده اند و نمي خواهند نمكدان آمريكا را بشكنند!
گفت: از شعار مرگ بر اسرائيل هم تمام وجودشان به لرزه مي افتد و از عصبانيت جيغ سبز مي كشند!
گفتم: احترام استادشان را نگه مي دارند!
گفت: وقتي مردم عليه مفسدان اقتصادي و آدمكشان و قدرت هاي استكباري و اشغالگران و مفت خورها و... شعار مي دهند باز هم سران فتنه از كوره در مي روند.
گفتم: ساواكي ها يك جوان دانشجو را دستگير كرده و شكنجه مي دادند، شعبون بي مخ از راه رسيد و پرسيد مگه اين جوون چيكار كرده كه اينطور شكنجه ش ميدين؟ رئيس ساواك گفت؛ از خودش بپرس. و جوان گفت؛ آقا شعبون! من عليه دزدها و آدم كش ها و وطن فروش ها و مال مردم خورها و نوكران بيگانه شعار داده بودم و شعبون بي مخ به ساواكي ها گفت؛ بزنيدش! فلان فلان شده به اعليحضرت خودمون فحش داده!

گفت: اگر سران فتنه نیستند آمریکائی بدون چون و چرائی

چراخون شان جوش می آید باشعاردادن مرگ بر آمریکائی؟

مگر جز این است که چون آمریکا اینان را کرده نمک گیر ؟

می ترسند نمک خوردگان گرنمکدان شکنند شوند زمینگیر

گفتم : چرا سربازجو شکنجه گر خود مهندس باهمسردکتر؟

خودش و کودتاگران وحشت دارند ازفریاد مرگ بردیکتاتور

گفت : چون وی برای دفاع از دیکتاتور داخلی می دهدتحلیل

مدعیست فریاد زده شود مرگ بر آمریکا ، نابود باد اسرائیل

چانشنین ا دعای خود کرده مبارزه با استکباران و مفسدان

متهم می کند ترس ازاین مبارزه دارند سران فتنه با منتقدان

گفت : آخر تز و شعار های این شکنجه گرمنفور پخ

هست درست شبیه داستان ساواک و شعبان بی مخ

روزی ساواک دستگیرکرده بود یک دانشجو

شکنجه اش می کردند با پرسش وجستجو

شعبان بی مخ رسید و ازبازجو کرد سئوال

مگر چه کرده که می زنیدش تا رود از حال؟

جواب داد به شعبان بی مخ رئیس ساواک

ازخودش به پرسید،دانشجوباسینه سپر چاک

گفت شعبون من علیه دزد ها ی وطن فروش

مال مردم خوران ونوکران بیگاتگان چموش

فقط روشنگری کرده ام، شعارداده و زده ام فریاد

شعبان گفت خودشه زدنش را وی دادپیشنهاد

چون به رهبرمان توهین کرده فحش داده است این

بهتر است بیش ازاین شکنجه شود در زندان اوین

گفتم : پس بگو چرا سربازجو داستان را کرده بهونه

فریاد مرگ بر دیکتاتوردانشجویان را چرا کرده وارونه؟