گزیده خبر های 24 آذر ماه سال 1388

رسایی و کواکبیان مجلس را متشنج کردند

http://www.fararu.com/vdcfjedm.w6dvvagiiw.html

پاسدار ان و لات لمپن و طلبه های شاگرد آخوند انگلیسی و دزد مصباح یزدی که وکیل الدوله های بازار مکاره ی مجلس هشتم دکوری و کمدی و انتصابی شده اند که سخت از دولت نا مشروع و پاسداران کودتا گر دفاع و حمایت می کنند و گفتمان شان به سبک شلاق بر دستان باز جو وتیغ کشان لباس شخصی های دژخیم و چماقداران بسیجی می باشد که همچون لوطی جماران و پاسداران و پاسدار گماشته احمدی نژاد دشمن اسرایل و آمریکا و مدافع تاکتیکی حماس برای ا نجام بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاور میانه می باشند .اکنون چون از شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران دانشجویان و جوانان معترض در روز قدس که تبدیل به تظاهرات بزرگ ضد حکومتی شد. سخت گزیده و عصبی شده اند . لذا اکنون با عربده کشی کردن و تهدید نمودن یک رقیب خود در بازار مکاره این دخمه را بر هم زدند و به تشنج کشانیدند . یعنی ادامه ی تهدید کردن سران رقیب مغلوب و دانشجویان معترض را به بازار مکاره کشانیدند که بطور دربست خیلی وقت است که پیگیری مطالبات مردم را تعطیل و جنگ قدرت باندی و حذف رقیب را چنین جایگزین آن کرده اند.

رسايي خاطرنشان كرد: در بخش هاي مختلف اين نشريه،كه رئيس كميته آن را نوشته آمده است:«دغدغه اصلي مردم و دانشجويان ايران مسئله فلسطين نيست» حتي سوال هايي را به عنوان سوالات مردم مطرح كرده است. مانند اينكه:«چرا بايد از كساني دفاع كنيم كه خودشان سرزمين خود را به صهيونيست ها فروخته اند مگر نه اينكه ما شيعه ايم و دفاع از سني ها معنايي ندارد». رسايي گفت:اين مواضع ملت ايران نيست نشانه آن هم همين نمايندگان هستند يك طيف اقليت در جامعه چنين تفكراتي دارند كه اين ها آدم هايي شكست خورده و ورشكسته هستند. از آنها مي پرسم در اين نشريه نسبت به شعار نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران چرا هيچ موضعي گرفته نشده است. عضو فراكسيون انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: آقاي محتشمي پور چرا با دستي كه در راه فلسطين قطع شده سيلي به گوش فلسطيني ها مي زند رسايي خطاب به كواكبيان گفت:‌«صداي كلفتت را در راه دفاع از فلسطين بكار ببر». در اين هنگام تعدادي از نمايندگان مخالف كواكبيان با شعار مرگ بر اسرائيل حميد رسايي را تاييد كردند. برخي از نمايندگان نيز با جمع شدن به دور كواكبيان اعلام كردند مجلس جاي عربده كشي نيست. قاسم محمدي نماينده اردبيل به طعنه به كواكبيان گفت: آدم كش ها را عشق است كمي از اسراييل حمايت كن آقاي كواكبيان. همين اقدام باعث به تشنج كشيده شدن جو مجلس شد و برخي از نمايندگان به دنبال آرام كردن نمايندگان نهايتا صحن علني مجلس را ترك كردند

مرتضوي : مساله كهريزك نه به من ربطي دارد نه به زاكاني

چرا در شرایطی که کود تاگران و سناریو سازان مستقر در تلویزیون زیر نظر پاسدار ضر غامی با پخش آتش زدن تصویر خمینی شیاد فضا را آنگونه آلوده و مخدودش کرده اند که فرهاد تجری وکیل الدوله ی بازار مکاره ی مجلس هشتم کهوی نقش مهمی در تهیه گزارش و اطلاعات غلط دادن از جنایات بازداشتگاه کهر یزک داشته است و تازگی هم اعلام کرده که بازار مکاره طرح پیگیری ی علیه ی عنصر بد نام و قاتل و مفسد و قصاب مطبوعات سعید مرتضوی پیرامون باز داشتگاه کهریزک وجود ندارد. چرا اکنون این منفور و قاتل و شکنجه گر و بازجو خانم زهرتا کاظمی سعید مرتضوی وارد صحنه نشود وابرازافتخارحفظ سمت به دولت نامشروع دهم نکند وچنین فرصت طلبانه اینگونه ادعا نکند.؟

ايلنا:معاون دادستان كل كشور با تاكيد بر اينكه تاكنون از هيچ‌كس شكايتي نكرده است، در واكنش به سخنان زاكاني و اظهارات اخير وي گفت: مساله كهريزك نه ربطي به من دارد نه ربطي به آقاي زاكاني. به گزارش خبرنگار ايلنا سعيد مرتضوي كه به گفته خودش براي ديدار با چند نفر از نمايندگاني كه از همكاران قضايي وي بوده‌اند، به مجلس آمده بود در جمع خبرنگاران پارلماني اظهار داشت: در كميسيون خاصي حضور نيافتم فقط با برخي همكاران قضايي از جمله آقاي تجري ( عضو هییت تحقیق در باره جنایات کهریزک!) ديدار كردم. وي در پاسخ به سوال خبرنگاران كه از او مي‌پرسيدند كه آيا با زاكاني نيز ديداري داشته‌ايد يا نه اظهار داشت: بنده هيچ ديداري با ايشان نداشته‌ام و تاكنون نيز در پاسخ به اظهارات ايشان طبق ماده 23 قانون مطبوعات به ايشان جوابيه‌اي داده‌ام. مرتضوي بر اين اساس اظهار داشت: از اينكه كسي اعلام كند كه بنده به دليل خاصي عليه او شكايت نمي‌كنم صحت ندارد. معاون دادستان كل كشور در مواجهه با سوالات متعدد خبرنگاران درباره اظهارات اخير زاكاني كه گفته بود مرتضوي متهم اصلي پرونده كهريزك است اظهار داشت: من نمي‌خواهم درباره اظهارات ايشان چيزي بگويم اما اگر در يك مرجع قانوني از من سوالي شود به آن جواب مي‌دهم. وي با تاكيد بر اينكه مساله كهريزك هيچ ربطي به او ندارد ادامه داد: اين مساله به آقاي زاكاني هم ربطي ندارد اما ايشان يكسري حرف‌هاي شخصي دارند و آسمان و ريسمان مي‌بافند ولي بنده به مصلحت نمي‌دانم كه در مقام پاسخگويي به ايشان درآيم و مطالبي را بگويم كه در جامعه تنش ايجاد مي‌كند.مرتضوي كه در طول اين مصاحبه چندين‌بار اعلام كرد كه قصد مصاحبه ندارد، در پاسخ به سوالات متعددي كه به سمت جديد احتمالي وي در دولت اشاره داشت گفت: بنده در حال حاضر معاون دادستان كل كشور هستم و اگر هم به دولت بروم با حفظ سمت مي‌روم.

معاون مطبوعاتى وزارت ارشاد با دلقك خواندن روزنامه نگاران : اگر مقابل قانون بايستيد گردن شما را مي شكنيم

عربده کشی و تهدید کردن گردن شکستن لمپنی مدل مکتبی عضو نئو نازیسم هیتلری و مبتکر ومدافع دروغ بودن هلاکاست که مشاور فرهنگی وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید و خفقان و تفتیش عقاید دولت نا مشروع دهم می باشد که اکنون بدستور کودتاگران حاکم علیه ی مطبوعات و خبر نگاران باقی مانده رقیب مغلوب دوم خردادی ها موضع گیری کرده است .

دبير كنفرانس بين المللى هولوكاست و دبيركل بنياد جهانى هولوكاست است) در ديدار از روزنامه فرهيختگان، زماني كه با انتقاد گروهي از خبرنگاران اين روزنامه روبرو شد آنها را دلقك خطاب كرد و گفت اگر مقابل قانون بايستيد گردن شما را مي شكنيم.به گزارش خبرنگار جرس،وي در طول سخنراني خود براي تحريريه فرهيختگان، اعضاي اين روزنامه راغرب زده،قانون شكن و بي ادب خطاب كرد و مدعي شد كه آنها چيزي از نظام اسلامي نفهميده اند.روزنامه نگاران با اشاره به توقيف ده ها روزنامه اصلاح طلب طي چهار سال و نيم گذشته از رامين پرسيدند كه آيا مي داند پس از سركوب وسيع مطبوعات اكنون چه تعداد روزنامه اصلاح طلب در قيد حيات هستند؟.وي در پاسخ گفت:" من تعداد روزنامه ها را شمارش نمي كنم و اصولا آن روزنامه هايي كه شما اصلاح طلب مي دانيد را اصلاح طلب نمي دانم."او در ادامه خود را بزرگترين اصلاح طلب معرفي كرد و مدعي شد زماني كه محمد خاتمي در آلمان به فراگيري آموزه هاي غربي مي پرداخته نام وي در اين كشور به عنوان يك اصلاح طلب مطرح بوده است.رامين كه از حدود 2 ماه پيش به سمت معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد منصوب شده با بازديدهاي سرزده از روزنامه هاي اصلاح طلب و اظهارنظرهاي تحريك كننده موجي تازه اي از ناامني شغلي را ميان اعضاي معدود روزنامه هاي اصلاح طلب برانگيخته است.در دوران كوتاه مسووليت وي سه روزنامه توقيف شده اند و يك روزنامه نيز از انتشار بازمانده است

گزارش محرمانه دادستان کل به خبرگان : تجاوزها بیش از آن چیزی است که کروبی اعلام کرد

عجیب دروغ گوئی و عوامفریبی ودین فروشی و نا محرم بودن مردم و به خصوص بی اطلاع گذاشتن اعضای جان باختگان و عزاداران و زندانیان سیاسی ازعزیزان در رژیم تروریستی فاشیستی کودتائی و نامشروع و ضد مردمی نهادینه شده است؟!

شبکه جنبش راه سبز (جرس): غلامحسین محسنی اژه ای دادستان کل کشور، در جلسه غیرعلنی اخیر مجلس خبرگان رهبری گزارشی محرمانه در خصوص اظهارات مهدی کروبی و تجاوزهای صورت گرفته ارائه داد.به گزارش جرس، محسنی اژه ای در این گزارش با تایید اصل سخنان کروبی اعلام کرد که "موضوع تجاوز در زندان ها بیش از آن چیزی است که کروبی اعلام کرده است". دادستان کل کشور در عین حال ماموران و زندانبانان را از این امر تبرئه کرد و اظهار داشت: "در زندانها به طور طبیعی افراد پر خطر و شرور نگهداری می شود که گاه این افراد شرور به زندانی های جوان تر تجاوز می کنند."دادستان کل در حالی ماموران و زندانبان را از موضوع تجاوز به دستگیر شدگان حوادث پس از انتخابات تبرئه کرد که در روز 24 مرداد ماه پرویز سروری "رئیس کمیته ویژه مجلس برای پیگیری وضعیت بازداشت شدگان" از برخورد قضایی با 12 تن از پرسنل نیروی انتظامی مرتبط با حوادث بازداشتگاه کهریزک خبر داده بود.

دعوت به حضور در مراسم اعدامهای علنی و عمومی متهمان به محاربه در خوزستان

وقتی که دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران و وعده بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان نتوانسته به و عده های خود عمل کند دلیل ندارد که در استان جنگ زنده و مردم محروم خوزستان از اینگونه دعوت نامه های نظارت بر اعدام نگون بختان صادر نکند تا ماهیت دولت و حکومت نامشروع .و ضد مردمی کودتائی را اینگونه به نمایش گذارد.

خبرگزاری هرانا : به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خوزستان با صدور اطلاعیه و نصب بیلبورد های تبلیغی از مردم اهواز دعوت کرده است تا در اجرای مراسم اعدام این زندانیان شرکت نمایند.دادگستری خوزستان در اطلاعیه مذکور اشاره ای به نام و تعداد زندانیان اعدامی ننموده است ولی اتهام دسته اول که حکمشان روز گذشته در ساعت 8 صبح در اهواز اجرا شده است سرقت مسلحانه و اتهام دسته دوم که فردا صبح ساعت 8 در سه راه خرمشهر برگذار خواهد شد محاربه عنوان شده است .لازم به ذکر است محاربه اتهامیست که عموما به فعالین سیاسی که اقدام مسلحانه بر علیه حکومت جمهوری اسلامی انجام داده اند از سوی دستگاه قضایی اطلاق می شود

دكتر جليلي در ديدار خالد مشعل: با اقتدار راه امام را در حمايت از فلسطين دنبال خواهيم كرد
http://www.kayhannews.ir/880924/3.HTM#other303

همانگونه اشاره شد اینگونه سفر ها مرتبط به دفاع کردن از پروژهی هسته ای و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای و آمده سازی برای جنگ با اسرائیل می باشد . البته این مأموریت با پوشش حمایت تاکتیکی ازحماس می باشد که نوعی موضع گیری علیه ی فریاد و شعار های معترضان در روز قدس نیزمی باشد

دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان اعلام كرد با اقتدار راه امام خميني را در حمايت از فلسطين دنبال خواهيم كرد.
سرتيپ پاسدار رستم قاسمي در جمع خبرنگاران:
قرارگاه خاتم الانبياء با شركت هاي بزرگ بين المللي رقابت مي كند

http://www.kayhannews.ir/880924/14.HTM#other1406

طرح کودتای تقلباتی 22 خرداد پاسداران برای آماده سازی و هموار کردن حذف رقیب دوم خردادی ها و بسیجی و پاسدا ریزه کردن اموال دولتی و ملی همچون مصادره شرکت مخابرات است که اکنون نوبت مصادره کردن طرح های بزرگ نفتی و گازی می باشد.

قرارگاه خاتم:دولت اصراردارد پروژه‌ها را ما انجام دهیم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13387

قاسمی همچنین در خصوص حضور این قرارگاه در پروژه های عمرانی كشور گفت: قرارگاه خاتم الانبیا همچون دیگر شركتهای خصوصی در مناقصه ها شركت می كند به طوریكه 99 درصد پروژه های قرارگاه خاتم حضور در مناقصه بوده است حال ممكن است پروژه خاصی باشد كه دولت اصرار داشته باشد كه آن پروژه را قرار گاه بسازد كه به عنوان مثال می توان به فازهای 15 و 16 پارس جنوبی اشاره كرد.

حجت الاسلام والمسلمين محمديان با اشاره به رخدادهاي مراسم 16 آذر امسال:
امروز دانشگاه كانون دفاع از انقلاب و نظام است
http://www.kayhannews.ir/880924/14.HTM#other1407

وقتی که این آخوند نماینده ی لوطی جماران در دانشگاه ها با نماینده ی لوطی جماران دروغ نامه ی سر باز جو حسین شریعتمداری پیرامون 16 آذر گفتگو کرده باشد مشخص است که در راستای چه سناریوی پرداخته شده ی ضد دانشجوئی و تدارک دیده شده علیه رهبران مغلوب دوم خردادی ها می باشد؟

در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق انجام شد. تجمع كارگران كارخانجات مخابراتي راه دور ايران در مقابل استانداري فارس
سناریو سازی برای اشغال و مصادره ی 49% باقیمانده شرکت مخابرات از سوی پا سداران کودتا گر

شيراز-خبرنگاركيهان:كارگران معترض كارخانجات مخابراتي راه دور ايران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق چندماهه خود در مقابل استانداري فارس تجمع كردند.اين عده از كارگران در گفت وگو با خبرنگاركيهان در شيراز اعلام كردند كه 11 ماه است حقوق خود را دريافت نكرده و به همين دليل مشكلات فراوان اقتصادي و خانوادگي براي آنان بوجود آمده است.تجمع كنندگان از مسئولان كشوري و استاني خواستند نسبت به حل مشكل آنان اقدام كنند.

حكم 18 عامل حوادث دانشگاه صنعتي اصفهان صادر شد
http://www.kayhannews.ir/880924/15.htm#other1507

وقتی که دردانشگاه اصفهان این تعداد دانشجویان باز داشتی به مناسبت تظاهرات ضدحکومتی 16 آذر وجود دارد که در بیدادگاه نمایشی متهم و محکوم شده اند . به وضوح نشان از عمق تظاهرات دانشجوئی ووحشت از اعتراضات دانشجوئی از سوی کودتا گران پا سدار می دهد

اصفهان - خبرنگار كيهان:رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان از صدور حكم 18 عامل تخريب اموال عمومي اين دانشگاه توسط دستگاه قضايي خبر داد.

جهت اطلاع روزی نامه جمهوری حکومتی

مگر از دولت ساده زیست مدعی عاشق خدتگزاری به مردم ایران یک میلیاردلار را مفقود می کند و پاسخ به چگونگی هزینه شدن 330 میلیارد دلار درآمد نفت در 4 سال گذشته نمی دهد می توان تصوری غیر ازیک رقم 17 میلیار دلار اختلافاز تفریغ بودجه نداشت مشروط بر اینکه سازمان مدیریت ر نامه ریزی بودجه بندی را نیر بهمین دلیل اختلاف یا کش رفتن بودجه بدون نظارت منحل شد.

ز ديوان محاسبات كشور خبر مي رسد گزارشهاي اوليه از تفريغ بودجه سال 87 نشانگر حدود 17 ميليارد دلار اختلاف بين مبلغ حاصل از فروش ميعانات گاز گاز طبيعي مايعات گازي فرآورده هاي نفتي و ميزان واريز شده به خزانه است . به عبارت ديگر بنابر اين گزارش حدود 17 ميليارد دلار از ارز حاصل از صادرات موارد فوق به حساب خزانه واريز نشده است . اين اختلاف در سالهاي 85 و 86 نيز به ترتيب يك ميليارد دلار و 10 ميليارد دلار گزارش شده بود .

شايعه بستری شدن سردار رادن در بيمارستان مسيح دانشوری (توضيح و خبر تکميلی)
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8809231569

طرح پیوستن وی به سعید امامی و پاسدار علی کردان برای با خود بردن اطلاعات بازداشتگاه کهر یزک و عدم درز آن و پیشمرگه شدن برای در امن ما ندن پاسدار سردار احمدی مقدم فر مانده ی کل نیروی انتظامی مأموران سازان اطلاعات مواز ی پاسداران وابسته به کودتا گران البته خبر این شایع مدتی پیش هم مطرحشد

بنا به گزارش دريافتی، سردار احمد رضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی از دو هفته پيش در بخش ويژه بيمارستان مسيح دانشوری بستری شده است. وی در وضعيت کما بسر ميبرد . شايان ذکر است که رادان به همراه سعيد مرتضوی يکی از متهمان اصلی جنايات صورت گرفته در کهريزک ميباشد.خبر تگميلی : بعد از انتشار خبر فوق، خبری در سايت خبرگزاری قارس منتشر شد با اين عتوان : سردار رادان: مرزهاي هوايي كشور با پرنده‌هاي فوق سبك كنترل مي‌شوددر ادامه خبر آمده است که سردار احمدرضا رادان عصر امروز (23 آذر)در جمع خبرنگاران در بيرجند شرکت کرده است.خبرگزاری فارس 10 روز پيش نيز خبری از وی منتشر کرده بود که در ساير خبر گزاری ها منتشر نشد. در 3 هقته گذشته غير ار خبرگزاری فارس هيج خبرگزاری ديگر در مورد رادان خبری منتشر نکرده است.

شایعه کما رفتن سردار رادان بالاگرفت

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13394

این گزارش هم مکمل گزارش خبر قبلی می باشد

سایت خبرآنلاین نوشت : شایعه شده است سردار احمد رضا رادان به کما رفته است گفته می شود سردار رادان به کما رفته است . آن طور که شایعه شده وی از اواخر هفته گذشته به این مشکل دچار شده و هم اکنون تحت مراقبت پزشکی قرار دارد .

دفتر هاشمی رفسنجانی پاسخ داد

http://www.fararu.com/vdcbw0bf.rhb09piuur.html

دفتر مجمع مصلحت رفسنجانی مکار و بساز و بفروش مجبور به پاسخ دادن به آخوند حمید انصاری شده است که برای تبرئه کردن خودش که از سوی باندهای مافیائی – تبلیغاتی – مطبوعاتی وابسته به کودتا گران مورد تهدید و توهین واقع شده است یقه ی رفسنجانی را گرفته و مدعی شده است که وی جاده هموار کن پیوستن جوانان به مجاهدین قبل ازانقلاب بوده است .

در پي اظهارات اخير حجت الاسلام حميد روحاني در ارتباط با تاريخ انقلاب و شخص آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و انتشار آن در يكي از روزنامه‌ها،دفتر رئيس مجلس خبرگان جوابيه‌اي را منتشر كرد. متن اين جوابيه كه پيش از اين به روزنامه انتشار دهنده اين اظهارات ارسال شده بود و بنا به گفته دفتر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني روزنامه مذكور از انتشار جوابيه استنكاف ورزيد،به شرح ذيل است:
حجت‌الاسلام جناب آقاي سيدحميد روحاني سلام عليكم سخنراني با محوريت انتظار و پاسخ‌هاي دور از انتظار شما به پرسش‌هاي مثلا خودجوش، آن هم در زادگان معمار كبير انقلاب اسلامي و ذوق‌زدگي بعضي از خبرگزاري‌ها و روزنامه‌هاي ريز و درشت براي زدودن افكار مترقي و متعالي امام(ره) و هتاكان حرمت بيت و بازماندگان آن پير فرزانه، در جهت انعكاس كامل آن، اين نگراني را در ميان قاطبه دلسوزان انقلاب اسلامي و امام خميني(ره) موجب شده است كه هنوز 30 سال از پيروزي انقلاب اسلامي، نگذشته، منافع زودگذر باندي وقايع‌نگار بعضي از مسائل دوران نهضت اسلامي را –شايد علي‌رغم ميل باطني- مجبور به تلاش در تحريف بعضي وقايع نمايد.

انصراف هاشمی رفسنجانی از یک سخنرانی

مصلحت گرای مکار و بساز و بفروش از ترس واکنش ها عدم موضع گیری پیرامون شرایط کنونی ترجیح داده است جا خالی دهد و حضور برای سخنرانی نداشته باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از شرکت در اجلاس فصلی خانه احزاب انصراف داد.به گزارش خبرآنلاین آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از سخنرانان این همایش بوده است که اعلام انصراف نموده است.محمد هاشمی رئیس دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی درباره این خبر با اظهار بی اطلاعی از حضور وی در نشست فصلی خانه احزاب گفت: من تصور نمی کنم. نه! بنده خبر ندارم.

کوچک زاده: اشتباه کردم به خاتمي راي دادم

http://www.fararu.com/vdciryap.t1aqz2bcct.html

پاسدارچکمه پوش و وکیل الدوله ی بازار مکار مجلس هشتم کمدی و دکوری و انتصابی با شیوه ی دزد چو با چراغ آید گزیده تر برد کالا بطور تا کتیکی علیه ی خاتمی از موضع حامی وی در دوم خرداد بود اکنون با ابراز پشیمانی برای پس گرفتن رأی دروغین خوداز خاتمی وارد صحنه با سناریو سازی شده است

مهدي کوچک‌زاده با اشاره به اينکه در سال 76 به خاتمي راي داده است، اظهار داشت: در زمان انتخابات فردي به من گفت به آقاي خاتمي راي نده، ولي من گفتم طي بررسي‌هايي به اين نتيجه رسيدم که به خاتمي راي بدهم. بعد از اينکه خاتمي مصاحبه‌اي با سي‌ان ان کرد و آبراهام و لينکن را شهيد قلمداد کرد و پس از صحبت‌هاي ديگري که از او ديدم به اين نتيجه رسيدم که اشتباه کرده‌ام. مهدي کوچک‌زاده عصر امروز در جمع دانشجويان دانشکده حقوق دانشگاه تهران در تالار شيخ انصاري اين دانشکده گفت: من از حضور در اين جلسه احساس غرور کردم زيرا تمام جلسات دانشگاهي که شاهد آن هستيم تبديل به استاديوم مي‌شود و شبيه يک مکان فرهنگي نيست

انتقاد احمد توکلی از صدا و سیما

http://www.fararu.com/vdcjtaet.uqemvzsffu.html

گند سناریو سازی پاسدار ضر غامی آنگونه در آمده است که اکنون ااحمد توکلی به این سناریو سازی و پخش آن از تلویزیون پاسدار ضر غامی اعتراض و انتقاد کرد است که مطئناً اینگونه انتقاد کردن توکلی نمی تواند خوشآیند کودتاگران پاسدار با شد . البته برای راهفرار موسوی را نیز به قانون شکنی متهم کرده است.

نماینده مردم تهران با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، ضمن انتقاد به عملکرد صدا و سیما در حوادث پس از انتخابات گفت: اگر کسی وطن را دوست دارد باید به وحدت ملی در رفتار خود بیشترین نمره را بدهد و هر اعتراضی را از طریق قانون پیگیری نماید. بزرگترین ایرادی که میر حسین موسوی به احمدی نژاد در مناظره ها وارد می کرد این بود که احمدی نژاد قانون شکنی می کند اما خود او نیز به سرعت در معرض آزمایش قرار گرفت و به طور غیرقانونی رفتار کرد.


حدادعادل هنوز در لبنان است

اینگونه سفر هم منقلی لوطی جماران به لبنان مکمل سفر های زنجیره ای پاسدار ترکشی و موجی سعید جلیلی و وزیر آدم ربا منوچهر متکی و وزیر پاسدار تروریست وحیدی وزیر دفاع به سوریه و دیدار با بر خی از رهبران حزب الله لبنان و جهاد اسلامی و حماس می باشد که بستر وآماده سازی اینان برای اقدامات تروریستی در خاک اسرائیل در صورت احتمال تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای رژیم کودتائی و نامشروع حاکم بر ایران می باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس که جندی پیش به بیروت سفر کرده است همچنان در لبنان به سر می برد.به گزارش ایرنا دکتر غلامعلی حداد عادل رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و رئیس بنیاد دائرة المعارف اسلامی در ادامه سفر خود به لبنان ، دوشنبه شب با "نبیه بری" رئیس مجلس لبنان دیدار و گفت وگو کرد. در این دیدار که دکتر "مهدی مصطفوی" مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز حضور داشت ، دو طرف درباره اوضاع منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.