" مأموریت جدید شیخ محمد یزدی علیه ی کروبی و رفسنجانی و موسوی "

شیخ محمد یزدی که انتقاد کرده با شیخ اصلاحات نامیدن کروبی وی را جوک کرده اندکه حتی با حضور خودش در قم اگرحفاظت نیروهای امنیتی نبود شاگردان و طلبه و چماقداران آخوند انگلیسی و غارتگرمحمد یزدی مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد و پاسداران کودتاگر کارش را یک سره می کردند. وی در ستاد خودش شب 21 بهمن سال 57 در قم نوچه هایش برای دفاع از ستادش نارنجک دست ساز بیش از یک کیلو گرمی در دست خود داشتند که به رجوع کنند گان فخر می فروختندکه می بایست اینگونه مبارزه کرد. پس از انقلاب توانست پس از نماینده مجلس و جزو هیئت ر ئیسه مجلس شدن 10 سال هم ریاست انتصابی خود بر دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی عدالتی شود و آنگونه غار تگری برای خود و آقازاده ها با جنایت کرد و فساد را ترویج نمود که جانشین انتصابی وی آخوند عراقی شاهرودی اعتراف کرد کاخ مخروبه ای را از وی تحویل گرفته است گرچه جانشین وی این کاخ مخروبه را ویران ترش کرد و به رئیس انتصابی انگلیسی بعدی آخوند انگلیسی محمد صادق لاریجانی تحویل داده است و عضو شوری خبرگان دست نشانده شد .

از سوی دیگر قبل از پیشبرد طرح دوم کودتای علنی تقلباتی و حذف رقیب در 22 خرداد برنامه ریزان دست اندر کودتا و حامیان لوطی جماران جای امام جمعه موقت بودن وی در تهران را به آخوند احمد خاتمی دادند که شاگرد و مرید آخوند انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی داده شده که سر سپرده ی لوطی جماران است تا موی دماغ رفسنجانی برای خالی کردن زیر پایش شود. سپس ستاد کودتاگران شیخ محمدی یزدی را وارد مجمع خبرگان کردند تا که در کنار آخوند متحجر و دزد انگلیسی و قدرت پرست طالبانی مصباح یزدی قرار گیرد و رقیب و موی دماغ رفسنجانی غارتگر بساز و بفروش مکار شود . البته با جو سازی سناریوئی که 15 خرداد در قم موقع سخنرانی رفسنجانیشد که از سوی طلبه های مصباح یزدی برایش تدارک دیده شده بود . در دنباله نامه نگاری و قلم فرسائی های افشاگرو تحقیر کننده ی فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام سخنگوی دولت نهم علیه ی رفسنجانی و آقا زاده هایش تهیه و تنظیم شد . آنگاه طرح بستر سازی از عدم داوطلب شدن و ورود رفسنجانی به مجمع خبر گان پیگیری شد . در ادامه آخوند جنتی رقیب رفسنجانی شد که شکست خورد . در دنباله شیخ محمد یزدی با تبانی شیخ محمد مصباح یزدی و احمد خاتمی درمجمع خبرگان تلاش کردند تا که رفسنجانی رئیس مجمع خبرگان نشود .اما این طرح هم شکست خورد و باز یگران موفق نشدند .

از سوی دیگر افشا گری لیست 44 نفره ی مفسدان و غارتگران بیت المال که از سوی عباس پالیز دار در دانشگاه همدان در جمع بسیجیان اعلام شد که نام آقازاده دزد شیخ محمد یزدی بود که صحبت ازلاستیک دنا و چوب تاراج زدن بر چوب های جنگ های شمال شد که در جوابیه ی کروبی به این مسئله اشاره شده است . بنابراین شیخ محمد یزدی برای مسدود کردن پرونده ی گشوده شده و ایجاد حاشیه ی امنیتی خیلی بیش از گذشته به سوی لوطی جماران و شیخ محمد تقی مصباح یزدی و همکاری نزدیک با پاسداران کود تاگر و به ویژه خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فار س روی آورد تا که از این سنگر علیه ی رفسنجانی موضع گیری و افشا گری و تهدید کند . به خصوص پس از نامه ی سر گشاده نوشتن رفسنجانی مکار به لوطی جماران قبل از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی کودتای تقلباتی 22 خردادکه نوشت شیخ محمد یزدی همچون تازی در خدمت صیاد به سوی رفسنجانی کیش داده شد . از آن زمان تا کنون هر زمان که شرایط کودتا گران حاد شده است از شیخ محمد یزدی یا تازی در خدمت کودتا گری استفاده شده است . البته شیخ محمد یزدی بعنوان اعتراض به رفسنجانی در آخرین اجلاس خبرگان حضور نیافت . حتی شایع استعفای وی نیز مطرح شد . تا آنکه پس از جا انداختن موافقت با استعفای وی نشده است بر روی صندلی ویلچر ظاهر شد تا عادی سازی کند که بطور عمدی جا خالی نداده است که در اجلاس خبر نگاران حضور نداشته است و نشان داد که برای اجرای مأموریت وارد صحنه شده و همچنان آمادگی انجام وظیفه دارد .

در خاتمه اینکه اکنون که طشت رسوائی رژیم کودتاگران نامشروع وضد مردمی و فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه در ایران طنین انداز شده است و دو روز دیگر محرم شروع می شود و کانوس فریاد های اعتراضی مردم ناراضی عجیب موجب کا بوس وحشتاک کودتاگران حاکم شده است به ویژه اینکه 2 روز تاسوعا و عاشورا هم در پیش روی می باشد که نگرانی ازتکرار مشابه عاشورای سال 57 می باشد . بنابراین پاسداران کودتا گر تازی شیخ محمد یزدی را وارد میدان کرده اند تا بسوی رفسنجانی و کروبی و موسوی کیش داده شود وباتمسخر و تهدید کردن شان تشویق و ترغیب به پیاده شدن از مرکب شیطان و توبه کردن وتسلیم شدن و به سوی لوطی جماران آمدن و در مقابل کودتاگران زانو زدن دعوت کرده است تا شاید از این طریق بتوان فضای انفجاری جامعه قبل از فرا رسیدن محرم و تاسوعا و عاشورا کنترل شود.

هوشنگ – بهداد

25 آذر ماه سال 1388

خبر گزاری دروغ پرداز فارس وابسته به پاسداران کودتاگر

اظهارات روشنگرانه آيت‌الله يزدي درباره سران فتنه.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8809231211

خبرگزاري فارس: رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: با ولايت نزديك شويد، اگر بياييد رهبري استقبال مي‌كند، چند بار ايشان در صحبت‌هايشان از توبه كردن افراد صحبت كردند، رهبري در صحبت‌هاي خود حجت را تمام كردند.