دروغ نامه ی کیهان پنجشنبه 19 آذر ماه سال 1388

نقد و بررسی(يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " تعلل جايز نيست "

" با جایز ندانستن تعلل بر محاکمه کردن رهبران مغلوب، تهاجم و چماق کشی بسیجیان شعور مندانه و پر صلابت نامیده شده است "

تحلیل گری پاسدار طلبه ی یادداشت روز نویس که بطور طنز و جوک بیمزه ولی جالب و خنده دار است . زیرا همچون جوک های ستون گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان وارونه است . برای اینکه از چماقداران و عربده و قمه کشان مزدوران بسیجی تر مز بریدگان و دنده عقب کنده شان که بقول دانشجویان معترض دختران وحشی شده اند .اکنون از اینان عناصر شعور مند و پر صلابت یاد شده است که برای دریافت دستمزد خوب توانستند با تهاجم وحشیانه و چماق و گاز فلفل در روز دانشجوی 16 آذر و روز بعد از آن انجام وظیفه کنند و در برابر تظاهرات دانشجویان مخالف رژیم کودتاگران نامشروع ضد بشری در دانشگاه به ایستند و آرامش را بنا بر ادعای طلبه پاسدار قلم بر دست به دانشگاه بر گردانند که اکنون این قلم بر دست برای این صلابت و زیاد شعورشان کف بر دهان آورده و با پا بر زمین کوبیدن با دستان خود کف زده است و ترمز بریده و عنان از کف بداده علیه ی دانشجویان معترض ، اینگونه لغز خوانی وعربده کشی شعور مندانه ی مشابه ی بسیجیان چماقدار با تحسین و تمجید کردن برای شان هورا کشیده است :

"روز دانشجو و فرداي آن برخي از دانشگاهها، شاهد بروز ناآرامي هايي از سوي عناصر جريان مقابل نظام بودند كه البته با حضور شعورمند و پرصلابت دانشجويان انقلابي، بار ديگر آرامش به صحنه دانشگاهها بازگشت. از چند هفته قبل از 16آذر تمام بنگاههاي تبليغاتي جريان سبز در مطبوعات، سايت هاي خبري، وبلاگ ها و همينطور شبكه هاي ماهواره اي ضدانقلاب خارجه نشين، تلاش كردند تا آخرين تير تركش خود را به سوي نظام نشانه روند و سوار بر موج جواني و احساسي و روحيه نقاد دانشجويان، بار كج خود را به منزل مقصود برسانند"

طلبه پاسدار یادداشت روز نویس در دنباله طوطی صفتانه ادعای مضحک همکار قلم بر دست یادداشت روزنویس روز گذشته دروغ نامه ی کیهان را تکرار کرده است که ذوق زده وافسار پاره کرده ابراز خوشحالی نمود که در 16 آذر رژیم فاشیستی تروریستی کودتائی که قرار بود درچنین روزی سر نگون شود . هنوز سقوط نکرده است . اکنون وی نیز با الگو بر داری از همکار قلم زن خود صحنه ی 16 آذر دانشگاه ها از سوی دانشجویان را چنین وارونه ترسیم و گزارش کرده است :

آنها با تبليغات گسترده سعي كردند تا 16آذر را صحنه درگيري و آشوب كرده و قصد داشتند با انفجار بمب و انجام عمليات تروريستي و كشته شدن تعدادي از جوانان و مردم و انداختن تقصير آن بر گردن نظام، به زعم خود «خط خونخواهي» را زنده نگاه دارند تا از اين رهاورد ناجوانمردانه، بتوانند جسد در حال احتضار جنبش سبز را چند صباحي بيشتر زنده نشان دهند اما حضور كم تعداد و چندصد نفري دعوت شدگان بار ديگر ميرايي اين جريان را به وضوح نشان داد.ماهيت فتنه پس از انتخابات، واقعيتي تلخ اما در جاي خود مهم بود. تلخي و ناگواري اتفاقاتي از اين دست، بر كسي پوشيده نيست، اما اهميت وقايع پيش آمده در آن بود كه مردم- خصوصا خواص جامعه- در معرض آزموني سخت و البته تعيين كننده قرار گرفتند.

مسخره تر اینکه با خاک پاشیدن بر چشمان توده ها و توهین کردن به فهم و شعور مردم به خصوص معترضین نسل جوان و دانشجو که 6 ماه است توی خیابان ها و دانشگاه ها فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر می دهند که عمود و خیمه ی نظام است که اکنون خطاب به وی فریاد زده شده دیکتاتوربدونه بزودی سرگونه، اکنون نه قداست این عمودخیمه شکسته و بی اعتبار و ارزش شده است، بلکه دیگر همچون گذشته لولوی بودن سر خرمن لوطی جماران غیرقابل کار برد شده است . ولی با کمال وقاحت و پرروئی طلبله پاسدار مجیز و وارونه و هذیان گوی با آویزان شدن به این امامزاده ی کور کن به جای شفا دادن لوطی جماران مدعی درایت سکانداری رهبر فرزانه شده است . یعنی تیغ بر زیر پالانش گذاشته است . زیرا که نیاز برای چماق کشی و جفتک زدن وی علیه ی رقیب مغلوب می باشد تا که لوطی جماران تحریک بشود وعلیه ی رفسنجانی بعنوان خواص بتازد و این قلم بر دست هم بتواند این چنین سران رهبران رقیب مغلوب را متهم به و ابستگی به دشمن کند :

فضاي فتنه سبز، غبارآلود و ظلمت آفرين بود. بصيرت و درايت سكاندار انقلاب و رهبر فرزانه بود كه توانست كشتي نظام را به كرانه آرامش و امنيت برساند. رهبري انقلاب در وقايع اخير با تدبير، حكمت و قاطعيتي كه نشان دادند، توانستند حوادث را به گونه اي مديريت كنند كه به آرامش منتهي شود. مسلما زماني كه غبار فتنه بلند مي شود، كساني كه اهل بصيرت اند مي توانند ضمن درك صحيح از شرايط، دشمن شناسي و تشخيص دوست از دشمن به ابهام زدايي از جامعه كمك كرده و شرايط را به سمت امنيت و ثبات پيش ببرند. رهبري انقلاب در مناسبت هاي مختلف بحث «خواص» را پيش كشيده و از جنگ صفين و جناب عمار- به عنوان صحابه خاص اميرالمومنين(ع)- كه در جهت تنوير افكار سپاهيان حضرت علي(ع) تلاش بسيار كرد، مثال آوردند. به تعبير ايشان سكوت خواص هم كمك به فتنه بود.اما اكنون كه حدود 6 ماه از شروع فتنه مي گذرد، غبارها فرو نشسته و ابرهاي سياه ترديد كنار رفته است. مواضع سران فتنه در وقايع پيش آمده، بيانيه هايي كه پي درپي صادر مي شد و مي شود، جانبداري صريح و بدون شائبه دشمنان اسلام و انقلاب از آشوبگران و فتنه انگيزان و همنوايي رسانه هاي بيگانه و ضدانقلاب كه در دشمني با نظام از هيچ تلاشي دريغ نمي كنند، همه و همه دست سران فتنه را پيش مردم رو كرده است.امروز ديگر مراودات برخي از آقايان در پوشش مناسبات سياسي و يا فرهنگي و علمي با اشخاص و محافلي كه مبدع و طراح انقلابهاي رنگي در ديگر كشورها بودند و قصد آنان براي براندازي - و يا حداقل سست كردن پايه هاي- نظام اسلامي و حكومت ديني و همچنين همگرايي آمريكا و اسرائيل و برخي از قدرتهاي استعماري اروپا با سران فتنه، دم خروسي نيست كه بتوان آن را زير غبار فرو نشسته فتنه پنهان كرد. فتنه سبز رويارويي نامزد شكست خورده انتخابات با رئيس جمهور منتخب مردم را به تقابل دشمن با نظام و انقلاب كشاند. اگر روزهاي اول فتنه، داعيه تقلب و شعار «راي من كجاست»؟! بخشي از هواداران را به صحنه كشاند به مرور پرده ها كنار رفت، صورت مسئله تغيير كرد و شعار عليه اركان نظام و مباني انقلاب جاي آن را گرفت."

طلبه پاسدار برای اینکه خشم و کینه خودش را نسبت به پاتک زدن های پی در پی مردم در روز های تظاهرات ضد حکومتی قدس و 13 آبان که در روز دانشجوی 16 آذر بشکل تکامل و رشد یافته تری ظهور کردو بنمایش گذاشته شد . برای تلافی کردن رقیب مغلوب دوم خردادی ها را متهم و به همسوئی با آمریکا و اسرائیل رودر روی نظام ایستادن محکوم کرده است و پس از اینچنین مقدمه و سناریوسازی کردن در پایا ن یادداشت روز خود اینگونه تأکید کرده است که سران فتنه می بایست دستگیر و محاکمه شوند:

شعار «مرگ بر اسرائيل» در روز قدس تغيير مي كند، شعار بنيادين «مرگ بر آمريكا» در روز جهاني مبارزه با استكبار (13 آبان) عوض مي شود و مشي جنبش دانشجويي در 16 آذر عليه استكبار و كانونهاي قدرت، تغيير ماهيت مي دهد.آيا اين نشانه ها براي آنكه ثابت كند نقطه مقابل اين جريان ، اصل و ريشه نظام و انقلاب است، كافي نيست؟مردم ديگر مسامحه و تعلل در برابر آنان را جايز نمي دانند و معتقدند بايستي نظام از حق خود و آحاد جامعه در برابر آنان دفاع كرده و فتنه گران را پاي ميز محاكمه و دستگاه عدالت بكشاند"

در خاتمه اینکه براساس بیش از 12 سال تجربه پیگری مداوم نقد وبررسی یادداشت روز های دروغ نامه ی کیهان ثابت شده است که قلم زنان این ستون یادداشت روز این دروغ نامه اکنون در ست بر عکس دو دوره ی 4 ساله ی ریاست جمهوری خاتمی و مدعی اصلاح طلبان قلم فرسائی می کنند . زیرا که آن موقع هروز از موضع دفاع از حق و حقوق پایمال شده ی محرومان و رشد تورم و گرانی قلم فرسائی می کردند و تحلیل سیاسی انتقادی تیز از شکاف طبقاتی و بی خیال شدن مطالبات مردم و نا دیده گرفتن توسعه ی اقتصادی و تأکید توسعه ی سیاسی ازسوی دولت خاتمی می شد ند و اعتراض شدید به اختصاص دادن بودجه به سازمان و احزاب و تشکیلات وابسته به دولت و مطبوعات دوم خردادی ها می شدند و قرار داد های نفتی و گازی و اقتصادی دولت و به خصوص شرکت پارس جنوب را محکوم می کردند. به ویژه بهزاد نبوی متهم به دزدی از این شرکت پارس جنوب می شد . همچنین مصوبه های مجلس ششم بطور سیتماتیک مورد انتقاد واقع می شد . همینطور روزنامه نگاران دوم خردادی و فعالان سیاسی و دانشجوئی وابسته به دوم خردادی بشدت بر زیرتیغ انتقاد و پرسشگری ازموضع بازجوئی برده می شد و لی درمقابل و از مدعیان اصول گرایان دفاع می شد و تأکی دمی شد که اینان از اقشار محرومان و مستضعفان حمایت می کنند . زیرا که اینان عاشقان خدمتگزاری به مردم ایران و مخالف شیفتگی قدرت همچون رقیب مدعی اصلاح طلبان می باشند و با نوشتاریادداشت های روز خود هر روز مانور تبلیغاتی داده می شد . البته اینگونه شیوه ی قلم زنی در یادداشت روز بموازات توطئه هر 9 روز یک بحران علیه ی دولت اصلاح طلب خاتمی همآهنگ وبه پیش به برده می شد تا اینکه شرایط کودتای خاموش و خزنده علیه ی رقیب دوم خردادی ها در نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهووری دوره ی نهم 4 تیز ماه با حذف کردن رفسنجانی پاسدار گماشته احمدی نژادرئیس جمهور شد . از آن تاریخ تا حال بطور دربست قلم زنان یادداشت روز نویس دروغ نامه کیهان بطور معجزه آسا پرداختن به پیگیری مطالبات مردم را فراموش کرده اند. اما قلم خود را نسبت به قبل بسیار تیز و تند تر علیه ی رقیب مغلوب واز قدرت کنار گذاشته و جاروب شده بکار گرفته اند . آنگونه که گویا نه مدعیان اصول گرایان حاکم اند بلکه این رقیب مدعی اصلاح طلبان است که بر مسند قدرت می باشند که چون مسئول شرایط کنونی می باشند که می بایست با اتهام و توهین و متهم به خیانت و جاسوس دشمن و بیگانه شدن پاسخگو هم باشند . یعنی در ست وارونه ی مخالف شیفته ی قدرت و عاشق خدمتگزاری مردم ایران به خصوص محرومان وتهی دستان که ادعا می کردند اکنون بیش از 4 سال است که هرروز بیشتر در عمل اثبات می شود که وارونه ی ادعاهای مطرح و قول داده شده است . زیرا که هدف عوامفریبی کردن و صورت مسئله پاک کردن و آدرس غلط دادن ها و منحرف کردن اذهان عمومی در راستای جنگ قدرت بر ای حذف رقیب و قبضه ی قدرت و انحصاری کردنش در بستر انبا شت هرچه بیشتر ثروت باد آورده بوده است . بهمین دلیل طلبه پاسداریادداشت روز در پایان یادداشت روز خود به نمایندگی از سوی مردم تأکید کرده است که سران رقیب مغلوب به اتهام فتنه انگیزی و بر پائی آشوب می بایست دستگیر و محاکمه شوند.

هوشنگ – بهداد

دروغ نامه ی کیهان پنجشنبه 19 آذر ماه سال 1388

تعلل جايز نيست (يادداشت روز)

http://www.kayhannews.ir/880919/2.HTM#other200