گزیده خبرهای 23 و 22 آذر ماه سال 1388

لاريجاني در ديدار رئيس مجلس جنبش قانون اساسي عراق : ثبات و آرامش در عراق بسيار حائز اهميت است

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880923/index.html

بدون هیچگونه شک فشار وتوطئه جا به جائی برروی مجاهدین اشرف از سوی کودتا گران حاکم بر ایران و مهره های بد نام انگلیسی رئیس بازاار مکاره ی مجلس کمدی دکوی و انتصابی هشتم همچون پاسدار علی لاریجانی طراحی و پیگیری می شود.بدلیل اینکه عجیب وحشت از شکست انتخابات پارلمان عراق سراسر وجود کودتاگران حاکم را گرفته است.

رئيس حزب جنبش قانون اساسي عراق و هيات همراه ديروز با دكتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت وگو كرد.

وزير دفاع : محصولات جديد موشكي ايران به زودي تست مي شوند

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880923/index.html

اینهم یک شیوه ی تبلیغاتی لورفته و قدرت نمائی کاذب است که هر زمان رژیم کودتائی نامشروع و ضد بشری زیر بحران ها فشار های درونی و بیرونی قرار می گیرد و احساس خطر تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای می کند یا بحث مذاکرات هسته ای در پیش روی می باشد . از موضع ترسو فرار به جلو دست به اینگونه مانور های تبلیغاتی زده می شود.

متكي در واكنش به اظهارات مقامات آمريكا و انگليس : حربه زنگ زده تهديد و تحريم در برابر ملت ايران كارايي ندارد

اینگونه ژست تو خالی گرفتن در ست مرتبط با تیتر خبری فوق می باشد که ازسوی وزیر آدمربای امورخارجه منوچهرمتکی مطرح شده است .

رئيس مجمع روحانيون مجلس : اهانت به امام (ره ) را منتسب به موسوي و دانشجويان نمي دانم

اینگونه موضع گیری کردن پاسخ دادن از درون مدعیان اصول گرایان حاکم به باند مافیائی کودتاگر و حامیان و ملبلغان سناریووپرونده ساز شان همچون آخوند احمد خاتمی و شجونی و اعلم ا لهدا امام جمعه ی مشهد ووزیر بد نام اطلاعات و مطبوعات و خبر گزاری های وابسته به کود تاگران می باشد.

اين اقدام انجام شده را منتسب به مير حسين موسوي و حتي دانشجويان نمي دانم زيرا متاسفانه فضا را به گونه اي ساخته ايم كه به جسارت ها ميدان داده ايم و بعد مي گوييم چرا اينگونه شد. حجت الاسلام محمد تقي رهبر در حاشيه جلسه علني روز يكشنبه مجلس در جمع خبرنگاران پارلماني در پاسخ به اين سئوال كه نظر شما در خصوص انعكاس هتك حرمت به ساحت مقدس امام راحل (ره ) در صدا وسيما با وجود انتقاد برخي از چهره ها چيست اظهار داشت : معتقدم صدا و سيما كار بدي نكرده بلكه كار بد را آنها كردند كه اين عمل زشت را انجام دادند.

بررسي اوضاع كشور در نشست مشترك سران سه قوه

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880923/index.html

شست دو اوی کمدی انگلیسی و پاسدار گماشته ی احمدی نژاد بیشتر از این دو کمدی و دلقک تر

نشست مشترك سران قواي مجريه قضائيه و مقننه ظهر ديروز رئيس جمهور برگزار شد. به گزارش واحد مركزي خبر رئيس جمهور رئيس قوه قضائيه و رئيس مجلس شوراي اسلامي آخرين اوضاع كشور در عرصه هاي گوناگون را نيز مورد بررسي قرار دادند.

منطقي : ايران خودرو را به « سپاه » بدهيد

پس از اشغال و مصادره کردن مخابرات از سوی پاسداران کودتاگر اکنون نوبت مصادره ی دو کار خانه ی خود رو سازی دیگر رسیده است

در حالي كه سازمان خصوصي سازي وعده واگذاري سهام ايران خودرو و سايپا را تا آخر امسال داده است بحث بر سر نحوه واگذاري و خريدار اين دو كارخانه خودرو سازي بالا گرفته است . به گزارش عصر ايران منوچهر منطقي مدير عامل پيشين ايران خودرو در حالي كه واگذاري شركتهاي خودرو سازي را به قطعه سازان اشتباه دانست اظهار داشت : سهام خودروسازان بايد به گروهي برسد كه توانايي مالي و مديريتي لازم را براي اداره اين صنعت داشته باشد. به نوشته دنياي اقتصاد وي با بيان اينكه بنياد تعاون سپاه امكانات لازم را در اين زمينه دارد تاكيد كرد : در صورت واگذاري سهام خودروسازان به اين بنياد و البته در قالب تشكيل كنسرسيومي شبه دولتي مي توان به آينده اين صنعت اميدوار بود. منوچهر منطقي درحالي از واگذاري شركتهاي بزرگ خودرو سازي به شبه دولتي ها حمايت مي كند كه تازگي به سمت مديرعامل سازمان صنايع هوايي نيروهاي مسلح منصوب شده است .

موسوی : نیروهای غیر دانشگاهی را با چوب و چماق وارد دانشگاه می کنند/ ملت انتظار دارد فضای امنیتی برچیده شود

آنگونه گند بسیج کردن ارذل و اوباش وچماقداران و لباس شخصی های دژخیم و عوامل آمران و عاملان قتل های زنجیره ای و پاسداران و بسیجیان کودتاگر بعوان دانشجو در آمده است که در روز 16 آذر و پس از آنکه اینان را بسیج وارد محیط و فضای دانشگاه ها برای قدرت نمائی و ضرب و شتم و ایجاد نا امنی و دلهره کرده اند که موجب اعتراض و افشاگری موسوی شده است .وی با اشاره به حوادث روز دانشجو اظهار داشت: نیروهای غیر دانشگاهی را با چوب و چماق وارد دانشگاه می کنند و در رسانه خودشان آنها را دانشجو می نامند و بعد می گویند دانشجویان به هم گاز اشکاور پرتاب کردند! معنای این کار جز فریب مردم چیزی نیست. گاز اشکاور در دست دانشجو چه می کند؟ دانشجویان ما حتی کارد میوه هم در جیب خود نمی گذارند تا مبادا کسی متهمشان کند. حداقل صداقت داشته باشند و بگویند برای مهار و کنترل اعتراضات از بیرون نیرو وارد کردیم. این صداقت را مردم بیشتر می پسندند.میرحسین موسوی ادامه داد: ملت انتظار دارد فضای امنیتی برچیده شود، زیرا در فضای امنیتی حرکت ها زیرزمینی می شود، رادیکالیزم رشد می کند و امکان رشد و پیشرفت سلب می شود.

لاریجانی: افشا کردن مسائلی که به کشور لطمه می زند خیانت است

به نظر می رسد که پاسدار انگلیس بد جوری از شرایط کنونی ترسیده و زرد کرده است واحساس خطر می کند که پس از اینکه همه آ چیز نگونه فاش شده است که معترضان خشم و کینه ی خودشان را فقط با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای نشان می دهند که این پاسدار انگلیسی از وحشت آگاه شدن مردم از کثافت کاری و غارتگری و جنایت ها و خیانت های پنهان پشت پرده دچار وحشت شده و از موضع فرا فکنی افشا و روشنگری را بمنزله ی خیانت می داند

به گزارش مهر، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از 200 دانشجوی نخبه و برگزیده فرزندان خانواده کمیته امداد امام خمینی سخن می گفت، با اشاره به اینکه فضایی که توسط یک عالم در جامعه به وجود می آید باید باعث آراستگی شود اظهار داشت: مستتر ماندن بعضی موضوعات بهتر ازعیان شدن آن است چرا که همه چیز نباید عیان باشد . اگر همه موضوعات عیان باشد به شخصیت جامعه و افراد لطمه وارد می شود. رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افشا کردن موضوعاتی که باعث رشد کشور می شودخوب است، گفت: مطرح و افشا کردن بعضی مسائلی که باعث لطمه به کشور می شود خیانت است و مسلک اهل بیت نیست.

دادستان تهران : يكي از متهمين "اهانت" کننده به عکس خمينی دستگير شد

تدارک تکرار سناریوی نمایشی تلویزیونی 3 دختر متهم به ربون و مثله و کشته شدن 3 رهبر مسیحی که اکنون بشکل دیگر از سوی داد ستان دست نشانده ی تهران و عوامل کودتا در شرف تکوین می باشد .

دادستان تهران از دستگيري يكي از متهمين اهانت به عکس خمينی خبر داد. به گزارش ایلنا عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه مراسم معارفه عباس ذاقلی به عنوان سرپرست دادسرای ناحیه 22 ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی برسخنان اخير رییس قوه قضاییه كه اعلام کرده بود دادستانی پرونده‌ای در مورد "اهانت " به خمينی تشکیل شده ،تاکنون چه اقداماتی صورت گرفته است، اظهار داشت: پس از اینکه این اهانت انجام شد مردم (!) واکنش نشان دادند و از دستگاه قضایی انتظار برخورد با عاملین را داشتند و ما نیز از مامورین این پرونده‌ها خواستیم که تمام کسانی که دراین حوزه‌ها بودند، شناسایی شوند.

مسئولیت جدید قاضی مرتضوی مشخص شد

مشخص است که همکار پاسداران جنایتکار و یکی از هموار کنندگان کودتای تقلباتی پاسداران در 12 سال گذشته و متهم جنایات بازداشتگاه کهریزک برای حفظو حاشیه ی امنیتی می بایست در پستی انجام وظیفه کند تا همچنان در خدمت باند های مافیائی مواد مخدر و مشروبات الکلی و کالاهای قاچاق وابسته به پاسداران و انحصاری کردنش باشد.

جهان: رایزنی هایی برای مسئولیت جدید سعید مرتضوی در دولت در حال شکل گیری است.بنابراین گزارش گفته می شود انتخاب سعید مرتضوی به عنوان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز محتمل است و وی بزودی به این سمت منصوب خواهد شد.پیش از این برخی رسانه ها با اشاره به ارتباط نزدیک سعید مرتضوی با معاون اول و مسئول دفتر رئیس جمهور از احتمال انتصاب مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و بازرس ویژه رئیس جمهور خبر داده بودند که این اخبار تائید نشد.

حسینیان در مرقد امام: هاشمی، موسوی و خاتمی کوچک تر از آنند که با آنها مبارزه کنیم

http://www.fararu.com/vdcjamet.uqemozsffu.html

وقتیکه این مپن و لات و آدمکش اطلاعاتی ووکیل مدافع و یار و همکارسعید امامی اینگونه گفتمان شعبان بی مخی و چاله میدانی حسین الله کرمی اموش شده دارد.مشخص است که مخاطبان وی کیستند و چرا با توهین کرد به نام دانشجو مخاطبان چماقدار و لباسش شخصی های دژخیم سابقه دار در قتل های زنجیره ای را دانشجو نامیده است؟

روح الله حسینیان شب گذشته در مرقد مطهر امام خمینی(ره) به سران اصلاحات حمله کرد و گفت: در موقعيتي كه ما قرار گرفته‌ايم دعوايمان با افرادي مانند موسوي نيست. او كوچكتر از آن است كه نظام ما بخواهد با او مقابله كند. خاتمي هم ضعيف‌تر و كوچك‌تر از آن است كه حزب‌الله و دانشجويان دختر و پسر بخواهند در مقابل او بايستند كه هنوز هم چشمش به دست غرب است. هاشمي كوچك‌تر از آن است كه با او مبارزه كنيم.روح‌الله حسينيان گفت: من به نمايندگي از نمايندگان مجلس امروز براي حمايت از شما دانشجويان در اين مراسم حاضر شده‌ام.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه: علیرضا بهشتی ستاد قاچاق آدم تشکیل داده است

http://www.fararu.com/vdchm-nx.23n-6dftt2.html

این آخوند جانی مجتبی ذوالنور هم درست کپی آخوند بد نام اطلاعاتی قبلی می باشد . زیرا که شرایط حساس و خطری شده است بنابراین کودتا گران می بایست همه ی مهره های بد نام و منفور خودشان را بسیج وعلیه ی رقیب مغلوب وارد صحنه کنند.

خانه عضو شوراي شهر تهران تخريب شد

http://www.fararu.com/vdciqqap.t1aqv2bcct.html

اینهم سهم وزیر ارشاد دوران خاتمی که جانشین عطاءالله مهارلانی شده بود که اکنون چون عضو شورا شهر تهران است به پاسخ دماتش اینگونه لوح تقدیر و هدیه به وی داده شده است

گودبرداري غيراصولي سال ها است باعث آسيب ديدن منازل شهروندان مي شود و شهرداري تهران که وظيفه نظارت بر روند ساخت و ساز را عهده دار است نسبت به اين موضوع بي توجه است و حتي تذکرهاي عضو شوراي شهر در مورد منزل شخصي اش هم نتوانست حساسيت شهرداري را برانگيزد.شهرداري تهران چندي پيش اجازه تخريب يک بناي تاريخي را به يک سازمان نظامي که در کنار منزل مسجدجامعي بود صادر کرد

مسئولان‌حاضرنددخترخود‌رابه‌عقدموقت‌درآورند؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13376

گویااین بازرس نمی داند که حاکمان معتاد به فلسفه ای که دیگی که بر سر بار است اگر برای اینان نجوشد در آن بهتر است که کله ی سگ بجوشد و بیش از 30 سال است که شعار و رهنمودشان مرگ برای همسایه می باشدکهاینگونه از مسئولان پرسش کرده است.

بازرس مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشكی با زیر سوال بردن ازدواج موقت در كشور و ابراز نگرانی از این مساله گفت: بر اساس چه استدلالی در كشور اسلامی صحبت از ازدواج مو قت در میان دختران دبیرستانی به میان می‌آورند؟آیا قصد دارند به این شیوه جامعه و هنجارهایش را بر هم زنند؟ مسئولانی كه صحبت از چنین مسائلی در كشور می‌كنند حاضرند دختر خودشان را به عقد موقت درآورند؟

خودکشی خانوادگی به دلیل فقر شدید

اینهم یک نمونه دیگر از پیآمدهای خمینی شیاد و جانشین و پیروانش که قول حکومت مستضفان و پا بر هنگان را داده بودند که در شرایطی که 330میلیارد دلار در آمد نفت در 4 سال گذشته معلوم نیست که کجا رفته و چه شده است . اما سهم عدالت دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران این چنین داده شده است.

سه نفر از اعضای یک خانواده آذری در شهر «شماخی» جمهوری آذربایجان خودکشی کردند. ایسنا نوشت:این حادثه به دلیل فقر شدید و گرسنگی مداوم این خانواده روی داد. این اتفاق موجی از خشم و ناراحتی را در میان مردم شهر «شماخی» بوجود آورده که از شهرهای محروم جمهوری آذربایجان به شمار می‌رود.عبدالله جعفراف از اهالی این منطقه در گفت‌وگو با روزنامه خبر باکو گفت: از اهالی می‌خواهیم که برای دریافت کمک‌های انسان دوستانه به دفتر نمایندگی کمیته امداد امام خمینی (ره) ایران مراجعه کنند

با مزاحمت جنسی مردان صاحب مقام چه باید کرد؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13371

این سئوالبی جواب بخشی ازپاسخ مروان صیغه گری و از دواج موقت ت تبلیغ فاحشه گری با کلاه شرعی برای هموار کردن عیش و نوش شکم پرستان مفت خور و شهوت پستان حاکم و آخوندهای حکومتی حوزوی چنین است که هیچگاه پاسخگو نمی باشند. زیرا که همچون مأمورامنیتی - اطلاعاتی متأهل اهل شمال که رئیس زندان سنندج شده است که وی ن را موقع تجاوز با زن همکارش در زندان سربند گرفته و فاش نموده اند

مدیران، استادان، پزشکان، روان‌شناسان، وکیلان و همه دارندگان مقام و موقعیت را نمی‌توان با تذکرهای اخلاقی و بدون پشتوانه قانونی، از نادرستی و خیانت و مزاحمت های جنسی برای زنان بازداشت و باید راه کارهای قانونی این مساله تدوین شود.دکتر گلزاری، روان شناس و استاد دانشگاه با اشاره به این مطلب در وبلاگ مهمان خود آورده است:" کژکاری‌های روبه افزایش مردان به ظاهر توانمندی که از موقعیت اجتماعی خود برای به کار گرفتن زنان سواستفاده می کنند، رنج آور است."

رابطه ی نامشروع رئیس حفاظت زندان سنندج فاش شد
به این موضوع اشاره شد که داستانش چیست؟

zananeazarmehr.blogsky : رئیس حفاظت زندان مرکزی سنندج, مسعود مهربان در حال رابطه ی نامشروع با یکی از کارمندان زندان, بازداشت شد. نامبرده صبح ديروز، شنبه، درحالی که به بهانه ی پیگیری مسائل زندان نزد یکی از کارمندان زن رفته بود, در حالت بسیار بدی و در حال ایجاد رابطه ی نامشروع با آن کارمند بازداشت شد.مسعود مهربان 36 ساله و اهل شمال کشور و متاهل و دارای فرزند میباشد که به علت خوش خدمتی در اطلاعات, در سمت ریاست حفاظت زندان مرکزی سنندج مشغول به کار است, در واقع رابط اطلاعات و زندان سنندج است و اطلاعات جمع آوری شده توسط مخبران داخل بندهای این زندان را به اطلاعات گزارش میدهد.تاکنون هیچ اطلاعی از محل نگهداری و سرنوشت وی در دست نیست.

با سران فتنه همانند خوارج رفتار خواهیم کرد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13369

این ادعای مستقل کردن دانشجویان در قم خیلی مسخره می باشد . زیرا که با لهجه سر بازجو حسین شریعتمداری و آخوند احمد خاتمی و اراذل و اوباش گرد آوری و گسیل شده به دانشگاه در 16 آذر تهدید کرده اند .

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم در بیانیه اعتراض امیز خود نسبت به هتک حرمت ساحت امام خمینی (ره ) به سران فتنه هشدار داده است: با شما همانند خوارج رفتار خواهیم کرد.

امام جمعه شیراز خواستار اعدام توهین کنندگان به امام شد

http://www.fararu.com/vdcipqap.t1aqz2bcct.html

خوباگرچنانچه این آخوند متحجروغارتگرتقاضای اعدام برایمعترضان ناراضی نکند . چگونهماهیت جنایتکرانه ی حکومتنا مشذروع و ضد بشری کودتائی راثابت کند؟ همینطور چگونه به تواد غارتگری و جنایت خود ادامه دهد و دارای امنیت باشد؟

فرارو - امام جمعه شیراز ، جسارت کنندگان به حضرت امام خمینی(ره) را مرتد دانست و خواستار اجرای حکم اعدام علیه آنان شد.به گزارش خبرنگار فرارو ، حجت الاسلام ایمانی ، امام جمعه شیراز، که شنبه شب در برنامه گفت و گوی بعد از خبر ساعت بیست و دو سخن می گفت ، فرد یا افرادی را که تصویر امام راحل را در دانشگاه ، پاره کرده اند ، مرتد دانست و از مقامات قضایی خواست حکم مرتد را علیه آنان جاری کنند.

کیهان : موسوی و دم خروس

http://www.fararu.com/vdceen8x.jh8pfi9bbj.html

ناکس سر بازجو حسین شریعتمداری نه خودش 30 سل است خروس دزدی می کند ک هاز زیر عبا و کت و جل وی بیرون زده است ، بلکه زمین خواری می باشد که یک قلم 200 هکتار زمین های مرغوب ورامین را بعنوان مؤسسه ی فرهنگی دروغ نامه ی کیهان بالا کشیده است . اما اکنون با قسم حضرت عباس دروغ خورددن دم خروس رقیب را گرفته است که چرا خروس را به وی نداده است تا که به تخم گذاشتن وادارش کند و نیمروبخورد

.حضور ده نمکی در تحصن 3 روزه دانشجويان

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13309

بیخود نیست که گفته می شود اصل بدنیکو نگردد چونکه بنیادش بداست . تربیت نا اهل راچون گردگان بر گنبد است . باید رئیس چماقداران سابق که کارگردانسینما شده است با اجرای یک چشمه ی هنری چماقداری ثابت کند زمین گرد است . اگروی حضور نداشته باشدباید که جایش را پاسدار سرباز جو حسین شریعتمداری پر کندکه فرصتاینکارا ندارد چونکه خودشبرنامه ریزش می باشد .

دانشجويان دانشگاه تهران در واكنش به اهانت حاميان موسوي به ساحت امام (ره) تحصن سه روزه خود را در مسجد دانشگاه تهران آغاز كردند.به گزارش فارس: دانشجويان دانشگاه تهران از ساعت 11 امروز در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس امام خميني (ره) كه توسط عده اي از حاميان موسوي در روز 16 آذر در دانشگاه تهران انجام شد، تحصن خود در مسجد دانشگاه تهران را آغاز كردند.در اين تحصن كه 3 روز به طول خواهد انجاميد، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و چهرهاي سياسي در جمع دانشجويان حضور يافته و به سخنراني خواهند پرداخت كه از جمله آنان مي‌توان به عليرضا زاكاني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، مهدي كوچك زاده، غريب رضا، خوش چهره، اكبري جدي، كچوئيان، علاء الدين بروجردي، تركش‌دوز، مسعود ده‌نمكي، حجت‌الاسلام پناهيان، سهيل كريمي، فرهمند و سرلشكر رحيم صفوي اشاره كرد.

عکس/ یک نماینده درحال مطالعه مدل لباس!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13304

مگر این بیچاره زن دکوری بازار مکاره ی مجلس کمدی و دکوری و انتصابی دل ندارد که نمی تواند در مجلس به جای رسیدگی و پیگیری مطالبات مردم فراموش شده مله ی مد لباس زانه نگاه نکند؟

شایعه سازی با چه هدفی ؟ ساعت های پر اضطراب برای حامیان موسوی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=13277

اواخر شب گذشته به ناگاه ده ها خبر از سایت های مختلف منتشر شد که امکان دارد ظرف ساعات آینده میرحسین موسوی بازداشت شود .

دستورالعمل ایرنا برای عنوان هاشمی رفسنجانی

بالاخره محمد جعفر بهداد و عبدالرضا داوری تربیت یافتگان دروغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شر یعتمداری می بایست که ثابت کنند که در ئوطئه وسناریو و دسیسه سازی چیزی از استد خود در خبرگزاری دولتی ایرنا ندارند وباید در مقابل افزودن پسوند عظمابه دشمن رفسنجانی آخوند انگلیسی مصباح یزدی وی را نیز حجت الاسلام بنامند و ریاست مجمع خبرگانش را نیز حذف کنند چون هدف و جنگ اصلی همین حذف ریاست خبر گانی رفسنجانی بسازو بفروش و مکار می باشد

معاون خبری ایرنا (سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی) طی دستورالعملی از گروه های خبری این سازمان دولتی خواسته است که برای هاشمی رفسنجانی فقط از پیشوند " حجت الاسلام" استفاده کنند و وی را "رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام" معرفی نمایند.به گزارش فرارو ، متن دستورالعمل معاون خبری ایرنا به شرح زیر است: دستورالعمل : وحدت رویه در مورد عناوین هاشمی رفسنجانی قابل توجه همکاران محترم از آنجا که در تولید و انتشار اخبار مربوط به هاشمی رفسنجانی ، وحدت رویه‌ای در مورد عناوین ایشان به چشم نمی‌خورد ، از این تاریخ منحصرا استفاده از عنوان دینی "حجت الاسلام" و عنوان کاری "رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام" به عنوان پیشوند نام و مسئولیت هاشمی رفسنجانی درتولید و انتشار اخبار و گزارشهای خبری مجاز اعلام می‌شود. عبدالرضا داوری معاون خبری

پاسخ صدا و سيما به نامه انصاري اگر موضع گرفته بوديد كار به اينجا نمي كشيد
http://www.kayhannews.ir/880922/3.HTM#other302

اینهم یک نمونه از نامه نگاری های یکی از همکاران سر بازجو حسین شریعتمداری که معاون پاسدارضر غامی در صداو سیما باشد که پیرامون تبرئه کردن سناریو سازی پاسدارضر غامی علیه انصاری فرافکنی کرده است

جهت اطلاع 22 آذر

امتناع کردن وزیر بد نام اطلاعات ازپاسخدادن به سئوالی در مورد رحیم مشائی

اینهم گزارشی از وزیر بد نام اطلاعات که علیه ی سران رقیب و آقازاده ی رفسنجانی افشاگری با تهدید نموده است ولی حاضر نشده است پیرامون سئوالی در مورد رحیم مشائی پاسخ دهد.درصورتی مشائی در یک نمایشگاه عکس در تهران حضوریافته تا تصویرکاریکاتوری خودش ابه بیند . سپس برای مریدش پاسدار گماشته احمدی نژاد تعریف کند.

وزير اطلاعات از پاسخ به سوال طلاب راجع به مشايي امتناع كرد. به گزارش خبرنگار آينده از قم حجت الاسلام حيدر مصلحي چهارشنبه شب در نشستي كه با عنوان « بررسي آخرين وضعيت امنيتي كشور » در سالن اجتماعات مدرسه فيضيه برگزار شد در پاسخ به سوال يكي از طلاب كه با استقبال اكثريت حضار و صلوات فرستادن و احسنت گفتن در جلسه همراه شد مبني بر اينكه چرا با وجود بيانات مقام معظم رهبري آقاي احمدي نژاد كماكان از مشايي حمايت مي كند و از او دست بردار نيست گفت : اجازه بدهيد از اين قضيه بگذريم تا در فرصتي مناسب به آن پرداخته شود. نمايشگاه عكس هديه تهراني عصر جمعه ميزبان رئيس دفتر رئيس جمهور بود. به گزارش جهان اسفنديار رحيم مشايي كه به تازگي به دنبال انتصابش به عنوان رئيس كميسيون فرهنگي دولت به فرد اول تصميم گير براي مسائل فرهنگي كشور در دولت تبديل شده است با حضور در خانه هنرمندان از نمايشگاه عكس هديه تهراني بازيگر سينما ديدن كرد.