چند گزیده خبر چهار شنبه 18 آذر ماه سال 1388

ادامه تجمع دانشجویی در دانشگاه تهران

مگر دانشجویان مبارز و آگاه می توانند در برابر اینهمه جنایات روز افزون و نقض آشکار حقوق بشر که اتفاق می فتدو همچنان ادامه دارد . بطور یکه در یزد با تعقیب موتور سواران با خود رو و زیر کردن شان مشابه ی همان جنایت وحشیانه تهاجمی که به مجاهدین در اشرف در بغداد شد . اکنون که این صحنه ی وحشیانهدر یزد از طریق اینترنت و شبکه های خبر رسانی ماهوره ای به نمایش گذاشتهشده است که ماهیت عریان کودتاگرتان پاسدار و ادعای پوچ و دروغین لوطی جمارانریان و عیان شده است که مدعی شد 86%مردم پشتیبان کودتاگگران می باشند . دانشجویانی که این صحنه های ضد انسانی را می بینند و شاهد دستگیری همرزمان دانشجویانشان باشند آنگاه آرام بگیرند و سکوت اختیار کنند؟

ادامه تجمع دانشجویی در دانشگاه تهران هم اکنون جمع کثیری از دانشجویان در مقابل دانشکده فنی دانشگاه تهران تجمع کرده اند و در حال شعار دادن بر ضد دولت محمود احمدینژاد هستند. با وجود تهدیدات شدید روز گذشته دادستان کشور، دانشجویان قصد دارند که اعتراضات را به مدت یک هفته در این دانشگاه ادامه دهند.امروز هیئت رئیسه دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام كرده بود هر گونه تجمع و راهپیمایی در روز چهارشنبه 18 آذر غیرقانونی بوده و با آن برخورد می‌شود

آيت الله محمدتقي مصباح يزدي از نقشه دشمنان براي 10 سال آينده ايران خبر داد.

نقشه دشمنان براي 10 سال آينده

آخوند متحجر و دزد انگلیسی و مرشد کودتاگران و پاسدار گماشته احمدی نژاد اکنون که حامیان وی و دشمنان مردم از طریق کودتای تقلبات انتخاباتی بر قدرت خزیده اند. وی با رندی آ خوندی برای فرار از پاسخگوئی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای که سراسر ایران به خصوص در دانشگاه ها از سوی دانشجویان معترض پژواکش طنین انداز شده است . ولی وی مدافع تاکتیکی لوطی جماران می باشد . اکنون با پاک کردن صورت مسئله و تلاش برای منحر ف کردم اذهان عمومی در جمع پاسداران در مشهد حضور یافته است تا ضمن مبارزه و رقابت کردن با رفسنجانی چون وی به مشهد سفر کرده و مهمان آخوند غارتگر و سلطان خراسان واعظ طبسی بوده است . وی نیز با حضور در مشهد و از طرح آینده دشمنان در 10 سال آینده گفتن . هم بطور غیر مستقیم رفسنجانی را مخاطب قرار داده است و هم حواله ی سرکوبگری بی امان برای بقول وی به نقشه کشان 10 دشمن بر ای 10 سال آینده ی داده است.

به گزارش ايلنا اين استاد حوزه در همايش تعالي معنوي فرماندهان و مديران نيروي دريايي سپاه در مشهد مقدس، به تبيين نقش بصيرت در جامعه پرداخت و با بيان اينکه بيشترين تمرکز و توان دشمن براي به انحراف کشيدن نسل جوان ما شکل گرفته است، افزود؛ تمام اميد دشمنان اسلام، ايجاد زمينه براي انحراف نسل آينده است. مصباح يزدي خاطرنشان کرد؛ «دشمن هيچ گاه از خصومت ورزي دست برنداشته و نخواهد داشت و در حال حاضر نيز در طراحي نقشه هاي ديگري است تا بتواند در 10 سال آينده نتيجه بگيرد

آيت الله مصباح يزدي: اميد دشمنان اسلام ايجاد زمينه براي انحراف نسل آينده است
http://www.kayhannews.ir/880918/14.HTM#other1401

البته ارگان تبلیغاتی کودتاگران و مرید آخوند متحجر انگلیس دزد مصباح یزدی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در دروغ نامه کیهان بطور کامل تر از این مرشد کودتاگران پاسدار گزارش خبر باز تاب داده است .

وطن فروشي كن! جايزه بگير! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/880918/2.htm#other207

اینهم ارزش و جایگاه بر نده ی جایزه ی صلح نوبل خانم شیرین عبادی که به روایات گزارشگر دروغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری برایش تعیین شده است . زیرا که با سلام و صلوات و دسته گل به وی دادن از موضع گفتمان بازجوئی زندان اوینی چنین ایشان مورد ستایش واقع شده است .

مجلس اعيان انگليس در پوشش يك موسسه مجعول و بي نام و نشان به شيرين عبادي جايزه داد. عبادي با حضور در مجلس اعيان، جايزه موسسه اي به نام خدمات بين المللي حقوق بشر را از لردهاي انگليسي دريافت كرد. اين وكيل سلطنت طلب نيز به عنوان اداي دين، متني از پيش نوشته شده حاوي اتهامات هميشگي بي بي سي و وزارت خارجه انگليس عليه جمهوري اسلامي را قرائت كرد.عبادي به عنوان مهره اي سلطنت طلب در خدمت رژيم پهلوي قرار داشت و در مطبوعات آن روزگار از كشتار ملت مسلمان ايران به دست رژيم حمايت كرد اما طي سال هاي اخير طرفدار دموكراسي و حقوق بشر شده و با دريافت جايزه هاي بي ارزش، به مدلي براي خيانت و دريافت مزد متقابل تبديل شده است.

مرگ 4 كارگر در معدن زغال سنگ كرمان

http://www.kayhannews.ir/880918/15.htm#other1511

چه می شد اکنون که پاسداران دست به کودتا زدند و لوطی جماران حامیان شان ادعای کمدی پشتیبان و حمایت 86% مردم ایران از رژیم کودتائی می کند .در این شرایط به جای اینکه ر پاسدار محمد حسین هرندی و وزیر اخراجی فرهنگ و سانسور و اختناق و تفتیش عقاید ارشاد در دانشگاه کرمان در روز 16 آذر حضور می یافت و ازموضع نخ نما شده ی موضع ضد آمریکائی دست به متهم کردن سران رقیب مغلوب و تهدید کردن دیگران در روز 16 آذر نمی زد . در عوض اکنون که وی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران کودتا گر شده است که با کودتاو صاحب قدرت و ثروت شده اندو مشغول مصادرهی اموال ملی با بهانه خصوصی ساز یا بسیج و پاسداری کردن شرکت ها و بنگاه و مؤسسات و بانک های دولتی می باشند . آیا نمی توانست به جای دزدی و غارتگری کردن های کلان ونجومی مشورت دهد تا که امکانات امنیتی و حفاظتی در کارخاجات و معادن وجود داشته باشد که اینگونه کارگران زحمتکش این چنین در معدن ذغال سنگ کرمان جان نبازند که گزارش شده آمارشان از ابتدای امسال به 18 کارگر جان باخته رسیده است.

چهار كارگر در معدن زغال سنگ هجدك راور كرمان بر اثر گازگرفتگي جان خود را از دست دادند.به گزارش خبرگزاري مهر از كرمان، كارگران شامگاه دوشنبه مشغول استخراج زغال سنگ بودند كه دچار گازگرفتگي شدند. در اثر اين حادثه 4 كارگر جان خود را از دست دادند. با كشته شدن اين معدنچيان تعداد كارگراني كه از ابتداي امسال جان خود را در معادن كرمان از دست داده اند به 18 نفر رسيده است. در همين حال مسئولان مربوطه حاضر نشدند درباره علت بروز اين حادثه و افزايش تلفات انساني در معادن كرمان به خبرگزاري مهر پاسخگو باشند.