روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی سه شنبه 6 بهمن ماه 1388

نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه جمهوری " تكليف همه سنگين است"

قدرتی که نه ناشی از اراده ی مردم که علیه اشان باشد، ادعای قدرت نمائی پوشالی و اهرم و ابزار سرکوب ووحشت م حاکمان دیکتاتور و نا مشروع می باشد "

آنقدر رژیم ضدبشری حاکم بر ایران نامشروع و به انزوا کشانیده شده است که حتی تحلیل دادن پیرامون این واقعیت که این رژیم تروریستی و فاشیستی کودتائی نامشروع عامل اصلی بزرگترین خطر تهدید ثبات صلح جهانی و امنیت آمریکا محسوب می شود . نه اینکه موجب نگرانی فاش سازی ماهیت تروریستی اش نمی شود بلکه اکنون از سوی سر مقاله نویس ادعا شده است اینگونه اعترافات از سوی دشمنان به خصوص بعضی از مقامات آمریکا نشان از وحشت قدرتی است که این رژیم کودتائی دارد که توضیح و تبیین این ادعا را چنین نقل قول و تبیین کرده است:

"روزنامه آمريكائي « وال استريت ژورنال » در مقاله اي به قلم دو تن از مسئولان اجرائي سابق و از نظريه پردازان كنوني آمريكا جمهوري اسلامي ايران را بزرگترين تهديد عليه ثبات جهاني و امنيت آمريكا دانسته و ضمن اعتراف به ناكارآمد بودن راه هائي از قبيل اقدام نظامي و به سازش كشاندن ايران راه حل را در تلاش براي روي كار آوردن كساني مي داند كه كمتر سر جنگ با آمريكا داشته باشند. اين نكته كه نظريه پردازان آمريكائي سرانجام توانسته اند به اهميت جايگاه كليدي رهبري در نظام جمهوري اسلامي پي ببرند و براين نكته تاكيد مي كنند كه هر اقدامي و هر كلامي و حتي هر آنچه را كه نمي گويند و انجام نمي دهند را بايد در چارچوب همين واقعيت مورد نظر قرار دهند براي خود آنها حائز اهميت زيادي است . اين يعني پي بردن به كانون اصلي قدرت و تصميم گيري در نظام جمهوري اسلامي كه البته هنوز ابعادي از آن براي آنها نامكشوف است. هر چند نظريه پردازان آمريكائي و بطور كلي غربي بسيار دير متوجه اين واقعيت شده اند لكن اكنون كه نگاه استراتژيك آنها بر اين موضوع تمركز يافته بطوري كه به آن تصريح مي كنند بايد توجه داشته باشيم كه تكليف همه ما بسيار سنگين است و با تمام توان و امكانات بايد براي خنثي كردن اين توطئه تلاش كنيم . "


در ادامه نقل قول کردن سر مقاله نویس به هدف نظریه پردازان آمریکا از تفکیک نکردن مخالفان و معارضان پرداخته و از خنثی کردن این توطئه خطاب به مخاطبان داخلی توصیه کرده است که می بایست تلاش کنند که در این دام نیفتند . چونکه هدف نهائی کاربرد تجربیات آمریکا برای تغییرات با شیوه ی قدرت نرم شوروی سابق می باشد . آنگاه سرمقاله نویس بدون آنکه تعریف کند که قدرت چیست و قدرت در چه خلاصه می شود وهدف از قدرت برای چیست ؟ اگر معنی قدرت یعنی امکانات و ابزار سر کوب علیه ی مردم و یا دست به اقدامات تروریستی در برون مرز در درون خاک بر خی از کشور های همسایه و منطقه زدن می باشد . تصورنمی رود که امکانات نظامی رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی حاکم بر ایران قدرتش بیش از ارتش زمان شاه باشد که دیدیم چگونه این قدرت در دوران شاه در برابر قیام بهم فشرده ی مردم معترض ایران ذوب شد . اما اگر منظور از قدرت مردم این است که در گذشته چند ین باز از آخوند های حکومتی در خطبه ی نماز جمعه ها برای اینکه اهداف پروژه ی هسته ای را لوث کند گفته بودند که هر جوانی بمنزله ی یک بمب اتم است که ما نیاز به دسترسی به سلاح هسته ای نداریم در این مورد باید گفت که اکنون این سر مایه بمب اتمی نسل جوان نه در خدمت رژیم نا مشروع و ضد کودتائی نمی باشد ، بلکه همه همسو وهم نفس با سایر اقشار معترض علیه اش می باشد بطوریکه در خیابان ها و پشت بام خانه ها و دانشگاه ها و حتی بر سر گورستان ها فر یاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه طنین انداز است که آشکارا با این ادعای تحلیلی سر مقاله نویس مغایرت کامل می باشد که اکنون التماس کرده رقبا برای مقابله با و معاندین و معترضین و مخالفین می بایست همه یک حرف بزنند تا دشمن به خصوص آمریکا را نا امید و مأیوس کنند و سران 3 نهاد هم باید با هم همدل شوند تا رژیم کودتائی نامشروع متزلزل شده همچنان این چنین از هر زمان دیگری قدرتمند بماند :

" آنچه مهم است حفظ اين پيوند است . بايد سوگمندانه اعتراف كنيم كه افراطيون و اقدامات خودسرانه آنها به اين پيوند مستحكم ضربه وارد مي كند و به دشمن براي رسيدن به هدف شومي كه دارد كمك مي نمايد. همه بايد با تمام توان از اين روند مخرب جلوگيري نمايند و اجازه ندهند توطئه تخريب چهره هاي انقلابي و به ويژه معارضه ميان شخصيت هاي روحاني ادامه يابد. دشمن به همين راه براي گسستن پيوند ميان مردم و رهبران ديني دل بسته است و براي به نتيجه رسيدن آن هرچه بتواند هزينه مي كند. پاي بندي به اين نكات ما را به وحدت و انسجام مي رساند معاندان را منزوي مي كند و دشمن را نااميد مي سازد. ترديدي نداريم كه نظام جمهوري اسلامي قدرتمندتر از آنست كه آمريكا بتواند خدشه اي به آن وارد نمايد. تدبير عقلاي قوم سعه صدر مسئولان و هوشياري مردم قطعا راه را براي عبور از شرايط كنوني هموار خواهد كرد و نظام جمهوري اسلامي قدرتمندتر از هر زمان ديگري در مسير پرافتخار خود به پيش خواهد رفت".

در خاتمه اینکه کدامین کشور دمکراتیکی در جهان وجود دارد که قدرت داشته باشد و قدرتش هم نا شی از اراده و حمایت مردمش باشد ولی قدرت نمائی اش درست علیه ی مردمش باشد؟ مگر حکومتی که دمکراتیک است و قدرت خود را از حمایت و پشتیبانی مردمش کسب کرده است می تواند که علیه ی مردم خود یک ریز دست به توطئه و سرکوب و چماق و خیانت و جنایت بزند . اما از موضع فرا فکنانه عملکرد ار گان های سر کوب گرانه اش را به حساب مردم بگذارد ؟ همچنین مگر بیان قدرت یعنی هر صدای اعتراضی اگر نه با گلوله که با تهدید و اتهام زدن و پرونده سازی برایش کردن است که می بایست خاموش وخفه شود. همچنین آزادیخواهان را در بند بشانید ن و زبان حقیقت جویان را برید ن وقلم های روشنگر را شکستن و فضای خفقان و ار عاب و سانسور را در جامعه نهادینه و حاکم نمودن می باشد؟ مهمتر اینکه مگرقدرت یعنی کودتای تقلباتی – انتخاباتی انتصاباتی کردن و رقیب را از صحنه حذف کامل نمودن می باشد . ولی با زهم با کمال پررورئی ادعای کمدی مردمی بودن با قدرت کردن است که گویا از حمایت و پشتیبانی 86% مردم بر خور دار می باشد؟ اما تمجید و تعریف ادعا های پوشالی اینگونه از قدرت کردن که صد البته واقعیت ندارد عجیب نیست چونکه حاکمان همچون جارچیان ومتملق و چاپلوسان قلم بر دست و نوحه سرا در ورق و دروغ ها و روزی نامه ها حاضر نیستند دست از عوامفریبی وجنگ افروزی و دروغ سازی و قدرت نمائی پوشالی کردن ومردم معترض و ناراضی را از سرکوب و ضرب و شتم وبازداشت و زندان و شکنجه و تجاوز کردن و احکام زندان و اعدام برای شان صادر کردن بر دارند . زیرا ادعای قدرت شان کاذب است . برای اینکه قدرتی که ناشی از اراده ی مردم آگاه و با شرکت فعال در امور سر نوشت خودشان نباشد اینگونه ادعای قدرت کردن نه دروغ که نوعی نمایش همایش قدرت پیرامون دیکتاتور عریان تبلیغ آشکار بر ایش کردن می باشد چونکه حاکمان کودتائی وحشت زده بشدت هراس و ترس جدی از مردم معترض دارند .

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881106/index.html

روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی سه شنبه 6 بهمن ماه 1388