گزیده خبر های 25 دی ماه -88

دیدار مجدد مسعود رجوی با مقامات امنیتی عربستان و اردن

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14891

پاسداران جنایتکار و کودتاگر که رئیس جمهور و شهردار و رئیس مجلس و خبر نگار و ... شده اند مشخص است اکنون که دست به کودتای تقلباتی زده و حاکم شده اند که بدلیل جنایات شان بشدت مورد اعتراض مردم ناراضی واقع شده اند آنگونه که هم ماهیت جنایتکار و غارتگر بودن شان کاملاً عریان و عیان شده است . هم حکومت کودتائی شان با لوطی جماران حامی شان بیش از حد نامشروع و عیان شده است . بنا براین چون انتخابات بس مهم پارلمان عراق را در پیش روی دارند که برای شان بسیار حیاتی می باشد به خصوص اگر بازنده شوند نه اینکه همه ی سرمایه گذاری چندین ساله ی پس از اشغال نظامی عراق از بین می رود ، بلکه شتاب سرنگونی دیگر کنترل و مهار نا پذیر می گردد . بنابراین از موضع شکر سرخ خوری های اضافی و استفراغ کردن اد عاهای دروغین گذشته مبنی بر تمام شدن مجاهدین اما اکنون چون احساس خطر جدی از دست مجاهدین می کنند که نه فریاد و هوار منافق محارب اعدام با ید گردد در خیابان ها بلند شده است ، بلکه این روز ها همچون پیام های جعلی ستون گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان در سایت بازتاب سبز علی رضائی یا شفاف پاسدار شهر دار قالیباف تهران یا خبر گزاری دروغ سازی دولتی ایران مشغول انواع و اقسام خبر سازی ا علیه ی ممسعود رجوی شده اند تا که انتقام پیام وی گرفته شود که پیرامون قیام عاشورا که در سایت خبر رسانی ساف متعلق به محمود عباس رهبر حکومت خود گردان فلسطین که این پیام بازتاب داده شد. البته بخشی از سوزش و عصبیت تحلیل گر بی نام و نشان – اطلاعاتی – امنیتی – پاسداری – تروریستی که با لا آورده شده این است که چر ا مسعود رجوی در پیام های خود از موسوی حمایت کرده است و وی را تشویق نموده که از لوطی جماران و پاسداران کود تا گر فاصله بگیرد. ضمن اینکه نقل قول دروغ هم از مریم رجوی کرده و از اعزام تیم های مریم رجوی به تهران گفته است که برای ایجاد نا آرامی در عا شورا به تهران گسیل شدند تا که با این ادعا گذشته از اینکه ضریب خریت گزارشگر نمایان شود که با فاش ساختن سیستم دکوری اطلاعاتی و امنیتی رژیم کودتائی گویا که پاریس هم یکی از خیابان های تهران است که آسانی می توان تیم اعزام وجا به جا کرد. البته هدف است که سازماندهی مبارزه ی مردم در قیام 6 دی عاشورا در تهران موضوعی زود گذر و کنترل شده از برون مرز دانسته شود . مشروط بر اینکه ا دست قاتلا ن و جنایتکاران آدم کشان حرفه ای برای اعدام بازداشت شدگان به خصوص حامیان مجاهدین یا مرتبط به مجاهدین شده باز باشد . از طرف دیگر بهانه برای فشار آوردن مجاهدین مقیم اشرف از طریق نخست وزیر پاپت نوری المالکی هم وجود داشته باشد . همچنانکه که هدف است پرونده ی موسوی هم با وصل کردنش به مجاهدین سنگین ترشود. و خون خواهر زاده اش پایمال و قاتلانش نیز تبرئه شوند.

گفتنی است که به دیناب بیانیه های و اقدامات تند میرحسین موسوی در ایام پس از انتخابات، سرکرده گروهک منافقین طی پیامی رسماً به حمایت از آقای موسوی پرداخت.چندی پیش هم، مریم رجوی، همسر مسعود رجوی و دیگر سرگرده گروه منافقین، از اعزام تیم های خود به تهران برای ایجاد ناآرامی در روز عاشورا خبر داد.

این متن کامل می شود ؛داغ ترین مناظره چند ماه اخیر با حضور اطاعت و زاکانی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14895

اینگونه بازی ها که ادامه ی مناظره ی تلویزیونی نامزدان ریاست جمهوری است که بطور کور کورانه از سیستم تبلیغاتی ریاست جمهوری آمریکا کپی بر داری شده بود که هدف بازار گرم کردن تنور نمایش خیمه شب بازی انتخابات یا در حقیقت انتصابات بود که با روی صحنه آوردن سیاهی لشکر هم مشروعیت کاذب 86% تراشیده شود . هم اینکه امکان تقلبات و حذف رقیب با طرح کودتای تقلباتی امکان پذیر شود . اما اکنون پس از اینکه دستگاه رسانه ی خبر رسانی صدا و سیما همچون فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و لوطی جماران که بطور دربست قداست عمود خیمه نظام شسته و بی اعتبار شده است . این صدا و سیما هم بهمین سرنوشت نا مشروع بودن تبدیل شده است . بنا براین برای ماستمالی کردن گزارشات دروغ ووارونه اکنون که شرایط حاد و حساس شده است اینگونه مناظرات هد فمند دنبال می شود تا که هم کسب مشروعیت برای این ارگان ضد ملی و مردمی شود . هم ابزار سر کار گذاشتن مردم ومنحرف کردن اذهان عمومی دنبل شود . هم ادامه ی جنگ و اعتراضات ضد حکومتی غیر قابل کنترل خیابانی به مناظرات تلویزیونی محدود و کنترل شود . از سوی دیگر شرایط برای مهار کردن را دیکال های حامی کودتا گران حاکم به وجود آید تا که در ادامه شرایط خالی کردن زیر پای پاسدار گماشته احمدی نژاد از ریاست جمهوری فراهم شود و پاسدار ر حیم صفوی مشاور علی لوطی جماران جایش نشانده شود . خلاصه دامی حساب شده برای ایجاد اخلال و فرصت خریدن عبور موقتی از بحران ها وتأخیر در شتاب دادن معترضان در بستر خواست تغییرات دمکراتیک در ایران است . همینطور مانع تراشیدن از حضور یکپارچه معترضان در مراسم 40 منتظری و اربعین و 22 بهمن و 4 شنبه سوری و 12 فر وردین و 13 بدر و روز های تاریخی دیگر می باشد که می بایست نه اینکه در دام این بازی طراحی شده نیفتاد، بلکه با بر خورد اصولی و انتقادات روشنگر تلاش کرد تا که دسیسه را بر روی سر طراحان و بازیگرانش آوار و تخریب نمود. زیرا که ترور حساب شده علی محمدی و نسبت دادنش به مخالفین است که با سیاست وبه و آخوری خوری طراحی و دنبال شد . یعنی هم یک مخالف جناحی خطرناک با اطلاعات هسته ای که داشت حذف فیزیکی شد . هم اینکه ین جنایت به حساب مخالفان و مناتقدان و رقیب مغلوب واریز شد

جواد اطاعت: با اکراه آمدم/ منتقد نیستم، من مخالف وضع موجودم / زاکانی:بحث دروغ ، تقلب و جنایت اعتراضاتی را شکل داد.شفاف : جنجالی ترین و تند ترین اظهارات مناظراتی چند ماه اخیر شب گذشته با حضور دکتر اطاعت از حامیان موسوی و دکتر زاکانی از حامیان رئیس جمهور برگزار شد . عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی تصریح کرد: من مانند آقای توکلی، خوشچهره و افروغ و مطهری منتقد نیستم، من مخالف وضع موجود هستم. من هم وضع موجود را قبول ندارم و پیشنهاد دارم.جواد اطاعت با اشاره به اینکه در جریان انتخابات از آقای موسوی حمایت کردم درباره حضورش در برنامه رو به فردا گفت که با تشخیص خودش به این برنامه آمده و نماینده اصلاحات نیست اما با توجه به عضویت در این جریان نظرات آنها را مطرح می کند

جواد اطاعت کیست؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14894

با شروع جنگ، وظیفه دفاع از کشور نیز بر مسئولیت نیروهای انقلاب اضافه شد. بر همین اساس به مانند خیل عظیم جوانان پرشور این سرزمین کهن با آموزش نظامی، داوطلبانه در مقاطع مختلف در جبهه های غرب و جنوب کشور حضور یافتم. همزمان به مدت پنج سال افتخار آموزگاری به دانش آموزان محروم روستایی که با چهره های نحیف، لاغر و تکیده به امید آینده ای بهتر در کلاس درس حضور می یافتند را پیدا کردم.

فیلم مناظره کواکبیان و شریعتمداری

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14897

این گزارش تصویری مناظره سر باز جو حسین شریعتمداری با مصطفی کوا کبیان هم ادامه ی سیاست مناظره ی قبلی طاعت با زارعی وکیل الدوه ی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم می باشد.

شفاف : برای مشاهده فیلم مناظره دو شب پیش حسین شریعتمداری و کواکبیان در شبکه سوم سیما اینجا را کلیک کنید . فیلم مناظره اطاعت و زاکانی نیز به زودی در این سایت منتشر خواهد شد

بی خبری مطلق از وضعیت و شرایط یک زندانی سیاسی

اینهم یک سند جنایت مرتکب شده در مورد همسر زوج دستگیر شده در ار تباط با مجاهدین با یکی دیگر از اعضای باز داشتی اعضای این خانواده که اینگونه فشار ها و رفتار های غیر انسانی بدون ارتباط با خبر های جعلی سازی علیه ی مسعود و مریم رجوی از سوی جانیان کودتاگر و با زجویان آدم کشان حرفه ای نمی باشد .

بنابه گزارش "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ،زندانی سیاسی علیرضا نبوی که بیش از 3 هفته است با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و بازداشت شده از وضعیت و شرایط او هیچ خبری در دست نیستآقای علیرضا نبوی همسر زندانی سیاسی عاطفه نبوی از 3 هفته پیش با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به سلولهای انفرادی زندان اطلاعات سمنان منتقل شد، از زمان دستگیری تا به حال با خانواده اش تماسی نداشته و از شرایط و وضعیت او هیچ خبری در دست نیست.خانواده آقای نبوی از زمان دستگیری عزیزشان بارها به دادگاه انقلاب و زندان مراجعه کرده اند تا از شرایط و وضعیت این زندانی سیاسی مطلع شوند ولی آنها از پاسخگویی امتناع می ورزند. پس از پیگیریها و مراجعات مکرر به دادگاه انقلاب هفته گذشته به خانواده آقای نبوی اطلاع داده شد که با ارائه وثیقه می توانند او را آزاد کنند. اما خانواده نبوی هر بار که به دادگاه انقلاب مراجعه می کنند آنها را به اداره اطلاعات سمنان و اداره اطلاعات آنها را به دادگاه انقلاب احاله می دهد.از طرفی دیگر ریه زندانی سیاسی علیرضا نبوی شدیدا صدمه دیده است و تحت نظر پزشک می باشد و ادامه بازداشت او باعث به خطر افتادن جان او خواهد شد.در حال حاضر همسر آقای نبوی خانم عاطفه نبوی در بند زنان زندان اوین زندانی است و در شرایط غیر انسانی بسر می برد.زندانی سیاسی عاطفه نبوی روز 25 خرداد با یورش مامورین وزارت اطلاعات به منزل یکی از دوستانش و همراه با آنها دستگیر و به بند 209 زندان اوین انتقال داده شد و به مدت 95 روز در این بند بسر برد. او در شعبۀ 12 دادگاه انقلاب توسط فردی بنام قمی مورد محاکمه قرار گرفت وبه حکم سنگین و غیر انسانی 4 سال زندان محکوم شد.در حال حاضر سید ضیاء نبوی دانشجوی محروم از تحصیل و دبیر شورای دفاع از حق تحصیل عضو دیگر این خانواده در بند 350 زندان اوین زندانی است و اخیرا به 15 سال زندان محکوم شده است.

حجت‌الاسلام سعيدي در سخنان پيش از خطبه‌هاي تهران:معيار حقانيت خواص در گرو تبعيت از محوريت حق استخبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه با بيان اينكه اشتباه خواص در تاريخ اين بود كه يا محوريت حق را نشناختند و يا از آن تبعيت نكردند، تاكيد كرد: حتي معيار حقانيت خواص هم در گرو تبعيت از محوريت حق است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810250338

کودتا گران حاکم همه بلند گو وتریبون های خبری و رسانه ای و منبری و روضه خوانی را در اختیار خود گرفته اند و بطور انحصاری هر طوری که پاسداران کودا گر تجویز و دیکته می کنند از این تریبون ها علیه رقیب مغلوب و مخالفان و منتقدان و ناراضیان روضه خوانی و مداحی ومخ زنی ووارونه گوئی می کنند. از جمله این مداحان در گیر ومداح یکی هم آخوند سعیدی نماینده ی لوطی جماران در سپاه پاسداران گودتا گر است که خصوصیات غارتگران حاکم و کودتاگر قدرت اندوز و ثروت پرست را فقط به رقیب نسبت داده است که چرا تسلیم کودتاگران که اینان راحق نامیده نشده اند. وی خواسته است که با اینگونه اعتراف کردن نشان از علنی شدن ماهیت دین فروشی و عوامفریبی ووارونه گوئی برای حذف رقیب و حفظ قدرت انحصاری بوضوع با فاکت سخن بگوید و روشنگری کند .

وقتي انسان حوزه‌ها را تشخيص نمي‌دهد در موضع‌گيري اشتباه مي‌كند سعيدي: امروز برخي به اشتباه فكر مي‌كنند دعوا بين دو نفر و يا بين دو حزب است. اما بايد توجه داشته باشيم كه امروز جريان قدرت‌طلب و اشرافي به همراه سلطنت‌طلب‌ها و منافقين و در راس آنها استكبار جهاني، در مقابل انقلاب اسلامي قرار گرفته و اين يك صف‌بندي بين دو كانديدا نيست اما متاسفانه وقتي انسان حوزه‌ها را تشخيص نمي‌دهد در موضع‌گيري نيز اشتباه مي‌كند. نماينده ولي فقيه در سپاه با تاكيد بر اينكه همسر شهيد بودن براي كسي مصونيت ايجاد نمي‌كند،. * وقتي فرزند كسي، "غيرخودي سياسي " شد بايد او را كنار بگذارد .

محبيان در گفتگوي تفصيلي با فارس:خاتمي در تلاش است اصلاحات خسته را تحت كنترل بگيرد.خبرگزاري فارس: يك كارشناس مسائل سياسي با بيان اينكه خاتمي احساس مي‌كند كه بدنه اصلاحات خسته شده است و در مقابل حداكثر توقعاتي كه آقاي موسوي ايجاد كرده بود به دنبال حداقل‌ها مي‌گردد گفت: خاتمي در تلاش است تا جريان اصلاحات را تحت كنترل خود بگيرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8809260049

این شیاد امیر محبیان که عضو باند ما فیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه است که موذیانه تلاش کرده است با سیاست تو بره و آخور خوری وانمود کند که گویا خواب نما شده که نواندیش دینی شده است و با باند مافیائی عسگر اولادی فاصله گرفته است . اما اکنون که با خبر گزاری دروغ پرداز فارس متعلق به پاسداران کودتا گر علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها گفتگو کرده است نشان داده با دوران اصلاح طلبان که دشمن خونین حزب مشارکت اسلامی و بهزاد نبوی و هاشم آقاجری و سازمان مجاهدین اسلامی شان بود نه اینکه هیچ فرقی نکرده است بلکه همچنان دشمنان اینان ودر خدمت کودتا گران غارتگر و متحجر انگلیسی نا مشروع و لوطی جماران و مدافع پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد.یکی از شیاد گری های امیر محبیان دروغگوئی و تأکید و اصرار و مانور دادن برروی دروغ هایش می باشد . یعنی 24 میلیون رأی قلابی را برای پاسدار احمدی نژاد پذیرفته ووی را پیگیر مطالبات و نیاز اقتصادی مردم دانسته و بدون توان بسیج نیروی مردمی رژیم که سرکوب و ضرب و شتم سیستماتیک و زندان و قتل و شکنجه و تجاوز گرفته است که ترکش جنایاتش از نو جوان ودانشجو ومادران داغدار را در بر می گیرد ولی با زهم با کمال پرروئی مدعی شده است که رژیم پایگاه اجتماعی فراوان دارد ! کمدی تر اینکه این استاد دانشگاه هم لهجه با احمدی نژاد را می فهمد ولی اعتراف کرده است که رفتار موسوی که به کودتای تقلب اعتراض کرده اذعان کرده که این رفتار را متوجه نمی شود! . مضحک تر اینکه با اینکه اعتراف کرده رفتار موسوی را متوجه نمی شود. اما بلافاصله اعتراف کرده نه سر کو بگران و کوتاگران بلکه موسوی جامعه را امنیتی کرد تا که خواهر زاده اش کشته شود و در بازداشتگاه کهریزک وکیل الدوله و دادستان و قرمانده ناجا ومعاون نیروی انتظامی در آن جنایت کنند . همینکه این مبلغ و بلند گوی کودتاگران با خاک پاشیدن بر توی چشمان مردم ناراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی و دهان کجی به داغ مادران داغدار و عزادار کرده و از خوب اجرا کردن حاکمان کودتا گر پس از نمایش کودتای تقلبلاتی 22 خرداد یاد می کند ضریب خود فروختگی و خصلت باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه را تا آخرش بخوانید که چه میزان است؟ که نه کینه و دشمنی اش با مردم معترض ناراضی که با رقیب مغلوب دوم خردادی ها تا کجا می باشد؟

اين فعال رسانه‌اي تحولات اين مقطع را يك پروسه اجتماعي دانست و در تشريح بيان خود، گفت: جريان دوم خرداد تلاش كرد اين جريان اجتماعي را يك پروژه سياسي قلمداد كند؛ البته وقايع 18 تير از پيامدهاي افراطي اين پروژه سياسي بود و بعد از آن نيز اين پروژه با واكنش نظام به كما رفت. محبيان ادامه داد: حضور اين جريان جوان موجب شد كه گفتمان آزادي در جامعه شكل بگيرد، چون بخشي از سياستمداران به سمت ليبراليسم حركت كرده بودند و در دوران رياست جمهوري هاشمي رفسنجاني ليبراليسم اقتصادي و در دوران خاتمي ليبراليسم سياسي اوج گرفته بود. سال آقاي خاتمي روي موج آزادي حركت كرد تا اينكه به سال 1384 رسيديم؛ در اين سال كساني كه در ابتداي انقلاب اسلامي به دنيا آمده بودند در سال 76 ، به مرور به سن ازدواج رسيدند و نياز به شغل داشتند؛ به همين دليل از همين زمان پيش بيني من اين بود كه گفتمان آزادي از غلبه خارج و گفتمان عدالت جايگزين آن شود. آقاي احمدي نژاد با شناخت و يا اعتقادش روي موج عدالت خواهي قرار گرفت و عملا هنوز هم آقاي احمدي نژاد روي موج عدالت سوار است و دو دوره اي كه در انتخابات پيروز شد به همين علت بود. وي اضافه كرد: احمدي نژاد موج عدالت را در مقابل موج ليبراليزم قرار داد و بر همين اساس آقاي هاشمي را به عنوان يك هدف انتخاب كرد. به نظر مي‌رسد كه آقاي احمدي نژاد به جامعه سيگنال‌هاي را مبني بر اينكه دولت به حريم خصوصي آنها وارد نخواهد شد، مي‌فرستد. چون احساس مي‌كند كه امروز بدنه جامعه خواهان به رسميت شناختن حقوق شخصي افراد است. ممكن است برخي‌ها 13 ميليون راي بياورند اما زماني كه به حاميان خود بگويند به خيابان‌ها بياييد؛ ابتدا حدود2 ميليون در خيابان‌ها حاضر شوند، ولي اگر همين 2 ميليون نفر نيز چند درگيري با نيروهاي امنيتي داشته باشند به صورت طبيعي از ميزان آنها كم خواهد شد. مردم احساس كردند خاتمي توانايي پاسخگويي به مطالبات اجتماعي و اقتصادي آنها را ندارد. كروبي و موسوي تجربيات خاتمي را كنار گذاشتند. نظام از قدرت مردمي برخوردار است و هواداراني بسيار فعال دارد. متوجه علت رفتار موسوي نمي‌شومموسوي براي پيگيري مطالباتش جامعه را به سمت فضاي امنيتي برد. خاتمي در تلاش است تا جريان اصلاحات را تحت كنترل خود بگيردخاتمي احساس مي‌كند بدنه اصلاحات خسته شده است. برخي اصلاح طلبان براي گرم شدن موقتي در اقيانوس، كشتي خود را آتش مي‌زنندنظام در حوادث بعد از انتخابات مناسب عمل كرد

تابوت مسروقه + فيلم گزارش صدا و سيما از تشيع جنازه مسعود عليمحمدی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12195

گزارشگران پشم و شیشه با گفتگوهائی که حزب الله یا لباس شخصی های تغییر قیافه و مأموریت داده انجام گرفته و پخش نموده اند ضمن متنوع و متناقض بودن و برخی نظرات هم بیش از اندازه کمدی می باشد سئوال مهم این است که چرا با اینهمه تعریف و تمجیدی که از علی محمدی شده است وی محافظ نداشت که تا به این سادگی از سوی عوامل کودتا گران حکومتی کشته نشود؟ بهر حال شیوه ی معرکه گیری ثابت می کند که بدون شک ترورز یر سر کودتا گران پاسدار بوده است . زیرا که پس از نمایش خیمه شب بازی 9 دی عجیب نیاز به اینگونه معرکه گیری تکمیلی بوده است تا که امکان تسلط برای کنترل شرایط انفجاری را کودتا گران متزلزل شده داشته باشند.

سپیداران ؛ وبلاگ احمد شیرزاد : جنازه مسعود تشییع شد، اما معرکه ای بود در جای خودش. برادران حزب الله از صبح بسیج شده بودند و یک لحظه دور جنازه را رها نکردند. بلندگو و موتور برق و مداح و باند های بسیار قوی استریو بر فراز وانت های سازمان دهی شده همه در اختیار آنان بود. خانواده و اطرافیان عملاً اختیاری نداشتند و همه ی برنامه دست برادران بود. از همان روز ترور دکتر علیمحمدی سران آمدند و رفتند و اصرار به خانواده مسعود که او را در نماز جمعه تهران تشییع کنیم. تنها جایی که تیغ خانواده اش برید همین بود که بر برگزاری مراسم تشیع در روز پنجشنبه ایستادگی کنند.