دروغ نامه ی کیهان شنبه 27 دی ماه سال 1388

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " سه راهي تنقيح قوانين "

" بزک نمیر بهار بهر میاد کمیبزه با خیار میاد "

پس از 31 سال چه تصوری می توان از قانون و قانونمداری د رژیم کودتائی نامشروع و قانون شکن داشت؟ یا اینکه چه بر داشتی می توان از اعتراف قلم بر دست یادداشت روزنویس کرد که پس از 31 سال سپری شدن از شرایط حاکم بودن بی قانونی و حتی ضد قانونی در ایران اکنون به خاطر بر گزیده شدن یک آخوند وابسته به لوطی جماران که خودش منادی و مروج بی قانونی و بی اعتبار کردن قانون اساسی می باشد . زیرا که با صدور حکم و نامه ی حکومتی علناً و آشکارا نه قانون اساسی را دور زده و بر فراز آن حرکت نموده است تا که بی ارزش بودن قانون و بی اعتبار بودن قانون ااساسی در این رژیم را ثابت کند . بد تر اینکه بهیچ مرجعی هم پاسخگوی نمی باشد . اما مداح و مرثیه خوان قلم بر دست و مجیز گوی حاکمان کودتا گر چشم انداز ترسیم عدالت در پرتو اقدامات قانونی آنهم در بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم که اعضایش نه هیچگونه ارااده ای از خود ندارند ، بلکه هیچگونه مسئولیتی در اجرائی و بر آورده کردن تعهدات مطلبات نسبت موکلین خود هم ندارند اما با این وجود وی اینگونه مانور تبلیغاتی با هورا کشیدن اقدامات قانونی برای دهه ی چهارم ارائه داده است :

" بي شك حركت كشور در دهه چهارم انقلاب اسلامي كه دهه پيشرفت و عدالت نام گرفته در گرو اجراي قانون است؛ چرا كه قانون به مثابه تابلو راهنمايي است كه از بيراهه ها و انحراف به جاده خاكي جلوگيري مي نمايد و از همين روي ضرورت «تنقيح قوانين» بخاطر سوءاستفاده هاي احتمالي از قانون و برطرف شدن كندي حركت در مسير پيشرفت و عدالت بيش از پيش احساس مي شود

اما پرسش است که مگر قوانین ارتجاعی عصر حجری و دوران شترسواری با تئوری پردازان اندیشه ی فسیلی و متعفن زن ستیزانه و متحجرانه خرافاتی و ضد بشری که هنوز سنگسار می کنند و فرمان حکم قطع اندام صادر می نمایند و زنان را با زور در گونی سیاه می پیچانند و فریاد یا روسری یا تو سری می دهند .آیا اینگونه قوانین می تواند جوابگوی نیاز دنیای متمدن کنونی باشد و شرایط قانون گذاری اش آنگونه خرت و خر ودر هم بر هم نمی باشد که حتی دولتی که رئیس آن سازمان مدیریت بر نامه ریزی و بودجه بندی را منحل نمود. ولی مدعی تغییر ساختار مدیریت جهان و اصلاح آن می باشد و می خواهد با صدور فرهنگ اقتصادی بسیجی که دانشمند هسته ای خودی را ترور می کند و واردات کشور را بیش از 3 برابر صادرات رسانیده است با این وجود تصمیم دارد که تورم مالی و بحران پولی و اقتصادی جهانی را حل کند . اما عجیب و مضحک است که اکنون یادداشت روز نویس از موضع درماندگی و توی از گل فرو رفتگی اینگونه از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نقل قول یا اعتراف بر بی قانونی کرده است:

"از سوي ديگر؛ همين سال گذشته بود كه معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري، 76 مشكل اساسي كشور در بخش هاي مختلف را فهرست كرد و از جمله آنها مقوله «تنقيح قوانين» بود. در همان ايام البته تأكيد شده بود كه برنامه پنجم توسعه بر حل اين مشكلات متمركز خواهد بود..اكنون كه دولت و مجلس از يك سو در تمام زمينه ها به منظور حل مشكلات كشور و خدمت رساني به مردم تعامل مناسب دارند و از سوي ديگر بر ضرورت «تنقيح قوانين» دغدغه و تأكيد دارند گفتني هايي در اين زمينه هست كه مي تواند حركت كشور به سوي پيشرفت و عدالت را شتاب بيشتري بخشد؛ انباشت و ترافيك قوانين از جمله معضلاتي است كه گاهي باعث مي شود هدف از وجود قانون كه اجراي نظم و عدالت است را به حاشيه براند؛ از طرف ديگر عده اي در اين ميان با سوءاستفاده از قانون راه هاي گريز از آن را كشف كرده و به اصطلاح معروف «قانون را دور مي زنند»! معمولا مجلسيان معتقدند چون امر قانون گذاري و تقنين برعهده آنهاست بهتر است كه متكفل تنقيح قوانين نيز باشند چرا كه تقنين و تنقيح از يك جنس هستند و اين سنخيت باعث مي گردد كه اين مهم بر عهده مجلس باشد. از آن سو، قوه مجريه بر اين استدلال تكيه دارد كه چون اين قوه وظيفه اجراي قانون را برعهده دارد و در صحنه عمل آن را اجرا مي كند بهتر مي تواند نقاط ضعف و قوت را شناسايي كند و در نهايت اينكه خود را متصدي تنقيح قوانين مي داند "

با همه تفاسیر و نقل قول کردن وظایف قوه ی مجریه و مقننه بالاخره قلم بر دست یادداشت روز نویس همچون اسب عصاری بر دور خودش چرخیده است و بیشتر تأکید بر بی در و دروازه بودن شرایط حاکم ملوک الطوایفی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتائی حاکم بر ایران صحه گذاشته و این چنین مهر تأئید بر آن زده است :

"به نظر مي رسد تعدد مراجع مختلف درباره تنقيح قوانين باعث شده است تا يك موازي كاري صورت بگيرد و در نتيجه انرژي ها هدر شود و انتظاري كه از اين اقدام مهم پديد آمده به ثمر ننشيند بنابراين تجربه تاريخي نشان مي دهد بايد يك حركت ملي و فراقوايي در اين زمينه صورت بگيرد و هر سه قوه مقننه، مجريه و قضاييه به اتفاق و با تعامل يكديگر، اين مهم را به منصه ظهور برسانند."

مهمتر اینکه قلم بر دست در دنباله بیشتر از ضعف و نا توانی قانون سخن گفته و تبلیغ برای فراقانونی عمل نموده است که منادی و مبتکر این فراقانونی اقدام کردن لوطی جماران ولی فقیه است که عامل اصلی نا بسامانی های موجود است که اکنون نه اینکه از این شیوه ی صدور نامه ی حکومتی فر اقانونی جمعی مدل لوطی جماران دفاع کرده است . بلکه بد تر اینکه از آثار و خیرات بیشترش در آینده اینگونه نوید داده است:

"قواي سه گانه در طي يكي، دو سال اخير چند تصميم جمعي و فراقوايي گرفته اند كه بي شك در آينده نزديك در صورت استمرار اين همكاري ها شاهد خيرات، بركات و توفيقات زيادي براي جامعه و مردم خواهيم بود. همچنين هر سه قوه در طي ماه هاي اخير در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادي جلسات مشتركي را برگزار مي كنند تا با تعامل يكديگر تصميمات حساس و سرنوشت سازي داشته باشند، كه البته اين تعامل اگر چه از سالها قبل آغاز شده ولي به عللي كه عدم تنقيح قوانين مي تواند از جمله آنها باشد، هنوز خروجي قابل توجهي نداشته است. اكنون انتظار آن است كه سه قوه در نقطه اي از اين سه راهي با يكديگر به تعامل و اشتراك نظر برسند"

در پایان برای اینکه مدعی قلم بر دست هذیان گوی طنز تلخ خودش را کامل کرده باشد و همچون نیشتر بر زخم ضربه ی کاری زده باشد یا نمک برروی زخم درد مندان و مستمندان وتهی دستان پاشیده باشد که جمعیت 80 % جمعیت کشور را تشکیل می دهند و با نا دیده گرفتن شرایط کنونی که حاصل عملکرد 31 ساله ی گذشته دولت مردان در خدمت نظام و لوطی جماران است نقد را فراموش کرده و حوله ی نسیه به نا کجا آباد سال های آینده ی رؤیائی را اینگونه داده است :

"در شرايط كنوني كه جمهوري اسلامي خيز برداشته است تا در افق 1404 كشور اول منطقه در حوزه هاي مختلف سياسي و اقتصادي باشد انتظار مي رود هر سه قوه درباره مقوله تنقيح قوانين كه ضرورت آن بر كسي پوشيده نيست تلاشي مضاعف به خرج دهند تا بالاخره خروجي آن كه با پيشرفت و توسعه كشور ارتباطي تنگاتنگ و در هم تنيده دارد بخوبي احساس و مشاهده شود. "

در خاته اینکه فراموش نشده که چگونه بنیانگذار شیاد و عوامفریب و دروغگوی خمینی شیاد با پیروان غارتگر و جنگ افروز و دین فروش اش با ترفند بزک نمیر بهار بهر میاد کمیبزه با خیار میاد یک ریز به مردم ایران وعده های دروغین و بد تر وارونه داده اند. در صور تیکه در عمل واقعیت آنگونه بوده است که سال به سال دریغ از پارسال بوده است. بنابراین در شرایطی که جنگ قدرت و ثروت و اختلاف و تضاد و رقابت و تلاش برای حذف رقیب مغلوب آنگونه رشد یافته و آشتی نا پذیر شده است که بمرحله ی تهدید علنی حذف فیزیکی رسیده است که گذشته از طرح کشتن خواهر زده ی موسوی و ترور انفجاری علی محمدی دانشمند هسته ای حامی موسوی هفته نامه همت چاپ قم که متعلق به پیروان آخوند متحجر قاتل و دزد انگلیسی مصباح یزدی است که مرشد پاسداران کودتاگر و پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد لیست تصویری اسامی که می بایست تسویه ی فیزیکی شوند را اعلام و منتشر کرده است . مشروط بر اینکه از سوی دیگر اسدالله بادامچیان همکار لاجوردی قصاب زندان اوین و عضو باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه هم خبر از ترور رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها و اعضای فعالانش در آینده داده است و اخطار کرده که ترور علی محمدی پیش مقدمه اخطار طرح ترور های تدارک دیده شده در آینده می باشد . لذا مشخص است که دم از عدالت و قانون زدن و وعده ی بهبود اوضاع برای چند سال آینده با ادعای مقام اولی در منطقه دادن چه اندازه غیر واقعی و مضحک می باشد . به خصوص اینکه تا دیروز دو نهاد مجلس بازار مکاره و دولت نامشروع همچون سگ و گربه بر توی سر کول هم می زدند . همچنین مشابه چنین جنگ و نزاع و تضاد را با دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه دارند .چگونه می خواهند این 3 نهاد با هم تعامل کنند و مشکل مفاسد اقتصادی و بی قانونی و رفع تبعیض و بر قراری عدالت با شکوفائی اقتصادی را حل کنند ؟ البته. پاسخش نه معمای لا ینحلی می باشد زیراکه جواب در عملکرد عینی اثباتی 31 سال گذشته دارد که با تجربه ی شرایط کنونی مکمل چراغ راهنمای وعده ی سرخرمنی نا کجا آبادی آینده است.

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/881027/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان شنبه 27 دی ماه سال 1388