گزیده خبرهای 29 دی ماه سال 1388

آيت‌الله مصباح‌: تا آخرين قطره خون پاي ولايت‌فقيه مي‌ايستيم

http://rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=43143

ادعای آخوند متحجر دزد و هفت خط پالان سائیده ی انگلیسی مصباحیزدی که مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد و پاسداران کودتاگر است خیلی خنده دار است . زیرا که وی اهل تقیه ی کامل در دوران شاه بود و اوایل انقلاب مخالف اندیشه ی خمینی شیاد و جمهوریت بود که کار نامه ی بس ننگین ضد بشری در خطبه های قبل از نماز جمعه ی تهران در دوران مدعیان اصلاح طلبان در نماز جمعه ی تهران دارد . چونکه پیرامون تئوری پردازی یا صدور فتوای مرگ جمعی بدون تشکیل دادگاه ها برای پیروان خود در نماز جمعه سخنرانی می کرد. سپس فتوای مرتد و مرگ برای هاشم آقاجری صادر کرد که چرا از دکتر شریعتی در دانشگاه بوعلی سینای همدان نقل قول کرده بود که آدم میمون نیست که نیاز به مقلد داشته باشد.سپس این آخوند از طریق خطبه خوانی های نماز جمعه ی تهران پیروانی همچون بسیجی سعید حنائی پرورش داد که قاتل 19 زنان نگون بخت خیابانی وخفه نمودن شان با روسری شان در مشهد داشت . همینطور پیروان وقاتلان و آدمکشان بسیجی و پاسدار در کرمان دارد که با فتوای شفاهی و مستقیم این جنایتکار دست به اقدام و اعمال وحشیانه ربودن و شکنجه کردن زوج های جوان و کشتن شان به فجیع ترین شیوه در باغات اطراف کرمان شدند. البته پس از جنایت دستگیر وپس از محاکمه نمایشی و محکوم به اعدام شدن اما هیچگونه اقدامی علیه شان نشد. بعلاوه پییروان مکتب فرهنگی وی همان تصویر تابلوی زنانه و مردانه و عمومی کردن توآلت است . چون این عنصر معلوم الحال رقیب و دشمن رفسنجانی مکار و عاشق قدرت و ثروت و چشم دوخته به اشغال جایگاه مقام رهبریت حاکمیت اسلامی مدل طالبانی است پس برایرسیدنبه آن اکنون اعتراف کرده که تا آرین قطره ی خون خود پای ولایت می ایستد . یعنی اینکه این شیاد اذعان کرده که برای رسیدن به جانشینی لوطی جماران تا آخرش ایستاده است . در غیر اینصورت این حاضر نیست یک تار مو از ریشش کنده شود تا چه رسد به اینکه آمادگی پرداخت خون دادن باشد . فراموش نشود سنگر دفاع تاکتیکی از ولایت فقیه صرفاً برای تهاجم به رقبا و دفاع از اهداف پلید و کثیف این آلت فعل استعمار انگلیس است.

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: مهم‌ترين امري كه امروز با آن مواجه هستيم و بايد تا پاي جان و تا آخرين قطره خون پاي آن بايستيم، «ولايت فقيه» است.به گزارش رجانيوز، آيت‌الله محمدتقي مصباح‌يزدي در ديدار مديران استان بوشهر اظهار داشت‌: همه توطئه‌هايي كه در اين چند سال اخير صورت گرفته براي تضعيف ولايت فقيه بوده است، زيرا وجود رهبري، تنها مانع نفوذ استعمار در كشور است و دشمن كساني را توانسته فريب دهد كه تعمق فكري نداشته و در خط ولايت نبودند.

عکس/ تصویر دیدنی که تا حالا ندیده اید

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15062

ارتقا ء و رشد فرهنگ مدعیان حاکمان دین فروش پس از 31 سال در تصویر تقسیم بندی توآلت مردانه و زنانه و عمومی می باشد . اکنون سئوال است که شما چه توقعی می توانید از ترویج چنین فرهنگ و گفتمانی داشته باشید که دانشگاه ها با عنوان دخترانه پسرانه کردن شان تبدیل به شعبه ی حوزه علمیه وگورستان و زندان نکنند؟

فک پلمپ مسجد آیت ا... دستغیب در شیراز + عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15068

اگر تصویر عتیقه و باستانی افتتاح شده ی فوق تقسیم بندی توآلت زنانه و مردانه و عمومی که مشخص نیست این عمومی شامل چه کسان یا حیوانات جانداری می شود . در عوض بدلیل جنگ قدرت باندی و جناحی و ابزاری شدن دین ومذهب یک مسجد در شیراز قفل بر درش خورد تا نماز گزاران این مسجد هم نماز خواندشان را ترک کنند و بدنبال مصرف مواد مخدر بعنوان جانشین بروند.

عضو فراكسیون خط امام(ره)مجلس و نماینده مردم شیراز از فك پلمپ مسجدقبا پس از 2 هفته خبر داد.

لغوسخنرانی 12بهمن هاشمی در مقبره خمينی

وقتی که امت نماز جمعه ی تهران از رفسنجانی گرفته شده است و مجوز خطبه خوانی جمعه آخر ماه رمضان به وی داده نشد . همچنین وقتی که شیخ محمد یزدی فاسد با آقازاده فاسد تر از خودش بدستور کودتاگران پاسدار علیه ی رفسنجانی مکار دست به افشا گری و جو سازی می زند . هنگامیکه هفته نامه ی همت نام وی را در رأس لیستی از حامیان وی می گذارد که می بایست حذف فیزیکی شوند . یا اینکه اکنون رقیب اصلی اش آخوند دزد و متحجر انگلیسی مصباح یزدی وارد صحنه شده وبطورتا کتیکی ادعا کرده است که تا آخرین قطره ی خون انگلی خود این آلت فعل استعمار انگلیس از ولایت فقیه ساخته و پرداخته ارتجاع و استعمار می ایستد بنابراین مشخص است وقتی که وحشت سراسر تار وپود لوطی جماران و کودتاگران از تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن را فرا گرفته است کودتاگران که در شرف حذف کامل وی می باشند به مجوز حضور به رفسنجانی در نمایش فرمایشی 22 بهمن بعنوان سخنران نمی دهند.

برنا : فردی به غیر از رییس مجلس خبرگان ، سخنران مراسم بزرگداشت 12 بهمن است. به گزارش خبرگزاری برنا یك منبع آگاه با اعلام این خبر گفت: سخنرانی مراسم گرامیداشت 12 بهمن، امسال در داخل حرم خمینی برگزار نمی شود و طبق برنامه ریزی انجام شده، این مراسم در محل جلوس خمينی در بهشت زهرای تهران برگزار خواهد شد.وی در پاسخ به این سوال كه آیا امسال نیز مانند سال گذشته، سخنران مراسم گرامیداشت 12بهمن، آقای هاشمی رفسنجانی است، تصریح كرد: خیر، سخنران مراسم امسال، فردی غیر از آقای هاشمی رفسنجانی است كه به زودی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.گفتنی است هرسال 12 بهمن ماه هاشمی در مقبره خمينی سخنرانی می كرد.این در حالی است كه امسال سخنرانی او در روز قدس و مراسم لیالی قدر حرم وی هم برگزار نشده است.

افزایش 400 هزار نفری فقرا در سال 86نسبت به سال 84 عبور از خط فقر

http://www.fararu.com/vdca66ne.49no015kk4.html

صحنه تصویری تکدی گری خیابانی از خود رو ها نشان می دهد که چگونه بموازات گل و آدامس فروشی و شیشه ماشین پاک کنی رشد یافته است . البته رشد اینگونه صحنه ها در باغ ورودی تصویب طرح هدفمند کردن رایانه ای دولت نا مشروع و مدعی ساده زیست و عاشق خدمتگزاری بودن به مردم ایران به خصوص محرومان و تهی دستان است که پاسدار گماشته احمدی نژاد قول داده است پس از 3 روز از اجرای این طرح همه می توانند صاحب خانه های ویلائی شوند.

فرارو- ماجرای وضعیت فقر در ایران مدت‌ها است تبدیل به مثنوی هفتادمن شده است، پس از جدال‌های سال گذشته بر سر تعیین خط فقر در کشور زمستان امسال نیز شاهد اظهار نظر‌های جالب توجه در مورد مسئله فقر در کشور هستیم. به گزارش فرارو؛ محمود احمدی نژاد در سفر خود به استان خوزستان درباره وضعیت فقر و راهکار‌های دولت برای حل مسئله فقر اظهار کرد: «ايران کشور ثروتمندي است که اگر عدالت اجرا شود حتي يک نفر فقير و بيکار در آن پيدا نخواهد البته عدالت سخت ترين مرحله است و وقتي بحث از عدالت شد، عده اي حاضر شدند دست در دست بيگانگان در برابر عدالت بياستندوی افزود: «دولت داراي دو برنامه براي اجراي عدالت است که يکي از آنها هدفمند کردن يارانه ها و ديگري برنامه پنجم توسعه است.» رئيس جمهوري هدفمند کردن يارانه ها را گام بلندي در جهت اجراي عدالت به شمار آورد و افزود: «من به نمايندگان در مجلس نيز گفتم اگر اين طرح بدون مانع و مشکل و در يک سازوکار روان اجرا شود به شما تضمين مي دهم ظرف سه سال آينده يک بيکار و يک فقير در کشور پيدا نشوداین اظهارات در شرایطی مطرح می شود که کشور با لشکر فقرا و بیکاران روبه رو است،...

به فرد با درامد130 هزارتومان!

وقتیکه رقم 700 هار تومان بعنوان خط مرز فقر پذیرفته شده است اکنون تعیین کردن خط سرخ مبلغ 39 هزار تومان برای دریافت کنندگان یارانه های نقدی است بوضوح مشخص می شود در شرایطی که 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند . چگونه قرا است این طرح هدفمند کردنیارانه ها 3 روزه همه را صاحب ویلا کند و پس از 3 سال فقر و بیکاری را از بین ببرد . یعنی زمانی که پایان دوره ی ریاست جمهوری پاسدار گماشته احدی نژاد است البته اگر تا آن موقع همچنان رئیس جمهور باشد؟

جزئیات حداقل درآمد خانوارهای ایرانی كه بر اساس آن در خوشه های اول و دوم دریافت یارانه قرار می گیرند منتشر شد.به گزارش فارس، بر اساس اظهارات محمد مدد رئیس مركز آمار ایران كه اعلام كرد، در خوشه یك، درآمد سرانه هر نفر 788 هزار و 381 ریال و در خوشه دو درآمد سرانه هر نفر یك میلیون و 303 هزار و سه ریال است، درآمد خانوارهای یك تا ده نفره كه بر اساس آن در خوشه های یك یا دو قرار می گیرند و به آنها یارانه تعلق می گیرد، به شرح زیر محاسبه شده و آمار و ارقام آن هنوز از سوی مراجع رسمی تائید نشده است. بنابراین گزارش، در خانوارهای دو نفره، اگر مجموع درآمد خانوار پایین تر از 157 هزار و 676 تومان باشد در خوشه اول و اگر درآمد آنها كمتر از 260 هزار و 600 تومان باشد در خوشه دوم قرار می گیرند. همچنین خانوارهای دو نفره با مجموع درآمد بالاتر از 260 هزار تومان یارانه نمی گیرند. خانوارهای سه نفره ای كه مجموع درآمد آنها كمتر از 236 هزار و 514 تومان باشد در خوشه اول جای می گیرند و اگر درآمد آنها كمتر از 390 هزار و 900 تومان باشد در خوشه دوم قرار می گیرند و به بالاتر از این رقم یارانه تعلق نمی گیرد

درخواست خاتمی از کروبی و موسوی چه بود؟

http://www.fararu.com/vdcivzap.t1a3v2bcct.html

در آمدن گند زد و بند های پشت پرده برای متهم کردن مردم ناراضی بعنوان آشوبگران و مهار نمودن تر مز برید گان و دنده عقب کنده شدگان زیر فرمان کودتا گران و دولت نا مشروع پاسدار گماشته احمدی و خلاصه هدف کنترل کردن فضای انفجاری جامعه است که طرح نامه نگاری به لوطی جماران و مناظره های تلویزیونی هم مکمل این هدف تدارک دیده شده است.

بعد از انتخابات ما خدمت آقای خاتمی رسیدیم ایشان تصریح کردند که به آقای موسوی و کروبی گفته است که شما نامه ای به مقام رهبری بنویسید و در آن نامه به این مساله اشاره کنید که به نظر ما تخلف شده است اما ما نظر شما را می پذیریم و این مساله را نادیده می گیریم البته این در خواست مورد پذیرش این افراد قرار نگرفتدر ماجراهای اخیر نه کار افرادی که به خیابان ها آمدند و قانون شکنی کردند درست بود زیرا احساسات مردم را جریحه دار کرد و نه کار کسانی که به حسینیه جماران حمله کردند درست بود چون هر دو مصداق رفتار خودسرانه است و هرگز قابل قبول نیست و باید با هر دو گروه برخورد شود . اقدامات غیر قانونی در هر صورتی محکوم است حال چه اصولگرایان این رفتار را انجام دهند و چه اصلاح طلبان فرقی نمی کند زیرا چنین رفتارهایی قانون گریزی را در کشور نهادینه می کند در حالیکه رعایت قانون می تواند ما را به کمال و توسعه رهنمون کند بنابراین باید مانع چنین رفتار هایی شد و نهادهای قانونی نباید ذره ای تردید به خود راه بدهند بلکه به هر ترتیبی باید مانع این اقدامات شوند...

تكرار/معاون فرماندار خوي: دادستان خوي ترور شد.خبرگزاري فارس: معاون سياسي فرماندار خوي گفت: دادستان خوي شب گذشته ترور شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810281657

امکان دارد که این ترور هم نوعی تسویه حساب درونی همچون ترور علی محمدی باشد. یعنی بدلیل حامی موسوی بودن ترور شده باشد.

جای خالی اخلاق در سیاست ؛ به کجا می خواهید برسید که یکدیگر را به افشای تعداد زن های سیاسیون تهدید می کنید ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15063

نگرانی از مچ گیری و فاش کردن سیاسیون متعلق به جریانات رقبای غالب و مغلوب رژیم کودتائی زن ستیز به چند زنه بودن که حاشیه نشین هشدار داده است مواظب باشید که بخاطر رقابت دارید با زیر پا گذاشتن اخلاق از بن شاخه ای می برید که برروی آن نشسته اید.

واقعاً به کجا چنین شتابان ؟ گیریم که این دنیا هیچ کس یقه ما را نگرفت و از ما پاسخ نخواست ، آیا این پایان ماجراست ؟ در آن دنیا نباید پاسخگو باشیم ؟ جواب جوانانی که از همه چیز خود گذشتند و برای اینکه ما با آبرو در این دنیا زندگی کنیم رفتند و جانشان را تقدیم کردند چه می دهیم ؟

چاقوکشی و بعد آشتی در تمرین صبح پرسپولیس

بخش دیگری از فرهنگ ورزشی رشد یافته اسلام طالبانی مدل پیروان آخوند انگلیسی دزد محمد تقی مصباح یزدی که مکمل همان فرهنگ زنانه و مردانه و عمومی کردن توآلت یا آبریزگاه می باشد . اکنون بشکل چاقو کشی آتشی کنان رایج شده است . یعنی اینکه اگر زنان محروم از حضور در میادین ورزشی فوتبال هستند در عوض چاقو که جای شان را گرفته است و رقبای در گیر جنگ قدرت و ثروت می توانند از این حربه این چنین با هم دیگر رقابت و مناظره و سپس برنامه ی آشتی کنان داشته باشند .

تمرین صبح پرسپولیس شاهد درگیری تعدادی از لیدرها شد که روی هم چاقو کشیدند.اختلافات لیدرهای پرسپولیس بر سر صحبت حسین شلغم با بازیکنان به تهران کشیده شد و او که از مطالب خبرورزشی ناراضی بود با دیگر لیدرهای جوان تیم درگیر شد. درحالی که در ابتدا هم به فریادهای این بوقچی قدیمی تیم می خندیدند و کریم باقری داشت به شوخی به او می گفت :« حسین پس کو چاقویت؟ لیدر مسن پرسپولیس دست به جیبش برد و با چاقو به دنبال لیدرهای جوانتر تیم افتاد تا تمرین شاهد صحنه هایی دردناک باشد و فضا ملتهب شود. اگرچه دقایقی بعد آنها با وساطت محمود خردبین سرپرست پرسپولیس با هم آشتی کردند. با این وجود تعدادی از لیدرها با تهدید عکاس روزنامه خبرورزشی سعی داشتند دوربین او را بگیرند که البته موفق نشدند!

انتقاد شدید فرزند شهید همت از نشریه هتاک همت

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15058

به نظر می رسد که پس از چاپ و انتشار هفته نامه 1و2 همت و ردیف کردن یست اسامی که در نوبت ترور می باشند که توقیف شدند .اکنون جنگ و دعوا میان مخالفان و موافقان همت بالا گرفته است.

افراطیون بدون آنکه کوچکترین اعتقادی به راه ومنش شهید همت داشته باشند، در جهت مقاصد سوء سیاسی خود از نام آن شهید سوء‌استفاده می‌کنند.در پی انتشار هفته نامه ای به نام« همت» که به خاطر توهین به مسئولان نظام توقیف و لغو امتیاز شد، فرزند شهید همت نسبت به سوء استفاده برخی جریان های تندرو از نام شهید همت انتقاد کرد

تعداد آذري‌هاي حامي موسوي مشخص شد

http://rajanews.com/detail.asp?id=43144

اگر طبق ادعای مدعی مدافع سینه چاک پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نا مشروع یک میلیون و 750 هزار نفر از استان های آذربایجان در نمایش خیمه شب بازی کودتائی 22 خرداد به این پاسدار رأی دادند . پس چگونه است که مدتی پیش که این پاسدار به تبریز سفر کرد در ورزشگاه تختی تبریز با تعطیل کردن مدارس و با اجبار دانش آموزان را به این ورزشگاه بردن کل جمعیت حاضر در این ورزشگاه زیر 10 هزار نفر بود؟!

به گزارش شبکه ایران، سایت اصلی حامی میرحسین موسوی از حمایت "70 نفری" آذری ها از بیانیه هفدهم آقای موسوی خبر داد.