" بازجوئی سربازجو حسین شریعتمداری از کروبی و مجید انصاری و رقیب مغلوب "

جالب است که پس از 31 سال که حکومت فاشیستی تروریستی مذهبی حاکم برایران زیر پرده ی دین حاکمان و شرکای شان هر جنایت و خیانتی که خواسته و توانسته اند مرتکب شده اند . اما اکنون سربازجو پاسدار شکنجه گری که متخصص کار برد دین و اسلام و شلاق بعنوان حربه ی اعتراف گیری همچون حاکمان دین فروش وی نیز دین را تبدیل به ابزار و وسیله ی شکنجه و تحریف گری و بازجوئی و اعتراف گیری و سناریو وپرونده و تواب سازی نموده است از موضع طلبکارانه و پرسشگرانه آنگونه وانمود کرده است که گویا هنوز وی نمی داند که ابزار و استفاده ابزاری چیست. آنهم در رژیم جنایتکار عوامفریب و دین فروش و غارتگر و جنگ افروزی که دین ومذهب را از همان ابتدای بنیانگذاری اش خمینی شیاد و جانشین و پیروانش حتی با نام ملت تبدیل به ابزار سرکوب و خفقان و قدرت و ثروت و توجیه گر ی جنایت و خیانت و حذف مخالفان حتی رقیب خودی برای قبضه ی قدرت و انحصاری کردنش نموده اند که در راستای هر چه بیشتر انباشت ثروت خودشان بوده است . ولی اکنون سربازجو حسین شریعتمداری خطاب به رقیب مغلوب مجید انصاری گفته است که چرا وی گفته چرا از نام خمینی شیاد استفاده ابزاری می شود که سر بازجو حسین شریعتمداری بر افروخته شده و پرسش کرده است که ابزار و استفاده ابزاری از نام خمینی شیاد کردن یعنی چه؟آخر جنایات ضد انسانی که در 31 سال گذشته در ایران اتفاق افتاده است آنقدر گسترده و انکار ناپذیر است که هر گز نه قابل کتمان و توجیه کردن و نه قابل دفاع می باشد که نیاز به پرسش باشد که با هذیان ووارونه گوئی برای توجیه کردن سوء استفاده ابزاری کردن از موضع بازجوئی و پرونده سازی کردن از دین دست آویز شده دستور العمل آیات قرآن و نماز خواندن کلام خدا چاشنی اش نمود که سر بازجو حسین شریعتداری وارونه گوی بدون آنکه به عملکرد 31 ساله دولت مردان و رهبران و مسئولین رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی کودتائی اشاره ای کند که چگونه بوده است که نه اکنون بیش از 7 ماه است که مردم فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر می زنند بلکه استقلال آزادی جمهوری ایرانی نیز داد می زنند؟ زیرا که گفته شد چون مردم ایران 31 سال است که تجربه ی سوء استفاده از نام دین ابزاری شده علیه خودشان و حتی دین را دارند. برای همین بر ضد این فرصت طلبی یا ابزاری شد دین قیام کرده اند که سرباز جو حسین شریعتمداری زور می زند تا با شیوه ی بازجوئی و تصویر مار کشیدن ومار نشان دان وارونه گوئی کند و با بازجوئی کردن از رقیب منتقد اینگونه پرسشگری کند؟

"روز گذشته آقاي مجيد انصاري عضو مجمع روحانيون مبارز طي سخناني در كنگره حزب مردمسالاري گفت؛ «برخي امروزه از اين جمله امام(ره) كه حفظ نظام از اوجب واجبات است، استفاده ابزاري مي كنند»! و توضيح نداد كه چگونه مي توان از اين كلام مبارك حضرت امام(ره) استفاده ابزاري كرد؟! آيا جناب انصاري معتقد است كه اگر كسي با استناد به كلام خدا و دستور العمل رسول اكرم(ص) «نماز بخواند» از آيات قرآن و كلام رسول خدا(ص) استفاده ابزاري كرده است؟! و اساساً منظور ايشان از استفاده ابزاري چيست؟! مردم خطاب به سران فتنه و گروههاي همسو با آنها نظير مجمع روحانيون مبارز مي گويند، اگر ادعاي خط امامي داريد چرا با دشمنان اسلام و انقلاب و امام براي مقابله با نظام اسلامي همراهي مي كنيد؟ مگر حضرت امام نفرموده اند كه حفظ نظام از اوجب واجبات است؟ بنابراين پيروي شما مدعيان خط امام(ره) از فرمول ديكته شده آمريكا و اسرائيل براي مقابله با جمهوري اسلامي ايران چگونه قابل توجيه است؟ و اگر معتقديد كه با دشمنان اسلام و امام همراه نيستيد، چرا عليه آنها نه فقط موضع نمي گيريد، بلكه بي چون و چرا دنبال آنها راه افتاده ايد؟! كجاي اين ديدگاه استفاده ابزاري است؟! چرا از شعار «جمهوري ايراني» به جاي «جمهوري اسلامي ايران» حمايت مي كنيد؟ و آيا پاره كردن عكس مبارك حضرت امام(ره)، اهانت به عاشوراي حسيني(ع)، نفي وجود مبارك امام زمان(عج)، حمايت از اسرائيل، شعار به نفع آمريكا و ... را بخشي از «اسلام» مي دانيد؟!

بازهم سر بازجو حسین شریعتمداری در ادامه ی نکته یا مچ گیری و بازجوئی ووارونه گوئی کردن خود وبدون پاسخگوئی به عملکرد 31 ساله ی دولت مردان که منجر به شرایط نا رضایتی و انفجار عمومی کنونی شده است برای اینکه پوششی برای نفی جمهوریت آخوند انگلیسی و متحجر و دزد و انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی دست وپا کرده باشد، این چنین مجید انصاری را مورد بازجوئی قرار داده و از وی بازهم سئوالات بیشتری کرده است:


"جناب انصاري اگر اسلاميت را باور داريد، چرا، آشكارا عليه مباني اسلام موضع مي گيريد و ركن «اسلاميت» را از «جمهوريت» حذف مي كنيد؟ اين اقدام شما كه قابل انكار نيست، هست؟! و اما، اگر «جمهوريت» را قبول داريد چرا رأي جمهور مردم، يعني آراي 40 ميليوني، حضور 85 درصدي و رأي 25 ميليوني رئيس جمهور كنوني را نه فقط نفي مي كنيد، بلكه به بهانه آن با دشمنان بيروني و گروههاي ضدانقلاب عليه جمهوري اسلامي هم كاسه مي شويد؟! آيا جنابعالي و گروهتان در تمامي 7 ماه گذشته با آمريكا، اسرائيل، انگليس، منافقين، بهايي ها، سلطنت طلب ها و كلان سرمايه داران عليه اسلام و انقلاب و امام و نظام ائتلاف نكرده بوديد؟! ممكن است ادعاي تقلب در انتخابات را بهانه كنيد كه كرديد ولي بايد گفت؛"


همچنین پاسدار حسین شریعتمداری بدون آنکه سر بازجو بگوید در رژیم کودتائی که ولی فقیه همکاره است طوریکه می تواند از بالای سر قانون اساسی نامه ی حکومتی صادر کند و پنبه ی قانون اساسی را بزند مگر در این رژیم قانون وجود دارد که معنی و مفهومی داشته باشد؟ ضمن اینکه لوطی جماران بر خلاف قانون ساختگی رژیم کودتائی اقدام می نماید. زیرا که قبل از اینکه شورای نگهبان آلت دست صحت نمایش خیمه شب بازی کودتای تقلباتی 22 خرداد را تأئید نماید و بدون آنکه این شورای آلت دست به هیچگونه شکایات رقیب مغلوب اعلام شده پاسخ دهد اما مهر تأئید برروی نظر لوطی جماران می زند و نظر وی را تأئید می کند و بطور مشترک رقیب مغلوب را متهم و حکوم می کنند . شبیه اقدامی که اکنون سربازجو حسین شریعتمداری کرده است که یقه ی رقیب مغلوب را گرفته چرا به جای فاش کردن تقلب در 22 خرداد طبق قانون بر خورد نکردید تا که اینگونه مورد سئوالات اتهامی و با توهین واقع نشوید ؟

"اگر ادعاي تقلب داريد چرا به هيچيك از راهكارهاي قانوني براي پي گيري ادعاي خود تن نداديد؟ آيا غير از اين است كه ادعاي تقلب به شما ديكته شده بود؟ انكار نفرمائيد، ادعاي تقلب، پيشنهاد از قبل ديكته شده جرج سوروس صهيونيست، رابرت هلوي و جين شارپ بود. يعني جنابعالي از ملاقات برخي سران فتنه با جرج سوروس خبر نداريد؟! و يا از كلاس هاي آموزش فتنه كه چند ماه قبل از انتخابات در دفتر دوبي خانم اليزابت چني- دختر ديك چني معاون وقت بوش- تشكيل شده بود بي اطلاع هستيد؟! راستي كيهان از كجا مي دانست ادعاي تقلب بخشي از برنامه ديكته شده فتنه است كه پيشاپيش از آن خبر داده بود؟! و از همه اينها گذشته، همخواني مرحله به مرحله و مو به موي سران فتنه با فرمول از قبل اعلام شده سازمان هاي سيا، موساد و MI6 را چگونه توجيه مي فرمائيد؟! اخيراً و بعد از شكست رسوايي برانگيز فتنه ، برخي از سران و عوامل اصلي فتنه اعلام كرده اند كه دولت را به رسميت مي شناسند مگر مردم در راهپيمايي چند ده ميليوني سراسر كشور و 4 ميليوني تهران چه مي خواستند؟ آقاي انصاري! نگاهي به پشت سر خود بيندازيد! از كجا به كجا رسيده ايد؟!

در خاتمه اینکه از سوی دیگر سربازجو حسین شریعتمداری باز هم از موضع موچ گیری و بازجوئی بر خورد نموده و از ضعف کروبی یکی از نامزدان ریاست جمهوری سوء استفاده کرده است که از وحشت تظاهرات رادیکال ضد حکومتی 22 بهمن و فشاری که برروی وی وارد شده از ترس مجبور شده است که با انداختن توپ بدرون زمین لوطی جمارن نا مشروع که چون رئیس جمهوری شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد را برسمیت شناخته وی نیز گفته برسمت می شناسد . در صور تیکه این رسمیت بر خلاف نظر گذشته است که پس از نمایش خیمه شب بازی کودتای تقلباتی 22 خرداد در کنار نامزد دیگراعلام کرده بودند که بدلیل تقلبات دولت نامشروع می باشد . از سوی دیگر با اعتراف عدم حضوررقیب مغلوب در نمایش تظاهرات فرمایشی 9 دی که حداقل 13 میلیون آرایش پذیرفته شده که رقم 40 میلیون نفر در تظاهرات ادعا شده است را زیر سئوال می برد و گند دروغ بودنش را در می آورد . ولی با این وجود ادعای شرکت 4 میلیون نفر در تهران وده ها میلیون نفر دیگر در تظاهرات ساندویجی و ساندیسی روز 9 دی مانور تبلیغاتی داده شده که همراه با صدور بخشنامه ی دولتی تأکید شده بود کارمندان دولت می بایست در این تظاهرات نمایشی فرمایشی 9 دی حضور یابند. سپس باچند سئوال بازجوئی و متناقض کردن با مانور تبلیغاتی چماق گونه این تظاهرات راخود جوش 9 دی نامیده است که هم مسخره است. هم مضحک تر اینکه از رقیب مغلوب سئوال کرده که چرا در آن تظاهرات فرمایشی که علیه خودتان بود حضور نداشتید؟

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/881106/2.htm#other204

دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 6 بهمن ماه سال 1388