گزیده خبر های 6 بهمن ماه سال 1388

تشكيل سازمان جديد تروريستي با ائتلاف منافقين و ريگي

اتهامی که گزارشگر روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی از طریق دستگاه شنودو جاسوسی بیت رهبری دریافت کرده است تا شاید از این طریق وارونه گوئی و اتهام زدن بشود پرونده ی ننگین اقدامات تروریستی پاسداران در پاکستان را سبک کرد یا جنایات شان نسبت به وردم محروم و فقیر سیستان و بلوچستان را بفراموشی سپرد.

در ادامه حمايت هاي گروهك تروريستي منافقين از عبدالمالك ريگي و تشكيلات تروريستي زيرمجموعه وي كه تحت عنوان جنبش مقاومت ملي فعاليت مي كنند اخيرا جلساتي با حضور تعدادي از سركردگان گروهك منافقين و شخص عبدالمالك ريگي در شهرهاي كراچي و اسلام آباد پاكستان به منظور حمايت و همكاري هاي مشترك برگزار گريده است . به گزارش جهان به گفته منابع مطلع در اين جلسات توافق شده است گروهي جديد به نام سازمان نيروهاي مسلح مجاهدين ايران با همكاري عناصر ريگي و گروهك منافقين تشكيل شود. بر اساس اين گزارش عبدالمالك ريگي در اين جلسه ضمن اعلام موافقت با تشكيل سازمان جديد آمادگي خود را براي همه گونه همكاري به گروهك منافقين اطلاع داده است . در همين حال از پاكستان خبر مي رسد عناصري از گروهك منافقين كه از عراق اخراج شده اند ضمن تماس هايي با فراريان و اشرار و معاندين نظام در برخي مناطق پاكستان علي الخصوص شهرهاي كراچي و اسلام آباد در صدد جذب نيرو و سازماندهي يك سازمان مسلح هستند كه احتمال مي رود در راستاي ايجاد اين سازمان باشد.
همچنين در پي بروز ناآرامي هاي خياباني اخير در ايران و اعلام آمادگي منافقين براي انجام عمليات در كشور اخيرا نيروهاي آمريكايي مستقر در عراق اقدام به آموزش تعدادي از نيروهاي سازمان منافقين در زمينه هاي مختلف نموده اند. در دوره آموزشي كه به همين منظور در پادگان قادسيه عراق در نزديكي شهر بغداد برگزار شده است تعداد زيادي از نيروهاي سازمان منافقين اعم از زن و مرد در حال يادگيري و آموزش دوره هايي در زمينه جاسوسي عمليات ايذايي رزم انفرادي وعمليات برون مرزي تحت نظر نيروهاي آمريكايي هستند. گفته مي شود اين نيروها پس از اتمام دوره آموزش قرار است با مدارك جعلي توسط نيروهاي آمريكا به داخل كشور اعزام شده و عمليات مختلفي را انجام دهند

دو عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر به محاربه متهم شدند»

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12685

آیا رژیمی از این رژیم حاکم بر ایران جنایتکار و ضد بشر در جهان می تواند وجود داشته باشد . زیرا که نه اینکه رکورداری جهانی نقض سیستماتیک حقوق بشر دارد ، بلکه فعالان حقوق بش را بازداشت و شکنجه می کند و آنان را متهم و محکوم ومحارب می نماید؟ سئوال است چرا نمی بایست با چنین ژی ضدد بشری قطع رابطه ی دیپلما تیک کرد؟

نماينده ولي فقيه در مازندران در محضر رهبر انقلاب:افرادي كه دو پهلو صحبت مي‌كنند در كشور مأوايي ندارند .خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه در مازندران در محضر رهبر معظم انقلاب گفـت: خواص و افرادي كه دو پهلو صحبت مي‌كنند در كشور مأمن و مأوايي ندارند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811060918

این هالوی پشمالوی شوت هنوز نمی داند که نه دو پهو که چند پهلو و وارونه گویان 1 3 سال است که د ر رأس حکومت می باشند که اکون وی فرافکنی از موضع ابله گری کرده است.

فدايي در گفتگو با فارس بزرگترين افتخار ديپلماسي ملي ايران قطع رابطه با دولت انگليس است.خبرگزاري فارس: عضو ارشد فراكسيون اصولگرايان مجلس تاكيد كرد كه يكي از بزرگترين افتخارات ديپلماسي ملي ما قطع رابطه با نظام سلطه‌گر انگليس است كه جزء خباثت و پليدي براي ملت ما چيزي به همراه نداشته است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811061225

مهره ی متهم در جنایت قتل و شکنجه های باز داشتگاه کهریزک ووکیل الدوله ی بازاره مکاره از موضع خود زنی فرافکنانه برای رد گم کردن که گویا مهره های دولت فخیه دست به کودتا نزده اند علیه ی ارباب فخیمه لغز خوانی کرده است .

زندگي 5 نفره كنار اتوبان در همسايگي اعيان نشين‌هاي تهران.خبرگزاري فارس: اينجا تهران است. حاشيه ورودي بزرگراه حكيم كنار تونل رسالت. به نظر مي‌رسد در اين محدوده اعيان‌نشين‌ها زندگي مي‌كنند؛ اما فقط آ‌نها نيستند يك خانواده 5 نفره‌ در يك اتاق 24 متري بدون آب، دستشويي و حمام هم اينجا زندگي مي‌كنند. البته اگر بشود نام آن را زندگي گذاشت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811051427

بازتاب این صحنه ها و گزارشات تصویری خود یک سند مستند محکومیت حاکمان غارتگر ودولت شیادی است که در 4 ساله ی دولت نهم مبلغ 330 میلیار دلار در آمدنفت را بالا کشیده اندرا نمی گوید که چکار کرده است؟

امیرمحبیان>اشتباهات ميرحسين موسوی

http://www.fararu.com/vdcb5wbf.rhb9gpiuur.html

مهره انگلیسی باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه ی عسگر اولادی که مدتی ادا و اطور روشنفکر نو اندش دیی درمی آورد تا که وانمود کند از این باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه فاصله گرفته است . اما اکنون برای اینکه ثابت کند زمین گرد است در ارگان تبلیغاتی ورق پاره ی دولتی رسالت علیه ی موسوی قلم زنی کرده است. واز اشتباهات وی گفته انگاری که وی در مسند قدرت است.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی:

همه بدانند از طرف ملت ایران و از طرف خود به هیچکس باج نخواهیم داد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15403

وقتی ملت 7 ماه است که مرگ نثار لوطی جماران می کنند معلوم نیست که لوطی جماران نا مشروع و بی اعتبار و دشمن ملت برای چه خودش را نماینده تسخیری ملت کرده است و از سوی ملت خالی بندی ووارونه گوئی کرده است؟

ایشان در تحلیل عملکرد جبهه معارضان نظام اسلامی در طول سی سال گذشته خاطرنشان کردند: در این جبهه همواره دو خطای فاحش وجود داشته است، نخست آنکه خود را بالاتر از مردم می دانستند و دوم آنکه به دشمنان ملت دل بسته بودند.

منتجب‌نیا:

اگر کروبی و موسوی بگویند از اعتراض دست برداشته‌اند، مردم شعارهایشان را علیه آنها می‌گویند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15393

مشخص است چون نا رضایتی مردم ریشه ی 31 سله دارد و به کروبی و موسوی ارتباط ندارد که مردم اعتراض بکنند یا نکنند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای گفتن شان می بایست از کسی مجوز بگیرند یا دعوت شوند تابگویند. زیرا که نتیجه ی خشم و کینه فشرده و عصبیت ناشی از سرکوب و خفقان 31 ساله متراکم شده است که اکنون منفجر شده است

قائم مقام حزب اعتماد ملی هفت ماه بعد از پلمپ دفتر این حزب که بعد از انتخابات ریاست جمهوری رخ داد،همچنان تاکید دارد این اقدام نه توجیه قانونی دارد و نه توجیه حقوقی و شرعی.*چرا صورت مساله را پاک می کنیم؟ چرا قضیه به این مهمی را به دو سه نفر مربوط می دانیم؟ من تاکید می کنم انتقاد را باید با پاسخ قانع کننده رفع کرد. شانتاژ تبلیغاتی پاسخی قانع کننده نیست. این مردم عقل دارند و آگاهند. نمی توان با تحریف واقعیات، مردم را قانع کرد.

بازداشت خبرنگار VOA در باغی اطراف تهران

توطئه و پرونده سازی جدید با این گروگان گیری کردن تا تبدیل به اهرم فشار پشت پرده شود که از این طریق بتوان با واسطه ها ولابی های دو طرف برخی از خواست ها با زد و بند و رد و بدل کردن پیام ها دنبال شود.

يكي از مرتبطين با ضد انقلاب كه همزمان با شبكه ماهواره‌اي V.O.A نيز همكاري گسترده‌اي داشت هفته گذشته در يكي از باغ‌هاي اطراف تهران دستگير شد.به گزارش جهان، يكي از عوامل مرتبط با ضد انقلاب كه در شبكه صداي آمريكا نيز فعاليت مي‌كرد و در همان حال از همكاران اپوزيسيون ضد انقلاب نيز بود به دنبال دستگيري ديگر همدستان خود در هفته‌هاي گذشته، مدتي پيش به همراه خانواده خود متواري شد. بر اساس اين گزارش، تحقيقات براي يافتن فرد مذكور ادامه داشت تا اينكه هفته گذشته با تلاش ماموين امنيتي محل اختفاي وي شناسايي شده و شخص مذكور به همراه همسر و دخترش در يكي از باغ‌هاي اطراف دشت لوئين دز نزديكي تهران بازداشت شدند. گفته مي شود وي قصد داشت مدتي در اين باغ زندگي كند تا در فرصت مناسب با فراهم كردن مدارك لازم، به خارج از كشور عزيمت نمايد.

مصباح يزدی، رهبر طالبان ایران : به راستی جنگ موهبتی الهی بود/ با بروز حوادث اخیر، شوک جدی به جامعه وارد شد/ ما موظفیم در جهت تحول مطلوب فرهنگی قدم برداریم

راست می گوید چونکه اگر جنک نعمت نبود نه رژیم منفور ضد بشری ادامه می یافت . نه پاسداران کودتا گر می تو انستند کودتا کنند . نه این آخوند متجر انگلیسی می توانست صاحب ثروت ها باد آورده با آقا زاده هایش شود و نه مرشد کودتاگران گردد که بتواند تأکید بر افزایش احکام اعدام کند و اصرار برنفی جمهوریت نماید.د

مصباح گفت: امروز کشور از کمبود فرهنگ اسلامی رنج می‌برد و هر کسی که انکار کند، باید چشمانش را باز کند و دانشگاه‌ها و صحنه‌های مختلف جامعه و خیابان‌ها و شهرهای مهم را ببیند. * این انقلاب فقط با هدف تغییر رژیم و تحول سیاسی یا اقتصادی و اجتماعی کشور صورت نگرفت، بلکه یک انقلاب فرهنگی و هدفش تحول در فکر و اندیشه افراد بود تا منشاء تحول در سایر ابعاد زندگی شود و از آنجا که محور همه این تحولات، اسلام است، «انقلاب اسلامی» نامیده شد. * با پیروزی انقلاب ، مخالفت همه‌جانبه دشمنان اسلام پیش‌بینی می‌شد و می‌دانستیم آنان نمی‌توانند انقلاب را تحمل کنند، ولی اقدامی برای تجهیز نظامی و مبارزه با آنها نداشتیم تا اینکه جهان استکباری غرب توسط عراق به ایران حمله کرد و ما را برآن داشت تا به تجهیزات نظامی و پیشرفت، در عرصه تکنولوژی و صنعت دفاعی دست یابیم و به راستی جنگ موهبتی الهی بود تا ایران اسلامی در این عرصه توانمند شود. *در بُعد فرهنگی پیشرفت لازم را نکردیم و دنیا نیز در سقوط فرهنگی چهارنعل می‌تازد. این تکنولوژی‌ها و ماهواره و اینترنت در اختیار دشمنان است و یکی از عوامل سرعت سقوط جوامع بشری، همین تکنولوژی است. *باید بینش خود را تقویت و خطر را کاملا درک کنیم و این که رهبری فرمود« فتنه آینده عمیق‌تر است» بی‌حساب نیست، باید خود را آماده کنیم؛ فتنه‌ای است که اساس دین ما را مورد حمله قرار خواهد داد که باید هوشیارباشیم.

بازجویی از 4 نفر در یمن به اتهام جاسوسی برای ایران

اکنون لوطی جماران و پاسداران کودتاگر و سر مقاله نویس روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی چه می گویند که دولت عربستان و آمریکا را متهم می کنند که آشوب یمن زیر سر اینان می باشد؟ همینطور دلیل اشغال نظامی چاه نفت فکه ی عراق از سوی پاسداران با دار زدن علی شیمیائی در عراق و بمب گذاری انفجار اخیر عراق هم مشخص شد که مربوط به سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و تلاش برای عبور از بحران های داخلی و هسته ای می باشد.

عصر ایران - منابع قضایی در یمن از پایان بازجویی از چهار نفر در این کشور به اتهام جاسوسی برای ایران خبر دادند.به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری ها، یک منبع قضایی در یمن اعلام کرد دادستان جزایی ویژه امنیت نظام و تروریسم در یمن، تحقیقات و بازجویی از چهار نفر از شهروندان یمنی را به اتهام جاسوسی برای ایران پایان داده است.این منابع اضافه کردند که پرونده این چهار نفر در چند هفته آینده به دادگاه ارسال خواهد شد.مقامات یمنی در سال گذشته میلادی از بازداشت چهار شهروند این کشور به اتهام جاسوسی برای ایران خبر دادند و گفتند که به همراه آنها سیستم های ویژه جاسوسی نیز کشف کرده اند

دستگیری فرزند علی لاریجانی در حوادث عاشورای خونین تهران

این ییکی را نتوانستند همچون خوا هر زاده موسوی بکشند دستگیرش کردند . از سوی دلیل فشار برروی این پاسدار انگلیسی که افزایش سیافته مشخص است که برای چیست؟

شبکه جنبش راه سبز (جرس): فرزند علی لاریجانی رئیس مجلس هشتم در جریان حوادث عاشورای خونین تهران توسط نیروهای انتظامی بازداشت شدبه گزارش جرس، فرزند علی لاریجانی به مدت 24 ساعت بازداشت بوده است و پس از آنکه هویت وی برای نیروهای نظامی محرز شد وی را آزاد کردند. گفته می شود که وی در جریان راهپیمایی روز قدس نیز دستگیر شده بود.گفتنی است در جریان حوادث عاشورا جمعی از مردم تهران به بی سابقه ترین شکل به شهادت رسیدند که زیر گرفتن معترضین توسط خودروهای نیروی انتظامی، انداختن مردم از روی پل از آن جمله است.در این روز بنا به گفته پلیس 8 نفر به شهادت رسیدند اما معترضین این تعداد را 38 نفر اعلام کرده اند.سید علی موسوی خواهر زاده میرحسین موسوی نیز از جمله شهدای این روز است که به ضرب تیر مستقیم به شهادت رسید.همچنین در این روز صدها تن از شرکت کنندگان در عزاداری امام حسین دستگیر و روانه زندان شدند. حامیان احمدی نژاد تقاضای حکم محاربه برای این افراد را داشتند.گزارش خبرنگار ما حاکی است که فرزندان بسیاری از اصولگرایان از حامیان جنبش سبز هستند و ادامه و گسترش حرکت سبزها هر روز منجر به ایجاد شکاف بیشتر در خانواده ها ی حامیان احمدی نژاد می شود. پیش از این دخترکلهر که با ساختن فیلمی به آلمان رفته بود با اعلام حمایت از سبزها به دولت این کشور پناهنده شد. همچنین اخبار غیررسمی حاکی است که طی بازداشتهای صورت گرفته فرزندان تعدادی از نمایندگان مجلس نیز بوده اند. شهید محسن روح الامینی فرزند دکتر روح الامینی از اصولگرایان نیز که در جریان راهپیمایی پس از انتخابات 22 خرداد دستگیر شد و روانه کهریزک شد که بر اثر شدت شکنجه به شهادت رسید

فیلم : سخنان کروبی؛مصاحبه با پسرش و تحلیل

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12674

کروبی اگر چنانچه همانگونه که فرزندش حسین می گوید که در چند روز آینده مواضع خودش را با دعوت از تظاهرات 22 بهمن را اعلام خواهد کرد . اگو نتواند اتخاذ موضع اصولی کند تبدیل به چوب دوسر طلا خواهد شد . زیرا که هم از سوی مردم نا راضی طرد خواهد شد هم کودتا گران وی را ببازی نخواهند گرفت و درست آنگونه سوخته وبی اعتبار خواهد شد که کودتا گران ولوطی جماران می خواهند. به خصوص اینکه کروبی هم همچون موسوی اشراف دارد که عمق ضریب نارضایتی مردم آنچنان است که مردم منتظر صدور اطلاعیه نمی مانند وهر زمان که فرصت یا روزنه ای بدست آورند وارد صحنهشده و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه و کودتاگر خواهند زد.

کروبی : به زودی مواضع تفصیلی خود را در باره حقوق مردم و ضرورت برگزاری انتخابات آزاد به اطلاع ملت ایران خواهم رساند

همانگونه که گفته شد می بایست که هر چه زود تر می بایست کروبی اشتباه خود را تصحیح کند و اعترافش را پس بگیرد و اسیر کودتا گران نشود و شریک جرم لوطی جماران نا مشروع نگردد.

سحام‌نیوز: مهدی کروبی در دیدار با جمعی از چهره‌های برجسته و نخبگان سیاسی کشور از جمله رهبران برخی از احزاب اصلاح‌طلب گفت: «گر چه امروز روزنامه‌ها را توقیف، سایت‌ها را فیلتر و بسیاری از عزیزان را زندانی کرده و دفاتر احزاب از جمله دفتر حزب اعتماد ملی و حتی دفتر شخصی مرا بسته‌اند، گرچه به اتومبیل بنده تیراندازی کرده‌اند و برخی هر روز خط و نشان می‌کشند و انواع اهانت‌ها را نثار بنده و آقای موسوی وملت بزرگوار ایران و سخنان ما را تحریف می‌کنند، ولی با قاطعیت می‌گویم که من هرگز بر سر حقوق ملت معامله نخواهم کرد و یکی از بزرگ‌ترین حقوق این ملت آرایی است که به امانت در صندوق‌های رأی ریخته‌اند، و من تا پایان راه در کنار ملت خواهم بود و برای برگزاری انتخابات آزاد و رفع موانع موجود خواهم کوشید و به زودی مواضع تفصیلی خود را در باره آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق مردم و ضرورت برگزاری انتخابات آزاد به اطلاع ملت شریف و بزرگوار ایران خواهم رساند

زهرا رهنورد : آقای موسوی، دولت برآمده از تقلب را به رسمیت نمی شناسد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12669

داستان چیست خاتمی پنهانی نامه به لوطی جماران می نویسد و دولت نامشروع را به رسمیت می شناسد . کروبی تازگی اینکار را کرده است . گفته می شود که موسوی هم در بیانیه 17 تلویحاً اینکار را کرد اکنون همسر ایشان اعتراف کرده است که موسوی دولت بر آمده از تقلب را برسمیت نمی شناسد یعنی همان گفته ی خودش پس از نمایش خیمه ش بازی کودتای تقلباتی 22 خرداد را تأئید کرده است؟