گزیده خبرهای 27 دی ماه سال 1388

دست نوشته يك بيمار بعد از پيوند قلب

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14981

وضعیت و سرنوشت اسفناک و جگر سوز آن خوشباوران دل خوش به یاوه و شیاد گری های بنیانگذار رژیم منحوس و ضد بشر عوامفریب و دین فروش دوخته که باور داشتند خمینی شیاد راست می گفت که گویا حکومت می تواند از آن مستضعفان و پابرهنگان باشد.

در ماه مولود منجي عالم بشريت شنيدم گلي پرپرشد اما بدانيد قلبش مي تپد در سينه ي خسته من. سينه اي كه تشنه ي قلبي با محبت بود ..... پر شد از مهر و محبت. هل جزاء الاحسان الا الاحسان"خسته تر از پروانه اي بي پر، بي رمق تر از برگ زرد خزان، نااميدتر از ساق خشكيده در حسرت باران، چهار بهار عمرم با حسرت و درد خزان شد. نااميد از همه جا در انتظار مرگ ، ديگر تاب و تحمل بودن نداشتم.

يادداشت وارده. مناظرات و دم خروس.خبرگزاري فارس: يك كارشناس سياسي نوشته است: آقاي اطاعت چرا راست حرف نمي زني ؟ چرا نمي گويي به ماها و من در تهران راي نداده اند چرا دروغ مي گويي ؟ چرا مي گويي مرا رد صلاحيت كرده اند؟

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810270879

فقط به تصویر این طلبه کفن پوش و پیشمرگه آخوند متجر انگلیسی ومرشد کودتاگران مصباح یزدی نگاه کنید تا که بدانید چگونه ابله گری از چشمان ونگاه میخ شدگی اش می بارد تا متوجه شوید که کودتاگر نامشروع چگونه در بن بست و بحران قرار گرفته اند که یازمن دلجن پراحنی چه دلقکان و مترسکانی شده اند؟

خطاب به رئيس مجلس شوراي اسلامي منتشر شد.توضيحات مرتضوي درباره گزارش كميته ويژه حوادث پس ازانتخابات.خبرگزاري فارس: سعيد مرتضوي، دادستان سابق تهران در واكنش به گزارش كميته ويژه مجلس براي بررسي وضعيت بازداشت‌شدگان حوادث پس ازانتخابات، جوابيه‌اي را خطاب به رييس مجلس شوراي اسلامي منتشر كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810270897

بازهم ببازی گرفتن سعید مرتضوی قصاب مطبوعات و یک قاتل منفور و مطرود که یکی مجرمان جنایت باز داشتگاه کهریزک است به جای اینکه محاکمه و مجازات شود که اکنون بعنوان چماق و بهانه علیه ی مطبوعات مدعی اصول گرائی ولی منتقد دولت نا مشروع مورداستفاده واق شده است . همچنین از سوی کودتاگران بسوی این مطبوعات منتقد کیش داده شده است تا اینگونه هم انتقام انتقاد کردن شان از دولت گرفته شود . هم اینکه سناریو سازی برای توقیف کردن شان فراهم شود . تازه جنایتکار قاتل از حامیان سابق و منتقدان کنونی طلبکاری کرده و ادعای تشویق و پاداش به جای مجازات نموده است که وی و همکارانش برای صدور آدنم کشی می بایست تضمین امنیت شغلی داشته باشند.

روزنامه محترم جمهوري اسلامي و همشهري و برخي ديگر از رسانه‌ها در اين رابطه گزارش قرائت شده در مجلس شوراي اسلامي را تحريف نموده و با الحاق و جعل يك پرانتز به اين گزارش از اينجانب به عنوان مقام رسيدگي كننده نام برده كه اين امر نه تنها در گزارش مجلس شوراي اسلامي نيست. تاكيد اينجانب مبني بر اينكه فقط اراذل و اوباش موثر در آشوب و بلوا و تخريب اموال عمومي به كهريزك اعزام شوند از حدود 300 نفر باقيمانده 153 نفر آنان به اوين اعزام شدند و 147 نفر بازداشت شدگان بر اساس گزارش نيروهاي در صحنه و اظهارات آنان در پاسخ به تفهيم اتهامات وارده و به دليل نبود مكان خالي در اوين و اضطرار زماني مذكور به كهريزك اعزام شدند. لذا با توجه به اينكه لازم است قضات ويژه‌اي كه در زمان فتنه و توطئه محاربين و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي از هر نوع تلاشي در جهت خنثي كردن اين آشوب‌ها دريغ نكردند مورد حمايت وكلاي ملت باشند و امنيت شغلي اين افراد بدون اثبات كوچك‌ترين تخلفي صرفا بر اساس جوسازي برخي از رسانه‌ها و گمانه‌زني‌ افرادي كه با آن‌ها خصومت دارند مورد تهديد قرار نگيرد. اميد است با تدابير حضرتعالي از ادامه اينگونه اقدامات تخريبي جلوگيري به عمل آمده و مطالب مذكور مطابق آيين نامه داخلي مجلس محترم شوراي اسلامي به استحضار نمايندگان محترم برسد.

نامه يك وكيل به مطهري درباره مرتضوي

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14999

افشای بیشتر ماهیت این پرونده ساز قاتل و آدم کش سعید مرتضوی

تابناک : پيمان حاج محمودعطار، وکيل دادگستري در نامه‌اي به علي مطهري، نماينده مردم تهران در مجلس، با طرح ادعاهايي نوشت:آقاي دکتر مطهري، اگر سعيدمرتضوي، هنوز دادستان بودبراي شماهم يک پرونده قضايي درست مي‌کرد.

گمانه‌زنی درباره پشت صحنه سیاست ایران «پشت پرده» چه خبر است؟

http://www.fararu.com/vdccmxq1.2bqo08laa2.html

افشاگری های سربازجو حسین شریعتمداری از تحرکات پشت پرده میانه بازان و نامه پراکنی های شان برای ایجاد آشتی ملی که شاملوزیر بد نام و قاتل سابق علی فلاحیان هم می شود.

کیهان>نامه نگاری‌های پشت‌صحنه سران‌فتنه

http://www.fararu.com/vdcgtz9w.ak9yq4prra.html

حمایت "رادان" از "حسینیان

http://www.fararu.com/vdcd5z0s.yt0nk6a22y.html

بی خند نیست که گفته می شود تره به تخمش می برد و غلومی به صاحبش یا اینکه آب گند گودال را می جوید.

شاید موسوي و کروبي به تلویزیون بازگردند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14993

این یک بازی خطرناک برای مهار کردنآدم کشان رادیکال وابسته به کودتا گران و محدود و کنترل کردن پاسدار چموش و گماشته احمدی نژاد است . همچنین هدف دیگر منحرف کردن اذهان عمومی و بی خاصیت و بی اعتبار کردن کروبی و موسوی است . به خصوص اینکه تلاش می شود تابا این تاکتیک شرایط التهابی و انفجاری جامعه در بستر تسلط بر تظاهرات گسترده ی ضد حکومتی 22 بهمن امکان پذیرشود که می بایست این ترفند فاش شود .

قدرت الله عليخاني ، عضو فراکسيون خط امام(ره) مجلس در اعتماد نوشت:مدتي است صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران مجدداً برگزاري و پخش مناظرات را از سر گرفته است. هر چند من فکر مي کنم کمي دير اين اقدام صورت گرفته اما همين که مجدداً فضايي براي مناظره فراهم شده خوب است. اين مناظرات اثرات بسيار خوب و تامل برانگيزي در جامعه دارد چرا که باعث شفاف سازي در سطح جامعه مي شود. آنچه بايد مورد توجه قرار گيرد اين است که بايد به تمام افراد از هر حزب يا جناحي ميدان داده شود تا در صحنه مناظرات حضور پيدا کنند و ديدگاه هاي خود را بيان کنند.

مطهری خواستار حضور موسوی در مناظره شد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14995

این تقاضا هم مکمل گزارش خبر قبلی می باشد که هدف کنترل کردن فریاد اعتراضی مردم خشمگین و خانواده های شهید داده و داغدار و عزادار و تسلط بر اوضاع انفجاری می باشد

من معتقدم حتي اگر امكان آن باشد، بايد كانديداهاي معترض هم به صداوسيما دعوت شوند و حرف‌هايشان را بزنند تا در نهايت به وحدت و آشتي ملي در جامعه دست يابيم و ان‌شاءالله در 22 بهمن شاهد باشيم كه همه شخصيت‌ها و گروه‌ها در راهپيمايي شركت مي‌كنند و به اين بحران خاتمه داده مي‌شود.

پناهیان "فتنه شدیدتراز دجال" را در موسوی دید

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14988

حرکات و تلاش های مناظره های تلویزیونی فوق برای کنترل اینگونه ترمز بریدگان و دنده عقب کنده شدگان مهار نا پذیر نیز می باشد که یک خال بفرمان آخوند دزد و متحجر انگلیسی مصباح یزدی می باشند .

به من می گویند حاج آفا شما وجهه خودتون را خراب نكنید! سیاسی حرف نزنید! خاك بر سر اون وجهه ای كه بخواهد ما را از انجام وظیفه دور كند. من با سكوت در برابر این دجال های كثیف كه استعداد قتل اباعبدالله الحسین از شراره های چشم های كثیفشان می بارد، خیانت به فرج امام زمان بكنم؟ من دوست و دشمن را قاطی نمی كنم ولی دوستان حسین را كشتند. داریم همه مسائل را ماستمالیزیشن می كنیم!

همسر نواب‌صفوي : نواب صفوي <نفت> را ملي كرد نه مصدق!

اگر چنانچه این ادعای کمدی واقعیت دارد . پس نقش آخوند کاشانی در کنار دستگاه جاسوسی انگلیس و همکاری با کودتاگران ننگین 28 مرداد سال 1332 چه بود ؟ همچنین چگونه است که پیروان وی که باند مافیائی و غارتگر انگلیسی مؤتلفه هستند همگی اشان جزو گماشتگان و جاسوسان دولت فخیمه ی انگلیس می باشند؟

ایلنا : همسر نواب‌صفوي با تاكيد بر <شجاعت همسرش> وي را عامل اصلي ملي شدن صنعت نفت مي‌داند.‌ ‌نيره اعظم نواب احتشام رضوي در گفتگو با ايلنا، به مناسبت سالگرد کشته شدن نواب صفوي با ‌اشاره به حركت او در فتل احمد كسروي اظهار داشت: نواب در سن 19 و 20 سالگي كه در ‌نجف درس مي‌خواند با كسروي كه آييني به نام پاك ديني ابداع كرده و به تمسخر ائمه مي‌پرداخت و به فتواي علما مفسد في‌الارض بود، آشنا شد و خشم زيادي وي را گرفت، لذا به علماي بزرگي چون علامه اميني مراجعه ‌مي‌كند و در خصوص حكم اين فرد سوال مي‌كند كه آنها پاسخ مي‌دهند، <قتل كسروي بر هر مسلمان واجب است.>‌ ‌وي افزود: پس از اين پاسخ، نواب سخنراني كرده و پس از آنكه يكي از مراجع به وي مبلغي پول مي‌دهد و راهي ايران مي‌شود و در بدو ورود طي يك سخنراني در آبادان از سكوت مردم انتقاد مي‌كند و سپس در تهران وارد مكتب ‌كسروي شده و وي را محكوم مي‌كند كه در پي سخنان وي 16 نفر از شاگردان كسروي طرفدار نواب شدند(!) اما در نهايت كسروي نصيحت‌هاي او را نپذيرفت.‌ ‌احتشام رضوي با تاكيد بر <شجاعت نواب به خاطر ايستادگي در مقابل كسروي> خاطرنشان كرد: 2 نفراز ‌دوستان نواب، كسروي را از بين بردند و همان افراد توسط حكومت زنداني شدند اما پس از آنكه 5 هزار نفر طرفداران فدائيان اسلام پشت در زندان تجمع كرده و خود را شريك جرم آن 2 نفر خواندند، آنها آزاد شدند و نواب ‌هم به نجف برگشت.‌ ‌همسر نواب با اشاره به نبوغ فكري همسرش گفت: وي در سن 15 سالگي به دانشگاه رفت و گستره ‌فكرش نيز همه جهان بود؛ به طور مثال در دانشگاه مصر در جمع حدود 70 هزار نفر از جمله رئيس‌جمهور و ‌نخست‌وزير مصر سخنراني كرد.همسر نواب صفوي با اشاره به شعور اجتماعي بالاي همسرش(!) تصريح كرد: نفت را نواب ملي كرد، نه مصدق. ‌وقتي رزم‌آرا گفت <ايراني‌ها لوله هنگ هم نمي‌توانند درست كنند، مصدق نماينده مجلس بود> اما نواب در پاسخ به اين سخن او گفت تو لايق زمامداري نيستي و كناره‌گيري كن و اگر پس از 3 روز نرفتي خودمان تو را ‌مي‌فرستيم لذا خليل‌طهماسبي شاهرگ استعمار را قطع مي‌كند نه مصدق اما آنها ملي كردن را به اسم ‌خودشان گذاشتند و مصدق را عده‌اي بت كردند.

در انفجار مشهد یک نفر آسیب دید

انفجار در شهر نهاوند و مشهد مرتبط با ترور انفجاری علی محمدی زنجیره ای بهم پیوسته است که طراحانش همان عاملان وآمران انفجار در حرم امام رضا و ربودن و مثله کردن 3 رهبر مسیحی و سایر قتل های زنجیره ای هستند که اکنون برای کنترل فضای انفجاری جامعه و مقابله کردن با معترضان ناراضی فریاد گوی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای برای هموار کردن فضای اعدام ها دارند این چنین بستر سازی می کنند.

به گرزارش خبرآنلاین سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استانداری خراسان رضوی در خصوص شنیده شدن صدای انفجار شامگاه امشب در مشهد گفت: حدود ساعت 20، فرد مشکوکی در چهارراه استانداری توجه ماموران امنیتی را به خود جلب کرد که متعاقب حرکت ماموران به سمت وی، بلافاصله وسیله ای که حاوی مواد انفجاری بود را رها کرده که منجر به انفجاری شد.بنا بر خبری که بر روی پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی منتشر شده است امیرا... شمقدری با بیان اینکه این ماده انفجاری به صورت دست ساز و از سه راهی چدنی لوله های آب تهیه شده بود اظهار داشت: این انفجار منجر به آسیب دیدگی فرد مذکور گردید که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.وی بیان داشت: نیروهای امنیتی در حال بررسی انگیزه و هویت فرد مذکور هستند.شمقدری تصریح کرد: این حادثه بجز عامل انفجار هیچگونه خسارت جانی و مالی دیگری در بر نداشته است و این فرد تنها مضروب حادثه بوده که با توجه به شدت آسیب دیدگی حال نامبرده وخیم گزارش شده است.

ورود نیروهای امنیتی به کوی و بازرسی اتاق دکتر فرزاد کلبعلی

همان تروریست هائی که با انفجار کنترل از راه دور یک موتور سیکلت موجب مرگ علی محمدی دانشمند هسته ای شدند در کوی دانشگاه هم با اینگونه اقدامات جاسوسی و تفتیش عقاید برای حذف دگر اندیشان و منتقدان می زنند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر در پی این اقدام، ماموران وزارت اطلاعات کامپیوتر و تعداد زیادی از کتاب ها، جزوه ها و دست نوشته های این دانشجو را ضبط و از کوی خارج کردند.این یکی از اقدامات نادر در کوی دانشگاه بوده که نیروهای اطلاعاتی وارد کوی شوند و اقدام به بازرسی اتاق دانشجوبان و بردن وسایل آنها کنند.در طی روزهای اخیر فضای کوی دانشگاه بسیار امنیتی شده و به طور شدیدی بر دانشجویان اعمال نظارت می شودگفتنی است که در همان روز چهارشنبه در اقدامی دیگر حراست دانشگاه اقدام به شکستن درب اتاق دو تن از دانشجوبان که در ساختمان ۷ –اتاق ۳ کوی ساکن هستند کرده و این دو دانشجو را به پلیس امنیت تحویل دادند. از هویت و وضعیت این دانشجویان خبری در دست نمی باشد.

هفته‌نامه توقیف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شده همت به چاپ دوم رسید/ عکس اولیه این نشریه که چاپ نشد چه بود؟ + عکس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12249

این تصویر سرنخ و کانون اصلی قاتلان و تروریست ها را بهتر معرفی می کند که کجاست و چگونه به آخوند انگلیسی دزد محمد تقی مصباح یزدی وصل می باشند که و مرشد پاسداران کودتاگر و پاسدار گماشته احمدی است که خبر از طرح حذف فیزیکی شان داده شده است .

کیهان :برای پیداکردن عوامل ترور علی محمدی با شيرزاد تماس بگیريد!
باز هم فرافکنی کردن و از موضع آی دزد کدن آارس غلط دادن سرباز جو حسین شریعتمداری

کيهان با اشاره به تحلیلهای متعددی که از سوی رسانه های مختلف درباره علت ترور علیمحمدی مطرح شده ، مينويسد : نکته جالب در پس همه این تحلیل ها (روزنامه های اسرائيلی) ، تقلای چند روز اخیر احمد شیرزاد (عضو بدنام فراکسیون مشارکت در مجلس ششم) است که با مقالات و مصاحبه های مختلف بارسانه های ضد انقلابی و خارجه تلاش کرده ترور شهید علی محمدی را به اختلافات داخلی ربط دهد و در عین حال خود را دوست این شهید مظلوم جا بزند.وی همان شخصی است که از پشت تریبون مجلس ششم به اتهام پراکنی علیه برنامه هسته ای کشورمان پرداخت و مدعی شد جمهوری اسلامی درباره برنامه هسته ای خود 19 سال به دنیا دروغ گفته اما اکنون دم خروس بیرون افتاده است. این اظهارات با اعتراض شدید مهدی کروبی رئیس وقت مجلس مواجه شد. به نظر می رسد تحقیق از این مهره بدنام، سرنخ هایی از ترور شهید علی محمدی را به دست بدهد. خاطرنشان می شود شیرزاد که همکلاسی دوران دانشگاه علیمحمدی بوده، اخیرا او را فردی متدین توصیف کرده بود که گرایش سیاسی به سمت اصلاطلبان داشته است.

صدور حکم اعدام برای شیرین علم هوی

فعلا ً دیواری کوتاهتر از کردستان نیست . زیرا که تا زندانیناسیرشاعدام می شوند یا در زیر حکم اعدام می باشندیا برای شان اعدام صادر می شوذ.

به گزارش خبرگزاری دیده بان حقوق بشر کردستان شیرین علم هوی که در اوين زندانی است به اعدام محکوم شد.این حکم به اتهام محاربه از طریق همکاری با یک حزب اپوزیسیون کردستان از سوی دادگاه انقلاب تهران صادر و هفته‌ گذشته به وکیل وی ابلاغ شده است.شیرین علم هوی، 28 ساله و اهل شهر ماکو در استان آذربایحان غربی است. وی خرداد ماه سال پیش بازداشت و اکنون در زندان اوین تهران نگهداری می‌شود. پیش از این اعلام شده بود که برای این زندانی سیاسی زن حکم حبس ابد صادر شده، اما وکیل وی صدور حکم اعدام را تایید کرد. این حکم قابل تجدیدنطر خواهی است.

نامه زينب صارمي دختري است كه 23 سال پدر را پشت ميله هاي زندان ديده است

اینهم یک سند انکار ناپذیر جنایت علیه ی بشریت که پیرامون قربانی اتخاذشده است که 23 سال از عمر خود را بخاطر آزادی در بندو زنجیر سپری کرده است که اکنوناز سوی جلادان و دژخیمان حاکم به اعدام محکوم شده است که اکنون نامه روشنگر و رسوا کننده ی دخترش بیشتر ماهیت جنایت آمیز حاکمان ضد بشر را بیان کرده است. همچنین بازگوئی عملکرد 31 ساله ی دولت مردان رژیم فاشیستی ترورستی نا مشروع وضدبشری را ترسیم کرده است

هركس جوابش را ميداند به من بگويد. پيام زير از زينب صارمي دختري است كه 23 سال پدر را پشت ميله هاي زندان ديده است , به اميد آزادي همه زندانيان سياسي! فعالين حقوق بشر ودمكراسي. متن پيام :باتعظيم به سردار آزادگي علي صارمي نمي توانم پدرخطابت كنم كه بالاتر ازنامي . نمي توانم پدرخودم خطابت كنم كه درحصار غرورم قرارگيري ودرعين حال حصار را نمي پذيري .پدرجان دربردگي ظلم بودن وچون ماهي برساحل افتادن چه بسا خود طناب داري است برگردن هرآن كه دارد به سختي زندگي ميكند وما , هزاران هزار آنان را درسالن انتظار زندان ها هفته به هفته رودررو مي بينيم . حكم اعدام دادن به كلمه آزادي .اگر آقاي نلسون ماندلا با 20 سال سابقه زندان براي آزادي وطنش را بايد گيوتين مي زدند پس امروز كشورش چه مي شد؟ پدر من را چرا ؟ پدر من را 23 سال است به بهانه هاي مختلف به زندان مي برند كه مخفي باشد. چرا پدر من بايد مخفي بماند وحالا هم اعدامش كنند! مگر پدر من چه كرده كه نبايد ديده شود ونبايد باشد؟ هركس جوابش را ميداند به من بگويد. درضمن مگر تنها پدر من است گيرم كه مي زنيد! گيرم كه مي بريد! گيرم كه مي كشيد! با رويش ناگزير جوانه چه مي كنيد؟زينب صارمي24 دي ماه 1388

نگهداری کلیه اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم در سلول های انفرادی

اکنون ثابت شدکه چگونه خمینی شیاد و قصاب زندان اوین لاجوردی منظور شان از زندان دانشگاه شده است چقدر وارونه بوده است؟

شبکه جنبش راه سبز (جرس): کلیه اعضای شوراي مرکزی دفتر تحکیم وحدت در زندان انفرادی نگهداری می شوند.به گزارش جرس، ميلاد اسدی بیش از 46 روز است که در انفرادی بسر می برد . در همین حال بهاره هدایت، مهدی عربشاهی و مرتضی سیمياري که پس از عاشورای خونین بازداشت شدند نیز در انفرادی نگهداری می شوند و تاکنون هیچگونه تماسي با خانواده خود نداشته اند.بنا به این گزارش روز پنجشنبه در پی مراجعه خانواده این دانشجویان به اوین به آنها اعلام شد که فرزندانشان تا اطلاع ثانوی ممنوع الملاقات هستند.

كارت عضويت بسيج هنرمندان به رئيس فرهنگستان هنر اهدا شد.خبرگزاري فارس: علي معلم در ديدار مسئولان سازمان بسيج هنرمندان گفت: فرق هوش بسيجي و هوش فرهنگستاني در اين است كه اينجا برج عاج است و نگاه آن نسبت به خيلي مسائل از دور است اما هوش بسيجي حضورش به روز است و بين مردم قرار دارد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810261720

حال مشخص شد که چگونه دعوا بر سر لحاف ملا بوده است و برای چه از سوی کودتاگری موسوی کنار زده شد و این مترسک پاپت کودتاگران پاسدار جایش ا گرفت ه است؟

دقايقي پيش؛ عامل انفجار بمب در مشهد كشته شد.خبرگزاري فارس: عامل انفجار بمب در حوالي استانداري خراسان رضوي در مشهد كشته شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810261814

اینگونه انفجارات نوعی اخطار دادن به خودی های مسئله دار شده است تا که دست از خطا نکنند . برای همین گزارشده که عامل انفجار کشته و سر به نیست شده است . زیرا که تا ترس و وحشت از بریدن و لو دادن آمران پشت صحنه است که می بایست از بین می رفت .

به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، منابع آگاه از مرگ عامل انفجار بمب در حوالي استانداري خراسان رضوي در بيمارستاني در مشهد خبر دادند. اين انفجار در حدود ساعت 20 امشب در چهارراه استانداري خراسان رضوي توسط فرد مشكوكي رخ داد. اين فرد كه متوجه سوءظن مأموران انتظامي مي‌شود در حين حركت مأموران انتظامي به سمت وي وسيله انفجاري در اختيار داشته را رها مي‌كند. نيروهاي امنيتي و پليس در حال بررسي ماهيت و انگيزه اين فرد هستند. همچنين اين حادثه هيچگونه خسارات مالي و جاني ديگري جز براي مرگ عامل پرتاب در پي نداشته است.

محاكمه پنج متهم آشوب‌هاي روز عاشورا برگزار مي‌شود .خبرگزاري فارس: محاكمه پنج نفر از متهمان آشوب‌هاي روز عاشورا به اتهام "محاربه " در دادگاه انقلاب اسلامي تهران برگزار خواهد شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810261590

این شو هم آن سوی شوی مناظره تلویزیونی و ترور علی محمدی و انفجار نهاوند و مشهد می باشد

چه کسی مسعود علی محمدی را ترور کرد؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14960

همین مطرح کردن معلوم نیست از سوی احمد توکلی که ما نمی دانیم چه کسی علی محمدی را ترور کرده است ولی برای تبرئه کردن خودش افزوده نشانه بسوی اسرائیل است. همین موضع گیری موجب زدن زیرآب اتهام زدن عاملان اصلی ترور شده که بطور عمد آدرس غلط داده است .

چه کسی مسعود علی محمدی را ترور کرده است؟ ما نیز نمی دانیم. اما تمامی نشانه ها به سوی اسرائیل است و این جای تعجب ندارد که حتی وب سایت دبکا (DEBKA) سایت در ارتباط با موساد، اعلام کرده که این ترور با مسئولیت تل آویو انجام شده منبع : الف

سیما، تصویر مشایی را همراه احمدی نژاد پخش نکرد

جالب است اکنون در بستر سازی خالی کردن زیر پای پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نامشروع پخش تصویر منحوس وی و رئیس دفترش رحیم مشائی زیر تیغ سانسور تلویزیون پاسدار ضر غامی رفته است.

در مراسم ثبت ملی چادر و حجاب اقوام ایرانی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد اسفندیار رحیم مشایی در نزدیکی دکتر احمدی نژاد حضور داشت.با این حال بخشهای خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران تلاش داشتند هیچ تصویری از مشایی منتشر نکنند.زاویه برخی تصاویر پخش شده نشان می داد تصویربرداران برای اینکه رئیس دفتر رئیس جمهور در کادر تصویر قرار نگیرد با مهارت عمل کرده اند

کتک کاری نماینده با بخشدار

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14954

در این مورد باید افزود کد خدای ده که رغابی بود ب سر آن ده چه رسوائی بود . وقتیکه اینگونه میان خودشان مشغول بر توی سر هم زدن ی باشند چگونه می توانند تا در خدمت مردم باشند؟

مهر: در جلسه بررسی مشکلات مردم خاوه (یکی از روستاهای بخش جوادآباد ورامین)، نماینده مردم ورامین در مجلس پس از درگیری لفظی با بخشدار به صورت وی سیلی زد که پیگیری های مقامات اجرایی هم باعث شد تا استاندار تهران دستور دهد: این بت را بشکنید!

کتک کاری نماینده مجلس و بخشدار

http://www.fararu.com/vdchwwnx.23n6wdftt2.html

مشایی:رخورد پلیس با بدحجاب ها مورد قبول نیست

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14945

شیوه ی برخورد پلی سرکوبر آنگونه فاشیستی و ضد انسانی می باشد که صدای اعتراضی مشاور و رئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نا مشروع را ددر آورده است.

رحيم‌مشايي درباره نحوه برخورد پليس در مواجهه با مصاديق بدحجابي در جامعه گفت: اين روش پليس مورد قبول نيست.

واکنش مشایی به مطهری: سخیف بود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14936

جالب است که از رحیم مشائی مشاور رئیس جمهور نا مشروع خواسته شده است که تبدیل به چاقوی استثنائی شود که می بایست کار فوق العاده کند و دسته ی چاقو را ببرد . یعنی رابطه نوکر با ارباب فخمیه قطع گردد.

وي در عين حال تاكيد كرد كه معاونت حقوقي رئيس جمهور حتما پيگير اين گونه اظهارات است اما واقعا جاي تاسف دارد كه چنين حرف‌هاي سخيف و دور از انتظار زده مي‌شود.فارس: مشاور و رئيس دفتر رئيس جمهور از پيگيري حقوقي درباره اظهارات اخير مطهري عليه رئيس‌جمهور خبر داد.مشايي در پاسخ به اينكه آيا اين گونه ادعاها با هدف سرپوش گذاشتن در محاكمه سران فتنه نيست، گفت: شما خود بهتر اين مسائل را مي‌فهميد و سئوال شما جواب است.وي افزود: مردم از همه بيشتر مي‌فهمند و قضاوت را آنان تعيين مي‌كنند و معتقدم هر كس هر حرفي مي‌زند مسئولان حرف‌هاي خود بايد باشد و اگر امروز به همه حرف‌ها رسيدگي نشود زمان رسيدگي به آنان فراخواهد رسيد.رئيس دفتر رئيس جمهور خاطر نشان كرد: اگر اين كشورها ادعاي حقوق بشر دارند و مي‌گويند كه اهل اين گونه اقدامات تروريستي نيستند چرا از گروه‌هاي تروريستي حمايت مي‌كنند.بنابراين اين امر نشان مي‌دهد كه آنان پشتيبان گروه‌هاي تروريستي هستند.

هاشمي شعار احمدي‌، باي باي را طراحي کرده بود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14933

پس از انتشار هفته نامه همت که رفسنجانی هم جزو لیست حذف شدگان فیزیکی ازسوی حامیان دلت و کودتاگران پاسار و آخوند دزد و متحجر انگلیسی مصباح یزدی تهیه و تنظیم شده است . اکنون سناریو وجو سازی علیه ی رفسنجانی مکار بساز و بفروش شروع شده است .

شعار «احمدي باي باي» سناريوي هاشمي رفسنجاني براي حذف احمدي نژاد بود که توسط موج سبز در روزهاي پيش از انتخابات مطرح و از آن استفاده مي‌شد.شعار «احمدي باي باي» سناريوي هاشمي رفسنجاني براي حذف احمدي نژاد بود که توسط موج سبز در روزهاي پيش از انتخابات مطرح و از آن استفاده مي‌شد.اين موضوع در بخش «تحليل يک» تازه‌ترين هفته‌نامه پنجره با عنوان « پروژه حذف؛ هاشمي يا احمدي‌نژاد؟» تشريح شده است.

رسالت:حریف بااین مناظره ها دوباره به خیابانها برمی گردد

کاظم انبر لوئی بازجوی سابق قلم زن روزی نامه ی رسالت که بلند گوی تبلیغاتی باند مافیائی غارتگر انگلیس مؤتلفه و شرکای دزد آخوند های متحجر جامعه روحانیت است آنگونه وحشت زده شده است که حتی از جنگ زر گری سر کار گذاشتن مردم از سوی رقبای غلب و مغلوب هم وحشت دارد . زیرا که نگران تکرار مناظره ی تلویزیونی نا مزدان ریاست جمهوری و تعطیل شدن تبلیغات دروغین رسانه ای وارونه گوی و عوامفریب منجر به داغ تر شدن فریاد های اعتراضی خیابانی بی انجامد .

کاظم انبارلویی درباره مناظره های پخش شده اخیر در تلویزیون گفت :‌وقتی یک طرف مناظره منکر همه فجایعی است که همه روزه از تلویزیون بی بی سی و رسانه های صهیونیستی و استکباری علیه نظام و مردم ایران پخش می شود، وقتی آنها منکر حمایت رسمی دولت آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی از جنبش به اصطلاح سبز هستند و حاضر نیستند هیچ سند و مدرک معتبری را گردن بگیرند، دهان به دهان شدن با آنها در رسانه ملی چه فایده ای دارد؟سردبیر روزنامه رسالت در ادامه با بیان اینکه « آنها منتظرند ببینند فرماندهان آنها، از آن سوی مرزها چه می گویند» افزود :‌ لذا با مناظرات تلویزیونی می خواهند زمان بگیرند و دوباره همان شرارت ها را تکرار کنند.انبارلویی در ادامه با بیان اینکه ‌« با بالا بردن کره کره مناظره همان راهی را پیمود که7 ماه پیش پیموده شد» ؛ پیش بینی کرد که « حریف بزودی به بهانه همین مناظرات و دور جدید افشاگری اصولگرایان مجددا به خیابان بر می گردد.»این روزنامه حامی دولت گفت :‌ 7 ماه پیش وقتی طرف در مناظرات کم آورد فرمان اردوکشی خیابانی را صادر کرد. مردم در پاسخ به این اردوکشی در شعارهایشان آوردند؛ "پرونده ها رومیزه هی می گه چیزه چیزه" تا موقعی که طرف مقابل تن به یک رسیدگی حقوقی در مورد عملکرد خود نمی دهد و دنبال راه حل سیاسی می گردد، به جایی نمی رسد.

توضیحات ری شهری در مورد كناره‌گيری‌اش

دامنه ی اختلافات رژیم بی آینده و به آخر خط رسیده آنگونه شده است که مهره های قدیی اطاعاتی هم وادار به استعفا می شود . هم اینکه پس از استعفا می بایست پاسخگوی باشد .

صبح امروز مراسم توديع آيت‌الله محمدي‌ري‌شهري و معارفه حجت‌الاسلام سيد علي قاضي‌عسكر، نماينده ولي‌فقيه در امور حج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني برگزارشد.

رسایی وزیر ارشاد را به استیضاح تهدید کرد

http://www.fararu.com/vdcc0oq1.2bq4o8laa2.html

اوضاع دستگاه سانسور و خفقان و تفتیش عقاید آنگونه بر هم ریخته شده است که جنگ عربده کشی و تهدید میان خودی های کودتا کرده تقلباتی حاکم به جان همدیگر افتاده اند که چر ا در مطبوعات سانسور و ممیز گری کم می شود؟

رئيس كميته رسانه و هنر مجلس گفت: با توجه به اين‌كه وزير ارشاد چندين بار وعده ارائه قانون نظام جامع رسانه را داده است بايد تمهيدات لازم را براي مقابله با ابزارهاي جنگ نرم پيش‌بيني كند لذا وزارت ارشاد بايد پيش از گذشته نسبت به ارائه اين قانون اهتمام نشان دهد.

هفته‌نامه توقيف‌شده همت به چاپ دوم رسيد

اعتراض آخوند رسائی وکیل الدوله بازار مکاره ی هشتم به وزیر فرهنگ سانسور خقان و تفتیش عقاید ارشاد به خاطر توقیف همین هفته نامه ی مبلغ علنی طرح فیزیکی رقبای مغلوب وم خردادی هی می باشد

شماره دوم نشريه همت که هفته گذشته توقيف شده بود، امروز صبح در کيوسک‏هاي روزنامه فروشي تهران عرضه و فروخته شد.به گزارش خبرآنلاين نوشت: در حالي که نشريه همت به دليل عکس منتشر شده در صفحه اول شماره 6 در يک‌شنبه 20/10/88 خود در روز دوشنبه به استناد بند 8 و 11 ماده 6 قانون مطبوعات از سوي اداره کل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني تذکر دريافت کرد اما روز چهارشنبه با دستور شعبه نهم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب تهران دستور توقيف نشريه همت صادر شد.اين در حالي است که اين نشريه به چاپ دوم رسيد و امروز صبح در کيوسک هاي روزنامه فروشي تهران فروخته مي شد.همچنين در چاپ دوم اين نشريه به جاي عکس موسوي تبريزي عکس موسوي خوئيني ها قرار گرفته است


برگزاری اولین همایش ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد با حاشیه هایی خاص نیز همراه بود.
حواشی همایش حامیان احمدی‌نژاد

http://www.fararu.com/vdccmoq1.2bq4e8laa2.html

این گرد همآئی موازی و همسوئی با هفته نامه همت و لیست اسامی تنظیم شده برای ترور و حذف شدن می باشد که اکنون در باغش با فریاد مرگ بر موسوی است که برگردان و معادل مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه است. جالب اینکه ترکش اعتراضات دامن مشائی هم گرفته است که مکمل ادامه ی جنگ و سگ دعواهای خودی است که در گزارش قبلی به آن اشاره شد.

به گزارش خبرآنلاین ضعف شدید مسئولین برگزار كننده این همایش در پذیرش مدعوینی كه از سراسر كشور برای شركت در این گردهمایی آمده بودند فقط گوشه ای از به هم ریختگی های آن بود. هزینه مراسم از كجا تامین شده است تا جایی كه عده ای از شركت كنندگان در این همایش به علت شبهه ناك بودن هزینه های این مراسم از صرف غذا خودداری كردند. شعارهایی در همایش اعضای ستادهای مردمی احمدی‌نژاد (امتداد مهر) علیه اسفندیار رحیم مشایی و میرحسین موسوی سر داده شد. در میان سخنرانی رئیس جمهور شعار «مرگ بر موسوی» سر داده شد و پس از آنكه مراسم به پایان رسید تعدادی از حاضران شعارهایی علیه اسفندیار رحیم مشایی سر داده و فریاد زدند: «مشایی مشایی، حیا كن احمدی را رها كن»، «احمدی، احمدی مشایی را عوض كن». این شعارها در هنگام ترك سالن سر داده شد. این شعارها در شرایطی مطرح شد كه اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور و زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رئیس جمهور را در این همایش همراهی می كردند.




Inline Attachment Follows: gozide khabar ha 28 day-88.htm

گزیده خبر های 28 دی ماه سال 1388

سردار محمدي در جمع كاركنان منطقه يكم دريايي سپاه:قاطبه مردم ايران از بصيرت بالاتري نسبت به برخي نخبگان برخوردارند. خبرگزاري فارس: معاون هماهنگ كننده ستاد فرماندهي سپاه پاسداران تاكيد كرد: قاطبه مردم ايران از بصيرت و بينش سياسي به مراتب بالاتري از برخي نخبگان برخوردارند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810271369

این سردار ابله نمی داند که با اینگونه خود زنی کردن چگونه تناقض گوئی یا اعتراف کرده و گاف داده است . زیرا که 7 ماه است که مردم معترض و اراضی در خیان و داشگاه ها و پشت بام خانه ها و پارک ها و حتی میادین ورزشی و گورستان ها فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه و کودتا گر می زنند.

مهدي‌زاده در گفتگو با فارس:رسانه‌هاي غربي از جهل برخي خواص استفاده مي‌كنند.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون امنيت ‌ملي و سياست‌‌خارجي مجلس با تاكيد بر اينكه رسانه‌هاي غربي از جهل برخي خواص و كم‌اطلاعي مردم سوءاستفاده مي‌كنند، خاطر‌نشان‌كرد: هر اندازه كه رسانه‌هاي داخلي در روشنگري مردم نقش مؤثري را ايفا كنند، نقش رسانه‌هاي غربي كمرنگ‌تر خواهند شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810271529

این اعتراف آن روی سکه ی نا گفته ای گزارش خبری قبلی پاسدار محمدی می باشد. زیرا که بوضوح فاش شده است که خواص یا مهره های بالای رقیب دوم خرداد ها جاهل می باشند ولی قاطبه ی مردم مورد نظر این پاسدار که در تظاهرات بخاطر دریافت ساندویج و ساندیس ازکول همدیگر بالا می رفتند بیشتر از خواص می فهمند.

بازی خطرناک ؛ورود رسانه های افراطی به مسائل خانوادگی سیاسیون

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15024

وحشت از افشاگری و ریخته شدن پته های دزدان و غارتگران از سوی رقبا . زیرا نگرانیازاین واقعیت است که اگر چنانچه سرکلاف بازشود دیگر امکان جمع کردنش نمی باشد . زیرا که تبدیل به این بیت شعر خواهد شد که گفته می شود گر حکم شود که دزد یا مست گیرند هر آنچه در شهر هست گیرند.

از سوی دیگر یک سایت مهم منتقد دولت تحت عنوان هشدار به این سایت ، اعلام کرد که اگر این بازی ادامه پیدا کند ممکن است رسانه های دیگری که محدودیتی ندارند دست به افشای تعدد زوجات برخی چهره های مشهور سیاسی بزنند که احتمالاً در این میان حامیان دولت بازنده اصلی خواهند بود .

اتحادیه دانشجویان دانشگاه های اروپا خواستار تحریم ایران شد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12315

می بایست که فشار برروی غرب فقط منحصر به انتشار اینگونه موضع گیری و در خواست نمودن اتحادیه دانشویان برای تحریم نباشد ، بلکه وظیفه ی همه مخالفین و دگر اندیش مدافع آزادی و دمکراسی و حقوق بشر و حکومت دمکراتیک در ایران می باشد تا که از کشورهای غربی بخواهند که هم به سیاست کثیف و خائنانه ی مذاکره ی تجارت نفت و خون خود با حاکمان تهران را پایان دهند . هم اینکه رابطه شان را با رژیم منفورو نامشروع کودتائی حاکم بر ایران قطع نمایند و از مبارزات آزادیخواهانه ی مردم اییران برای تغییرات دمکراتیک در ایران حمایت کنند.

اتحادیه دانشویان دانشگاه های اروپا با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن بازداشت بیش از ۸۰ دانشجو در روز عاشورا خوستار خواستار واکنش تمامی دولت های اروپایی، شوراهای محلی، سازمان های غیردولتی، گروه های حقوق بشری، موسسات آموزشی و سازمان های دانشجویی نسبت به وضعیت وخیم حقوق بشر در ایران شد.به گزارش خبرنامه امیرکبیر این اتحادیه دانشجویی در بیانیه خود خطاب به جامعه دانشگاهی جهانی اعلام کرده است که اعتراض آنان می تواند نقش بسیار مهم و اثرگذاری را داشته باشد

بیشترین بدهکاران به سیستم بانکی آقازاده‌ها و مدیران دولت هستند

عباس پالیز دار به خاطر افشای نقش کوچک غارتگری این آقا زاده با پدران دزد و غارتگر از خودشان در دانشگاه همدان بود که بدستور قاتل و قصاب مطبوعات سعید مرتضوی دستگیر و متهم و محاکمه و زندانی شد .خبر آنلاين : رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در واکنش به درخواست برخی برای محاکمه 1000 بدهکار سیستم بانکی گفت:یک فضای بد بینانه ای نسبت به فعالان اقتصادی در خصوص مطالبات معوق بانکی وجود دارد که این نوع نگاه باید اصلاح شود. به گزارش "خبرآنلاین"،محمد نهاوندیان در بیست و نهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت:وقتی وامی به یک فعال اقتصادی داده می شود،این وام باید بازگشت پیدا کند به سیستم بانکی و قراری بر این نیست که وام اعطا شده بر نگردد،اما اینکه از همان ابتدا و بدون هیچگونه کار کارشناسی فعالان اقتصادی را محکوم کنیم،ضرر دارد و به زیان اقتصادی کشور است.وی افزود:برخی از مطالبات معوقه که برای مدیران و فعالان اقتصادی به وجود آمد دستوری بوده است و خارج از محدوده اختیارات آنها بوده است،مثل "بحران اقتصاد جهانی"،"تحریم های بین المللی" و "تغییر سیاست های اعتباری بانک مرکزی و سایر بانک ها".رئیس اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از گفتار برخی در خصوص کشیدن پای مدیران و فعالان اقتصادی به میز محاکمه دادگاه گفت:گفتن این جمله که باید به وضعیت هزار نفر از مدیران اقتصادی که مطالبات معوق دارند از راه های قضایی رسیدگی شود هیچ دردی را درمان نمی کند،ضمن آنکه اگر بررسی شود در لیست این هزار نفر مشاهده می شود که عمده وام گیرندگان کلان و میلیاردی آقازاده ها و مدیران دولتی هستند که باید به جد با مدیران متخلفی که این وضعیت را به وجود آورده اند برخورد شود به وضعیت آنها رسیدگی شود.وی در خصوص قانون هدفمند کردن یارانه ها نیز گفت:ما دوست داشتیم لایحه پیشنهادی و قانون مصوب تولید گرا باشد و تولید را هدفمند کند اما به هر حال این لایحه به قانون تبدیل شد و در حال اجراست که نگرانی های بخش خصوصی در همین بخش یعنی شکل اجرای این قانون است.

ویژه پلیس زنان در تهران تشکیل می‌شود

مگر رژیم ضد بشری و کودتائی و نامشروع به جز افزایش گوناگون سرکوبگر زنانه و مردانه اقدام دیگری می تواند برای ادامه بقای ننگین خودش داشته باشد

بی بی سی : فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در یک نشست خبری با خبرنگاران گفته است که به منظور رسیدگی به امور زنان، یگان ویژه پلیس بانوان در پلیس تهران راه اندازی می شود.سرتیپ عزیزالله رجب زاده در این نشست خبری که روز یکشنبه ۲۷ دی برگزار شد گفته است که در حال حاضر یک هزار پلیس زن در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ فعالیت می کنند.او درباره راه اندازی کلانتری زنان گفت:"در ابتدای سال عنوان کردیم که کلانتری زنان به صورت ویژه در تهران راه اندازی خواهد شد تا شکایتها و مراجعات زنان به این کلانتری ها انجام شود اما با توجه به بررسی های انجام شده متوجه شدیم که یک سمت شکایات مربوطه به زنان، مردها هستند، در نتیجه در این رابطه مشکلاتی وجود داشت."آقای رجب زاده اضافه کرد که راه اندازی کلانتری ویژه زنان کارآیی لازم را ندارد، بنابراین پلیس تهران در نظر دارد که برای رسیدگی به امور زنان، یگان مخصوص زنان را راه اندازی کند .بنا به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، این یگان ویژه، در یک طبقه از کلانتری ها مستقر خواهد شد. آقای رجب زاده تاکید کرده است که اجرای این طرح، بدون همراهی پلیس مرد قابل انجام نیست.آقای رجب زاده پیشتر گفته بود که ۳۰ درصد از پرونده های نیروی انتظامی تهران مربوط به زنان است.او همچنین با توجه به فعالیت حدود دویست و پنجاه مشاور زن در مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گفته بود که بیش از نیمی از تماس هایی که با این مرکز گرفته می شود از سوی زنان انجام می گیرد.

انجمن اسلامی پلی تکنیک خواستار تحقیق در مورد ترور دکترعلی محمدی

بدون شک سرنوشت این تقاضای رسیدگی به پرونده ترور علی محمدی از سوی انجمن اسلامی پلی تکنیک هم چیزی بیش از نتیجه مهاجمان وحشی به کوی دانشگاه در تیر ماه سال 78 و بررسی جنایتکاران وقاتلان مجرم بازداشتگاه کهر یزک نخواهد شد . چونکه قرار نیست چاقو دسته ی خودش را ببرد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن ترور دکتر مسعود علی محمدی استاد دانشگاه تهران و ابراز نگرانی عمیق نسبت به شرایط نا امن دانشگاه، خواستار انجام تحقیقات جدی و بی طرفانه در خصوص این جنایت شد. به گزارش خبرنامه امیرکبیر متن این بیانیه بدین شرح است:هنوز هم قصه پرکین استبداد ادامه دارد. داستانی که این بار آدمی کشی و انسانیت ستیزی پیشه کرده است و نیش زهرش را از بهر کین بر هر انسان آزاده ای در این روزگار فرو نشانده است. روزگار تلخ سرزمین ما باردیگر شاهد ظلم و ستم به دانشگاه و دانش است. دست زور و دشمنان ملت ایران، این بار با اقدام تروریستی، یکی از دانشمندان و بزرگان سرزمینمان را به شهادت رساند. دکتر مسعود علی محمدی، فیزیکدان برجسته ذرات بنیادی، و نخستین دانش آموخته دکترای فیزیک در داخل کشور به درجه رفیع شهادت نایل گشت.انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی تکنیک تهران) ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، موارد ذیل را به جامعه دانشگاهی اعلام می دارد:۱- ترور استاد فاضل دانشگاه، استادی که برای دانشجویان محبوب و عزیز بود و استادی که آزار و اذیتی که بر دانشجویان می رفت را بر نمی تافت، و خصوصا در ماههای پس از انتخابات همراه جنبش سبز ملت ایران بود، نه ترور یک شخص بلکه ترور امنیت و کیان دانشگاه است.۲- جامعه دانشگاهی، تا دیروز نگران وضعیت پیشرفت علمی و رشد و آگاهی کشور بود. چراکه برخورد های غیرقانونی و ظالمانه دولتمردان با دانشجویان و اساتید، روز به روز افزایش می یابد. اما امروز جامعه دانشگاهی کشور نگران جان و امنیت اساتید و دانشجویان منتقد و آگاه خود است. انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) نگرانی عمیق خود را از شرایط ناامن دانشگاه، که موجب در خطر افتادن جان دانشگاهیان شده است، اعلام می دارد.۳- برخوردهای که از طرف کودتاگران پس از وقوع این فاجعه رخ داده است، نگرانی ها و ابهامات را افزایش داده است. هنوز ساعتی از انجام این ترور نگذشته بود که رسانه های دولتی و حتی سخنگوی وزارت امور خارجه، مسببین این ترور را اعلام می کنند. و برای راحت کردن خود و پاک کردن صورت مسئله، همچون قتلهای زنجیره ای عوامل و دول خارجی را متهم می نمایند. این در حالی است که هنوز هیچ تحقیقی در این خصوص انجام نشده است. انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی تکنیک تهران) خواستار انجام تحقیقات جدی و بی طرفانه برای مشخص شدن عاملان و آمران این جنایت است. چراکه استفاده از یک بمب پیشرفته آن هم در پایتخت کشور، کار آسانی نیست.۴- متاسفانه در جریان تشیع جنازه شهید دکتر علیمحمدی که تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد، مامورین حکومتی حضور دانشجویان را که با سکوت خود و شعارهای لااله الا الله به بزرگداشت استاد خود پرداخته بودند برنتافتند، و با حمله به دانشجویان و بازداشت آنها و همچنین با منافق خواندن رئیس دانشکده فیزیک دانشگاه تهران و دستگیری وی، لکه ننگ دیگری را بر کارنامه خود ثبت کردند. لذا انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی تکنیک تهران) نگرانی شدید خود را نسبت به برخورد با اساتید، دانشجویان و جامعه دانشگاهی کشور اعلام می کند. انجمن اسلامی دانشجویان.دانشگاه صنعتی امیرکبیر.(پلی تکنیک تهران)۲۷ دی ماه ۱۳۸۸

قنبری:مرتضوی برای تبرئه خود در حال فرافکنی است/ بازداشت‌شدگان کهریزک به «جرم» اراذل و اوباش خواندن آن‌ها، می‌توانند از مرتضوی شکایت کنند

محاکمه کردن یا نکردن سعید مرتضوی قاضی قصاب مطبوعات و دادستان جلاد قربانیان بازداشتگاه کهریزیک برای لوطی جماران و کودتا گران پاسدار و دولت نا مشروع و به خصوص عاملان و آمران قتل های زنجیره ای و لباس شخصی های دژخیم همچون تف و تاق و ریش و چوب دو سر طلا می باشد . زیرا که در صورت باز شدن سر کلاف ریش خونین و زرد همه اشان آلوده در طراحی جنایات پشت پرده آلوده و گیر است.

پارلمان‌نیوز: سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس گفت:«مرتضوی برای تبرئه خود در حال فرافکنی است و قوه قضائیه باید هرچه سریعتر به اتهامات او رسیدگی کندداریوش قنبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در خصوص جوابیه مرتضوی به گزارش کمیته ویژه مجلس و تبرئه کردن خود از موارد مطرح شده درباره بازداتشگاه کهریزک، اظهار داشت:«در چنین مواقعی که یک مدعی و یک متهم وجود دارد باید طرف سومی به ادعاها رسیدگی کندوی ادامه داد:« در حال حاضر حادثه‌دیدگان کهریزک ،خانواده‌های داغدار و برخی شکنجه‌شدگان در کنار افکار عمومی مدعیان حادثه کهریزک هستند؛ طبق گزارش کمیته ویژه مجلس و سازمان قضایی نیروهای مسلح متهمی به عنوان مرتضوی و برخی از فرماندهان نیروی انتظامی وجود داردنماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام تاکید کرد:« طبیعی است که مدعیان ادعاهای خود را اثبات و متهم از خود دفاع کنند، در واقع باید کیفرخواستی براساس گزارش مجلس تهیه شود تا مرتضوی و سایر متهمان از خود دفاع کنندسخنگوی فراکسیون خط امام(ره)مجلس با بیان اینکه مرجع صالح باید به اتهامات مرتضوی رسیدگی کند، گفت:«دیگر اینگونه نیست که مرتضوی هم متهم باشد هم در جایگاه قاضی حکم صادر کند، بلکه باید دستگاه قضایی به جرایم او رسیدگی کندوی با اشاره به اظهارات مرتضوی در جوابیه‌اش به کمیته ویژه مجلس که مدعی شده بود افرادی‌که در حوادث پس از انتخابات به کهریزک فرستاده شدن در حکم اراذل و اوباش بوده‌اند، گفت:« همین که ایشان در جوابیه خود به این موضوع اشاره کرده نشان می‌دهد در مجموع تلویحا برخی مسایل را پذیرفته استسخنگوی فراکسیون خط امام مجلس گفت:« مطمئنا آقای مرتضوی تفاوت بین مجرم خطرناک که در کهریزک نگهداری می‌شدند را با کسانیکه به اعتقاد ایشان در آشوب خیایانی بازداشت شده‌اند درک می‌کنندوی ادامه داد:«همین که عنوان اراذل و اوباش را مرتضوی برای بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات بکار برده جرم است و این افراد می‌توانند شکایت کنند.چگونه است در حالی‌که به اتهام این افراد که هنوز در دادگاه رسیدگی نشده، مرتضوی به آن‌ها اراذل و اوباش می‌گویدقنبری از قوه قضائیه خواست هرچه سریعتر به اتهامات مطرح شده در گزارش کمیته ویژه مجلس رسیدگی کند.

فیلم : گزارش CNN در مورد کهريزک و مرتضوی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12290

واكنش علي مطهري به اظهارات رحيم‌مشايي:بهتر است آقاي مشايي وارد معقولات نشوند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15008

با اینگونه مقایسه کردن لا بد پاسدارگماشته احمدی نژاد یا لوطی جماران ام الفساد و آخوندی حامی اش همچون آخوند جنتی و مصباح یزدی و شیخ محمد یزدی و... رفسنجانی ان جای انبیا نشسته اند.

اگر برخي انبيا موفق به اجراي کامل عدالت نشدند ،به خاطر وجود افرادي مانند آقاي مشايي بوده که عدالت‌پذير نبودند .

مهاجرانی : از اینکه اسمم در کنار "اکبر گنجی" آمد، شرمسارم

آش جنبش سبز برون مرزی آنگونه شور شده است که صدای عطاء الله مهاجرانی یکی از سر آشپز شان این جنبش سبز لندن نشین را نسبت به شوری آن اینگونه بلند کرده است.

لحظه‌نیوز: عطالله مهاجرانی وزیر ارشاد اسلامی در دوره ی نخست ریاست جمهور سید محمد خاتمی در میزگردی با حضور برخی کارشناسان سیاسی در یکی از رادیوهای بیگانه، به شدت از موضع اخیر اکبر گنجی انتقاد کرد.به گزارش خبرنگار لحظه نیوز گفت: عطالله مهاجرانی در واکنش به سخنان اکبرگنجی علیه اعتقادات اهل تشیع گفت: این سخنان بی ارزش، نیاز به پاسخ ندارد.وی افزود: توهین به ائمه و امام زمان که از سوی گنجی انجام گرفته ، من را نسبت به امضای نامه ی 5 تن از روشنفکران خارج از کشور، دچار تردید کرده، چرا که به هیچ وجه علاقه ای ندارم اسمم در کنار چنین اندیشه ای قرار بگیرد و از این بابت شرمنده ام.

حکم بهزاد نبوی اعلام شد

اینهم پاداش و عاقبت کار بهزاد نبوی معروف به چریک پیر در رژیم تروریستی فاشیستی ودتائی نامشروع و تغییر نا پذیر حاکم بر ایران که سر پیری به 6 سال زندان تزیری محکوم شده است .

وكيل مدافع بهزاد نبوي از ارسال پرونده موكلش به شعبه 54 دادگاه تجديد نظر استان تهران خبر داد.صالح نيك‌بخت در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين مطلب، اظهار كرد: پس از صدور راي دادگاه بدوي براي بهزاد نبوي، تجديد نظرخواهي نسبت به راي صورت گرفت و اكنون پرونده به شعبه 54 دادگاه تجديد نظر استان تهران ارسال شده است.وي با اشاره به درخواست‌هاي خود و همسر موكلش براي مرخصي جهت ادامه معالجات، خاطرنشان كرد: تاكنون با اين درخواست موافقت نشده است.بهزاد نبوي از سوي شعبه 15 دادگاه انقلاب، به 6 سال حبس تعزيري محكوم شده است

عقب نشینی صدا و سیما از مناظره ها ؛امشب مناظره ای در شبکه سه نداریم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15019

این عقب نشینی تلویزیون پاسدار ضر غامی نشان داد که همچنان دست بالا را تر مز برید گان و دنده عقب کنده شدگان وابسته به کودتا گران پاسدار ممیز گر و سانسورچی در میان باندهای مافیائی وابسته به کودتا گران حاکم و لوطی جماران دارند. به خصوص اخطار ورق پاره ی رسالت ارگان تبلیغاتی باند مؤتلفه ی انگلیسی و غارتگر به قطع اینگونه مناظره های تلویزیونی مؤثر بوده است . زیرا که بازجوی سابق کاظم انبار لوئی هشدارداد که پخش اینگونه بر نامه که بیان بخشی از واقعیت برای مخفی کردن قسمت اعظم حقایق پشت پرده است می بایست پخش شود .

یامین پور مجری برنامه پس از مناظره اطاعت و زاکانی زمان مناظره بعدی را یکشنبه ( امشب) اعلام کرده بود .شفاف : در حالیکه بسیاری از صاحب نظران سیاسی از برگزاری مناظره های تلویزیونی استقبال کرده اند ، یامین پور مجری این برنامه اعلام کرد که دیگر امکان برگزاری این برنامه به صورت سه نوبت در هفته امکان پذیر نیست

اعتراض از کف خیابان به صداوسیما آمد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15025

مصطفی کواکبیان نماینده ی بازار مکاره ی کندی و دکوری وانتصابی مجلس هشتم از سمنان ضمن تعریف کردن از خودش به خاطرحضور درنمایش کمدی مناظره تلویزیونی لوداده است که هدف سر گرم کردن معترضان ناراضی پای تلویزیون به جای حضور در توی خیابان ها و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر دادن می باشد.

یک برنامه تلویزیونی در چهار چوب مناظرات سیاسی می تواند آنقدر تاثیرگذار باشد که نشاط را دوباره به جامعه بر گرداند و امنیت و آرامش بار دیگر تجربه شود. استقبال مردم چگونه بوده است ؟استقبال خوب بوده است و می توان به وضوح آن را در میان مردم ملاحظه کرد . اگر برنامه هم بی طرف اجرا شود خوب است .شما معتقدید که برنامه بی طرف نیست ؟کاملا واضح و مبرهن است که حداقل مجری برنامه جانبدارانه حرف می زند ایشان پیش از این در سایتی کار می کردند و با همان ذهنیت وارد این برنامه شدند .

قاتل17تهرانی درحوادث اخیر شناسایی نشده

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15012

چگونه است باوجود کوهی از اسناد و مدارک و فیلم های تصویری نمایش داده شده که موجود است و همراه با صحنه های تهاجم و تیر اندازی و کارد و چماق و تفنگ و کلت بر دستان است که عضو ار گان های سر کوبگر و یا لباس شخصی های دژخیم و آدمکشان حر فه ای می باشند به خصوص اینکه سردار رجب زاده معاون فرمانده نا اعلام کرده است تا آخرین نفر شرکت کنند گان قیام عاشورا را دستگیر می کنیم . همینطور درجا قاتل علی محمدی دانشمند هسته ای معرفی شدکه صهیونیست ها می باشند ولی قاتلین خانگی هنوز شناسائی و معرفی نشده اند . پس پرونده ی پیگیری برای چه برای مقتولین تشکیل شده است وقتی قاتلی وجود ندارد؟

پرونده 17 تن از شهروندان تهرانی كه در حوادث بعد از انتخابات كشته شده بودند برای بررسی به دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد.به گزارش اعتماد، مرگ این 17 نفر در قالب دو پرونده جداگانه در دادگاه كیفری استان تهران بررسی می شود و شعب74 به ریاست قاضی حسن تردست و 113 به ریاست قاضی محمد سلطان همتیار رسیدگی به آنها را بر عهده خواهند داشت.17 شهروند تهرانی افرادی هستند كه به شیوه های متفاوت جان باخته و خانواده آنها به دادسرای جنایی تهران شكایت كرده و خواستار دستگیری عاملان قتل فرزندان شان شده بودند اما از آنجایی كه تلاش ها برای شناسایی متهمان هنوز به نتیجه نرسیده پرونده آنان برای پرداخت دیه به دادگاه عمومی جزایی تهران فرستاده شده است. قضات رسیدگی كننده به این پرونده ها اعلام كرده اند از آنجایی كه این افراد به عمد كشته شدند، بنابراین عمل متهمان از مصادیق قتل عمد است و باید دادگاه كیفری استان تهران رسیدگی به آنها را بر عهده بگیرد. به این ترتیب با صدور قرار عدم صلاحیت از سوی دادگاه های عمومی رسیدگی به قتل 9 تن از این شهروندان در دستور كار قضات شعبه 113 و هشت تن در شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران قرار گرفته است

تهمت عضو مشارکت به نظام

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15015

البته احمد شیرزاد بر خلاف مدعیان فرافکن بدرستی عامل ترورعلی محمدی را درون باندهای مافیائی حام کودتا گر دانسته است.

جوان آنلاین : عضور شورای مرکزی حزب مشارکت ترور شهید دکتر مسعود علی محمدی را به منازعات داخلی نسبت داد.

انتقاد شدید سایت " توکلی" از شورای نگهبان

http://www.fararu.com/vdcc0xq1.2bqom8laa2.html

رو کردن نقش حمایتی و چماق مترسک ولی فقیه یا لوطی جماران دست نشانده ی پاسداران کودتاگر با نقش شورای نگهبان دست نشانده ی لوطی جماران دردفاع از باندهای مافیائی وابسته به کودتا گران حاکم که از موضع سئوال مقایسه ای مطرح و دنبال شده است.

سایت الف که منتسب به احمد توکلی است، با انتشار مقاله‌ای به قلم محمدحسین حائری شیرازی در بخش یادداشت مهمان، به طرح مواضعی انتقادی نسبت به اصولگرایان پرداخته است. در بخشی از این یادداشت آمده است: «بنده از برادران شوراي مركزي جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامي که برخی نخبگان جناح اصول گرا هستند، این سوال را می پرسم: اگر رهبر عزیز فعلی بر مسند ولایت نبود و فرد دیگری با ابزار شورای نگهبان، به صرف عدم احراز صلاحیت، شما عزیزان را از حق انتخاب شدن و شرکت در تعیین سرنوشت مملکت بالمره محروم می نمود عکس العمل شما برادران اصول گرا چه بود؟» متن کامل این یادداشت در پی می‌آید