گفت و شنود دروغ نامه کیهان 23 دی - 1388

بند (گفت و شنود)

پس از اینکه پلیس جریمه کردگفت کیستی؟

راننده گفت چاکر و بندکفشتم مکن بدمستی

جان من بند کفش نبند چون می شوم خفه

بیا گذشت کن، جریمه مکن مرا این دفعه

گفت: مگر سران فتنه و اطرافيان آنها تا همين چند روز پيش عليه نظام اسلامي و قانون اساسي شعار نمي دادند؟
گفتم: بر منكرش لعنت، همه اظهارنظرهاي آنها مكتوب و موجود است.
گفت: پس چرا حالا دوره افتاده اند و واسطه مي تراشند كه وارد حاكميت شوند؟
گفتم: بعد از راهپيمايي بي نظير و چند ده ميليوني روز 9 دي ماه، مديران خارجي آنها نيز فهميده اند كه بد غلطي كرده بودند چه رسد به سران فتنه كه... بعله...
گفت: آخه از قديم و نديم گفته اند كه گرز بايد خورند پهلوون باشه، وقتي از دست آمريكا و اروپا هيچ غلطي برنمي آيد، اين عده كه جاي خود دارند.
گفتم: افسر راهنمايي راننده متخلفي را متوقف كرد و مي خواست جريمه كند، راننده گفت؛ تو مي دوني من كي هستم؟ افسر گفت، هر كس مي خواهي باش. راننده دوباره و سه باره با حيرت پرسيد؛ مثل اين كه اصلاً متوجه نيستي من كي هستم؟ و افسر بدون اعتنا او را جريمه كرد و سپس پرسيد حالا بگو كي هستي؟ و يارو جواب داد بنده حقير، نوكرتم، چاكرتم، اصلاً بند كفشتم، نبند كه خفه ميشم!

گفت : مگر سران فتنه همین چند روز پیش؟

علیه کودتا گران پاسدار ولوطی نمی زدند نیش

چرا کنون با سیاست دست پس زدن با پا پیش

در بیانیه های خود برگزیده اند این مرام و کیش؟

گویا وحشت کرده اند از حضور ده ها میلیونی

نمایشی که علیه شان زده شد شبیخونی

کنون فهمیدند که غلط کرده پس برای راه چاره

تاکتیک عوض کرده در برابر کودتاگران همکاره

گفتم : عجب مرض مزمن سربازجو شده در مان ناپذیر؟

هذیان و دروغ گوئی اش ترک ناپذیرشده و پایان ناپذیر

گردهمآئی صد ها هزار نفری نامیده ده ها میلیون

خود پهلوان گرز زن نموده ،آمریکا و رقیب را ناتوون

چرا این همیشه نشئه و در حال سوزش و خارش؟

از دخالت ترور علی محمدی، نداده است گزارش؟

گفت: این ترمز و دنده عقب کنده

این فرمان و گاز قاطی کرده با دنده

کارش شده است مثل آن یارو راننده

چون تخلف رانندگی کرده بود زننده

پلیس متوقفش کرد تا وی کند جریمه

به پلیس گفت ای در خدت دولت کریمه

هیچ می دانی که کیستم من؟

چنین برای من تو شده ای دشمن؟

پلیس گفت هرکه می خواهی باش

چه پاسدار باشی، یا اراذل اوباش؟

یا که باشی حتی نوچه لوطی حراف

جریمه می شوی چون کردی خلاف

پس ازچندبار که راننده از پلیس کرد سئوال

گفت میدونی کیستم تا به پلیس دهد حال

پس از اینکه پلیس جریمه کردگفت کیستی؟

راننده گفت چاکر و بندکفشتم مکن بدمستی

جان من بند کفش نبند چون می شوم خفه

بیا گذشت کن، جریمه مکن مرا این دفعه