گزیده خبر های 23 دیماه سال 1388

فیلم : لحظاتی بعد از انفجار قیطریه

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12090

صحنه ی ترور در قیطریه ی تهران مشابه اقدامات تکراری و حرفه ای انفجارات روزانه درعراق است که این کشور را تبدیل به با تلاق کرده است که اکنون بدلایل خاص از جمله تخصص قربانی و مر تبط بودنش به بحران هسته ای دارد در تهران تکرار شده است . بنابراین منبع انفجارات تروریستی در ایران و عراق یکی است که طراح آن پاسداران تذر وریست کودتاگر حاکم می باشند.اکنون برای اینکه ادعای یادداشت های روز سربازجو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان ثابت شد که سران فتنه وابسته به موساد وسیا می باشند و این ترور دانشمند هسته ای هم کار اینان بوده اند به انجمن پادشاهی نسبت داده شده است که بشود با تیتر درشت در صحفه ی اول دروغ نامه ی اطلاعاتی – کودتائی – پاسداری کیهان زده شود رد پای ترور موساد و سیا در ترور استاد هسته ای متعهد دانشگاه تهران در صورتیکه وی حامی جنبش سبز رقیب دوم خردادی هاست که متهم به محارب و منافق شده اند که می بایست محاکمه و اعدام شوند.

فيلم : الجزیره: استاد ترورشده از موسوی حمایت میکرد

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12071

فيلم : گزارش خبرگزاری فارس در باره ترور استاد دانشگاه در تهران.
چرا شبکه های ج.ا سراسیمه خبر این بمب گذاری را پخش کردند؟
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12069

greenfreedom.wordpress : یادمان باشد هرگاه مسائلی از این دست مثل ترور ها ، انفجار ها و … کار خودشان باشد آن را در بوق و کرنا می کنند تا بگویند ما خیلی ناراحت و عصبانی هستیم ولی اگر همین اتفاق طوری افتاده باشد که آنها را غافلگیر کرده باشد، تا ساعت ها در شوک خواهند بود تا دستور برسد که آن را از رسانه های عمومی پخش کنند. یادم نمی رود سال 74 که حرم امام رضا در ساعت 13.30 منفجر شد حیاتی سراسیمه ساعت 14.00 آن خبر را از تلویزیون گفت (آن موقع هنوز اخبار ساعت 14 شبکه 1 وجود نداشت) ولی این اتفاق اخیر و کشته شدن یک استادد دانشگاه به من حس خوبی دست نداد و بوی توطئه می آید.

دکترعلیمحمدی اطلاعات وسیعی از کیفیت برنامه های دفاعی و هسته ای ایران داشت

شاید هم ترورش ناشی از همین اطلاعات گسترده هسته ای داشتن و وحشت ترک ایران و به برون مرز رفتن وی و فاش ساختن اطلاعات اهداف هسته ای اش بوده است. به خصوص اینکه حامی جنبش سبز هم بوده است که می بایست اینگونه سرش بر زیر آب برده می شد تا اطلاعات هسته ای اش به بیرون درز نکند.

جنبش راه سبز (جرس): دکتر مسعود علیمحمدی، از استادان برجسته رشته فیزیک و از شخصیت های معتبر دانشگاهی بود که طی یکسال گذشته فعالیت چشمگیری در حمایت از جنبش سبز داشته است.خبرنگار جرس به نقل از منابع موثق دانشگاه تهران گزارش داد این استاد دانشگاه از نیروهای وفادار به انقلاب بوده که طی سنوات گذشته همکاری هایی در زمینه پروژه های دفاعی از جمله برنامه هسته ای ایران داشته است و احتمالا اطلاعات وسیعی از کیفیت این برنامه ها داشته است.ترور مشکوک و حساب شده این استاد مبرز دانشگاه با توجه به تغییر مشی سیاسی قابل توجه وی در یکی دو سال اخیر به سمت جنبش اصلاحی ایران موضوع را بسیار حساس می کند. آن چه این حساسیت را تشدید می کند روند شتاب زده تبلیغاتی رسانه های حکومتی ایران در انتساب این ترور به گروهک منافقین و عوامل خارجی و اصرار آن ها بر معرفی وی به عنوان یک چهره ولایی و وابسته به حاکمیت است.دکتر علیمحمدی دانشجوی لیسانس دانشگاه شیراز، و دانشجوی فوق لیسانس و دکتری دانشگاه صنعتی شریف بوده است که در سال 1371 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد و به عنوان عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه تهران مشغول به کار شد. وی مدتی رییس دانشکده فیزیک دانشگاه تهران بود. آخرین سمت اجرایی دکتر علیمحمدی عضویت در شورای ارتقای اساتید دانشگاه تهران بود.

نماینده خامنه ای در سپاه : می‌ارزد برای حفظ حکومت، ۷۵ هزار نفر کشته شوند

بنابراین این اعتراف نماینده ی لوطی جماران خیلی زود ثابت کرد که سر نخ ترور علی محمدی کجاست . زیرا که این ترور علی محمدی هم جزو یکی از این 75 هزار نفری باست که می بایست قربانی شوند

جنبش راه سبز (جرس): علی سعیدی، نماینده خامنه‌ای در سپاه، با اشاره به آمار کشته‌شدگان سه جنگ امام اول شیعیان، گفت که می‌ارزد برای حفظ حکومت، ۷۵ هزار نفر کشته شوند.بر اساس منابع تاریخی، در جنگ‌های صفین، نهران و جمل در دوران خلافت امام اول شیعیان، بیش از ۷۰ هزار نفر کشته شدند.علی سعیدی امروز در همایش شیوه‌های دفاعی در جنگ نرم، این گفته اکبر هاشمی رفسنجانی که اگر «مردم حاکمان را نخواهند، باید از قدرت کناره‌گیری» کنند را استدلالی مربوط به زمان شکل‌گیری حکومت اسلامی دانست.وی گفت: اگر ایران در محاصره آمریکا قرار گیرد و بنا باشد با یک قرص نان و ۱۰۰ گرم پنیر زنده بمانیم، می‌ارزد که پای آرمان‌های خود و برای حفظ انقلاب بایستیم.سعیدی در بخش دیگری از اظهارات خود به حوادث پس از انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت که فتنه‌گران، دیگر برای رهبران خود، تره هم خرد نمی‌کنند. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین با انتقاد از سکوت برخی خواص در حوادث ماه‌های اخیر ایران، ادعا کرد که ۱۰ درصد آنها سقوط کرده‌اند و ۹۰ درصد نیز در خط هستند.سعیدی همچنین گفت که امروز برخی می‌خواهند میدان‌داری کنند، به طوری که یک پای آنها در موتلفه است و یک پای دیگر در جبهه مشارکت و مجمع روحانیون، در حالی که اینجا دیگر جای دوبل بازی کردن نیست.

یک زندانی بخاطر برخوردهای وحشیانه رئیس بند اقدام به خودکشی نمود

مگر اقدامات جنایتکارانه ی حاکمان کودتائی ضد بشری تروریستی و فاشیستی که رکور دار جهانی نقض حقوق بشر است تا زمانی که بر سر کار است جنایات و اقدامات ضد بشری اش پایان دارد؟

گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ،زندانی عظیم عسکری در اثر فشارها و رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی رئیس بند1 زندان گوهردشت کرج اقدام به خودکشی نمود که ساعاتی بعد در گذشت.زندانی عظیم عسکری 44 ساله که نزدیک به 8 سال است در زندانهای قصر و گوهردشت کرج بسر می برد.آقای عسکری دربند 1 معروف به آخر خطیها زندانی بود.او مدتها در تلاش بود که به زندان همدان انتقال یابد، تا بتواند با فرزندش ملاقات کند. صبح روز سه شنبه 22 دی ماه به فردی به نام آخریان رئیس بند 1 معروف به بند آخر خطیها برای پیگیری مسئلۀ انتقالش مراجعه می کند اما آخریان با این زندانی برخوردی وحشیانه و غیر انسانی می کند و به آقای عسکری توهینهای خانوادگی می کند.زندانی عظیم عسکری پس از بازگشت به سلول خود حوالی ساعت 09:00 اقدام به خودکشی می کند و تا ساعت 12:00 از هرگونه اقدامی برای نجات این زندانی خوداری می کنند . ساعت 12:30 به بهداری منتقل می شود که ساعتی بعد فوت می کند.از طرفی دیگر ضرب وشتم وشکنجه زندانیان بند 1 روبه افزایش گذاشته است. زندانیان بی دفاع با باتونهای برقی و شوک الکتریکی مورد شکنجه قرار می گیرند و این موضوع به عنوان یک روال در بند1 معروف به بند آخر خطیها بکار برده می شود.آخریان که از یک هفته پیش بعنوان رئیس بند 1 معروف به بند آخر خطیها منصوب شده است شدت شکنجه ،اذیت وآزار بر علیه زندانیان افزایش یافته است.آخریان پیش از این رئیس بند 2 و بند 6 زندان گوهردشت بود این فرد در یورش به زندانیان سیاسی و مورد ضرب وشتم آنها نقش داشت.در حال حاضر زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی تنها زندانی سیاسی که در بند 1 معروف به بند آخر خطیها زندانی است. او بیش از 9 ماه است که در کنار زندانیان عادی و خطرناک می باشد و در شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی بسر می برد.

عکس : نام مسعود علیمحمدی استاد ترور شده دانشگاه تهران، در بین 420 استاد دانشگاه تهران حامی میر حسین موسوی در انتخابات

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12075

تحويل جناره شخصی را که از پل کالج در روز عاشورا به پائین پرتاب شد

عجب رژیم جنایتکاری که هم می کشد. هم جنازه ربائی و گرگان گیری از مردده می کند .هم اینکه تهدید به تعیین کردن زمان محدود خاکسپاری می کند. یعنی از بدو تولد تا مرگ و دفن نظارت و دخالت گری فضولانه می کند بازهم با کمال پرروئی و دریدگی ادعی مردمی بودن می کند؟

امروز (سه شنبه) جناره شخصی را که از پل کالج در روز عاشورا به پائین پرت کرده بوده اند را به خانواده اش نشان دادند جنازه این شخص در بیمارستان مهر بود و گفتند برای فردا دو ساعت وقت دارید که جسد را دفن کنید قابل ذکر است که در ازای هر ۵۰ نفر عزادار قرار است ۵ مامور بفرستند و در صورت شعار دادن در مراسم با آنها بخورد خواهند کرد.

پس از 72 ساعت پایداری و استقامت تمامی مادران عزادار آزاد شدند

مشخص است که رژیم کودتائی نامشروع و ضد مردمی همیشه در برابر هرگونه مقاومت و استقامتی در هم شکسته و تسلیم می شود . به خصوص اکنون که اهرم و شگرد های ضرب و شتم و بازداشت وزندان و شکنجه و تجاوز کردن با مرتکب قتل شدنش نیز بی تأثر شده است راه چاره ای جز آزادی مادران عزادار مقاوم نداشته است .

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران " ،ساعتی پیش تمامی مادران عزادار بعد از بیش از 72 ساعت اسارت با پایداری و مقاومت سرکوبگران را وادار به تسلیم و آزادی آنها نمودند.مادران عزادار روز سه شنبه حوالی ساعت 19:30 بعد از بیش از 72 ساعت اسارت که با ضرب وشتم و اهانت و قرار دادن در سلولهای بسیار کوچک 6 مترمربع برای 7 نفر ، شرایط بهداشتی غیر انسانی ، روشن بودن چراغها در تمام مدت شبانه روز ،نداشتن جای کافی برای استراحت و ندادن غذا در بازداشتگاه وزار و شرایط غیر انسانی و قرون وسطائی دیگر همراه بود آزاد شدند. تمامی مادران که تعداد آنها 14 نفر بود امروز آزاد شدند ، اسامی بعضی از آنها به قرار زیر می باشد ؛ فاطمه رستگاری،منصوره به کیش،لیلا سیف الهی،عشرت ...و غیره می باشند.مادران در تمامی مدت بازداشت در مقابل گفتۀ زندانبانان: که همۀ آنها آزاد می شوند بجزء یک نفر در بازداشت باقی می ماند مقاومت می کردند و به سرکوبگران می گفتند که یا همه آزاد می شویم و یا هیچکدام زندان را ترک نخواهیم کرد و تا آخرین لحظه تهدید سرکوبگران و مقاومت مادران ادامه داشت تا اینکه مادران آنها را وادار به تسلیم کردند.هنگامی که مادران آزاد می شدند تعداد زیادی از خانواده های آنها و مادران عزادار و حامیان آنها در مقابل زندان اوین جمع شده بودند و آزادی آنها را با شعار های بلند و رسا « زندانی سیاسی آزاد باید گردد» جشن گرفتند و دیوارهای قطور و بتونی و سرکوبگران تا دندان مسلح را به لرزه در آوردند. شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد برای مدت طولانی ادامه داشت. ونیروهای سرکوبگر حاضر در آنجا را به وحشت انداخته بود.مادران عزادار از آنجا آزاد شدند ولی آنها شاهد ده ها دختر و زن جوان در بند که در سلولهای انفرادی با نبود حداقل امکانات اولیه انسانی بسر می بردند. آنها با قلبی مملو از درد در بند بودن دختران و زنان اسیر در روز عاشورا بودند. مادران عزادار شرایط غیر انسانی که بر آنها رفته بود را فراموش کرده بودند و برای دختران و زنان جوان در بند که در روزهای عاشورا و قبل از آن به اسارت در آمده بودند بسیار ناراحت بودند و از تمامی جهانیان برای نجات آنها از اسارت استمداد می طلبیدند. بعضی از این دختران و زنان دستگیر شده توسط بازجویان وزارت اطلاعات به صدور حکم اعدام و حتی اعدام تهدید شده اند.تعداد زیادی از دستگیر شدگان روز شنبه رهگذرانی بودند که توسط لباس شخصیها و نیروی انتظامی دستگیر شدند و اکثر مادران در خیابانها و قبل از رسیدن به پارک لاله بازداشت شده بودند. بعضی از آنها را به بهانۀ پر کردن فرم نظر سنجی به درون ون های نیروی انتظامی انتقال داده بودند.

آمریکا اتهام دست داشتن در «ترور» استاد دانشگاه را «مضحک» خواند

مگر سران کودتاگر و لوطی جماران از رو می روند و دست از بازی نخ نما و لو رفته ادعای مضحک مبارزه با آمریکا و متهم کردن مخالفان به همکاری با آمریکا برای توجیکاری جنایات شات دست بردار می باشند؟

راديو فردا : وزارت خارجه ایالات متحده روز سه‌شنبه در واکنش به اتهام جمهوری اسلامی مبنی بر دست داشتن آمریکا و اسرائیل در «ترور» استاد دانشگاه تهران که صبح سه‌شنبه در قیطریه تهران اتفاق افتاد این اتهام را «مضحک و بی‌معنی» خواند. مارک تونر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، در پاسخ به مقام وزارت خارجه ایران اعلام کرد که «اتهام دخالت آمریکا [در این رخداد] مضحک و بی‌معنی است». وزارت خارجه جمهوری اسلامی روز سه‌شنبه در واکنشی سریع به خبر مرگ استاد دانشگاه تهران در اثر انفجار در منطقه قیطریه تهران «عوامل صهیونیستی و مزدوران آمریکا» را مسئول این «رخداد تروریستی» معرفی کرده و آن را به‌شدت محکوم کرده بود.خبرگزاری نیمه‌رسمی فارس به نقل از سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: «در تحقیقات اولیه علایمی از خباثت‌های مثلث رژیم صهیونیستی، آمریکا و عوامل اجیرشده آن در ایران در این رخداد تروریستی قابل رویت استدر همین حال خبرگزاری فارس در خبری دیگر گفت که انجمن پادشاهی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای مسئولیت «ترور» آقای علی‌محمدی را بر عهده گرفته است.انجمن پادشاهی ایران در واکنش به این خبر در اطلاعیه‌ای این اقدام را تکذیب کرد و در مقابل «سازمان اطلاعات جمهوری اسلامی» را مسئول «شبیه‌سازی» وب‌سایت خود و صدور اطلاعیه به نام این انجمن معرفی کرد.همچنین دردانه فولادوند، مسئول بخش خبری این انجمن، در گفت‌وگو با رادیوفردا اعلام کرد که «انجمن مسئولیت این اقدام را بر عهده نمی‌گیرد».نام این استاد دانشگاه تهران در «پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهیان حامی میرحسین موسوی» در میان نام استادانی آمده است که دو روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری از نامزدی آقای موسوی برای مقام ریاست جمهوری ایران حمایت کرده‌اند

خارجه : کارمند سفارت ایران در نروژ به خاطر دانشگاه پسرش به ایران نیامد!

جائیکه گزارش می شود که بر تعداد سفرا و کنسول و اعضای کنسول و سارتخانه ها یا خانه های جاسوسی رژیم کودتائی نامشروع افزود می گردد که خواهان باز گشت به ایران نمی باشند. اما سخنگوی مترسک وزاتخاته ی ترور و جاسوسی دست به نمایش نشان دادن هنری جای دوست و دشمن زده و از تیزهوشی کار کنان سفارت گفته که اینان پناهنده نمی شوند !

خبر آنلاين : سخنگوی وزارت خارجه در خصوص اخباری که در مورد کنسولگری ایران در نروژ منتشر شده بود گفت: ایران در نرورژ تنها یک سفارتخانه داشته و کنسولگری ندارد. رامین مهمان پرست در پاسخ به خبرآنلاین درباره پناهنده شدن یک دیپلمات ایرانی اظهار داشت: آقای حیدری کارمند بخش کنسولی سفارت ایران در نروژ هستند که به خاطر دانشگاه فرزندشان قصد اقامت بیشتر در نروژ را داشتند.وی افزود: ماموریت ایشان اکنون پایان یافته و جانشین اش به نروزژ رفته است.سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: من مطمئن هستم که تمامی دیپلماتهای ایران آن قدر با هوش و ذکاوت هستند که سخنی عیله منافع مردم و کشورشان نگویند.پ ا : آقای حیدری در مصاحبه با تلويزيون نروژ اعلام کرد که در اعتراض به سرکوب مردم از شغل اش کناره گيری ميکند

هيئت دولت با محكوميت ترور استاد دانشگاه تهران خبر داد؛دستور رييس‌جمهور به دستگاه‌هاي اطلاعاتي براي شناسايي عاملان ترور علي‌محمدي خبرگزاري فارس: هيئت دولت جمهوري اسلامي ايران با صدور بيانيه‌اي اقدام تروريستي منجر به شهادت مسعود علي محمدي را به شدت محكوم كرد

حرکت فرار به جلو دولت نا مشروع برای پاک کردن اثر انگشت دست داشتن جنایتکاران پاسدار کودتاگر حاکم که عامل اصلی این ترور هستند

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري ، متن اين بيانيه به شرح زير است

مشروح /سرلشكر جعفري: برخي‌ها به دنبال تبديل رهبري به يك مقام تشريفاتي هستند.خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه گفت:‌ آنچه پس از انتخابات به بهانه تقلب در كشور آغاز و دنبال شد، تلاش براي تضعيف اختيارات رهبري و تبديل آن به يك مقام تشريفاتي بود كه همان كمرنگ كردن اسلاميت جمهوري اسلامي است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810221538

بازهم بازی کردن و مانور تبلیغتی دادن با لوطی جماران اسیر چنگال پاسداران کودتا گر حاکم از سوی رئیس گزمگان کودتاگر پاسداران فاشیستی – تروریستی

کواکبیان :خودسرها زیر علم کیهان هستند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14814

شریعتمداری :چرا اصلاح طلبها اغتشاشگران را محکوم نکردند /کواکبیان :کیهان از قبل از انتخابات انقلاب مخملی و آمدن عمروعاصها را تئوریزه کرد.شفاف : برنامه رو به فردای سیما به بحث و مناظره بسیار خوب و منطقی مدیر مسئول روزنامه کیهان بعنوان اصولگرایان و مدیر مسئول روزنامه مرم سالاری بعنوان اصلاح طلب انجامید و مباحث مربوط به انتخابات تا حدودی بازگشایی شد و در ابتدای آن کواکبیان گفت:خودسرها زیر علم کیهان هستند

شريعتمداري و کواکبيان امشب رودر روی هم

این شوها و سریال های کمدی تلویزیونی که مکمل مناظره های تلویزیونی نامزدان انتخابات ریاست جمهوری است تلاش برای منحرف کردن اذهان عمومی و از زیر تیغ بیرون کردن لوطی جماران و فریاد مرگ بر دیکتاتور می باشد که اکنون منجر به حضور یکی از منفورین مهره های بازجو وپرونده ساز و قاتل و یک شومن رقیب شده است که قبلاً در دروغ نامه ی کیهان در دامن زدن اختلاف علیه رقیب دوم خردادی ها استفاده می شد.

حسين شريعتمداري و مصطفي کواکبيان، امشب (سه شنبه) در برنامه زنده "رو به فردا" در شبکه سوم سيما حضور مي يابند.به گزارش ايرنا، حسين شريعتمداري مدير مسوول روزنامه کيهان و مصطفي کواکبيان نماينده مردم سمنان و عضو فراکسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي است.در آخرين برنامه از سري برنامه هاي "رو به فردا" ‌شنبه‌شب گذشته، مهدي کلهر مشاور رسانه‌اي رييس‌جمهوري و محمد خوش‌چهره استاد دانشگاه درباره حماسه 9 دي، بيانات رهبر انقلاب در روز 19 دي و مسايل پس از انتخابات به بحث و گفت‌وگو پرداختند

استاد ترور شده، درانتخابات حامی موسوی بوده است

همین اتهام برای حذف فیزیکی و ترورش کافیست . زیر که همه حامیان جنبش سبز محارب می باشند که می بایست اعدام و حذف گردند .

خبر آنلاین : سایت آینده ادعاکرد دکتر مسعود علیمحمدی که امروز صبح هدف حمله تروریستی قرار گرفت در انتخابات اخیر از موسوی حمایت کرده است.این سایت با انتشار امضای 240نفر ازاعضای هیات علمی دانشگاه تهران ، نام وی را در این لیست یافته است.
در عین حال برخی از منابع خبری از غیر سیاسی بودن این استاد دانشگاه خبر داده اند.از آخرین مواضع دکتر علی محمدی خبری در دست نیست

تلاش برای انتساب ترور استاد دانشگاه به مخالفان موسوی!

مگراینگونه پرونده سازی کردن ووارونه آدرس دادن جدید است و تاریخچه 31 ساله ندارد که قرار باشد کسی فریب بخورد و گوش به اینگو نه هذیان گوئی بدهد؟

جهان : برخی سایتهای حامی میرحسین موسوی ادعا کردند: دکتر مسعود علیمحمدی که امروز صبح هدف حمله تروریستی قرار گرفت در انتخابات اخیر از موسوی حمایت کرده است. به گزارش جهان، در حالی این خبر منتشر شده که پس از ترور امروز دکتر علی محمدی سایتهای منافقین و جریان ضد انقلاب نظیر بالاترین این ترور را به رژیم جمهوری اسلامی نسبت داده اند.این در حالی است که یک گروهک تروریستی به نام انجمن پادشاهی ایران با قبول این ترور در بیانیه خود آورده است: محمدي در حوادث اخير به عنوان لباس شخصي نقش مؤثر و فعال داشته است و ما به این دلیل وی را کشتیم.البته با توجه به علاقه این گروهک ها به خود نمایی بعید نیست که این ادعاها صرفاً برای مطرح شدن باشد، اما نسبت دادن ترور یک دانشمند هسته ای که در دانشگاه مالک اشتر وابسته به نهادهای نظامی فعالیت می کرده به نظام جمهوری اسلامی، فقط به این جرم که بر فرض در انتخابات از میرحسین موسوی حمایت می کرده است، توسط این رسانه ها، بسیار مضحک و تاسف آور است.گفتنی است بسیاری از دانشجویان و برخی از منابع خبری از غیر سیاسی بودن این استاد دانشگاه خبر داده اند.

دخالت سرويس هاي خارجي در ترور دانشمند هسته اي ايران/ انجمن پادشاهي تکذيب کرد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14813

این تکذیب کردن موجب شده است که دست قاتلان سابقه دار در قتل های زنجیره ای که اکنون کودتا کرده و حاکم شده اند خیلی زود روشود و سناریو وشوی سر هم بندی کردن شان روی سر طراحان اصلی ترور و شو و سناریو سازان آدرس غلط دادن آوارگردد.

خبرگزاري آريا- حقيقت ترور صبح امروز مسعود علي محمدي استاد دانشگاه تهران و دانشمند هسته اي ايران همچنان در هاله اي از ابهام به سر مي برد.در حالي که امروز صبح سايت تندر طي اطلاعيه اي با امضاي «تکاوران تندر انجمن پادشاهي ايران» مسئوليت اين ترور را بر عهده گرفته بود، پس از چند ساعت اطلاعيه ديگري از سوي اين انجمن در سايتي ديگر منتشر شد که هرگونه ارتباط با حادثه امروز را تکذيب مي کرد.گزارشهاي اوليه از بکارگيري تجهيزات مورد استفاده سازمانهاي جاسوسي خارجي در ترور دانشمند ايراني در تهران حکايت دارد.بر پايه اين گزارش، تجهيزات کنترل از راه دور استفاده شده در بمبي که در خودروي علي محمدي جاسازي شده بود، در عمليات تروريستي سازمانهاي جاسوسي خارجي به ويژه اسرائيل به کار برده مي شود.به گفته شاهدان، انفجار امروز ( سه شنبه ) و زماني روي داد که دکتر علي محمدي براي عزيمت به محل کار خود در حال خروج از منزل بود.انفجار به حدي شديد بود که موجب شکسته شدن شيشه هاي ساختمانهاي اطراف شد و به خودروهاي پارک شده و ساختمانهاي نزديک محل انفجار خساراتي وارد کرد.نيروهاي امنيتي و پليس جمهوري اسلامي ايران در حال بررسي دقيق اين انفجار هستند.در چند ماه گذشته اخباري در رسانه هاي اسرائيل مبني بر تلاش اين رژيم براي ترور دانشمندان ايراني منتشر شده بود.چندي پيش نيز شهرام اميري، يکي از دانشمندان هسته اي ايران که براي مراسم عمره در عربستان سعودي به سر مي برد به طرز مشکوکي ناپديد شد.ايران هفته گذشته عربستان سعودي و آمريکا را متهم به تباني در ربودن اين دانشمند کرد.به گفته رامين مهمان پرست، سخنگوي وزارت خارجه ايران، اطلاعات موجود نشان مي دهد که عربستان سعودي اين شهروند ايراني را به آمريکا تحويل داده است و وي هم اکنون به همراه 10 تن ديگر از شهروندان ايراني در اسارت آمريکا به سر مي برد.

متهم اصلی ترور شهید علی‌محمدی کیست؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14816

سایتی که یکی از مهره ای اصلی اش که وکیل الدوله ی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم است که جزو شکنجه گران و متجاوزان قربانیان باز داشتگاه کهریزک می باشد . مشخص است که می بایست از چه دیدی پیرامون ترور علی محمدی گزارش تحلیلی دهد و برای پاک کردن اثر انگشت طراحان و قاتلان اصلی متهمان مورد نظرش می بایست چه جریان یا کشور هائی باشد؟

رجانیوز : خبر شهادت دانشمند هسته‌ای کشور، استاد متعهد وانقلابی دانشگاه تهران، دکتر مسعودعلی محمدی، لحظاتی پس از انتشار در فضای رسانه ای، موضوع داغ خبری کشورشد و جایگاه خبر اول را در اغلب خبرگزاری‌ها و سایت‌های به روز خبری به خود اختصاص داد."اسرائیل به عنوان بخشی از یک جنگ غیرمستقیم و پنهانی علیه برنامه هسته‌ای ایران، در حال ترور دانشمندان هسته‌ای ایران است."این گزارش روزنامه انگلیسی همان زمان نوشت که مرگ مشکوک دکتر "ارشیر حسن پور"،دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان در نیروگاه اصفهان که سه سال پیش در اثر خفگی با گاز فوت کرد نیز در راستای این پروژه بوده است.همچنین به نوشته این روزنامه مشهور انگلیسی، دیگر مرگ‌های اخیر اشخاص مهم ایرانی در امور هسته‌ای یا ایرانی‌هایی که در خارج و یا داخل ایران در امور هسته‌ای تحصیل کرده‌اند با دخالت موساد بوده است؛ تا بدین وسیله تهران از فنون و تجارب فنی در امور هسته‌ای محروم شود.این روزنامه همچنین در این گزارش خود که سال گذشته چاپ شد به نقل از منابع اطلاعاتی در آمریکا گزارش داد که اسرائیل تلاش می‌کند با استفاده از خرابکاری، شرکت‌های مهم و جاسوسان دوجانبه در برنامه هسته‌ای ایران اختلال به وجود آورد.ربایش دانشمند هسته ای کشورمان با نام "شهرام امیری" که بنابر اطلاعات متقن وزارت خارجه، هنگام سفر زیارتی به عربستان، ازسوی دستگاه های جاسوسی غربی و با آگاهی نهادهای اطلاعاتی عربستان ربوده شد و تا امروز از سرنوشت او اطلاعات دقیقی در دست نیست؛تهدید های پرحجم تبلیغاتی مبنی بر ادعای بمباران و یا موشک باران تاسیاسات هسته ای از سوی تدارک چنین رفتارهای تروریستی، البته در بطن خود یک پیام شفاف دارد و آن نکته ای است که بارها مورد تاکید مسوولین کشور قرار گرفته است: "غرب نه با تولید سلاح هسته ای که اساسا با فعالیتهای صلح آمیز هسته ای کشورمان سر خصومت دارد."به راستی اگر غیر از این بود، چرا باید اساتید دانشگاهی کشورمان که جرمشان تدریس و آموزش علم به دانشجویان این مرز و بوم است مورد این رفتارهای زشت ضدبشری قرار بگیرند؟ و آیا هیچ عقل سلیمی در دنیا می پذیرد که یک استاد دانشگاه متهم به ساخت سلاح هسته ای باشد؟جواب این سوالات را به سادگی می توان در آیینه تاریخ انقلاب اسلامی جست؛ اگر ترور مردم بی گناه و مقامات ارشد کشور در سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی از سوی منافقین توانست حرکت ملت ایران در دستیابی به استقلال سیاسی را متوقف کند، عوامل سرویسهای جاسوسی غرب و سران این کشورها می توانند به ثمردهی این پروژه ضدانسانی امیدوار باشند و اگر نه که "الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء"

همه چیز در مورد ترور استاد فیزیک

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14812

تمام موضع گیری و گزارشات خبری پیرامون ترور علی محمدی از موضع دستپاچگی و فرار به جلو وپاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن می باشد . زیرا که تلاش مذبوحانه شده است تا که قاتلان اصلی فراموش شوند و مخالفان متهم به این قتل شوند . البته اینگونه موضع گیری کردن بیشتر ثابت می کند که دست جوخه ی ترور سازمان اطلاعات پاسداران در کار می باشد

گزارش خبري تحليلي كيهان ردپاي موساد در ترور استاد متعهد دانشگاه تهران

http://www.kayhannews.ir/881023/3.htm#other304

همین که با تیتر درشت در صحفه اول این دروغ نامه اینگونه تیتر درشت خبری زده شده است . بوضوح نشان می دهد که سرنخ اصلی ترور کجاست؟ یعنی این ترور عملی کردن تهید های مجازات کردن سران فتنه و رقیب مغلوب دوم خردادی هاست که در این دروغ نامه هر روز این تهدید ها تکرار می شود. به خصوص اینکه علی ممدی جزو حامیان موسوی بوده است که ریختن خونش معلوم است که حلال است .

مصلحي خبر داد همكاري وسيع مردم با وزارت اطلاعات براي شناسايي فتنه گران روز عاشورا
http://www.kayhannews.ir/881023/2.HTM#other201

اینهم یک نوع تلاش فرافکنانه ی دیگر و مکمل سناریو سازی گزارش بری قبلی است که از سوی پاسداران کودتا گر به آخوند دست آموز وزیر بد نام اطلاعات دیکته شده است تا که طوطی وار بیان کند .

وزير اطلاعات تأكيد كرد: در غائله عاشورا وزارت اطلاعات 70 ميليوني مصداق عيني پيدا كرد. وزارت اطلاعات حدود 200 نفر بازداشت كرده است و تعدادي هم توسط نيروي انتظامي بازداشت شده اند كه آمار آن ها در اختيار ما نيست. از ميان افراد بازداشت شده مي توان به افراد گروهك منافقين، سلطنت طلب، بهائيت و مجموعه هاي مختلف ضدانقلاب اشاره كرد كه تعداد آنها قابل توجه است و مرتبط با فتنه گران هستند.بعد از انتخابات دست بيگانگان در كار است اظهار داشت: در ميان بازداشت شدگان افرادي هستند كه جهت ايجاد جنگ رواني در كشور از طرف سرويس هاي اطلاعاتي غربي از نظر مالي ساپورت مي شدند، لذا حمايت علني اوباما و رژيم صهيونيستي از اين افراد دال بر اين موضوع است.

حميد روحاني:مناسب ترين راه مقابله با فتنه ، برخورد قاطع با سران آن است

http://www.kayhannews.ir/881023/2.HTM#other205

با این اعتراف دیگر نیاز نیست که زیاد پرسش و جستجو کرد تا که دانسته شود سر نخ اصلی ترور علی محمدی کجاست . چونکه اکنون آشکارا لوداده شده است که این ترور در راستای چه اهداف پلیدی انجام شده است؟

مرگ هر ايراني در سانحه تصادف 2.5 ميليارد تومان به كشور خسارت مي زند

خودتان با ضرب ردن5/2 میلیارد تومان در رقم 27000 محاسبه کنید که رقیم خسارات سالیانه رکورداری پیشتازی جهانی بی رقیب مرگ و میر در جاده ها چست . سپس برای اینکه عمق فاجعه بیشتر نمایان شود حاصل را در 31 سال گذشته ضرب کنید تا بدانید که معنی بخشی از سیاست چوب تاراج بر کشور زدن چیست؟

فرمانده پليس راه كشور از كشته شدن 27 هزار نفر بر اثر تصادف خبر داد و گفت هر فردي كه در تصادفات جان خود را از دست مي دهد دو نيم ميليارد تومان خسارات براي كشور به بار مي آورد.

كلاهبرداري عده اي با نام مامور سهام عدالت

مکمل گزارش خبر فوق اکنون نیز گزارش شده است که سهام عدالت دولت مدعی ساد ه زیست بودن و عاشق خدمتگ زاری به مردم ایران ایران اینگونه واگذار می شود؟

در روزهاي اخير عده اي سودجو براي كلاهبرداري از مردم با لباس سهام عدالت به در خانه هاي مردم مراجعه مي كنند. به گزارش فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومي سازمان امور اقتصادي و دارايي استان اصفهان طي روزهاي اخير عده اي سودجو با لباس ماموران سهام عدالت در استان اصفهان و با نام ماموران سهام عدالت به درب منازل مسكوني شهروندان مراجعه كرده اند و با گمراه كردن و جلب اعتماد آنان اقدام به دريافت مبالغي وجه نقد در قبال واگذاري يك ميليون تومان سهام عدالت كرده و متواري شده اند. در اين اطلاعيه آمده است : شهروندان به هنگام مشاهده هر مورد مشكوك و يا مشابه به نزديك ترين واحد انتظامي محل و يا پليس 110 گزارش دهند تا اين افراد دستگير و يا تحت تعقيب قانوني قرار گيرند . تاكيد مي شود هيچ شخصي اعم از حقيقي و حقوقي حق ندارد به نام مامور سهام عدالت تعاوني سهام عدالت و يا سود سهام عدالت وجهي از افراد دريافت كند.

پرفسور مولانا : صدا و سيما يك رسانه فرعي و فاقد توانايي بسيج مردم است

هیچگونه اشاره ای به مشاوره ویژه ی پاسدار احممدی نژاد این شهروند آمریکائی نشده که خلاف قانون اساسی می باشد تا که خدشه ای در مبارزه با آمریکا و شیطان بزرگ وارد نشود.مشخص نیست که چرا این استاد روابط عمومی بین الملل در 50 سال گذشته ی اقامت و تدریس خود در آمریکا کلیسا را بعنوان رسانه ی ملی خبری – تبلیغاتی برای مقامات آمریکائی و مردمش توصیه و تبلیغ نکرده است؟ همینطور چرا خودش به جای حضور در شبکه ی تلویزیونی در مسجد بر سر منبر نرفته است؟

پرفسور حميد مولانا چند روز قبل كه در يك برنامه تلويزيوني درشبكه سوم سيما حضور يافته بود اظهاراتي را درباره صدا و سيما بيان كرده است . به گزارش جهان استاد دانشگاه امريكن واشنگتن در بخشهايي از صحبتهاي خود گفت : صدا و سيما رسانه اصلي ما نيست رسانه هاي اصلي ما مساجد تكايا و حسينيه ها هستند. مشاور رئيس جمهور در صحبتهاي خود اشاره كرد كه اين اظهارات او براساس بيش از چهل سال تحقيق و تجربه است . به گفته حميد مولانا اين مراكز مذهبي هستند كه از توانايي بسيج مردم و قوت دادن به آنها برخوردارند. او خطاب به مجري صدا و سيما گفت : ببخشيد كه اين را مي گويم صدا و سيما يك رسانه فرعي ولي بسيار بزرگي است . اينترنت هم يك رسانه فرعي است . وي به وقايع بي شرمانه صورت گرفته در روز عاشورا اشاره كرد و افزود : همان اعمال بي شرمانه اي كه در روز عاشورا صورت گرفت زماني روي داد كه مطبوعات تعطيل بودند و در تلويزيون هم به طور كامل به آن پرداخته نشد ولي همين مساجد و تكايا و حسينيه ها به شكل خودجوشي به افشاگري لازم در اين زمينه پرداختند