گزیده خبر های 3 بهمن ماه سال 1388

چاقوكشي 3 خواهر در بيمارستان

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15247

حکومتی که خمینی شیادگفته بود معنوی و اخلاقی است و مادیات جائی نداردو ارزش نیست چون اقتصاد مال خر است اکنون فقر و بیکاری و رقابت جنگ قدرت و ثروت در کشور به جائی رسیده است که حتی فرزندان دختر بر سر کسب ثروت مادر در حال مرگ شان برروی تخت بیماران با چاقو به جان همافتاده اند . یعنی تصور کنید که جانوران حاکم در 31 سال گذشته چگونه جامعه وحشتناک و تحمل ناپذیری ساخته اند که خواهران هم چنین بر سر تقسیم مال و منال با چاقو بجان هم افتاده اند؟

جام جم: 3 خواهر وقتي متوجه شدند ، مادرشان آخرين دقايق حيات را سپري مي‌كند، بر سر تقسيم ارثيه با چاقو به يكديگر حمله كردند.اين حادثه هفته گذشته در بيمارستان امام (ره)‌ اتفاق افتاد و مشخص شد، زن 68 ساله‌اي كه از بيماري سرطان رنج مي‌برد، براي مداوا به بيمارستان منتقل شده و به دليل پيشرفته بودن بيماري، پزشكان از او قطع اميد كرده‌اند.در پي اين ماجرا حاضران در بيمارستان يكباره مشاهده كردند، 3دختر زن كه براي ملاقات مادر خود به بيمارستان آمده بودند، با چاقو به سوي يكديگر حمله‌ور شدند.

ضرغامي عنوان كرد؛شكايت صداوسيما به مجامع بين المللي از رسانه‌هاي مداخله‌گر خارجيخبرگزاري فارس: رئيس سازمان صداوسيما گفت: برخي از شبکه‌هاي خارجي در جريان بعد از انتخابات، ماموريت هدايت اغتشاشات خياباني را بر عهده داشتند كه دخالت آشكار در امور بين المللي داخلي ايران است و ما از طريق مجامع بين‌المللي از اين شبکه‌ها شکايت کرده‌ايم.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811030934

رژیم پدر خوانده ی تروریست جهانی که بقای ننگینش مدیون سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در کشور های همسایه و منطقه می باشد . جالب است که اکنون رئیس صدا و سیمای تلوزیونی اش پاسدارضرغامی که ماظره تلویزینوی را تبدیل بهمیز گرد تلوزیونی علیه ی رقیب و معترضان نا راضی کرده است از موضع فرار به جلو مدعی شده است که شکایت بین المللی از رسانه های مداخله گر می کند . گو اینکه نهاد بین المللی هم شعبه ای از شورای نگهبان دست نشانده یا وزارت فرهنگ سانسورو خفقان و تفنتیش عقاید ارشاد اسلامی است .

عکس/ تشابه مسئول دفتر خاتمی و احمدی ن‍‍ژاد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15253

تصاویر صحنه های نفرات بسیار جالب و کمدی مسئول دفاتر رئیاست جمهوری مربوط بر دو باند غالب و مغلول دعیان اصول گرایان و اصلاح طلبان با عشوه وناز و اطوار های مکتبی - آخوندی .

نيروهاي حزب الله لبنان و ارتش سوريه به حال آماده باش گسترده در آمدند

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881103/index.html

این همان سیاسی است که پاسداران چندین ستل است که ازطریق تقویت و حمایت مالی و تسلیحاتی حزب الله لبنان و حماس با همکاری سوریه درخاورمیانه دنبال کرده ومی کند که شامل طرح تزور رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان می شود و بر پائی و راه اندازی 2 جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 روزه حماس بااسرائیل رادربرمی گیرد که در راستای بحران آفرینی و جنگ افروزیدر خاورمیانه و فضاسازی برای حضور و چانه زنی و باج گیریهته ای و عبور از بحران بوده است که اکنون با حضور دریمن و اشغال چاه نفت فکه در عراق تلاش می شود تا شرایط تحریک جنگ دیگری درخاور میانه فراهم شود و جایگزین جنگی شود که قرار بود از طریق شیعیان شورشیحوثی یمن در به جزیره عربستان بوجود آید .

منابع آگاه در لبنان به روزنامه الشرق الاوسط گفتند : حزب الله لبنان نيروهاي خود را همزمان با حضور نيروهاي اسرائيلي در مرزهاي شمالي همجوار با لبنان تحت عنوان رزمايش نظامي به حالت آماده باش گسترده در آورده است . بر اساس اطلاعات منتشر شده نيروهاي حزب الله لبنان به طور كامل در بخش گسترده اي از روستاهاي جنوب لبنان و مناطق مرزي به حالت آماده باش درآمدند. اين آماده باش حزب الله لبنان در مراكز نظارتي و مراكز ديده باني در شرق و غرب منطقه البقاع كه يكي از مناطق مهم حزب الله لبنان است بوده است . براساس اين گزارش اين آماده باش در پي استقرار گسترده نيروهاي اسرائيلي در مرزهاي شمالي سرزمين هاي اشغالي تحت عنوان رزمايش نظامي صورت گرفته است . اين در حالي است كه يك مسوول ارشد ارتش رژيم صهيونيستي اخبار منتشره را مبني بر اين كه اين رزمايش ها بيانگر اهداف جنگ طلبانه اسرائيل عليه لبنان است رد كرد. يك مقام حزب الله لبنان نيز به روزنامه الشرق الاوسط گفت : حزب الله لبنان با ماهيت خصمانه اسرائيل بسيار جدي برخورد مي كند و اسرائيل به دنبال جنگ عليه لبنان است . ما بايد هشيارانه عمل كنيم . وي در عين حال اشاره اي به آماده باش حزب الله لبنان نكرد و آن را تاييد يا رد ننمود. هم چنين اطلاعات منتشر شده حاكي از آن است كه سوريه نيز تعدادي از نيروهاي احتياط خود را از جمله كارگراني كه در خاك لبنان زندگي مي كنند فرا خوانده است . منابع آگاه گفتند خانواده هاي اين افراد كه در لبنان هستند به آنها ابلاغ كردند كه بايد فورا به سوريه بازگردند. اين در حالي است كه دمشق هيچ گونه اظهارنظري در مورد اين اخبار نكرده است .

كيهان و خوانندگان

برای برچیدن بازار طرح پیشنهاد دهندگان آشتی ملی که در چند شو و برنامه مناظره ی تلویزیونی به این پیشنهاد دامن زده شد اما وارونه وچپه شده است . اکنون برای روشن شدن دلایل جو سازی هائی ناشی ازپیام های ساختگی و جعلی بازجویان و توابان سابق که در دروغ نامه ی کیهان روزنامه نگار و گزارشگر و خبر نگار شده اند .ولی بهمان سبک جاسوسی و اعتراف گیری و پرونده سازی پیام های ساختگی علیه ی رقیب مغلوب سر هم بندی می کنند به خصوص علیه ی نمایش کمدی مناظره تلویزیونی دو 3 مورد شوی پخش شده که اکنون این شوی مناظره تبدیل به میزگرد تلویزیونی خودی های کودتاگرعلیه ی رقیب مغلوب شده است . اکنون مشخص شده است که پاسدارسر باز جو حسین شریعتمداری اکنون که از این طریق اهرم فشار شرایط خود را به صحنه گردانان پشت صحنه ی تلویزیون پاسدار عزت الله ضرغامی تحمیل کرده است . معلوم است که اکنون باز بی پرده و تر مز بریده و دنده عقب کنده شدگان می توانند با دستان باز وبی محابا به رقبای مغلوب تهاجم کنند و سربازجو حسین شریعتمداران سخنگوی پاسداران کودتاگر در دروغ نامه ی کیهان با اتهام زدن وتوهین و فحاشی کردن می تواند اهدافش علیه ی سران رقیب مغلوب را دنبال کند و دست به کرکری ولغز خوانی علیهشان بزند. تازه پا منبری لوطی جماران هم گرفته است که چرا نخبه و خواص را درست تعریف و بازگو نکرده است ؟ بهر حال این پیام ها که بر گردان و ترجمان هم لهجه بودن سر بازجو حسین شریعتمداری است که کپی و کوچک شده کروکی قلم فرسائی و پرونده و سناریو سازی های یاد دداشت روز دروغ نامه ی کیهان است که هیچگونه رنگ ویوی پیگیری مطالبات مردم وانتقاد نمودن به دولت نامشروع و یا خودی ها در این پیام های ساختگی دیده نمی شود . طوری وانمود شده که انگاری که رقیب مغلوب دوم خردادی ها حاکم می باشند که عامل شرایط کنونی هستند که می باید پاسخگو باشند. بهر صورت محتوای گفتار لمپنی و توهین و تهدید آمیز پیام ها نشان می دهد که آزادی بیان چگونه و جایگاه رقیب مغلوب کجاست و شیوه ی بر خورد با وی با شیوه لمپنی و بازجوئی می باشد؟ ضمن اینکه هم صلواتی قاضی بد نام وجانی و قاتل همکارسذربازجو حسینشریعتمداری هم جزو پیام دهندگان جعلی می باشد که همچون اتهامزدن کیلوئی اش به قربانیانی که محاکمه می کند اکنون نیز پیام است که بهر صورت بربر حسب تجربه ی 31 سال گذشته و شرایط کنونی ترسیم چشم انداز سمت وسوی آینده هم کاملاً روش است که با بودن پاسداران کودتاگرو لوطی جماران چگونه خواهد بود؟

¤ شكست خوردگان انتخابات به همراه وحدت طلبان ساده دل درصدد برآمده اند كه خواسته يا ناخواسته سران فتنه راكه مرده اند مجدداً احياء كنند اما ملت با تظاهرات سراسري خود در 9 دي ماه كار را تمام كرده اند و تلاش اين عده آب در هاون كوبيدن است.آقايي ¤ در مناظره اي كه با حضور آقايان زاكاني و... برپا شده بود و از شبكه سوم سيما پخش شد نماينده اصلاح طلبان از حزب اعتماد ملي دروغ هايي را به مسئولين محلي استان فارس نسبت داد كه بلافاصله از سوي امام جمعه محترم و ديگر مسئولين استان تكذيب شد. درخواستم اين است كه دادستان محترم بعنوان مدعي العموم نسبت به تشويش اذهان عمومي در برنامه هاي مناظره تلويزيون حساسيت نشان داده و در چنين مواردي اعلام جرم و رسيدگي نمايد.عباس احمدي¤ آن آقايي كه از حزب اعتماد ملي در مناظره چند شب قبل شركت كرده بود به تمام اقدامات ضدمنافع ملي خود مثل موضع گيري ذليلانه بر عليه خواسته هسته اي صلح آميز كشورمان افتخار مي كرد. لطفاً بنويسيد اظهار ذلت در مقابل دشمنان ملت جاي شرمندگي دارد نه افتخار. فخرالساعه ¤ لطفا براي من نخبه را معني كنيد؟ تا ببينيم نخبه يعني؛ خيانتكار يعني جاسوس، يعني توهين كننده به مقدسات و تاييد آن يعني پشت پا زدن به آرمان هاي بلند رهبر كبير انقلاب اسلامي يعني پشت كردن به ولايت فقيه يعني آب به آسياب دشمن ريختن، يعني خون شهيدان را پايمال كردن، يعني حق مردم را ناديده گرفتن يعني چشم خود را بر روي دست درازي به بيت المال بستن، يعني فريب مردم و راي بدست آوردن و... اگر اينگونه نيست پس كلمه نخبه را ازكنار اسم اين آقايان با اين خصوصيات حذف كنيد، در واقع اينها هيچ چيز نيستند.خلج¤ اولاً تعداد پيام هايي كه در اين ستون چاپ مي كنيد خيلي كم است تقاضا داريم حجم ستون را افزايش بدهيد ثانياً در مورد رسيدگي به پرونده كهريزك عرض مي كنم وقتي حكومت به اغتشاشگران غرامت مي پردازد و به جاي محاكمه سران فتنه شخص قاضي و مامور نيروي انتظامي زير سؤال مي رود بايد هم عده اي در اغتشاش و اقدام عليه منافع ملي كشور جسور بشوند. صلواتي ¤ امروز 28/10/88 وقتي از تلويزيون تعدادي از افراد محارب روز عاشورا را چادر به سر نشان دادند اعصابم به هم ريخت هتاكان به امام حسين(ع) آن هم در روز عاشوراي حسيني چه نسبتي با چادر دارند كه آنها را مجبور كرده اند با پوشش كامل اسلامي در دادگاه حاضر بشوند. خسروي¤از متوليان پاورقي نقش خواص در تاريخ تقاضا مي كنم كه اين بحث را تا به امروز ادامه دهيد فقط مختص زمان حيات حضرت علي(ع) نباشد نقش خواص در كربلا، قيام مختار و سرنوشت شوم عمر سعدها، شمرها، يزيديان و. اضمحلال بني اميه و بعد بني عباس و سرنوشت رضاخان و پسر ملعونش و را ترسيم كنيد تا جوانان با تاريخ گذشته كه چراغ راه آينده است روشن شوند.شعباني (جانباز)¤ انعكاس دو توضيح متناقض از هدفمند كردن يارانه ها توسط مسئولان در صدا و سيما به چه معناست؟ آيا بهتر نيست مسئولان امر قبل از هر اعلامي نظرات خود را يكي كنند.جوادي از تهران

خطيب نمازجمعه تهران: اظهارنظرهاي دوپهلو آتش فتنه را شعله ورتر مي كند

http://www.kayhannews.ir/881103/3.HTM#other301

اینهم موضع چند پهلو وتناقض آمیز یک آخوند مداح و هفت و فرصت طلب پالان سائیده در نماز جمعه ی تهران که بدون توجه به این واقعیت که بیش از 7 ماه است که مردم معترض ایران در هر مکان فریاد می زنند مرگ بر دیکتاتور ووخامنه ای واصل ولایت فقیه ولی وی وسط دعوا نرخ تعین کرده است و مدعی شده هرکس بگوید لوطی جماران را قبول دارم ولی حمایت بیگانه را قبول ندارم دو پهلو گوئی کرده است.البته از بیگانه نام برده است ونه تعریفش نموده ده ونه اینکه به چگونه حمایت کردنش اشاره شده و و به چه کسانی داده شده است؟ کما اینکه مگرهر کس که ادعای ظاهری کرد مدرک و سند است . اگر چنین است پس اینهمه زد و بندهای خائنانه پشت پرده خود مدعیان طلبکار با بیگانگان هبه خصوص پیرامون پروژه ی هسته ای و مجاهدین مقیم اشرف که نام شان در لیست گروه وساز مان های تروریستی از سوی بیگانه شده برای چیست؟

سرويس فرهنگ و معارف -خطيب نمازجمعه تهران گفت: تولي و تبري دو بخش مهم در موضع گيري شفاف است واگر كساني بيايند و بگويند ولايت فقيه و ولي فقيه را قبول داريم اما حمايت بيگانگان را محكوم نمي كنيم در واقع موضعي دوپهلو اتخاذ كرده اند.

اعلام آمادگي جانبازان براي پاسداري از آيت الله نوري همداني

http://www.kayhannews.ir/881103/14.HTM#other1405

تهاجم کنندگان به بیت منتظری و صانعی و عاملین ترور کنندگان خواهر زاده موسوی و مسعود علی محمدی اکنونبرای تبر ئه کردن خود ونسبت دادن اقدامات خود به رقیب مغلوب دست به اینگونه جو سازی و تهدید زده اند و به آخوند همدانی تفهیم کرده اندکه اگر چنانچه به حمایت خودش از لوطی جماران و پاسداران کودتاگر ادامه ندهد ترور خواهد شد

كميسيون عالي سوانح ريلي به مركز سانحه اعزام شد .سانحه توربوترن مشهد - تهران با 8 کشته و 30 زخمي خبرگزاري فارس: ساعاتي پس از بروز سانحه ريلي قطار توربوترن مشهد - تهران كه منجر به كشته و زخمي شدن 38 مسافر شد، كميسيون عالي سوانح ريلي به منظور انجام بررسي‌هاي لازم در محل وقوع اين حادثه حضور يافت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811030781

همچنان نقش پیشتازی رکور داری جهانی بر مرگ و میر اده ها در جهان افزوده می گردد .زیرا که خبر 45 کشته و مجروح زوار در جاده دمشق پایتخت سوریه خشک نشده اکنون این فاجه چپ کردن قطار مسافری مشهد مخابره شده است تا نشان اوضاع قتل آمیز جاده های اتوبوسی و ریل قطاری و حتی خط هوائی ایران رژیم مدعی قدرت برتر جهانی چگونه است؟

فرماندار خلخال: زلزله 3/4 ريشتري به 782 واحد مسكوني خسارت زد.خبرگزاري فارس: فرماندار خلخال گفت: زلزله 3/4 ريشتري هفته گذشته خلخال به بيش از 782 واحد مسكوني شهري و روستايي خسارت وارد كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811030640

در ژاپن زلزله های 7 دهم ریشتری خسارات جانی و مالی ندارد . اما در ایران مدعی قدرت بر تر جهانی 3/4 ریشتری اینگونه خسارات وارده کرده است؟!

رئيس مجلس خبر داد:سرمايه گذاري 45 ميليون دلاري آمريكا براي تغيير رويكرد ملت ايران خبرگزاري فارس: رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: آمريكا 45 ميليون دلار براي تغيير رويكرد ملت ايران سرمايه‌گذاري كرده است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811030631

عجیب است که این پاسدار انگلیس علی لاریجانی آنقدر ابله و کودن است که نمی داند مگر رقم 45 میلیون دلار در بر ابر 330 میلیار دلار در آمد نفت در 4 سال گذشته ی دولت نهم مگر چه رقم مهم و تعیین کننده ای می باشد که قرار است موجب تغییر رویه ملت نسبت به حاکمان شود . آنهم حاکمانی که مدعی اند مردمی می باشند و 31 سال سابقه مبارزه با آمریکا کردن به جز همکاری در اشغال نظامی افغانستان وعراق دارد؟

توصیه روح الامینی به مرتضوی: استعفا بدهید

http://www.fararu.com/vdcjixet.uqehhzsffu.html

عجب عدالت و قضاوتی که از یک قاتل و جنایتکاری که اقدامات چندین ساله اش مصداق جنایت علیه ی بشریت است پدر مقتولی که چون دستش به جائی نمی رسد از روی یأس و ناامیدی از قاتل حرفه ای خواسته است که از ادامه ی پست ومقامی در راستای آدم کشی بیشتر به شیوه ی دیگر استعفا دهد.

عبد الحسین روح الامینی پدر مرحوم محسن روح الامینی که در بازداشتگاه کهریزک جان باخت، به متهمان پرونده کهریزک و بخصوص سعید مرتضوی توصیه کرده؛ به جای غبارآلود کردن فضا و نامه پراکنی های سیاسی، قبول مسئولیت کرده، با عذرخواهی از مردم و خانواده های مقتولین و مضروبین، استعفا بدهند.

اخراج کارگران بخاطر دیدار با معاون وزیر

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15257

اینهم نمونه عدالت دیگر یا اقدام ضد کارگری خواهر زاده ی پاسدار گماشته ی احمدی نژاد که زوری وزیر صنایع شده است . یا اینکه هدیه ی وی به کار گران معترضی است که 4 ماه حقوق دریافت نا کرده اند که اکنون بدلیل اعتراض از کارشان اخراج شده اند.

حدود يك ماه ‌و نيم است كه حقوق كارگران به اضافه معوقات 4 ماهه آنها پرداخت نشده و ضمنا مدتي است كه مزاياي اين كارگران نیز قطع شده است.لذا تعداي از كارگران به وزارت صنايع مراجعه كردندو با يكي از معاونان این وزارتخانه ديداری داشتند.9 نفر از كارگرانی كه به وزارت صنايع مراجعه كردند، مدت دو هفته است كه از كارخانه اخراج شده‌اند و از حضور آنها در كارخانه جلوگيري مي‌شود

آخرین اخبار از وضعیت علیرضا بهشتی

http://www.fararu.com/vdccepq1.2bqox8laa2.html

با اینکه تازگی ها گزارش شده است که علیرضا بهشتی در زندان سکته کرده است . ولی به نظر می رسد که با این وجود قرار نیست که وی قبل از تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن وی از زندان آزاد گردد . چونکه از سوی پاسداران کودتاگر وی گروگان اهرم فشار علیه ی همقطاران شان می باشد.

وكيل مدافع عليرضا بهشتي از تمديد قرار بازداشت موكلش از سوي دادگاه انقلاب خبر داد. دكتر عباس شيري، با بيان اين مطلب، اظهار كرد: قرار بازداشت موقت موكل از سوي شعبه 28 دادگاه انقلاب تاييد شده است و ظاهرا اتهامات همان اتهاماتي است كه پيش از اين موكل با قرار وثيقه آزاد شده بود، ولي به علتي كه هنوز براي اينجانب مشخص نيست قرار وثيقه مجددا تشديد شده و قرار بازداشت از سوي بازپرس شعبه 4 دادگاه انقلاب صادر و به تاييد دادستان عمومي و انقلاب تهران رسيده كه با اعتراض موكل، پرونده به شعبه 28 دادگاه انقلاب، ارجاع شد و در نهايت قرار بازداشت از سوي شعبه 28 دادگاه انقلاب تاييد شد. شيري كه وكالت محسن امين زاده رييس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان را نيز بر عهده دارد، اعلام كرد: حكم دادگاه بدوي هنوز براي موكل صادر نشده است.

آخرين تغيير و تحولات در قوه قضاييه

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15254

این اقدام ضمن اینکه اعتراف به رشوه گیری و کار چاق کنی و دلالی در دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض شده است . از طرف دیگر می بایست یک نوع انتقام گیری مر تبط با افشاگری پرونده ب بایگانی شدهی کلان دزدان حامی لوطی جماران باشد که اسامی شان از سوی عباس پالیزدار در دانشگاه همدان اعلام و فاش شد که منجر به دستگیری و بازجوئی و زندانی شدن خودش به جای مفسدان شد .

از سوي ديگر، در دستوري كه آيت‌الله آملي لاريجاني صادر كرده، دفتر نظارت و پيگيري قوه قضاييه منحل خواهد شد و اين بخش از قوه قضاييه كه به كار بررسي دوباره پرونده‌هاي قضايي مشغول بوده و به رغم اقدامات مهم و مثبتي كه در راستاي احقاق حق و جلوگيري از تضييع حقوق مردم انجام داده بود، اما براي برخي معدود، محلي براي كارچاق‌كني و كسب مال و ثروت شده بود.تابناك : با بازنشستگي حدود بيست قاضي با سابقه و كاركشته از ديوان عالي كشور و همچنين تصميم برخي ديگر از قضات اين ركن مهم قوه قضاييه‌، دستگاه قضايي با مشكل پتانسيل علمي روبه‌رو خواهد شد.به گزارش خبرنگار «تابناك»، قضات ديوان عالي كشور سرمايه عظيم و مهم دستگاه‌ قضايي هستند و بي‌شك با بازنشستگي و كناره‌گيري اين قضات با سابقه، دستگاه قضايي از سرمايه‌هاي ارزشمندي محروم خواهد شد.

اموال عزیز محمد زاده محکوم به اعدام مصادره شد
اوج اعمال و اقدامات ضد بشری از سوی حاکمان جنایتکار و غارتگر ضد بشر

بنا به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، بعد از صدور حکم اعدام برای فعال کُرد عزیز محمد زاده که چند روز پیش در دادگاه شهر سقز به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و محاربه با خدا به اعدام محکوم شده بود. دیروز خانه و ماشین وی توسط اداره اطلاعات شهر بانه مصادره شد. شايان ذکر است ماشین شخصی نامبرده همکنون در پارکینگ ادراه اطلاعات شهر بانه قرار دارد و نیز خانه شخصیش پلومب شده است .عزیز محمد زاده فرزند علی و 26 سال سن دارد . نامبرده اهل شهر بانه که در تاریخ 21/7/ 1388 توسط نیروهای امنیتی این شهر دستگیر و به بازداشت گاه این شهر بانه منتقل میشود که بعد از 3 ماه آزار و شکنجه هاي شدید به زندان شهر سقز منتقل يافته و همكنون در سلول انفرادی زندان شهر سقز بسر میبرد و در وعضیت جسمی نامناسبی قرار دارد

آنگولا شریك جديد پارس جنوبی

حراج کردن و چوب تاراج زدن به ذخایر ومنابع کشور از سوی پاسداران کودتاگر و وزیر نفت دولت پاسدار گماشته ااحمدی نژاد

آفتاب : در خبری تامل برانگیز مدیر عامل شركت پتروپارس از واگذاری 20 درصد از سهام فاز 12 پارس جنوبی به آنگولا خبر داده و از مذاكره این شركت با هند و ونزوئلا برای ادامه این پروژه سخن گفته است.غلامرضا منوچهری‌ ـ مدیرعامل شركت پتروپارس ـ با بیان این مطلب اظهار كرد: شركت‌های هندوجا و ONGC با پتروپارس در حال مذاكره هستند تا 40 درصد از سهام فاز 12 پارس جنوبی را به خود اختصاص داده و سرمایه‌گذاری كنند

ابطال شناسنامه 2 زندانی که در آستانه اعدام قرار دارند

اینهم مدل جدید جنایت حاکمان بیاصل و نسب وبی احساس و شناسنامه که در حال با طل کردن شناسنامه ی نگون بختان پرورش یافتگان خودشانمی باشن

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" در روزهای اخیرحاكمان ايران پس از ابلاغ قطعی حکم اعدام به دو زندانی آنها را به اداره ثبت احوال برده و شناسنامه آنها را باطل نمود اند.روز دوشنبه 28 دی ماه 2 زندانی از بند 4 زندان گوهردشت به دادگاه برده شدند و حکم قطعی اعدام به آنها ابلاغ شده و در یک اقدامی عجیب و غیر انسانی آنها به اداره ثبت احوال برده و اقدام به ابطال شناسنامه های آنها نمودند و سپس به آنها گفته شده که در طی 10 روز آینده حکم اعدام آنها به اجرا در خواهد آمد.بنابه گزارشات رسيده يكي ازاين دوزنداني به نام میری كه از سالن 11 نوجوانان بند 4 زندان گوهردشت ميباشد كه هنگام ارتکاب جرم زیر 18 سال بوده این زندانی هنگام ابلاغ حکم و انتقال او برای ابطال شناسنامه حالش به هم می خورد و دچار شرایط بد روحی می شود.زندانی ديگر آیدین شریعتمدای 28 ساله نيز نزدیک به 1 سال است که در بازداشت بسر می برد كه دررابطه با وي نيز اقدام به باطل نمودن شناسنامه او نموده اندشیوه جدیدی که قاضی های ولی فقیه برای اولین باراست اقدام به اجرای آن می کنند و قبل از اجرای حکم اعدام اقدام به ابطال شناسنامه محکومین به مرگ مینمایندفقط يك شكنجه بيش ازحد است كه باعث می شود زندانی تحت شرایط شدید فشار روحی قرار گیرد و از طرفی دیگر تمام حقوق او به عنوان یک انسان زنده سلب شود و مشکلات مختلف حقوقی برای زندانی و خانواده اش ایجاد نماید.

بازداشت یک دانشجو به دلیل فعالیت های اینترنتی

اینگونه اقدامات زبونانه نشان از ضعف و استیصال و در ماندگی کامل در برابر معترضان است به خصوص اینکه تظاهرات بزرگ ضد حکومتی 22 بهمن در پیش روی است که اکنون اینگونه بازداشت ها انجام می شود تاموجب وحشت شودکه هر که فعالیت اینترنتی داشته باشد دستگیرمی شود . در صورتیکه ریشه ی اصلی نارضایتی از حاکمیت ومبارزه تغییر دمکراتیک آن است که با اینگونه بازداشت ها نه خشم مرد م ناراضی کاهش نمی یابد که بیشتر هم می شود.

صادق حسینی، دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران، هفته گذشته در خانه خود بازداشت شد. فعالیت های اینترنتی دلیل بازداشت این دانشجو اعلام شده است.به گزارش ندای سبز آزادی، ماموران امنیتی در هنگام دستگیری صادق حسینی، دلیل بازداشت او را فعالیت های اینترنتی عنوان کرده اند.در حال حاضر بیش از ۱۲ دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران در زندان هستند که عمدتا در روزهای ۱۶ آذر و عاشورا بازداشت شده اند.

حائری: خامنه ای باید پاسخگو باشد

مگرلوطی جماران که در چنگ پاسداران کودتا گر اسیر است و بیش از منقلش به قدرت اعتیاد مزمن و ترک ن پذیر دارد شهامتو غیرت و صداقت آنگونه دارد کهاعتراف کند بدلیل خصوصیات و محدودیت های یاد شده جرأت باز گوئی تقبلشرایط کنونی را نداشته است . به ویژهاینکه فرزند دزد و غارتگرو کودتا گرش مجتبی می خواهد جایش را بگیرد .

شبکه جنبش راه سبز (جرس): محمد حسن حائری شیرازی فرزند آیت الله محی الدین حایری شیرازی امام جمعه سابق شیراز تاکید کرد که آیت الله سید علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی اکنون باید پاسخگوی اعمال و رفتار بیت رهبری و نهادها و سازمان های زیرمجموعه رهبری باشد.محمد حسن حایری که مجتهد بوده و از شاگردان آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید قم است اخیرا در مطلبی خطاب به رهبری که در سایت "الف" وابسته به احمد توکلی نماینده مجلس درج شده خاطرنشان کرد که آیت الله خامنه یی باید هر هفته به سوالات و ابهام ها در خصوص عملکرد رهبری و زیرمجموعه ی این نهاد پاسخ دهد.حایری که خود داماد احمد توکلی است و با پدرش حایری شیرازی اختلاف دیدگاه دارد تصریح کرد: در صورتی که آیت الله خامنه ای شخصا نمی تواند یا نمی خواهد پاسخگو باشد می تواند مانند قوه مجریه یا وزارت خارجه، فردی را به عنوان "سخنگو" تعیین کند تا هر هفته به انواع پرسش ها در باره نحوه عملکرد رهبری و نهادهای آن مانند صدا و سیما، سپاه و بسیج ، سازمان تبلیغات اسلامی، نهاد نمایندگی اش در دانشگاه ها، موسسه کیهان، شورای نگهبان و ... پاسخ دهد.این مجتهد جوان به تازگی در مقاله یی در سایت "الف" با انتقاد شدید از عملکرد جناحی شورای نگهبان خواستار "اداره شدن با کیفیت کشور" شده است.

در تهران صورت گرفت:خنثی شدن عملیات تروریستی با هوشیاری مامور شهرداری

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15244

چون این بمب ها کار نکرده یا قبل از اینکه منفجر شوند خنثی شده اند . بنا بر مثلی که گفته می شود چوب که بر داشته شود گربه دزده فرار می کند .خبر گزاری دروغ پرداز و شریک در طراحی ترور مسعود علی محمدی مدعی شده که گزارش این خبر ها دروغ بوده است . تا کشف بمب ها و خنثی شدنش آن به حساب رفتگر شهرداری شهر دار تهران واریز نشود چونکه سردار پاسدار قالیباف رقیب پاسدار گماشته احمدی نژاد است.

این 35نفر بدهی های کلان خود به بانکها را پرداخت نمی کنند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15241

چگونه است که 25 نفر که مبلغ یک میلیارد دلار از بانک وام گرفته اند وحاضر به باز پرداخت آن به بانک نمی باشند نام ونشان و اسامی ندارند آنهم در شرایطی که 31 سال است که مدام آفتاب دزدان اعدام یا قطع اندام شده اند ؟ این چگونه عدالت یا دزد بازار و ادعای کمدی مبارزه با مفسدان اقتصادی کردنی می باشد که پاسدار

گماشته احمدی نژاد مدعی اش است؟