گفت وشنود دروغ نامه ی کیهان11 بهمن ماهسال1388

پشه (گفت و شنود)

گفت : چه عرض کنم سئوال شد از پشه

چرا تو ی زمستون ها تو پیدایت نمیشه

پشه بسبک سربازجو کردنظزدادبا تحلیل

مگر در تابستون ها گرفته می شوم تحویل؟

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: يكي از سايت هاي ضد انقلاب خطاب به رضا ربع پهلوي نوشته است «تو هم مثل پدر و پدربزرگت روي گنج غارت كرده از مردم نشسته اي و از آنجا به ديگران دستور آتش سوزي و حضور در خيابان ها صادر مي كني».
گفت: خب! حرف حساب زده.
گفتم: يك سايت ضد انقلابي ديگر هم خطاب به ربع پهلوي گفته است؛ اگر راست مي گويي به جاي اين كه هزينه ترورها را بدهي، چرا خودت وارد گود نمي شوي؟!
گفت: اين ربع پهلوي بدبخت فلك زده، با هزار زحمت از ايران فرار كرده خب! معلومه كه ديگه نمي تونه برگرده.
گفتم: از پشه پرسيدند چرا زمستون ها پيدات نميشه؟ گفت؛ نه اين كه تابستون ها خيلي تحويلم مي گيريد!!

گفت : یکی ازسایت های ضدانقلاب کرده عتاب

رضا پهلوی را با سرزنش کردن نموده خطاب

گفته است توهم مثل پدر بزرگت و پدر

روی گنخ غارت شان نشستی ای پسر

با رقابت با فتوا و نامه حکومتی های نادر

هی از سوی لوطی جماران می شود صادر

به جای اینکه برای مردم تو کنی دلسوزی

رقابت با رهبر کردی، دادی فرمان آتش سوزی

چرا عرضه نداری تا خودت شوی وارد میدان؟

تا دستگیر شوی باشکنجه اعتراف کنی در زندان

گفتم : مگر سران کنونی بیش ازشاه نکرده اند جنایت

بر منابع چوب حراج نزده اند، با خیانت نکرده اند باغارت؟

چرا در شرایطی که مردم مرگ بر دیکتاتور می زنند فریاد؟

جانشین شاه ،چون دیگ به دیگ، گفته است رویت سیاه باد

مگر دژخیم قاضی صلواتی با صدورحکم اعدام بطور صلواتی

اعدام نکرد دو قربانی باتهام انجمن پادشاهی با گفتمان لاتی

برای چه رژیم این کودتائی ضد نا مشروع و ضد مردمی پلید؟

رضا پهلوی متهم کرده ،وقتی جنایتش رژیم شاه کرده رو سفید

گفت : چه عرض کنم سئوال شد از پشه

چرا تو ی زمستون ها تو پیدایت نمیشه

پشه بسبک سربازجو کردنظزدادبا تحلیل

مگر در تابستون ها گرفته می شوم تحویل؟