دروغ نامه ی نامه کیهان چهار شنبه 30 دی ماه سال 1388

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " مقاومت نمي ميرد ! "

" هر گز نمیرد آنکه دلش زنده شد بعشق ثبت است در جریده ی عالم دوام ما "

گفته می شود هر گز نمیرد آنکه دلش زنده شد بعشق، ثبت است در جریده ی عالم دوام ما . البته فلسفه ی این مقاومت و ایستادگی وعشق به آن مقاومت نمردگی که با علامت تعجب انگیز! طلبه پاسدار قلم بردست یادداشت روز نویس رژیم ضد بشری قرون وسطائی به آن اشاره نموده فرق دارد. زیرا که مقاومت موردنظر طلبه پاسدار ضمن میرا بودنش مایه گذاری از دیگران برای انگلان مرده خوار حاکم برایران است که کلاً با مقاومت پویا که اساس و فلسفه ی زندگی است در تضاد می باشد. چونکه فرهنگ مقاومت دومی تعلق به فرهنگ پویائی و تکامل و ترقی و پیشرفت و رفاه عمومی دارد که منادیان و پیشتازانش عاشقان دل سوخته وجان باختگانی اند که زندگی خود را وقف فراهم شدن شرایط آزادی و دمکراسی و عدالت و شکوفا شدن استعدادات دیگران نموده اند ونه شبیه آنچه 31 سال است که در ایران حاکم شده است که بوی تحجر و خرافه پرستی و مرگ و نیستی ومیرائی با فریاد شعار مرگ بر زندگی و زندگان و درود بر مردگان سر دادن می دهد.

نا گفته نماند که این فرهنگ حاکم شده در سر زمین تاریخی که فلسفه وجودی اش مرگ و گورستان آبادکردن است آنگونه که حتی پیشتاز مرگ و میر جهانی در جاد ه ها می باشد . البته پیام و تولید مرگش فقط مختص ایران نمی باشد. زیرا که مرگ زیان ومرگ پرستان حاکم بر ایران که بشدت عطش و اعتیاد مزمن بقدرت و انباشت ثروت و صدور مرگ به برون مرز دارند و برای بقای حاکمیت ننگین خودشان از بدو قدرت گیری شان از 31 سال پیش تا کنون تلاش کرده اند تا با هر ترفند وحقه ای که شده سیاست شیادانه ی صدور تروریسم و ارتجاع مرگ زای پیام مرگ آفرین خود را به کشورهای همجوار و منطقه ی خاورمیانه صادر و ساری و جاری کنند. بنابراین بی جهت نیست که در هر مکان و هرجا که پای نحس شان پدیدار شده است در جا آرامش و صلح و امنیت از آن مکان رخت بر بسته است. بطور مثال به جز ایران می توان به افغانستان و عراق و لبنان و فلسطین و یمن و... اشاره کرد ونام برد که چگونه با حضور پاسداران و اندیشه ارتجاعی ام القرائی خمینی شیاد و جانشین وی رهبر لوطی جماران خامنه ای مردم این سر زمین ها به چه سر نوشت شومی دچار شده اند . زیرا که جز بحران آفرینی و جنگ افروزی و کینه ورزی و دشمنی وخو نریزی و اختلاف و نزاع و ویرانی و گسترش مرگ و فقر و قحطی و بیکاری ثمر دیگری در بر نداشته است . البته اهداف پلید و ضد انسانی خائنانه ی صادر کنندگان مرگ در زورق حقه بازی شیادانه ی دایه ی نزدیک تر از مادر و اشک تمساح ریزی همراه بوده است. بطور مثال طلبه پاسدار نقال و مداح و مرثیه خوان یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان با کپی بر داری از سرمقاله ی روز گذشته ی روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی به سالگرد جنگ 22 روزه نوار غزه پرداخته است که سیاست آشکار مداخله گری در امور داخلی فلسطین به خصوص ساکنین نوار غزه کرده است بعنوان نماینده ی مردم فلسطین وارد میدان معرکه گیری شده و اینگونه بمناسبت سالگرد جنگ 22 روزه ی حماس با اسرائیل در نوار غزه لغز خوانی علیه ی اسرائیل و دلسوزی برای مردم مظلوم غزه نموده است :

" دي ماه سال گذشته رژيم صهيونيستي با حمله وحشيانه به نوار غزه بيش از 1400 فلسطيني كه يك سوم آنان را كودكان تشكيل مي دادند، به شهادت رسانده و بيش از 6000 فلسطيني ديگر را مجروح و شمار بسياري را آواره كرد. در اين جنگ نابرابر كه پس از ماهها محاصره اقتصادي و نظامي غزه صورت گرفت و به بهانه آزادسازي گلعاد شاليط و با هدف اشغال نوار غزه و نابودي جنبش مقاومت حماس به راه افتاده بود، اسرائيل جنايتكار به هيچ كدام از اهداف خود نرسيد و پس از شكستي مفتضحانه، بعد از 22 روز، وادار به عقب نشيني از اين منطقه شد. جنگ 22 روزه در تاريخ مبارزات مردم فلسطين عليه استعمار انگليس و اشغالگري رژيم صهيونيستي، جزو بزرگترين پيروزي ها ثبت شده است.مردم مظلوم غزه اين روزها سالگرد پيروزي مقاومت عليه چهارمين ارتش مجهز جهان را در حالي جشن مي گيرند كه هنوز در محاصره اقتصادي، غذايي، دارويي و حتي آب به سر برده و در مرز رفح شاهد دسيسه مشترك مبارك و رژيم صهيونيستي در احداث ديوار فولادي هستند.با آنكه اين روزها ظاهراً آتش بار توپخانه صهيونيستها و هواپيماهاي اسرائيلي در اندازه و حجم جنگ 22روزه گلوله و بمب بر سر مردم بي پناه غزه نمي ريزند، ولي به واسطه استمرار محاصره، به نقل از گزارش بازرسان بين المللي و شاهدان عيني، وضعيت فلسطينيان ساكن اين منطقه نسبت به سال گذشته كه زير آتش و بمب بودند، به مراتب بدتر است. اوضاع مواد غذايي، دارويي و امكانات ابتدايي زندگي در غزه نيز در شرايط بحراني قرار دارد.يك ميليون و 500هزار فلسطيني ساكن غزه بخاطر تداوم محاصره اين منطقه توسط اسرائيل در شرايط وخيم و بسيار دشواري زندگي مي كنند. قطعاً اسراييل به زبان و لحن ديپلماسي كه او را تشويق به باز كردن گذرگاههاي مرزي مي كند، پاسخي نخواهد داد.»"

اکنون سئوال است چرا طلبه پاسدار یادداشت روز نویس نمی گوید که کدام کشوری در خاورمیانه است که مخالف ادامه ی مذاکره صلح خاورمیانه بوده و در 31 سال گذشته بر این سیاست دشمنی با مذاکره ی صلح اسرائیل با فلسطین اصرار ورزیده و رهبران کشور های عربی موافق مذاکرات صلح را با فحاشی و توهین و پرخاشگری تهدید نموده است؟ همچنین چرا این مدعی طلبکار به ریشه و علت چگونگی شروع جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با اسرائیل و 22 روزه حماس در نوار غزه با اسرائیل نمی پردازد یا اشاره ای نمی کند؟. همانگونه که چرا توضیح نمی دهد که نقش محرک و ترغیب کننده ی لوطی جماران و پاسداران دربر پائی جنگ داخلی میان حماس ساف و جنگ 33 روزه و 22 روزه چه بوده است؟ البته طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز در سنگر اشک تمساحریختن برای مردم فلسطینی نوار غزه که مشخص نیست که چرا اینان جدا شده و چه فرقی با سایر مردم فلسطینی دیگر دارند و موضع گیری علیه ی اسرائیل و آمریکا کردن و فاکت از گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل پیرامون شرایط فاجعه بار مردم نوار غزه آوردن در پایان اعتراف کرده است که این مانور تبلیغاتی برای خنثی کردن بهره بر داری های متقابل آمریکا از شرایط کنونی ایران است که این چنین در پایان این یادداشت روز به این واقعیت اعتراف نموده است:

در گزارش اول «گلدستون» گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان ملل تصريح و تأييد كرده كه اسرائيل در جنگ غزه مرتكب «جنايات جنگي» شده و در گزارش دوم وزارت بهداشت فلسطيني ها اعلام كرده كه به واسطه كاربرد گسترده سلاحهاي ممنوعه شيميايي و راديواكتيويته توسط رژيم صهيونيستي در جنگ 22 روزه، 80 درصد تولدهاي اخير در غزه ناقص الخلقه بوده كه يكي از اثرات ناشي از استفاده ارتش صهيونيستي از بمب هاي فسفر سفيد است.اكنون موج تنفر جهاني از اسرائيل جنايتكار در تمامي دنيا راه افتاده و روزي نيست كه كشورها شاهد تظاهرات عليه سران رژيم صهيونيستي نباشند. با اين حال متحد ديرينه و اصلي اسرائيل يعني آمريكا دنبال بقاي اين رژيم و تضمين امنيت و برتري آن در خاورميانه است. واشنگتن درست 11دقيقه پس از آنكه رژيمي به نام «اسرائيل» در سرزمين هاي اشغالي فلسطين اعلام موجوديت كرد، آن را به يكسال از جنگ غزه گذشته و اين منطقه همچنان در محاصره و بحران انساني قرار دارد. مردم غزه، مردمي مقاوم اند؛. فاجعه انساني و هولوكاست واقعي در غزه بيداد مي كند، اما اين مردم تصميم گرفته اند كه «ايستاده بميرند».مقامات آمريكايي و اسرائيلي بارها به صراحت اعتراف كرده اند كه يكي از اهداف اصلي آنها از برپايي فتنه اخير در ايران ، مشغول كردن جمهوري اسلامي به مسائل داخلي و پيشگيري از به كارگيري اقتدار بين المللي و منطقه اي ايران در حمايت از فلسطين است. اكنون بار ديگر شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران»! سران فتنه و حاميان آنها را مورد توجه قرار دهيد. آيا آمريكا و اسرائيل حق ندارند از شكست مفتضحانه سران فتنه عصباني و وحشت زده باشند؟!

در خاتمه اینکه گذشته از کار نامه ی ننگین نقض حقوق بشر سران رژیم جنایتکار در 31 سال گذشته دارند که آنقدر ننگین و سنگین می باشد که نه اینکه انکار شدنی نمی باشد ، بلکه هر روز بر اوراق این پرونده ی شرم آور ضد بشری افزوده می گردد . به خصوص وقایعی که در 7 ماهه گذشته اتفاق افتاده است و شیوه ی بر خورد حذف رقیب که حتی بطور تهدید فیزیکی شرکای سابق و رقبای مغلوب کنونی در پیش گرفته شده است طوریست که هر گز کتمان شدنی نمی باشد . البته بموازات آن روش وحشیانه و ضد انسانی بر خورد با معترضان خیابانی و ضرب و شتم و کشتن و بازداشت و شکنجه و تجاوز کردن و اعتراف گیری کردن ها دنبال و اعمال شده است که اگر این رفتار وحشیانه تر از بر خورد ارتش و پلس اسرائیل با ساکنان مناظق اشغالی فلسطین نباشد بهتر هم نمی باشد، با این تفاوت که در اسرائیل دیگر مجازت اعدام وجود ندارد تا مترسکی همچون قاضی صلواتی که دارای لهجه جنوبی است که لهجه و فامیلی اش نشان می دهد که امکان دارد که وی عراقی باشد ومثل آب خوردن از روی دست نویسی که آمران آدم کش و قاتلان پشت پرده به این مترسک دیکته کرده اند حکم اعدام به خاطر حضور در تظاهرات یا دیدار اعضای خانواده ی خود در مجاهدین اشرف صادر و قرائت می کند . همچنین حاکمان رژیم نامشروع و کودتائی و ضد مردمی که برای ترساندن مردم معترض فریادگوی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه توی خیابان در روز عاشورا دست به گرد آوری مزدور و جیره خوار و نیروهای سرکوبگر زدند.طوریکه بخشامه ی دولتی صادر شدد تا که کارمندان باید بطور اجباری در تظاهرات زهر چشم گیری از مخالفین ولبیک گوئی به لوطی جماران با دریافت ساندویج و ساندیس شرکت نمایند تا به شعار های تنظیم شده سران منافق محارب اعدام با ید گردند . آنگاه این سیاهی لشکر 30 برابر شده بیش از 40 میلیون مردم ایران جا زده شدند کهادعا شد اینان پشتیبان لوطی جماران و کودتاگران و علیه حرمت شکنان می باشند که در حقیقت حرمت شکنان همان اکثریت ایرانیان مخالف هستند . حال بماند که پاسداران در یمن چه کردند و چگونه چاه نفت فکه عراق را اشغال نظامی نمودند یا در افغنستان از طریق طالبان بمب گذاری انتحاریکاخ ریاست جمهوری افغانستانرا اخیراً منفجر کردند. چنین حاکمان رژیم جنیتکاری که به خودی ها رحم نمی کند و همچون خواهر زاده موسوی و علی محمدی دست به ترور و حذف فیزیکی شان می زنند اینان می توانند دلسوز مردم فلسطین و لبنان و افغانستان و عراق و یمن و... باشند و زیر پوشش اشک تمساح ریزی برای اینان اهداف جنایت آمیز و ضد بشری خود و دسترسی به سلاح هسته ای از طریق بحران آفرینی وجنگ افروزی در خاورمیانه را دنبال نمی کنند؟

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/881030/2.HTM#other200

دروغ نامه ی نامه کیهان چهار شنبه 30 دی ماه سال 1388