گزیده خبر های 1 بهمن ماه سال 1388

رسایی: دو پهلو سخن‌گویان اصولگرا هستند

http://www.fararu.com/vdccs1q1.2bqom8laa2.html

بسیج شدن پیرامون روضه جدید لوطی جماران محور انتقاد به عدم دوپهلوئی گوئی وی که تبدیل به معرکه گیری جدید شده است . زیرا که چنین اهرم چماقی نیاز بود تا که تبدیل به تهدید ومتهم کردن منتقدان مدعیان اصول گرایانی هم شامل شود که چرا مدافع پیشنهاد طرح آشتی ملی هستند و از کودتا گران و دولت نامشروع پاسدار گماشته احمدی نژاد در بست حمایت نمی کنند؟ البته از سوی دیگر رفسنجانی مکار سختبر زیر تیغ انتقاد برده می شود.

عضو ارشد فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس از آن‌دسته از اصولگراياني كه با وجود نصايح رهبري در ايام پس از انتخابات همچنان با بيان سخنان دو پهلو اجازه نداده‌اند جامعه در مواجهه با جريان فتنه به جمع بندي برسد، انتقاد كرد. اين عضو ارشد فراكسيون انقلاب اسلامي گفت كه تا روز عاشورا دو پهلو سخن گفتن در بخشي از جامعه تاثير گذار بود اما از حوادث روز عاشورا به بعد، دو پهلو سخن گفتن موجب تنفر مردم شده و بخش اعظم جامعه به دليل متوجه شدن حقيقت ماجرا، نسبت به كساني كه در مواجهه با فتنه‌گران دو پهلو سخن مي گويند، متنفر شده اند. حجت‌الاسلام رسايي با بيان اينكه بخش عمده خواصي كه دو پهلو سخن مي گويند، متعلق به جبهه اصولگرايي هستند، افزود: جريان موسوم به اصلاح طلبي همواره به صراحت از فتنه سخن گفته و از فتنه‌گران دفاع كرده اما متاسفانه عمده كساني كه دو پهلو سخن مي گويند، متعلق به مجموعه اصولگرايان هستند

وزارت ارشاد به ۱۵ روزنامه تذکر داد!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15176

وقتی که تک صدائی نهادینه شده باشد و کودتا گران هم حاکم باشند. آنهم درشرایطی که لوطی جماران وا ما ورای قانون اساسی قدرت و اخیاردارد . همچنین و وزارت بد نام اطلاعات هم وجود دارد که سازمان موازی اطلاعات پاسداران هم رقیب و وهووی وی فعالانه مشغول تفتیش عقاید و سانسور می باشد . البته وزارت کشور و دستگاه بد نام قضائی الوده به رشوه و تبعیض هم حراست و ارگان سانسور و خفقان دارند . مهمتر اینکه خبرگزاری های دروغ پر داز دولتی هم همگام رسانه ی تلویزیون در اختیار کودتا گران حاکم دوتائی مشغول مخابره و پخش دروغ می باشند. بدتر ر اینکه وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید و خفقان ارشاد هم مشغول قلع و قمع اندیشه و تفکر می باشد . اکنون سئوال است که دیگر چه نیازی به انتشار روزنامه می باشد که یا بطورفله ای توقیف شوند یا تذکر دریافت کنند و هزینه ی بیش از حد بعه مردم تحمیل شود؟

مهر : روزنامه های تهران امروز، بهار، توسعه، روزان، جهان اقتصاد، اطلاعات، اعتماد، اسرار، جهان صنعت، مردم سالاری، آرمان روابط عمومی، جمهوری، پول، فرهيختگان و آفرينش در اقدامی کم سابقه از اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد تذکر دريافت کردند.

حقوق قضات حرم است

http://www.fararu.com/vdcdos0s.yt0nk6a22y.htmlشجونی

خوبست که عضو باند مافیائی انگلیسی عسگر اولادی تخفیف داده است و از حرام بودن همسر به حرذم بودن حقوق رسیده است که چرا سریع حکم اعدام برای بازداشتی ها ی اخیر صادر نمی کند؟ ناگفته نماند که مدعی خودش پرونده فساد در دتگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض شائیه دارد که اینگونه چنین کرکری و لغز خوانی کرده است.

حجه الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در جلسه هفتگی انصار حزب الله تهران ، انتقادات تندی را علیه برخی چهره های سیاسی حامی اصلاح طلبان و خط امام (ره ) مطرح کرد . به گزارش عصر ایران ، این روحانی حامی دولت در نشست هفتگی انصار حزب الله که گزارش آن در هفته نامه " یا لثارات " منتشر شده است ، گفت : " بنده معتقدم که مرد میدان هستیم ؛ چون رهبر من شهید نواب صفوی است . ما در ممالک امروز نواب صفوی نداریم . باید نواب صفوی باشد تا کرکره اینها را پایین بکشد . قوه قضاییه ما آن طور که باید باشد نیست . به شما صریح عرض می کنم همان طور که در آن جنگ احزاب پیامبر (ص) و در جنگ جمل علی (ع) پیروز شد در جنگ احزاب و جمل ما به یاری خدا ، سید علی پیروز شد. شجونی در ادامه ، گفت : " می خواهم بگویم شهید نواب صفوی ، مظفر علی ذوالقدر ، محمد واحدی و خلیل طهماسبی مرد میدان بودند ، ولی بعضی ها حاضرند شهید فروشی و امام فروشی هم بکنند . همانهایی که در جماران جمع شدند و خانه های خوب به نامشان مصادره شده است. اگر بنده بیست و پنج بار به زندان رفتم و بیست و پنج هزار تومان هم گیرم نیامده آنها خودشان را منتسب به امام می دانند و بخور بخور هم دارند و برخلاف فرمایش های امام شهید فروشی هم می کنند

ابوطالب:عربده‌كشان امروز،زمان جنگ كجابودند؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15177

انتقادکردن به دولت نا مشروع و اعضای کابینه ی نامشروع با افشا کردن نقش گنگ و باندهای ماقیائی مزد بگیر و مسلح شده تشکیل و سازماندهی شده از سوی پاسدار احمدی نژاد که نقش شعبان بی مخ ها را اجرا می کنند و علیه ی هر مخالف منتقد دولت عربده کشی یا تهدید می کنند بطوری که این ترمز برید گان و دنده عقب کنده شند گان در جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق هم حضور و وجود نداشته اند که اکنون چون به خدمت پاسدار کودتا گر احمدی نژاد در آمده اند هر کاری که می خواهند انجام می دهند . آنگونه که حتی حرف لوطی جماران را نیز قبول ندارند به آن گوش نمی کنند.

فردی كه به خود اجازه دهد به صرف اینكه نماینده مجلس است، از پشت تریبون به همه سوابق انقلابی شخصیت های انقلاب توهین كند و همه را زیر سوال ببرد، فردی كه تریبون در اختیار دارد و مقام رسمی است و در تلویزیون مقابل میلیونها نفر شخصیت های انقلابی قبل از خود را زیر سوال می برد، مبانی اصلی ایجاد وحدت را از بین می برد و نمی شود ادعا كرد تابع ولایت فقیه هستند و قانون اساسی را قبول دارد و در اصل این افراد تندرو تابع نظر رهبری نیستند. جای سؤال است چرا طرفی كه برنده انتخابات است این قدر با موضوع با عصبانیت برخورد می كند و به جای اینكه نا آرامی ها را كنترل كند دائماً به آن دامن می زند و در خیابان ها لشكر كشی می كند. عده ای از نتایج انتخابات دلخورند كه بعد از مدتی فروكش می كند. البته باید سعی كرد آنها را اقناع كرد. از اول به جای اینكه روش های اقناعی شكل بگیرد، روش های تحمیلی و اجباری شكل گرفت. بنابراین نه تنها آن عده ناراضی اقناع نمی شوند، بلكه دائماً عصبانی تر می شوند. نخبگان ایران دچار ضعف تحلیل هستند، چون اجازه رشد به نخبگان داده نشده است. هر چند منظورم نخبه های ابزاری نیست كه اصالتاً تكنوكراتند، زمانی تكنوكرات با كرواتند و زمانی تكنوكرات با ریشند. در دولت فعلی از اینها زیاد می بینیم. در واقع تكنوكرات های با ریش عملگراهایی هستند كه همه چیز را نفی می كنند و نتیجه را در عمل خود جستجو می كنند و فكر می كنند كه اگر توانستند یك مشكل اقتصادی یا صنعت را حل كنند، یك مشكل را از جامعه اسلامی حل كرده اند. باید این ها را از جمع نخبگان جدا كنیم. به جامعه روشنفكری عرصه جولان و رهبری داده نشده است. باید زمان بگذرد و جامعه روشنفكری خود را پیدا كند، منتها با برخوردهایی كه الان می شود؛ مدیران اجرایی و اصحاب قدرت به جای اینكه از روشنفكران برای اصلاح تصمیمات و راهبرد های خود استفاده كنند به ابزار و نهاده دیگری در جامعه مثل استفاده از مداحان و روضه خوان ها متوسل می شوند. وقتی مداحان در فضای سیاسی كشور تصمیم سازی می كنند همین بلا به سر جامعه سیاسی می آید. وقتی فضا غبارآلود می شود دوست و دشمن گم می شود و اسلحه ها به سوی دوستان نشانه می رود و دشمن فرصت كرده از این فضا جان به در برد و خوشحال شود. معدل سنی تندروها نشان می دهد در دفاع مقدس هم حضور فعالی نداشته اند، در دوران دفاع مقدس كودكان و طفلانی بوده اند كه تصور واقعی از جنگ نداشته اند. حالا چون به آنها امكانات، قدرت، پول و خبرگزاری می دهند و از آنها حمایت مالی می شود، برعلیه بزرگان كشور و پیشكسوتان نظام شعار می دهند. اینها نه علیه آقای هاشمی بلكه علیه آقای مهدوی كنی، خاتمی،ناطق نوری، لاریجانی، ضرغامی، عسگر اولادی و بادامچیان، انصاری، كروبی، قالیباف، توكلی، رضایی، جوادی آملی و هر كسی كه اسم بیاورید حمله كرده اند و سوابق را كه نگاه كنید متوجه می شوید كه لیست بلند بالایی دارند. به تمام این شخصیت ها قطع نظر از چپ و راست بودنشان روزی حمله و روزی حمایت كرده اند، یعنی هیچ كس نمی ماند. می بینید به شخصیت های بزرگی مثل شهید بهشتی، مطهری، مفتح، باهنر و شخصیت هایی كه از دست رفته اند، شخصیت های بزرگی كه مردان بزرگ جهاد و شهادتند مثل همت و باكری ها و سایرین كه یاران قدیمی امام و رهبر انقلاب بوده اند، ناسزا می گویند. به این لیست آیت ا.. یزدی و شاهرودی را هم اضافه كنید، رحیم صفوی، شمخانی، رفیق دوست و سید حسن خمینی .

علیرضا بهشتی در زندان دچار سکته قلبی شد


عجب وحشتناک دین و مذهب ابزار قدرت و خفقان و سانسور و حذف منق ودگر اندیش و حتی خودی شده است . آنگونه که در بستر جنگ قدرت و ثروت نه حتی نزدیک ترین مهره های خودی تحمل نمی شود ، بلکه باز داشت و زیر فشار و شکنجه های روحی و روانی و جسمی واقع می شوند . بهر حال حتماً در گزارش خبر بعدی می بایست خبر مرگ مشوک علیرضا بهشتی را باید شنید که ش مخابره خواهد شد .

شبکه جنبش راه سبز (جرس): سيد علیرضا حسيني بهشتی مشاور ارشد میرحسین موسوی امروز سی ام دیماه در زندان اوین دچار سکته قلبی شد.به گزارش خبرنگار جرس، وی در روزهای گذشته، در حالی که به دلیل شرایط نامساعد زندان در فصل زمستان، مبتلا به سرما خوردگی شدید شده بود برای انجام بازپرسی از زندان اوین به شعبه امنیت دادگاه انقلاب تهران منتقل شد و به گفته شاهدان عینی در حالی که پیژامه زندان و دمپایی پلاستیکی برپا داشت و محاسن اش بلند و آشفته بود ، دقایقی طولانی در انتظاربازپرسی به سر برد.علیرضا بهشتی (فرزند شهید آیت الله بهشتی از بنیانگزاران جمهوری اسلامی)، سه هفته پیش در دانشگاه تربیت مدرس بازداشت شد و در تمام این مدت، از همه حقوق قانونی خود محروم بود و حتی موفق به ملاقات با وکیل و خانواده اش نشد.از سوی دیگر دختر پنج ساله علیرضا بهشتی نیز از زمان دستگیری پدر گوشه گیر و منزوی شده است و به گفته خانواده بهشتی او در این مدت کمتر با کسی سخن می گوید.

به دستور وزارت اطلاعات: انتقال 5 تن از زندانیان به مکانی نامعلوم

لابد یا برای آماده کردن شان برای شرکت در شوی تلویزیونی قبل از 22 بهمن در اختیاز باز جویان سپاه از جمله سر باز جو حسین شریعتمداری است . یا اینکه نه برای مقدمه چینی و آمده شدن اعلام خبر مرگ مشکوک است ..

شبکه جنبش راه سبز (جرس): وزارت اطلاعات به مسعود باستانی، رضا نوربخش، خانجانی، هدایت آقایی و عبدالله مومنی اعلام کرده است که باید خود را برای انتقال از بند عمومی زندان اوین آماده کنند.به گزارش جرس به هیچ کدام از این زندانیان سبز اعلام نشده است که قرار است به کجا منتقل شوند.

تحریم جشنواره فجر توسط داوران و مدیران فستیوالهای اروپایی

رهبران کشور های اروپائی می بایست اقدام به قطع سیاست خائنانه ی مذاکره و تجارت نفت وخون کنندورابطه دیپلماتیک خودشان را با قاتلان حاکم ضد بشر بر ایران قطع کنند

پس از خوداری پخش کنندگان و منتقدین اروپایی از شرکت در جشنواره فیلم فجر امروز میمو کالپرسی عضو هیئت داوران جشنواره از ایتالیا، رئیس فستیوال سه قاره فرانسه، رئیس فستیوال ونیز، رئیس فستیوال لوکارنو و مسئولین بخش های مختلف فستیوال کن در اعتراض به سرکوب مردم توسط حکومت ایران طی نامه هایی جداگانه به دفتر جشنواره فجر عدم شرکت خود در این جشنواره را اعلام نمودند.فرهنگسرای پویا – پاریس – چهازشنبه بیست ژانویه دو هزار و ده

اقدام به قتل به اتهام زدن يک بوق کوتاه
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12447

عجیب رژیم جنایتکار و ضد انسانی که در ایران حاکم شده است که هر گز مشابهت تاریخی ندارد . زیرا بوق زدن مجازات مرگ دارد.

آینده: يکی از شاهدان عينی حوادث روز عاشورا، در گفتگو با "آينده" گوشه هايی از جنايات لباس شخصی ها در اين روز در تهران را تشريح کرد.اين گفتگو که به دليل ملتهب بودن شرايط جامعه با سه هفته تاخير منتشر می شود، حاوی نکات تکان دهنده ای از جنايات انجام شده در روز عاشورا توسط نيروهای لباس شخصی است که به مجروح شدن تعداد زيادی از هموطنان بر اثر اصابت گلوله و سلاحهای سرد و کشته شدن تعداد ديگری از شهروندان انجاميد که بنابر آمار رسمی ۸ نفر و بنابر ادعای معترضان بيش از ۳۰ نفر می باشند.به نظر می رسد شناسايی لباس شخصی های مسلح به سلاحهای گرم که براساس تصاوير موجود بر روی اينترنت به سادگی امکان پذير است، از اقداماتی است که انجام آن برای جلوگيری از تداوم خشونتها و انتقام گيريهای خودسرانه ضروری است.يک شاهد عينی به خبرنگار "آينده" گفت: شامگاه عاشورا حدود ساعت ۲۱و۳۰ از خيابان ميرداماد که وارد خيابان شريعتی شدم، حدود ۲۰ نفر از لباس شخصی ها را مشاهده کردم که کنترل ميدان را در دست گرفته بودند.با وجود آن که در خيابانهای اطراف شعارهای معترضين شنيده می شد، اما در اين منطقه به دليل حضور لباس شخصی های موتورسوار که مجهز به باتوم بوده و تعدادی از آنها صورتهای خود را با پارچه مشکی پوشانده بودند، حتی صدای بوق هم شنيده نمی شد.در پشت چراغ قرمز ميرداماد- شريعتی يک صدای بوق کوتاه برخاست، يکی از لباس شخصی ها که تصور می کرد اين صدا از خودرو پيکان کرم رنگی برخاسته، به راننده گفت که بايستد تا پلاک خودرو وی را بکند، اما راننده پيکان که جوان لاغراندامی بود و با توجه به فرسودگی خودرو مسافرکش به نظر می‌رسيد، به اين درخواست توجه نکرد و به حرکت ادامه داد.اما چند متر جلوتر که اين خودرو پشت ترافيک خيابان شريعتی متوقف شد، حدود ده لباس شخصی با عجله خود را به اين جوان رساندند، ابتدا شيشه های پيکان را خرد کردند و سپس راننده را بيرون کشيده و او را که پس از اصابت باتوم به سرش بيهوش شده بود، کف خيابان انداخته و با تمام قدرت به جان اين جوان افتادند.چند ثانيه بعد که ما از کنار آنها رد شديم، بدن اين جوان در حالی که لباس شخصی های کم سن و سال پاهای وی را گرفته بودند، وسر وی آويزان شده بود، در حال انتقال از صحنه جنايت بود.

مادر يکی از بازداشت شدگان اخير در زندان اوين دچار عارضه قلبی شد

لابد باید گفت که متأسفانه برخی را بر اثر فشار های روحی و روانی و جسمی وارده شده در زندان بعنوان مرگ مشکوک سر به نیست می کنند واز سوی دیگر اینگونه بطور غیر مستقیم با فشار های مضاعف علیه ی اعضای خانواده های ازداشتی موجب اینگونه ضایعات ا بهنگام و تحملیلی غیر انسانی می شوند

صدای آمریکا : لی لی فرهادپور مادر يکی از بازداشت شدگان اخير پس از دو هفته ابهام نسبت به محل بازداشت فرزندش و در حالی که برای کسب اطلاع در اين مورد به زندان اوين رفته بود دچار عارضه قلبی شد و پس از انتقال به بيمارستان، بستری شد. بهرنگ تنکابنی فرزند لی لی فرهاد پور و سردبير مجله فرهنگ و آهنگ پانزدهمِ دی ماه در دفتر اين نشريه بازداشت شده است. به گزارش وب سايت جرس لی لی فرهادپور که خود نيز روزنامه نگار است در دو هفته گذشته برای کسب اطلاع از وضعيت فرزندش به ارگان های ذی ربط مراجعه کرده اما چون از وضعيت بهرنگ تنکابنی اطلاعی کسب نکرده بود از چند روز پيش به خانواده هايی ملحق شد که هر روز مقابل زندان اوين برای آزادی فرزندان شان، گرد هم می آيند.

400 میلیارد تومان هزینه سفرهای استانی احمدی نژاد ،وزرا ،كارشناسان ، اقامت، هتل و هواپیما / برای نمونه در ايلام حتی يک مصوبه نيز اجرا نشده

البته باید این رقم به رقم 330 میلیارد دلار در آمد فروش نفت در 4 سال گذاشته افزوده شود که هر گز گفته نمی شود یا پاسخ داده نمی شود کهاین ارقام کجا رفته و چگونه هزینه شده و یا چه نصیب مردم استان ها شده است؟ به جز اینکه کمک کرد بخشی از آ صرف هزینه ی تبلیغاتی طرح کودتاگران شود که توانستند پاسدار گماشته احمدی نژاد را دو باره رئیس جمهور کنند.

آينده : داریوش قنبری نماینده ایلام در خبر نوشت: بسیاری از نمایندگان مجلس معتقدند كه دولت در دور دوم سفرهای استانی به توفیقات لازم دست نیافته است و بیشتر مصوبات دور دوم سفرهای استانی غیرعملیاتی است. اینكه دولت نتوانسته در این دور به توفیقات لازم برای اجرای مصوبات استانی دست یابد. تاكنون 400 میلیارد تومان هزینه برای سفر رییس جمهور و هیئت همراه به استان‌ها شده است در حالی‌ كه در این ایام مصوبات این سفرها غیر عملیاتی بوده است. این رفتار از سوی دولت می تواند به لحاظ سیاسی و اجتماعی به نظام ضربه بزند.برای نمونه در ایلام كه در دور دوم سفرهای استانی شاهد آن بودیم .در این سفر ما سه مصوبه از سوی دولت داشتیم .- تخصیص 150 میلیارد تومان برای توسعه راه های استان كه البته هنوز یك تومان آن هم پرداخت نشده است - احداث 8 كارخانه بزرگ صنعتی با وعده ایجاد اشتغال برای جوانان استان و .. - احداث 5 سد در استان كه هنوز كلنگ یك سد هم زده نشده است . ضمن آنكه وعده هایی هم در طرح هادی روستا داده شده است مثل احداث كانال های آبی در فلان روستا، حل مشكلات ادارات در استانها و .....كه نمی توانیم بگوییم تنها این مشكلات در این دوره حل و فصل می شود در دوره های پیشین ریاست جمهوری نیز ما از این اقدامات بی شمار داشتیم كه انجام هم می شد و نه حرفی ازآنها زده می شد و نه حدیثی . اصولا ما در بودجه های استانی برای حل و فصل چنین معضلاتی بودجه هایی داریم .در اینجا بهتر است بگوییم اصولا این اقدامات در حد كلاس كار دولت نیست و شورای برنامه ریزی استانها می تواند این اقدامات را انجام دهد و مثلا به تعمیر ادارات رسیدگی كند .به هر حال این سفرها نتوانسته مشكلات مردم را حل كند. این سفرها برای رییس جمهور ،وزرا ،كارشناسان اقامت، هتل وهواپیما در این سالها 400 میلیارد تومان هزینه دربرداشته است با این حساب اگر این مقدار پول برای پروژه های عمرانی خرج می كردند بیشتر به مردم خدمت می شد. راهی هموارمی شد و یا كارخانه ای ساخته می شد .

مرگ پرابهام یک زندانی سیاسی در زندان اوین

همانطوریکه قبلاًهم اشاره شد پس از 31 سال لو رفتن شیوه های جنایت و خیانت و قتل عام زندانیان سیاسی و قتل های زنجیره ای داخل و برون مرز دیگر مرگ مشکوک معنی و مفهومی ندارد . زیرا که ابهامی پیرامون عملکرد و جنایات حاکمان ضد بشر و آدم کشان حرفه ای وجود ندارد.به خصوص اینکه قربانی متهم محکوم به اعدام شده بود.

خبرگزاری هرانا : مرگ یک زندانی سیاسی محکوم به حبس ابد صبح امروز از سوی بهدای زندان اوین تائید شد.به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، "البرز قاسمی" زندانی سیاسی متهم به محاربه از طریق عضویت در یک سازمان سیاسی که از سرطان پیشرفته معده نیز در رنج بود، در پی وخامت وضعیت جسمی که نشعت گرفته از محرومیت بلند مدت این زندانی از خدمات پزشکی و مرخصی استعلاجی بود روز گذشته به بهداری زندان اوین منتقل و صبح امروز مرگ وی تائید شد.گزارش شده است این زندانی که در بند 350 زندان اوین به همراه برادر خود "حمید قاسمی" نگهداری میشد، در روزهای اخیر حتی قادر به حرکت کردن نبوده و دچار بی اختیاری ادرار شده بود، علیرغم تلاش های زندانیان و خانواده وی، بهداری و مسئولان مربوطه در زندان اوین تا روز گذشته حاضر به ارائه خدمات درمانی به وی نشده و تنها پس از پیگیری های مستمر روز گذشته این زندانی را به بهداری زندان اوین منتقل کردند، در حالیکه بیماری وی و رسیدگی پزشکی به ایشان مستلزم حضور در مراکز تخصصی پزشکی بوده است.لازم به توضیح است، البرز و حمید قاسمی، به اتهام همکاری با یک سازمان سیاسی به محاربه متهم، در دادگاه اولیه محکوم به اعدام و در دادگاه تجدید نظر به حبس ابد محکوم شده اند، از تاریخ و جزئیات پرونده کماکان اطلاعی در دست نیست، گزارشات تکمیلی در این رابطه منتشر خواهد شد

معامله میلیونی ایران با یک شرکت اینترنتی اسرائیل

اینگونه معامله کردن پش پرده که افشا و رسوا گر چهره ی پلید و زشت حاکما و شیادان ی عوامفریب می باشد که چپ و راست برای گول زدن حماس ییغ های بلند اسرائیل نا بودسر می دهند . البته وجه اثباتی دیگر این واقعیت پیام دوستی رحیم مشائی با اسرائیل می باشد .

شهرزادنیوز: شرکت اسرائیلی "داروُنت"، متعلق به ارتدکس‌های یهودی در شهرک "ایلاد"، از طریق شعبه خود در وکسل، قراردادی یک میلیون دلاری با شهرداری تهران منعقد کرد.به گزارش تلویزیون ان تی وی، تخصص ویژه شرکت دارو نت در زمینه اتوماتیزه کردن کاربری آسان برای مشتریان است و همه پمپ بنزین‌های هند از آن استفاده می کنند.به گفته "یاکوب هارپاتس"، رئیس امور مالی این شرکت، شهرداری ایران تاکنون حدود 200 هزار دلار بابت ترجمه برنامه به زبان فارسی، پیش پرداخت کرده و قرار است که تا یک میلیون دلار به صورت اقساط پرداخت کند.وی در پاسخ به این سوال که آیا با پخش این خبر، نگران لغو این قرارداد از سوی ایران نیستید؟ گفت: نه! این معامله توسط یک تاجر اروپایی صورت گرفته و ایرانی‌ها در مقابل او تعهد سپرده اند.شایان ذکر است که در شرکت دارونت 120 زن یهودی ارتدکس کار می کنند و وبسایت هایش روزانه بیش از 280 هزار بیننده دارد.

9 دی در تقويم ثبت ميشود

راست می گوید چون به خاطرتوزیع ساندویج و ساندیس و ده ها بر ابر کردن تظاهر کنندگان ساندویجی و ساندسی 3 روز پس از مراسم عاشورا ولی بنام عاشورا بعنوان خبر رسانی دجال گر ایانه ی آخوندی - پاسداری – کودتائی در تاریخ ثب شود.

به گزارش مهر، محمدرضا مخبر دزفولی با اشاره به مصوبات شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت : جریان نهضت نرم افزاری و تولید علم، ساختارها و سازمانهای خود را در ایران پیدا كرده و هم اكنون 16 هزار مستند علمی در ایران تولید شده است.در ابتدای این جلسه سالروز پیروزی مردم غزه گرامی داشته شد و همچنین شورا ضمن قدردانی از حضور پرشكوه مردم در حماسه 9 دی (روز سانديس) و حضور میلیونی مردم در خنثی‌سازی توطئه های ضدانقلاب مقرر كرد كه این روز در تاریخ ماندگار شود (برای اثبات درست بودن ضرب المثل ، گفتی باور کردم، اصرار کردی شک کردم ، قسم حوردی فهميدم دروغ ميگویی) از این رو قرار شد تا در شورای فرهنگ عمومی این مسئله بحث و بررسی و شیوه های پیشنهادی برای تایید نهایی به شورا ارائه شود.

عکس : 22 روستا در معرض نابودی بر اثر توسعه حرکت شنهای روان

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12436

اینهم سر نوشت رو ستائیان استان محروم و نفرین شده ی سیستان و بلوچستان که در 31 سال گذشته فقط از این سر زمین فقر و بیکاری و بد بختی و مرگ و میر و اعدام مخابره شده است . یعنی اینکه سهم شان از دریائی نفت و گاز ودر کنار ساحل بودن اکنون توفانی از شن های روان نیز نصیب شان شده است که هدیه ی دولت نا مشروع مدعی ساده زیست و عاشق مردم ایران به خصوص محرومان وتهی دستان است که در 4 سال گذشته 330 میلیارد دلارد در آمد فروش نفت داشته است . البته تصاویر روشنگر خودمی گوید سهم این روستائیان از این دلار های در آمد نفت چگونه و چقدربوده است؟

روستای "سهرکی" در معرض نابودی استبندرعباس - خبرگزاری مهر: روستای سهرکی از توابع بخش لیردف در شهرستان جاسک یکی از 22 روستای در معرض نابودی بر اثر توسعه حرکت شنهای روان است.شايان ذکر است روز گذشته خامنه ای روز 9 دی را روز تاريخی ناميد. اين در حالی است رسانه های خارجی تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات 9 دی را فقط دهها هزار ذکر کرده اند. روزنامه لوموند در مقاله ای در خصوص تظاهرات 9 دی نوشت که برای اين تظاهرات نه تنها مدارس و ادارات تعطیل شده بود بلکه اتوبوسهای بسياری مردم برخی شهرستانها را به تهران منتقل کردند. در اين تظاهرات دولتی از مردم با کيک ، سانديس و ... پذيرایی شد

عکس : بازار كهنه فروشان اصفهان

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12431

صحنه های تصاویر این لینک هم مکمل تصاویر گزارش قبلی می باشد که جزو افتخارات یا کارنامه ی سیاه وو ننگین 31 ساله ی حاکمان و دولت مردان غارتگر و عوامفریب و دینفروش و دروغگو می باشد که نشان می دهد چه بر سر محروان آورده شده استکه قرار بود حکومت کنند.

انفجار در تيپ تفنگداران ارتش در بندرعباس
لابد عامل این انفجار هم همان عاملین و آمرین انفجاراتاخیر و نهاوند و ترور مسعود علی محمدی هستند .یعنی نفوذی های موساد وسیای درون رقیب مغلوب دوم خردادی ها می باشند

معاون سياسي ـ امنيتي استاندار هرمزگان گفت: طبق اطلاعات نخستين، علت انفجار صبح امروز تيپ تفنگداران ارتش منتشر شدن يك شيء موجود در زباله‌هاي محوطه اين تيپ اعلام شده است.محمد‌حسن ثراور دقايقي پيش در گفتگو با فارس با بيان اينكه ساعت 9 صبح امروز صداي انفجار مهيبي در سطح شهر به گوش رسيده است، حاصل از انفجار يك شي‌ء در زباله‌‌هاي موجود در تيپ تفنگداران نيروي دريايي ارتش بوده است، گفت: با آتش گرفتن بخشي از زباله‌هاي موجود در اين تيپ، شي‌ـ در بين اين زباله‌ها ناگهان منفجر شده است.وي با بيان اينكه تاكنون اين حادثه تلفات جاني در برنداشته است، گفت: سه نفر زخمي شده در اين انفجار به بيمارستان انتقال داده شده‌‌اند