دروغ نامه ی کیهان شنبه 26 دی ماه سال 1388

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " اراده الهي ديوار پولادين را مي شكند"

" کودتاگران برای عبور از بحران، بموازات افزایش سیاست سرکوب و سانسور و ترور و خفقان داخلی سیاست صدور تروریسم به برون مرز هم گسترش داده شده است"

پاسدار قلم بر دست غیر ایرانی که در خدمت دخمه ی دروغ نامه ی کیهان است که مسئول آن سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری می باشدکه هم نقش اساسی در کودتای تقلبات 22 خرداد داشته است .هم مبلغ و جارچی یا در اصل سخنگوی پاسداران کودتا گراست . هم اینکه نماینده ی ویژه ی لوطی جماران در این دروغ نامه ی اطلاعاتی – امنیتی پرونده ساز و وارونه گوی کیهان می باشد . بنابر این تعجب ندارد که چرا مدعی نماینده فلسطین شده بدون اینکه توضیحی پیرامون رابطه ی حماس با لوطی جماران و پاسداران بدهد؟ یا اینکه از چگونگی شروع جنگ 22 روزه نوار غزه ی حماس با اسرائیل سخنی بگوید. یا اینکه تشریح کند که برای چه حماس تشویق به پایان دادن قرار داد آتش بس حماس با اسرائیل شد ؟ یا برای چه قبل از اینکه جنگ 22 روزه ی نوار غزه اسرائیل با حماس شروع شود برای چه لوطی جماران و پاسداران و مطبوعات وابسته به اینان سازمان جهاد اسلامی فلسطین و حماس را تحریک و ترغیب به پرتاب موشک به درون خاک اسرائیل کردند که در پایان منتهی به تهاجم نظامی ارتش اسرائیل به نوار غزه شدو منجر به جنگ 22 روزه ی نوار غزه اسرائیل با حماس شد .

البته گفته هم نشده است که چگونه بطور همزمان که جنگ 22 روزه ادامه داشت برای چه هرروز کفن پوشان پاسدار و بسیجیان در فرود گاه ها تحصن می کردند یا اینکه توی خیابان ها و جلوی سفارتخانه های چند کشور های عربی و غربی در تهران تجمع اعتراضی بر پا می کردند و در پناه و حفاظت وحمایت پلیس و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی که اینگونه نمایش تظاهرات حمایتی از حماس بر گزار می کردند از دیوار سفارتخانه ها با لا می رفتند و یا مواد آتش زاد بدرون شان پرتاب می کردند. یا پرچم این کشور ها باتصاویررهبران این کشور ها به آتش کشانیده می شد تا جائیکه برای ترور حسنی مبارک رهبر مصر جایزه ی ترور یک میلیونی دلاری تعیین نمودند . از طرف دیگر پاسداران تلاش کردند تا سلاح و مهمات نظامی از طریق کشتی بعنوان خدمات داروئی و مواد خوراکی و غذائی از مرز آبی مصر و نوار غزه وارد و به حماس برسانند . البته کشتی های اعزامی با محموله های ارسالی قبل از رسیدن بمقصد از سوی دیدبانان ساحلی مصر مورد توقف و بازید قرار گرفتند و توقیف شدند . اما اکنون قلم بر دست عرب و غیر ایرانی با دور زدن بیان این و اقعیات و با پاک کردن صورت مسئله در ابتدای یادداشت روز خود به نمایندگی از سوی مردم مصر و فلسطین پرسش کرده است که دیوار کشی پولادین مرزی مصر با منطقه ی غزه برای چیست؟ مکمل آن سئوالات زنجیره ای دیگری را به نقل از تحلیل گران سیاسی بی نام و نشان مطرح کرده است که شرح آن چنین است :

ديوار مرزي مصر با منطقه بسته غزه براي چيست؟ در واكنش به چه مشكل يا تهديد صورت مي گيرد؟ چه تاثير عملي خواهد داشت؟ ابعاد آن چيست؟ و در نهايت در برابر آن چه بايد كرد؟ شايد اين ها مهمترين سوالاتي باشند كه طي هفته هاي اخير ذهن تحليلگران سياسي را در منطقه خاورميانه به خود مشغول كرده اند است. براي بررسي اين موضوع بايد كمي به عقب بازگشت.

بلی یادداشت روز نویس غیر ایرانی پس از نقل قول کردن مواضع اسرائیل و آمریکا از موضع نماینده ی مردم فلسطین به مخالفت کردن با تلاش دولت مصر برای ایجاد توافق صلح حماس و جهاد اسلامی با امضای صلح پرداخته است ودر دنباله بدون هیچگونه ریشه یابی دلیل مسدود شدن مرز میان مصر با نوار غزه اشاره ای کند . یا به اینکه نقش تحریک آمیز و ویرانگر پاسداران در این مورد کلامی بگوید که حتی سخنی از طریق حزب الله لبنان تروریست مسلح برای بی ثبات کردن مصر به قاهره بگوید که برای چه گروه مسلح حزب الله لبنان به مصر اعزام شد ند . البته قبل ازاقدام باز داشت و اعتراف کردند . اما اکنون با کتمان کردن حقایق و اشک تمساح ریزی برای فلسطینیان اسیر ساکن نوار غزه که در چنگ اسماعیل هنینه ی بازیچه ی لوطی جماران و پاسداران گرفتار شده اند ، ضمن پاسخ منفی دادن یا ابراز مخالفت کردن با روند پروسه مذاکرات صلح خاورمیانه از معایب و ضرر زیان احداث دیوار پولادین میان مصر و نوار غزه از سوی مصر و اسرائیل این چنین فر موله بندی نموده و آن را بیان و عیان کرده است :

"نكته ديگري كه در فاصله پايان جنگ غزه تا پايان سال ميلادي گذشته دنبال شد واداشتن حماس و جهاد اسلامي به امضاي سند موسوم به وفاق ملي بود. مصري ها در اين دوره واسطه تهيه سندي بودند كه براساس آن حماس - و دولت اسماعيل هنيه - بايد به فرمولي تن مي دادند كه نتيجه آن كنار زدن مقاومت از حاكميت فلسطين بود. اين سند. طبيعي بود كه مقاومت فلسطيني زير بار آن نرود كه نرفت.يوار پولادين ميان مصر و غزه كه با احداث كانال آب در حد فاصل ديوار تا مرز جنوبي غزه تكميل مي شود، تهديد را از شكل عمومي خارج مي كند و به آن شكل كاملا خاصي مي دهد. ديوار پولادين- و نه فولادي- بطول حدود 11كيلومتر و با استفاده از آلياژهاي خاصي- كه تركيبي از آهن، فولاد، سيمان و... مي باشد- در «رفح جنوبي» -متعلق به مصر- احداث مي شود. ارتفاع اين ديوار حدود 30متر مي باشد كه البته در عمق زمين خواهد بود نه روي آن. اين ديوار به «حس گرها» مجهز خواهند بود- البته آن گونه كه اعلام و ادعا شده است- تا مانع عمليات تخريبي عليه آن شود. در قسمت بالاي اين ديوار يك كانال در طول مرز مشترك و به عرض حدود 100متر احداث مي شود. اين كانال به درياي مديترانه وصل خواهد شد تا با انتقال آب و نفوذ آب در زير 30متري هرگونه كانال زيرزميني را تخريب كرده و امكان انتقال كالا را از بين ببرد.اقدام دولت مصر به احداث ديوار پولادين و كانال آب خسارت فراواني را متوجه منطقه بسته غزه مي نمايد. احداث اين ديوار و كانال آب مشرف به آن اگرچه در جهان اسلام واكنش هاي فراواني را سبب شده و حتي علماي سعودي را هم به واكنش كشانده است اما دولت هاي اسلامي و سازمان هاي مرتبط با آنان تاكنون واكنش فعالي در قبال اين اقدام ويرانگر نداشته اند مصري ها كه مي دانند در حال عملي كردن چه جنايتي عليه فلسطيني ها هستند براي كاستن از حساسيت فلسطيني ها و ساير مسلمانان، اعلام كرده اند كه دولت، قاهره همزمان با احداث ديوار پولادين و كانال آب موضوع باز كردن دائمي دروازه رفح را مورد بررسي قرار داده اند اينك وقت آن است كه كشورهاي اسلامي نه فقط براي شكستن محاصره زميني ساكنان غزه وارد عمل شوند بلكه بايد براي شكستن محاصره هوايي و محاصره دريايي غزه نيز وارد عمل گردند."

در خاتمه اینکه رژیم جنایتکار و ضد مردمی که آشکارا مردم ناراضی را توی خیابان می کشد . حتی دانشمند هسته ای حامی رقیب را ترور می کند تا که آمریکا و اسرائیل را متهم سازد تا که نکند ادعای نا بود کردن اسرائیل و مبارزه با آمریکا و شیطان بزرگش مخدوش شود. بعلاوه با توجه به سابقه ی تاریخی 31 ساله ی خنجر از پشت زدنش به جنبش آزادیبخش فلسطین و مدام تلاش توطئه ی علیه اش کردن تا جائیکه با سیاست برج در برابر بارو حماس را علم و تقویت کرد تا در برابر ساف قرار گیرد و تا آنجا این سیاست خائنانه را ادامه داد تا که موفق شد جنگ داخلی و برادر کشی در فلسطین راه اندازد و نوار غزه را جدا نماید و اسماعیل هنینه را بخرد وبرده ی خود سازد تا از طریق وی بتواند اهداف کثیف و پلید و خائنانه ی خود در خاور میانه راادنبال کند. لذا سئوال است که چنین رژیم عوامفریب و جنگ افروز و ضد بشری چگونه می تواند که دلسوز مردم فلسطین باشد به خصوص در شرایطی که مردم معترض ایران یکپارچه فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه می زنند و خواهان تغییرات دمکراتیک در ایران می باشند. پس با رد گم کردن تلاش مذبوحانه می شود که از جهاد اسلامی و حماس هم علیه ی محمود عبس رهبر حکومت خود گردان فلسطین بعنوان سنگر استفاده شود . هم اینکه برای بستر سازی بر پا نمودن جنگ دیگر با اسرائیل بر نامه ریزی و تلاش شود . به امید آنکه با بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاور میانه که مکمل سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و دخالت گری در یمن و عراق و لبنان و افغانستان و پاکستان می باشد. راه عبور از بن بست و بحران های مرگ باری که کودتا گران توی گل فرو رفته در گیرش هستند برای شان کسب شود. متأسفانه به نظر می رسد که باز قرعه ی پرداختن هزینه ی جنگ افروزی جدید در خاور میانه بنام فلسطین به خصوص بنام ساکنان نوار غزه خورده است. بنابراین می بایست همگام با روشنگری سیاست سرکوب و سانسور و خفقان و ترور داخلی سیاست مکملی برون مرزی صدور تروریسم وبنیاد گرائی و مداخله گری و جنگ افروزی و بحران آفرینی حاکمان کودتا گر نامشروع و ضد مردم با همه ابعادش افشا و رسوا شود.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881026/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان شنبه 26 دی ماه سال 1388