روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی سه شنبه 29 دی ماه سال 1388

نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه جمهوری " مقاومت باز هم پيروز است "

" چگونه شخم زدن نوار غزه و سر زمین سوخته شدن لبنان علائم پیروزی است؟ "

آخر شخم زدن نوار غزه و مردم فلسطین را به خاک وخون کشانیدن و مورد تحری مواقع شدن و بد ترین شرایط زندگی را تحمیل نمودن که عامل اصلی جنگ افروزی لوطی جماران و سپاه پاسداران اند نشان و علائم پیروزی است که سر مقاله نویس ادعای آن را کرده است؟ مگرواقعیت غیر از این است که برای برون رفت از بحران هسته ای سازمان جهاد اسلامی فلسطین و حماس تشویق و ترغیب و تحریک به نقض قرار داد آتش بس با اسرائیل و پرتاب موشک های اهدائی پاسداران به درون خاک اسرائیل شدند و مقدمه ی جنگ ویرانگر 22 روزه اسرائیل با حماس در نوار غزه فراهم شد تاکه سران رژیم کودتائی و ضد مردمی و مطبوعات وابسته به آن از جمله همین روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی بهانه ی لازم برای مانور تبلیغاتی علیه ی اسرائیل و رهبران کشور های عربی داشته باشند که خواهان ادامه مذاکرات صلح در خاور میانه هستند که مورد تهدید و توهین و عربده کشی واقع شده اند. اینکه این جنگ 22 روزه سنجاق به جنگ 33 حزب الله لبنان با اسرائیل شده است و یک ریز از موضع نماینده مردم لبنان و فلسطین و سخنگوی حماس و حزب الله لبنان وارد صحنه ی جنگ تبلیغات قلمی شده اند. از جمله اینکه اکنون سر مقاله نویس روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی بعنوان سالروز جنگ 22 روزه نوار غزه دست به پای کوبی و مانور تبلیغاتی ورجز خوانی علیه ی اسرائیل زده است.

بالاخره اینکه سر مقاله نویس مثل همیشه بدون آنکه به علت و ریشه به پردازد ویا اینکه توضیح دهد که دلیل و چگونگی این جنگ 22 روزه نوار غزه حماس با اسرائیل چه بود و نقش لوطی جماران و پاسداران در بستر سازی شروع این جنگ و دامن زدن به آن چگونه بود؟ یا اینکه گفته شود نقش سخنرانی لوطی جماران در عید فطر دو سال پیش در تهران چه بود که دشمنی آشکارا با روند مذاکرات صلح خاور میانه کرد . تا جائیکه رهبران کشور های عربی را تهدید کرد که به کنفرانس صلح آناپولیس در آمریکا شرکت نکنند در غیراینصورت پس از بازگشت در کشور های خودشان مواجه با آشوب و نا آرامی خواهند شد . اما اکنون فرصت طلبانه ضمن مرثیه و روضه خوانی مرده خواری کردندر سالگر جنگ 22 روزه نوار غزه لیست و آمار از خسارات مالی و جانی و سایر عوارض ناشی از این جنگ 22 روزه نوار غزه داه است و با متهم به خیانت کردن سایر رهبران کشور های عربی به خصوص رهبر کشور مصر اینگونه جمع بندی و گزارش داده است:

29 "ديماه سالروز پيروزي بزرگ و حماسي مردم فلسطين در جنگ غزه است .. در اين جنگ نابرابر و ناجوانمردانه كه 22 روز طول كشيد بيش از 1400 فلسطيني شهيد و بيش از پنج هزار نفر مجروح شدند كه حدود يك سوم از قربانيان را كودكان تشكيل مي دهند . همچنين 4300 باب خانه به طور كامل ويران شد 3000 منزل دچار آسيب گرديدند 46 مسجد نيز به طور كامل نابود و 55 مسجد دچار آسيب ديدگي شدندخسارتهايي كه در جنگ غزه به فلسطيني ها وارد آمد حدود 2 ميليارد دلار برآورد شده است. سردمداران رژيم صهيونيستي با به راه انداختن جنگ غزه درصدد بودند بر شكست مفتضحانه خود در جنگ 33 روزه از حزب الله لبنان سرپوش بگذارند كه برخلاف انتظارات صهيونيستها جنگ غزه نيز به شكست كابوس ديگري براي صهيونيستها تبديل شد. سران وابسته عرب و سازمان هاي منطقه اي از جمله اتحاديه عرب به دليل عملكرد خيانت بار خود در اين جنگ و سكوت ننگين آنها در برابر فجايع صهيونيست ها كاملا رسوا شدند. بسياري از سردمداران رژيم هاي عرب به خاك و خون كشيده شدن زنان و كودكان فلسطيني را به نظاره نشستند به اين اميد كه حماس در اين جنگ شكست بخورد ولي با پيروزي مقاومت فلسطين خفت بيشتري نصيب آنها شد. رژيم مصر به دليل همراهي و همسويي خفت بار و شرم آور خود با صهيونيستها در تشديد محاصره فلسطيني رسواتر شد و تتمه اعتبار خود را از دست داد افراطيون پرمدعايي همچون طالبان و القاعده نيز در اين جنگ به دليل سكوت خود در برابر جنايات غزه بي آبرو شدند "

در خاتمه اینکه پرسش است احساس انسان دوستی و هم نوع پرستی نسبت به دیگران داشتن و از حق و حقوق مظلومان و محرومان دفاع کردن به شرط آنکه تبعیض آمیز و تاکتیکی نباشد. همینطور حالت اشک تمساح ریزی و تبلیغات در راستای منحرف کردن اذهان عمومی و کتمان کردن حقایق بزرگترنباشد باید گفت این دیدگاه متعالی انسانی قابل تقدیر و ستایش می باشد. اما اگر چنانچه اینگونه ادعا کردن دروغ و شیادی و عوامفریبی و از سوی رژیمی باشد که هدفش وانمود کردن دروغین تبلیغات جنگ روانی است که گویا مدعیان افراد همسایه را بیشتر از اعضای خانواده خود دوست دارد .معلوم است که این سیاست در راستای اهداف خاص است که برای پیگیری هدف باید دست به سیاه بازی زده شده شود. پس این تاکتیک ناشی از صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و تلاش برای بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاورمیانه می باشد که برای عبور از بحران هسته ای طراحی و تدارک دیده شده است که برای پیش برد این هدف بودجه های کلان با اختصاص داده می شود .در صورتی که این پول متعلق به مردم ایران می باشد که دزدیده یا قطع شده است. یا اینکه این هزینه به ملت ایران تحمیل شده و تبدیل به سرمایه گذاری اهداف تروریستی برون مرز شده است وبه امثال حزب الله لبنان و حماس و ساز مان جهاد اسلامی داده شده است تا که با موشک های اهدائی پاسداران بدرون خاک اسرائیل پرتاب کنند و عامل تحریک ارتش اسرائیل گردند تا که دست به تهاجم نظامی بزند که نه اینکه موجب جنگ22 روزه شود که زیر ساخت های حکومت خود مختار فلسطین و نوار غزه نا بود می کند. بلکه همینطور سبب شروع جنگ 33 روزه در نوار غزه شد که لبنان تبدیل به سر زمین سوخته گردید. بالاخره در نوار غزه و جنوب لبنان بیشماران کشته و مجروح شدند وخانه ها و مدارس و ... تخریب گردیدند تا حاکمان تهران بتوانند بطور موقتی از بحران هسته ای عبور کنند . بنابراین اینگونه این اقدامات ضد انسانی جنگ افروزانه نه خدمت انسانی به فلسطینیان نوار غزه و مردم لبنان نمی باشد که خیانت و سند جنایت علیه ی بشریت است. به ویژه که اینکه اکنون دامنه ی اینگونه سیاست تروریستی و جنگ افروزانه به اشغال چاه نفت فکه ی عراق و صدور سلاح و پول و اعزام نیرو به یمن از سوی پاسداران ودخالت گری در افغانستان رسیده است که می بایست این سیاست کثیف ضد انسانی صدور تروریسم و ارتجاع با چاشنی شیادانه انسان دوستانه و اشک تمساح ریزی فاش و رسوا گردد و اجازه داده نشود که جان انسان های بی گناه دیگر قربانی اهداف کثیف مذاکره ی چانه زنی تجارت نفت و خون با غرب و هدف کشور گشایانه شود. بعلاوه تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای حاکمان تهران یا مدعیان ام القرای جهان اسلام شود.بدون شک انفجار کاخ ریاست جمهوری افغانستان از سوی طالبان هم باید سرنخ اصلی آن در تهران باشد. یعنی طراح آن سپاه پاسداران کودتاگر است.

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881029/index.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی سه شنبه 29 دی ماه سال 1388