گزیده خبر ها 30 دی - 88

با موضوع دخالت‌هاي خارجي؛علي اكبر ولايتي و محسن رضايي در "روبه فردا " حاضر مي‌شوند.خبرگزاري فارس: علي اكبر ولايتي و محسن رضايي در برنامه "رو به فردا " پنجشنبه در خصوص دخالت‌هاي خارجي به بحث مي‌پردازند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810300904

در شوی کمدی مناظره های تلویزیونی به جای اینکه یک طرف حضور رقیب مغلوب باشد ولی دو حضور موافق و حامی و پادوهای نزدیک لوطی جماران است تاکه ثابت شود که چگونه مناظره هافرمایشی می باشد؟

محمد نبي حبيبي:عملكرد دولت اصلاحات لطمات زيادي به نظام وارد كرد.خبرگزاري فارس: دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت: عملكرد دولت اصلاحات، طي دوره هشت ساله مديريت در كشور لطمات و خسارات‌هاي بسياري به نظام جمهوري اسلامي وارد كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810300678

عجیب است که عضو بند مافیائی دزد انگلیسی مؤتلفه این مهره ارتجاع و استعمارفقط مأموریت دارد پرونده ی رقیب مغلوب را دنبال کند. یعن اینکه بارهاکردن نقد و بررسی عملکرد مدعیان کودتائی که اصولگرائی حاکم با قبرستان شکافتن وبه سر اغ رقیب مغلوب دوم خردادی ها رفته است .

رمز گشایی "پیام فضلی نژاد" از عوامل ترور شهید علی محمدی

http://www.fararu.com/vdci5pap.t1a3u2bcct.html

چگونه پروژه «مبارزه مدني» به «ترورهاي سياه» تبديل شد؟- بخش آخر

http://www.kayhannews.ir/881030/14.HTM

دست پرورده و همکار سر بازجو حسین شریعتمداری پیام فضلی نژاد که باید جزو همکاران پش پرده ی دست اندر کار ترور علی محمدی می باشد .اکنون با فرافکنی و آسمان و ریسمان بهم دوختن وردگم کردن از موضع طلبکاری و تو بره و آخور خوری حامیان رقیب مغلوب را عامل ترور معرفی کرده است.

پیام فضلی نژاد طی یادداشتی در روزنامه کیهان نظرات جالب توجهی راجع به شهادت استاد فیزیک دانشگاه تهران مطرح کرده است؛ فضلی نژاد نقش حسین بشیریه، عبدالکریم سروش و خاتمی، موسوی و کروبی را به زعم خودش واکاوی کرده است. فضلی نژاد در این باره نوشت.تجربه تاريخي به ما مي گويد مثلث جاسوسي CIA، موساد و MI6 از «روشنفكران سكولار» (شهروندان مورداعتماد خود) به عنوان اعضاء «جوخه هاي مرگ» براي اجراي «ترورهاي آكادميك» استفاده كرده اند. سال 1387، هنگامي كه 2 تن از اعضاء «كمپين يك ميليون امضاء» در دادگاه انقلاب به اتهام شركت در عمليات هاي تروريستي غرب كشور محكوم و روانه زندان شدند، اين گمانه شدت گرفت.

مناظره مدیر عامل ایرنا و صادق زیبا کلام

http://www.fararu.com/vdceox8x.jh8ozi9bbj.html

آوانس دادن پاسدارضر غامی به نوچه های پاسدار سربازجو حسین شریعتمدار ی در خبر گزاری دروغ پرداز دولتی ایرنا تا که انتقاد به مناظره ها نکند آنهم در برابر مهره همیشه در حال دگر دیسی صادق زیبا کلام برای بحث انحرافی سیاست امور خارجه به جای بررسی عدم پرداخت مطالبات مردم ودلیل کودتای تقلبات و سرکوب معترضان ناراضی .

انتقاد صادق خرازی از سیاست خارجی

http://www.fararu.com/vdcbzfbf.rhb9gpiuur.html

اعتراف و انتقاد به سیاست های شکست خورده ی تروریستی د ستگاه جاسوسی و ترور امور خارجه در عراق و افغانستان و پاکستان و یمن و ... همچنین اذعان به ایزوله بودن رژیم کودتائی نا مشروع در منطقه و جهان.

سوال سايت احمد توكلي پيرو كدام ولايت فقيه؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15151

افشای ترمز بریدگان و دنده عقب کنده شدگان سنگر گرفته پشت نام لوطی جماران که برای کسب قدرت و ثروت همه چیز را ابزار و تا کتیک می دانند به خصوص لوطی جماران را آلت فعل خواست و اهداف خود کرده اند.

در ادامه تصریح شده: کم نبوده و نیستند آنهایی که در مقام «لفظ» مرید و عاشق نظام و رهبر و انقلاب هستند، اما متاسفانه در مقام «عمل» خلاف مسیر و تفکر و خواست رهبری قدم بر می دارند.رهبر برای وفات آیت الله منتظری پیام می دهد و برای دفن ایشان در حرم حضرت معصومه مساعدت می کند... اما از آن طرف برخی(نه همه) مدعیان دوستی نظام و رهبر، شیشه های منزل آیت الله منتظری را می شکنند و بر علیه ایشان شعار می دهند!رهبر شعار «جذب حداکثری و دفع حداقلی» را سیاست اصلی نظام معرفی می کند...اما بعضی از مدعیان دفاع از رهبری با رفتاری کاملا مشکوک سعی در دفع حداکثری و جذب حداقلی دارند!

جدیدترین نظرات روزنامه کیهان؛شانس آوردیم مدیرمسئول کیهان مسئولیت قضایی ندارد

البته لینک این گزارش خبری که عنوانش طنز نیشدار است بازی نمی شود . شاید ترس ناشی از تهدید سرباز جو حسین شریعتمداری به پرودهسازی کردن و تعطیل نمودن این سایت باشد

روزنامه کیهان هر بار که اتفاقی ضد امنیتی در کشور می افتد با سرعت اقدام به انتشار اسامی متهمان از نگاه خودش می کند !

هشت وکیل دادگستری پس از عاشورا بازداشت شده‌اند


کجایدنیا اینگونه اتفاق می افتد؟ ! لابد طبق ادعای مترسک دژخیم آدمکش حرفه ای قاضی صلواتی اینان نیز همچون هوادارا نمجاهدین محارب می باشند . فراموش نشود وقتی که اینگونه وکل ابازداشت می شوند آنگاه مشخص می شود که نقش وکلای تسخیری چگونه همچون قاضی صلواتی شبیه بازجوی شکنجه گر اعتراف گیر و پروندهسازمی باشد؟

ادوارنیوز: كانون وكلای دادگستری موضوع دستگیری 8 عضو این كانون را در جریان بازداشت های پس از روز عاشورا بررسی می كند.این موضوع در جلسه سه شنبه گذشته شورای تشكل های این كانون مطرح شد. كانون وكلا هنوز اسامی این 8 وكیل بازداشت شده را اعلام نكرده اما خبرها حاكی از آن است كه تعدادی از این وكلا در تهران و تعدادی در شهرستان‌ها با مراجعه ماموران امنیتی به منازل و دفاتر وكالت‌شان بازداشت شده‌اند.گفته می‌شود دو نفر از وكلای بازداشت شده زن هستند.

احمدی نژاد 22 بهمن سخنرانی می کند

چقدر سریع واکنش نشان داده شد نسبت به گزارش روز قبل پیرا این خبر که گفته شد پاسدار گماشته احمدی نژاد در 22 بهمن بعنوان سخنران حضور ندارد که اکنون با انتشار این خبر نشان از گسترش تضاد و عمق دامنه ی رقابت ها می باشد که چه میزان عمیق و گسترده می باشد. البته حضور پاسدار احمدی نژاد هم موجب رادیکال شدن شعار های انتقادی و افزایش حضور مخالفان و کاهش حامیان دروغین مدعیان 86% می شود

هم هيهن : خبر لغو سخنرانی محمود احمدی نژاد در پایان راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب در میدان آزادی تهران تکذیب شد.روز سه شنبه برخی رسانه های اینترنتی از لغو سخنرانی احمدی نژاد در مراسم 22 بهمن امسال خبر داده بودند.در همین پیند سایت «خبرآنلاین» که مواضعی نزدیک به علی لاریجانی رییس مجلس هشتم دارد در این رابطه به نقل از یک منبع آگاه نوشت «با توجه به بروز شائبه هایی مبنی بر نقش حامیان رئیس جمهور در برخی التهابات پس از انتخابات ریاست جمهوری، شایسته و منطقی است سخنران مراسم 22 بهمن شخصیتی باشد که دارای ویژگی های وحدت بخش و امید آفرین باشدعضو ارشد ستاد مرکزی دهه‌ فجر انقلاب اسلامی اما این خبر را در گفتگوبا ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت تکذیب کرد.غلامعلی نیستانی گفت: بر اساس مصوبه این ستاد سخنران سالروز 22 بهمن همواره روسای جمهور بوده اند و بر همین اساس امسال هم "جناب آقای دکتر"(!) محمود احمدی نژاد سخنران این روز عزیز است. ایرنا همچنین منشا خبر لغو سخنرانی احمدی نژاد را «چند سایت اینترنتی مخالف دولت» اعلام کرد.

حذف اخبار گروهك منافقين از سايت فلسطينی

http://rajanews.com/detail.asp?id=43252

اعتراف آشکار تهدید و دخالت گری در امور خبر رسانی فلسطین از سوی یک سایت مبلغ تروریستی در عراق و ابسته به وزارت بد نام رژیم کودتائی نامشروع و دشمن واقعی مردم فلسطین و روند مذاکرات صلح در سایت ترکی ها و موجی های جنگ خانمان بر انداز رجا نیوز حامی دولت نا مشروع بازتاب داده شده است که مر تبط با تهدید کردن جدی سایت خبر گزاری فلسطین است به خصوص پس از اخطار سفیر فلسطین در تهران که چرا اخبار افشا گرانه مجاهدین را بازتاب داده است که نوعی اعمل اقدامات سانسور و تفتیش عقاید تحمیلی از موضع تهدید وترورو زور است؟