دروغ نامه ی کیهان دوشنبه مسابقه 21دیماه سال 1388

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه کیهان "قانون يا بازگشت به ملوك الطوايفي؟! "

" اعتراف به بازگشت قانون ملوک الطوایفی مهر تأئید بر حاکم بودن چنین و ضعیتی است "


اعتراف آشکار سیمای واقعی و بدون نقاب جریان فتنه که در ابتدای یادداشت روز دروغ نامه ی کیهان به واقعیت
انکار نا پذیر اقرارشده است. پس با توجه به این عنوان یادداشت روز در حقیقت توصیف حاکمیت ضد قانون و بی در و پیکر است که در بستر ابزاری بودن عنوان دین و نام ملت است که 31 سال است تبدیل به ابزار جنگ تبلیغاتی روانی قدرت و ثروت و سرکوب و خفقان برای حذف رقیب از صحنه بوده است . اکنون قانون هم به دین وملت بعنوان ابزارجنگ قدرت و ثروت ضمیمه شده است. ضمن اینکه آشکار شدن آویزان شدن به قانون مداری لوطی جماران و معیار و ارزیابی قانون شدنش برای بر داشت های متضاد قانون در رژیم تر وریستی کودتائی گریز از قانون در ست متضاد و متناقض ادعاهای طرفین جنگ و دعوا می باشد چونکه اکنون قلم بر دست یادداشت روز نویس برای اینکه زیرآب آویزان شدن به قانون نقل قول شده از سخنرانی لوطی جماران در دیدار با گرد آوری شدگان سیاهی لشکر قم در 19 دی زده شود که از سوی همتای یادداشت روز نویس در سر مقاله نویس روز گذشته ی روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی پیرامونش تحلیل و تفسیر با رهنمود دادن ایراد شد. اکنون نیز عنوان قانون یا باز گشت به ملوک الطوایفی را یادداشت روز نویس بر گزیده و مطرح کرده است. یعنی نا خواسته با خود زنی کردن لو داده است که اکنون چه نوع قانونی حاکم است و جنگ باند های مافیائی و مدعی اصل گریان حاکم چگونه با خود و رقیب مغلوب دوم خردادی های اصلاح طلب پیرامون چه نوع سیستم و شریط حکومتی در گیر جنگ قدرت با دستآویزقانونی می باشند؟

فراموش نشود وقتی اعتراف آشکار به جنگ قدرت درون حکومت الطوایفی شده است . بنابراین مشخص است که چرا از کاه کوهی ساخته شده و از حضور با ترفند و شگرد های گوناگن جمع آوری شده برای پاسخ دادن به قیام عاشورا در 6 دی می بایست با گرد و خاک بر پا کردن از یک اقلیت با بزرگ نمائی و تبلیغات دروغ جمعیت ده ها میلیونی ساخته و مانور داده شود تا که این چنین تبدیل به چماق تهاجمی علیه تلاش گران طرح آشتی ملی شود و بیان گردد :


" اما آنچه در اين ميان مغفول مانده و يا به عمد قرار بر اين است كه مغفول بماند تبيين كامل صورت مسئله و ارايه راهكاري يكسويه و جزيي نگر است. اين نوشته در پي آن نيست كه عقبه «طرح آشتي ملي» و راهكارهايي را كه در آن گنجانده شده و از سوي افراد مختلفي تا به حالا بيان و علني شده مورد واكاوي قرار دهد و به نقد مواضع سياسي اين افراد و به طور خاص جرياني كه به تكاپو افتاده تا به هر طريق ممكن طرح به اصطلاح آشتي ملي را عملياتي و اجرايي نمايد بپردازد. آنچه باعث شده تا ضرورت نگارش اين سطور عميقاً احساس شود اين مطلب است كه برخي- و به تعبير صحيح تر جرياني- با ژست استقلال در مواضع فكري و سياسي و با نگاه عاقل اندر سفيه آنچنان درباره درمان حوادث و وقايع پس از انتخابات نسخه مي پيچند كه گويي همه حقيقت در نسخه ادعايي آنها نهفته است!"

در ادامه قلم بر دست یادداشت روز نویس با پاک کردن صورت مسئله و عدم اشاره به ریشه ی اعتراضی پس از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی کودتای تقلباتی که منجر به حضور میلیونی معترضین ناراضی توی خیابان ها و دانشگاه ها شد . همینطور با بی خیال شدن که تظاهر کنندگان در 7 ماهه گذشته چه فریاد زده و یا مطالباتی را دنبال کرده اند ؟ یا اینکه چه تعداد از اینان کشته و مجروح و باز داشت و شکنجه شده و حتی مورد تجاوز واقع شده یا احکام سنگین محکومیت از جمله ی اعدام برای باز داشت شدگان صادر شده است؟ ولی با سفاهت آخوندی بطور وارونه باز داشت شدگان متهم و رقیب مغلوب را آشوبگران مقصرقیام عا شورا قلمداد کرده و نتیجه گرفته است که اینان با دروغ خواندن نمایش خیمه شب بازی کودتای تقلباتی 22 خرداد که چرا دربازار مکاره مجلس هشتم تلاش برای پیگیری پرونده مجرمان باز داشتگاه کهریزک کرده اند پس علیه ی رقیب مغلوب متهم پرونده و کیفرخواست اتهامی تهیه و تنظیم کرده و با اشاره کردن به قانون شیخوخیت ملوک الوایفی حل و فصل قضایا به تفکیک بند های کیفرخواست اشاره نموه که چنین است :


1- آشوبگران و فتنه انگيزان در طي 7 ماه گذشته يك سلسله افعال مجرمانه مرتكب شده اند كه هيچ فرد و گروه و تشكلي قادر نيست آنها را انكار نمايد. اردوكشي هاي خياباني و غيرقانوني و خسارت به اموال خصوصي و عمومي و آتش زدن سطل زباله ها و وسايل نقليه تا تخريب بانك ها و ساختمان ها و اخلال در امنيت اجتماعي تنها بخشي از اين افعال مجرمانه است.علاوه بر آنكه به دروغ سلامت انتخابات ناديده انگاشته شد و جمهوريت نظام را برنتافتند در ادامه كار به جايي رسيد كه با شعارهاي ساختارشكنانه خود «اسلاميت» نظام را نشانه رفتند تا آنجا كه پس از پاره كردن عكس امام(ره) در 16 آذر، در عاشوراي حسيني گستاخانه و بي شرمانه به ساحت مقدس آن حضرت هجوم آوردند.مگر با وقوع اين همه جنايت و جرايم متعدد كه طبق قوانين موضوعه كشور عدم احراز آن شدني نيست مي توان گفت و نسخه پيچيد كه «شتر ديدي، نديدي»!!2- چطور مي شود كه عده اي به جرم اخلال در امنيت ملي و تلاش براي براندازي نظام محكوم مي شوند، با رعايت فرآيند دادرسي كيفرخواست براي آنها صادر مي شود و دادگاه بدوي نيز احكام بسياري از آنها را صادر كرده است آن وقت در قالب طرح آشتي ملي كه تنها ظاهري شيك دارد خواستار آزادي آنها شد؟!پس اجراي قانون كه بايد فصل الخطاب باشد چه مي شود؟3- اگر قرار باشد هرگاه در جامعه تنشي پديد آيد براي مهار آن به قانون پشت كرد ديگر چه انتظاري مي توان داشت كه در شرايط معمولي و عادي عموم افراد جامعه به قانون پايبند باشند.بديهي است آنچه منطقي مي نمايد اين است كه اتفاقاً در اينگونه شرايط بايد نسبت به اجراي قانون جدي تر و دقيق تر بود.4- بيش از يكصد سال (از دوران مشروطه به بعد) از تدوين قانون و قانون گذاري در اين كشور مي گذرد و تمام تلاش مصلحان و علما بر اين بوده است كه قانون بر اين كشور حاكم شود.انقلاب اسلامي نيز با برچيدن رژيم هزار فاميل پهلوي كه مظهر بي قانوني و خودكامگي بود جلوه اي از «حاكميت قانون» را به منصه ظهور رسانده است كه ريشه در فقه و قانون اسلام دارد. بنابراين چگونه مي توان سير قهقهرايي داشت و به عقب بازگشت و بر راه حلي جولان داد كه مغاير با قانون و مسلمات فقهي و قواعد اسلامي است.اگر كسي مال ديگري را از بين ببرد ضامن است (من اتلف مال غير فهو ضامن) آنگاه اين همه خسارات مادي و معنوي را كه به ملت و نظام وارد آمده است چطور مي شود ناديده گرفت!بي شك در شرايطي كه قانون بر پيكره نظام جمهوري اسلامي جاري و ساري است نمي توان به روش و سياق ملوك الطوايفي و شيخوخيت به حل قضايا و مسايل پيش آمده حكم راند
."

مدعی هذیان ووارونه گوی که نه اینکه خودش در کنار سر بازجو حسین شریعتمداری جزو حامیان قلم بر دست و مبلغ جریان مافیائی – اطلاعاتی – امنیتی – پاسداری کودتا گران حاکم پرونده ساز می باشد ، بلکه جزو دار و دسته مجرمان و قاتلان وجنایات اتفاق افتاده در تظاهرات خیابانی ضد حکومتی 7 ماهه گذشته و باز داشتگاه کهریزک و سایر سیاه چال های مشابه می باشد . لذااکنون دجالانه و طلبکارانه بدون آنکه بگوید که مگر پیرامون بررسی پرونده ی مجرمان جنایات کهریزک چه اتفاق مهمی افتاده است؟ یا اینکه مگر به پرونده ی مجرمان این جنایت چگونه رسیدگی شده و کدامین جنایتکارانی معرفی و محاکمه و محکوم شده اندکه وی قانون دار شده است؟ . اما در عوض با آویزان شدن به گفته ی لوطی جماران در سخنرانی 19 دی در دیدار ارا ذل و اوباش گرد آوری از قم با حربه ی قانون به جنگ رقیب رفته و در پایان طبق معیار قانون مورد نظرش تأکید با شجاعت و بدون مسامحه تقاضای پای میز محاکمه کشانیدن رقیب مغلوب اینگونه با قاطعیت کرده است:


"- بنابراين هر راه حل سياسي از جانب افراد، گروهها و جريان هاي سياسي بايد تكليف و موضع خود را با افعال مجرمانه اي كه رخ داده و متقابلا اجراي قانون در برابر آن، شفاف و بدون ابهام مشخص نمايد.همچنانكه نظام در اين فتنه بزرگ پس از انتخابات در قبال پرونده كهريزك ساكت ننشست و يا به مسامحه از آن عبور نكرد بلكه با شجاعت « قانون» را معيار دانست و متخلفان را پاي ميز محاكمه كشاند.و بالاخره بايد گفت همانگونه كه رهبر بصير انقلاب در سخنان اخير خود فرمودند افرادي كه مسئوليت و وظيفه قانوني ندارند نبايد در اين قضايا دخالت كنند و از سوي ديگر دستگاههاي مسئول بايد به اعمال كامل و قاطع مر قانون بپردازند.
"

در خاتمه اینکه وقتی که عنوان یادداشت روز اعتراف تلاش بر باز گردانیدن قانون دوران حکومت ملوک الطوایفی می باشد. در ست است که هدف یادداشت روز نویس انتقاد کردن به پیگیری پرونده ی مجرمان رده دوم به بعد جنایات بازداشتگاه کهریزک است . چونکه مکمل اجرای نقش یا توطئه است که روح الله حسینیان سناریوی تهدید به استعفا از عضویت بازار مکاره را اجرا کرده است تا که مانع رسیدگی به پرونده ی مجرمان بازداشتگاه کهریزک شود. بنابراین قلم بر دست یادداشت روز نویس با متهم کردن رقیب مغلوب و سایر تلاش گران پیگیر این پرونده با چاشنی ادعای مستقل بودن به این تلاش می باشد . در صورتیکه در حقیقت اعتراف آشکار به وجود چنین سیستم ملوک الطوایفی و حاکم بودن قانون مرتبط به آن می باشد که کارنامه ی نزدیک 31 ساله دارد. همچنین لو دادن فاش کردن کوشش خنثی سازی رح رقبا است که با ترفند از زیر تیغ بدر بردن برخی از قاتلان مجرمان جنایات اخیر به خصوص جنایتکاران در باز داشتگاه کهریزک دنبال شده است . زیرا که بد جوری گند با لا آورده و ریش لوطی جماران را آلوده کرده و راه گریزش را بسته است . طوریکه راه و چاره ای جز قربانی کردن مهره ی بد نامی همچون سوگلی قاتل و باز جو و شکنجه گر منفور و بد نامی همچون سعید مر تضوی را ندارد . برای همین است که حامیان و همکاران و هم پرونده هایش که اکنون با وی همچون سعید امامی بر خورد می کنند در صدد تبر ئه کردن خود و منحرف کردن پیگیری پرونده ی این جنایتکار می باشند . از سوی دیگر با اهرم اجرای قانون تلاش می کنند با شوت توپ بدرون زمین رقیب مغلوب و پیگیری کنند گان این پرنده تیغ اتهام را بر زیر گلوی اینان فشار دهند.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881021/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان دوشنبه مسابقه 21دیماه سال 1388