گزیده خبر های 1 و 2 بهمن ماه سال 1388

اظهارات آیت الله مصباح درباره وقایع عاشورا

http://www.fararu.com/vdcd9o0s.yt0nx6a22y.html

بدون شک حضور آخوند متحجر انگلیسی و مرشد کودتا گران در بیت رهبری و سخنرانی کردن وی ازسوی کار گردانان کودتاگر پشت پره است که ادامه ی تکمیلی سخنرانی لوطی جماران پیرامون هشدار به مشخص کردن مرز و اخطار دادن پرهیز از دو پهلوگوئی خواص یا نزدیکان است که در مجوع ناشیاز بی اعتبار شدنلوطی جماران بر اثر فریاد مرگبر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه گفتن معترضان است . همچنین ناشی از وحشت روزافزون تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن است که می بایست هر طوری شده اخلال و مانع تراشی از حضور یک پارچه ی مردم معترض در چنین روزی کرد تا مجدداً بلند تر فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای سر ندهند.از سوی دیگر به جرأت می توان گفت یکی از کسانی که هیچگونه باوردینی و اعتقاد مذهبی ندارد همین آخوند متحجر انگلیسی و غارتگرمصباح یزدی است.زیرا که سراسر سلول های وجودش متراکم ازکینه ورزی و خود بینی و قدرت طلبی و ثروت پرستی و انتقام کشی است که دین و مذهب و قرآن برایش ابزار ووسیله ی پیش برد اهداف خبیث ضد انسانی اش می باشد . اگر نه دلیل نداردکه مثل آب خوردن بدون بررسی ریشه ای با مسائل فتوای مرگ و مباح کردن خون انسان ها راصادرکند . اکنون اشک تمساح برای امام حسین ریختن وی در صورتیکه امام حسین گفته بود اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید. در صورتیکه مصباح یزدی دشمن آزادگی و انسانیت و مدافع بردگی و گوسفندبودن و اطاعت کور کورانه کردن است . یا اینکه مگر پدر حسین علی در نامه ی خود به مالک اشتر حکمران مصر تذکر نداده بود تا می توانی به افراد زیر دست خود بامهربانی رفتار کن زیرا یا مسلمان و هم کیش تو هستند و یا انسان وهم نوع تو می باشند . ولی این آخوند جنایتکار و متحجر که نقش کلیدی در به وجود آمدن شرایط کنونی داردبه طلبه های کفن پوش خود دستور داده بودکه در توی خیابان ها فریادمرتد و اعدام با ید گردد علیه ی هاشم آقاجری سر دهند که چرا از دکتر شریعتی نقل قول کرده بود انسان میمون نیست تا که نیاز به مقلد داشته باشد . چون احساس خطر کرد که می بایست کرکره ی دین فروشی اش کساد و پائین کشیده شود .برایش فتوای مرگ صادر کرد.

آيت‌الله محمد‌تقي مصباح‌يزدي چهارشنبه شب در جمع اقشار مختلف مردم در بيت مقام معظم رهبري به بررسي ابعاد فتنه پرداخت و افزود: مواردي كه در قرآن در مورد فتنه بيان شده به دو دسته تقسيم مي‌شود و شرايطي را به وجود مي‌آورد كه افراد در سر دو‌راهي قرار گيرند. خداوند به وسيله فتنه به دنبال امتحان كردن بنده خود است بنابراين طبق آيات قرآن خداوند بشر را با انواع گوناگون فتنه مورد امتحان قرار مي‌دهد. رئيس موسسه آموزش و پژوهشي امام خميني(ره) گفت: روز عاشورا عده‌اي به ساحت امام حسين(ع) جسارت مي‌كنند آن وقت برخي هيچ عكس‌العملي نشان نمي‌دهند و سكوت پيشه مي‌كنند كه محكوم است. خداوند در قرآن مي‌فرمايد فرزندان ‌و اموال وسيله آزمايش هستند چراكه هيچ انساني در دنيا نيست كه تعلق خاطر خاصي به فرزند و اموال نداشته باشد. اگر كسي را غني يا فقير كرديم براي آزمايش اوست و ممكن است كسي كه ثروتمند باشد ثروت او وسيله عذابش شود.

متن نهایی تا پایان برنامه: حمله شدید حسینیان به خاتمی و موسوی و انتقاد تلویحی از لاریجانی / اگر دست ماها بود که کار را تمام می کردیم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15221

از جمله حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد آخوند منفورو بد نام اطلاعاتی – امنیتی – قضائی و قاتل و جانی خسرو خوبان معروف به روح الله حسسینیان است که ترکیب از نام خمینی شیاد و فامیلی جانشین وی لوطی جماران است که از وی می تواند پاسدار گماشته احمدی نژاد برای کیش دادن بسوی رقبا و منتقدان استفاده نماید . جالب تر اینکه اکنون مناظره تلویزیونی میان رقبا به میز گرد رفقای حامی کودتاگران علیه رقبا و منتقدان تبدیل شده است . البته این بازی نخ نما شده آنقدر مسخره و فرمایشی شده است که هم منقلی وهمشهری و مشاور امور بین الملل لوطی جماران علی اکبر ولایتی از حضور در این شو فعلاً جا خالی داده است. فراموش نشود که هدف از بر گزاری اینگونه شوهای کمدی تلویزیونی کنترل و مهار و خاموش کردن دامنه ی فریاد فراگیر مرگ بر دیکتاتور و خانمنه ای و اصل ولایت فقیه است .همچنین مالیده کردن پیگیری پرونده ی قاتلان صدها جانباختگان وقایع 7 ماهه اخیر و تبرئه نمودن جنایتکاران و سرکوبگران نیروی انتظامی و سایر ارگان های سرکوبگر و مهاجم وحشی ضد انسان است . در نهایت متهم و محکوم کردن سران رقیب مغلوب و سنگ اندازی کردن ازحضور متشکل و همآهنگ مردم معترض و خشمگین در تظاهرات ضد حکومتی 22بهمن می باشد.

روح الله حسینیان در حال حاضر ستاد موسوی را به تشکیل استودیو مستقیم برای تلویزیون بی بی سی متهم می کند .شفاف : برنامه رو به فردا که قرار بود با حضور دکتر ولایتی و دکتر محسن رضایی برگزار شود به دلیل انصراف دکتر ولایتی با حضور این دو برگزار نشد و سرانجام منتهی شد به حضور روح الله حسینیان و علاالدین بروجردی دو تن از حامیان دولت دکتر احمدی نژاد . در همین حال مجری برنامه نیز از حامیان مشهور دکتر احمدی نژاد است . نکته جالب در این مناظره این بود که هر دو طرف به تأیید سخنان یکدیگر می پرداختند و اساساً شبیه به میزگرد بود تا مناظره. ما به دلیل برخی مصلحت اندیشی ها مسائل مختلف را پیگیری نکردیم و آتش زیر خاکستر ماند . مسائلی مانند 18 تیر که معاونینی از وزارت کشور دولت خاتمی در آن دست داشتند . بعداً همانها مسئله خروج از نظام را مطرح کردند و بعداً نیز در مجلس ششم تحصن کردند . البته اکنون برخی از آنها دستشان رو شد و زندان هستند. بروجردی نیز در این برنامه به تفسیر سخنان حسینیان می پردازد و می گوید که منظور حسینیان چیست ؟!بروجردی گفت : منظور جناب آقای حسینیان این است که هر کس که عامداً و آگاهانه به نظام ضربه می زند حذف شود و این مهم نیست که چه اسمی دارد و هر کس که می خواهد با هر نامی به نظام ضربه بزند تکلیف خیلی روشن است. بروجردی نیز گفت : ما مبنای خود را به دفع و رفع فتنه گذاشتیم و با حضور در صحنه شروع به کالبد شکافی کردیم. بروجردی نیز گفت : ما هم در گزارش خودمان به علت اساسی حوادثی مانند کهریزک را مورد اشاره قرار دادیم . به مظلومیت نیروی انتظامی را . اینها 1000 مجروح دادیم و برای تقدیر از آنها دعوت کردیم و برای عیادشان به منزلشان رفتیم

بادامچيان در گفتگو با فارس:ماهيت ‌سران فتنه ‌با موضع‌گيري شفاف خواص نمايان مي‌شود. خبرگزاري فارس: قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامي گفت: اكنون كه حق آشكار شده است خواص موضع دوپهلو نگيرند، وقتي با موضع مردم كه در روز نهم دي‌ ماه بيان شد‌ همراه شوند، ماهيت فتنه كاملا آشكار خواهد شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811010820

بدون استثاء همه آنانی که با خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس گفتگو می کنند. هم نقشی در کودتای تقلباتی پاسداران داشته اند . هم حامی شان هستند . هم اینکه نقش اساسی در سرکوب و خفقان و ضربو شتم وبازداشت و شکنجه و تجاوز در بازداشتگاه ها و زندان ها و قتل های تظاهرات اخیر داشته اند یا از سرکوبگران و دژخیمان دفاع و حمایت نموده اند . یکی از اینان که در 7 ماه گذشته بیش از حد فعال بوده است بادامچیان جانشین رئیس باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه است که جزو باند غارتگران بازار و دزدان شریک دولت در 31 سال گذشته می باشند که یار غار قصاب بد نام زندان اوین اسدالله لا جوردی است و اکنون وکیل الدوله ی بازار مکااره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم است که چپ و راست وارد صحنه ی نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن م یشود و علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی 9ها و معترضان و منتقدان موضع بازجوئی لاجوردی گونه در زندان اوین اتخاذ و تهدید نموده است. زیرا که این باند انگلیسی که در 31 سال گذشته بدلیل نفوذ دردادستانی ضد انقلاب و دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض نقش کلیدی در صدوراحکام جنایت آمیز این نهاد داشته ثابت کرده است که انگلان و زالوهای خونخواری هستند که بخاطر منافع غارتگرایتانه ی خود حاضر به اقدام ندامت 3 بار سپاس شاهنشاها گفتن تا هرگونه تملق و چاپلوسی ازولی فقیه کردن و مرتکب همه گونه خیانت و جنایتی شدن و هر راست را دروغ ووارونه کردن هستند .بطور نمونه وقتی که همه ی مردم ایران بیش از7 ماه است که بطورهمصدا و یکپارچه فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه همه جا سر می دهند .ولی وی باوقاحت وپرروئی تمام لوطی جماران را که عامل نفاق و شقاق و جنگ ودرگیری قدرت و ثروت است عاملی می داندکه مانع از دعوای گروهی در کشور بوده است.

ولايت فقيه عامل جلوگيري از دعواي گروهي در كشور است اگر هدف از مناظره القاي شبهه يا اين موارد ذكرشده باشد، يك نوع فتنه‌گري است و خارج از چارچوب و تعريف مناظره است. گرچه سوء استفاده‌چي زياد است ولي در سوء استفاده‌گري نكاتي است كه به شرط اطلاع‌رساني روشن مي‌شود. با اين وجود بايد ديد محاكمه سران فتنه به نفع روشنگري و آزادي ملت است يا خير؟ وي افزود: ممكن است مدتي حوصله شود مانند بني‌صدر كه امام حوصله كرد و كم كم مردم ماهيت او را شناختند يا منافقين كه از سال 49 تا 59 طول‌ كشيد تا توده‌هاي مردم به ماهيت اصلي آنها پي بردند. بادامچيان ادامه داد: امروز ماهيت سران فتنه و فتنه اخير و عوامل خارجي آن شناخته و مشخص شده بحث انتخابات نيست بلكه مسئله براندازي نظام است. فتنه‌گران و سران فتنه وقتي ديدند دستشان رو شده است، شعار « جمهوري ايراني» را مطرح كردند و بعد كم كم به شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه رسيدند. قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: اين شعار همان چيزي است كه در مجلس خبرگان ديديم و دولت موقت درصدد انحلال مجلس خبرگان برآمد كه امام خميني (ره) جلوي اين‌كار را گرفت .

كارشناس مسائل سياسي در گفتگو با فارس: بني‌صدر با اصل ولايت فقيه مخالف بود.خبرگزاري فارس: يك كارشناس مسائل سياسي بني‌صدر را فردي مخالف با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و اصل ولايت فقيه دانست

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811010813

کارشناس مسائل سیاسی حاجی صادقی با کتمان کردن حقایق و در حالت یبوست بد جوری زوز زده است تاشکم ملین و رخساره و ریش خود و رهبرانش رازرد کند . اما عجیب کار خرابی نموده و گلاب زده و زرد کرده است .زیرا که فاش کرده است که امام دجال و شیاد و فریبکار بسیار شکر سرخ اضافی خورد که گفت من اینهارا ( بنی صدرو قطب زاده و یزدی ) بیش از 20سال است که می شناسم . همچنین پیروان تاکتیکی خمینی شیادکودتا گر خیلی بیش از وی شکر سرخ خوری اضافی کرده ااند که با دهان کجی به مردم معترض کردن یا خاک برتوی چشمان معترضان خشمگین پاشیدن انکار می کنند که بیش از7 ماه است فریاد مرگ بر دیکتاتورو خامنه ای و اصل ولایت فقیه می زنند وآنرا آشکا را را نادیده گرفته اند تا با فراموش کردن آن زمان که کودتا گران کنونی حاکم شده بفرمان بنی صدر هم یورش سراسری به دانشگاه ها ی سراسر کشور در اردیبهشت ماه سال 59 بردند. یا در کردستان و گنبد و خوزستان و بندر عباسدستبه جنایتزدند و این مناطق را به خاک و خون کشانیدند یا در اواایل جنگ خانمان برانداز یک خال بفرمانش بودند اکنون با آویزان شدن به بنی صدر ومواضع وی اهرم چماق علیه ی رهبران مغلوب و خواص ساخته اند که ناشی از ترس حضور مردم معترض در تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن می باشد.ابله کارشناس سیاسی با خود زنی کردن و لو دادن که خمینی شیاد که درپاریسو زیر درختسیب بود با همکاری و طرح دشمن وارد کشور شد .حاجی صادقی آنگاه با نا دیده انگاشتن حضور چند میلیونی مردم معترض در 25 خرداد که چندین برابر جمعیت تظاهرات ساندویج خوران ساندیسی سفارشی 9 دی بود را پاسخگوی قیام 6 دی عاشورا و کودتای تقلباتی 22 خرداد و خنثی کردن طرح انقلاب مخملین دشمن از سویموسوی و خاتمیوکروبی . رفسنجانی و و مشروعیتداشتن رژیم کودتائی نامشروع دانسته است .

حاجي‌صادقي با بيان اينكه بني‌صدر با حمايت دشمن به صحنه آمد، ابراز داشت: بني‌‌صدر توانست با ظاهري عوام‌فريبانه و شعار‌هايي كه سر مي‌داد وارد صحنه انتخابات شود و پست رياست جمهوري را به دست بگيرد كه بصيرت لازم مردم و وجود رهبري فرزانه اين چهره را افشا كرد و او نتوانست به اهداف خود برسد. وي با اشاره به اينكه بني‌‌صدر ماهيت خود را به همه نشان داد، خاطرنشان كرد: بني‌صدر نشان داد كه حاضر نيست كنار امت اسلامي و انقلابي با متجاوزان مقابله كند و ما شاهد خيا‌نت‌هاي مكرر او در دوران دفاع مقدس هستيم. عدم بي‌كفايتي سياسي بني‌‌صدر توسط مجلس اعلام و او با تغيير ظاهر از كشور خارج شد و دشمن نيز تمام تلاش خود را مي‌كرد تا مشكلاتي ايجاد كند. وي با بيان اينكه آن حادثه در دوره اصلاحات دوباره تكرار شد، اذعان داشت: در دوره اصلاحات هم دشمن مي‌خواست كسي را به صحنه بياورد كه نسبت به انديشه‌هاي غرب حالتي انفعالي داشته باشد به همين دليل تلاش كرد تا عده‌اي را وارد حاكميت كند كه خوشبختانه اين بار نيز دشمن با بصيرت رهبر و ولايمتداري مردم ناكام ماند. در انتخابات دهم تلاش دشمن اين بود كه انتخابات مخملي راه بيندازد و به آن رنگ بوي ديني بدهد تا مردم جذب شوند و بار ديگر حركت بني‌صدر تكرار شود كه هيچ كدام به نتيجه نرسيد و ناشيگري دشمن اين بود كه چهره نفاق‌آميز خود را در روز عاشورا آشكار ساخت. وي گفت: به لطف خدا عكس‌العمل ملت در حماسه 9 دي پاسخگوي آنها بود و رفتار دشمن تير خلاصي بود كه به خودش زد و اين جريان‌ها تا حدود زيادي كار‌آيي خود را از دست داده‌اند

وزير مسكن و شهرسازي:127 بيمارستان در كشور در حال احداث است .خبرگزاري فارس: وزير مسكن و شهرسازي اعلام كرد: 127 بيمارستان در كشور در حال احداث است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811010788

این نوع ادعا یاد آور طنز وقعی اوایل انقلاب است که گفته می شد فقط وزیرمسکن است که پاسخگوی متقاضیان بوده است .زیرا هرکه تقاضای مسکن می نمود بلافاصله به وی در بهشت زهرا مکان داده می شد .همینطور اینگونه ادعایکمدی کردن بر گردان و ترجمان مستضعفان و پناه برهنگان است که صاحب حکومت می شوند .یا تبدیل کردن درآمد نفت به نان و بردن به نان بر توی سفر های محرومان است .یا ادعای کمدی مبارزه با مفسدان اقتصادی است یا ادعای مضحک دولت ساده زیست و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران است که اکنون طبق آمار مرکز آمار 47میلیون جمعیت کشوربر زیر خط فقر بسرمی برندکه نتیجه و حاصل نا پدید شدن330 میلیارد دلار در آمد فروش نفت در دولت نهم است که حتی گفته نمی شود این رقم کجا رفته است ؟البته فراموش نشود اینگونه بیمارستان های سردخانه اجساد شده لازم است . زیرا که مواقع ضرب و شتم و کشتار معترضان خیابانی میبایستاجساد در این سر د خانه ها بایگانی وجا داده شوندتااجساد بدست مردم و خانواده های عزادار نیفتند.

گفتگوي بروجردي و حسينيان - 2بروجردي: در ملاقات با موسوي به وي تذكر داده بوديم. خبرگزاري فارس: رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اينكه هر انتخاباتي يك برنده و يك بازنده دارد گفت: در هفته اول حوادث پس از انتخابات با نامزدها به عنوان كميسيون تخصصي مجلس ملاقات كرديم و به موسوي نيز تذكر داده بوديم ولي وي قبول نكرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811010876

معلوم نیست پاسدار سابق بروجردی که وکیل الدوله بازار مکاره کمدی و دکوری انتصابی مجلس هشتم است که حتی قادر نیست پاسخگوی موکلان خود باشد که چرا مطالبات شان را بر آورده نکرده است چکاره است کهاکنون در گفتگو با همتای خودش که یکی از بد نام و منفور ترین آخوندهای جانی اطلاعاتی – امنیتی – قضائی است که همکار بسیار نزدیک سعید امامی و سر باز جو حسین شریعتمداری بوده است . این پاسدار همسو با پاسدار سبزعلی رضائی از موضع چماق کش و ممیز گر اعتراف کرده است که به موسوی تذکر داده یا تهدیدش کرده بودیم که اگربازنده اعلام شدی راهی جز تقبل و تسلیم و تأئید کردن نداری.

حجت‌الاسلام ابراهيمي در گفتگو با فارس:خواص بايد فتنه‌گران را به مردم معرفي كنند.خبرگزاري فارس: عضو هيئت رئيسه مجمع نمايندگان روحاني پارلمان متذكر شد: در شرايطي كه در كشور ما فتنه‌ها ايجاد شده، عده‌اي راه را گم كرده و نمي‌دانند چه تصميمي بگيرند، وظيفه خواص است كه بايد به جامعه بصيرت داده و فتنه‌گران را به مردم معرفي كنند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811010672

خوب وقتی که آخوندوکیل الدوله در بازار مکاره ی کمدی و دکوری وانتصابی مجلس هشتم به جای اینکه پاسخگوی مطالبات مردم باشد در خدمت کودتا گران نامشروع و لوطی جماران است و وکیلالدوله ی پشمالو تبدیل به بازجو شده و فتوایا حکم بازجوئی برای خواص صادر نموده است که می بایست در نقش بازجو وجاسوس انجام وظیفه کنند و رقیب منتقد را بعنوان سران فتنه معرفی نمایند . آیا این رژیم ضد بشری و مبلغ و مروج جاسوس پروری علیه ی رقیب خودی مشروعیت و اعتبار دارد؟ آیا می توان از این بازار مکاره انتظارداشت که تبدیل به چاقوئی شود که می خواهد دسته ی خودش را ببرد و در خدمت مردم و بر آورده کردن مطالبات شان باشد؟

اعتراض احمد شيرزاد و پاسخ كيهان (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881101/2.htm#other209

پاسخگوئی با شیوه ی عذر بد تر از گناه و روش بازجوئی و مچ گیری کردن وفلسفه ی اول مرغ بود یا تخمش پاسخ کیلوئی وتخم مرغی سرباز جو حسینشریعتمداری به منتقدش داده است که مورد اتهام واقع شده است که چرا درست گفته است که ترور مسعود علی محمدی سیاسی و داخلی ونه کار آمریکا و اسرائیل بوده است . زیرا که هر گز توقع نیست تا که چاقو دسته ی خودش را ببرد که اکنون سربازجو حسینشریعتمداری ه پیرد که هم توهین کرده و هم عذر خواهی نماید و هم اینکه موافقت کند که شاکی هم از گفتمان مشابه ی ی علیه ی وی استفاده کند.

تأیید و تکذیب های یک خبر ؛مسئله مشایی در حال جمع شدن است ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15200

پاسدارگماشته احمدی نژاد می داند که تهاجم به رحیم مشائی کردن وی برای خالی کردن زیر پایش از طریق تهاجم به مشائی ازسوی رقبا و منتقدانش دنبال شده است . برای همین تا کنون از کنار گذاشتن وی خود داری کرده است . همچنین می داند که بشدت از هر سو زیرفشار است برای بر کنار کردن مشائی که اگر موافقت کند سرعت کنار گذاشتن وی از طریق پیگیری کردن عدم کفایت سیاسی و همه کاسه کوزه ها بر سر وی شکستن شتاب خواهد گرفت . به نظر می رسد که بعید است با بر کناری مشائی با همه جو سازی هائی که علیه اش شده است موافقت کند . به خصوص اینکه از حمایت گنگ های مافیائی مسلح و سازمان یافته بر خور دار است که توان تهدید و خفه و خاموش کردن صدای اعتراضی منتقدانش را دارد.

اما آنچه که مسلم است این است که مشایی تبدیل به جدی ترین موضوع اختلاف میان حامیان دولت شده است .

در كمپ‌هاي غيرمجاز ترک اعتياد معتادان به غل و زنجیر کشیده می شوند وشلاق می خورند

بخشی ازاثبات رفعت و اخلاق و معنویت و عدالت اسلامی حاکمان کودتاگر دین فروش و غارتگر و عوامفریب که نمود عینی به مسلخ دوبله برده شدگان و استثمار مضاعف شوندگانی می باشند که روزی خمینی شیاد قول حاکم شدن شان را عوامفریبانه داده بود که اکنون مرکز آما رقم شان را 47 میلیون نفر اعلانم کرده است که در زیر خط فقر می باشند . آری نتیجه 31 سال مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیانی که صاحب 70 اسکله غیر مجاز در سواحل جنوب کشور هستند که بطور شبانه روز مشغول تخلیه مواد مخدر و توزیع در سراسر کشور هستند که حتی بطور آزادانه مواد مخدر را به درون زندان ها وسلول هایش می برند . فاجعه انگیز اینکه سربازجو حسین شریعتمداری درستون گفت و شنود 1 بهمن دروغ نامه ی کیهان این قربانیان پرورش یافتگان جنایتکاران حاکم را در کنار رهبران رقیب مغلوب به ریشخند گرفته و که گویا گفته قرار است اینان از مراکز باز پروری که مشخص است چگونه شبیه بازداشتگاه کهریزک است در تظاهرات ضد حکومتی 22بهمن حضورداشته باشند.ا

مديركل بهزيستي استان تهران صدور مجوز فعاليت كمپ‌هاي غيرمجاز در سال جاري را محدود به حداكثر 60 كمپ ترك اعتياد دانست و تاكيد كرد: در حال حاضر براي 50 كمپ ترك اعتياد مجوز صادر كرده‌ايم كه صدور مجوز 10 كمپ ديگر در حال بررسي است كه در فاز اول ارائه خدمات توسط اين كمپ‌ها كافي به نظر مي‌رسد و براي بيشتر از 60 كمپ ديگر مجوز صادر نمي‌كنيم.به گزارش خبرنگار «اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ظاهر رستمي در حاشيه اولين نشست توجيهي مديران مراكز اقامتي ميان مدت (كمپ) معتادان در پاسخ به سوالات ايسنا افزود: 60 كمپ ترك اعتياد ياد شده مي‌تواند پاسخگوي 8 هزار معتاد باشد.مدير كل بهزيستي استان تهران در حالي كه تعداد كمپ‌هاي ترك اعتياد استان تهران را 400 كمپ اعلام كرد تاكيد كرد: تنها كمتر از 10 درصد اين كمپ‌ها داراي مجوز قانوني هستند كه اين امر نگراني جدي را در ميان مسوولان ايجاد كرده است.وي صراحتا اعلام كرد: كمپي كه پاسخگوي نظارت دولت نباشد، مطمئن باشيد كه در آن تخلفات زيادي صورت مي‌گيرد و كسي نمي‌تواند منكر اين قضيه شود كه در برخي از كمپ‌هاي غيرمجاز گوني بر سر معتاد كرده و به زور آنها را به اين كمپ‌ها برده و نه تنها شلاق مي‌زنند، بلكه با زنجير كردن، بي‌حرمتي، نگهداري بالاجبار و اخذ پول هنگفت و بدون رعايت استانداردهاي بهداشتي و درماني در صدد ترك اعتياد اين افراد هستند.مديركل بهزيستي استان تهران در مورد برخورد نامناسب با معتادان در كمپ‌هاي غيرمجاز گفت: در بازديد از كمپ‌ها صحنه‌هايي را مي‌بينيم كه قلبمان را به درد مي‌آورد. گوني سر فرد مي‌كنند و به كمپ مي‌برند، دستش را مي‌بندند و شلاق مي‌زنند، آب سرد بر رويش مي‌ريزند و ادعا مي‌كنند به صورت تخصصي كار مي‌كنند، گستاخانه و همچون لات‌هاي سر خيابان با معتادان برخورد مي‌كنند.وي ادامه داد: با اين بلاهايي كه در كمپ‌هاي غيرمجاز ترك اعتياد بر سر معتادان مي‌آورند، بهتر است معتاد در خيابان بميرد تا آن كه مظلومانه در كمپ جان بدهد

سايت مير حسين موسوی در فيس بوک : بهمن سبز در راه است ... ما بیشماریم ...دوباره می آییم ...
سايت مير حسين موسوی در فيس بوک

بهمن سبز در راه است ... ما بیشماریم ...دوباره می آییم ... با تشکر از حامیان

مگر قرار است که دربرابر کودتاگران ضد بشر که در بیش از 7 ماهه گذشه آنگونه دست به جنایت زده اند و از همه ابزار و امکانات سرکوبگرانه ای که دراختیارخود داشته اند علیه ی حرکت اعراضی مسالمت آمیز مردم ایران بکارگرفته اند وخون بی گناهان بی شمتر ی را بر سنگ فرش خیابان ها و محیط دانشجوئی وحتی گورستان و درون سیاه چال ها ریخته اند . اکنون که طبل رسوائی حاکمان نا مشروع از بام بر زمین فتاده است . در سالگرد انقلاب 22 بهمن که از سوی همین دژخیمان حاکم بسرقت برده شده است ادامه دهندگان همان مردم انقلابی و آزایخواه بهمن 57 سکوت اکنون کنند و میدان را برای غارتگران و دین فروشان و کودتاگران حاکم در 22 بهمن باز گذارند یا خالی ک نمایند و خود بیش از گذشته حضور پررنگ تر از تظاهرات ضد حکومتی 7 ماه گذشته نداشته باشند و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر ندهند.

The Green spring is on its way ... We are countless ... with special thanks to supporters.

هوا دلپذیر شد، گل از خاک بردمید. پرستو به بازگشت زد نغمه امید.به جوش آمدهست خون درون رگ گیاه.بهار خجسته فال خرامان رسـد ز راه.به خویشان، به دوستان، به یاران آشنا.به مردان تیزخشم که پیکار میکنند.به آنان که با قلم تباهی دهر را.به چشم جهانیان پدیدار میکنند.بهاران خجسته باد، بهاران خجسته باد.و این بند بندگی، و این بار فقر و جهل.به سرتاسر جهان، به هر صورتی که هست.نگون و گسسته باد، نگون و گسسته باد

آقای حسین دوست دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل گردید

یعنی رژیمی جنایتکار وضدبشری تر از رژیم کودتائی نامشروع کنونی در جهان یافت می شود که اینگونه و بی دلیل به هر کس نفس می کشد که شبیه نفس کشیدن مسموم حاکمان کودتاگر نباشد در جا با شیوه های مافیائی یا آدم ربائی وآدم کشان حرفه ای از سوی مزدوران و دژخیمان حرفه ای ربوده می شوند که مورد اذیت و آزار و تجاوز و شکنجه و اجسداشان سوزانیده واقع می شوند یا که مفقودمی شوند . یا مقتول مشکوک می شوند . یا در نوب تزندان و اعدام می باشند ولی با زهم حاکمان وارونه گوی ضد بشرمدعی می باشند آزد ترین و مردمی ترین کشورجهان می باشند . چونکه رهبر قلابی و نا مشروعش مدع یدمکراسی خواهی است؟

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ،مامورین وزارت اطلاعات به محل کار آقای حنیف حسین دوست در سمنان یورش بردند او را دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.آقای حنیف حسین دوست 28 ساله متاهل و دارای یک فرزند 2 ساله ،روز یکشنبه 27 دی ماه حوالی ساعت 20:30 در محل کارش درسمنان با یورش مامورین اداره اطلاعات سمنان دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل گردید. مامورین وزارت اطلاعات پس از دستگیري ايشان به محل کار و منزل آنها نیز یورش برده و آنجا را مورد بازرسی وحشيانه قرار داده وهمه وسايل منزل رابه هم ريخته وتخريب كرده اند.مامورین وزارت اطلاعات همچنین بعضی از وسائل شخصی این خانواده ازجمله رسیور ماهواره،دفترچه های تلفن، آلبوم عکس خانوادگی ،کتاب و سایر موارد ديگر را باخود برده اند. خانواده آقای حسین دوست برای پیگیری وضعیت او به دادگاه انقلاب و بازداشتگاه اداره اطلاعات سمنان مراجعه کرده و خواستار علت دستگیری و اطلاع یافتن از وضعیت عزیزشان بودند که با تهدیدات بازجوی وزارت اطلاعات به نام عرفاني مواجه شدند . بازجویان همچنين بي شرمانه همسر آقای حسین دوست را مورد تهدید قرار داده و به او گفته اند که «خدمت تو هم خواهیم رسید،دیگر حق نداری پیگیر وضعیت همسرت شوی» و همچنين به اوگفته اند كه حق خروج از شهر را ندارد..بازجو عرفانی که از بازجویان و شکنجه گران اداره اطلاعات سمنان می باشد در یورش به منازل و دستگیری مردم نقش فعالی دارد. این فرد همچنین بازجوئی و شکنجه فعالین سیاسی، دانشجویی و هموطنان بهائی و سایر فعالین استان را به عهده دارد.لازم به یادآوری است که یکی دیگر از اعضای این خانواده بنام خانم منیره ربیعی دختر خاله آقای حسین دوست چند ماه پیش دستگیر شد و در حال حاضر در بند زنان زندان اوین زندانی است. مادر و دائیهای آقای حسین دوست در قرارگاه اشرف در عراق بسر می برند .

ناپدید شدن یک زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین

این شیوه هم آن روی سکه ی گزارش خبر قبلی و اعمال بازجویان و آدم کشان حرفه ای در خدمت لوطی جماران و پاسداران کودتا گر است که توطئه ی خاموش وبی سر و صدای سر به نیست کردن قربانیان معترض را دنبال می کنند که این موردمفقود شدن هم تستی مشابه ی سبک خبر های قتل های مشکوک می باشد

خبرگزاری هرانا : از سرنوشت زندانی سیاسی سید حسن احمدیان که پیشتر در بند 209 زندان اوین و در بازداشت موقت وزارت اطلاعات بسر می برد خبری در دست نیست.به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، آقای سید حسن احمدیان رئیس کمیته مردمی ستاد میرحسین موسوی که در روز 18 شهریور ماه به اتهام همکاری با كميته حقيقت ياب بازداشت شده است و به دلیل ابتلا به بیماری کلیوی می بایست در خارج از زندان تحت مداوا قرار گیرد از صبح روز گذشته در این زندان ناپدید شده و مسئولین زندان نسبت به سرنوشت وی اظهار بی اطلاعی می کنند.یکی از اعضای خانواده ایشان در گفتگو با مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، اعلام داشت که صبح امروز جهت کسب خبر و ملاقات با وی به زندان اوین مراجعه کرده که نگهبانان به وی اطلاع داده اند، آقای احمدیان در لیست زندانیان محبوس در بند 209 نمی باشد همچنین سایر مسئولان زندان اوین نیز از سرنوشت این زندانی اظهار بی اطلاعی کرده اند.با توجه به اینکه نامبرده که علاوه بر ابتلا به بیماری کلیوی به دلیل شرکت در جنگ ایران و عراق دچار ضایعه نخاعی نیز شده است و پیشتر در گفتگوی تلفنی با خانواده اش خبر از احتمال انتقالش جهت عمل جراحی به بیمارستان آتیه در روز شنبه مورخ 3 بهمن ماه داده بود. پیگیری های خانواده ایشان از بیمارستانهای چون بقیه الله، خاتم الانبیاء و آتیه نیز به جای نرسیده است و این موضوع باعث نگرانی بسیار زیاد خانواده این زندانی سیاسی شده است.لازم به ذکر است با وخامت وضعیت جسمانی این فعال سیاسی، خانواده وی درخواست مرخصی کوتاه‌ مدت برای او را ارائه داده بودند که با مخالفت مقامات قضایی روبرو شد، همچنین دادستانی تهران با تبدیل قرار بازداشت سید حسن احمدیان به قرار وثیقه با وجود اتمام دادرسی مخالفت نموده بود.

لاريجانی : شما به انتخابات اعتراض دارید به ولایت فقیه چه اعتراضی دارید؟/ ولایت فقیه عامل ایجاد دموکراسی در کشور است!

این پاسدار انگلیس بچه آخوند آنگونه خودش را به خریت زده و دچار تناقض گوئی شده است که وانمود کرده نمی داند که نقش و قدرت و اختیارات ولی فقیه چیست و چگونه ماورای قانون اساسی نامه ی حکومتی صادر می کند ضمن اینکه هم نهاد ها از جمله شورای نگهیان دست نشانده و صدا و سیما زیر فرمانش هستند و بیش از 7 ماه است که بطور یک جانبه از پاسداران کودتاگر و سر کوبگران وابسته اش دفاع کرده است . زیراکه هم بلند گوهم نماینده وهم پشتیبان وهم آلت دست شان است . همینطور اگر وی عامل ایجاد دمکراسی در کشور است . پس کودتای تقلباتی برای چه رخ داد و شرایط بد تر از هرنوع حکومت نظامی را پاسداران کودتا گر در جامعه حاکم کرده اند؟معلوم است که این پاسدار بخاطر حفظ موقعیت خود واخوی هایش مجبوربه اینگونه هذیان ووارونه گوئی شده است . زیرا اگر چنانچه لوطی جماران باور به دمکراسی داشت می بایست تسلیم نظر اکثریت جامعه شود که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه می زنند و ازقدرت کنارمی رفت .

سایت خبرآنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع علما و روحانیان استان مرکزی سخنرانی کرد.اهم مطالب مطرح شده توسط وی طبق گزارش خبرگزاری فارس به این شرح است:دشمنان می خواهند با پخش اخبار راست و دروغ علیه رهبران نظام از طریق رسانههای فارسیزبان، آموزش تکتیراندازی، تلفنهای ماهوارهای و دستگاههای جی پی اس که در اختیار برخی افراد میگذارند، موجبات گیج شدن نهادهای رسانهای و اطلاعاتی را فراهم کرده ارکان نظام را رو در روی هم قرار دهند.در این که عملیات روانی از اول انقلاب علیه نظام بوده شکی نیست اما الان یک شکل و رفتار ویژه به خود گرفته است.آنچه الان با آن در صحنه مواجه هستیم تحرک ضدانقلاب است همانطور که در تشییع جنازه آیتالله منتظری، روز قدس و در روز عاشورا که از جنس شعارهایشان معلوم بود دنبال چه هستند و بعضاً به ولایت فقیه نیز توهین میشد.شما به انتخابات اعتراض دارید به ولایت فقیه چه اعتراضی دارید؟ اینکه محور قضیه به این سمت رفت امری غیر طبیعی است چون ولایت فقیه عامل ایجاد دموکراسی در کشور و ستون نظام است.برداشت من در شرایط فعلی این است که حرکتهایی که در این شرایط انجام میشود به مشاجرات سیاسی داخلی کاری ندارد بلکه به دنبال سوءاستفاده هستند و با اصل مسائل انقلابی مخالفند

چادر اجباری برای خبرنگاران زن

لابداین تحمیل و اجبار به چادر بر سر کردن خبرنگاران هم نمودی دیگر ز باور به دمکراسی لوطی جماران مورد نظر پاسدار انگلیسی علی لاریجانی است .

شهرزادنیوز: از ورود زنان عکاس و خبرنگار بدون چادر به هفتمین جشنواره علمی نظم و امنیت که در دانشگاه علوم انتظامی برگزار گشت، جلوگیری به عمل آمد. ماموران انتظامی زنان را مجبور به پوشیدن چادر کردند. این دومین باری است که در دانشگاه علوم انتظامی این اقدام صورت می‌گیرد.گفتنی است که احمدی مقدم، فرمانده ناجا، در سخنرانی خود در این جشنواره گفت، عامل اصلی قدرت در قرون گذشته زور بازو بوده است، اما امروز قدرت به زور بازو بستگی ندارد.

سرعت اینترنت در ایران و دیگر نقاط جهان.جایگاه پانزدهم برای سرعت اینترنت ایران در منطقه

باز هم نمود دیگر اثباتی نه مدافع دمکراسی که دشمن آن و اندیشه و عقیده و خبررسانی آزاد بودن لوطی جماران و پاسداران کودتا حامی اش

مهر - در حالی که کشورهای دنیا آمارهای دسترسی به اینترنت را با واحدهای مگابیت و بزرگتر از آن ارائه و هر روز بر تحولات خود در این زمینه تاکید می کنند در ایران آمارهای سرعت اینترنت همچنان با واحد کیلوبیت ارائه و اعلام می شود

دستگیری 400 دانشجو در قزوین به دلیل مسائل اخلاقی

اوج فاجعه فساد اخلاقی که از رأس تا ذیل حاکمیت را فرا گرفته است . ولی با اتهام زدن به دانشجویان وارونه بیان می شود . همچنین شفاف شدن عریان دشمنی با دمکراسی و نسل فرهیخته دانشجوئی که دریک دانشگا در یک شهر رقم 400 دستگیری داشته است نهایت فضاحت برای لوطی جماران و پاسدار تملق گوی و چاپلوس وارونه گوی علی لاریجانی است که اکنون آشکارا زیرآب ادعای کمدی دمکراسی خواهی مشترک شان زده شده است .

مهر: فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از دستگیری حدود 400 دانشجو با جرائم مختلف اخلاقی در سال جاری در استان خبر داد.

رزمايش در قم در آستانه مراسم چهلم آيت منتظری

اکنون یادداشت روز دروغ نامه ی کیهان چه می گوید که پیرامون سیاست دیپلماسی میلیتاریزم آمریکا درمنطقه قلمفرسائی کرده و از بلوک دمکراسی طلبی مدل لوطی لوطی جماران دفاع و حمایت کرده است کهدر عمل حتی از مرده منتظری بیش از زنده بودنش کودتاگران پاسدار وحشت دارند؟

به گزارش خبرنگار مهر در قم، سردار توکلی، فرمانده‌ی نیروی انتظامی استان قم صبح روز چهارشنبه (۲۰ ژانویه/۳۰ دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش «امنیت و آرامش» در روز‌های پنجم و ششم بهمن ماه سال جاری در قم اظهار داشت: برگزاری این رزمایش در راستای سلسله رزمایش‌های نیروی انتظامی در سراسر کشور است که با هدف ارتقای توان رزمی و عملیاتی ناجا برای مقابله با تهدیدات داخلی و احیاناً خارجی صورت می‌گیرد.9 بهمن چهلم آيت الله منتظری است و با توجه به شرکت گسترده مردم در مراسم تشييع جنازه وی در قم، اين رزمايش ميتواند در راستای آمادگی نيروهای انتظامی برای مقابله با حوادث احتمالی در مراسم چهلم آيت الله منتظری باشد.

ترقی: ضرورتی ندارد همه مردم این مناظره‌ها را ببینند/ مناظره ها به هیچ وجه نباید مستقیم پخش شود

عضو دیگر باند نام مافیائی انگلیسی و غارتگر مؤتلفه به کمک همکار سانسور چی و ممیز گر و صدا خفه کن بادامچیان وارد صحنه شده وفتوای سانسورمناظره تلوزیونی وحذف آن و جانشین کردن میز گرد موافقان کوتا گران حاکم تأکید کرده است تا صحه ای بر دمکرای طلبی لوطی جمارانزده باشد.

خبر آنلاين : ک عضو ارشد حزب موتلفه درباره مناظره ها گفت : من با اصل این نوع مناظره هایی که پخش می شود مشکل دارم.حمیدرضا ترقی افزود: به اعتقاد من چارچوب مناظره در مناظره های اخیر رعایت نمی شود چرا که طرفین اصول قابل قبولی را که تثبیت و تقویت نظام و حفظ آرامش در جامعه و جلوگیری از تشویش افکار عمومی است، مورد توجه قرار نمی دهند و در واقع دفاع از آرمان انقلاب را اصل نمی دانند. میهمانان دعوت شده در این مناظره ها، وارد موضوعاتی می شوند که نه تنها تاثیری بر تنویر افکار عمومی در جامعه ندارند، بلکه از سویی تنش ها و از سوی دیگر ابهامات را افزایش می دهند. لذا اولاً هر کسی صلاحیت شرکت در مناظره مستقیم را ندارد و دوماً کسانی که می خواهند مناظره کنند، باید چارچوب و ضوابط مناظره را در قالب موضوع تعیین شده، قبول داشته باشند و نسبت به آن متعهد باشند و سوم اینکه مناظره ها به هیچ وجه نباید مستقیم پخش شود و زمانی که مناظره ها از قبل ضبط و این اصول از سوی مناظره کنندگان رعایت شد، باید پخش شود.ترقی در ادامه باتاکید بر اینکه " نباید به برخی از مناظره کنندگان اجازه داد از فرصت مناظره برای بمباران سوال و ایجاد ابهام در افکار عمومی جامعه استفاده کنند" ؛ گفت : ما نباید از صدا و سیما برای تشویش افکار عمومی استفاده کنیم. در واقع کسی چنین حقی را نه به مسوولان صدا و سیما می دهد و نه به مناظره کنندگان. قرار نیست هر کسی که برای مناظره دعوت می شود از این تریبون استفاده کرده و افکار عمومی را متشنج کند

درگيری در تبريز

بازهم نمونه ی دیگر از توزیع سهم عدالت مدعی ساده زیست بودن و عاشق خدمت گزار مردم ایران و عینین بخشیدن به حاکمیت مستضعفان و پابرهنگان که خمینی شیاد قولش را داده بودکه اکنون در حاشیه نشینان در تبریز برجسته شده است .

بنا به گزارش دريافتی، درگيري در تبريز از ضبح امروز به علت تخريب خانه هاي غير مجاز در تبريز ر شهرك ظالقاني درگيري شديدي رخ داد كه همراه با پرتاب اشك آور بود.