دروغ نامه ی کیهان پنجشنبه 24 دی ماه سال 1388

نقد و بررسی رقيق (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " سازي و قانون گريزي ! "


"تلاش تهدید آمیز با پرونده سازی حامیان کودتا گران برای خنثی کردن پیشنهاد آشتی میانه بازان دو طرف "

این دیگر اوج سفاحت و حماقت گری و ذوب شدگی طلبه پاسدار قلم زن یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان است که آنگونه در تاریک خانه و دخمه ی دروغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری ذوب و غرق شده است که چیزی بیشتر از محدوده و شعاع این دخمه و حول وحوش آن نمی بیند و مشاهده نمی نماید. زیرا که خواب نما شده است که می بایست پس از حضور در مناظره ی تلویزیونی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری طوطی وار از مسئول خود دفاع کند . چون که مربوط به حضور سر بازجو شریعتمداری در مناظره ی تلویزیونی با مصطفی کواکبیان است که عجیب عشق کیش شخصیت و مطرح شدن و گرد و خاک بر پا کردن دارد. ابته ایشان نماینده ی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم است که گرایش به مدعیان اصلاح طلبان دارد. بهر حال طلبه پاسدار قلم بر دست با ضمیمه و سنجاق کردن به اصطلاح حضور خود جوش دروغین با رقم سازی های نجومی غیر واقعی 9 دی که همراه با توزیع ساندویج و ساندیس در ایستگاه های صلواتی بود تا که گرد آوری شدگان لمپن ها وسیاهی لشکر بتوانند هم پاسخ به قیانم کنندگان معترض و نا راضیان 6 دی دهند که یک تظاهرات رادیکال سازماندهی شده ی ضد حکومتی در 6 دی را به پیش بردند و خیلی بیش از گذشته ماهیت دین فروشان و عوامفریبان و غارتگران ضد انسان و نامشروع کودتائی حاکم را فاش کردند . زیرا که چماقداران و لباس شخصی های دژخیم و نیروهای ارگان های سر کوبگر در خدمت پاسداران کودتاگر به جز کشتن خواهر زاده موسوی دست به جنایات ضد انسانی بیشمار دیگری نیز زدند . همینطور این سیاهی لشکر تظاهرات نمایشی فرمایشی 9 دی می بایست لبیک یا خامنه ای به لوطی جماران گویند و سران رقیب مغلوب و منتقدان و مخالفان و معترضان را محارب بنامند و از دستگاه قضائی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض تقاضای بازداشت و محاکمه و صدور احکام محکومیت شان کنند تا که هر چه زود تر اقدام نمایند. بنابراین طلبه بر دست پاسدار قلم بر دست برای مد یر مسئول خود و نماینده ی لوطی جماران در دروغ نامه ی کیهان این چنین تبلیغ کرده است :


"مناظره هاي تلويزيوني هميشه براي مردم جذابيت خاصي داشته اند. شايد جداي از موضوع مورد مناظره، صراحت در بيان و شفافيت مواضع مناظره كنندگان يكي از دلايل اصلي اين جذابيت باشد. اين شب ها برنامه «رو به فردا» تلاش مي كند تا با دعوت از شخصيت هاي سياسي و اجتماعي، ضمن بازخواني و ريشه يابي ماجراهاي پس از انتخابات، راه هاي برون رفت از فتنه و پيشنهادهايي در اين باره را از منظر گروه هاي مختلف سياسي مطرح نمايد. البته اين نكته را نبايد فراموش كرد كه مردم ايران با حضور گسترده و پرشور در راهپيمايي هاي متعدد- خصوصا 9 دي- و دفاع از ارزش هاي انقلاب و مباني نظام و محكوميت سران و عوامل فتنه و آشوب هاي اخير، بارها نشان داده اند كه ريشه ماجراهاي بعد و حتي قبل از انتخابات را به خوبي شناخته و تحليل دقيق و قاطعي در اين باره دارند. برنامه هاي مناظره تلويزيوني بيش از آن كه به شفافيت اين موضوع كمك كند، امكاني را فراهم كرده تا نمايندگان فكري برخي از گروه هاي سياسي و شخصيت هاي سياسي و اجتماعي در برابر ديدگان ميليون ها نفر و با در نظر گرفتن شرايط و واقعيات موجود، بار ديگر مواضع خود را به طور شفاف بيان كرده و از آن دفاع كنند تا مرزبندي آنان نسبت به سران فتنه، آشوبگران و اهانت كنندگان روشن شود
"

در ادامه طلبه پاسدار یادداشت روز نویس بدون آنکه به ضریب جنایات اتفاق افتاده ر 7 ماه گذشته به خصوص در قیام اعتراضی 6 دی روز عاشورا اشاره ای کند که چگونه با سرکوب و حشیانه ی گسترده ی ضد انسانی با تظاهر کنند گان بر خورد شد ؟ همچنین بدون پرداختن به میزان سرکوب دانشجویان و افزایش بالای باز داشت شدگان و اقدام احکام اعدام زندانیان سیاسی و قربانیان غیر سیاسی که پس از تظاهرات 6 دی افزایش یافته است . بد تر اینکه بدون بدلیل بگوید که چرا اینقدر جنایتکاران کودتاگر حاکم از مادران داغدار و عزادار هم هم وحشت و هم کینه بر دل دارند که دست به بازداشت اینان زدند . البته بر اثر مقاومت و ایستادگی شان نا چار به آزاد کردن شان شده اند و بی توجه به شرایط انفجاری جامعه و آتش زیر خاگستر بودن خشم و کینه ی مقدس مردم ناراضی که از ترس طرح ترور دانشمند هسته ای مسئله دار ریخته شد تا شاید بشود اهداف چند منظوره در راستای گسترش فشار سانسور و ارعاب و وحشت در جامعه دنبال شود و زهر چشم گیری ناشی از تظاهرات ضد حکومتی از مخاطبان مورد نظر گردد. بنابراین طلبه پاسدار یادداشت روز نویس با و جود لو دادن ابراز کردن خو شحالی ظاهری مبنی بر اینکه حرکت های اعتراضی ضد حکومتی خیابانی فرو کش کرده است که فرصت بدست آمده است تا برای رقیب پرونده سازی شود . پس در ادامه اینگونه سران فتنه یا رقیب مغلوب را دراز ومتهم کرده است :

" اكنون كه غبار فتنه فروكش كرده و دست فتنه گران و انديشه ناپاك آنان براي مردم و نظام رو شده است، برخي از شخصيت ها و گروه هاي سياسي تلاش مي كنند تا تقصير سران فتنه را كمرنگ تر كرده و نقش آنان را در برپايي فتنه اخير تا جاي ممكن، هرچه رقيق تر نشان دهند. در اين باره گفتني هايي است؛1- حكم همفكران و به اصطلاح آنهايي كه جايگاه و وزن سياسي شان در اردوگاه اصلاح طلبان تعريف مي شود، معلوم است. آنها تلاش مي كنند تا با «تطهير» سران فتنه راه نجاتي براي دوستانشان كه سر نخ ماجراهاي پس از انتخابات به آنان ختم مي شود و اكنون ملت خواستار محاكمه و مجازات آنان شده اند، بيابند و در پوشش پروژه «رقيق سازي» جلوي مرگ سياسي جناح و تفكر خود را نيز بگيرند. اما ديگراني كه سابقه و تفكر سياسي آنان نشان مي دهد، سنخيتي با اين گروه ندارند، چرا در اين پروژه سهيم شده اند؟!

بازهم طلبه پاسدار یادداشت روز نویس با مانور دادن پیرامون معرکه گیری تبلیغاتی 9 دی و آن را سپر تهاجمی و تدافعی و اهرم چماق علیه ی رقیب مغلوب کردن سپس با توصیف اتهامات سران فتنه در صورت محاکمه نشدن شان چنین روضه خوانی یا زوزه کشی و یاجیغ بنفش کشیدن نموده است:


"واقعاً اينكه آقايان موسوي، كروبي و خاتمي «سران فتنه» خوانده نشوند، بلكه لقب! «نخبگان به خطا رفته زياده خواه قدرت طلب» به آنان اعطا شود كه نيازي به محاكمه و كيفر نداشته و مجازات «انزواي» آنان در بين مردم برايشان كافي باشد!! و يا رفتار ساختارشكنانه آنان و ضديت آشكارشان با مباني انقلاب، نظام، امام و رهبري تنها يك «لغزش سياسي»! قلمداد شود و يا رقيق سازي هايي از اين دست، چاره درستي براي كار است؟ چرا بعضي ها اصرار دارند سفره خود را از بصيرت و دشمن شناسي مردم جدا كنند؟! جريانات اخير به گونه اي رقم خورد كه با وجود فضاي غبارآلود، خداوند نشانه ها را طوري شفاف و روشن قرار داد كه ديگر ذره اي ابهام باقي نمانده و هيچ عذر و بهانه اي از هيچ كس پذيرفته نيست.ممكن است در اين ميان عده اي فريب خورده هنوز راه را كج بروند ولي اين دليل نمي شود كه مردم خداجو و عاشق اسلام و انقلاب حقايق آشكار را نفهميده باشند.مردم در راهپيمايي 9 دي نشان دادند كه در «بصيرت» از بسياري نخبگان و خواص جامعه جلوترند. شناسايي دشمني كه تابلوي دشمني بالاي سرش گرفته بصيرت نمي خواهد"

بهر صورت طوطی وار اتهامات و گفته های سربازجو حسین شریعتمداری در یادداشت روز و پیام های ساختگی کیهان و خوانندگان برگشت به دوران قرون وسطا و روش کد خدا منشانه ی رقیب را دنبال کرده و کوشش کرده است که تبانی به حساب میانه روهای مدعی اصول گرائی و اصلاح طلبان با هم برای مهار کردن تند روها یا کودتاگران حاکم را خنثی کند که در اصل همان قاتلان و عاملان و آمران دست اندر کار قتل های زنجیره ای هستند که پیشنهاد آشتی ملی داده اند ولوطی جماران هم تلویحاً موافقت کرده است . اما اکنون اینان اینگونه مورد انتقاد واقع شده است :


"- فتنه اي كه به پا شد، دعواي بين دو جناح سياسي نبود تا بتوان آن را با ريش سفيدي و كدخدامنشي و يا شيوه هايي چون «لويي جرگه»!! حل و فصل كرد. تقليل تقصيرهاي فتنه گران و يا حتي سهيم كردن جناح مقابل در تقصيرهاي پيش آمده، دردي را دوا نخواهد كرد. مردم در راهپيمايي 9 دي اتمام حجت كرده و خواسته خود را فرياد زدند. حال وظيفه مسئولان امر است تا وظايف خود را در قبال اغتشاشگران و سران فتنه به انجام رسانند."

بالاخره طلبه پاسدار در پایان با زخوانی و قرائت بند دیگری از اتهامات سران رقیب را با آویزان به اطاعت از قانون پیگیری کرده است . البته در این رژیم کودتائی نا مشروع با رئیس جمهور ودولت غیر قانونی قانون معنی و مفهوم ندارد . اما مدعی با این ترفند و حربه ی قانون مداری بطور شفاف تر اشاره به مخاطبان مورد نظرش کرده است . زیرا که به انتشار بیانیه ها پرداخته است که منظور موسوی و کروبی می باشد و از حمایت اینان از ناراضیان که آشوبگران نا میده شده اند و بقول وی هنوز هم توبه نکرده و باز نگشته و تسلیم نشده اند و لبیک یا لوطی جمارن نگفته اند اینگونه متهم شان به همکاری با دشمن کرده است"


"از سوي ديگر بيانيه ها و موضع گيري هاي سران فتنه كه همچنان در حمايت از آشوبگران، نظام را محكوم مي كنند و بر آن مي تازند، نشانگر آن است كه روياي بازگشت كساني كه روزي «يار امام» خوانده مي شدند، تعبير نخواهد شد. آنان به دست خود سابقه انقلابي شان را در بازار مكاره اي كه سالهاست دشمن براي شكست و براندازي حكومت اسلامي برپا كرده، به حراج گذاشتند و متأسفانه نمي توان گفت كه اين كار را هم از سر ناآگاهي انجام داده اند..ولي نعمتان نظام و كشور و دلسوزان واقعي انقلاب تنها راه خروج از فتنه و تمام شدن فتنه گريها را «عمل به مر قانون» و اجراي عدالت درباره سران فتنه و عوامل آنان مي دانند"

در خاتمه اینکه مطبوعات به خصوص آن بخش که متعلق به لوطی جماران و کودتا گران حاکم می باشند بطور دربست به جای اطلاع رسانی کردن بیطرفانه فقط شیوه ی بازجوئی و تهدید و تحقیر و تواب و سناریو وپرونده سازی کردن و کیفر خواست تهیه و تنظیم نمودن را علیه ی منتقد و معترض و دگر اندیش خودی و غیر خودی دنبال می کنند . یعنی درست با شیوه ی حلوا و چماق مرسوم در زندان اوین و سایر بازداشتگاه های مخوف و سیاه چال ها با حریفان و رقیبان و مخالفان خود بر خورد می کنند . بنابراین اکنون که طبل رسوائی رژیم ضد بشری از بام بر زمین فتاده است و پژواک طنین انداز فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه نه ایران گیر که عالم گیر شده است و بطور دربست مشروعیت رژیم کودتائی و ضد مردمی بر زیر سئوال برده شده است . بدتر اینکه دامنه ی اختلافات درونی از رأس تا ذیل علنی شده است . لذا چون فضا آنگونه بحرانی و خطری شده است که رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها هم احساس خطر کرده اند. زیرا که موسوی در بیانیه ی شماره 17 خود اعتراف کرد که ضریب نارضایتی عمومی و میزان مخالفت و سمت و سوی مبارزه ی مردم از چارچوب صدور فراخوان حضور و دعوت با انتشار بیانیه ها هم فراتر رفته است. طوریکه این بیانیه نوعی پیشنهاد ملی برای مهار کودتا گران حاکم است چونکه اینان جزو دامن زنندگان هرچه بیشتر به رادیکال کردن واکنش خشم آلود مردم ناراضی می باشند . البته مشخص است که کودتا گران که طرح و هدف شان حذف کامل رقیب و قبضه و انحصاری کردن قدرت و انباشت هر چه بیشتر ثروت می باشد و لوطی جماران را نیز سپر تدافعی و تهاجمی خودشان کرده اند. آنچنان که بیش از این قبولش ندارند . پس با همه امکانات وارد میدان نبرد برای قلع و قمع و حذف رقیب شده و بطور جدی با پیشنهاد دهندگان طرح آشتی ملی میانه بازان و مصلحت اندیشان هر د و طرف متخاصم موافق و مخالف نه مخالفت می کنند ، بلکه همچون گذشته اصرار بر دستگیری و محاکمه ی سران رقیب یا حداقل وادار به توبه و تسلیم شدن شان می کنند . بنابراین اکنون که اینگونه رشد تضاد آشتی نا پذیر رقبا و ضریب خشم توده های ناراضی رشد یافته است که شاهدیم هرروز بر عمق و ابعاد و تیزی آن افزوده می شود. بهترین شرایط در راستای هرچه بلند تر کردن فریاد همبستگی همگانی مرگ بر دیکتاتور و مبارزه و تلاش پیگیر آزادیخواهان برای تغییرات دمکراتیک در ایران است.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881024/2.HTM#other200

دروغ نامه ی کیهان پنجشنبه 24 دی ماه سال 1388