گزیده خبر های 3 بهمن ماه سال 1388

سرلشكر فيروزآبادي: بنا به اظهارات مکرر فرماندهان نظامي آمريکا.درگيري نظامي با ايران کل منطقه را براي آمريکا ناامن مي کند.خبرگزاري فارس: رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح سخنان فرماندهان نيروهاي آمريكايي در منطقه در خصوص مراكز هسته‌اي ايران را فاقد درايت لازم دانست

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811020188

اگر اکنون منطقه امن است و دارای امنیت وصلح و ثبات است و هرروز بحرانی ونا آرامتر نمی شود ؟چرا نمی بایست با عامل اصلی بحران آفرینی و ناامن سازی منطقه به جای مماشات و مذاکره و لای زدن بر خوردشود؟ اتفاقاً اعلام این موضع سردار بسیجی نه ازموضع قدرت که در نهایت ضعف است که چنین بیان تهدید آمیز شده است.

حبيب‌الله عسگر اولادي در گفتگو با فارس:سران فتنه بايد به اشتباه خود اذعان و از دشمنان نظام برائت جويند.خبرگزاري فارس: حبيب الله عسگر اولادي گفت: سران فتنه در وضعيتي نيستند كه بخواهند براي نظام شرط تعيين كنند. آنها بايد به اشتباه خود باور و اذعان كنند و از دشمنان نظام تبري جويند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811020204

این مهره استعمار انگلیس وعضواصلی باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه معلوم نیست که چرا عامل اصلی لوطی جماران و پاسداران کودتا گران را فراموش کرده و یقه منتقدان سران رقیب مغلوب را گرفته است . یعنی دیواری کوتاهتر از اینان برای متهم و محکوم کردن ووادار به توبه کردن پیدا نکرده است.مردک خنگ و خرفت با توفان در فنجان بر پا کردن دست به فاش گوئی یا آبرو ریزی زده است . یعنی حضور چند هزار نفری ساندویجی ساندیسی نمایش فرمایشی روز 9 دی را رفراندام گونه نا میده است . یعنی آشکارا زیرآب ادعای 86% حمایت را زده و مهر تأئید بر نا مشروع بودن رژیم کدتائی ضد بشری گداشته است.

پس از افتتاح واحد احياي يك فولاد خراسان احمدي‌نژاد وارد تهران شد.خبرگزاري فارس: محمود احمدي‌نژاد كه به همراه محمدي‌زاده رئيس سازمان محيط زيست كشور و وزير صنايع و معادن براي افتتاح واحد احياي يك فولاد خراسان به استان خراسان سفر كرده بود وارد تهران شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811020801

چگونه است که با اینهمه تور سفرهای ما را تونی استانی که افتاحاتی این چنینی می شود ولی بر ضریب 3 برابر واردات بیش از صادرات هر روز افزوه می شود؟

نارنگی‌های آلوده هم وارد شدند

http://www.fararu.com/vdcexe8x.jh8opi9bbj.html

چرا در شرایطی که از رأس نظام تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و تبعیض است و پاسداران اسلکه های غیر مجازدرر سواحل جنوب کشور دارد که بیستو چهار ساعته در حال تخلیه کردن کالاهای قاچاق و مواد مخدر و مشروبات الکلی و توزیع آن در سراسر کشور می باشد . همچنین واردات بیش از 3 برابر شده است . چرا در چنین شرایطی نمی بایست پس از وارد کردن پرتقال اسرائیلی و میوه های بی مزه ی چینی رنگی آلوده هم وارد نشود؟

رئيس هيأت مديره اتحاديه صادركنندگان و واردكنندگان ميوه از ورود نارنگي‌هاي قاچاق با بسته بندي چوبي و آلوده به آفات خبر داد.

علی آبادی سه شغله شد

http://www.fararu.com/vdcawyne.49nom15kk4.html

وقتی که رژیم ملوک الطوایفی و باند بازی مافیائی است و قطع الرجال هم در آن مزید بر علت شده است . چرا در شرایطی که فقر و بیکاری بیداد می کند و سالانه 200 هزار نخبه کشور را ترک می کنند . اینگونه کیلوئی مشاغل میان اعضای دولت مدعب ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به مردم تفسیم نشود؟

محمد علي آبادي به سمت قائم‌مقامي وزير جهاد كشاورزي و رئيس سازمان شيلات ايران منصوب شد تا با در نظر گرفتن رياستش بر كميته ملي المپيك رسما سه شغله شود.

جدیدترین توهین های فاطمه‌رجبی به بهانه مناظره اطاعت

http://www.fararu.com/vdchwknx.23nwxdftt2.html

قرار نیست که هر صدائی که از رقیب مغلوب دوم خردادی ها از هر جا بلند می شود با واکنش موجی از اتهام و انتقاد و توهین و تهدید مواجه نشود ؟ به خصوص در شرایطی که وحشت از تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن رعشه بر اندام رژیم کودتائی پاسداران از فریاد پر طنین مرگ بر دیکتاتور انداخته است

مناظره ای که هرگز مناظره نبود ؛ حسینیان : اگر دست ماها بود که کار را تمام می کردیم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15221

مگر قرار است از آخوند اطلاعاتی – امنیتی – قضائی که جزو عاملان و آمران قتل های زنجیره ای بوده است که اکنون با کودتا قدرت را قبضه کرده اند غیر از اینگونه تهدید انتظار داشت که این آخوند انی بدون لکنت اینگونه شفاف گوئی کرده است ؟

برنامه رو به فردا که قرار بود با حضور دکتر ولایتی و دکتر محسن رضایی برگزار شود به دلیل انصراف دکتر ولایتی با حضور این دو برگزار نشد و سرانجام منتهی شد به حضور روح الله حسینیان و علاالدین بروجردی دو تن از حامیان دولت دکتر احمدی نژاد . در همین حال مجری برنامه نیز از حامیان مشهور دکتر احمدی نژاد است .

رجانیوز : آینده نیوز شعبان بی مخ رسانه ای است

این اعتراف مصداق عینی آی دزد کردن و فرا فکنی نمودن همین ادعای تیغ کشان موجی و ترکش خورد گان لمپن پس ماندگان جنگ خانمان بر انداز و ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق استکه اکنون قلم بر دست شده در رجاء نیوز شده اند طوریکه این شعبان بی مخ های مکتبی حامی دولت نه خودی را تحمل نمی کنند ، بلکه رقیب راباگفتمان لمپنی خاص همچون خود مقایسه و شریک کرده اند .

رجانیوز : سايت اينترنتي آينده كه به‌دليل اشتباه گرفتن فضاي رسانه‌اي با كوچه و بازار و استفاده از ادبيات مخصوص سرگذرهاي دهه 30 براي حمله به مخالفانش و حذف آن‌ها، از گردونه توجه اهالي رسانه حذف شده است، اين بار رييس كميسيون امنيت ملي مجلس را مورد هتاكي قرار داد.به گزارش رجانيوز، اين سايت فيلترشده كه همچنان در يك مصونيت عجيب به تخريب شخصيت‌ها و نهادهاي نظام ادامه مي‌دهد، اين بار به بهانه ميزگرد برنامه پنج‌شنبه شب رو به فردا، ناسزانامه مبسوطي عليه صداوسيما و دو رييس كميسيون مجلس منتشر كرده كه مشخص نيست اين ادبيات زننده چه نسبتي با نقد بدون غرض يك برنامه تلويزيوني دارد؟در قسمتي از اين نوشته آمده است: «نكته بارز در این برنامه، ضعف، انفعال، محافظه كاری، سكوت و خودباختگی بروجردی مقابل این چهره بود كه همانند .... به تایید همراه با حاشیه زدن بر سخنان حسینیان می پرداخت و به نظر می رسید از مناظره با وی هراس دارد.»اين سايت در بخش ديگري از اين نوشته دوباره در حمله به علاءالدين بروجردي مي‌نويسد: «حتی عرضه دفاع از همكاران خود را هم نداشت و با انفعال مدعی شد كه بخش اعظم گزارش كمیته مربوط به كسانی است كه انتخابات را زیر سوال برده اند!»حجت‌الاسلام رسايي نماينده تهران، پيش از اين از سايت آينده به‌عنوان شعبان بي‌مخ رسانه‌اي ياد كرده بود.

جوانفكر، مدير عامل ايرنا مي‌شود

به نظر می رسد در رقابت نزدیک میان باند مطبوعاتی جاسوسی – بازجوئی – پرونده سازی در خبر گزاری دروغ پردار دولتی ایرنا تعلیم یافتگان سر بازجو حسین شریعتمداری صحنه را همچون وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید و خفقان ارشاد به حامیان پاسدار گماشته احمدی باخته وواگذار کردند.

فارس: محمد علي جوانفكر تا چند روز آينده به عنوان مدير عامل خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا) فعاليت خود را در خبرگزاري رسمي كشور آغاز مي‌كند.يك مقام آگاه در وزارت ارشاد با اعلام اين خبر افزود: طبق توافقات انجام شده، انتصاب محمد علي جوانفكر، مشاور مطبوعاتي رئيس جمهوري در سمت مدير عامل ايرنا قطعي شده و تا چند روز آينده با صدور حكم وي، جوانفكر فعاليت خود را در اين خبرگزاري آغاز مي‌كند.پيش از اين محمد جعفر بهداد، مدير عامل خبرگزاري جمهوري اسلامي بود.

سلیمی نمین:خیلی از راهپیمایان بیکار بودند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15234

اعتراف آشکارا به رقم وحشت بیکاری که البته نوازدش فقر است که سانسور شده است گذشته از مبهم و نا امیدی از آینده نسل جوان است . از طرف دیگر اذعان به عملکرد 31 ساله گذشته نیز می باشد.

معضل بیکاری راهپیمایان به مناظره گذاشته شود.سلیمی نمین در پایان با ارائه پیشنهادی به رسانه ملی، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که اگر مناظره ها به حوزه های اجتماعی مانند مسئله بیکاری جوانان سوق پیدا کند موفق خواهد بود، زیرا بسیاری از جوانانی که در راهپیمایی های مختلف به نفع کاندیدایی خاص شرکت می کردند از سر بیکاری به این راهپیمایی ها می آمدند و اصلا راهپیمایی آنان جنبه سیاسی نداشت

پشت پرده لغو حضور رضایی و ولایتی در برنامه " رو به فردا"

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15228

افشا کردن نقش دو دوزه و سیاه بازی گردانندگان شوی سر کاری رو به فردای تلویزیون پاسدار ضر غامی که ازموضع رطب خورده منع رطب کرده است . زیرا که خود آداب مناظرات را رعایت نمی کند ولی از نوچه های لوطی جماران در خواست نموده است تاکه که آداب را رعایت کنند . ضمن اینکه مناظره تبدیل به میز گرد خودی ها شده است . چونکه جای رقیب مغلوب دوم خردادی ها را نیز خودی های حامی کودتا گران گرفته است .

دراثر تحقیقی که خبرنگار تابناک انجام داد مشخص شد که اصلا برای برنامه شب گذشته مناظره ای درکار نبوده و توافق صدا وسیما با ان دو میهمان گفتگو پیرامون "اداب مناظره" بوده است و قرار بر این بوده که عنوان گفتگو را هم "اداب مناظرات" بگذارند. البته اقای ولایتی( به نقل از اقای ضرغامی) گفته بود خوب است درباره مسائل خارجی وامنیت ملی هم بحث شود که محسن رضایی هم قبول کرده بود. ولی ماجرا به همین جا ختم نمی شود...

خروج فرزندان و نزدیکان مقام های حکومتی برای پناهندگی

با پول و امانات و ا نال هائی که دارد اینکار را راحت انجام می دهند ضمن اینکه این هسته های ابتدا خاموش بلافاصله در سر فصل حساس وارد صحنه و فعال شده و تبدیل به رهبری و کنترل اپوزیسیون خودی می شوند تا همچون گذشته همچون مخملباف و گنجی و سازگارا و .... شبکه ی خبررسانی بی بی سی و رادیو فردا و رادیو فارسی فرانسه تبدیل به مانع اصلی اپوزیسیون بر انداز شوند

بنا به اخبار رسیده به سايت ندای سبز آزادی چندین نفر از فرزندان و نزدیکان مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی از کشور خارج شده و از کشورهای غربی تقاضای پناهندگی کرده اند.پیش از این نرگس کلهر، دختر مهدی کلهر، مشاور ارشد احمدی نژاد، از جمله فرزندان مقام های جموری اسلامی بود که با اعلام برائت از مواضع پدر خود به اروپا پناهنده شد.

ندای سبز آزادی" آغاز به کار کرد

البته که شرایط سختی که مدعیان اصلاح طلبان در آن قرار گرفته اند قابل درک است . چون به جز حمایت مردم همه امکانات تبللیغاتی و رسانه ای و سرکوب را باند مافیائی کودتائی غالب در اختیارخود دارد وهر کاری که دلش می خواهد انجام می دهد . ولی محافظه کاری زیادی کردن هم مشکل ساز است و انحراف کننده اذهان عمومی می باشد . زیرا که با بودن لوطی جماران که ما فوق قانون اساسی است . اگر چنانچه امام زاده جرجر قانون اساسی ارزش و اعتبارمعجزه گری داشت کار به اینجا کشیده نمی شد که باز آویزان به چنین امام زاده ی کورکن جای شفادادن شده است؟

وبسایت "ندای سبز آزادی" در آستانه بهمن ماه و با هدف "اطلاع‌رسانی دقیق و نیز تزریق امید و فکر به جان جنبش" فعالیت خود را آغاز کرد و در آدرس www.irangreenvoice.com قابل مشاهده است.به گزارش نوروز، در نخستین سرمقاله این سایت حامی جنبش سبز آمده است: "ما جمعی از ایرانیان تحول‌خواه و اصلاح‌طلب با دغدغه‌ای مشترک با یکدیگر هم‌صدا شده‌ایم تا ندای سبز مردم ایران را که همانا تحقق آزادی و عدالت است، سردهیم. این ندا، صدای ما تنها نیست؛ صدای میلیون‌ها انسان ساکن در جغرافیایی به نام «ایران» است که از دروغ و تزویر و بی عدالتی به تنگ آمده‌اند.ندای سبز آزادی که "برای اطلاع‌رسانی دقیق و نیز تزریق امید و فکر به جان جنبش پا به عرصه نهاده است"؛ تاکید می کند: "ما نیز همچون رهبرانمان میرحسین موسوی و مهدی کروبی معتقدیم راه مبارزه، همان راه سبز امید است که باید با تمام قوا آن را زیست.اصول اساسی مرام‌نامه پایگاه اندیشه و خبر "ندای سبز آزادی" عبارت است از: التزام به قانون اساسی، التزام به مشی اصلاحی و پرهیز از افراطی‌گری و خشونت‌طلبی، التزام به اصول اخلاقی رسانه‌ای و تاکید بر ضرورت تغییر در وضع فعلی ساختار حاکمیت.پایگاه اطلاع رسانی نوروز، ورود این وب سایت حامی جنبش سبز به عرصه اطلاع رسانی را به دست اندرکاران آن تبریک می گوید و امید دارد که در راه پیشبرد اهداف جنبش سبز موفق باشند.اخبار این سایت از طریق آدرس زیر بوسیله گوگل ریدر نیز قابل مطالعه استhttp://feeds2.feedburner.com/irangreenvoice

فیلم : هفته گذشته در پارازیت

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12535

برنامه ای که ضمن جالب و افشاگر بودنش معلوم نیست چرا اینقدر با تأخیر شروع شده است . مهمتراینکه این برنامه چه نسبتی می تواند با فعالیت لابی های پشت پرده دوطرف میان مقامات متخاصم در حال جنگ ونزاع لفظی و گفتگو داشته با شد؟

فيلم : تجمع خانوادههای بازداشت مقابل دادگاه انقلاب/پنجشنبه1بهمن

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12522

گرچه کنترل و سرکوب شدید و شمشر دامولکس اعدام با برپائی بیدادگاه نمایشی برای بازداشتی ها و فیلترگزاری در شبکه اینترنتی موجب کاهش حضور اعتراضات و ارسال فیلم های تجمعات اعتراضی شده است ولی خشم پنهان شده ی مردم آتش زیر خاکستری است که نه خاموش شدنی که مترصد شعله وری بیش از گذشته است.

عکس : حاشیه نشینی در اهواز
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12511

فقر عریان در استان حاصل و زر و نفت خیز خوزستان اکنون آنگونه شفاف در تصاویر به نمایش گذاشته شده است که دیگر نه نیاز به تو ضیح ونه توجیه کرد عملکرد31 ساله ی گذشته دولت مردان باقی نمی گذاردکه دانسته نشود معنی و مفهوم واقعی دجال گری و عوامفر یبی ی شیادانه ی خمینی دین فروش با پیروان وطن فروش و خائن و غارتگرش پیرامون حاکم شدن مستتضعفان و پا برهنگان چگونه می باشد؟ به خصوص اینکه تازگی ها پاسدار گماشته احمدی نژاد به ای ناستان سفرکرد ووعده 3 روزه همه صاحب خانه های ویلائی و پس از 3 سال بر طرف شدن فقر و بیکاری را داد.

اهواز - خبرگزاری مهر: با وجود منابع عظیم آبی و طبیعی، نفت و امکانات آبی و برقی کشور در استان خوزستان، کلانشهر اهواز به عنوان مرکز پنجمین استان صنعتی کشور مقام اول درگیری با معضل حاشیه نشینی در کشور را داراست

بازداشت خانواده و فرزندان خردسال فعالین سیاسی توسط وزارت اطلاعات

البته این شیوه نه جدید که سابقه ای معادل تاریخچه عمر ای نرژیم ضد بشری دارد . زیرا که ابتدا از مخالفان شروع شد که برای دستگیری عضوی ازاعضای خانواده پس از یورش مغول وار کردن و خانه را همچونگ رازان وحشی شخم زدن همه اعضای خانواده از خردسال تا کهنسال راجاروب کش بقول خودشان با خود می بردند که از آنزمان تا کنون ادامه یافته است و اکنون نوبت به خودی های سابق ناخودی شده ی کنونی رسیده است . زیرا که رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتائی ضد مردمی غیر از اینگونه اقدامات ضد بشری هر گز نمی توانسته است دوام بی آورد . البته که این جنایات ناشی از ضعف و عدم مشروعیت است . چون اگر غیر از این بودهر گز نیاز به انگونه اعمال وحشیانه ی ضد انسانی نبود.

میزان: با گسترش بازداشت خانوادگی فعالین سیاسی توسط وزارت اطلاعات در آخرین اقدام غیرانسانی نیروهای امنیتی اقدام به بازداشت پیمان چالاکی و همسرش به همراه فرزند خردسالشان نمودند.پیمان چالاکی، فعال سیاسی-کارگری و دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ساوه و همسرش سمیه عالمی پسند از اعضای سابق جبهه مشارکت، منطقه تهران و دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه آزاد تهران هست که روز یکشنبه به اتفاق دختر خردسالشان مانا در منزلشان واقع در شهرستان ساوه توسط عوامل وزارت اطلاعات بازداشت و به تهران منتقل شدند.بنا بر گزارش های دریافتی نیروهای امنیتی طی تماسی با یکی از دوستان این زوج زندانی و احضار ایشان به اداره اطلاعات ساوه، مانا چالاکی دختر خردسال این زوج را از پدر و مادرش جدا نموده و تحویل دوست خانوادگی ایشان داده اند.براساس گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، این زوج فعال سیاسی توسط نیروهای وزارت اطلاعات به تهران منتقل شده اما از محل نگهداری ایشان اطلاع دقیقی در دست نیست.همچنین همسر احسان هوشمند؛ پژوهشگر و روزنامه‌نگار كرد که روز سه شنبه در منزل خود دستگیر شده بود نیز بازداشت شد.ناهید كوه‌شكاف روز چهارشنبه و یک روز پس از بازداشت همسر خود توسط پليس اطلاعات و امنيت احضار و مورد بازجویی قرار گرفت.او روز پنجشنبه پس از احضار دوباره بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.احسان هوشمند، همسر وی نیز در زندان اوین محبوس است. آنها دارای دو فرزند 14 و 5 ساله هستند.در روزهای اخیر روند بازداشتهای خانوادگی فعالین سیاسی گسترش نگان کننده ای یافته است و منجمله پس از بازداشت لیلا توسلی فرزند مهندس توسلی رئیس دفتر سیاسی نهضت آزادی ایران خواهر و همسر خواهر وی نیز بازداشت شدند.مسعود نورمحمدی برادر سعید نور محمدی از فعالین جبهه مشارکت نیز روز گذشته بازداشت شد.لیلی فرهادپور روزنامه نگار نیز چند روز پس از بازداشت فرزندش بهرنگ تنکابنی دستگیر شد و همچنین اطلاعات دیگری نیز مبنی بر تهدید فعالین سیاسی به بازداشت اعضای خانواده شان به گوش می رسد

دستگری 4 پسر جوان بر روی آرامگاه ندا آقا سلطان

مگر کودتا گرن پاسدار قادرمی باشند 70 % جمعیت کشور را دستگیر کنند که جوانان ناراضی زیر 30 سال می باشند که یا همچون شهیدندا آقاسلطان می باشند و فکرمی کنند. یا اینکه حامی و طرفداروی می باشند؟


بنابه گزارش "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" روز پنجشنبه همزمان با حضور مادران جان باختگان راه آزادی بر روی آرمگاه عزیزان خود، 4 پسر جوان با یورش مامورین وزارت اطلاعات در بهشت زهرای تهران دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل شدند.روز پنجشنبه اول بهمن ماه همانند هر هفته که مادران شهدای راه آزادی بر آرامگاه عزیزان خود حاضر می شوند و با قرار دادن گل و بر افروختن شمع یاد و خاطرۀ آنها را گرامی میداشتند. مردم و بخصوص جوانان بر آرامگاه جان باختنگان حضور می یافتند و با قرار دادن شاخه های گل و یا برافروختن شمع به آنها ادای احترام می کردند و همچینن از خانواده های آنها حمایت می کردند .روز گذشته گروه گروه از مردم و جوانان برای ادای احترام بر آرامگاههای جانباختگان حاضر می شدند. یک گروه از پسران جوانان که 4 نفر بودند ابتدا بر آرامگاه اشکان سهرابی حاضر شدند و ادای احترام نمودند .سپس بر آرامگاه شهید راه آزادی ندا آقا سلطان حاضر شدند و در حال ادای احترام بودند که با یورش مامورین وزارت اطلاعات 4 پسر جوان دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل شدند. این دستگیریها در مقابل چشمان بهت زده یکی از مادران جانباختگان راه آزادی صورت گرفت. این مادر تلاش زیادی نمود که آنها را آزاد کند ولی مامورین وزارت اطلاعات از آزادی آنها خوداری می کردند.علیرغم اینکه چند ماه از اعتراضات مادران عزادار برای محاکمه و مجازات آمرین و عاملین کشتارها و بازداشتهای مردم ایران می گذرد ولی خواسته های به حق آنها تا به حال با ضرب و شتم و زندانی کردن پاسخ داده شده است. این بار سرکوبکران ولی فقیه پا را فراتر گذاشته اند و قصد دارند با دستگیری از حضور مردم بر آرامگاه جانباختگان ممانعت کنند.نیروهای اطلاعاتی وسرکوبگر ولی فقیه هر پنجشنبه در گورستان بهشت زهرای تهران حاضر می شوند و به اذیت وآزار و تهدید و ارعاب و حتی دستگیری مردم و بخصوص جوانان می پردازند.آنها همچنین به آرامگاه جانباختگان راه آزادی هم رحم نمی کنند و آنها را هم تخریب می کنند و از این طریق سعی در محو کردن آثار جنایتهای خود دارند

ارسال پرونده 34 نفر از متهمان به دادگاه انقلاب و محاكمه 5 متهم ديگر

اینگونه بازی اطلاعاتی – پاسداری – کودتائی – قضائی ناشی از وحشت عریان شدن شکستن قداست رهبر ولی فقیه لوطی جماران یا عمود خیمه نظام است که بیش از 7 ماه استزیر رگبار پژواک اعتراضی فریاد ایران و جهانگیرشدن مرگ بر دیکتاتورو خامنه ای و اصل ولایت فقیه درهم شکسته و بی اعتبار شده است . اکنون چون ترس و نگرانی عمیق از برگزاری چهلم منتظری درقم است که حکومت نظامی شده است. نمچنین از تظاهرات بزرگ ضد حکومتی 22 خردادوحشت عظیم است.پس ه اینگونه ز موضع ترس نمایش قدرت داده می شود و برای کنترل فضای انفجاری جامعه ملتهب زده فقط می بایست ازابزار سرکوب و تهدید و ترور ووحشت استفاده شود . این اقدام هم خود بیانگر نامشروع و ضد مردمی بودن رژیم کودتاگران وحشتزده می باشد.

ايسنا : پس از گذشت 26 روز از حوادث روز عاشورا و تاكيد دادستان تهران مبني بر رسيدگي سريع و قاطع به پرونده متهمان بازداشت شده در اين روز، تاكنون پرونده 34 نفر با صدور كيفرخواست به دادگاه انقلاب ارسال شده و جلسه دادگاه 5 نفر ديگر نيز در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي تهران برگزار شده است.به گزارش ايسنا، دادسراي عمومي و انقلاب تهران تهران ابتدا بيست و پنجم دي ماه از ارسال پرونده 16 نفر از متهمان روز عاشورا براي رسيدگي به دادگاه انقلاب اسلامي تهران خبر داد و اعلام كرد: در يکي از اين پرونده‌ها طبق کيفرخواست صادره براي متهم درخواست مجازات به اتهام محاربه شده است و اتهام 15 متهم ديگر اين پرونده‌ها اجتماع و تباني عليه امنيت و فعاليت‌هاي تبليغي عليه نظام است.کيفرخواست‌هاي صادره در پي تکميل تحقيقات و مستند به گزارش ماموران و اقارير تمامي 16 متهم ياد شده صادر شده است و در حال حاضر تمامي اين متهمان در زندان به سر مي‌برند و رسيدگي به اتهامات آنان به زودي در دادگاه انقلاب اسلامي تهران آغاز خواهد شد.روز گذشته -اول بهمن‌ماه- نيز دادسراي تهران اعلام كرد كه پرونده اتهامي 18 نفر ديگر از متهمان آشوب‌هاي روز عاشورا با صدور کيفرخواست‌هاي جداگانه براي رسيدگي به دادگاه انقلاب اسلامي تهران ارسال شد.اجتماع و تباني عليه امنيت و فعاليت‌هاي تبليغي عليه نظام عناوين اتهامات متهمان اين پرونده‌ها است.کيفرخواست‌هاي صادره در پي تکميل تحقيقات و مستند به گزارش ماموران و اقارير تمامي 18 متهم ياد شده صادر شده است.در حال حاضر تمامي اين متهمان در بازداشت بسر مي‌برند و رسيدگي به اتهامات آنان بزودي در دادگاه انقلاب اسلامي تهران آغاز خواهد شد.به گزارش ايسنا، همچنين يك‌شنبه هفته گذشته -1388/28/10- جلسه محاكمه پنج نفر از متهمان حوادث روز عاشورا به اتهام "محاربه" در دادگاه انقلاب اسلامي تهران برگزار شد.در اين جلسه كه به صورت "علني" و در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي تهران به رياست قاضي صلواتي و با حضور نماينده مدعي‌العموم و وكلاي متهمان برگزار شد، دو نفر از متهمان از خود دفاع كردند و رسيدگي به اتهامات سه متهم ديگر به جلسه بعد موكول شد.اتهامات متهم رديف اول محاربه از طريق هواداري و ارتباط با گروهك منافقين، اجتماع و تباني به قصد ارتكاب جرايم عليه امنيت كشور با همكاري سارا، ريحانه و محسن ،فعاليت تبليغي عليه نظام و به نفع معاندين،‌ منافقين و تروريست‌ها و خروج غيرقانوني از كشور عنوان شد.اتهام متهم رديف دوم نيز محاربه از طريق ارتباط و هماهنگي عالمانه،‌آمرانه و موثر با گروه منافقين و سركردگي در هسته داخل، اجتماع و تباني به قصد ارتكاب جرايم عليه امنيت به همراه ساير اعضاي تيم منافقين سارا، مطهره و فعاليت تبليغي عليه نظام جمهوري اسلامي و به نفع معاندين، منافقين و تروريست‌ها عنوان شد.عباس جعفري دولت‌آبادي، دادستان عمومي و انقلاب تهران اعلام كرده بود اقدامات كساني كه در روز عاشورا مبادرت به ارتكاب جرايمي از جمله آتش‌ زدن اموال عمومي كردند از مصاديق محاربه محسوب مي‌شود و قوه قضاييه بر اساس قانون با مجرمان برخورد خواهد كرد