"دلایل نمایش شوی محاکمه ی تلویزیونی هواداران مجاهدین به اتهام محارب "

قسمت دوم ادامه سریال نمایشی تلویزیونی – کمدی به حساب محاکمه ی 5 متهم محارب غیر مسلح هواداران مجاهدین که از سوی قاضی صلواتی دنبال می شود که اتهامات صلواتی و احکام محکومیت کیلوئی صادر می کنند که همچون محارب است که شامل اندیشه و تفکری است که غیر از آنچه هست که لوطی جماران و پاسداران کودتا گر مروج و مبلغش هستند . البته این قاضی جلاد آلت دست دارند یدک زاپاسی هم دارد که بعنوان نماینده ی دادستان انجام وظیفه می کند که اگر از خود قاضی صلواتی بازجوی جانی دست نشانده وی بدتر نباشد کمتر هم نمی باشد. چونکه از سوی پاسداران کودتا گر اتهامات تنظیم شده در کیفر خواست متهمان را قرائت می کند. در حقیقت این شوی نمایشی محاکمه کردن هواداران محاکمه ی مجاهدین مقیم اشرف می باشد که اعتراف آشکار به نقش کلیدی داشتن مجاهدین در سازماندهی تظاهرات ضد دولتی و به ویژه قیام ضد حکومتی عاشورا در روز 6 دی ماه می باشد .

حال چگونه است که مجاهدین خلع سلاح شده در اشرف که زیر محاصره پلیس و نیروهای امنیتی و ارتش عراق می باشند می توانند هم مسلح و محارب باشند . هم نقش اصلی سازماندهی تظاهرات ضد حکومتی در ایران داشته باشند. گذشته از اعتراف حذف نشدن مجاهدین و حضورشان در ایران و اذعان به داشتن پایگاه اجتماعی شان می باشد . مهمتر اینکه ضریب بالای نارضایتی عمومی را می رساند که آنقدر بالا می باشد که مردم ناراضی گرایش به سمت نوعی از مبارزه کردن مخالفان رژیم فاشیستی تروریستی مذهبی کودتائی روی آورده اند که در حال مبارزه جدی باهاش می باشند . همچنین این شوی محاکمه ی زنجیره ای نوعی زهر چشم گرفتن به سبک بدر گفتن است تا دیوار بشنود .یعنی هم به رهبران رقیب مغلوب که جزو خواص هم نامیده می شوند پیام داده شده است که نه اینکه هیچگونه درنگ اذعان مبنی بر عدم نزدیکی و فاصله گرفتن یا سکوت نسبت به محکوم کردن مجاهدین نکنند ، بلکه می بایست که اینان را نیز بعنوان عاملان تحریک کننده و مقصران اصلی وقایع بیش از 7 ماهه ی اخیر بدانند وهمچون قاضی صلواتی جلاد و نماینده دادستان در شوی فرمایشی نمایشی اخیر متهم و محکوم کنند. در غیر اینصورت اکنون که بعنوان بخشی از خواص متهم به دو پهلو گوئی شده اند در ادامه متهم به مناقفق محارب خواهند شد . همینطور اتهام محارب و منافق با صدور احکام اعدام تبدیل به شمشیر وحشت داموکلس شده است که می تواند بعنوان اهرم چماق وترس پس گردن هر متهم تسلیم نا شده و هر مبارز و معترض خستگی ناپذیر قرار گیرد .

البته اینگونه اقدامات نمایشی فر مایشی نه از موضع قدرت که از موضع نهایت ضعف و استیصال است که قدرت نمائی می شود . زیرا که تداعی کننده ی آن یاروئی است که چون شبانه از کوچه باغی حرکت می کرد. دراثر وزیدن باد و برخورد شاخه های درختان بر همدیگر که موجب صدا و حرکت ترس آور تصاویری بر دیوار کوچه باغ ها شده بود .عجیب موجب دلهره ووحشت این عابر شده بود که برای بر طرف کردن ترسچیره شده و قالب تهی کردن وی شده بود که برای خلاصی از این وضعیت شده بر آواز خواندن بلند کوچه باغی زد.

بهرصورت مجموعه ی اینگونه اقدامات اجرای شوی محاکمه ی بیدادگاه فرمایشی تلویزیونی هواداران مجاهدین و متهم به محاربه کردن شان که آنسوی معادله ی اجرای شوی میز گرد تلویزیونی جایگزین شده ی مناظره تلویزیونی رو به فرددی تلوزیونی سیمای پاسدار ضر غامی می باشد که اکنون شیادانه و هنر مندانه و طلبکارانه مدعی شکایت از رسانه های بین المللی بدلیل دخالت گری در امور داخلی ایران شده است . همچنین مکمل تذکر دادن به 15 روز نامه از سوی وزیر فرهنگ سانسور و خفقان وتفتیش عقاید است . مشروط بر اینکه معلوم نیست که مگر چه تعداد روزی نامه وجود دارد تا که همگی باید مداح و ترجیح بندهای روضه و نوحه های لوطی جماران شوند و سخنی علیه ی دولت نامشروع نگویند وننویسند. حتی هیچگونه اشاره ای هم به اخبار یا نام وخبر سران رقیب مغلوب ننمایند که بدون ارتباط به اعتراف کنترل کردن سیستماتیک ایمیل ها و پیامک های اس ام اس و توئیتر و فیس بوک و کند کردن سرعت اینترنت و دستگیر و زندانی کردن به اتهام فعالیت اینترنتی نمی باشد که ناشی از وحشت حضور گسترده ی اعتراضی مردم ناراضی در 22 بهمن سالروز انقلابی می باشد که به سمت و سوئی بطور عمدی سوق داده شد که مخالف آزادیخواهان و انقلابیون ومردم مبارز دوران انقلاب و به خصوص 22 بهمن ماه سال 1357 بوده است. پس کودتا گران حاکم می بایست که وحشت از حضور مردم معترض در چنین روزی داشته باشند که نکند تبدیل به ادامه دهندگان آرمان واهداف همان انقلابیون ومردم مبارز سال 57 و باز پس گیری انقلاب به سرقت رفته شان باشند . بهمین دلیل است که بیشترین دشمنی و کینه ورزی نسبت به حضور مجاهدین مقیم اشرف و اعضای خانواده های شان در ایران می شود .

همینطور دلیل دیگر دشمنی ورزیدن حاکمان تهران با مجاهدین به خاطر حضورشان در اشرف عراق است که مانع از تسلط کامل قدرت گیری نهائی ارتجاع و تروریسم صادره شده از ایران در عراق شده اند . به ویژه اینکه مسئله ی مهم انتخابات پارلمان عراق در 16 اسفند در پیش است که چون نتایج آن جنبه ی حیاتی برای حاکمان تهران دارد ، لذا نه اینکه نمی توانند نسبت به بر گزاری این انتخابات بی تفاوت باشند ، بلکه بر عکس برای به نفع خود کردن نتایج این انتخابات پاسداران مجبور به اشغال نظامی چاه نفت فکه ی عراق شدند تا که بتوانند وزیر آدم ربا منوچهر متکی را روانه ی بغداد نمایند تا که خواست های ارتجاعی لوطی جماران و پاسداران کودتا گر و توطئه ی مشترک با پیر استعمار دولت فخیمه انگلیس را به نوری المالکی نخست وزیر عراق دیکته و تحمیل کنند . از جمله این خواست و تقاضا ها فشار برروی مجاهدین اشرف است که تأکید شده است می بایست مجاهدین از اشرف جا به جا شوند . همینطور لیست 500 نفره از اعضا و شخصیت های ملی و مردمی و مستقل عراقی تهیه شده است کهباید از شرکت و حضور در انتخابات پارلمانی عراق اسامی شان حذف گردد . این سیاست آنگونه دخالت گری آشکار تبدیل به موضوع بغرنج و مشکل گشای درون دولت عراق و مخالفان وحتی برای آمریکا شده است که مقامات آمریکائی همچون معترضان عراقی نمی توانند نسبت به این اقدام مداخله گرایانه حاکمان تهران در امور داخلی عراق بی تفاوت باشند. البته پاسداران برای دفع فشار خطر این توطئه ی مشترک در عراق تلاش کرده اند که هم دامنه ی توطئه را گسترده کنند . هم دامنه ی حاشیه ی امنیتی شان را گسترش دهند . بنابراین طرح توطئه ی دخالت گری در امور داخلی یمن از طریق شورشیان شیعی حوثی و همکاری پنهانی با اعضای القاعده را دنبال و شروع کردند . البته این همکاری پنهانی با فاش شدن مقیم اعضای نزدیک خانواده ی بن لادن در ایران لو رفته است . سپس دستگیری تبعه ی نیجریه ای عضو ارتباطی با اعضای القاعده در یمن که قصد عمل انتحاری منفجر کردن هواپیمای مسافری آمریکائی در شب عید کریسمس را داشت صحه ی بیشتری بر همکاری مشترک پاسداران با القاعده در یمن زد . همچنین کشته شدن 7 تن از مأموران سازمان سیا در افغانستان و عملیات انفجاری - انتحاری بخشی از کاخ ریاست جمهوری در افغاتستان می تواند اقدام مشترک پاسداران و القاعده و طالبان علیه ی آمریکا باشد .

بهر حال پس از لو رفتن این طرح ها اکنون تلاش برای راه اندازی جنگی دیگر در خاورمیانه از سوی صف آرائی و آماده باش حزب الله لبنان و حماس و ارتش سوریه در مقابل اسرائیل تدارک دیده شده است که بدون شک نقش کلیدی را پاسداران کودتا گر بر عهده دارند که ناشی از بحران پرونده ی هسته ای ونوعی آماده باش تهاجم نظامی هسته ای اسرائیل به تأسیسات هسته ای در خاک ایران می باشد . بعلاوه همچنان که اشاره شد اینگونه تلاش های مذبوحانه و توطئه و تهدید آمیز مرتبط به شرایط بیش از حد بحرانی و خطیر لوطی جماران و پاسداران کودتا گر دارد که چون می دانند نا مشروع و ضد مردمی بودن شان باضریب بس بالای نارضایتی عمومی نمایان و برجسته شده است که هر طرحو توطئه واقدام سرکوبگرانه برای سکون و مهارش می کنند . درست نتیجه ی معکوس بر جای می گذارد و منتهی به رادیکال تر شدن اعتراضات مردمی می شود. به خصوص که کودتاگران پاسدار و لوطی جماران عجیب دچار کابوس و احساس وحشت از اعتراض ضد حکومتی 22 بهمن شده اند . بنابراین توطئه و همه جانبه علیه ی هواداران مجاهدین و مقیم اشرف با تهاجم گسترده به معترضان و حتی رهبران مغلوب دوم خردادی ها که سازمانده ی و تدارک دیده شده بخشی از واکنش این وحشت است که مزین به سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه هم می باشد که این روزها بر عمق و گسترده ی این سیاست افزوده شده است .

در خاتمه اینکه وظیفه همه مدعیان گوناگون و رنگارنگ ایرانی با هر مرام و مسلک و تفکر و اندیشه ای است که هم نمایش فرمایش بیدادگاه تلویزیونی هواداران مجاهدین را محکوم نمایند . هم تأکید بر پایان نمایش اینگونه شوهای کمدی کنند . هم اصرار بر آزادی همه بازداشت شدگان اخیر و زندانیان سیاسی کنند .هم اینکه بسیج فراخوان همگانی برای تبدیل به صدای واحد شدن برای همگامی با معترضان داخل کشور دهند تا که پژواک فریاد مرگ بردیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه در تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن در راستای هموارسازی تغییرات دمکراتیک در ایران هرچه بیشتر رساتر گردد.

هوشنگ – بهداد

4 بهمن ماه سال 1388

به اتهام محاربه:آخرين جلسه محاكمه پنج نفر از بازداشت شدگان روز عاشورا برگزار شد.خبرگزاري فارس: آخرين جلسه رسيدگي به اتهامات پنج نفر از بازداشت شدگان آشوب هاي روز عاشورا صبح امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي تهران با حضور وكلاي متهمان و نماينده مدعي العموم برگزار شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811031548