گزیده خبر های مهم 28 دی ماه سال 1388

كيهان و خوانندگان

http://www.kayhannews.ir/881028/2.htm#other201

زنجیر پاره کردن و کف بر دهان آوردن زنگی مست سر بازجو حسین شریعتمداری که در نقش پیام دهندگان دروغ نامه ی کیهان و خوانندگان ظاهر شده است که ضمن پرخاشگری و فاحشی کردن به رقبای شرکت کندگان در مناظره یا شوی تلویزیونی پاسدار ضرغامی به جز دفاع و تعریف و تمجید کردن و دسته گل بی لام به خودش دادن بقیه را مخالفان دولت نامیده است و با وارونه گوئی و فرافکنی کردن مدعی شده است کهاینان به شعور 24 میلیون نفر آرای قلابی ساخته شده از سوی پاسداران کود تاگر حامیان پاسدار گماشته احمدی نژادرئیس جمهور قلابی و تقلبی توهین کرده اند . همچنین در دفاع از سیاست سانسور و خفقان و تفتیش عقاید مدعی شده است که ضرر و زیان اینگونه مناظره های تلویونی بیش از منفعت آن می باشد . برای اینکه دراینگونه شوهای تلویزینونی که بقول خودشان منتقل کردن تظاهرات مهار نا پذیر خیابانی به محدوده ی کنترل شده ی تلویزیونی می باشد بازگوئی بخش جزئی از واقعیات موجب می شود تا زیرآب همه فضا سازی و تبلیغات دروغین رسانه ها و مطبوعات کودتا گران حاکم زده شود و طرح خالی کردن زیر پای پاسدار گماشته احمدی نژاد و بر کناری اش شتاب گیرد و مهار کردن عاملان و آمران قتل های زنجییره ای بقدرت خزیده و یکه تازی لباس شخصی های همکاران شان فراهم شود . به خصوص فضای یکه تازی و قدرت گیری سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری مهار و محدود یا مسدود شود . البته این امکان هم وجود دارد که عاقبت به جای توطئه دستگیری و محاکمه ی سران رقیب دوم خردادی های متهم به منافق و محارب شده یقه ی خود این تر مز بریدگان ودنده عقب کنده شدگان جانی آدمکش همچون همکار قاتل و مجرم جنایات با زداشتگاه کهریزک و قصاب مطبوعات سعید مرتضوی منفور و بدنام معروف گرفته ودراز شوند.

¤ به صدا و سيما به خاطر دعوت از برخي چهره هاي اصلاح طلب در برنامه رو به فردا انتقاد دارم. يكي از اين چهره هاي هتاك برنامه به ظاهر مناظره با وقاحت تمام به شعور مردمي كه با 24 ميليون راي رئيس جمهور خود را انتخاب كرده اند توهين كرد و دروغ هايي را درباره استان فارس گفت كه به غير از همفكران خودش كسي باور نمي كند.يك شهروند شيرازي ¤ آقاي زاكاني نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي در برنامه مناظره شبكه سوم سيما از زبان آقاي هاشمي رفسنجاني بيان كرد كه آقاي موسوي ابطال انتخابات را كف مطالبات خود مي داند بايد براي ثبت در تاريخ مشخص شود كه اين فرد زياده طلب غير از ابطال انتخابات به روش ديكتاتوري ديگر دنبال چه زورگويي هاي ديگر بوده است. به همين دليل بايد اين سران فتنه محاكمه بشوند و حقايق بيشتري براي ملت معلوم گردد. قاسمي ¤ ¤ در مناظره چند شب قبل شبكه سوم سيما عضو مركزي حزب اعتماد ملي بيان كرد كه در انتخابات به آقاي ميرحسين موسوي راي داده است. از همين يك جمله مي توان فهميد كه وضع اين حزب چقدر به هم ريخته بود در حالي كه دبيركل اين حزب يعني آقاي كروبي نامزد رياست جمهوري بوده اعضاء اين حزب مثل آقاي اطاعت به ايشان راي نداده اند اصلا معلوم نيست اين جماعت به چه چيزي معتقد و پايبند هستند؟ روشن ¤ آقاي شريعتمداري مديرمسئول محترم روزنامه در برنامه مناظره با آقاي كواكبيان حرف دل مردم ايران را زد كه از اين بابت تشكر مي كنم. در ضمن مطمئن هستم بعضي از افرادي كه در اين برنامه مناظره بعنوان جريان مخالف شركت مي كنند از قبل هماهنگي هاي لازم را با سران فتنه كرده اند كه در اين برنامه ها چگونه با لطايف الحيل از جرائم مرتكب شده سران فتنه بكاهند و آنان را كه مجرم هستند به عنوان فعال سياسي خطا رفته جلوه بدهند.ابوالحسني ¤ به نظر من ضرر پخش مناظره ها از تلويزيون بيشتر از فايده آن است چون بعضي ازكساني مخالف صحبت مي كنند به هيچ اخلاقي پايبند نبوده و حرمت ميليون ها مردمي كه در 9 دي براي دفاع از مقدسات و ولايت مطلقه فقيه در صحنه حاضر شده بودند نگاه نمي دارند. يك هموطن

جمهوری : مرد معتاد همسر جوانش را كشت

نه بطور مضاعف بلکه چند جانبه عامل و مقصر و قاتل واقعی اینگونه جنایات فقط حاکمان جنایتکار و غارتگر ضد بشر می باشند . زیرا که هم زن ستیز هستند هم ضعیف کش و ظالم و پرور ند . هم سر کوبگر و مدافع تبعیض اند و مهمتر اینکه وارد و توزیع کننده مواد مخدر و مروج اعتیاد و فقر و بیکاری وشکاف عمیق طبقاتی در جامعه می باشد

فرمانده انتظامي رودبار از به قتل رسيدن زن جواني به دست همسر معتادش در اين شهرستان خبر داد. به گزارش مركز اطلاع رساني پليس گيلان رحيم شعباني اظهار داشت : اين قتل در منطقه رحمت آباد شهرستان رودبار به وقوع پيوسته است . وي درباره چگونگي كشف اين قتل افزود : در پي گزارش هاي مردمي مبني بر وقوع درگيري در منزلي واقع در رحمت آباد رودبار پليس اين شهرستان با اخذ نمايندگي قضايي بلافاصله در محل درگيري حاضر شد. شعباني ادامه داد : پليس با كمال تعجب زن 20 ساله اي را كه با ضربات متعدد چاقو مضروب شده و در كف اتاق افتاده بود به همراه مردي 28 ساله و زن 50 ساله ديگري كه مضروب بودند را مشاهده كرد . وي گفت : ماموران پليس در بررسي هاي اوليه اطلاع پيدا كردند كه ضارب همان مرد 28 ساله است و نسبت به دستگيري وي اقدام كرده و دو زن مضروب را نيز به بيمارستان انتقال دادند. فرمانده انتظامي رودبار دليل ارتكاب اين قتل را اعتياد مرد 28 ساله عنوان كرد و افزود : اعتياد امكان زمينه سازي بروز هر نوع جرم و جنايتي را در افراد افزايش مي دهد. وي از خانواده هاخواست تا نسبت به كنترل فرزندانشان حساس باشند. شعباني همچنين از خانواده ها خواست تا در صورت مشاهده حالات اعتياد در اطرافيان خود نسبت به درمان آنها اقدام كنند

جمهوری : جهت اطلاع

مجوز پخش به فیلمنامه محسن مخملباف

به نظر می رسد که سیاست فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید و خفقان وزارت ارشاد فقط علیه ی دگر اندیشان دگر خودی فعال می باشد . زیرا که گزارش شده است که این سیاست در جنگ زرگری باندی و جناحی گاهی کار برد چندانی ندارد..

با رفع توقيف از فيلم « شاعر زباله ها » فيلم نامه محسن مخملباف هم رفع توقيف شد! زيرا فيلمنامه آنرا مخملباف نوشته است . سايت جهان با انتقاد از معاونت سينمائي وزارت ارشاد به خاطر اين اقدام نوشت : اين رفع توقيف در شرايطي اتفاق مي افتد كه چندي پيش مخملباف در يادداشتي سخيف ترين اتهامات را عليه مقامات نظام منتشر كرده بود و چند سالي است با پناهنده شدن در كشور فرانسه رسما عليه نظام جمهوري اسلامي فعاليت مي كند.

انتقاد آخوند علم الهدی از رحیم مشائی

عجب دچار اوضاع وحشتناک خرت و خرت و بهم ریخته ای این رژیم ضد بشری و نا مشروع ملوک الطوایفی قرون و سطائی کودتائی دچار شده است . زیرا که نه فق جنگ قدرت و ثروت میان باند های مافیائی کدتاگران حاکم با رقیب مغلوب خود دارد ، بلکه سگ دعواها میان باندهای ارتاعی ها نیز بد جوری بالا گرفته است.
در پي انتقاد شديد حجت الاسلام سيد احمد علم الهدي امام جمعه مشهد از اظهارات اسفنديار رحيم مشايي يكي از سايت هاي حامي رحيم مشايي در مطلبي با عنوان « آقاي علم الهدي برادركشي چرا ! » نقد علم الهدي را به دور از انصاف دانسته است . سايت حقيقت نيوز كه پيش از اين رحيم مشايي را به شهيد آويني تشبيه كرده بود درخصوص نقد امام جمعه مشهد نوشته است : امام جمعه محترم مشهد مقدس نقدي را نسبت به مهندس مشايي داشته اند البته نقد مشوقانه و با رعايت آداب نقد هميشه مي تواند در رسيدن به هدف نقش مهمي را ايفا كند اما نقدي كه از ادب و انصاف دور شود و در نهايت بستر را براي سواستفاده معاندان و دشمنان انقلاب و در نهايت جبهه اصولگرايي فراهم سازد نمي تواند مورد قبول باشد. اين سايت از آقاي علم الهدي خواست « در نقد خود نسبت به مهندس رحيم مشايي كمي تسامح به خرج داده و از به كار بردن الفاظ سخت و خارج از آداب نقد پرهيز مي كردند تا در نهايت بتوان از اين نوع ديالوگ ها و مباحثه هاي درون جناحي در جهت تحكيم وحدت و نزديك شدن دل ها بهترين نتيجه را گرفت .

نشست سران سه قوه به ميزباني قوه قضائيه

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881028/index.html

پاسدار دلقک گماشته احدی نژاد میان دو اخوی انگلیس لومیده است تا به ریش آن خوش باورانی بخندند که تصور می کنند میان مهر ههای مأمور گویا اختلافی وود دارد.

نشست سران قواي مجريه مقننه و قضائيه بعدازظهر ديروز به ميزباني رئيس قوه قضائيه برگزار شد. در اين نشست كه دو ساعت به طول انجاميد آقايان محمود احمدي نژاد و علي لاريجاني و آملي لاريجاني درباره مسائل روز كشور بحث و تبادل نظر كردند. اين چهارمين نشست سران سه قوه در دو ماه اخير است كه قوه قضائيه ميزبان دو نشست از آنها بود. دو نشست ديگر به ميزباني دولت و مجلس شوراي اسلامي برگزار شده بود

ازهاري مي گفت نواره من ميگم نوار نيست، فتوشاپه! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881028/2.htm#other206

آخر احمق گری و رقابت گذاشتن در مسابقه ابله و نا دان بودن تا که هر مدعی خودش پای فینال برسد بمرحله رسیده است که در نظر گرفته نمی شوداگر چنانچه در تهران در 9 دی 4 میلیون نفر مشتری سیاهی لشکر ساندویج و ساندیس حضور داشت طبق ادعای خمینی شیاد که اوایل انقلاب با مردم صحنه پاسخ مخالفان و منتقدان و معترضان داده می شد اکنون نیزبا حضور همین سیاهی لشکر های ظاهراً میلیونی همینگونه بر خورد مس شد و دیگر نیاز به بسیج عوامل سرکوبگر ارگان های گوناگون نبود و نمی بایست که فرمانده سوپر احمق ناجا مدعی کنترل ایمیل و ام اس ام ها شود و معاون کودن و احمق ترشسر دار رجب زاده تهدید کند که تا آخرین نفر شرکت کننده در تظاهرات 6 دی قیام عاشورا را شناسائی و دستگیر می کنیم .

جاروكش هاي موساد و سيا آفتابي شدند (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881028/2.htm#other207

سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری بازهم پیرامون لو رفتن و افشا کردن طرح ترور علی محمدیه زیرسر تروریست های خودی حزب الله لبنانیبوده است . عصبی شده و با بر افروختگی دست به خود زنی و توی سر زدن و هوار کشی زده و جیغ و فغان راه انداختن است و با فحاشی کردن و اتهام زدن مخالفان را مقصر و عامل ترورمعرفی کرده است .

در واكنش به اظهارات مشايي سقاي بي ريا : زير سأال بردن مديريت انبيا محكوم است

http://www.kayhannews.ir/881028/14.HTM#other1406

آخوند دولتی و مشاورامور دینی پاسدار گماشته احمدی نژاد با سابقه ی 12 سال امام جمعه سجد مسلمانان تگزاربودن ایالت بوش اکنون اینهم علیه رحیم مشائی موضع انتقادی گرفته است که رئیس دفتر رئیس جمهور نامشروع پاسدارگماشته احمدی نژاد می باشد .

این دو خبر زنجیره ای زیر مرتبط بهمدیگر می باشد که از روی نا چاری و برای ایجاد وحشت و ترس ناشی از تظاهراات گسترده ی ضد حکومتی 22 بهمن از سوی کودتاگران پاسدار از موضع پیشگیری دست به اجرای اینگونه شو های تهدید آمیز و خفقان آور برای زهر چشم گیری زده می شود.

امروز برگزار مي شود محاكمه 5 متهم آشوب هاي روز عاشورا به اتهام محاربه

http://www.kayhannews.ir/881028/15.htm#other1507

4 بهمن ماه برگزار مي شود دادگاه رسيدگي به اتهامات 4 مدير مسئول نشريات

http://www.kayhannews.ir/881028/15.htm#other1506

محاكمه پنج نفر از متهمان آشوب هاي روز عاشورا به اتهام «محاربه» امروز در دادگاه انقلاب اسلامي تهران برگزار خواهد شد.

كيفرخواست متهمان اغتشاشات روز عاشورا قرائت شد.خبرگزاري فارس: نماينده مدعي العموم كيفرخواست متهمان اغتشاشات روز عاشورا را قرائت كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810280496

آنقدر تشکیل نمایشی بیدادگاه فرمایشی و کمدی می باشد که صحنه گردانان کودتا گر و پرونده ساز پشت پرده جرأت نکرده اند تا که حتی اسامی متهمان یا قربانیان را اعلام نمایند جز اینکه مشتی اتهامات دروغین سرهم بندی کرده علیه ی ضد انقلابی های گروهکی را بلغور و تکرار کرده اند.

نجار در جمع خبرنگاران:انتقام علي محمدي را از عوامل صهيونيستي مي‌گيريم .خبرگزاري فارس: وزير كشور گفت: قطعا انتقام اين برادر عزيز را از عوامل صهيونيستي مي‌گيريم و به راحتي نمي‌گذاريم از چنگال عدالت جمهوري اسلامي رها شوند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810280610

اعتراف به اوج ابله گری و فرافکنی و رد گم و عوامفریبی کردن با خالی بندی پاسدار نجار که دست به تهدید مدل ادعای رحیم مشائی دوستدار اسرائیل خراطی شده علیه ی صهیونیست زده است . تا بی عرضگی خودش وعدم تأمین امنیت زمان وقوع ترور علی محمدی را جبران کرده باشد.

پزروشنفکري صدا و سيما

http://www.fararu.com/vdccmsq1.2bqo18laa2.html

افشای اهداف پشت پرده پخش مناظره ای تلویزیونی پاسدار ضر غامی که اکنون فاش شده است که هدف رقابت با شبکه ی تلویزیونی فارسی بی بی سی و رادیوفردای آمریکا و سایر بر نامه های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان می باشد و برنامه وهدف خاص دیگری جز سرکار گذاشتن مردم و منحرف کرده اذهان عمومی ندارد.

احمدی‌نژاد: چه معنی دارد کسی ساعت 10شب خانه باشد؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15049

ماده و عملکرد تا ساعت 10 شب کار کردن وزرای دولت مدعی ساده زیست بودن و عاشق خدمتگزاری برای مردم ایران به خصوص محرومان و تهی داستان در 4 و نیم سال پیش با در آمد بالای فروش نفت چه بوده است؟

همت2 » منتشر شد!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15044

پیروان آخوند انگلیسی و متحجر و دزد محمد تقی مصباح یزدی که مرشد پاسداران کودتاگر و پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نامشروع می باشند . اینان که جزو تئوری پرداز و جاده صاف کن های ترور خواهر زاده موسوی و علی محمدی هستند . از با هفته نامه ی همت در بیرون نرفته با همت - 2از پنجره وارد شده اند تا همچنان پیام دشمنی خودشان با رفسنجانی و هم پالگی های وی را به نقل آخوند مصباح یزدی را منتقل و بر جسته کنند.

این ویژه نامه که بدون کوچکترین تغییر نسبت به هفته نامه همت منتشر شده،« امت امام خامنه ای» را به عنوان تیتر روی جلد خود نیز انتخاب کرده و بدین ترتیب رسما مسئولان و چهره های سیاسی و مذهبی کشور را به دو دسته تفکیک کرده است.

توقیف و لغو امتیاز همت 2 (موج اندیشه)

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15047

این هم یک بازی واکنشی رد گم کنی حساب شده می باشد که پیام اینگونه منتقل می شود و برای مانور تبلیغاتی کردن توقیف می شوند تا بیشتر جلب توجه کند.

رضايت رهبر انقلاب از توقيف نشريه « همت »

دراین گزارش روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی اشاره ای به بخشی از محتویات و اهداف نشریه همت شده است که چگونه است و چه اهدافی در این نشریه هفتگی علیه رقبای دولت نا مشروع به خصوص رفسنجانی بساز و بفروش و مکار دنبال می شود. همانگونه که تیتر گزینشی این گزارش نیز نوعی سیاه بازی و رد گم کردن از سوی لوطی جماران است تا که وانمود شود پشت پرده هیچگونه توافق و زد وبندی علیه رقیب رفسنجانی با آخوند انگلیسی مصباح یزدی وجود ندارد ، بلکه وی مخلف نیز می باشد.

انتشار مجدد نشريه موهن « همت » كه پس از انتشار يك شماره مجددا توقيف شد مورد اعتراض دلسوزان و بزرگان انقلاب قرار گرفته است . به گزارش تابناك به نقل از سايت اصولگراي « جهان » برخي تحليل گران سياسي معتقدند به دنبال فروكش كردن التهابات سياسي ناشي از انتخابات اراده اي در كشور وجود دارد كه قصد دارد مانع از ايجاد آرامش در جامعه شود. در همين زمينه خبرنگار جهان با خبر شد رهبر انقلاب پس از اطلاع از توقيف نشريه موهن « همت » از اين اقدام قوه قضائيه تمجيد كرده اند و از تكرار چنين اهانتهايي ابراز نارضايتي نموده اند. گفتني است هفته نامه « همت » در دور جديد انتشار خود در صفحه اول تصوير چهره هايي را به عنوان ياران آيت الله هاشمي رفسنجاني چاپ كرده كه تامل برانگيز است . در صدر اين نام ها كه تصويرشان در صفحه اول اين نشريه چاپ شده آيت الله جوادي آملي حجت الاسلام محمدي ري شهري نماينده سابق ولي فقيه در امور حج به همراه آيت الله محمدجواد فاضل لنكراني فرزند مرحوم آيت الله فاضل لنكراني مرجع تقليد شيعيان آيت الله اميني امام جمعه موقت قم آيت الله امامي كاشاني امام جمعه موقت تهران و آيت الله واعظ طبسي توليت آستان مقدس امام رضا(ع ) نيز از جمله ياران هاشمي ياد شده اند. همت در بخشي از گزارش يك خود درباره هاشمي نوشته : در دو دهه اخير انقلاب اسلامي ايران هيچ شخصيتي از جهت ميزان مقاومت در برابر مخالفت و تخطئه مردمي به پاي هاشمي رفسنجاني نمي رسد. همت در شماره جديد در حالي كه بسياري از مسئولان نظام را زير سئوال برده از برخي شخصيت ها و چهره هاي سياسي نيز تمجيد كرده است . سعيد مرتضوي از جمله اين شخصيت هاست . درباره او نوشته شده : ... دادستان سابق تهران به دليل برخورد جدي با اقدامات براندازانه روزنامه هاي زنجيره اي در دوران دولت اصلاحات از پيشكسوتان مبارزه با جنگ نرم با بيگانگان بوده و همواره مورد انتقاد تخريب و اتهامات بي اساس بوده است . اين هفته نامه همچنين عكس هايي از حاشيه راهپيمايي روز نهم دي ماه در تهران (عاشوراييان ) و حوادث روز عاشوراي تهران را در صفحات خود چاپ كرده است .

پاسخ محمد رجبي به فاطمه رجبي :

اختلاف نظر میان محمد رجبی و فاطمه رجبی همسر سخنگوی دولت نهم غلامحسین الهام که همراه با افشاگری تشریحی دو طرفه است.

اين حرف ها را عده اي فتنه گر به شما القا كرده اند در پي انتشار اظهارنظر خانم فاطمه رجبي فرزند استاد علي دواني درباره مراسم بزرگداشت اين استاد فقيد كه چهارشنبه شب در فرهنگسراي ابن سينا برگزار شد محمد رجبي دواني فرزند استاد دواني توضيحاتي را در اين باره ارائه كرد. به گزارش ايلنا متن كامل توضيحات محمد رجبي دواني بدين شرح است : رب ادخلني مدخل صدق واخرجني مخرج صدق ... پروردگارا مرا از در راستي و درستي وارد كن و از در راستي و درستي خارج ساز (سوره اسرا آيه 80 ) پيرو گزارش مندرج در برخي رسانه ها به نقل از همشيره اينجانب خانم فاطمه رجبي در مورد مراسم بزرگداشت پدر فقيدمان مرحوم استاد علي دواني در فرهنگسراي ابن سينا به اطلاع مي رساند : ايشان خود در مراسم حاضر نبوده و از ديگران خبر گرفته اند. آنچه مرقوم شده است اكاذيب و افتراي آشكاري است كه توسط معدودي فتنه گر به ايشان القا گرديده است . خوشبختانه حضور شبكه هاي سيما و ضبط كامل برنامه ها تا پايان مراسم ـ كه گزارش اجمالي آن در روزنامه جام جم مورخ 88 10 26 آمده است و همچنين حضور شكوهمند بيش از 500 نفر از رجال علم و دين و هنر نيازي به تكذيب اين اكاذيب نمي گذارد . پخش قريب الوقوع مراسم مزبور از صدا و سيما خود به خود بازگوي واقعيت و افشاگر نيات سو فتنه گران و افشاگر نيات ماجراجو خواهد بود. والسلام علي من التبع الهدي محمد رجبي دواني 88 10 26 گفتني است فاطمه رجبي در گفتگو با فارس از تبليغ عليه نظام در پوشش مراسم يادبود استاد علي دواني انتقاد كرده و خواستار برخورد با اين مسئله شده بود. فاطمه رجبي گفته بود 4 دختر علامه دواني با اطلاع از فعاليتهاي صورت گرفته براي سياسي كردن مراسم بزرگداشت يك عالم ديني و انقلابي و جهتگيري هايي كه برخي از برگزاركنندگان اين مراسم داشتند از حضور در آن خودداري كرده و يادبودي را در مسجد ميدان كاج سعادت آباد برگزار كرديم . وي گفت : در اين مراسم كه به ميزباني فرهنگسراي ابن سينا برگزار شده بود علاوه بر حمايت از سران فتنه و كودتاي مخملي توسط سخنران مراسم شعارهايي نيز توسط برخي حاضرين عليه مسئولان نظام سرداده شد كه با بي تفاوتي دست اندركاران مراسم همراه بود. وي اضافه كرد : متاسفانه اين پيش بيني ها محقق شد و سخنران اصلي برنامه بدون هيچگونه ارتباط و شناختي از پدر مرحومم و يا حتي قرابت فكري با علامه دواني مراسم يادبود را تبديل به يك ميتينگ سياسي كرده و به تبليغ كودتاي سبز كه توسط ملت ايران خنثي شد پرداخته است .

روزی نامه ی حکومتی جمهوری دوشنبه 28 دی ماه سال 1388