گزیده خبرهای 5 و6 بهمن ماه سال 1388

فوري/علي شيميايي اعدام شد.خبرگزاري فارس: شبكه تلويزيوني "الجزيره " انگليسي لحظاتي پيش گزارش داد كه "علي حسن المجيد " معروف به "علي شيميايي " عامل قتل‌عام هزاران عراقي اعدام شد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811051531

معلوم نیست کجا ی این خبر فوری می باشد که به نقل از سخنگوی ارتجاع و استعمارعلی دباغ مدرک قلابی کپی شده است . زیرا که چند روز پیش خبر گزاری های ماهواره ای جهانی این خبررا مخابره کرده بودند؟ البته این اقدام با تباتی ارتجاع حاکم بر ایران و همکاری پیر استعمار دولت فخیمه ی انگلیس انجام شده است که جدا از بر گزاری انتخابات پالمانی عراق نمی باشد .

به گزارش فارس به نقل از شبكه تلويزيوني "الجزيره "، "علي الدباغ " سخنگوي دولت عراق در بيانيه‌اي تأييد كرد كه علي حسن المجيد بر اساس حكم دادگاه به دار آويخته شد. علي شيميايي به كشتار تقريباً 5 هزار كرد در "حلبچه " عراق متهم شد و دادگاه در 17 ژانويه حكم اعدام وي را صادر كرده بود. علي حسن المجيد پسر عموي صدام بود و به اجراي دستورات خشونت‌بار صدام شهرت داشت و در دهه 80 ميلادي 182 هزار شهروند كرد عراقي را به قتل رساند. وي مسئول اصلي بمباران شيميايي حلبچه در سال 1988، كشتار مردم كردستان عراق در عمليات موسوم به "انفال " در سالهاي 1987 و 1988 بود

دلایل سانحه هوایی قزوین اعلام شد

http://www.fararu.com/vdcaa0ne.49noy15kk4.html

نوشدارو . زیرا که پس از سقوط چندهواپیمای دیگراز جمله آخری اش که دو روز پیش در مشهد اتفاق افتاده است اکنون دلایل سقوط هواپیمای قزوین در سال گذشته اعلام شده گه گفته می شد هواپیما دستکاری شده بود. برای چه اینقدر شتاب و عجله در پیگیری پرونده شده معلوم نیست؟!

اظهارات باهنر درباره موسوی، کروبی و فرزندان هاشمی

http://www.fararu.com/vdcds50s.yt0nx6a22y.html

این یکی عملیمنقلی هم مثلاحمد توکلی قاضی و بارزجو شده و شرایطتوبه و بازگشت را قید کرده است. حالراه صواب چیست و کدام رهبر و مسئولینیدر 31 سال گذشته راه صوابرفته نه سئوال به پاسخی دادهشده ونه داده می شود؟ چون در رژیم ازأس تا ذیل إلوده جنگ جدی قدرت و ثروت و حذف رقیب مطرح است.

محمد رضا باهنر معتقد است سران فتنه يعني کروبي و موسوي مجرمند و اگر بخواهند به آغوش نظام بازگردند اولا بايد توبه کنند دوم اينکه همه تلاش خود را براي جبران گذشته انجام دهند. دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين همچنين به فرزندان هاشمي رفسنجاني توصيه کرد که از راه ناصواب خود بازگردند

امروز صبح اتفاق افتاد :مناظره از پیش اعلام نشده مجید انصاری ، ابوترابی فرد و مهدی کروبی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15356

گزارش شده است با آمدن کروبی، بلافاصله احمد توکلی صحنه ی جلسه را ترک کرده تا که فرصت داشته باشد برایش توبه نامه تنظیم نماید. همچنین بیخود نیست سبزعلی پاسدار رضائی می گوید ما عادت به تحمل نظر رقیب یا منتقد را نداریم .

ابوترابی فرد : بسياري از كساني كه مي‌گويند به راه امام (ره) و انقلاب اعتقاد داريم از جريان‌هاي مختلف هستند، ولي هميشه بين حرف و عمل فاصله است./ مجید انصاری : نظريه‌ سياسي امام (ره) مبتني بر اتكا به راي مردم بوده است و اين اصل در ديدگاه و رفتار سياسي امام (ره) از سال 42 تا آخرين لحظه‌ عمر پربركت ايشان حاكم بود.شفاف : کنگره امروز حزب اصلاح طلب مردم سالاری حواشی جالبی داشت . سخنران از پیش اعلام شده این کنگره حجه الاسلام مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز بود که یک سخنرانی انتقادی داشت . اما بعد از سخنان وی حجه الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس پشت تریبون رفت و به اظهارات وی پاسخ داد و سپس مهدی کروبی پشت تریبون قرار گرفت

امام می‌فرمود دروغ نگوئید و فحش ندهید"

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15379

چون امام شیاد خودش کذاب ووارونه گوی بود. بنابراین عکس این گفته ی خمینی شیاد واقعیت دارد. زیراکه خودش و و جانشین و پیروانش 31سال دروغ گفته وفحاشی و توهین بمردم ایران به خصوص به منتقدان و دگر اندیشان کرده اند ومردن بخوبی تجربه ی عملی دروغ گفتن و فحاشی کردن و اتهام زدن با توهین نمودن سران ودولتمردانرژیم حاکم برایران را دارند که چه کسانی دروغ گفته و فحاشی کرده اند وچرا؟

مدير مسوول روزنامه اطلاعات: امام هميشه سفارش مي کرد در کارهايتان فقط خدا را در نظر بگيريد و به آن عمل کنيد.ایرنا: حجت‌الاسلام والمسلمين"سيدمحمود دعايي"مديرمسئول روزنامه اطلاعات روز دوشنبه در مراسم تجديد ميثاق اصحاب فرهنگ و رسانه با آرمانهاي امام با بيان خاطره اي از امام پرداخت و گفت: امام مي فرمود دو چيز را هيچ وقت فراموش نکنيد" يکي دروغ نگوييد و ديگري به هم ديگر فحش ندهيد.

اعلام شعاراصلاح‌طلبان در راهپیمایی22بهمن

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15375

پس از 31 سال سپری شدن از آن شعار ها به گونه شرایطی حاکم شده است که اکنون مردم ایران علیه اش فریاد مرگ بر دیکتاتور می زنند که زیر پرده دین بوجود آمده است. بنابراین چون مشکل ابزاری کردن دین در بستر قدرت و ثروت و تثبیت دیکتاتوری بوده است لذا مردم دیگر خواهان حکومت دینی نمی باشند برای همین جمهوری ایرانی را فریاد زدند که منظور حکومت دمکراتیک می باشد.

امروز مجید انصاری، عضو مجمع روحانیون مبارز به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد .وی با بیان اینکه برخی آن را به نفع خود مصادره نکنند و با آن گروهی و جناحی برخورد نکنند به حضور اصلاح‌طلبان نیز در آن اشاره کرد و گفت: شعارهای اصلاح‌طلبان همان شعارهای سی ساله انقلاب از جمله استقلال آزادی جمهوری اسلامی خواهد بود.

وزیر: به‌كسی‌ ربط ‌ندارد‌ معلمان ‌چرا‌ كم‌ می‌گیرند!

این وزیر همدانی زیادی اصول گرای کابینه نامشروع ولی مدعی ساده زیستی و عاسشق خدمتگزاری بمردم ایران راست می گوید چون رهبر و رئیس جمهور ووزیر چنین می خواهند که معلمین زحمت کش حقوق کم بگیرند تا بتوانند چند شیفته کار کنند و در صورت اعتراض بازداشت و محکوم و زندانی شوند تا آنگا در زندان امورات یا عمر خود را سپری کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: خبرنگاران هر گاه بیكار می شوند یاد موضوع استخدام و حق و حقوق معلمان می افتند.به نوشته روزنامه قدس حمیدرضا حاجی بابایی در جمع كاركنان آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد افزود: به كسی ربطی ندارد كه معلمان چقدر حقوق می گیرند و چرا كم می گیرند. وی خطاب به خبرنگاران گفت: مگر ما از شما سؤال می كنیم كه شما چقدر حقوق می گیرید؟

ناشي گري ايلنا برنامه اراذل و اوباش را لو داد (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881106/2.htm#other208

تأئید اعتراف پاسدار سبزعلی رضائی که اخیراً گفته است ما عادت به تحمل منتقد و رقبا را نداریم.
اشرار تروريست ، هم توبره مي شوند (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881106/2.htm#other209

هذیان گوئی یک موجی روانی زنجیر پاره کرده ی سرباز شکنجه گری که اکنون دچار کابوس تجربیات جنایت آمیز 31 سال گذشته ی خود شده آنگونه که کف بر دهان آورده قاطی کرده است وبدون کنترل مزخرف سر هم بندی و بلغور می کند تا با پاک کردن صورت مسئله محملی برای جنایتکاران کودتا گر در 7 ماه گذشته دست وپا کند.برای همین اقدامات تروریستی برون مرزی پاسداران را به سازمان قربانی اش نسبت داده است.

كوچه بن بست بود فتنه گران دنده عقب گرفتند

http://www.kayhannews.ir/881106/2.htm#other203

گیر دادن به کروبی و مجید انصاری که در نشست حزب همبستگی حضورداشتند و پرسش انتقادی کردن از آخوندابوترابی نایب رئیس مجلس بازار مکاره دکوری و کمدی که چرا ر این جلسه متعلق به مدعیان اصلاح طلب حضورداشته است؟

مهدي كروبي در گفتگو با فارس: رئيس جمهور منتخب ملت ايران را به رسميت مي شناسم.خبرگزاري فارس: حجت الاسلام مهدي کروبي درباره قانوني بودن رياست جمهوري محمود احمدي نژاد گفت: رئيس جمهور را به رسميت مي‌شناسم

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811050553

اینه خیلی تناقض دارد زیرا وقتی نمایش خیمه شب بازی تقلباتی بوده و بوده و باطل است و گفته دولت نامشروع است . چگونه است که پس از این همه جانباخته و مجروح و زندانی شدن گفته می شود که رئیس جمهور نا مشروع برسمیت شناخته می شود؟

حجت الاسلام مهدي كروبي در گفتگو با خبرگزاري فارس در پاسخ به اين سئوال كه آيا شما رئيس جمهور قانوني و منتخب ملت ايران را به رسميت مي‌شناسيد؟ اظهار داشت: بنده اشكالات خود را همچنان وارد مي دانم اما در خصوص سئوال شما بايد بگويم بله رئيس جمهور را نيز به رسميت مي‌شناسم.

انتقادهاي شديد آيت الله يزدي از مواضع هاشمي رفسنجاني.خبرگزاري فارس: رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم انتقادهاي شديدي را درباره مواضع هاشمي رفسنجاني مطرح کرد و گفت: هاشمي با موضع‌گيري‌هايش که از سه پهلو هم گذشته است، هر روز از نظام دورتر مي‌شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811050658

فراموش نشود که اینگونه انتقاد کردن های آخوند متحجر و پالان سائیده شیخ محمد یزدی کرده است که نه از از موضع بیطرفی ونه مردمی و نه مترقیانه است ، بلکه آخوند شیخ محمد یزدی بدلیل آلودگی و فساد غارتگری خودش و پرونده ی مفتوح شده آقازاده اش که عباس پالیزدار در دانشگاه همدان به آن اشاره کرد از ترس مفتوح شدن دوباره ی این پرونده های فساد است که فرصت طلبانه از کودتاگران دفاع میکند و تبدیل به تازی برابی شان علیه ی رفسنجانی مکار و بساز و بفروش و شیخ ی یوسف صانعی شده است .

توكلي در جمع خبرنگاران:راه توبه و بازگشت هميشه بر روي كروبي باز است.خبرگزاري فارس: احمد توكلي گفت: من با مواضع كروبي به شدت مخالفم و براي ايشان متأسفم. راه توبه و بازگشت هميشه بر روي كروبي باز است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811050406

عجیب است که این روز ها همه حامیان کود تا گران حاکم از موضع باز جو وتواب سازی گفتمان بازجوئی با رقبای شکست خورده بر خورد می کنند!

مجوز مشارکت و مجاهدین در آستانه لغو شدن

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=15345

مثل اینکه دارد مشخص می شود که دعوا بر سر لحاف ملا نصرالدین است. یعنی اینکه کودتاگران از خیلی وقت پیش بدنبال این موقعیت غیر قانونی یا حذف کردن این دو جریان می گشتند که اکنون برای شان شرایط کاملاً مناسب شده است.

وی علت ورود قوه قضاییه به موضوع دو حزب مشارکت و مجاهدین را اقدامات این دو حزب بعد از انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد. احتمالا قوه قضاییه با استناد به ماده 16 قانون احزاب مجوز فعالیت این دو حزب را لغو خواهد کرد.

مناظره امرو کروبی و ابوترابی

کروبی با اینگونه موضع گیری که کرده است اگر چنانچه واقعیت داشته باشد که وی گفته دولت را بر سمیت می شناسم تبدیل به چوب دو سر طلا شده است . چون هم سر بازجو شریعتمداری با زهم همین موضع را تبدیل به چماق کرده و طلبکاری نمده که چرا اینقدربا تأخیر این برسمیت شناختن دولت انجام گرفته است ؟ همینکه با فریاد کلیدی معترضان ناراضی در 7 ماهه ی گذشته مغایرت دارد که مرگ بردیکاتور و لوطی جماران سر می دهند. ولی کروبی به این موضع مردم نسبت به لوطی جماران و ضد دولت نامشروع ، به موضع تأئید کردن رئیس دولت از سوی لوطی جماران استناد کرده است و گفته که دولت را به رسمیت می شناسد .

شفاف :کنگره امروز حزب مردم سالاری شاهد رخدادهای جالبی بود . بعد از سخنان انتقادی مجید انصاری که به شدت از وضع موجود انتقاد کرد ابوترابی نایب رئیس اول مجلس پشت تریبون قرار گرفت و از مجمع روحانیون مبارز به خاطر بیانیه اولشان بعد از انتخابات گلایه کرد و از اصلاح طلبان خواست با شفاف کردن برخی مواضعشان دشمنان را نا امید کنند .وی با ذکر خاطراتی از بعد از انتخابات و دیدار با کروبی وی و موسوی را متهم کرد که با کمیته تشکیل شده در این زمینه همکاری نکردند . بعد از سخنان پیش بینی نشده ابوترابی ، مهدی کروبی نیز پشت تریبون قرار گرفت و خطاب به ابوترابی گفت شما نیت خوبی داشتید و می شناسمتان اما آن کمیته برای ماست مالی بود . وی در ادامه به برخی رخدادهای بعد از انتخابات اشاره کرد و از آنها انتقاد کرد .

رایزن جمهوری اسلامی در ژاپن به مخالفان جمهوری اسلامی پيوست
لابد باید منتظر تکذیب سخنگوی وزارتخانه ی ترور و جاسوسی امور جارجه ماند

بنا به يک گزارش دريافتی ، یک رایزن دیگر از وزارت امور خارجه حکومت جمهوری اسلامی با پشت کردن به این رژیم دیکتاتور، به مردم آزادیخواه پیوست . "ابولفضل اسلامی" رایزن پیشین سفارت ایران در ژاپن با انتشار نامه ای اعلام کرد که از بیدادگری و ستم رژیم دیکتاتور جمهوری اسلامی بیزار شده و بهمین دلیل به جبهه مردم می پیوندد . پیش از این چندین تن از دیپلمات های وزارت امور خارجه ایران در اروپا نیز جدایی خود از رژیم دیکتاتور جمهوری اسلامی را اعلام کرده بودند، اما این برای نخستین بار است که در منطقه آسیای شرقی چنین رویدادی رخ می دهد . این رایزن پیشین جمهوری اسلامی همچنین در نامه ای از کارمندان وزارت امور خارجه رژیم خواسته که از بیدادگری های رژیم ضد مردمی جمهوری اسلامی دوری جسته و خود را با مردم همگام کنند