گزیده خبر های 22 دی ماه سال 1388

ترور استاد دانشگاه حامی موسوی در قیطریه

این اقدام ادامه ی ترور خواهر زاده موسوی و تهاجم به خود روی کروبی در قزوین هم پاسخ به تلاش مفتضحانه ی طرج پیشنهادی آشتی ملی از سوی پاسداران و بسیجیان حاکم و لباس شخصی های دژخیم سابق دار در قتل ای زنجیره ای می باشد.. همچنین بسترسازی برایاعدا ها است . هم پاسخ به شیخ محمد صادق لاریجانی رئیس دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض است که اخیراً گفته مطبوعات نمی بایست که از حاشیه امنیتی بر خور دار باشند . همینطور عملی کردن تهدیدات مکرر است که عوامل پاسداران تروریست تهدید کرده بودند اگر دستگاه فاسد قضائی برای محاکمه سران فتنه و محاربان اقدام نکند خودشان اقدام خواهند کرد

کلمه:پس از ترور مشکوک شهید سید علی حبیبی موسوی، خواهرزاده مهندس موسوی در روز عاشورا، امروز برخی رسانه ها از ترور یک استاد متعهد دانشگاه تهران توسط ضد انقلاب خبر دادند.به گزارش آینده، نوع خبررسانی جهت‌دار واحد مرکزی خبر، شبکه تلویزیونی عرب زبان العالم و شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان پرس تی وی و رسانه های حامی دولت به نحوی بود که این اقدام را یک ترور سیاسی علیه استادان حامی دولت جلوه دهند و یک سایت دیگر آن را شهادت دانشمند هسته‌ای خواند.با این حال با بررسی لیست استادان حامی موسوی در انتخابات مشخص شدمسعود علی محمدی استاد متعهد فیزیک دانشگاه تهران، استاد فیزیک دانشگاه تهران از حامیان میرحسین موسوی در انتخابات بوده است.

تجمع اعتراضی خانواده های مادران عزادار در مقابل زندان اوین

آخر این چگونه رژیم ضد بشر و نامشروع و ضد مردمی می باشد که در کنار رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و فقر و بیکاری که وجود دارد وظیفه ی حاکمان سرکوب و خفقان و سانسور در ابعاد سراسری شده ست . بطوریکه این سیاست را بطور جدی د نبال می کنند و به جز خبر های ضرب و شتم و سرکوب و باز داشت و زندان و شکنجه و تجاوز و صدور احکام زندان و اعدام تهدید وترور چیزی دیگری مخابره نمی کنند؟ در کدامین کشور جهان چنین شرایط هولناک و تحمل نا پذیری که در ایران حاکم و تحمیل شده و جود ارد ؟ مسخره اینکه حا کمان با کمال پرروئی ادعای مردمی بودن و آزادترین کشور جهان هم می کنند؟

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، مادران عزادار و خانواده های مادران عزادار دستگیر شده از صبح امروز در مقابل زندان اوین دست به تجمع اعتراض زدند و خواستار آزادی فوری و بی قید وشرط آنها شدند. بیش از 28 نفر از مادران عزادار زندانی همچنان در زندان اوین در اسارت بسر می برند.روز دوشنبه 21 دی ماه خانواده های مادرا ن دستگیر شده و همچنین مادران عزادار از ساعت 09:00 در مقابل زندان اوین تجمع کردند. این تجمع در مقابل زندان اوین همچنان ادامه دارد در این تجمع که ده ها نفر شرکت داشتند و بر آزادی بی قید وشرط و فوری مادران در بند اصرار می ورزند. مسئولین دادگاه انقلاب و زندان ناچار به تسلیم در برابر خواست های به حق خانواده های مادران دستگیر شده و مادران عزادار شدند و به آنها وعده داده شد که به قید وثیقه تا آخر امشب 2 تن از مادران عزادار خانم فاطمه رستگاری و مادر دیگری که نام او هنوز مشخص نشده است آزاد خواهند شد و سایر مادران هم با سپردن وثیقه آزاد خواهند شد.ولی خانواده علیرغم این وعده ها همچنان در مقابل زندان اوین به تجمع اعتراضی خود ادامه می دهند و قصد دارند تا آزادی تمامی مادران به اعتراضات خود ادامه بدهند.تعدادی از مادران عزادار به دلیل ضرب وشتم وحشیانه و غیر انسانی دچار صدماتی شده اند و تعدادی از آنها همچنین از بیماریهای مختلفی رنج می برند.دستگیری بیش از 30 مادر عزادار پس از یورش و حشیانه نیروی انتظامی و لباس شخصیها صورت گرفت. نیروهای سرکوبگر به وحشیانه ترین شکل مادران عزادار مورد ضرب وشتم قرار دادند که منجر به انتقال تعدادی از آنها به بیمارستان گردید و بلافاصله مجددا به بازداشتگاه و سپس زندان اوین انتقال داده شدند

صالحی: خط فقر 700 هزار تومان است

اینهم بخشی از عملکرد حاکمان دزد و جنگ افروز و دین فروش و کودتائی ضد مردم است . البته سئوال است که چرا از مبلغ پیش بینی رقم 850 هزار توان چند ماه پیش به رقم 700 هزار تومان کاهش داده شده است که حد اقل دو برابر بیش از رقم تعیین و تصویب شده ی دولت مدعی ساده زیست است آنهم با وجود اینکه تورم و گرانی فقر و بیکاری نه کاهش نیافته که افزایش هم یافته است؟

مهر: نمایندگان کارگری با بیان اینکه حداقل 335 واحد تولیدی در وضعیت بحرانی فعالیت می‌کنند مطرح کردند: بر اساس محاسبات انجام شده، خط فقر 700 هزار تومان است بدین ترتیب حداقل دستمزد 263 هزار تومانی کارگران کجا به عدالت نزدیک است.ولی ‌الله صالحی امروز در گردهمایی شوراهای اسلامی کار استان تهران که به منظور بررسی دستمزد سال آینده کارگران برگزار شد، گفت: در حال حاضر شرایط به نحوی است که حداقل 335 واحد تولیدی در 19 استان کشور با کمتر از ظرفیت مناسب و در بحران کار می کنند.عضو شورای عالی کار به مسئله مدیریت بر واحدهای تولیدی اشاره کرد و اظهار داشت: باید برای کارگاههای تولیدی بالای 35 نفر نیروی کار مدیری با شرایط علمی و تجربی مورد تایید تعیین شود تا هر شخصی نتوانتد بدون داشتن شایستگی بر کارگران مدیریت کند

شهرداري تهران خبر داد اسكان شبانه بي خانمان ها در 5 گرمخانه تهران

http://www.kayhannews.ir/881022/15.htm#other1500
عینیت بخشیدن به قول خمینی شیاد که گفته بود حکومت از آن مستضعفان و پا بر هنگان است که در دولت مدعی ساده زیست عاشق به خدمت گزاری به مردم ایران سرنوشت شان چنین شده است.

مديرعالي سازمان رفاه و خدمات اجتماعي شهرداري تهران از فعاليت 5 گرمخانه براي اسكان شبانه افراد بي خانمان و متكدي در سطح شهرتهران خبر داد

احضار كاردار سفارت فلسطين به وزارت امور خارجه

دستگاه جاسوسی و مبلغ تروریستی امور خارجه که ویزر آن یک آدم ربای حرفه ای می باشد اکنون بدلیل اینکه کار دار سفارت فلسطین همچون حماس و حزب الله در اختیار لوطی جماران و پاسداران نمی باشند بدلیل استقلال عملو حمایت کردن از حق و حقوق مجاهدین ساکن اشرف بر اساس سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی سایر کشور ها کاردار فلسطین در تهران احضار شده است . البته سایت تابناک پاسدار سبز علی رضائی هم از فرط اراحتی بازتاب پیام مسعود روی بمناسبت قیام دانشجوئی شایعه کرده است که رهبر مجاهدین به حالت اغما ء رفته است.

بخش خبري : « محمد جوهير » كاردار سفارت فلسطين در تهران در غياب سفير به وزارت امور خارجه احضار شد. در پي انتشار متن سخنراني اهانت آميز سركرده گروهك تروريستي منافقين در سايت مركز الاعلام و المعلومات الوطني (وابسته به خودگردان فلسطين ) محمد جوهير كاردار سفارت فلسطين در تهران به وزارت امورخارجه احضار و مراتب اعتراض شديد جمهوري اسلامي ايران به اين اقدام توسط رئيس اداره خاورميانه وزارت امور خارجه به وي ابلاغ شد. غضنفر ركن آبادي رئيس اداره خاورميانه در ديدار با كاردار فلسطين با اشاره به ماهيتي تروريستي گروهك مزبور كه حتي در مجامع بين المللي نيز به عنوان يك مجموعه تروريستي شناخته و معرفي شده است ضمن محكوميت شديد اين امر اقدام مزبور را به منزله آغاز مرحله جديدي از همكاري با گروهك مذكور دانست و خواستار توضيح رسمي در اين خصوص شد. متقابلا كاردار سفارت فلسطين ضمن تاكيد بر مواضع مسئولين فلسطيني مبني بر ضرورت تقويت روابط با جمهوري اسلامي ايران و ابراز تاسف از اين مساله افزود : بدون ترديد برخي افراد كه توسعه روابط فلسطين با جمهوري اسلامي ايران را برنمي تابند در پي تخريب اين روابط هستند. وي خاطرنشان كرد : در اسرع وقت مراتب را به عالي ترين مقام رسمي فلسطيني ابلاغ خواهد كرد.

اردوگاه منافقين در عراق شهربازي مي‌شود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14764

لابد باز دید کنندگان و بازیگران این شهر بازی لوطی جماران و پاسداران و نوری المالکی پاپت می باشند که برای جلب مشتری بیشتر به نوبت نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن را اجرا می کنند. وقتی منبع خبر هابیلیان وابسته به و زارت بد نام اطلاعات باشد گزارش خبری بهتر از این نمی شود.

نامه عراق علیه ایران به آژانس اتمی

چرا در سفر وزیر آدم ربای دستگاه جاسوسی و ترور امور خارجه منو چهر متکی به بغداد در دیدار با نخست وزیر پاپت عراق نوری المالکی به این مسئله ی دخالت گری و تهدید اشاره نشد که مکمل اشغال نظای چاه نفت فکه از سوی پاسداران کودتامی باشد؟

دولت عراق امروز طی نامه ای از آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد ساخت یك مركز اتمی در نزدیك مرز این كشور توضیح خواست.به گزارش سرویس بین الملل آینده، در این نامه ارائه شده از طرف دولت عراق به سازمان بین المللی انرژی اتمی آمده است: دولت عراق دررابطه با اخبار دریافتی ساخت یك رآكتور اتمی ایرانی در نزدیكی مرز عراق از سازمان انرژی اتمی توضیح می خواهد.به گزارش خبرگزاری فرانسه این بیانیه كه امروز (دوشنبه) در وین مقر انرژی اتمی از طرف تمایندگی دولت عراق صادر شده آمده است: عراق اقدامات دیپلماتیك و همكاریهای لازم با سازمان انرژی اتمی را برای حذف خطرات و عوارض ناشی از ساخت چنین مركز اتمی در نزدیكی مرزهایش را انجام در پیش خواهد گرفت .خبرگزاری فرانسه در ادامه خبر خود خاطر نشان می كند كه ایران دو ماه پیش اعلام كرده است در نظر دارد ده مركز اتمی جدید غنی سازی اورانیوم به منظور تولید اورانیوم 20 در صدی بسازد.لازم به ذكر است: این خبر در خروجی خبرگزاری فرانسه 5 ساعت قبل از بغداد گزارش شده است

نهادهای حقوق بشری خواهان آزادی عمادالدین باقی شدند

آخر رژیم جایتکار ضد بشری که پرونه ی ننگین رکور داری جهانی نقض مستمر حقوق بشر در جهان دارد و با فعالان حقوق بشری در ایران اینگونه بر خورد می کند داشته باشید که نوری المالکی چقدر پاپت و توسری خورده شده است که مجوز دخالت گری در امور داخلی عراق به چنین ر ژیم جنایتکار و نا مشروعی می دهد تا که هم چاه نفت عراق را اشغال نظامی کند . هم در نوار مرزی تأسیسات هسته ای تأسیس نماید . هم مخالفانش را در این کشور زیر فشار بگذارد و تهدید کند تا نخست و زیر دست نشانده ی عراق پشت پا به تعهد نامه ی حقئوق بشری و بین المللی بزند.

بی اطلاعی از وضعیت باقی و ابراز نگرانی شدید خانواده اوجنبش راه سبز (جرس): سازمان هاي مستقل جهاني مانند عفو بين الملل، گزارشگران بدون مرز، بنياد مارتين آنالز، سازمان حمايت از مدافعان حقوق بشر، كمپين بين المللي حقوق بشر، كنگره جعهاني لغو مجازات اعدام و برخي نهادهاي ديگر در واكنش های جداگانه اي خواستار آزادي عمادالدین باقي شده اند.عمادالدين باقي گرچه از نامزدي مهدي كروبي در انتخابات رياست جمهوري حمايت كرد اما در ستاد هيچ يك از نامزدهاي انتخابات فعاليت نداشت و در حوادث پس از درگذشت آيت الله العظمی منتظري نیز تنها در تشییع پيكر آن مرحوم شركت كرده بود.باقي براي سومين بار است كه به زندان مي رود. او قبلا مجموعا 4 سال را در زندان گذرانده بود.با وجود آن كه اكثريت بازداشت شدگان حوادث پس از عاشورا و حوادث پس از درگذشت آيت الله العظمی منتظري حداقل تماس هاي كوتاهي با خانواده هاي خود گرفته اند هنوز عمادالدين باقي ، نويسنده و فعال حقوق بشر هيچ اطلاعي به خانواده اش نداده و به دليل وضعيت جسماني او ، خانواده اش به شدت ابراز نگراني كرده است.

مطلب حدادعادل علیه خاتمی با نام مستعار

مچ گیری کردن از هم منقلی لوطی جماران غلامعلی حداد عادل از سوی یکی از همکاران سابق دروغ نامه ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری که از وی جدا شده است . بعید نیست که وی با این روشنگری کردن به سر نوشت محمد نوری زاد دیگر همکار جدا شده از سر باز جو حسین شریعتمداری و منتقد پاسدار گماشته احمدی نژاد دچار شود که فعلاً بدلیل نامه برای لوطی جماران در زندان بسر می برد

کلمه:محمد مهاجری در وبلاگ خود در مطلبی با عنوان یک خاطره و یک سوال از دکتر حداد عادل نوشت:سخنرانی آقای دکترحدادعادل را که پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران ایراد می‌فرمودند می‌شنیدم.در بین بیاناتشان این جمله هم بود که خواص نباید درجایی که باید حرف بزنند سکوت کنند و بالعکس.نمی‌دانم چرا ناگهان یاد خاطره ای از ایشان افتادم. آقای حداد عادل، زمانی که نماینده مجلس ششم بودند چند نوبت یادداشتهایی در نقد اصلاح طلبان- و از جمله یک بار در نقد شخص آقای سیدمحمد خاتمی- نوشتندو از روزنامه (…) خواستند آنها را چاپ کند ، اما با اسم مستعار!از جناب دکتر حداد اجازه می خواهم سوال کنم چرا آن روز که بسیاری از اصولگرایان با اسم و رسم خودشان وارد گود شده بودند و هرروز تازیانه اصلاح طلبان بداخلاق بر حیثیت و شخصیت شان نواخته می شد حاضر نبودند مهر سکوت را بشکنند و با امضای خودشان علیه جریانی که به آن نقد داشتند، حرفی بزنند و مطلبی بنویسند؟
همین!

خشونت علیه زندانیان و استعفای یکی از مسئولان زندان رجایی شهر

دامنه ی جنایات رژیم کودتائی ضد بشری و نا مشروع حاکم بر ایران آنگونه توسعه یافته و تحمل نا پذیر شده است که زندانبان و دیپلمات هایش را مجبور به کناره گیری کرده است؟

خبرگزاری هرانا : یکی از مسئولان زندان رجایی شهر در اعتراض به اعمال خشونت و ضرب و شتم مستمر زندانیان در این زندان استعفا کرد.به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، "صفتر مرادی"، افسر جانشین زندان رجایی شهر کرج که جزو مسئولان ارشد این زندان محسوب می شد، در اعتراض به ضرب و شتم و شکنجه سیستماتیک زندانیان در زندان رجایی شهر کرج از تمامی مسئولیتهای خود در سازمان زندانها و بالطبع زندان رجایی شهر کرج استعفا کرد.نامبرده که تحصیل کرده رشته حقوق است، تا پیش از این همواره به ضرب و شتم زندانیان در این زندان معترض و پیگیر اصلاح آن بوده است که به دلیل آنچه که خود "روحیه اصلاح ناپذیری" خوانده است با استعفای خود به همکاری خود در سازمان زندانها پایان داده است.لازم به ذکر است، زندان رجایی شهر کرج (گوهردشت) از بدنام ترین زندانهای کشور در حوزه مدیریتی و حقوقی محسوب میشود، به طور سالانه دهها زندانی در پی خشونت های متداول در این زندان جان می بازند و عده کثیری نقص عضو و مجروح می شوند، بندهای انفرادی، سوئیت های تنبیهی، بند اطلاعات سپاه از قسمتهای دیگر این زندان محسوب می شود.

عضو هیئت منصفه مطبوعات :آقای رئیس‌جمهور، چرا سکوت و حمایت؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14763

افشا گری از سوی خبر نگار خبر گزاری دروغ ساز دولتی ایرنا جالب است . زیرا که هم نشان از جنگ قدرت در محدوده ی خودی هاست هم نشان از رشد مخالفت برای خالی کردن زیر پاسدار احمدی نژاد گماشته است که اکنون از تهاجمات سیستماتیک به رحیم مشائی شروع شده است

روح الله جمعه ای عضو هیئت منصفه مطبوعات تهران و معاون سابق خبرگزاری دولتی ایرنا در دولت احمدی نژاد و در زمان مدیرعاملی محمد جعفر بهداد در یادداشتی به شدت از سکوت رئیس جمهور درباره سخنان اخیر مشایی انتقاد کرده است .جمعه ای از رئیس جمهور خواسته پاسخ دهد آیا علاقه اش به مشایی حد و مرزی دارد ؟آقای مشائی که از یاران بسیار نزدیک و هماهنگ با رئیس جمهور در دوره نهم و دهم ریاست جمهوری به شمار می رود، هر از گاهی مواضعی اتخاذ کرده و مطالبی را بیان می کند که هیچ سنخیتی با بدیهی ترین و اولیه ترین اصول یک دولت ارزشی و انقلابی ندارد.

انتشار فیلم برهنه کردن و کتک زدن مامور ناجا در اینترنت

بازی با سناریو سازی جدید از سوی پاسداران گودتاگر در بن بست فرو رفته که تلاش مذبوحانه برای عبور رفت از بحران می شود .

فیلم کتک زدن و برهنه کردن مامور ناجا در جریان اغتشاشات اخیر تهران روی اینترنت قرار داده شده است.به گزارش جهان ، این فیلم که حاوی صحنه های خشن و ضد اخلاقی است، ماموری را نشان می دهد که از سوی اغتشاشگران مورد حمله قرار می گیرد و پس از ضرب و شتم شدید، افراد اوباش و اغتشاشگر اقدام به برهنه کردن وی می کنند .در فیلم پخش شده کسانی که مامور ناجا را مورد ضرب و شتم قرار داده اند پیش از حمله ،در حال تخریب اموال عمومی هستند. این افراد که نمادهای سبز به همراه دارند، با مشاهده این مامور نیروی انتظامی به سوی وی حمله می کنند و پس از ضرب و شتم شدید در اقدامی ضد اخلاقی سعی می کنند وی را برهنه کنند و با تحت فشار قرار دادن وی از این مامور می خواهند به مقامات کشور توهین کند.بر اساس گزارش سایت یوتیوب، این فیلم در میان فیلم هایی جای گرفته است که با محدودیت سنی برای نمایش مواجه هستند

جوابيه علي مطهري وپاسخ كيهان

http://www.kayhannews.ir/881022/2.htm#other205

پارس کردن و پاچه گیری از علی مطهری از سوی پاسدار سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری که چرا پاسخ به توهین و اهانت های وی داده است . ناگفته نماند اگر چنانچه این پاسدار منفور شکنجه گر سر بازجو حسین شریعتمداری از حاشیه دیوار آهنین امنیتی بر خور دار نبود هر گز جرأت نمی کرد این چنین بی پروا و دریده اهانت و توهین آمیز فرزند مطهری را تحقیر و تهدید کند که چرا در میز گرد تلویزیونی خود گفته است که اگر چنانچه پاسدار گماشته احمدی نژاد درمناظره تلویزیونی نام رفسنجانی مکار و بساز و بفروش و غارتگر را نمی برد و پته ی پرونده ی وی بر روی آب نمی ریخت کار به اینجا نمی کشید؟ البته اکنون سر بازجو حسین شریعتمداری انتقام رفسنجانی را از علی مطهری گرفته است .

مديريت جامع به روايت چشم اسفنديار دولت (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/881022/2.htm#other206

گیر دادن سر باز جو حسین شریعتمداری به رحیم مشائی که مشاور و رئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد است تا که از موج انتقاد کردن علیه ی مشائی عقب نیفتد. فراموش نشود که اینگونه ادعا کردن رحیم مشائی زیرآب دکان دین فروشان حاکم را می زند وم وجب پائین کشیدن کرکره دین فروشی خرافه پرستان انگلیسی مرید آخوند انگلیسی و دزد محمد تقی مصباح یزدی می شود

اسفنديار رحيم مشايي مدعي شد پيامبران الهي به درستي جامعه خود را مديريت نكرده اند.وي كه در پانزدهمين جشنواره تحقيقاتي علوم پزشكي رازي سخن مي گفت، اظهار داشت: برويد زندگي نوح را پيدا كنيد، مديريت نكرده، 950 سال بوده اما مديريت جامع نكرده است. اگر حضرت عيسي(ع) موفق مي شد 300 سال مديريت جامعه را، حضرت موسي(ع) هم 500 سال مديريت مي كرد. البته اين سالها را من از خودم نمي گويم بلكه در قرآن در مورد سن نوح نيز نكاتي گفته شده كه 950 سال بوده است. اما برويد زندگي نوح را پيدا كنيد، مديريت نكرده، 950 سال بوده اما مديريت جامع نكرده است. نتوانسته عدالت را برقرار كند.

«عطا» همان «هخا» بود (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/881022/2.htm#other209

مسخره کرده مهاجرانی و بازرگان و سروش و اکبر گنجی و محسن دیور از سوی سربازجو حسین شریعتمداری که چرا پیرامون بیانیه ی 17 موسوی اینان بیانیه تکمیلی انتشاردادند؟

نامزد يك درصدي و فيگور مناظره! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/881022/2.htm#other210

موضع گیری سرباز جو حسین شریعتمداری در برابر راهکار جدید کروبی بر ای عبور از بن بست کنونی ارائه است که از موضع بازجوئی و توهین و تمسخر کردن و پرونده سازی با مانور تبلیغاتی کودتای تقلباتی پیگیری شده است .

عکس : محل انفجار مشکوک بمب و فوت دکتر علیمحمدی در خیابان شریعتی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12063

باهنر: در بودجه سال 89 براي ماموريت‌هاي بسيج مبالغ بيشتري را در نظر خواهيم گرفت

وقتی پاسداران کودتاگر حاکم که اموال عمومی و شرکت های دولتی را مصادره و اشغال می کند چرا نمی بایست بودجه بسیج سر کوبگر و زائده پاسداران کودتا گر برای پاداش ادامه ی سرکوب و ضرب وشتم افزایش نیابد تا بیشتر بی توجهی به پیگیری مطالبات مردم ایران در بازار مکاره امکان پذیر گردد.

ايلنا:محمدرضا باهنر پيشنهاد حسين كامران مبني بر تخصيص 100 ميليارد تومان به سازمان بسيج را مغاير با آيين‌نامه دانست كه اين مساله تذكراتي را در پي داشت.به گزارش خبرنگار پارلماني ايلنا در حين بررسي طرح اصلاح قانون بودجه سال 1388 كشور و بيان پيشنهادات الحاقي به طرح مذكور، پس از آنكه كامران نماينده اصفهان درخواست در نظر گرفتن صد ميليارد تومان براي بسيج را داشت، محمدرضا باهنر كه رياست جلسه علني امروز را برعهده داشت آن را مغاير آيين‌نامه داخلي مجلس دانست و اجازه اظهار نظر موافق و مخالف براي اين پيشنهاد را نداد و جلسه علني را بدون راي‌گيري، ادامه و اين پيشنهاد را از دستور بررسي خارج كرد.آجرلو در تذكر خود خطاب به باهنر كه رياست جلسه را به عهده داشت، گفت: اين پيشنهادات كاملا كارشناسي شده است و كميسيون به آن راي داده است.باهنر در پاسخ به اين تذكر و ديگر نمايندگاني كه تذكري مشابه را مطرح كردند گفت: در هر صورت حساسيت شما قابل تقدير است اما اين پيشنهاد قابل طرح نبود و در آن زمان هم توضيح دادم كه در بودجه سال 89 براي ماموريت‌هاي بسيج مبالغ بيشتري در نظر خواهيم گرفت

پخش سخنراني عليه سران اصلاحات در خيابان طالقاني

اعتماد : فروشگاهي که در مقابل سفارت سابق امريکا در خيابان طالقاني قرار داشته و به نام «فروشگاه عرضه محصولات فرهنگي 13 آبان» به فعاليت مي پردازد مدتي است به وسيله چند بلندگوي بيرون فروشگاه، به پخش سي دي سخنراني تند حميد روحاني عليه ميرحسين موسوي، مهدي کروبي، هاشمي رفسنجاني، آيت الله العظمي منتظري و ساير چهره هاي باسابقه نظام مي پردازد. اين سي دي که «فتنه بعد از انتخابات» نام دارد از يکي از سخنراني هاي حميد روحاني تهيه شده است.

فیلم : سخنان پدر حامد روحی نژاد زندانی سیاسی محکوم به اعدام

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12060

محاکمه سه تبعه آمریکایی

گزارش دلقک و مترسک جدید دستگاه جاسوسی و گرو گان گیری و تروریستی امور خارجه که تلاش مذبوحانه برای ایجاد بحران سازی و منحرف کردن اذهان عمومی و کوشش عبور قطعی از بحران اتاذ شده است .

رامين مهمان‌پرست سخنگوي وزارت خارجه كشورمان پيش از ظهر امروز در نشست خبري با خبرنگاران در خصوص 3 تبعه آمريكايي بازداشت شده در ايران، گفت: قرار است اين سه نفر به زودي محاكمه شوند.به گزارش فارس، مهمان‌پرست در پاسخ به پرسشي در خصوص مبادله اورانيوم مورد نياز رآكتور تحقيقاتي تهران گفت:‌ ما همچنان آماده معاوضه اورانيوم غني‌شده 3.5 درصد با اورانيوم غني شده 19.75 درصد هستيم.وي افزود: در صورتي كه طرف مقابل آمادگي خود را براي اين معاوضه به صورت مرحله‌اي اعلام كند، ‌در نشست‌هاي بعدي درباره جزئيات اين معاوضه از جمله محل و موضوعات ديگر مذاكره خواهيم كرد.وي بار ديگر گفت:‌ اگر شرايط مورد نظر ما احراز شود ما آماده معاوضه اورانيوم مورد نياز رآكتور تهران هستيم.

تهدید خانواده های جانباختگان روز عاشورا از سوی دستگاه امنیتی

باز شگرد لو رفته بازجویان دست اندکار قتل های زنجیره ای دستگا بد نام اطلاعاتی که اکنون از طریق کودتا گران پاسدار بقدرت رسیده اند که ادامه ی سناریو جنایات مقتولین خود قاتل می باشند را به شیوه ای دیگر تکرار می کنند

جنبش راه سبز (جرس): خانواده های شهدای روز عاشورا به شدت تحت فشار هستند که اعلام کنند فرزندانشان در اثر یک حادثه در روز عاشورا کشته شده اند و در راهپیمایی معترضان حضور نداشته اند.به گزارش خبرنگار جرس، این خانواده ها به شدت تحت فشار هستند و آنها را تهدید کرده اند که اگر اعلام نکنید کشته شدن فرزندانتان بر اثر حادثه بوده ما هم عکس و هم شاهد می اوریم و اعلام میکنیم که آنها محارب بوده اند و روز عاشورا قصد اغتشاش داشته اند.پیش از این مقامات انتظامی به طور مکرر اعلام کرده بودند که کشته شدگان روز عاشورا یا براثر سقوط از پل و یا بر اثر تصادف جان باخته اند و کشته شدن سید علی حبیبی موسوی را نیز مشکوک اعلام کرده ابودند

سخنگوي وزارت خارجه ترور انديشمند هسته‌اي ايران را محكوم کرد.خبرگزاري فارس: سخنگوي وزارت خارجه كشورمان ترور انديشمند هسته‌اي ايران كه توسط عوامل صهيونيستي و مزدوران آمريكا صورت گرفت را به شدت محكوم كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810221051

این دیگر خیلی مسخره است زیرا که سخنگوی دستگاه جاسوسی و ترور و گروگان گیری امور خارجه که تخصص و حرفه اش در بستر سازی دیپلماتیک اعزام تروریست به برون مرز برای ترور مخالفان در برون مرز است و عراق را تبدیل به با تلاق کرده اکنون از موضع خود زنی و فرار به جلو تسویه کردن درونی را محکوم کرده است تا که رد گم کند که گویا کار خودی یا کودتا گران حاکم نبوده است.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، رامين مهمان‌پرست سخنگوي وزارت خارجه ترور ناجوانمردانه دكتر مسعود علي‌محمدي انديشمند هسته‌اي كه توسط عوامل صهيونيستي و مزدوران آمريكا انجام گرفت را يك رويكرد ضد انساني و مغاير با كليه هنجارهاي بين‌المللي دانست و آن را به شدت محكوم كرد. سخنگوي وزارت خارجه افزود: در تحقيقات اوليه علائمي از خباثت‌هاي مثلث رژيم صهيونيستي، آمريكا و عوامل اجير شده آن در ايران در اين رخداد تروريستي قابل رؤيت است. وي افزود: اينگونه اقدامات تروريستي و حذف ظاهري دانشمندان اتمي كشورها به طور قطع مانع از فرآيند علمي و تكنولوژي نشده، بلكه آن را سرعت خواهد بخشيد و نسل‌هاي جوان و پراستعداد ايراني نخواهند گذاشت شعله فروزان شكوفايي و رشد علمي تمدن ايرانيان تضعيف شود.

گفتگوي فارس با يكي از شاگردان استاد علي‌محمدي؛مرحوم علي‌محمدي از اساتيد برجسته و ولايي بود خبرگزاري فارس: سيد محمدكاظم منظورالاجداد از شاگردان استاد مسعود علي‌محمدي،‌ به ذكر ويژگي‌هاي علمي و خصوصيات اخلاقي و اعتقادي وي پرداخت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810220835

اینهمه تولید خبر و گزارش دادن پیرامون این ترور که گفته می شود جزو حامان موسوی بوده است از سوی خبر گزاری دروغ پرداز فارس متعلق به پاسداران مفهومش این است که اینان نیاز به اینگونه ترور برای فضا سازی و مانور تبلیغاتی دادن علیه ی رقیب مغلوب و مخالفان داشته اند

سيدمحمد كاظم منظور الاجداد از شاگردان استاد مسعود علي محمدي كه صبح امروز از سوي گروهك‌هاي ضد انقلاب ترور شد، در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، در خصوص ويژگي‌هاي علمي و اخلاقي استادش گفت: استاد علي محمدي مدرك كارشناسي خود را در رشته فيزيك از دانشگاه شيراز دريافت كردند و در دوران تحصيل در دانشگاه شيراز در دفتر انجمن اسلامي اين دانشگاه فعاليت داشتند. وي افزود: استاد علي محمدي با شروع جنگ تحميلي و دوران دفاع مقدس تا سال 82 با سپاه پاسداران انقلاب اسلامي همكاري داشته و پس از آن مدرك كارشناسي ارشد و دكتراي خود را در رشته فيزيك با گرايش ذرات بنيادي از دانشگاه صنعتي شريف دريافت كردند

از سوي سرپرست دادسراي امور جنايي تهران جزئيات جديد ترور استاد دانشگاه تهران اعلام شد. خبرگزاري فارس: سرپرست دادسراي امور جنايي تهران جزئيات جديدي از ترور استاد دانشگاه تهران را اعلام كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810220564

وقتی که از سوی سر پرست دادسرای امور جنائی تهران پشت این ترور رفته است نشان از مشکوک بودن یا دست داشتن عوامل کودتا گران حاکم در این ترور می باشد که سریع می خواهد سناریو سازی وارونه است

آراني‌نژاد ضمن محكوميت ترور استاد علي‌محمدي:جريان فتنه فضا را براي ضدانقلاب به منظور انجام ترورهاي ناجوانمردانه فراهم كرد.خبرگزاري فارس: دبيركل اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان ضمن محكوميت ترور استاد علي‌محمدي، تاكيد كرد: جريان فتنه با اقدامات خود در ايان پس از انتخابات، فضا را براي ضدانقلاب به منظور انجام ترورهاي ناجوانمردانه فراهم كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810220909

تأکید برروی جریان فتنه کردن و بشکلی رقیب مغلوب را در گیر این ترور کردن نوعی آدرس غلط و لو دادن کار خودی های کودتاگران حاکم است زیرا که می خواهند سوژه و بهانه ی لازم برای سرکوب و اعدام داشته باشند

بدون شك اين ترور از ناحيه دشمنان نظام همچون امريكا و اسرائيل و عوامل دست‌نشانده آنها در داخل كشور همچون سلطنت‌طلب‌ها و منافقان و جريان‌هاي ضد نظام جمهوري اسلامي بوده است، ادامه داد: سئوالي كه بايد مطرح شود اين است كه چه كساني فضاي جامعه را براي اينگونه عمليات‌هاي تروريستي فراهم كردند؟ آراني‌نژاد با اشاره به اينكه دشمنان ما كه در راس آنها امريكا قرار دارد با كمك منتسبين به جريان فتنه كه همان منافقان و سلطنت‌طلب‌ها هستند سعي كردند با ايجاد تهديد و فشار سياسي نظام را در تنگنا قرار دهند، تصريح كرد: دشمنان نظام وقتي ديدند اين فشار آنها، راه به جايي نبرده است؛ دست به اين اقدام تروريستي زدند. وي اضافه كرد: بدون شك جريان فتنه كه تشكيل شده از منافقين و سلطنت‌ها، زمينه‌ساز چنين عمليات تروريستي در كشور شده‌اند و اين اقدامات تروريستي نشان مي‌دهد كه اين جريان مطرود پايگاه اجتماعي خود را در كشور از دست داده است.

با صدور اطلاعيه‌اي صورت گرفت؛انجمن پادشاهي ايران: ما محمدي را ترور كرديم.خبرگزاري فارس: گروهك موسوم به انجمن پادشاهي ايران ترور مسعود علي‌محمدي استاد فيزيك دانشگاه تهران را بر عهده گرفت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8810221074

زیاد نمی شود روی این ادعا حساب باز کرد به خصوص اینکه این خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس با آب وتاب بازتابش داده است و این جریان پادشاهی چند متهم زیر حکم اعدام دارد که این اعتراف اعدام شان را سرعت می بخشد یا با آن سناریوی جدید تلویزیونی جدید ساخته می شود

به گزارش خبرگزاري فارس، اعضاي انجمن پادشاهي ايران در جريان فتنه‌هاي پس از انتخابات 22 خرداد نيز با ورود به كشور در تخريب اموال عمومي و اغتشاش نقش داشتند. اعضاي اين انجمن ضمن حضور در اغتشاشات، وظيفه آموزش شيوه ساخت كوكتل‌ مولوتف و آتش زدن اماكن عمومي را به اغتشاشگران بر عهده داشتند كه در جريان دادگاه افشا شد. انجمن پادشاهي ايران طي اطلاعيه‌اي با تأكيد بر اينكه "ما با افتخار اعلام مي‌كنيم كه محاربيم، آري ما محاربيم "، ترور مسعود علي‌‌محمدي از اساتيد دانشگاه تهران را به عهده گرفت. در اطلاعيه اين گروهك آمده است كه محمدي در حوادث اخير به عنوان لباس شخصي نقش مؤثر و فعال داشته است.

یک شهروند جمهوری اسلامی شهید شده ؛لطفاً درباره موضع انتخاباتی این شهید دعوا نکنید

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14786

کدام جریان باند مافیائی غالب در 7 ماهه گذشته معترضین را ترور و ربوده و تجاوز و شکنجه کرده و کشته و سوزانیده است ؟ چرا تلاش می شود که این ترور به مخالفین برون نظام نسبت داده شود؟

آیا جناحی و انتخاباتی کردن چنین ترورهای وحشیانه ای افتادن در دامی نیست که تروریست های بیگانه پرست برای ملت ما طراحی کرده اند ؟شفاف : فضای تند و افراطی سیاسی سبب می شود به همه مسائل از روایه سیاسی نگاه شود . شاید همین امر سبب شده تنها چند ساعت بعد از ترور دکتر مسعود علی محمدی برخی رسانه های خبری به این موضوع بپردازند که این شهید در انتخابات حامی چه کسی بوده است . اما این در حالی است که به نظر می رسد بیشتر از آنکه بدانیم این استاد حامی چه کسی در انتخابات 7 ماه پیش بوده باید به این دقت کنیم که یک شهروند جمهوری اسلامی ایران که دانشمند هسته ای این مملکت بوده است به دست عوامل مشکوک و بی هویت و تروریست به شهادت رسیده است حال این پرسش اساسی مطرح است که هدف منافقین و تروریست ها از چنین ترورهایی چیست ؟ آیا وحدت ما را نشانه نرفته اند و آیا جناحی و انتخاباتی کردن چنین ترورهای وحشیانه ای افتادن در دامی نیست که تروریست های بیگانه پرست برای ملت ما طراحی کرده اند ؟

استادی که ترور شد چهره‌ای علمی و غیرسیاسی بود+عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14770

اگر چنانچه واقعیت داشته بشد که سیاسی نبوده و سابقه پاسداری داشته است و متخصص کار شناس هسته ای بوده است ولی از فاظت لازم بر خر دار نبوده پس ترورش جای سئوال دارد ومی تواند نوعی تسویه درونی باشد.

مهر: رئیس پردیس علوم دانشگاه تهران گفت: استاد مسعود علی محمدی که صبح امروز سه شنبه در اثر انفجار بمب کشته شد استاد تمام دانشگاه و یک چهره شاخص جهانی بوده اما چهره ای سیاسی نبوده است.دکتر علی مقاری با اشاره به شهرت جهانی این استاد افزود: استاد علی محمدی از اساتید بنام فیزیک ایران بود و چندین کتاب نیز از او منتشر شده بود.وی در ادامه گفت: این استاد برجسته چهره سیاسی نبود و در زمینه سیاست فعالیتی نداشت.رئیس پردیس علوم دانشگاه تهران به مهر گفت: انفجار بمب در مقابل منزل یک استاد دانشگاه اتفاق ساده ای نیست و این حادثه علاوه بر پیگیری نیروهای امنیتی و قضایی از سوی دانشگاه نیز پیگیری خواهد شد.استاد مسعود علیمحمدی صبح امروز سه شنبه در خیابان شریعتی تهران در اثر بمبگذاری در یک خودرو کشته شد.

مطهری: مالك اشتر باید شاكر باشد كه كیهان آن زمان نبود

http://www.fararu.com/vdcgt39w.ak9734prra.html

اینگونه پاسخ دادن خوراک خوبی برای ستون هجو و جوک گوئی گفت و شنود دروغ نامه کیهان مناسب است.

علی مطهری:آقای شریعتمداری! چند ماه به منطقه‌ای مصفا بروید و استراحت کنید، آتش فتنه خاموش می‌شود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14773

فاصله گیری از منقل و دخمه ی دروغ نامه ی کیهان برای این عنصر منفور و آلوده امکان پذیر نیست.

جنابعالی و همفکرانتان چنان از وحدت و آشتی می‌ترسید که جن از بسم الله، زیرا دوست دارید از این فرصت استفاده نموده و شخصیت‌هایی را از انقلاب حذف کنید و فکر می‌کنید دیگر چنین فرصتی به دست نمی‌آید.

پدر و مادر سیاستمداران کنونی ایران، چه شغلی داشته‌اند؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=14789

مصداق چگونه تیمور لنگ از سربازی به سرداری رسید؟ پدر چکاره بوده و فر زندان چکاره شده و در 31 سال گذشته چه کسانی اعدام و تبعید شدند؟

این سوال هر چند چندان مهم نیست و البته در واکاوی خاستگاه های اجتماعی سیاستمداران، حتما مورد توجه است، اما به هر روی، پاسخ به آن می تواند جالب باشد.به گزارش عصر ایران آنچه در زیر می آید، مروری است بر شغل پدران و مادران تعدادی از فعالان سیاسی ایران که خواندنش خالی از لطف نیست